O delu izvršnega sveta in upravnih organov Razmeroma kratko a izčrpno poročilo o delu izvrš-nega sveta bo posredovano v razpravo delegatski bazi, kjer bo tekla razprava. Zato izdvajamo le nekaj podatkov in ugotovitev. Lani je imel izvršni svet 47 sej s 592 točkami dnevnega reda. Skupno je izvršni svet »sejal« 145 ur inl5minut,zasejejebiloporabljenihl08,1001istov. kar pa je za petino manj kot leto poprej. Za učinko-vitejše delovanje je IS lani imenoval 9 stalnih ali občasnih delovnih teles z 42 člani. Glede na obravna-vane teme so seje IS občasno potekale tudi v samih OZD. Sicer pa jc IS pripravil in predložil v obravnao in sprejem zborom skupSčine 92 gradiv, iz utemeljnih in tehtnih razlogov pa IS glede na program ni predlo-žil le štirih gradiv. nekaj pa je bilo umaknjenih, ker jih je sprejemala mestna skupščina. Redno mesečno spremljanje vseh področij resolu-cije za leto 1985, rezultatov gospodarjenja, področja drobnega gospodarstva, urejanje prostora, proble-mov v KS (posebno komunalnih) družbenih dejavno-sti, kmetijstva. gozdarstva, davčne politike, proraču-na. ljudske obrambe in družbene samozaščite, - so bila področja, ki jim je IS polcg družbenega planira-nja (le to je bilo lani zanesljivo najbolj poudarjeno) posvelil največ obravnav. Tudi svojo funkcijo spremljanja gradiv za seje zborov skupščinc SRS in mesta Ljubljane z oblikova-njem stališč, pripomb in predlogov za delegate ob-činske skupščine je dobro opravljal. Morda velja v tem telegrafskem izvlečku omeniti še s kalerimi težavami in problemi se je pri svojem delu srečeval. Kot ena bistvenih značilnosti je neod-govarjanje subjektov na sklepe, priporočilo in zahtc-ve IS kar žal velja tudi za KS. KS se ie vedno preveč oslanjajo na delegatsko delo.v zboru KS, dosti manj pa na delegacije v komunalni skupnosti ljubljanskih občin, območni vodni skupnosti in občinski skupno-sli za ceste. kar bo treba preseči. Precej je prisotna tudi počasnost pri posameznih upravnih in strokovnih organizacijah pri izvajanju njihove naloge za uveljavitev interesov občine, kjer mora IS nastopati z odločnostjo in vztrajnostjo. sicer ni ustreznih ufinkov. Ob obravnavi tega poročila. pa so se člani izvršne-ga sveta seznanili tudi s predlogom. da bo IS v bodoče uvedel informiranje KS preko biltena. Z njim bo posredoval informacije s področja ko-munalne infrastrukiure in opozarjal KS na naloge. katerim moraj posvetiti bistveno pozornost ter o akcijah. ki jih vodijo upravni organi. In kakšna stališča je IS zavzel ob obravnavi poroči-la o delu upravnih organov? Nedvomno je bilo lani opazno nadaljevanje pozitivnih premikov, predvsem v povečanju učinkovitosti dela upravnih organov, čeprav še ni povsod zadovoljiv odnos in ažurnost dela do strank in izvajanja nalog občinske skupščine. Zato bo IS tudi v prihodnje vztrajal na povečanju učinkovitosti in racionalni organizaciji. Prizadevanja bodo namenjena tudi ustrezni rasti OD (v primerjavi z gospodarstvom), izboljžanju kadrovske strukture že zaposlenih delavcev, pri krepitvi odgovornosti. za izpopolnjevanje raiunalniSke opreme in mehano-grafske obdelave podatkov... Poseben poudarek pa bo dajal akciji za bistveno znižanje števila nerešenih zadev z razčišievanjem in izenačevanjem nepopolnih ali neustreznih vlog kot tudi boljšo obveščenost občanov in za hitrejSe reSe-vanje njihovih vlog ter drugih zahtevkov.