LETO XXX / 29. 4. 2024 LETO XXX URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 29. APRIL 2024 ŠTEVILKA 6 Mestne občine Ptuj ISSN 1318-900X ŠTEVILKA 6 vljata splošni in posebni del. V splošnem delu je podan podrobnejši prikaz predvidenih in realiziranih prihodkov in odhodkov oziroma prejemkov in izdatkov iz bilance prihodkov in odhodkov, računa finančnih terjatev in naložb ter računa financiranja, v posebnem delu pa prikaz predvidenih in realiziranih odhodkov in drugih izdatkov proračuna Mestne občine Ptuj za leto 2023. 37. ZAKLJUČNI RAČUN proračuna Mestne občine Ptuj za leto 2023 (str. 1) 38. ODLOK o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za EUP RO05 Ptuj – nova Žabja vas (str. 2) Sestavni del zaključnega računa je tudi načrt razvojnih programov, v katerem je podan prikaz podatkov o načrtovanih vrednostih posameznih projektov, njihovih spremembah med letom 2023 ter o njihovi realizaciji v tem letu in predhodnih letih. 39. SKLEP o prenehanju statusa grajenega javnega dobra lokalnega pomena – družbena lastnina ceste v splošni rabi na nepremičnini katastrska občina 400 Ptuj parcela 3975/2 (str. 7) 3. člen Proračun Mestne občine Ptuj je bil realiziran v naslednjih zneskih: 40. SKLEP A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV o kriterijih za subvencionirano počitniško letovanje otrok v letu 2024 (str. 7) 41. JAVNI RAZPIS za sofinanciranje največjih tradicionalnih prireditev in drugih dogodkov na območju Mestne občine Ptuj v letu 2024 (str. 8) 37. Na podlagi tretjega odstavka 98. člena Zakona o javnih financah v EUR Konto (K2) Realizacija 2023 1 2 I. Skupaj prihodki (70+71+72+73+74+78) 33.971.540,54 II. Skupaj odhodki (40+41+42+43) 35.497.799,91 III. Proračunski presežek/primanjkljaj (I.-II.) -1.526.259,37 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13, 110/11 - ZDIU12, 46/13 - ZIPRS1314-A, 101/13, 101/13 - ZIPRS1415, 38/14 - ZIPRS1415-A, 14/15 - ZIPRS1415-D, 55/15 - ZFisP, 96/15 - ZIPRS1617, 80/16 - ZIPRS1718, 71/17 - ZIPRS1819, 13/18, 75/19 - ZIPRS2021, 36/20 - ZIUJP, 61/20 - ZDLGPE, 89/20, 195/20 - odl. US, 203/20 - ZIUPOPDVE, 174/20 - ZIPRS2122, 15/21 - ZDUOP, 187/21 - ZIPRS2223, 29/22 - ZUOPDCE, 163/22 - ZPGOPEK, 150/22 - ZIPRS2324, 18/23 - ZDU-1O, 76/23, 88/23 – ZOPNN-F, 95/23-ZIUOPZP in 117/2023 - ZIUOPZP-A) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07, 14/20 in 11/23) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 15. redni seji, dne 22. 4. 2024, sprejel v EUR Konto (K3) Realizacija 2023 1 2 IV. Prejeta vračila danih posojil in prodaja kapitalskih deležev (750+751+752) 17.540,20 V. Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev (440+441+442+443) VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV. –V.) 0,00 17.540,20 C. RAČUN FINANCIRANJA Z A K L J U Č N I R AČ U N proračuna Mestne občine Ptuj za leto 2023 v EUR Konto (K3) Realizacija 2023 1 2 VII. Zadolževanje (500) 0,00 1. člen Sprejme se zaključni račun proračuna Mestne občine Ptuj za leto 2023. VIII. Odplačila dolga (550) IX. Sprememba stanja sredstev na računih (I.+IV.+VII. -II.- V.-VII.) -3.143.300,82 2. člen Zaključni račun proračuna Mestne občine Ptuj za leto 2023 sesta- X. Neto zadolževanje (VII.–VIII.) -1.634.581,65 1 1.634.581,65 ŠTEVILKA 6 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXX / 29. 4. 2024 XI. Neto financiranje (VI.+X.-IX.) 1.526.259,37 XII. Stanje sredstev na računih 31. 12. preteklega leta (del 9009-Splošni sklad za drugo) 3. člen (vsebina odloka) 6.397.086,99 (1) Odlok o OPPN (v nadaljnjem besedilu: odlok) določa območje; umestitev načrtovane prostorske ureditve v prostor; zasnovo projektnih rešitev in pogojev glede priključevanja objektov na gospodarsko javno infrastrukturo in grajeno javno dobro; parcelacijo; rešitve in ukrepe za celostno ohranjanje kulturne dediščine, varovanje okolja, naravnih virov in ohranjanja narave; rešitve in ukrepe za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami; etapnost izvedbe prostorske ureditve ter dopustna odstopanja. (2) Sestavine iz prejšnjega odstavka so razložene in grafično prikazane v OPPN, ki obsega tekstualni in grafični del. Grafični del vsebuje: 4. člen Zaključni račun proračuna Mestne občine Ptuj za leto 2023 se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Splošni in posebni del zaključnega računa, poročilo o izvajanju Načrta razvojnih programov ter obrazložitve s prilogami, se objavijo na spletni strani Mestne občine Ptuj. Številka: 410-131/2022 Datum: 22. 4. 2024 Nuška Gajšek županja 38. Na podlagi 115. in 119. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17, 199/21 – ZUreP-3 in 20/22 – odl. US) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št 9/07, 14/20 in 11/23) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 14. redni seji, dne 25. 3. 2024, sprejel ODL OK o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za EUP RO05 Ptuj – nova Žabja vas 1 Izsek iz grafičnega načrta kartografskega dela OPN M 1:3.500 2 Območje podrobnega načrta z obstoječim parcelnim stanjem M 1:1.000 3 Prikaz vplivov in povezav s sosednjimi območji M 1:2.500 4 Ureditvena situacija M 1:1.000 5 Urbanistični pogoji M 1:500 6 Karakteristični vzdolžni in prečni prerezi M 1:1.000 7 Zasnova poteka omrežij GJI in priključevanja objektov M 1:1.000 8 Načrt parcelacije M 1:1.000 II. OBMOČJE OPPN I. SPLOŠNE DOLOČBE 4. člen (območje OPPN) 1. člen (sprejem prostorskega akta) (1) Območje OPPN zajema enoto urejanja prostora RO05 Ptuj – nova Žabja vas. Leži med načrtovano pozidavo v EUP RO06 na severu, Rogozniškimi ribniki in obcestno pozidavo ob Svržnjakovi, Gomilškovi in Ulici 8. avgusta. (2) Velikost območja OPPN znaša 3,08 ha. (3) Območje OPPN v skladu z geodetskim načrtom obsega zemljišča ali dele zemljišč s parcelnimi številkami 453/4, 453/8, 733/3, 733/4, 733/7, 733/8, 755, 758/3, 762/1, 767/1, 768/3, 768/4, 768/5, 771/2, 773/3, 773/4, 773/5, 773/6, 777/2, 777/21, 777/22 in 878/4, vse k.o. Rogoznica (388). (4) Območje OPPN je določeno s tehničnimi elementi, ki omogočajo prikaz meje tega območja v naravi. Koordinate tehničnih elementov so razvidne iz grafičnega dela, karte številka 8 »Načrt parcelacije«. (1) S tem odlokom se skladno z Odlokom o občinskem prostorskem načrtu Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/15, 8/16, 8/16 – obvezna razlaga, 1/17, 2/17 – obvezna razlaga, 4/17 – obvezna razlaga, 13/17 – obvezna razlaga, 14/17, 19/17 – obvezna razlaga (pod zaporedno številko uradne objave 106), 19/17 – obvezna razlaga (pod zaporedno številko uradne objave 107), 14/19 – lokacijska preveritev, 2/20 – lokacijska preveritev, 3/20 – lokacijska preveritev, 6/20 – lokacijska preveritev (pod zaporedno številko uradne objave 40), 6/20 – lokacijska preveritev (pod zaporedno številko uradne objave 41), 9/20 – lokacijska preveritev, 4/21 – lokacijska preveritev, 13/21, 14/21 – lokacijska preveritev, 8/22 – obvezna razlaga, 2/23 – lokacijska preveritev, 3/23 – lokacijska preveritev (pod zaporedno številko uradne objave 29), 3/23 – lokacijska preveritev (pod zaporedno številko uradne objave 30) sprejme Občinski podrobni prostorski načrt za EUP RO05 Ptuj – nova Žabja vas (v nadaljnjem besedilu: OPPN), ki ga je izdelal ZUM urbanizem, planiranje, projektiranje d.o.o., pod št. naloge 21026. (2) OPPN ima v državnem prostorskem informacijskem sistemu (PIS) identifikacijsko številko 2660. III. UMESTITEV NAČRTOVANE PROSTORSKE UREDITVE V PROSTOR 5. člen (vrste dopustnih dejavnosti, gradenj in objektov) (1) Območje je namenjeno bivanju in spremljajočim dejavnostim. Dopustne spremljajoče dejavnosti so poslovne dejavnosti trgovine, mirne storitvene dejavnosti (razen vzdrževanja in popravila motornih vozil) ter dejavnosti turizma, športa in rekreacije. (2) V stanovanjskih stavbah so kot spremljajoče dopustne mirne storitvene dejavnosti, pod pogojem, da nova namembnost ne presega zakonsko dopustnega nivoja motenj v okolju (npr. hrup) in da velikost posamezne parcele ustreza normativnim pogojem za posamezne dejavnosti (dodatno potrebno parkiranje in manipu- 2. člen (opis prostorske ureditve) V severnem delu območja, ki se napaja iz Svržnjakove ulice, so načrtovane enostanovanjske stavbe treh različnih tipologij. V južnem delu območja, ki se napaja iz Ulice 8. avgusta, so načrtovana športna oziroma otroška igrišča. 