GOJMIR KREK SKLADB IZBRAL IN UREDIL L. M. ŠKERJANC 1944 GM — 253 GOJMIR KREK SKLADBE IZBRAL IN UREDIL L. M. ŠKERJANC I. ZVEZEK SAMOSPEVI 1944 Glasbena matica in laibach glasbena matica v ljubljani ED. N°- 25 3 I tir die Edition verantwortlich: Glasbena Matica in Laibach. Titelblatt und Vorwort gedruckt bei Makso Hrovatin in Laibach, Notenopalographie: Michael Kunaver in Laibach. Za izdajo odgovarja Glasbena Matica. Naslovno stran in uvod tiskal Makso Hrovatin v Ljubljani, notni tisk pri opalogra- fistu Mihaelu Kunaverju v Ljubljani. CD » /O^CJL^ /iti IZDANO S PODPORO SLOVENSKE AKADEMIJE ZNANOSTI IN UMETNOSTI V LJUBLJANI I m Verlage der Glasbena Matica in Laibach ist in der Redaktion des L. M. Škerjanc eine Auswahl von Werken Gojmir Krek's in drei Heften ersehienen. V založbi Giasbene Matice so izšla v redakciji L. M. Škerjanca dela Gojmirja Kreka v treh zvezkih: I. zvezek: Samospevi II. zvezek: Skladbe za klavir III. zvezek: Skladbe za violino in klavir UVOD Med slovenskimi skladatelji v početku našega stoletja zavzema Gojmir (Gregor) Krek posebno mesto. Njegovo skladateljsko delo nosi vseskozi znake skladnosti in uravnovešenosti, njegove kritične in organizacijske zmožnosti so se izkazale pri trinajstih letnikih »Novih Akordov«, njegov jasni in ravni duh pa prav tako v skladateljevanju in ocenjevanju kakor tudi v obeležju njegovega glavnega poklica, pravoznanstva. Te vrline so odsev notranje izenačenosti in dozorelosti, ki se zaveda tako svoje moči kakor svojih meja ter se ne loteva neizvedljivih nalog. V tem smislu naj prikaže pričujoči izbor njegovih doslej še neobjavljenih skladb sliko svojstveno nadarjenega, temeljito šolanega in razgledanega duha, ki se je znal omejiti na glasbena področja, ki so odgovarjala tako njegovemu bistvu kakor tudi izraznim sredstvom. Pri tem prednjači lirika kot prvi, neposredni izraz vobče ^razumljivih in splošno doživljenih čustev. Krek sam je izdal deset zvezkov samospevov s klavirjem, pripravil pa je še dvanajst na daljnih, od katerih je bilo nekaj predvidenih ponatisov že popreje (pri Schwentnerju in v »Novih Akordih«) izišlih pesmi. Teh pesmi je okrog 50; izmed njih sem jih izbral dvanajst, ki so doslej še neobjavljene in so se mi zdele za skladateljevo občutje ter tehniko najbolj značilne. Dve od njih (»Božji volek« in »Sestrica ziba bratca«) sodita v mladinsko literaturo ter se odlikujeta v nežnosti in naivnosti; ostale so lirične pesmi, v katerih prednjači Bierbaum, pozni Heinejev epigon, eklektik Dehmelovega kova, v katerem je globlje čustvovanje le bolj nakazano kot razvito. Prav ta elegantna, nevsiljiva diskretnost, ki daje več uganiti kot razbrati, je prijala Krekovi