M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 1 Zbornik 5. mednarodne konference Koper, 27. junij 2014 5th International Conference Proceedings Koper, 27 June 2014 2 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 Moodle.si 2014 Zbornik 5. mednarodne konference / Koper, 27. junij 2014 5th International Conference Proceedings / Koper, 27 June 2014 Organizatorji/Organised by Zavod Brina, izobraževalne storitve Koper UP Fakulteta za management Koper tovarna idej Maribor Organizacijski odbor/Organisation Board dr. Viktorija Florjančič mag. Maja Dimc Jurij Štukovnik Programski odbor/Programme Board dr. Viktorija Florjančič, predsednica programskega odbora dr. Benjamin Lesjak dr. Stanko Pelc Mitja Podreka Ureditev/Editing dr. Viktorija Florjančič Oblikovanje/Design Studio Refleks, Peter Florjančič, s. p. Fotografija/Photograph Studio Refleks, Peter Florjančič, s. p. Izdala in založila/Published by Zavod Brina, izobraževalne storitve Kosovelov trg 6, 6000 Koper Dostopno na http://www.modle.si/ Julij 2014 Zavod Brina, izobraževalne storitve CIP - Kataložni zapis o publikaciji Narodna in univerzitetna knjižnica, Ljubljana 37.018.43:004(082)(0.034.2) MOODLE.SI [Elektronski vir] : zbornik 5. mednarodne konference, Koper, 27. junij 2014 = 5th international conference proceedings, Koper, 27 June 2014 / organizatorji Zavod Brina, izobraževalne storitve Koper [in] UP Fakulteta za management Koper [in] Tovarna idej Maribor ; ureditev Viktorija Florjančič. - El. knjiga. - Koper : Zavod Brina, izobraževalne storitve, 2014 ISBN 978-961-281-518-9 (pdf) 1. Florjančič, Viktorija 2. Zavod Brina, izobraževalne storitve (Koper) 3. Fakulteta za management (Koper) 4. Tovarna idej (Maribor) 275184896 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 3 Vsebina Predstavljeni prispevki: SUPPORTING EDUCATIONAL, BUSINESS AND ADMINISTRATIVE PROCESSES WITH MOODLE THE CASE OF THE SYNERGY PROJECT 6 Łukasz Wiechetek, Faculty of Economics, Maria Curie-Skłodowska University FROM A COMMUNITY OF PRACTICE PERSPECTIVE LEARNING IN A MOOC CAN BE A LONELY PROCESS 18 Christina Preston, MirandaNet Fellowship, University of Bedfordshire Sarah Younie, MirandaNet Fellowship, University of De Montford PROJEKTNO VODENJE Z MOODLOM 24 Maja Vičič Krabonja in Kristijan Perčič, Zavod Antona Martina Slomška BAZA PODATKOV V MOODLU KOT UČINKOVITA PODPORA V SISTEMU VODENJA KAKOVOSTI IN NOTRANJIH PRESOJ 31 Iztok Slejko, Višja strokovna šola Postojna SPLETNA UČILNICA PRI POUKU FIZIKE V OSNOVNI ŠOLI 40 Dušan Klemenčič, Druga osnovna šola Slovenj Gradec UVEDBA E IZOBRAŽEVANJA V POLICIJI 46 Alenka Švab Tavčar, Policijska akademija PRENOVA E-UČILNICE NA FAKULTETI ZA KOMERCIALNE IN POSLOVNE VEDE 52 Mateja Škornik in Andreja Nareks, Fakulteta za komercialne in poslovne vede INSTITUCIONALNI PRISTOP VPELJAVE KOMBINIRANEGA UČENJA V VISOKOŠOLSKO INSTITUCIJO 59 Mitja Dečman, Manica Danko, Janez Stare, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za upravo UPORABA SPLETNE UČILNICE MOODLE ZA PODPORO DIFERENCIACIJI / INDIVIDUALIZACIJI V DODIPLOMSKEM IZOBRAŽEVANJU 68 Nada Žnidaršič, Jožica Murko Bulić, Polona Mrak, Jasna Štrus Oddelek za biologijo, Biotehniška fakulteta, Univerza v Ljubljani PRIMERI DOBRIH PRAKS PRI UPORABI E-IZOBRAŽEVANJA 75 Boštjan Žvanut in Patrik Pucer, Univerza na Primorskem, Fakulteta za vede o zdravju MOODLE KOT PROGRAMSKO OKOLJE ZA MOOC? 83 Viktorija Florjančič, Univerza na Primorskem, Fakulteta za management Koper Povzetki predstavitev: MOODLE AS A MOOC ENVIRONMENT TO TRAIN TEACHERS ON LEARNING DESIGN METHODOLOGIES 92 Carles Fernandez, Universitat Oberta de Catalunya, Barcelona (Spain) PREVAJANJE 2.0 93 Mitja Podreka, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani ZAGOTAVLJANJE VERODOSTOJNOSTI IDENTITETE UPORABNIKA E-IZOBRAŽEVANJA 94 Maja Dimc, Ministrstvo za obrambo RS Utrinki s konference: FOTOGALERIJA 96 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 PREDGOVOR Prva slovenska moodle.si konferenca, ali MoodleMoot, kot tovrstna srečanja uporabnikov in razvijalcev Moodla imenujejo po svetu, se je v Kopru izvedla 2007. Zvrstile so se 4 uspešne mednarodne konference, nakar je sledilo 4-letno zatišje. Glede na to, da se uporaba Moodla vedno bolj širi, je bil čas, da se slovenski uporabniki Moodla ponovno zberemo in izmenjamo svoje izkušnje. Na 5. mednarodni konferenci moodle.si, konec junija, se je zbralo 35 udeležencev. Posebnost letošnje konference je bilo neposredno predvajanje dogajanja prek spleta, kar je omogočalo tudi predstavitev prispevkov na daljavo. Zanimivost letošnje moodle.si konference je povezava konference z MirandaMod, rednim srečanjem članov