2 LETO XXX / 29. 4. 2024 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ lacija na lastni gradbeni parceli). Delež stanovanjskih površin v stanovanjskih stavbah mora znašati najmanj 60 % bruto tlorisne površine (v nadaljnjem besedilu: BTP). (3) Vrste dopustnih gradenj oziroma drugih del, ki se dopuščajo: – g radnja novih objektov, dozidave in nadzidave, – tekoča investicijska in vzdrževalna dela na objektih in napravah, –o  dstranitev obstoječih objektov in rušitve stavb, – r ekonstrukcija objektov in naprav, – f unkcionalne spremembe objektov za sodobnejše tehnologije, – gradnja objektov in naprav za potrebe komunale, energetike, prometa in zvez, –u  rejanje in vzdrževanje odprtih površin, zelenic, prometnic, – s premembe namembnosti v okviru dopustnih dejavnosti. (4) Vrste dopustnih objektov – stanovanjske stavbe, trgovska stavba in nezahtevni ter enostavni objekti kot pomožni objekti glavne stavbe oziroma objekta. Načrtovani so naslednji tipi stavb: – t ip A: dvojčki (2 stavbi), – t ip B: prostostoječe enostanovanjske stavbe (8 stavb), – tip C: vrstne hiše (8 stavb v nizu); južna robna stavba se lahko nameni trgovski dejavnosti – prodaja ribiške opreme in je lahko tudi prostostoječa. ŠTEVILKA 6 dopušča dvokapna simetrična streha s slemenom pravokotno na sleme osnovnega objekta, pri čemer višina slemena ne sme presegati slemena osnovnega objekta. Dozidava se lahko oblikuje tudi kot pohodna terasa ali balkon. (7) Strehe so simetrične dvokapnice z naklonom med 30° in 45°, pri stavbah tipa C je dopustna tudi ravna streha. Kritina je v opečni ali temni barvi. Dopustna so strešna okna in frčade. Vse frčade na isti strešini morajo biti enako oblikovane. Najvišji del frčade ne sme biti višji od slemena osnovne strehe. Oblika frčad naj praviloma sledi značilnemu oblikovanju frčad v okolici. Možna je postavitev sončnih zbiralnikov in sončnih celic za pridobivanje električne energije. Nameščanje modulov solarnih in fotovoltaičnih sistemov na strehe je dovoljeno pod pogojem, da ne presegajo slemena streh in so v največji možni meri postavljeni tako, da so poravnani s strešino. (8) Oblikovanje in členitev fasad, umeščenje fasadnih odprtin in drugih fasadnih elementov naj bo enostavno, naj izhaja iz funkcije objekta in naj se prilagaja splošni podobi naselja. Dopustna je bela barva, svetlo sivi odtenki ali pastelni zemeljski barvni toni. Uporaba barv, ki so v prostoru izrazito moteče in neavtohtone, ni dopustna. Fasade morajo biti oblikovane hierarhično, poudarek mora biti na fasadi proti javnemu prostoru naselja oziroma na fasadi glavnega vhoda. Dopustne so fasade z uporabo naravnih materialov – les, kamen, opeka ter fasade iz stekla ali kovine. Prepovedani so neznačilni arhitekturni elementi in detajli na fasadah (stolpiči, tipični arhitekturni elementi drugih arhitekturnih okolij, kot so grška stebrišča in podobno). Elektro omarice, omarice plinskih, telekomunikacijskih in drugih tehničnih napeljav je potrebno namestiti tako, da so javno dostopne in da praviloma niso na izpostavljenih delih uličnih fasad objektov. (9) Parkiranje je možno v garaži znotraj zazidane površine stavbe, v garaži kot pomožnem objektu, pred hišo ali ob hiši na utrjeni ploščadi. Ploščad je lahko pokrita z nadstrešnico. 6. člen (urbanistične omejitve) V OPPN uporabljeni regulacijski elementi in drugi povezani pojmi (gradbena meja, linija,…) imajo pomen, kot jih opredeljujejo priporočila državnega prostorskega reda. 7. člen (pogoji za urbanistično in arhitekturno oblikovanje novogradenj) (1) V grafičnem delu so na karti številka 5 »Urbanistični pogoji« razvidni: – g radbena meja za glavni objekt, – g radbena meja za pripadajoči – nezahtevni objekt, – g radbena linija za gradnjo stavb tipa C. (2) Pri stavbah tipa C je dovoljeno vsak drugi objekt ritmično zamakniti v notranjost za 2 m. (3) V grafičnem delu je na karti številka 4 »Ureditvena situacija« razvidna: – lega objekta oziroma položaj daljše stranice stavbe, – obvezna smer slemena strehe. (4) Maksimalna zazidana površina glavne stavbe znaša 200 m2 v primeru, da je prostor za parkiranje znotraj volumna stanovanjskega objekta. Maksimalna zazidana površina glavne stavbe znaša 150 m2 v primeru, da je prostor za parkiranje izven volumna stanovanjskega objekta. Pri stavbah tipa C je vsaka vrstna hiša enakih dimenzij (vizualna in tlorisna poenotenost stavbnega niza). (5) Etažnost nad nivojem terena pri stavbah tipa A in B: P+M, pri stavbah tipa C: P+1. Maksimalna višina objekta je 9 m (merjeno od najnižje točke terena ob stavbi do najvišje točke na strehi). Možna je izvedba kleti le pod pogojem, da se opravi geološko-geotehnični pregled. Kolenčni zid je maksimalne višine 1,4 m. (6) Tlorisna zasnova je podolžna in pravokotna. Razmerje stranic je od 1:1,2 do 1:2. Dopustni so izrezi-odvzemi ter dozidave k osnovnemu objektu. Maksimalna površina vseh dodanih elementov ne sme presegati polovice površine osnovnega objekta; višina dozidave ne sme presegati maksimalne višine osnovnega objekta. Z dozidavami se ne sme bistveno porušiti zgoraj predpisanega razmerja. Dozidave je dopustno dodajati objektom znotraj gradbene meje. V primeru postavitve dodane dozidave na vzdolžno stran osnovnega objekta se poleg oblike ravne in blage enokapne strehe, skrite za vencem, 8. člen (pogoji gradnje nezahtevnih in enostavnih objektov) (1) Nezahtevne in enostavne objekte je možno postaviti ob glavnem objektu brez medsebojnega odmika. (2) Maksimalna dovoljena površina nezahtevnih in enostavnih objektov je 40 m2. Objekti so lahko visoki 4 m, vendar ne smejo presegati maksimalno višino glavnega objekta. (3) Enostavne objekte je možno postaviti z odmikom najmanj 1 m od parcelne meje. S soglasjem lastnika sosednje gradbene parcele je odmik lahko manjši. Ograje, priključke na objekte gospodarske javne infrastrukture in pomožne komunalne objekte se s soglasjem lastnika sosednje gradbene parcele lahko postavlja na mejo gradbene parcele. (4) Streha pripadajočega nezahtevnega ali enostavnega objekta je ravna ali je enokapnica minimalnega naklona. 9. člen (pogoji za urejanje odprtih površin) (1) Vsaj 30 % gradbene parcele mora biti raščen teren (neutrjena, zasajena površina). (2) Ohranjajo se obstoječa drevesa na zahodnem robu parkirišča ob Ribiškem domu in na južnem robu območja, ki so razvidna iz grafičnega dela, karte številka 4 »Ureditvena situacija«. Zagotovijo se tudi nove zasaditve srednje velikih in velikih dreves, ki so prav tako razvidne iz istega grafičnega dela načrta. (3) Zagotoviti je potrebno nogometno igrišče dimenzij 64 x 100 m z obodno izletno cono širine 3 m. Na vzhodno stran nogometnega igrišča se umestita pomožno nogometno igrišče in otroško igrišče. 3 ŠTEVILKA 6 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXX / 29. 4. 