mehki, občutljivi in zunanjemu učinku odtegnjeni naravi in v nji se je največ odkril. Z Bierbaumom ga druži tudi v preteklost zamaknjeni pogled, neka svobodno uporabljena konservativnost, moglo bi se celo reči, koketna zagledanost v biedermeiersko dobo z njeno narahlo poskočno šegavostjo, sentimentalno površnostjo in skoraj mistično povezanostjo z naravo; optimistično poudarjajoč življenjsko voljo, zaide le poredko in še tedaj barvito v odpovednost, udajajoč se trenutnemu, v pestrem zaporedju menjajočemu se razpoloženju. Tako nudijo te pesmi kljub enotnemu osnovnemu lirizmu dovolj kontrastov, v muzikalnem pogledu pa tudi dosti priložnosti za lepo, muzikalni frazi ter glasovnemu oblikovanju pravično interpretacijo. V zbirko sem povzel tudi skladateljevo poslednjo skladbo, Gradnikovo pesem »Trudna pot«, ki dojmi kot slutnja bližajočega se zaključka zemeljske poti. Krekove klavirske skladbe nimajo pravega vzornika; njihov slog je jasen, čist, ne da bi očitoval karakteristike velikih klavirskih mojstrov. Še najbolj se približuje Schumannu in Brahmsu, seveda brez njunega virtuoznega bleska. Tudi klavirske skladbe so skoz in skoz lirične, poredko tudi programske. — Zbirka »Domače epizode« diskretno zamolčuje dogodke, na katere se posamezni odstavki prav gotovo nanašajo; »Iz naših logov« je morda prvi poskus pri nas, uporabiti naše folklorno občutje v klavirski glasbi (pri tem ne štejem Sattnerjevih in Foersterjevih parafraz, ki so bolj zunanjostne kot pa resnična uporaba latentnih značilnosti naših napevov). Divergenca med prvo in četrto, ki sem ju namerno tako izbral, prikazuje očitno razdaljo med obeležjem alpske in dolinske (morda prekmurske?) folklore, in s tem predoči pestrost, ki bi bila sicer nezdružljiva v glasbenem zakladu drugih narodov. »Veselo obvestilo« je priložnostna skladbica, koje datum je bil za skladateljevo zunanjo življenjsko pot razveseljiv. Ostale skladbe te zbirke nam kažejo Krekovo vedro, neobteženo in problematiki ter psihološkim kompleksom nenaklonjeno naturo, ki je vedno našla ravnovesje izven sarkazma in ironije. V isto skupino spadata tudi obe skladbi za gosli in klavir, ki pomenita lepo obogatitev naše sicer tako pomankljivo obdarjene goslaške literature. V slogu in izrazu skladni s klavirskimi skladbami, nudita dovolj prilike violinistu za poduševljenje izraza, lepoto tona in mehki Križem; pri tem pa tehnično nista zahtevni in se omejujeta zgolj na melodične konture. Težišče Krekovega glasbenega ustvarjanja je v samospevih, koder je izraz njegove osebnosti najbolj zgoščen in značilen. Kot dober pianist je znal napisati klavirsko spremljavo, ki kaže mnogo samostojnosti, premišljenosti in smisla