MirandaNet Fellowship, ki se je na isti dan odvijalo v Londonu. Videokonferenčna povezava je tako omogočila dve predstavitvi iz Londona in eno predstavitev Barcelone. Konferenca se je zaključila z okroglo mizo na temo Izzivov odprtega izobraževanja, kar je bila osrednjega tema popoldanskega dogajanja. Nekaj utrinkov iz celotnega dogajanja je moč razbrati iz prispevkov in povzetkov predstav-ljenih v tem zborniku, slikovno in video gradivo pa je dosegljivo na spletišču konference – moodle.si. Vabljeni na 6. mednarodno moodle.si konferenco, čez leto dni. Viktorija Florjančič predsednica programskega odbora PREDSTAVLJENI PRISPEVKI 6 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 7 8 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 9 1 0 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 1 1 1 2 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 1 3 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 1 5 1 6 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 1 7 1 8 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 1 9 2 0 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 2 1 2 2 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 2 3 2 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 2 5 2 6 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 2 7 2 8 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 2 9 3 0 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 3 1 3 2 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 3 3 3 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 3 5 3 6 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 3 7 3 8 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 3 9 4 0 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 4 1 4 2 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 4 3 4 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 4 5 4 6 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 4 7 4 8 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 4 9 5 0 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 5 1 5 2 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 5 3 5 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 5 5 5 6 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 5 7 5 8 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 5 9 6 0 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 6 1 6 2 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 6 3 6 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 6 5 6 6 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 6 7 6 8 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 6 9 7 0 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 7 1 7 2 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 7 3 7 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 7 5 7 6 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 7 7 7 8 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 7 9 8 0 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 8 1 8 2 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 8 3 8 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 8 5 8 6 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 8 7 8 8 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 8 9 9 0 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 PREDSTAVLJENI PRISPEVKI 9 2 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 9 3 9 4 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 UTRINKI S KONFERENCE 9 6 M O O D L E . S I 2 0 1 4 | 5 t h I N T E R N A T I O N A L C O N F E R E N C E P R O C E E D I N G S | K O P E R , 2 7 J U N E 2 0 1 4 Text M O O D L E . S I 2 0 1 4 | Z B O R N I K 5 . M E D N A R O D N E K O N F E R E N C E | K O P E R , 2 7 . J U N I J 2 0 1 4 9 7 Document Outline SUPPORTING EDUCATIONAL, BUSINESS AND ADMINISTRATIVE PROCESSES WITH MOODLETHE CASE OF THE SYNERGY PROJECT FROM A COMMUNITY OF PRACTICE PERSPECTIVE LEARNING IN A MOOC CAN BE A LONELY PROCESS PROJEKTNO VODENJE Z MOODLOM BAZA PODATKOV V MOODLU KOT UČINKOVITA PODPORA V SISTEMU VODENJA KAKOVOSTI INNOTRANJIH PRESOJ SPLETNA UČILNICA PRI POUKU FIZIKE V OSNOVNI ŠOLI UVEDBA E IZOBRAŽEVANJA V POLICIJI PRENOVA E-UČILNICE NA FAKULTETI ZA KOMERCIALNE IN POSLOVNE VEDE INSTITUCIONALNI PRISTOP VPELJAVE KOMBINIRANEGA UČENJA V VISOKOŠOLSKO INSTITUCIJO UPORABA SPLETNE UČILNICE MOODLE ZA PODPORO DIFERENCIACIJI / INDIVIDUALIZACIJI VDODIPLOMSKEM IZOBRAŽEVANJU PRIMERI DOBRIH PRAKS PRI UPORABI E-IZOBRAŽEVANJA MOODLE KOT PROGRAMSKO OKOLJE ZA MOOC? MOODLE AS A MOOC ENVIRONMENT TO TRAIN TEACHERS ON LEARNING DESIGN METHODOLOGIES PREVAJANJE 2.0 93 ZAGOTAVLJANJE VERODOSTOJNOSTI IDENTITETE UPORABNIKA E-IZOBRAŽEVANJA FOTOGALERIJA