2024 zilom, ki bodo parkirali pod njimi in njihovim lastnostim. (6) Potrebno število parkirnih mest za posamezno parcelo se določi v skladu s tabelo: IV. ZASNOVA PROJEKTNIH REŠITEV IN POGOJEV GLEDE PRIKLJUČEVANJA OBJEKTOV NA GOSPODARSKO JAVNO INFRASTRUKTURO IN GRAJENO JAVNO DOBRO 10. člen (skupne določbe) Namembnost objektov (1) Za načrtovano prometno, energetsko in komunalno infrastrukturo ter infrastrukturo omrežja elektronskih komunikacij se naroči projektno dokumentacijo. Projektiranje in gradnja infrastrukture mora potekati v skladu s projektnimi pogoji posameznih upravljavcev teh objektov in naprav, v kolikor niso v nasprotju s tem odlokom, ter skladno z zakonodajo, ki ureja področje sanitarnega, higienskega in požarnega varstva. Upošteva se predpisane minimalne odmike med vodovodom in kanalizacijo; minimalni horizontalni odmik je 3,0 m in minimalni vertikalni odmik je 0,5 m, pri čemer vodovod poteka nad kanalizacijo. V kolikor tega odmika ni mogoče doseči je potrebno vodovod ustrezno zaščititi. (2) Zasnova prometnega omrežja ter potek komunalnih in energetskih infrastrukturnih objektov in naprav ter omrežja elektronskih komunikacij je razvidna iz grafičnega dela, karte številka 7 »Zasnova poteka omrežij GJI in priključevanja objektov«. Število PM za motorni promet 11100 Enostanovanjske stavbe 11210 Dvostanovanjske stavbe 2PM / stanovanjsko enoto 12301 Trgovske stavbe (lokalna trgovina do 200,00 m² BTP) PM ni treba zagotavljati 2 PM/100 m² BTP objekta 12301 T  rgovske stavbe (trgovina z neprehrambenimi izdelki) 1 PM/40,00 m2 BTP, od tega najmanj 75 % PM za obiskovalce 2 PM/100,00 m2 BTP objekta 12304 Stavbe za storitvene dejavnosti (obrtno-servisne dejavnosti – frizer, urar, PM ni treba zagotavljati čistilnica, fizioterapija, avtopralnice, lekarne…) do 200,00 m² BTP 11. člen (prometna infrastruktura) (1) Uredi se nova dvosmerna dvopasovna dostopna cesta v dveh odsekih. Prvi odsek se uredi kot nadaljevanje prometnega urejanja severno od predmetnega območja do prometno podrejene navezave na občinsko kategorizirano lokalno cesto LC 328032 Ptuj – Draga. Prvi odsek se uredi s širino vozišča 6 m in na njem se uredi enostranski pločnik širine 2 m vzdolž severne strani ceste. Na prvi odsek se prometno podrejeno, preko spuščenega robnika, priključuje drugi odsek ceste, ki se uredi kot skupna prometna površina za motorni in nemotorni promet (pešci, kolesarji), širine 6 m. Drugi odsek nove dostopne ceste je namenjen dostopu stanovalcev ter interventnih in dostavnih vozil do predvidenih stanovanjskih stavb in se slepo zaključuje, zato se na njem uredi obračališče za interventna in dostavna vozila. (2) Na južnem delu območja se občinska kategorizirana javna pot JP 831911 Ribiški dom rekonstruira in skupaj z nekategorizirano ceste mimo ribnika uredi kot skupna prometna površina za motorni in nemotorni promet širine 5 m. Prečni profili predvidenih rekonstruiranih cest so določeni v odvisnosti od pomena teh cest v območju, prostorskih možnosti in predvsem prilagojeni predvideni zazidavi ob njih. (3) Izbrana širina cest in dimenzije priključnih radijev zagotavljajo prevoznost merodajnega intervencijskega in dostavnega vozila, ki je izbrano skladno s predvidenimi dejavnostmi in glede na prognozirano strukturo prometa. V območju priključkov se zagotovi preglednost, ki jo je treba določiti s preglednimi trikotniki, ki upoštevajo predvideno hitrost na prednostni cesti. Za zagotavljanje preglednosti je možno uporabiti tudi prometna ogledala. (4) Pešcem so namenjeni pločnik ob odseku nove dostopne ceste in skupne prometne površine. Uredi se peš povezava med drugim odsekom dostopne ceste v severnem delu območja in potezo rekonstruiranih prometnic v južnem delu območja. (5) Parkiranje osebnih vozil je predvideno na lastnih parcelah. Parkirna mesta morajo biti odmaknjena od roba vozišča oziroma skupnih prometnih površin tako, da je zagotovljena potrebna manipulativna površina pri uvažanju na parkirna mesta. V primeru parkirnih mest pod nadstrešnicami se dimenzije nadstrešnic in postavitev njihove nosilne konstrukcije prilagodi merodajnim vo- Število PM za kolesarski promet PM ni treba zagotavljati (7) Za potrebe zagotavljanja parkirnih mest za športna igrišča se lahko uporabijo parkirna mesta v širši okolici. 12. člen (vodovodno omrežje) (1) Zgradi se ustrezne nove priključne vodovodne cevovode, ki se navežejo na obstoječe javno vodovodno omrežje v lokalni cesti LC 328032 Ptuj – Draga. (2) Dimenzije novih cevovodov se uskladijo z veljavnim pravilnikom o tehničnih normativih za hidrantno omrežje za gašenje požarov. Skladno s tem pravilnikom se zagotovi tudi požarno varnost (hidrantno omrežje). Hidranti morajo biti podzemni in postavljeni tako, da so dostopni ob vsakem času. 13. člen (odvajanje padavinskih in komunalnih odpadnih vod) (1) Izvede se ločena sistema odvajanja padavinskih in komunalnih odpadnih voda. (2) Po območju poteka obstoječ kanalizacijski in padavinski vod, ki se odstrani. (3) Komunalne odpadne vode z območja se navežejo na kanalizacijski vod v novi dostopni cesti. Kanalizacija se zgradi v vodotesni izvedbi, po končani gradnji je treba pridobiti atest o vodotesnosti. Na prestavljen kanalizacijski vod v novi dostopni cesti se navežejo tudi komunalne odpadne vode iz območja RO06, severno od območja OPPN. (4) Komunalne odpadne vode se odvajajo v javno kanalizacijo, ki se zaključi s centralno komunalno čistilno napravo Ptuj. (5) Odvajanje čistih padavinskih voda z utrjenih površin in strešin se uredi tako, da bo v čim večji možni meri zmanjšan hipni odtok padavinskih voda z urbanih površin. Padavinske vode s streh ter nadstrešnic ali garaž in vode, ki ne bodo onesnažene z vodi škodljivimi snovmi, se speljejo preko ustrezno dimenzioniranih zadrževalnikov v ponikovalnice, ki se locirajo izven vpliva povoznih 4 LETO XXX / 29. 4. 2024 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ in manipulativnih površin. Dno ponikovalnice mora biti vsaj 1 m nad najvišjo gladino podzemne vode. Če ponikanje ni možno se padavinske vode speljejo v padavinsko kanalizacijo, v prestavljen meteorni kanal v novi dostopni cesti. Vodo se v čim večji meri koristno uporabi za potrebe stavb. (6) Odvodnjo padavinskih vod s prometnih površin se uredi preko ustrezno dimenzioniranih usedalnikov in standardiziranih lovilcev olj (SIST EN 858-2), iz katerih se nato vode speljejo v meteorno kanalizacijo. ŠTEVILKA 6 grmičevja s koreninami globljimi od 0,5 m. Načrtovane trase plinovodov naj prednostno potekajo po javnih površinah. 17. člen (ogrevanje) (1) Ogrevanje objektov na območju je lahko tudi individualno. V izogib onesnaženju zraka se načrtuje ogrevanje z ekološko sprejemljivimi gorivi. (2) V primeru ogrevanja objekta s toplotno črpalko sistema voda – voda, kjer je kot toplotni vir podtalna voda ali z geosondo, kjer je toplotni vir zemlja preko vertikalne zemeljske sonde, za kar je treba izvesti vrtino, si bo moral investitor pridobiti vodno dovoljenje za neposredno rabo vode za pridobivanje toplote skladno z veljavnim Zakonom o vodah ter vodno soglasje. 14. člen (elektroenergetsko omrežje) (1) Po območju in v delu zunaj območja poteka obstoječi srednje napetostni kablovod električne energije (20 kV), ki ga je potrebno zaradi načrtovane ureditve prestaviti skladno s pogoji upravljavca. (2) Za napajanje območja z električno energijo se zgradi ustrezne nizkonapetostne razvode iz obstoječe transformatorske postaje TP 20/0,4 kV ŽABJAK 3 (t-845), ki leži severovzhodno od območja, do načrtovanih stavb. (3) Obstoječi nizkonapetostni kablovod 0,4 kV I-04 ŽABJAK, napajan iz TP 20/0,4 kV NOVA VAS 1 (t-138), se ustrezno zaščiti. (4) Za osvetlitev območja se lahko zgradi javno razsvetljavo pod pogoji upravljavca. V. MERILA IN POGOJI ZA PARCELACIJO 18. člen (parcelacija) (1) Parcelacija se izvede v skladu z načrtom parcelacije iz grafičnega dela občinskega podrobnega prostorskega načrta, ki je prikazan na karti številka 8 »Načrt parcelacije«. (2) Nove parcelne meje so določene s tehničnimi elementi, ki omogočajo njihov prikaz v naravi. Koordinate tehničnih elementov so razvidne iz grafičnega dela, karte številka 8 »Načrt parcelacije«. 