. ' URADNE OBJAVE OBČIN ILIRSKA BISTRICA, KOPER, PIRAN, IN SEŽANA Koper, 17. maja 1994 Št. 11 Občina Koper - ODLOK o zaključnem računu proračuna občine Koper za leto 1993 - ODLOK o proračunu občine koper za leto 1994 - ODLOK o gospodarskih javnih službah - SKLEP o ukinitvi javnega dobra in prenosu v družbeno lastnino v uporabi občine Koper za parcelo št. 1628/6 k.o. Loka - ODLOK o razveljavitvi dela zazidalnega načrta Žustema HI - 1. etapa - ODLOK o spremembah in dopolnitvah odloka o komunalnih taksah Občina Piran - SKLEP o spremembi in dopolnitvi sklepa o pooblastilu za sklepanje podnajemnih pogodb za posamezne dele nepremičnin oziroma premoženja, ki je v lasti občine Piran in o pogojih ter merilih za oddajo premoženja v podnajem zasebnim zdravstvenim delavcem s strani Zdravstvenega doma Piran Občina Koper Na podlagi 14. člena Zakona o financiranju javne porabe (Uradni list RS, št. 48/90 in 34/91-1,30/92 in 7/93), 239. člena Statuta občine Koper in 2. člena Odloka o sestavi in pristojnosti zborov, določitvi volilnih enot ter o volitvah funkcionaijev skupščine in izvršnega sveta (Uradne objave, št. 2/90), je Skupščina občine Koper na seji zbora združenega dela, na seji zbora krajevnih skupnosti in na seji družbenopolitičnega zbora dne 5. maja 1994 sprejela ODLOK O PRORAČUNU OBČINE KOPER ZA LETO 1994 1. člen S proračunom občine Koper za leto 1994 (v nadaljnjem besedilu: proračun) se zagotavljajo sredstva za financiranje javne porabe v občini Koper. 2. člen Proračun za leto 1994 se določa v naslednjih zneskih: prihodki 1.954.971.000 SIT odhodki 1.976.603.000 SIT primanjkljaj 21.632.000 SIT Pregled prihodkov proračuna in njihova razporeditev sta zajeta v bilanci prihodkov in odhodkov, ki je sestavni del proračuna občine. 3. člen Od izvirnih prihodkov proračuna za leto 1994 se izloči 0,5 % v sredstva rezerve občine Koper. 4. člen Uporabniki sredstev proračuna so dolžni uporabljati sredstva proračuna za namene, za katere so jim bila dana in v skladu s predpisi o njihovi uporabi oziroma razpolaganju z njimi. 5. člen Sredstva za delo se uporabnikom proračuna dodeljujejo med letom praviloma enakomerno, kot mesečne akontacije, vendar v odvisnosti od zapadlosti obveznosti ter ob upoštevanju likvidnostnega položaja proračuna. 6. člen Kot sredstva za delo se uporabnikom zagotavljajo: - sredstva za plače, - sredstva za druge osebne prejemke - sredstva za prispevke delodajalca, - sredstva za materialne stroške, - sredstva za amortizacijo, - sredstva za druge odhodke. Sredstva za plače in druge prejemke delavcem in funkcionarjem se zagotavljajo mesečno, glede na število zasedenih delovnih mest ter v skladu z veljavnimi akti, ki urejajo to področje in glede na razpoložljiva sredstva. Sredstva za materialne stroške, druge osebne prejemke za amortizacijo in za druge odhodke se zagotavljajo v okviru potreb in v skladu z razpoložljivimi sredstvi. 7. člen Prihodki, ki jih upravni organi in upravna organizacija občine Koper dosežejo s svojo dejavnostjo, so prihodki proračuna, ki se razporejajo tem organom za pokrivanje stroškov delovanja in modernizacije. 8. člen Uporabniki smejo financirati svoje naloge v mejah postavk proračuna. Uporabniki ne smejo prevzemati na račun proračuna obveznosti, ki bi presegale s proračunom določena sredstva za posamezni namen. 9. člen Za izvrševanje proračuna je odgovoren izvršni svet. Izvršni svet skrbi, da se med letom prihodki razporejajo skladno z njihovim pritekanjem. Odredbodajalec proračuna je predsednik izvršnega sveta, podpredsednika in člani izvršnega sveta pa kot pooblaščeni odredbodajalci. 10. člen Izvršni svet sme v okviru skupnega obsega proračunskih sredstev spreminjati namen in višino sredstev, ki so v proračunu razporejena za posamezne namene, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila zagotovljena sredstva. O odločitvah iz prejšnjega odstavka mora izvršni svet poročati občinski skupščini. 11. člen Izvršni svet je pooblaščen, da odloča: - o uporabi sredstev rezerve občine Koper do višine 1.000.000,00 SIT v posameznem primeru, vendar samo za namene iz 1. točke 31. člena zakona o financiranju javne porabe (Uradni list RS, št. 48/90, 34/91-1, 30/92 in 7/93) ter - o uporabi sredstev tekoče proračunske rezerve. Sredstva tekoče proračunske rezerve se uporabljajo: - za naloge, ki so neodložljive in za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva in ki po svoji vsebini sodijo v javno porabo na ravni občine, - za naloge v proračunu, za katere se med letom izkaže, da zanje niso bila zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu. 12. člen Občinski sekretariat za finance in gospodarstvo opravlja nadzor: - nad finančnim, materialnim in računovodskim poslovanjem uporabnikov po namenu, obsegu in dinamiki porabe, - nad financiranjem investicij, za katere se sredstva delno ali v celoti zagotavljajo iz proračuna. 