za klavirski zvok. Prav poslednja lastnost gre v dobro tudi klavirskim kompozicijam, ki so se sicer docela odrekle virtuoznosti, vendar ne zvočnosti. Ista koncepcija je vodila pero tudi pri violinskih delih. Krek sam se na drugih poljih kompozicijskega dela, izvzemši nekaj zborov, orgelskih skladb in poskusov za godalni orkester, ni uveljavljal, dobro poznavajoč meje lirizma in z enako strogostjo ocenjujoč lastno delovanje kot tuje. V omejitvi na oblike, ki odgovarjajo in zadoščajo njegovim izraznim svojstvom, pa je ustvaril mnogo del, ki jih je treba rešiti pozabe tako z ozirom na njihovo absolutno vrednost kakor tudi upoštevaje položaj, katerega zavzema ime Gojmira Kreka kot prebuditelja in mentorja naše glasbene generacije v početku tega stoletja in s tem glasnika naše sodobne in bodoče glasbe. Ljubljana, 22. septembra 194V L. M. ŠKERJANC Božji volek Oton Zupančič > mm zdaj pa zle _ ti in po— ka kje je • • « -^JL s*-JL ^--.A — f^T-H-r-V-V- pu* cnt 1 i Birajsi ITTTI L te^ rJ f1 p C.I l.iiim.i.Li.i.nf__a_ pp —f^r t-—. 'J J 1 p 1- Po_ le _ bel je ba_ žji lek _ --fc^-.JH —- kson -cu pod ne i * i * __-—""" —P-:--■t-J—1 ■tfe * i' - ta TPF --- P pod ne r . bo —^— daL——ge-ie—-^ja njim str_ P T #--^ p- * 1 •^-if- . i x-------- :-4- - 33=55 ^^- -,, rdH.--- - —!-( 9 ^ ^ f-* P^- me _ — Ii3 str far Og^ "T T- me___—Lo str -> \>• itj. ^irr/rrM^^^ Zi_bei _Uamo_ja pi_sa_na, o daj, u_spa_vaj i »* < < j r 5 t S I i p i p; ^ j ^ top Mi_ la _ na. « P u _spa _vaj ga, naj spi do mra_ka ? za_ i: i £ s* p i|g 5» ri;: PP V mp M I m P M EP m f zi_L_baj brat_ca mi ju. na _ ka. £ m fig f r P i H i-r s ti PP mm 5 k m Za. it 1 f 1f pp/j s pppp 5 zi_baj zLbel.ko se ja _ če, se ja_čej da moj ju.naček ne zaplače. M m Šf i P tU ^^ j [jft V- 4--9 H So// POCČS/ (MM J : 63) s i t i g m mi mi f " J73it mi 333 » » d/rt,: zelo nežno Tampo X. " V £ 3 £ £ Ža - 2i -baj ga, da zapre ve_ ka, do _ Kler prine_ se mm r i r r r s ažl e ___ fTfJTTTr: Tempo I. J N "t zra_ ven hle _ b«?, harse tre.ba r—J i S f r >■. 50: S : 3CJ r i fc: * d ~r—i =5= p-t—r i ibt Ko bo_mo sku _ paj , zbra_ni vsi, od jj' hp^- p * ^ i F r J £ te m » y g #—#—4—<# JXS g. 9 t: w 'tf « < f ti i rr 75 /7/ Qo!j pOC3S/ X i hle_b<3 v5aksvojkosdobi}oci hleba vsak svoj kos do — bi. i jm 0 daj, _ Qoli počasi -rh— S mjj P T r/ t. 7 77"? čic i i r £ n t. pp Wr i spa vaj Mi na 4 i gsg£ 3 r or^——j r Uif i f tirr PPTT gS vedno bo/j tiho} izgub/jaje se. Rože na nepravem mestu Ojojmir Krek Zelo umerjeno (MM J • 58) i (3ojmir Krek,0p.31 št.i, £ ¥ Dve ro Nt: ži v časi mi de_ h t i _ ta, £ m 33 Kot 5negin kri S < ^# P # M iži ž E: :/ 1 »^ Ji —1 v > j^g z.a_ ri_ta) glej Čeprav po_ve.za.ni, tr _ pi _ ta