15. člen (omrežje elektronskih komunikacij) (1) Predvidene stavbe se lahko, pod pogoji upravljavca, navežejo na obstoječe omrežje elektronskih komunikacij v lokalni cesti LC 328032 Ptuj – Draga. (2) Na območju OPPN je dopustno vzpostaviti maloobmočne brezžične dostopovne točke v lokalnem (dostopovnem) komunikacijskem omrežju. (3) Za območje OPPN je potrebno za izgradnjo telekomunikacijskega omrežja pripraviti projektno dokumentacijo. (4) Načrtovana je izgradnja telekomunikacijskega omrežja v kabelski izvedbi: – po glavni ulici iz PEHD cevi 2x Ø50 mm s pripadajočimi kabelskimi jaški iz BC Ø80 cm, – do posamezne stavbe od kabelskega jaška PEHD cev Ø32 mm ter prehodni jašek pri sami stavbi, –p  renosni medij bo optika. (5) Pri načrtovanju objektov s TK priključkom se zagotovi vgradnjo dovodne TK omarice in ustrezni cevni dovod do objekta. V primeru kovinske omarice, mora biti le-ta ozemljena na skupno ozemljilo objekta. Dovodna TK omarica mora biti vgrajena na mesto, ki omogoča 24 urni dostop. Notranja telekomunikacijska instalacija se izvede s tipiziranimi materiali in elementi. Priporočljiva je izvedba notranje telekomunikacijske instalacije, ki se z ustrezno cevno povezavo (pri tem se upošteva minimalne dimenzije instalacijskih cevi) z dovodno TK omarico zaključi v notranji TK omarici (minimalnih dimenzij 350 x 400 x 120). V notranji TK omarici je potrebno zagotoviti električno napajanje (ustrezno nameščena vtičnica 220 V, ki omogoča priklop terminalne opreme) in prezračevanje. VI. REŠITVE IN UKREPI ZA CELOSTNO OHRANJANJE KULTURNE DEDIŠČINE 19. člen (varstvo kulturne dediščine) (1) Na območju OPPN in v območju vplivov novih posegov na okolje, se ne nahaja nobena enota nepremične kulturne dediščine. (2) V primeru, da bi se arheološke ostaline odkrile ob samih posegih v prostor, bo potrebno izvesti arheološko raziskavo, v času gradnje pa zagotoviti arheološki nadzor nad vsemi zemeljskimi deli. VII. REŠITVE IN UKREPI ZA VAROVANJE OKOLJA IN NARAVNIH VIROV TER OHRANJANJE NARAVE 20. člen (ravnanje z odpadki) Zbirna mesta na prostem se nadkrijejo z nadstreškom ustrezne dimenzije. Do zbirnih mest se zagotovi dovoz za merodajna smetarska vozila. 21. člen (varstvo zraka) Pri izvajanju odkopa je treba upoštevati naslednje ukrepe: – preprečiti se mora prašenje ob izkopu in prevozu zemljine in zagotoviti varnost delavcev; – pri izkopu zemljine se ravna v skladu s predpisom, ki ureja preprečevanje in zmanjševanje emisije delcev z gradbišč; – odkop zemljine poteka pri optimalni vlažnosti tal, to je med 80 % in 90 % poljske kapacitete v celotni globini izkopa; – tla se najmanj 24 ur pred izkopom zalijejo z ustrezno količino vode, da se doseže optimalna vlažnost tal, predvsem če izkop poteka po daljšem suhem obdobju; 16. člen (plinovod) (1) Pod pogoji upravljavca distribucijskega omrežja se lahko zgradi plinovod, ki se naveže na obstoječe distribucijsko plinovodno omrežje v lokalni cesti LC 328032 Ptuj – Draga. (2) V 2,5 m pasu na obeh straneh plinovoda se ne sadi dreves ali 5 ŠTEVILKA 6 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ – priporoča se, da namakanje poteka počasi in daljši čas; – delavci morajo biti obveščeni o vsebnosti nevarnih snovi v tleh in opremljeni z delovno zaščitno obleko, ki jo po koncu del pustijo na delovišču; –p  ri prevozu mora biti zemljina pokrita; – z vodenjem evidence o količini odpeljane zemljine v skladu s predpisom, ki ureja odpadke, se zagotovi sledljivost pri premeščanju zemljine; – na utrjenih površinah, kjer se nabira prah, je treba le-tega od tam na primeren način odstraniti tako, da se prepreči njegovo vračanje v prostor. LETO XXX / 29. 4. 2024 26. člen (raba prostora za obrambo) Na območju urejanja ni evidentiranih oziroma predvidenih objektov in naprav za potrebe obrambe. 27. člen (varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami) (1) Obravnavano območje leži v potresni coni 7. stopnje po MCS lestvici (500-letno povratno obdobje s projektnim pospeškom tal 0,10 g), zato se temu primerno predvidi način gradnje. (2) V stavbah je obvezna ojačitev prve plošče tako, da zdrži rušenje stavbe na njo. (3) V primeru nezgod v času gradnje, prometnih nesreč v času obratovanja ali razlitja večjih količin goriv, olj in drugih škodljivih tekočin in materialov, je treba z ukrepi preprečiti izlitja nevarnih snovi v vodotoke in podtalnico in takoj obvestiti najbližji center za obveščanje, policijo ali gasilsko enoto. (4) Požarno varnost je treba zagotoviti v skladu z zakonodajo, ki ureja to področje. Pri projektiranju je treba upoštevati požarna tveganja, ki so povezana s povečano možnostjo nastanka požara zaradi uporabe požarno nevarnih snovi in tehnoloških postopkov v objektih na predvidenem območju ter širjenja požara med posameznimi poselitvenimi območji ter požarna tveganja zaradi požarne ogroženosti naravnega okolja. (5) Treba je zagotoviti vire za zadostno oskrbo z vodo za gašenje: – v sklopu OPPN je načrtovano hidrantno omrežje v sklopu internega omrežja, ki nudi zadostne količine požarne vode, – v hidrantnem omrežju je treba zagotoviti zadostno količino vode za gašenje požarov. (6) Treba je zagotoviti potrebne odmike med objekti ali potrebne protipožarne ločitve. Pogoji za odmike od meje parcel in med objekti ter potrebne protipožarne ločitve z namenom preprečitve širjenja požara se določajo na podlagi slovenskih ali tujih predpisov, potrebne odmike se lahko določi tudi s pomočjo metod požarnega inženirstva, projektant je dolžan dokazati, da je s predlagano rešitvijo preprečen prenos požara z goreče na sosednjo stavbo. (7) Treba je zagotoviti pogoje za varen umik ljudi, živali ali premoženja pri požaru. O smereh evakuacijskih poti odloči projektant. (8) Dovozne poti za gasilsko intervencijo morajo biti projektirane in izvedene tako, da omogočajo osni pritisk 100 Kn. Treba je zagotoviti potrebne površine za gasilce ob zgradbah: dostopne poti za gasilce, dovozne poti za gasilska vozila, postavitvene površine in delovne površine za gasilska vozila. 22. člen (varstvo voda) (1) Posegi na območju površinskih voda (stoječa vodna telesa) in posegi na območju vodnih in priobalnih zemljišč, ki lahko imajo vpliv na ribe in njihove vodne habitate, morajo biti načrtovani v sodelovanju s strokovnjaki s področja ribištva in ihtiologije. (2) Vsa gradbena dela naj se v največji možni meri oddaljijo od površinskih voda. (3) Odpadkov in gradbenega materiala se v vodotoke, na vodna in priobalna zemljišča, ne odlaga. V času izvajanja posegov morajo biti urejene začasne deponije na način, da bo preprečeno onesnaževanje voda. (4) Vsi posegi se morajo izvajati tako, da bo preprečeno onesnaževanje površinskih voda. Preprečeno mora biti izcejanje goriva, olj, zaščitnih premazov in drugih škodljivih in strupenih snovi v vodotoke ali na območje vodnega zemljišča. (5) V največji možni meri je treba določiti in izvesti ukrepe za preprečitev razširjanja invazivnih tujerodnih rastlinskih vrst na območju struge vodotokov. V primeru pojava invazivne tujerodne vrste japonski dresnik (Fallopia japonica) je treba že v času gradnje pričeti z aktivnim odstranjevanjem te vrste. Dolgoročno mora biti načrtovana košnja in odstranjevanje japonskega dresnika. 23. člen (varstvo plodne zemlje) Pri gradnji objektov je treba zgornji, rodovitni sloj tal odstraniti in deponirati skladno z Uredbo o obremenjevanju tal z vnašanjem odpadkov (Ur. l. RS, št. 34/08, 61/11 in 44/22-ZVO-2). 24. člen (ohranjanje narave) Na območju OPPN ni evidentiranih varovanih območij na podlagi veljavne zakonodaje s področja ohranjanja narave. IX. ETAPNOST IZVEDBE PROSTORSKE UREDITVE 28. člen (etapnost) 25. člen (varstvo pred hrupom) Območje obravnave se lahko izgrajuje etapno v več zaporednih fazah, ki so časovno medsebojno neodvisne. Vsaka faza mora biti zaključena celota vključno s prometno, komunalno in energetsko infrastrukturno ureditvijo in priključki ter zunanjimi ureditvami. Skladno z veljavno zakonodajo se ureditveno območje nahaja v območju III. stopnje varstva pred hrupom. Umeščene dejavnosti ne smejo biti vir hrupa, ki bi presegal predpisane mejne ravni hrupa. Dovoljena je uporaba tistih delovnih naprav in mehanizacije, ki so izdelane v skladu z normami kakovosti za emisije hrupa. X. DOPUSTNA ODSTOPANJA VIII. REŠITVE IN UKREPI ZA OBRAMBO TER VARSTVO PRED NARAVNIMI IN DRUGIMI NESREČAMI 29. člen (odstopanja glede oblikovanja objektov) (1) Vse višinske kote se natančno določijo v projektni dokumentaciji. Določitev višinskih kot objektov ne sme negativno vplivati na 6 LETO XXX / 29. 