46 URADNE OBJAVE Koper, 17. maja 1994- Št. 11 če se pri opravljanju proračunskega nadzora pri uporabnikih ugotovi, da sredstva niso porabljena za tiste namene, za katere so bila dodeljena, mora občinski sekretariat za finance in gospodarstvo zahtevati, da se ta sredstva vmejo v proračun in o tem obvesti izvršni svet. če Občinski sekretariat za finance in gospodarstvo pri opravljanju nadzora iz prvega odstavka tega člena ugotovi, da finančno ali materialno knjigovodstvo pri uporabnikih ni ustrezno urejeno, je dolžan o tem obvestiti izvršni svet in mu predlagati ustrezne ukrepe. 13. Člen Občinski sekretariat za finance in gospodarstvo je pristojen, da: - opravlja med letom poračunavanja, ki so potrebna zaradi sprememb v programih dela organov, - odloča o dodelitvi sredstev uporabnikom iz postavke sredstev za spremembe med letom, - odloča o uporabi sredstev rezerve za premoščanje tekoče likvidnosti proračuna, - odloča o začasni uporabi tekočih likvidnostnih proračunskih presežkov, zaradi ohranitve njihove realne vrednosti in zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna, - daje soglasja k pogodbam, ki jih sklepajo uporabniki nad zneskom 1.500.000,00 SIT. Pogodbe sklenjene brez predhodnega soglasja Občinskega sekretariata za finance in gospodarstvo, so nične. 14. člen Za kritje odhodkov proračuna se lahko Občina Koper v letu 1994 zadolži do višine 10 % sredstev za javno porabo v letu 1994. Sklep o najetju posojila po prejšnjem odstavku sprejme izvršni svet, pogodbo o najetju posojila pa sklene Občinski sekretariat za finance in gospodarstvo. 15. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. Št.: 402-1/94 PREDSEDNIK Koper, 5. maja 1994 Aurelio Juh PREGLED PRIHODKOV IN ODHODKOV OBČINE KOPER ZA LETO 1994 C. FINANČNI TOKOVI, OBLIKOV REZERV IN DRUGE OBVEZNOSTI 9 FIN. TOKOVI, OBLIKOV. REZERV in DRUGE OBVEZ. 51.0M000 51.000.0M SKUPAJ ODHODKI (A+B+C) 1.976.603.0M IH RAZLIKA MED PRIHOD IN ODHODKI-PRIMANJKLAJ -21.632.0M Na podlagi 29. člena zakona o financiranju javne porabe (Uradni list RS, št. 48/90, 34/91-1, 30/92 in 7/93), 239. člena statuta občine Koper in 2. člena odloka o sestavi in pristojnosti zborov, določitvi volilnih enot ter o volitvah funkcionaijev skupščine in izvršnega sveta (Uradne objave, št. 2/90) je Skupščina občine Koper na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 29. marca 1994 ter na seji družbenopolitičnega zbora dne 5. aprila 1994 sprejela ODLOK O ZAKLJUČNEM RAČUNU PRORAČUNA OBČINE KOPER ZA LETO 1993 1. člen Sprejme se zaključni račun proračuna občine Koper za leto 1993. 2. člen Prihodki proračuna občine Koper za leto 1993 so bili doseženi in razporejen! po bilanci prihodkov in odhodkov, ki je sestavni del tega odloka. Skupni prihodki proračuna občine Koper za leto 1993 znašajo 1.855.090.044,M SIT, odhodki 1.857.168.176,M SIT, razlika med prihodki in odhodki - primanjkljaj znaša 2.078.132,M SIT. - 3. člen Proračunski primanjkljaj v višini 2.078.132,M SIT se khje iz sredstev rezerv proračuna občine Koper. 4. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. I. PRIHODKI Zap. Znesek št. Namen v SIT 1. PRIHODKI, PRENEŠENI IZ PREJŠNJEGA LETA 2. DAVKI - DOHODNIKA 1.052.000.000 3. PRIHODKI OD DAVKOV NA PREMOŽENJE 36.000.000 4. PRIHODKI OD TAKS. DENAR. KAZNI IN POVRAČILA 179.400.000 5. OSTALI PRIHODKI PRORAČUNA 403.120.000 6. PRIHOD. UPRAVNEGA ORGANA IN DRUGI PRIHODKI 7. PRIHOD., PRENEŠENI IZ REPUBLIŠKIH SREDSTEV 239.451.000 SKUPAJ PRIHODKI (1 do 7) 1.954.971.000 45.000.000 II. ODHODKI Zap. Znesek št. Namen v SIT A. TEKOČI ODHODKI 1.551.303.000 1. DELO DRŽAVNIH ORGANOV 293.634.000 2. DELOVANJE SKUPŠČINE IN POSEBNI NAMENI UPRAVNIH ORGANOV 33.966.000 3. SREDSTVA OBRAMBE IN ZAŠČITE 16.700.000 4. DRUŽBENE DEJAVNOSTI 835.000.000 5. GOSPODARSKA INFRASTRUKTURA 246.000.000 6. SRED., PRENEŠENA DRUGIM UPORAB. PRORAČUNA 93.686.000 7. DRUGE SPLOŠNE POTREBE IN DRUGI ODHODKI 32.317.000 B. INVESTICIJSKI ODHODKI 374.300.000 8. INVESTICIJE IN INV. VZDRŽEVANJE 374.300.000 Št.: 402-12/94 PREDSEDNIK Koper, 5. aprila 1994 Aurelio Juh PREGLED PRIHODKOV IN ODHODKOV OBČINE KOPER ZA LETO 1993 I. PRIHODKI Zap. Znesek št. Namen v SIT 1. PRIHODKI, PRENEŠENI IZ PREJŠNJEGA LETA 2. DAVKI - DOHODNINA 960.637.594. 3. PRIHODKI OD DAVKOV NA PREMOŽENJE 4. PRIHODK! OD TAKS, DENAR. KAZNI 32.445.453 IN POVRAČIL 157.322.720 5. OSTALI PRIHODKI PRORAČUNA 6. PRIHOD. UPRAVNEGA ORGANA 485.396.877 IN DRUGI PRIHODKI 33.160.490 7. PRIHOD , PRENEŠENI IZ REPUBLIŠKIH SREDSTEV 186.126.910 SKUPAJ PRIHODKI (1 do 7) 1.855.090.044 11. ODHODKI Zap. Znesek št. Namen v SIT A. TEKOČI ODHODKI 1.390.905.350 1. DELO DRŽAVNIH ORGANOV 266 940 000 2. DELO SKUPŠČINE IN UPRAVNIH ORGANOV 12.790 274 3. SREDSTVA OBRAMBE IN ZAŠČITE 15 093 000 4. DRUŽBENE DEJAVNOSTI 763 054 067 5. GOSPODARSKA INFRASTRUKTURA 221 589 332 Koper, 17. maja 1994- Št. 11 URADNE OBJAVE 47 6. SRED., PRENEŠENA DRUGIM UPOR. PRORAČUNA 7. DRUGE SPLOŠNE POTREBE IN DRUGI ODHODKI 84.185.858 27.252.819 B. INVESTICIJSKI ODHODKI 458.327.343 8. INVESTICIJE IN INV. VZDRŽEVANJE 458.327.343 C. REZERVE 7.935.483 9. SREDSTVA REZERV PRORAČUNA PO ODLOKU 7.935.483 SKUPAJ ODHODKI (A+B+C) 1.857.168.176 111. RAZLIKA MED PRIHOD IN ODHODKI PRIMANJKLJAJ 2.078.132 Na podlagi drugega odstavka 3.in 7.