gorje, 4 § gor.je brez mej 9 umnrir iuia "p it 3 V I- CL SI r i t e n u to maJo hitreje ne nje se v no ... vi ^-VtPf—1—j* •/ - ^ p- fli—=*=-dan _ _ glasi . —Tr-tfa——,r- * &—yiy v v | -%f| V » 7 ^^ jEf^^f- 4= m f £ 1 P ¥ s Na nje _nih ne_drih bi ob _ sta! tu _ di brez ve č c c e //e r g rt do jpp I 1 f T~pTT~ Mft 11, ža_re! bi, za-rel bi, žarel bi, ia__rel bi3 vedro kakoro-na si I)- k le. iEEEE^ c c e /1 e r 3 n do ^^^^m^^^mr p- jt|»f j JTpfJi jaij__ sija! bi in cve-tel, žare! bi} si_j'al bi^ sijal bi in cve_ ■ h......j) .....|V S -K -K Trri—V—S—&—j—«7— § f / f i£f*rj ^ p —, ■m &— , ^ tel! vedno počasi 7e/ie» /'/? š/bkeje ^ j> ,f> , fr f/l_ «.' J t/ f/ - —f V ! c/ —— / S / » 7 # jfgf—^ —fe fH.li 1 v * " i y j ■/ ž p Kot Sprvč/ m— | K ft * * -jr a vedno mirneje U, p-rpii , n m E F M S! JH r f s m M- > iS ^feg --------f-«L / j> J J* J T-0-p-1-9 je list in cvet ne_ zgodni vel Tak je 5ve_ta prevrat, 4> i1 h ii> tak je sve.ta prevrat: vk r i h z r dan do .. 5E JE v > j; - P. t-^m bi ži _vel rad. tam,kjer bi ži _ vel rad Ml S te. i .J_ I ...d. i i-3- r7s £ —JCL F M i r no (M M J« eo) Poletje 0. J. Bierbaum (qojmir Krek Op. 31. št.2 i. — 7 i X jI t=f= t —$ pr f i (pf- Ze/o n ezrto v1 Tj—j 1 r —1- ~ i 4 j ■4— ' « .„ ' 1 J » • —6 - rr\ fafcp P p P ii; P rrt- lu^^fftrp se Pe_vaj5moja draga du-ša, v ta po— letni sen, v ta po_ letni sen vsi ko-zol.ci se 5i_ri_jo, sad zemlje je vesvzbu-jen, ife Pm S J »'»»»^M if- ■p s 5 I i? i i« t TL aMi %ldtM; um, ~ Tf* r stopnjeVaje jlj, j, p J> ^-riTO^^P^ p p / 1 s Msepovsod se kla.sje. zgrLnja", vse tre_pe Je daJje si_nja3 po _je Bog A nt j' ^ J""J J» J» > ^F^i m k: Ur #——# 3 i J J J» J* ii 1 I? P-f- i 'i**,$><>»&» e^pu kot: koral Se_1 u_ja, a_le itt p lu -ja S Vse pov_sod se kla.sje zgri_nja3 vse tre_ m* SS 33 3 ri 3E IN A d^A 77 SI % ' f f /7 d. Pevaj,moja draga l du.sa, 5re_ča je pri šlaj sreča 4 :r A t- m t m rH i m pp 33 t I"|IP ' t te® i v O Mt _._;__o i BE je prišla. i ž 3E yt pojemajoče 3=5: i f a m £_ 6>- Večerna O.J- Bierbčurn Zelo mirno (MM J* > £ cr Ž PPP spal je trn _dni svet. Le se dr_hte_nie pla _ho qre i ^ n -0-PPP m BBp Eg: — » (J I ■dtrv /H/Ust, m ii rJ t. i^TP^ £ skozLj^ač. SP /f £ p ti _ho, čez- do! in breg je bo_žji mir_ _ r<3Z_ pet. i § tg i i s t—t, m 3: e H f X zr- Ai^ ( Ulj M t d ti Msiv> $ et/ri d C JiG^, a O.J. Ebierbaum Zelo zmerno in nežno (MM J- 42) Č- (qojmir Krek , Op. 22 st.2 £ s P 5vet ne.deljski mir me.sto vse je prestrl 3 Ti M 4 p. ig -3~ t ~a-zf t ~z-ar V m p 3 V J-- Be_ da. mu_ ka, ah, kako sr_ce mi je te.den shrL fiTi i t 7 T 7 a « o • • i 1S: ::-1 3 3 z: ~9 zi boj; le za_vist in črt, ah, kedaj bom prost, w prost, prost. i m o S 7 t -C P- '2S S/ sjff- -0 C okleva/e =|EE5E BP- 3E bo s moj praznik smrt fill smrt. vedno počasneje, umirajoče a f. ppp rf _.