4. 2024 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ funkcioniranje sosednjih objektov. (2) Čez gradbeno linijo ali mejo lahko segajo naslednji deli glavnega objekta: – elementi, kot so napušči, venci in deli stavbnega pohištva, ki ne segajo več kot 1 m izven fasadne ravnine; – balkoni, lože, pomoli, nadstreški, zunanja stopnišča, podesti ipd., ki ne segajo več kot 2 m izven fasadne ravnine in niso daljši od 5 m ter skupaj od tretjine dolžine fasade. (3) Dopustno odstopanje od višinskih gabaritov je možno le za postavitev strojne opreme (klimatske naprave, prezračevalni sistemi, dimniki, sončni kolektorji, fotovoltaične celice,…). ŠTEVILKA 6 33. člen (uveljavitev) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 3505-4/2020 Identifikacijska številka v PIS: 2660 Datum: 25. 3. 2024 Nuška Gajšek županja 30. člen (odstopanja glede infrastrukturnih ureditev in parcelacije) 39. Na podlagi 262. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 199/21, 18/23 - ZDU-1O, 78/23 - ZUNPEOVE, 95/23 - ZIUOPZP, 131/23 – ZORZFS in 23/24) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07, 14/20 in 11/23) je Mestni svet Mestne občine Ptuj, na 15. redni seji, dne 22. 4. 2024, sprejel (1) Odstopanja od tehničnih rešitev (prometna, komunalna in energetska infrastruktura, omrežje elektronskih komunikacij), določenih s tem OPPN, so dopustna, če se v nadaljnjem podrobnejšem proučevanju okoljevarstvenih ali hidroloških ali geoloških ali vodnogospodarskih ali lastniških ali drugih razmer ugotovi, da so z oblikovalskega ali gradbenotehničnega ali okoljevarstvenega vidika možne boljše tehnične rešitve, ki pa ne smejo povečevati negativnega vpliva načrtovanega posega na sosednje objekte in parcele, ne smejo poslabšati videza obravnavanega območja, ne smejo poslabšati bivalnih in delovnih pogojev in ne smejo povečati negativnih vplivov na okolje. (2) Tehnični elementi za zakoličenje novih parcelnih mej se v skladu z navedenimi tolerancami v tem členu določijo v projektni dokumentaciji v skladu z določili tega odloka. (3) Odstopanje od parcelacije je dopustno v območju, ki je na kartah številka 4 »Ureditvena situacija« in 8 »Načrt parcelacije« označeno kot »posebno območje odstopanj«. Znotraj posebnega območja odstopanj je dopustno oblikovati zemljišče kot del gradbene parcele večstanovanjske stavbe »H« iz OPPN za EUP RO06 Ptuj – Žabja vas – centralni del in RO07 Ptuj – Žabja vas – opekarna in je dopustno zaokrožiti objekt »H«. V tem primeru se opustijo na tem območju načrtovane prostorske ureditve. (4) Pri vseh večjih odstopanjih morajo biti nove rešitve usklajene s pogoji, ki so jih nosilci urejanja prostora podali k temu podrobnemu prostorskemu načrtu. V primeru odstopanj od pogojev je treba ponovno pridobiti mnenje pristojnih nosilcev urejanja prostora. Odstopanja ne smejo biti v nasprotju z javnimi interesi. (5) Dopustne so delne ali začasne ureditve, ki morajo biti skladne s programi upravljavcev posameznih vodov gospodarske javne infrastrukture, izdelajo pa se tako, da jih je mogoče vključiti v končno fazo načrtovane ureditve. SK L E P o prenehanju statusa grajenega javnega dobra lokalnega pomena – družbena lastnina ceste v splošni rabi na nepremičnini katastrska občina 400 Ptuj parcela 3975/2 1. S tem sklepom se ukine status grajenega javnega dobra na nepremičnini katastrska občina 400 Ptuj parcela 3975/2, kjer je v zemljiški knjigi vknjižena družbena lastnina ceste v splošni rabi. 2. Nepremičnina katastrska občina 400 Ptuj parcela 3975/2 postane last Mestne občine Ptuj. 3. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 478-507/2022-3 Datum: 22. 4. 2024 Nuška Gajšek županja 40. Na podlagi 23. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07, 14/20 in 11/23), Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20-ZIUZEOP-A in 80/20-ZIUOOPE) ter Odloka o proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2024 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 12/23) sprejemam naslednji XI. KONČNE DOLOČBE 31. člen (vpogled v OPPN) Občinski podrobni prostorski načrt je v času uradnih ur na vpogled na Mestni občini Ptuj ter na spletnem naslovu Mestne občine Ptuj. SK L E P 32. člen (nadzor) o kriterijih za subvencionirano počitniško letovanje otrok v letu 2024 Nadzor nad izvajanjem tega odloka izvajajo pristojne inšpekcijske službe za posamezna področja. 1. člen Mestna občina Ptuj bo upravičenost in višino subvencioniranega počitniškega letovanja otrok v kolonijah za leto 2024 zagotavljala 7 ŠTEVILKA 6 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXX / 29. 4. 2024 na osnovi veljavne odločbe o upravičenosti do otroškega dodatka ali veljavne odločbe o uveljavljanju subvencije prehrane. Družina se na podlagi dohodka na osebo uvrsti v ustrezni razred. Povprečni mesečni dohodek na osebo (v eurih) Razred: 1. Prispevek staršev % od cene letovanja Prispevek staršev % od cene zdravstvenega letovanja do 230,76 20% 30% 2. od 230,77 do 384,61 30% 40% 3. od 384,62 do 461,54 40% 50% 4. od 461,55 do 538,46 50% 60% 5. od 538,47 do 679,51 60% 70% 6. od 679,52 do 820,51 70% 80% več 820,52 100% 100% 10. člen Ta sklep začne veljati z dnem sprejema in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. 2. člen Otroci s stalnim prebivališčem v Mestni občini Ptuj, ki so vključeni v rejniško družino ali oskrbo v mladinskem domu, bodo plačila prispevkov staršev (skrbnikov) oproščeni, stroške letovanja poravna Mestna občina Ptuj. Prijavnici mora biti priloženo potrdilo centra za socialno delo, ki dokazuje status otroka. Nuška Gajšek županja 41. 3. člen Ne glede na 1. člen tega sklepa, za otroke s stalnim prebivališčem v Mestni občini Ptuj, za katere predlog subvencioniranega letovanja poda CSD Spodnje Podravje, starši prispevajo 8 % stroškov letovanja. Razliko do polne cene letovanja poravna Mestna občina Ptuj. Na podlagi Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07, 61/08, 99/09 - ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 164/20, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22 in 106/23) in Odloka o proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2024 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 12/23), Mestna občina Ptuj objavlja 4. člen Občina subvencionira letovanje otrok socialno šibkih družin le pod pogojem, da gre za organizirano letovanje. Otrok ali mladostnik ima pravico do uporabe javnih sredstev za subvencionirano počitniško letovanje samo enkrat v enem proračunskem letu. JAV N I R A Z P I S za sofinanciranje največjih tradicionalnih prireditev in drugih dogodkov na območju Mestne občine Ptuj v letu 2024 5. člen Subvencioniranje letovanja iz proračuna občine je možno do porabe namenskih proračunskih sredstev za tekoče proračunsko leto. Sredstva so zagotovljena na proračunski postavki 7934 – Počitniško letovanje socialno ogroženih otrok. 1. Predmet razpisa Predmet razpisa je sofinanciranje največjih tradicionalnih prireditev in drugih dogodkov posameznih organizatorjev in izvajalcev, ki so izvedene na območju Mestne občine Ptuj in prispevajo k promociji in prepoznavnosti Ptuja na lokalnem, državnem in mednarodnem nivoju ter pomenijo obogatitev turistične in kulturne ponudbe mesta. 6. člen Otroke in mladostnike (od 6. do 17. let) s stalnim prebivališčem v Mestni občini Ptuj starši/prijavitelji prijavijo izključno preko spletne prijavnice, ki je objavljena na spletni strani www.zpm-mb.si. Prijave pri izvajalcu letovanja se zbirajo do zapolnitve prostih mest. Prijavnici morajo biti priložene vse zahtevane priloge. 