člena zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št.32/93), 26.člena zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št.32/93), in na podlagi 238 člena statuta občine Koper ter 2.člena odloka o sestavi in pristojnostih zborov, določitvi volilnih enot ter o volitvah funkcionarjev skupščine in Izvršnega sveta (Uradne objave, št.2/90) je skupščina občine Koper na seji zbora krajevnih skupnosti, zbora združenega dela in na seji družbenopolitičnega zbora dne 5. maja 1994 sprejela ODLOK O GOSPODARSKIH JAVNIH SLUŽBAH 1. člen Ta odlok določa lokalne gospodarske javne službe v občini Koper in način njihovega zagotavljanja. Odlok določa tudi načela in načine za opredeljevanje oziroma za določanje pogojev glede vrste in obsega javnih dobrin, pogojev za zagotavljanje in uporabo javnih dobrin, pravic in obveznosti uporabnikov, virov financiranja in njihovega oblikovanja, vrste in obsega objektov in naprav za izvajanje gospodarske javne službe, ki so last občine ter dela javne lastnine, ki je javno dobro in ki ga uživa ter drugih elementov, pomembnih za opravljanje in razvoj gospodarske javne službe. 2. člen V javnem podjetju se opravljajo naslednje gospodarske javne službe: a - oskrba s pitno vodo; b - odlaganje komunalnih odpadkov; c - odvajanje odpadnih voda in padavinskih voda iz naselij; d - urejanje pokopališč; e - oskrba s plinom iz omrežij, razen lokalnih. 3. člen Na podlagi koncesijskih aktov, katerih predloge je Izvršni svet tupščine občine Koper oziroma pristojni organ občinskega sveta olžan predložiti v sprejem v roku, določenem s tem odlokom, se pravljajo naslednje gospodarske javne službe: - zbiranje in odvoz komunalnih odpadkov iz naselij; - zbiranje in odvoz komunalnih odpadkov s plovil; - javna snaga; - pogrebne storitve; - upravljanje javnih objektov; - upravljanje zelenih in drugih neprometnih javnih površin; - javna razsvetljava; - javni mestni avtobusni potniški promet; - javni prevoz potnikov s taksijem; - javni prevoz potnikov s plovilom med carinskim pomolom in plovili, zasidranimi v akvatoriju Koprskega zaliva, - dimnikarstvo; - varovanje javnih parkirišč; i- upravljanje prometnih površin; - vzdrževanje svetlobne prometne signalizacije, , . okraševanje naselij z zastavam- na javmh kraj;h ter obešanje transparentov in ptakatiranje na javmh krajth po spiošmh - upravljanje pristanišč in neurejene morske obaie; - upravljanje depresijskih črpališč; t - transport pitne vode na območja, ki niso opremljena z vodovodnim sistemom. Vprašanja opravljanja gospodarskih javnih služb iz prvega odstavka se lahko uredijo z enim koncesijskim aktom za posamezno službo ali za več služb hkrati. 4. člen Na podlagi koncesijskega akta, ki ga je organ iz prvega odstavka 3. člena dolžan predložiti v sprejem na podlagi vloge o zainteresiranosti, ali ga predloži po svoji presoji, se opravljajo naslednje gospodarske javne službe: a - prevoz potnikov v rednem linijskem pomorskem prometu; b - oskrba naselij s toplotno energijo in plinom iz lokalnih omrežij; c - postavljanje, vzdrževanje in upravljanje lokalnih sistemov za kabelski prenos radijskih in televizijskih signalov; d - urejanje in vzdrževanje javnih sanitarij v naseljih; e - oskrba mestnih golobov in nadzor nad njihovim Številom; f - okraševanje mesta in drugih naselij ob svečanih in prazničnih priložnostih; g - zbiranje sekundarnih surovin na javnih krajih. 5. člen V režiji se opravlja gospodarska javna služba: - občinski informacijski sistem. 6. člen Gospodarska javna služba 'oskrba s pitno vodo ' obsega zajemanje, črpanje in druge oblike pridobivanja pitne vode, njeno čiščenje in dovajanje gospodinjstvom in drugim uporabnikom po vodovodnih sistemih ter dolgoročno in kratkoročno načrtovanje pridobivanja vodnih virov in širitve vodovodnega omrežja na celotnem območju občine oziroma po uskladitvi s sosednjimi občinami tudi na širšem območju. Služba obsega tudi opremljanje naselij s požarno vodo v javni rabi in vzdrževanje ustreznih objektov. Službo izvaja javno podjetje. Pitna voda iz vodovodnih sistemov, ki jih upravlja javno podjetje iz drugega odstavka, se iz določenega sistema dobavlja pod enakimi pogoji vsem uporabnikom tega sistema, ki poskrbijo za priključitev svojega objekta na ustrezno omrežje in plačajo dobavljeno vodo po veljavni tarifi. Finansiranje službe se zagotavlja s ceno vode, s pristojbino za priklop novih odjemalcev, iz proračuna in z drugimi viri. določenimi s statutom javnega podjetja oziroma na drug način, o katerem odloča ustanovitelj javnega podjetja. Javno podjetje pri upravljanju službe koristi kot javno dobro vodne vire in pod posebnimi pogoji vodovodno infrastrukturo ter druga sredstva v lasti občine. Javno podjetje lahko s pogodbo, s katero se posebej uredijo medsebojna razmerja z lastnikom, koristi za opravljanje službe tudi vodovodne sisteme in druge naprave in sredstva, na območju občine, namenjena oskrbi s pitno vodo, ki so v lasti drugih subjektov. Javno podjetje vodi kataster infrastrukture, ki jo upravlja ter kataster vodnih virov, ki jih izkorišča. Javno podjetje iz drugega odstavka ima javno pooblastilo za določanje pogojev in dajanje soglasij k dovoljenjem za posege v prostor in okolje, ki zadevajo naprave in infrastrukturo, ki jo upravlja in za dajanje dovoljenj za priključitev na vodovodno omrežje. 