—- y d i:— fjJvele rože pod steklom 0. J..Bierbaum Počasi ( MM J1 48) qojmir Krek,Op. 22 šU fi r\ veselo m V maju stebu.d M do (7\ i m- a 5 mf i 4 ,, < m H p v koraku žalne glasbe TF veselo J t J! Jj ■ J smrt veje zdaj iz vas, venčale predra_go bi_ra_de, t) V koraku žalne glasbe_^j' iucujlivlu , ai.ruyu rc jr J jyrr i" a ^ V .gi V >4- ' + i> razvnelo, strogo ritmično — i ■ .■ ■ ■ /i * maj je odšel od nas... je _ sen, jesen je. pri _ sla VL $ > > > Ju? > > j. 4 : fi?-.* / t m i ti i * p w f marcalo > > a # zz; »i ? r t*p-? h rr» nri nežno. a razločno -o—- g iJ r 1 r a £ Z2Z "cr ~5mrt je pri_šla smrt je pri .Sla a f- P =Z2 >i »F vedno bise, z odpovedanosb/o smrt je pri Le daj, le daj, m sj: T / L7 J V- tz S 32: -i—v1 J* J> ^^ &TČ? ^TJ7T"r A y ffp • ie daj t s koso kar za _ mah Mol to tranguillo J« sempre !eyato ^Posvetilo (O.T. Bierbaum - N.štrilof ) i 5 •0 J —— t* h r, 3 i f »f r 94 PP J J I UJ J (qojmir Krek, Op. 37, št.2 S s 5 r^r r p T* 3 |i V P fnJ. Hj- Jj * m-f, > p M-^" * 1 p Dekle mo_je smi _ Ij&no tvoj smehljaj pogum mi da _ je} sprejmi pe — sem zmiJosta,__ [to 1 ,ffnA t PtJ: ^ dekle mo je f n n -^J^—a— 5miije.n0. -P*--- » * ii Vze.mi , /fT/pi / n ^ —M- r .f-|if |J J ---< 1 U J |.J H g r) mjr Ji =] {Zl£f- 9-9-- Lfi-—iif— r 1 Ul^ 1 f f' un poco con moto sub.pp rit. a tempo m s £ in za_ zi — blji vti_he sa \ " t sr_ ce mo.je v dlan kfira un poco con moto- E m t^ -m/ J -—-- T ' fr^S —f 9 5ub.D0 rit. i an_gel z neba mi po j a tempo H T P P i> zz bJ^ J. sr.ce mo . je y dlan. vze_mi,vze_ KM/) Mol bo quieto (m.m.J- 66) yfceneramente assai . . I Poslednja želja (Moji dragi ženi ] (O.J. Bicrbaum- Kari in ) Gojmir Krek,0p. 3?,št. 4 m M )i I T- |J> r, fi I f. J J> j. j I P n i • i« .» i ■> < ■ 8» .' .. i bo _ zaJa, ko ^ zadnjih Da bi z ro_ko /rt t . mi če .Jo oud 4 u tj, ft & Ui , t u m m i ^ih r^j pj * p dolce assai m M._i =t I F-1 i-1 S —i S-k-1-k-;-i- -1-—1/r-i—ir)-h-- --P-.-=— -K-rrS-1- • $ v ^ 1 di_hin me ob-ija _me H, A>lW syi ifap f* -1- tp K J> smrt, ki me za _ %t 4ul> ti i -,- _ zi _ zkjo bije {Ui 4 i' * tfj P v večno po_za_ A 1-1- t f 1 P 1 1 > f" t t t -1-4-4-4-4-4-- 9 9 9 9 9 9 " H i i f 4-6-: -i i H -4—rr*-- 9 $9 9 —£hti—^r— -LL——I »—f- t-9-t-1- —£—£=£—£—I—i-4 f4=- —T ^t_— bije_nje, me-hu_ljev Črnih težko pla _ hu UAA {<*hv ttihv '/'- IJ i \ l l \ ItU.a Mil sub.pp v j jta ž >» ■ ta P te ___nje —f m m ■0-f-9-0——#■ sub.p te m p 0 C o 9 ti f f H s r—E ¥ accellerando a tempo S mT~ Po.gled po_ t fin j \,i j Iti accellerando 5 £ c resce nd U-4-4 t p.0 C o _if. M_* uit s=* t mf a tempo m accel. a tempo accel. r ^ 