2. Splošni pogoji za sodelovanje na razpisu: Na razpis se lahko prijavijo vlagatelji z največjimi tradicionalnimi prireditvami in drugimi dogodki iz prejšnje točke tega razpisa, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: – pravne in fizične osebe, ki imajo sedež oziroma stalno prebivališče na območju Mestne občine Ptuj in se prireditve ter dogodki izvajajo na območju Mestne občine Ptuj, – pravne in fizične osebe, ki nimajo sedeža oziroma stalnega prebivališča na območju Mestne občine Ptuj, izvajajo pa prireditve in dogodke, ki se izvajajo na območju Mestne občine Ptuj, – programi prireditev in dogodkov so dostopni širšemu krogu obiskovalcev, – programi prireditev in dogodkov imajo svojo prepoznavno vsebino in značaj, so dodana vrednost mesta in skrbijo za dvig kulturne zavesti ter promocijo Ptuja v širši regiji, – vlagatelji z izvedbo prireditve in dogodka prispevajo k obogatitvi celovite kulturne, turistične in druge ponudbe občine in širšega območja, 7. člen Upravičenost do subvencioniranega letovanja bo na osnovi Sklepa o kriterijih za subvencionirano počitniško letovanje otrok v letu 2024, obračunal izvajalec letovanja. 8. člen Mestna občina Ptuj daje izvajalcu zakonsko opredeljeno diskrecijsko pravico odločanja o višini subvencioniranega letovanja, kar pomeni, da se lahko upoštevajo tudi druga dejstva in okoliščine, ki odražajo socialni položaj družine. 9. člen V primeru nepravočasne in neopravičene odjave otroka od letovanja, ki pri izvajalcu povzroči nezasedeno mesto, lahko izvajalec zaračuna nastal strošek staršu oz. skrbniku otroka. 8 LETO XXX / 29. 4. 2024 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ – vlagatelji z izvedbo prireditve in dogodka prispevajo k razvoju urbane kulture, – pri predstavitvah in promociji prireditev in dogodkov so uporabljene oblike in obseg promocijskih aktivnosti, ki pomenijo tudi splošno promocijo občine, – prijavitelji pri pripravi in izvedbi projekta sodelujejo z drugimi lokalnimi deležniki, – vlagatelji, ki bodo uspeli z vlogo na predmetnem razpisu, bodo na povabilo občine pripravljeni sodelovati pri njenih aktivnostih, – bodo termini in morebitne spremembe terminov prireditev in dogodkov, predhodno usklajeni z Mestno občino Ptuj, – sredstev za te prireditve in dogodke niso dobili že na katerem drugem javnem razpisu Mestne občine Ptuj za leto 2024. ŠTEVILKA 6 Pod posamezni sklop lahko izvajalci prijavijo največ 1 (eno) prireditev oz. dogodek. 4. Način določanja deleža sofinanciranja Višina sofinanciranja določenega projekta oziroma prireditve bo odvisna od izpolnjevanja meril. Najvišji možni odstotek sofinanciranja znaša (ne glede na število doseženih točk) do 90 % upravičenih stroškov celotne vrednosti izvedenega dogodka oziroma prireditve. 5. Merila Strokovna komisija bo pravočasne in formalno popolne vloge, ki bodo izpolnjevale vse pogoje za kandidiranje in bodo skladne s predmetom tega javnega razpisa in upravičenostjo stroškov, ocenila na podlagi spodaj navedenih meril po posameznih sklopih. 3. Višina razpisanih sredstev Višina razpisanih sredstev za sofinanciranje največjih tradicionalnih prireditev in drugih dogodkov, ki jih za predmet tega razpisa s proračunom zagotavlja Mestna občina Ptuj, na postavki 428 Prireditve in akcije, znaša 75.000,00 EUR, od tega razdeljeno po posameznih sklopih: Merila za ocenjevanje in vrednotenje prijav so ovrednotena s točkami. Vrednost točke se izračuna na osnovi razpoložljivih proračunskih sredstev in skupnega števila točk ovrednotenih prijav. Višina deleža sofinanciranja po posamezni vlogi bo določena glede na vrednost točke in število prejetih točk. S sofinanciranjem največjih tradicionalnih prireditev in drugih dogodkov Mestna občina Ptuj zasleduje predvsem naslednje cilje: – programi in projekti ponujajo zanimive in turistično privlačne programe prireditev; – pomenijo obogatitev celovite turistične in kulturne ponudbe Mestne občine Ptuj; – imajo mednarodni značaj oz. so mednarodno zanimivi; – poudarjajo kulturno identiteto in tradicijo mesta Ptuja; – ohranjajo in promovirajo kulturno dediščino in ljudske običaje; – pomenijo oživitev mestnega jedra; – so razvojno naravnani in gradijo na partnerskem povezovanju javnega, gospodarskega in storitvenega sektorja; – v programskem in izvajalskem pogledu znatno presegajo splošno kakovostno raven okolja in kažejo aktualne, inovativne pristope, ki jih ocenjujemo preko naslednjih meril po posameznih sklopih: SKLOP 1: prireditve, ki oživljajo rimsko obdobje širšega ptujskega območja (npr. rimske igre …)  15.000,00 EUR SKLOP 2: prireditve, ki oživljajo srednjeveško obdobje širšega ptujskega območja (npr. grajske igre …) 4.500,00 EUR SKLOP 3: prireditve, ki promovirajo vinogradniško in vinarsko tradicijo Ptuja, mesta z bogato vinsko zgodovino (npr. Salon Sauvignon …) 10.000,00 EUR SKLOP 4: prireditve, ki promovirajo vseslovensko narodno zabavno glasbo (npr. ptujski festival narodno zabavne glasbe)  10.000,00 EUR SKLOP 5: največji rekreativni kolesarski dogodki, ki promovirajo občino in zdrav način življenja (npr. Poli maraton …)  4.500,00 EUR SKLOP 6: izvedba večjega glasbenega spektakla na prostem, na eni od eminentnih lokacij Ptuja (npr. Operna noč na griču Arheološkega parka Panorama …)  15.000,00 EUR SKLOP 1 - prireditve, ki oživljajo rimsko obdobje širšega ptujskega območja: 1. tradicionalnost prireditve - uvrstitev prireditve (največ možnih 15 točk) SKLOP 7: izvedba dogodka, ki promovira ohranjanje slovenske narodne, ljudske in zabavne pesmi med otroci in mladimi, z namenom ohranjanja in negovanja slovenske besede ter jezika skozi glasbo (npr. Otroci pojejo slovenske pesmi in se veselijo ...)  4.500,00 EUR SKLOP 8: izvedba večjega festivala kulture, na eni od eminentnih lokacij mesta Ptuj, z namenom razvoja urbane kulture (npr. Urbana Panorama Fest na griču Arheološkega parka Panorama …)  10.000,00 EUR prireditev spada med največje tradicionalne prireditve, ki oživljajo rimsko obdobje širšega ptujskega območja 15 točk prireditev spada med druge splošne in manjše prireditve 0 točk 2. interes - izvajalec s svojo prireditvijo prispeva in koristi interesom lokalne skupnosti (največ možnih 15 točk): SKLOP 9: izvedba večjega vseslovenskega ali mednarodnega dogodka (kongresa, posveta,…) na Ptuju, ki s strokovno izobraževalnimi vsebinami in mednarodno udeležbo strokovnjakov s področja razvoja kmetijstva in podeželja, prispevajo k promociji in prepoznavnosti Ptuja v širšem prostoru (npr. Tumpejevi dnevi …)  1.500,00 EUR velik 15 točk srednji 10 točk manjši 5 točk 3. sodelovanje - izvajalci sodelujejo pri aktivnostih, katerih organizator je Mestna občina Ptuj (največ možnih 5 točk): dva ali večkrat letno 9 5 točk enkrat letno 3 točke ne sodelujejo 0 točk ŠTEVILKA 6 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 4. promocija - prireditev prispeva k prepoznavnosti lokalne skupnosti ter razvoju čezmejnih in mednarodnih partnerstev (največ možnih 20 točk): mednarodni značaj 20 točk državni 15 točk regijski 10 točk občinski 5 točk 20 točk zadovoljiva 10 točk nezadovoljiva 15 točk 10 točk prireditev je samo enodnevna 5 točk 15 točk sodelujeta ena ali dve skupini iz drugih krajev Slovenije ali iz tujine 10 točk skupine iz drugih krajev Slovenije ali iz tujine ne sodelujejo državni 12 točk 10 točk manjši 5 točk več kot 30 vinarjev 20 točk od 10 do 30 vinarjev 10 točk 5 točk visoka 20 točk zadovoljiva 10 točk 0 točk 5. promocija - prireditev prispeva k prepoznavnosti lokalne skupnosti ter razvoju čezmejnih in mednarodnih partnerstev (največ možnih 15 točk): mednarodni nivo 15 točk državni oz. regijski nivo 10 točk občinski nivo 4. promocija - prireditev prispeva k prepoznavnosti lokalne skupnosti v širšem okolju (največ možnih 15 točk): 15 točk srednji nezadovoljiva 0 točk mednarodni značaj 15 točk 4. kvaliteta, preglednost in izvedljivost - ocenjuje se vsebina projekta oz. prireditve (raznovrsten, aktualen, atraktiven predlagani projekt…), način predstavitve, poudarjanje kulturne identitete območja, inovativnost, cilji ter nameni projekta oz. prireditve so jasno opredeljeni,… (največ možnih 20 točk): 3. sodelovanje skupin iz drugih krajev Slovenije ali iz tujine - v sklopu prireditve so ob domačih skupinah udeležene tudi skupine iz drugih krajev Slovenije ali iz tujine (največ možnih 15 