7. člen Gospodarska javna služba "odlaganje komunalnih odpadkov" obsega upravljanje in razvoj deponij komunalnih odpadkov oziroma urejanje, obratovanje in vzdrževanje deponij komunalnih odpadkov, sanacijo opuščenih deponij in načrtovanje razvoja tehnologije ter izvajanje razvoja novih tehnologij tretmana komunalnih odpadkov za potrebe celotnega območja občine. Služba zagotavlja pod enakimi pogoji vsem subjektom odstranjevanje komunalnih odpadkov na okolju neškodljiv način ob prepovedi uporabe drugih načinov odstranjevanja komunalnih odpadkov na območju občine Koper. Službo izvaja javno podjetje. Javna gospodarska služba se finasira iz deleža nadomestila za odvoz odpadkov, ki ga plačujejo uporabniki storitev javne gospodarske službe "zbiranje in odvoz komunalnih odpadkov" in to v obliki cene po tarifi za neposredno odlaganje odpadkov na deponijo, ki jo plačujejo izvajalci službe "zbiranje in odvoz komunalnih odpadkov" ter drugi subjekti, ki odlagajo odpadke neposredno na deponijo, iz proračuna in iz drugih virov, določenih s statutom javnega podjetja oziroma na drug način, o katerem odloča ustanovitelj javnega podjetja. Služba kot javno dobro koristi urejeno deponijo komunalnih URADNE OBJAVE Koper, 17. maja 1994- Št. 11 odpadkov pri Sv. Antonu in druge objekte, ki za namen službe nastajajo z razvojem službe. Javno podjetje vodi vse z zakonom in drugimi predpisi določene evidence v zvezi z odlaganjem odpadkov in vodi kataster divjih odlagališč. 8. člen Gospodarska javna služba "odvajanje odpadnih voda in padavinskih voda iz naselij" obsega zbiranje, odvajanje in čiščenje odpadnih voda iz gospodinjstev ter iz gospodarskih in drugih dejavnosti oziroma objektov ter zbiranje in odvajanje padavinskih voda v naseljih oziroma iz naselij, načrtovanje in izvajanje razvoja in šitjenja infrastrukturnega omrežja za odvajanje odpadnih in padavinskih voda ter načrtovanje in izvajanje razvoja naprav za prečiščevanje odpadnih voda. Službo izvaja na celotnem območju občine, na katerem je urejeno ustrezno omrežje v lasti občine, javno podjetje. Javno podjetje zagotavlja upravljanje posameznih črpališč, nadzor sistema, interventno ukrepanje in redno vzdrževanje preko pogodb s subjekti, izbranimi na podlagi javnega razpisa. Vsi uporabniki, ki imajo tehnično možnost priključitve na infrastrukturno omrežje, so dolžni to storiti in imajo pravico storitve službe koristiti pod splošnimi pogoji ob plačilu nadomestila. V dvomu o tehničnih možnostih priključitve odloča organ, pristojen za komunalna vprašanja. Služba in razvoj se finansirata iz nadomestila, ki ga plačujejo uporabniki, iz proračuna in iz drugih virov, določenih s statutom javnega podjetja, oziroma na drug način, o katerem odloča ustanovitelj javnega podjetja. Javno podjetje upravlja kanalizacijsko omrežje v lasti občine z vsemi spremljajočimi objekti in napravami ter centralno čistilno napravo na ankaranski bonifiki. O uporabi omrežij in naprav v lasti občine javno podjetje z občino sklene pogodbo, s katero se uredijo medsebojni odnosi. Ob sklenitvi ustreznih pogodb z lastniki lahko javno podjetje prevzame v upravljanje tudi druga kanalizacijska omrežja in čistilne naprave, če pri tem uporabnikom zagotovi njihovo uporabo pod splošnimi pogoji, določenimi z pogodbo. Javno podjetje vodi kataster kanalizacijskega omrežja in čistilnih naprav, ki jih upravlja ter vodi predpisane evidence o njihovem delovanju. Javno podjetje iz drugega odstavka ima javno pooblastilo za določanje pogojev in dajanje soglasij k dovoljenjem za posege v prostor in okolje, ki zadevajo naprave in infrastrukturo, ki jo upravlja in za dajanje dovoljenj za priključitev na omrežje, ki ga upravlja. 9. člen Gospodarska javna služba "urejanje pokopališč" obsega načrtovanje razvoja in zagotavljanje urejanja m vzdrževanja pokopališč oziroma infrastrukture na pokopališčih, opuščanje pokopališč, vodenje in vzdrževanje pokopališkega katastra in oddajanje grobov v najem, vključno z razvojem infrastrukture za upepeljevanje ali drugih zakonsko opredeljenih možnosti ravnanja s posmrtnimi ostanki pokojnikov oziroma njihovega shranjevanja. Gospodarsko javno službo opravlja za oziroma na pokopališčih v Kopru in Bertokih javno podjetje. Na ostalih pokopališčih v občini Koper se dejavnost skladno z 35.