OD IGA DO KUREŠČKA Gradi se nova cesta V dražbenem pianu obfine Ljubljana Vič-Ru-dnik za obdobje 1981-1985 je predvidena grad-nja ceste IgGolo-Kiirejeek. Ta cesta je del ceste, Id povezuje Ig mimo Knrešau z naseijem Rob in Id poteka v nadaljevanju na Bloke. Cesta povezuje 3 krajevne skupnosti in sicer Ig, GoloŠkrilje in Rob. Poteka po hribovitem ob-močju, ki je gospodarsko nerazvito. Znano je, da sedanja trasa ni imela elementov za nemoteno odvijanje rednega prometa, tako glede širine ceste, horizontalnih in zlasti vertikal-nih elementov ceste. Cesta je btfa urejena v ma-kadamski izvedbi. Vse to je predstavljalo zlasti poziini veliko oviro pri odvijanju prometa, to pa je imelo seveda tudi negativne posledice pri ra-zvoju krajev, ki gravitirajo na cesto Ig-Kurešček: Dobravica, Golo, §krilje, Rogatec, Selnik, Viso-ko, Zapotok, Osredek (znano je, da je to območje dalo izreden prispevek v NOB). Investitor Komunalna skupnost občine Ljublja-na Vič-Rudnik, je cesto Ig-Kurešček, ki je funk-cionalno zaključena celota, razdelila na 3 odseke: I. odsek I d = 0,7 km II. odsek Ie-Škjilje d = 4,2 km III. odsek Skrilje križišče-Kurešček d = 2,4 km d = 8,3km Glede na prometne težave, predvsem v zim-skem času, je bil za pričetek del izbran odsek HI. - Škrilje-križišče-Kurešček. Na tem odseku gre za traso izven naselja, ki predstavlja in investidj-skem smislu zaradi miniranja in gradnje nasipov najtežji in finančno najzahtevnejši odsek, hkrati pa je bil to odsek, kjer je zaradi neustreznih elementov ceste prihajalo do največjih zastojev. V letu 1982 je zgrajena cesta na odseku Škrilje--križišče-Kurešček, v skupni dolžini 2427 m in vrednosti del 25,000.000 din. Dela je izvajalo Cestno podjetje Ljubljana ob sodelovanju enot JLA po načrtu, ki je bil izdelan junija 1982 pri Komunalnem podjetju Ljubljana - TOZD Pro jektiva. Enote JLA so opravile zemeljska dela na odse-ku naselje Škrilje v dolžini 1000 m, pri čemer je bil poleg manjših usekov narejen tudi večji usek, tako da je bilo skupno odkopanih ved kot 15.000 m3 materiala V. kategorije, zgrajena pa sta bila dva večja nasipa, za kar je bilo uporabljenih preko 12.000 m nakopanega materiala. Vre-dnost del enot JLA je bila ocenjena na 9,000.000 din in predstavlja prispevek enot JLA k ureditvi ceste. Vsa dela na odseku Golo in preostale dele na odseku Škrilje v vrednosti 16,000.000 din, pa je opravilo Cestno podjetje Ljubljana. Ta sredstva je zbrala Komunalna skupnost s pomočjo občin-ske skupščine in krajanov, s kreditom pa je sode-loval tudi izvajalec del. Pri izvajanju del se je striktno pazdlo na izrav-navo mas izkopanega materiala in mat*eriala, ki se vgrajuje v cesto, tako da med samo gradnjo ni prišlo do viškov oziroma manjkov materiala, kar je gradnjo bistveno pocenilo, saj so odpadli vsi nepotrebni daljši prevozi. Nadaljna gradnja, ki pa bo imela značaj vzdrže-valnih del, je odvisna od novo ustanovljene Cest-ne skupnosti Ljubljana, katera bo prevzela cesto iz pristojnosti Komunalne skupnosti oziroma bo cesto v bodoče vzdrževalo Cestno podjetje Ljub-ljana.