točk): sodelujeta več kot dve skupini iz drugih krajev Slovenije ali iz tujine 0 točk velik do 10 vinarjev 2. interes - izvajalec s svojo prireditvijo prispeva in koristi interesom lokalne skupnosti (največ možnih 15 točk): manjši 15 točk 3. število sodelujočih vinarjev - ocena števila udeleženih vinarjev na prireditvi glede na pretekla leta (največ možnih 20 točk): 0 točk 10 točk 0 točk 2. interes - izvajalec s svojo prireditvijo prispeva in koristi interesom lokalne skupnosti (največ možnih 15 točk): 15 točk srednji 10 točk prireditev spada med druge splošne in manjše prireditve 1. tradicionalnost prireditve - uvrstitev prireditve (največ možnih 15 točk) 15 točk 20 točk zadovoljiva prireditev spada med največje tradicionalne prireditve s področja vinogradništva in vinarstva 5 točk velik visoka 1. tradicionalnost prireditve - uvrstitev prireditve (največ možnih 15 točk) SKLOP 2 - prireditve, ki oživljajo srednjeveško obdobje širšega ptujskega območja: prireditev spada med druge splošne in manjše prireditve 5 točk SKLOP 3 - prireditve, ki promovirajo vinogradniško in vinarsko tradicijo Ptuja, mesta z bogato vinsko zgodovino: Največje možno število točk: 90. Sofinancirani bodo projekti, ki bodo pri točkovanju dosegli 45 in več točk. prireditev spada med največje tradicionalne prireditve, ki oživljajo srednjeveško obdobje širšega ptujskega območja občinski Največje možno število točk: 80. Sofinancirani bodo projekti, ki bodo pri točkovanju dosegli 40 in več točk. 6. trajanje prireditve - prireditev je eno, dvo ali večdnevna (največ možnih 15 točk): prireditev je dvodnevna 8 točk nezadovoljiva 0 točk prireditev je večdnevna regijski 5. kvaliteta, preglednost in izvedljivost - ocenjuje se vsebina projekta oz. prireditve (raznovrsten, aktualen, atraktiven predlagani projekt…), način predstavitve, poudarjanje kulturne identitete območja, inovativnost, cilji ter nameni projekta oz. prireditve so jasno opredeljeni,… (največ možnih 20 točk): 5. kvaliteta, preglednost in izvedljivost - ocenjuje se vsebina projekta oz. prireditve (raznovrsten, aktualen, atraktiven predlagani projekt…), način predstavitve, poudarjanje kulturne identitete območja, inovativnost, cilji ter nameni projekta oz. prireditve so jasno opredeljeni,… (največ možnih 20 točk): visoka LETO XXX / 29. 4. 2024 5 točk Največje možno število točk: 85. Sofinancirani bodo projekti, ki bodo pri točkovanju dosegli 43 in več točk. 10 LETO XXX / 29. 4. 2024 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 2. interes - izvajalec s svojim projektom prispeva in koristi interesom lokalne skupnosti (največ možnih 15 točk): SKLOP 4: prireditve, ki promovirajo vseslovensko narodno zabavno glasbo 1. tradicionalnost prireditve - uvrstitev prireditve (največ možnih 15 točk) prireditev spada med največje tradicionalne prireditve s področja narodno zabavne glasbe 15 točk prireditev spada med druge splošne in manjše prireditve 0 točk 20 točk srednji 10 točk manjši 5 točk 15 točk od 5 do 10 udeleženih ansamblov 10 točk do 5 udeleženih ansamblov ne sodelujejo 0 točk 20 točk zadovoljiva 10 točk nezadovoljiva 0 točk 15 točk regijski nivo 10 točk občinski nivo 5 točk 5 točk visoka 20 točk zadovoljiva 10 točk 0 točk mednarodni nivo 15 točk državni oz. regijski nivo 10 točk 5 točk SKLOP 6: izvedba večjega glasbenega spektakla na prostem, na eni od eminentnih lokacij Ptuja 1. tradicionalnost dogodka - uvrstitev dogodka (največ možnih 15 točk) dogodek spada med največje kulturne in glasbene dogodke na prostem dogodek spada med druge splošne in manjše kulturne dogodke 15 točk 0 točk 2. interes - izvajalec s svojim projektom prispeva in koristi interesom lokalne skupnosti (največ možnih 15 točk): velik 15 točk srednji 10 točk ožji 5 točk 3. število obiskovalcev dogodka - ocena števila obiskovalcev na dogodku glede na pretekla leta (največ možnih 15 točk): SKLOP 5: največji rekreativni kolesarski dogodki, ki promovirajo občino in zdrav način življenja 1. tradicionalnost prireditve - uvrstitev prireditve (največ možnih 15 točk) prireditev spada med druge splošne in manjše prireditve 10 točk Največje možno število točk: 80. Sofinancirani bodo projekti, ki bodo pri točkovanju dosegli 40 in več točk. Največje možno število točk: 90. Sofinancirani bodo projekti, ki bodo pri točkovanju dosegli 45 in več točk. prireditev spada med največje tradicionalne prireditve s področja rekreativnega kolesarstva na ptujskem območju od 101 do 500 udeležencev občinski nivo 6. promocija - prireditev prispeva k prepoznavnosti lokalne skupnosti v širšem prostoru (največ možnih 15 točk): državni nivo 15 točk 5. promocija - organizator s svojim delovanjem prispeva k prepoznavnosti lokalne skupnosti ter razvoju čezmejnih in mednarodnih partnerstev (največ možnih 15 točk): 5. kvaliteta, preglednost in izvedljivost - ocenjuje se vsebina projekta oz. prireditve (raznovrsten, aktualen, atraktiven predlagani projekt…), način predstavitve, poudarjanje kulturne identitete območja, inovativnost, cilji ter nameni projekta oz. prireditve so jasno opredeljeni,… (največ možnih 20 točk): visoka 5 točk več kot 500 udeležencev nezadovoljiva 5 točk 3 točke 10 točk 4. kvaliteta, preglednost in izvedljivost - ocenjuje se vsebina projekta, način predstavitve, poudarjanje kulturne identitete območja, inovativnost, cilji ter nameni projekta so jasno opredeljeni,… (največ možnih 20 točk): 5 točk enkrat letno srednji do 100 udeležencev 4. sodelovanje - izvajalci sodelujejo pri aktivnostih, katerih organizator je Mestna občina Ptuj (največ možnih 5 točk): dva ali večkrat letno 15 točk 3. število udeležencev dogodka - ocena števila udeleženih na dogodku glede na pretekla leta (največ možnih 15 točk): 3. število udeleženih ansamblov festivala - ocena števila udeleženih ansamblov na festivalu glede na pretekla leta (največ možnih 15 točk): več kot 10 udeleženih ansamblov velik ožji 2. interes - izvajalec s svojo prireditvijo prispeva in koristi interesom lokalne skupnosti (največ možnih 20 točk): velik ŠTEVILKA 6 več kot 1.000 obiskovalcev 15 točk od 501 do 1.000 obiskovalcev 10 točk do 500 obiskovalcev 5 točk 4. dostopnost dogodka - dogodek je brezplačen, dostopen širši javnosti (največ možnih 15 točk): 15 točk dogodek je brezplačen in dostopen širši javnosti 0 točk dogodek ni brezplačen 11 15 točk 0 točk ŠTEVILKA 6 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 5. kvaliteta, preglednost in izvedljivost - ocenjuje se vsebina projekta, način predstavitve, poudarjanje kulturne identitete območja, inovativnost, cilji ter nameni projekta so jasno opredeljeni,… (največ možnih 20 točk): visoka 20 točk zadovoljiva 10 točk nezadovoljiva SKLOP 8: izvedba večjega festivala kulture, na eni od eminentnih lokacij mesta Ptuj, z namenom razvoja urbane kulture ter popestritve in oživljanja dogajanja v mestu 1. tradicionalnost dogodka - uvrstitev dogodka (največ možnih 15 točk) dogodek spada med večje tradicionalne dogodke, izvedene že vsaj dvakrat 0 točk dogodek spada med druge splošne in manjše dogodke 6. promocija - dogodek prispeva k prepoznavnosti lokalne skupnosti v širšem prostoru (največ možnih 15 točk): državni nivo 15 točk regijski nivo 10 točk občinski nivo 5 točk 1. tradicionalnost dogodka - uvrstitev dogodka (največ možnih 15 točk) 2. interes - izvajalec s svojim dogodkom prispeva in koristi interesom lokalne skupnosti (največ možnih 15 točk): srednji 10 točk manjši 5 točk 15 točk od 21 do 50 nastopajočih 10 točk do 20 nastopajočih zadovoljiva 10 točk nezadovoljiva regijski nivo 10 točk občinski nivo 5 točk visoka 20 točk zadovoljiva 10 točk 0 točk državni nivo 15 točk regijski nivo 10 točk občinski nivo 5 točk 15 točk 0 točk SKLOP 9: izvedba večjega vseslovenskega ali mednarodnega dogodka (kongresa, posveta,…) na Ptuju, ki s strokovno izobraževalnimi vsebinami in mednarodno udeležbo strokovnjakov s področja razvoja kmetijstva in podeželja, prispevajo k promociji in prepoznavnosti Ptuja