členom Zakona o gospodarskih javnih službah prenese neposredno na Krajevne skupnosti - upravljalce pokopališč, ki dejavnost organizirajo ob smiselnem upoštevanju predpisov, ki jih uporablja javno podjetje ter ob upoštevanju krajevnih običajev. Javna gospodarska služba zagotavlja možnost pokopa na predpisani način vsem umrlim pod enakimi pogoji, določenimi s pokopališkim redom, s katerim se določijo tudi okoliši pokopališč, na katerih imajo pokojniki pravico biti pokopani in finančne ter druge pogoje za najem grobov. S predpisom se določi pogoje za pokop na pokopališču izven matičnega okoliša. Služba se finansira iz pristojbin za oddajo grobov, najemnin za grobove, odškodnine za opravljanje dejavnosti pogrebnih storitev, proračuna in drugih virov, določenih z aktom o pokopališkem redu in statutom javnega podjetja, oziroma na drug način, o katerem odloča ustanovitelj javnega podjetja. Javno podjetje ob upravljanju pokopališč v Kopru in Bertokih, kot javnem dobru, upravlja tudi z vsemi spremljajočimi objekti in napravami. O uporabi pokopališč in drugih objektov in naprav sklene občina z javnim podjetjem pogodbo. Javno podjetje vodi kataster grobov in predpisane evidence najemnikov. 10. člen Gospodarska javna služba "oskrba s plinom iz omrežij, razen lokalnih" obsega načrtovanje, izgradnjo, vzdrževanje in obratovanje magistralnega omrežja za oskrbo potrošnikov s plinom ter dobavo plina kot energetskega vira. Služba vključuje tudi načrtovanje razvoja občinskega (magistralnega) plinovovodnega omrežja. Kot magistralno plinovodno omrežje po tem odloku šteje omrežje, s katerim se oskrbuje območje, ki presega območje, katerega ureja en prostorski izvedbeni akt. če so vspostavljene tehnične možnosti za priklop na magistralno omrežje, so se dolžna nanj priklopiti tudi predhodno obstoječa lokalna omrežja za oskrbo s plinom. V dvomu o tehničnih možnostih priklopa odloča pristojni organ za energetiko. Službo izvaja javno podjetje, ki se lahko ustanovi tudi z vložki zasebnega kapitala. Razmerja med občino in javnim podjetjem se uredijo s pogodbo, s katero se določajo tudi okviri za določanje splošnih pogojev poslovanja podjetja. Javno podjetje zagotavlja posameznim potrošnikom, navezanim neposredno na magistralno omrežje ali preko lokalnega omrežja, oskrbo s plinom pod splošnimi pogoji. Priključitev na omrežje se za posameznega uporabnika izvede na podlagi pogodbe. S pogodbami se v skladu s splošnimi pogoji urejajo tudi razmeija med javnim podjetjem in upravljalci lokalnih omrežij glede navezave in oskrbe. Služba se finansira iz cene dobavljenega plina, s pristojbino za priklop novih odjemalcev, iz proračuna in z drugimi viri, določenimi s statutom javnega podjetja oziroma na drug način, o katerem odloča pristojni organ lokalne skupnosti. Za postavitev omrežja in naprav v skladu z veljavnimi lokacijskimi in drugimi dovoljenji občina javnemu podjetju zagotavlja pravico do uporabe nepremičnin v lasti občine s pogojem, da se odškodnino za njihovo uporabo obravnava kot vložek v premoženje javnega podjetja, Javno podjetje iz drugega odstavka ima javno pooblastilo za določanje pogojev in dajanje soglasij k dovoljenjem za posege v prostor in okolje, ki zadevajo naprave in infrastrukturo, ki jo upravlja in za dajanje dovoljenj za priključitev na omrežje, ki ga upravlja. Javno podjetje vodi kataster plinovodnega omrežja in naprav, ki ga upravlja neposredno ter kataster lokalnih omrežij, ki so priključena na magistralno omrežje. Upravljalci lokalnih omrežij so ob priključitvi teh omrežij na magistralno omrežje dolžni javnemu podjetju predati svoje katastre. 11. člen Gospodarska javna služba "zbiranje in odvoz komunalnih odpadkov iz naselij" obsega zbiranje in odvoz teh odpadkov iz gospodinjstev, gospodarskih in vseh drugih dejavnosti oziroma objektov ter njihov odvoz v deponije ali na druge za to določene kraje, kjer se odpadki tretirajo na predpisani način ter vzdrževanje in obnavljanje zbirnih točk in posod (kontejnerjev ipd.) za zbiranje odpadkov. Služba zajema območje cele občine in obvezuje uporabnike, da oddajajo običajne količine povzročenih odpadkov na predpisan način v nadaljni postopek izvajalcu službe ter da za odvoz neobičajno velikih količin sklepajo pogodbo z izvajalcem, ki ima koncesijo na območju cele občine. 12. člen Gospodarska javna služba "zbiranje in odvoz komunalnih odpadkov s plovil" obsega zbiranje komunalnih odpadkov s plovil, namenjenih opravljanju gospodarske dejavnosti, privezanih v koprskem pristanišču ali zasidranih v akvatoriju Koprskega zaliva, razen z manjših ribiških čolnov. Služba se izvaja vsak dan oziroma vsaj enkrat ob zasidranju ali privezu plovila in obvezuje vsa prizadeta plovila, da plačujejo storitev, ne glede na obseg predanih odpadkov. Služba obsega tudi odvoz na deponije ali na druge za to določene kraje, kjer se odpadki tretirajo na predpisani način. 