1 * s! e d n i i v tvoje tem.ne o -čke ob_no-vil -v Wrtt>fT 'J^rrrtl+tr^ VtAit&t*' bo vso taj_no slast živ_ č tempo ri t a tempo % p^h v 1> 1> b I ip jT^^E^ s lj e — nja ob za.dnjem qren-Uo sladkem tem tre — nut — Uu: 'jrf+JP- - accellerando a tempo accel Po_liubpo—_ slednji tvoJih qor_Uih scepdo e a ccelle rand iUb S a tempo —g—— molto p i t ar d a n d u _ sLen,be_5e _ da za_dnja mehko ne_žna vsa m poco 3 poco rallentando iub pp sub pp f i > h f, n i f ^ J* i P' M t* P P a ore mi ži_ve_mu ne __ be_ sko dver} da vstopim bla_žen ves v kraljestvo JiUsV ^ Vi -iUl Jf ^ Ut* M 1 i i. \ \ / s Jj 9 4-9 poco a poco rallentando -[ suh pp sub pp M Ž f It k=k H M f H M * * Z=E subpp i 4Ž pE 'tj ^ J> j p mi _ ra: znaj-vi_šjo . sre— čo zem.sko bla.go _ slov — iicn. AaAU l ~ sf \ m—y £ #-4- sub pp r m MM t i t a t f- Ob zidu C J. 0. Bierbaum ) Con brio (m.m. J-«8o) Gojmir Krek,Op.20,št.4 M > i ^ W M 3 Ob zi_dw, kjer bi_ ster po — p — ^r-K--- • -v-T— v--- K— \ . k rj t h=t=4 J - rt i\ ar - —1 b t f, j k ahb £ fr I _alf-l te _to_ček šumlja, kjer po _. zdrav _ Ija rož _ na.fca ja - bla_na ze_ Se i 11 i ini m S m - le no3 re _sno rast dre_ves, . tam cve _tje najjep _ se k-f p£ —»-T"^ V •;. —$E5E i & ra f g I'p- ^pnO ste. fez_ fi _čniho_blik ^ M j ^ barv. no bo_ ga -to. as J > 1 P' Hftffp P C '/ It- B p ^^ i vo_ nja slad_ko vsen_co o __ cje_to sme_je iz meh-kih se r p \ i,t t Jy>Tj ^EEt žnih trav, aH, ho __ če u _ mre _ ti vpo_mla _dni sij? t > > > > T* "p % U __ tr_gam og_nje _ no rde_ čo. u. sempre cresc. e a lostna skozi lut sempre cresc. e acce -k-s—5-f-tf- ' P 7 1 cveLna preJest. - ) r-i • ; ** i !tJ ipf;- ■p. -- -H?^- r tfui . ... a tempo tvo_jih gru.dih naj r r J> j vzcvefce svetlo, in si K— P P r_ce _ _ tvo_je nav_ 7n/ rp—:—j—i—-(i- I^-t—P—h---- * * > I t flf f p »j M _da hne naj, za __ _ po _ je naj J J> 1 ti3 za HjrJ J* EM _po je naj ti njen U., f" "E" fcf p • gr - - ^ vjK _ i »-# m 5 S P p f 3C -hlja, smehlja, i fce_bi se log sme_h!ja sempre cresc. e accel £ he_bi se log sme _ hlja tudi te_bi se log sme — % b. i sempre cresc. e accel. rfe___: ^ »f »P t Š hlja, te_bi Log se sme _ hlja ; / -> v/ ./ v v ^---s-...................... t) "Ve - ¥ AU / N ■/ y - J-L--"s------*------ i Ž| V '/ • __J-i—,.-------—_l Adagio al rigore del tem u Ekstaza (0. J. Bierbaum) i I 4. i E=t 4 2 Gojmir Krek Op 20,št.s *■ fj & * S m k s . Qu jt- : /V It H ... 1 -v- r J> J> 1 Bog,zdaj odpr ~ft—-1 't mi je tvoj Ctjbt/ frfdsnu g H J-j^jUJ— 5ve_ ti 1 teuJtt- i in f 1 r«i. H^V, u- te —-- A i:. / T- ^-*-- --\ -M o- 9-* £-11 fj n -I 9- £- ^fe nežno J | j> J^LJI^-y-fj 1 frf^^ vsa tvoja ču _ da ^idl^ -nt m^ri pred menoj ie.