v širšem prostoru 1. interes - izvajalec s svojim dogodkom prispeva in koristi interesom lokalne skupnosti (največ možnih 15 točk): 5. promocija - dogodek prispeva k prepoznavnosti lokalne skupnosti v širšem prostoru (največ možnih 15 točk): 15 točk 5 točk Največje možno število točk: 80. Sofinancirani bodo projekti, ki bodo pri točkovanju dosegli 40 in več točk. 0 točk državni nivo manjši dogodek ni brezplačen 4. kvaliteta, preglednost in izvedljivost - ocenjuje se vsebina projekta oz. prireditve (raznovrsten, aktualen, atraktiven predlagani projekt…), način predstavitve, poudarjanje kulturne identitete območja, inovativnost, cilji ter nameni projekta oz. prireditve so jasno opredeljeni,… (največ možnih 20 točk): 20 točk 10 točk dogodek je brezplačen in dostopen širši javnosti 5 točk visoka srednji 5. dostopnost dogodka - dogodek je brezplačen, dostopen širši javnosti (največ možnih 15 točk): 3. število nastopajočih na dogodku - ocena števila nastopajočih na dogodku glede na pretekla leta (največ možnih 15 točk): več kot 50 nastopajočih 15 točk 4. promocija - dogodek prispeva k prepoznavnosti lokalne skupnosti v širšem prostoru (največ možnih 15 točk): 0 točk 15 točk velik nezadovoljiva 15 točk velik 0 točk 3. kvaliteta, preglednost in izvedljivost - ocenjuje se vsebina projekta oz. prireditve (raznovrsten, aktualen, atraktiven predlagani projekt…), način predstavitve, poudarjanje kulturne identitete območja, inovativnost, cilji ter nameni projekta oz. prireditve so jasno opredeljeni,… (največ možnih 20 točk): SKLOP 7: izvedba dogodka, ki promovira ohranjanje slovenske narodne, ljudske in zabavne pesmi med otroci in mladimi, z namenom ohranjanja in negovanja slovenske besede ter jezika skozi glasbo dogodek spada med druge splošne in manjše dogodke 15 točk 2. interes - izvajalec s svojim dogodkom prispeva in koristi interesom lokalne skupnosti (največ možnih 15 točk): Največje možno število točk: 95. Sofinancirani bodo projekti, ki bodo pri točkovanju dosegli 48 in več točk. dogodek spada med največje tradicionalne glasbene dogodke za otroke in mladino LETO XXX / 29. 4. 2024 velik 15 točk srednji 10 točk manjši 5 točk 2. kvaliteta, preglednost in izvedljivost - ocenjuje se vsebina projekta (raznovrsten, aktualen, atraktiven predlagani projekt…), način predstavitve, poudarjanje kulturne identitete območja, inovativnost, cilji ter nameni projekta so jasno opredeljeni,… (največ možnih 20 točk): Največje možno število točk: 80. Sofinancirani bodo projekti, ki bodo pri točkovanju dosegli 40 in več točk. visoka 12 20 točk LETO XXX / 29. 4. 2024 zadovoljiva nezadovoljiva URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 10 točk 10. Izid razpisa Na podlagi preverjanja izpolnjevanja razpisanih pogojev, meril in kriterijev bo strokovna komisija pripravila predlog razdelitve sredstev in ga predložila v odločitev direktorju mestne uprave. Na podlagi sprejete odločitve bo direktor mestne uprave izdal sklep z utemeljitvijo in izbranim kandidatom določil rok, v katerem vrnejo podpisano pogodbo o sofinanciranju, v kateri bodo opredeljene medsebojne pravice in obveznosti. Če se vlagatelj ne odzove v skladu z določenim rokom za podpis in vrnitev pogodbe, se šteje, da je umaknil prijavo na razpis. O izidu razpisa bodo vlagatelji pisno obveščeni v 45-tih dneh od datuma odpiranja vlog. Vlagatelji lahko vložijo pritožbo v roku 8 dni od prejema sklepa, pri organu, ki je izdal sklep. Pritožnik mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih je pritožba vložena. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog. O pritožbi odloča županja. Odločitev je dokončna. 0 točk 3. promocija - dogodek prispeva k prepoznavnosti in promociji lokalne skupnosti ter razvoju čezmejnih in mednarodnih partnerstev (največ možnih 15 točk): mednarodni nivo 20 točk državni oz. regijski nivo 10 točk občinski nivo 5 točk 4. število sodelujočih strokovnjakov - ocena števila udeleženih strokovnjakov (največ možnih 15 točk): več kot 10 strokovnjakov 15 točk od 5 do 10 strokovnjakov 10 točk do 5 strokovnjakov ŠTEVILKA 6 5 točk Vse odločitve vezane na javni razpis (pozivi za dopolnitev vlog, sklepi in pogodbe) bodo upravičencem vročene elektronsko, zato je v prijavnem obrazcu potrebno obvezno navesti e-naslov prijavitelja oziroma zakonitega zastopnika prijavitelja. Največje možno število točk: 70. Sofinancirani bodo projekti, ki bodo pri točkovanju dosegli 35 in več točk. 6. Rok izvedbe in poraba dodeljenih sredstev Rok za izvedbo prijavljenih projektov mora biti do konca leta 2024. Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v proračunskem letu 2024, v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna. Mestna občina Ptuj bo z izbranimi vlagatelji sklenila pogodbo o sofinanciranju projekta oz. prireditve v letu 2024. Mestna občina Ptuj lahko javni razpis v vseh fazah postopka po svoji prosti presoji brez kakršnih koli posledic razveljavi ali dodeli le določen del razpoložljivih sredstev po razpisu. 11. Kraj in čas, kjer lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo Razpisna dokumentacija je od dneva objave do izteka prijavnega roka dostopna na spletni strani Mestne občine Ptuj www.ptuj.si in dosegljiva v času uradnih ur sprejemne pisarne tudi v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj. 7. Vsebina prijave Vloga na razpis mora biti izdelana izključno na obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Vloga mora vsebovati vse zahtevane priloge oziroma dokazila, ki so navedena v razpisnem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Vlagatelji nepopolnih vlog bodo pisno pozvani k dopolnitvi vloge. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelji ne bodo dopolnili v postavljenem roku, se bodo zavrgle. Vse dodatne informacije v zvezi z razpisom daje predsednica strokovne komisije Klavdija Petek na Mestni občini Ptuj, e-naslov: klavdija.petek@ptuj.si, telefon 02 748 29 40, gsm 051 311 260. 8. Rok za oddajo vlog in način oddaje Rok za oddajo vlog v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj je torek, 14. 5. 2024, do vključno 15. ure, oziroma najkasneje ta dan oddana vloga na pošti kot priporočena pošiljka. Nepravočasne vloge se zavržejo. Številka: 4102-127/2024 Datum: 19. 4. 2024 Vlogo, izpolnjeno na obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije z vsemi zahtevanimi prilogami, dostavite v sprejemno pisarno ali oddajte po pošti kot priporočeno pošiljko na naslov: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj z oznako: »Ne odpiraj - prijava na razpis - največje tradicionalne prireditve in drugi dogodki v Mestni občini Ptuj v letu 2024« Na pisemski ovojnici mora biti naveden naziv in polni naslov vlagatelja. Nepravilno označene vloge (pisemske ovojnice) ne bodo obravnavane in bodo zavržene. 9. Datum odpiranja Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog bo strokovna komisija opravila v petek, 17. 5. 2024, ob 10. uri, v mali sejni sobi Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Odpiranje vlog bo javno. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene kuverte, ki vsebujejo vloge in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. 13 Nuška GAJŠEK županja ŠTEVILKA 6 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 14 LETO XXX / 29. 4. 2024 LETO XXX / 29. 4. 2024 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 15 ŠTEVILKA 6 LETO XXX / 29. 4. 2024 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 6 Izdajatelj: Mestna občina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Stanka Krajnc Letonja, telefon: 748 29 15, e-pošta: stanka.krajnc-letonja@ptuj.si. Uredniški odbor: Miha DAMIŠ (SD), Maša GORIČAN (SDS), Milan KLEMENC (Lista Andreja Čuša – MI & ČUŠ), Polonca ŠKERGET (Gibanje Svoboda), Matevž TOPLAK (Lista Ptuj je naš), Janez ROŽMARIN (NSi), Jernej MIKLOŠIČ (Resni.ca), Suzana Lara KRAUSE (SLS) in Vinko REŠ (Levica). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj. 16