13. člen Gospodarska javna služba "javna snaga" obsega čiščenje ulic in trgov v naseljih ter drugih javnih površin v lasti občine, v obsegu in v časovnih presledkih, določenih s koncesijskim aktom ali aktom izvršnega sveta oziroma pristojnega organa očinskega sveta. 14. člen Gospodarska javna služba "pogrebne storitve" obsega pripravo grobov, zasutje in vzdrževanje grobov, organizacijo pokopov in druge storitve v zvezi oskrbo pokojnikov v mrliških vežicah na pokopališčih v Kopru in Bertokih ter organizacijo pogrebnih svečanosti na teh pokopališčih. V službo sodi tudi prevoz in organizacija prevoza pokojnikov, ki zajema prevoze, ki začno na območju občine. Služba prevoza pokojnikov se posebej uredi v okviru službe pogrebnih storitev. Število izvajalcev službe pogrebnih storitev na posameznem pokopališču in posebej službe prevoza pokojnikov na območju občine se določi s koncesijskim aktom. Vsebino urejanja zadev z značajem iz prvega odstavka na drugih pokopališčih, oziroma na pokopališčih, ki jih upravljajo krajevne skupnosti, skladno z 35.č!enom Zakona o gospodarskih javnih službah, urejajo krajevne skupnosti ob smiselnem upoštevanju koncesijskega akta in drugih predpisov, po svojih odločitvah, upoštevajoč krajevno običajen način. Koper, 17. maja 1994- Št. 11 URADNE OBJAVE 49 15. Ren Gospodarska javna služba "upravljanje javnih objektov" obsega urejanje m vzdrževanje javnih tržnic, javnih kopališč, javnih otroških *S^šč, objektov postajališč avtobusnega prometa in drugih v tem odloku neimenovanih javnih objektov, kar predstavlja neposredno upravljanje teh objektov in vzdrževanje predpisanega reda v njih, vključno z zagotavljanjem njihovega obnavljanja, na način, ki zagotavlja njihovo uporabo vsem uporabnikom pod enakimi splošnimi pogoji za namen, ki ga teija njihova funkcija. S koncesijskim aktom oziroma akti, ki se lahko nanašajo na upravljanje posameznih objektov ali skupin objektov, se lahko določi pogoje in možnost neposrednega prenosa gospodarske javne službe pri upravljanju določenih objektov iz prvega odstavka na zasebne, zadružne ali druge organizacijske oblike uporabnikov javnih dobrin v skladu s 35. členom zakona o javnih gospodarskih službah. 16. člen Gospodarska javna služba "upravljanje zelenih in drugih neprometnih javnih površin" obsega vzdrževanje in tekoče urejanje parkov, drevoredov, zelenic in drugih javnih nasadov oziroma javnih površin, ki nimajo značaja prometne površine; v upravljanje te službe so zajete tiste prometne površine, ki predstavljajo funkcionalno celoto s parkom, zelenico oziroma drugo površino v upravljanju ter elementi mestne opreme na teh površinah. Služba obsega tudi strokovna opravila, potrebna za pravočasno pripravo pogojev za tekoče vzdrževanje javnih površin in urejanje nasadov, za katere si izvajalec pridobi koncesijo. Izvajalec službe vodi kataster površin v upravljanju ter evidence nad začasno uporabo teh površin za druge namene oziroma o posegih vanje. V to gospodarsko javno službo sodi tudi upravljanje oziroma vzdrževanje in urejanje posameznih dreves in drugih nasajenih rastlin, rastočih v naseljih na površinah, katerih upravljanje sodi v gospodarsko javno službo "upravljanje prometnih površin v naseljih". Koncesija se oddaja za posamezno vsebinsko ali prostorsko zaokroženo območje, opredeljeno s koncesijskim aktom. 17. člen Gospodarska javna služba "javna razsvetljava" obsega vzdrževanje objektov in omrežja javne razsvetljave, oziroma strokovni nadizor nad delovanjem omrežja javne razsvetljave in njegovo tekoče vzdrževanje v interesu trajnega funkcioniranja. Koncesija se podeli za območje cele občine. 18. člen Gospodarska javna služba "javni mestni avtobusni potniški promet" obsega izvajanje javnega linijskega mestnega avtobusnega potniškega prometa in upravljanje avtobusne postaje Koper. Mestni promet obsega povezavo med posameznimi območji mesta Koper. 19. člen Gospodarska javna služba "javni prevoz potnikov s taksijem" obsega opravljanje prevozov potnikov s taksijem, katerih pričetek je na območju občine Koper. Število avtotaksi vozil, ki lahko pridobijo koncesijo, se določi s koncesijskim aktom 20. člen Gospodarska javna služba "javni prevoz potnikov s plovilom med carinskim pomolom in plovili, zasidranimi v akvatoriju Koprskega zaliva" obsega javni prevoz uradnih in drugih oseb s plovilom med carinskim pomolom in plovili, zasidranimi v akvatoriju Koprskega zaliva. 21 .člen Gospodarska javna služba "dimnikarstvo" obsega pregledovanje, nadzorovanje in čiščenje kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov zaradi varstva in preprečevanje pretiranega onesnaževanja zraka in protipožarne zaščite. S koncesijskim aktom se določi število izvajalcev in način delitve območij občine med izvajalce oziroma koncesionarje. 