že kot mcjska polja., kot tit-ft £ P JU p II i 2: m PE rVr u HM s kot maj _ 4thf M tU f ure: f? . ska polja v ža.ru zla_ tih i Ti r S A sonc, M -t^ J * v žaru zla — tih sonc. Ti si to sonce, ti moj iz_vor . Že vzpenjam Idi m *m?L t sj J' a tempo 3 % K y x k te* EZj • f 41 pp 37 p « vduhu sevsijaj ne_ba, bu.ci mi vduso ne_po_ pisna luč 5 gr.meč ko_ i nr 2: S £ si 3 - <9- tU iT ^ .'p Mfr-^ ' T r r ' aui <-.- Po_potniU blodni razpro_strem ro_ke, izginjam ral. i # p as iT "T" Jm BC ez: sut >j» ^ 11, j. i v ti f. ? * P F> ^^ vluč, zbledim kotvjutru noč} v./ w u* A&^t 4-t i?_Jk2. TO i ki se zble_stečo zarjo vdan stopi w elit M&k pA^ffatt*'*™ j s 5 sub.pp U ± J ^ X: ^ £ > & S1 > I , kise zblestečo zar.jo vdan stopi. dif Wv iiujJUK M* Ji i i ni Sfe fr ' te te It S a a BČ3E > I > £ > rr a: > JD S Trudna pot CA.Gradnik) Počasi in težko Gojmir Krel^Op.ej.št.l pw X• j tr j. M • Ml -*1—i— - # * jjf ' i ' *' s tr F, 4 4 ■*{ y u j--+- • T - 0 L- —jU-41- ^ f" —^-H- ^----1---------—— ty — Jo v. ; > v. | > V 1 —p-p Tru dni in -- —f--Ft«1^—s ti hi sto ^—j-3 —A:—J-- IV.J. 'j:--p- __a-^- jpd- J -i-- ffi- v. --^- tr A ' £' gf—^-8 i|. | 3 P- f 1 —-jU- 3- 1« i? J' ^—i—f— -1-1—iVir—s--»=-in---- fF « 1 A J' ^ * p P di" _ca _jo —t/ ^ 0 _sli po — ^ ' p 1 po — ti pe > —^-T"- -»H-p-- _sče_ni in > -4--f-T-' go _ li J i. — pF frf 1. 1 J- ftf* —id- - -J-: bril—i-1 p.- r- ^L- iM Jj-- ~>J. J-- —4 * — ^-^- rfrrb-U-r n— -P5---P-f~ Vp*-*- ki f=l -L- 5a —ma, ki J sama ne vesela hHtr- J.-1 r * m pe — Ije . Ht. J-J>j h $ -A HiJ- . ■■—s M. t« ... ..... --- ^jL-jV- H-- ^—^ —^-- M g )' j- 3 5 j if 1 j*. i f r ■ -- > v* J > v. i -------- > v. j > =3F-1- 'Ki ---■ --- - lil -A-- n 4 • M' m • M i -^- tf --rfJ- b p- 1 f; r 1 F- f • 1 P' F ' -Jj-/j- J- J> J> J?- To pi in * -i M hi sn > ____,.. .. ... , l>? J> J> J> žnji_mi se _ r*f-—- j J> Ija _ki; nji f i - ■ - . ... ........— rr f r^ i že . ije so -,- y" i- —-- " i- I f ' J* M M' <1-E--- ls f * —1 P- V- tg-Tjr-. „ -,-1 —f7-f—tnr~ —Pr- * ]» —f,->- 5 LJ> \ , - ■ —^— in -J S-- be_di ho r*1—r—i -1- _di _ li s kc v J. __i _i-p-,A_ >_ le ni klo > --- r pi'* * _nečimi tiho na _ > —J-— ""t fefet r U-.-- t1 f- t*- — tt=Z v— V?- • C 9-.- n—Jt s V rfv pL-e^- r- H- t' i tt — M- If • . L ....... v_ r • L--ti- spro_ bi , tLl-v. J "A , espr. in EESL:^ be _ d i -- ho. " S. ~4-«' -4 _ di „li rf^rZ ;iho na n. . _spro _ ti . •hJ r it' g r ^—i C- ir r p -- * * M p-.— A " I h -W* J * > tč* ■4—.iz-- —» O 7 r P v F -f --- §t i — in t m t Z3I 3E "ter i 5= fp f I ri ta r d and o (d i hod i Ji nč j. j, i bedi hodiJT na_spro __ bi, ti- ho na _ spro_ ti. i E /X- J. 3± 5 m ¥ f (zadrževaje) i / V PP \m j \ v 4- ..—4 3 i s O 9repis in tisk opalograf: "M.JČunavtir Jtyu.hlja.na