22. člen Gospodarska javna služba "varovanje javnih parkirišč" obsega rovanje posameznih javnih parkirišč, opredeljenih s koncesijskim torn. "Varovanje" predstavlja zagotavljanje uporabe parkinuh ostorov vsem uporabnikom pod enakimi splošnimi pogoji, fizično rovanje parkiranih vozil in vzdrževanje reda na parkirnih ostorih ob upoštevanju veljavnih prometnih predpisov, dodatno varovanje parkiranih vozil pred poškodbami, nastalimi v času rovanja, prevzem obveznosti za ureditev in vzdrževanje varova-i parkirnih prostorov, vključno z ureditvijo poti, ramp, pregrad in nge infrastrukture, potrebne za upravljanje m za označitev rkirnih prostorov, postavitev prometne signalizacije in P^6mh vesti!, organizacijo službe varovanja, čiščenje območja, o g s koncesijo, plačilo ustreznih stroškov za vzdrževanje in obratovanje javne razsvetljave in druge obveznosti, določene s koncesijskim aktom. 23. člen Gospodarska javna služba "vzdrževanje prometnih površin" zajema gospodarjenje oziroma vzdrževanje trgov in ulic v mestih in naseljih mestnega značaja, ki niso razvrščene med magistralne in regionalne ceste ter lokalne ceste in javne poti. Med prometne površine sodijo tudi javna parkirišča, poti in druge površine za pešce ter vse druge urejene javne površine, ki niso v upravljanju drugih služb. Vzdrževanje te infrastrukture predstavlja tekoče in interventno vzdrževanje in obnovo tlakov, robnikov, bankin, sistema odvod-njavanja in drugih elementov prometnih površin, postavljanje in obnavljanje talne in vertikalne signalizacije (razen svetlobne), postavljanje in vzdrževanje elementov mestne opreme, postavljene na ali ob površinah v upravljanju, vodenje katastra prometnih površin, katastra prometne signalizacije in evidenc elementov mestne opreme ter evidenc nad začasno uporabo teh površin za druge namene oziroma nad posegi vanje. 24. č!en---- Gospodarska javna služba "vzdrževanje svetlobne prometne signalizacije" obsega tekoče interventno zagotavljanje predpisanega delovanja semaforskih naprav in druge svetlobne prometne signalizacije.* 25. člen Gospodarska javna služba "prisilni odvoz vozil" obsega odstranjevanje nepravilno parkiranih in zapuščenih motornih vozil z javnih površin na podlagi odredb pristojnih nadzornih organov, njihov odvoz na za to določeno površino in njihovo varovanje ter predaja lastnikom po predpisanem postopku oziroma njihovo ravnanje v skladu s predpisi; služba obsega tudi hrambo začasno odvzetih motornih koles in koles z motoijem ter drugih predmetov podobnega značaja po odločbah pravosodnih in drugih organov. 26. člen Gospodarska javna služba "okraševanje naselij z zastavami na javnih krajih ter obešanje transparentov in plakatiranje na javnih krajih po splošnih pogojih" obsega postavljanje zastav na javne kraje po predpisih ob prazničnih in drugih priložnostih, ko to odredi pristojni organ, plakatiranje po splošnih pogojih na javnih krajih in obešanje transparentov. Služba tudi vzdržuje zastave, posebno opremo na prostorih za izobešanje zastav, opremlja in vzdržuje prostore za plakatiranje ter vodi kataster prostorov za plakatiranje na javnih krajih in kataster prostorov za izobešanje zastav. 27. č!en Gospodarska javna služba "upravljanje pristanišč in neurejene morske obale" obsega upravljanje, urejanje in vzdrževanje pristanišč, komunalnih privezov, pomolov in drugih pristaniških objektov in morske obale v splošni rabi, s katero razpolaga občina, s pripadajočimi objekti in napravami, čiščenje akvatorija, ki pripada tem objektom, gospodarjenje s temi objekti ter vzdrževanje neurejene morske obale. Služba obsega tudi izvajanje predpisanega reda v pristaniščih in na ostalih delih obale. 28. člen Gospodarska javna služba "upravljanje depresijskih črpališč" obsega upravljanje, obratovanje in vzdrževanje depresijskih črpališč v lasti občine Koper s pripadajočim odvodnim sistemom ter zagotavljanje njihovega nemotenega obratovanja. 29. č!en Gospodarska javna služba "transport pitne vode na območja, ki niso opremljena z vodovodnim sistemom" obsega dovažanje pitne vode z avtocistemami ali na druge načine na območja občine, ki niso opremljena z vodovodnim sistemom, pa naravni viri trajno ali v določenih obdobjih ne omogočajo zadostne oskrbe prebivalstva, živinoreje ali drugih dejavnosti. Služba obsega tudi dobavo vode na območja, kjer vodovodni sistem zaradi morebitnih razlogov višje sile ne omogoča zadostne oskrbe. Služba zagotavlja dobavo vode potrošnikom, na območjih in v obdobjih, za katera so podane posebne okoliščine določene s koncesijskim aktom in v obsegu, ki ga določa koncesijski akt, pod splošnimi pogoji, ki potrošnikom zagotavljajo delno izenačitev ekonomskih pogojev nabave vode, z pogoji, Ki veljajo za dobavo iz vodovodnega sistema. Potrošniki plačajo ceno vode po tarifi za dobavo iz vodovodnega sistema, transport pa po tarifi, ki upošteva subvencijo iz proračuna občine, določeno z proračunom občine za posamezno leto. Službo opravlja potrebno število subjektov, s katerimi Izvršni svet oziroma pristojni organ občinskega sveta sklene koncesijsko 50 URADNE OBJAVE Koper, 17. maja 1994- §t. 11 pogodbo brez javnega razpisa na podlagi tretjega odstavka 36.č!cna Zakona o gospodarskih javnih službah. Isti organ odloča o tem ali so podane okoliščine, določene s koncesijskim aktom, za transport vode pod splošnimi pogoji službe. 30. člen Gospodarska javna služba "prevoz potnikov v rednem linijskem pomorskem prometu" obsega prevoz potnikov na rednih linijah v določenem časovnem obdobju v domačem pomorskem prevozu, ki imajo končno ali-vmesno postajo na območju občine Koper. 31. člen Gospodarska javna služba "oskrba naselij s toplotno energijo in plinom iz lokalnih omrežij" obsega postavljanje ustreznih omrežij in njihovo vzdrževanje ter proizvodnjo in dobavo toplotne energije uporabnikom oziroma dobavo plina uporabnikom po teh omrežjih. Koncesija ne prepisuje obveznosti priključitve uporabnikov na ustrezno omrežje, izključuje pa postavljanje več istovrstnih omrežij na določenem območju. Koncesija za oskrbo s plinom iz lokalnega omrežja velja le za čas do tehnične usposobitve možnosti za priklop na morebitno magistralno plinovodno omrežje. Koncesionar je dolžan voditi kataster omrežij in naprav, ki jih upravlja Lokalno omrežje je infrastrukturni sistem, pri katerem se iz ene točke (kurilnice, rezervarja) oskrbuje najmanj dva stanovanjska ali poslovna objekta, če infrastruktura prečka javne prometne poti. Lokalno omrežje je tudi sistem, ki ne prečka javnih prometnih poti, a se ne obravnava kot skupna naprava več stanovanjskih objektov. S koncesijskim aktom oziroma akti se lahko določi pogoje in možnost neposrednega prenosa gospodarske javne službe pri upravljanju določenih omrežij iz prvega odstavka na zasebne, zadružne ali druge organizacijske oblike uporabnikov javnih dobrin v skladu s 35.členom zakona o gospodarskih javnih službah. 32. člen Gospodarska javna služba "postavljanje, vzdrževanje in upravljanje lokalnih sistemov za kabelski prenos radijskih in televizijskih signalov" obsega usposobitev, vzdrževanje in upravljanje ustreznih omrežij in naprav na območjih, opredeljenih s koncesijskim aktom. Koncesija ne predpisuje obveznosti priključitve uporabnikov na ustrezno omrežje, izključuje pa postavljanje več istovrstnih omrežij na določenem območju. Koncesionar je dolžan voditi kataster omrežij in naprav, ki jih upravlja. Za vsako posamezno območje, pokrito z enim sistemom, se sprejme poseben koncesijski akt. Kot omrežje šteje sistem, pri katerem se iz ene točke oskrbuje z ustreznimi signali najmanj dva stanovanjska ali poslovna objekta, če infrastruktura sistema prečka javne prometne poti. Kot omrežje šteje tudi sistem, ki ne prečka javnih prometnih poti, a se ne obravnava kot skupna naprava več stanovanjskih objektov. 33. člen Gospodarska javna služba "urejanje in vzdrževanje javnih sanitarij v naseljih" obsega usposobljanje in neposredno upravljanje in vzdrževanje javnih sanitarij, postavljenih na javnih krajih. Koncesijski akt določi območje, za katerega se koncesija podeljuje. 34. člen Gospodarska javna služba "oskrba mestnih golobov in nadzor nad njihovim številom" obsega oskrbo golobje jate na območju mesta Koper oziroma na območju, določenem s koncesijskim aktom ter nadzor nad številčnim stanjem jate in izvajanje strokovnih ukrepov za uravnavanje števila golobov. Izbiro izvajalca dejavnosti iz prvega odstavka lahko izvršni svet oziroma pristojni organ obinskega sveta opravi brez javnega razpisa. 35. člen Gospodarska javna služba "okraševanje mesta in drugih naselij ob svečanih in prazničnih priložnostih" obsega postavljanje svetlobnih in drugih sredstev oziroma pripomočkov, namenjenih okrasitvi javnih krajev. Izbiro izvajalca dejavnosti iz prvega odstavka lahko izvršni svet oziroma pristojni organ obinskega sveta opravi brez javnega razpisa. 36. člen Gospodarska javna služba "zbiranje sekundarnih surovin na javnih krajih" obsega selektivno zbiranje sekundarnih surovin v ustreznih posodah, postavljenih na javnih krajih in vzdrževanje teh posod, če so pridobljene iz javnih sredstev. 37. člen Gospodarska javna služba "občinski informacijski sistem" obsega pripravo strateških planov informatizacije občinskih in drugih organov na območju občine Koper, javnih podjetij in zavodov ter drugih nosilcev javnih pooblastil v skladu s cilji občine in pristojnih ministrstev, katerih enote delujejo območju občine Koper in v širšem prostoru, načrtovanje in izvajanja povezav z informacijskimi sistemi za potrebe države, vključevanje občinskega informacijskega sistema v projektne skupine, ki delujejo na področju standardov in skupnih projektov ter vključevanje enotnih matičnih registrov v lokalni informacijski sistem. Služba zagotavlja izgradnjo lokalnih baz podatkov, vodenje in izdelavo projektov računalniško podprtih informacijskih sistemov, vodenje ter organiziranje računalniške mreže, spremljanje standardov na področju informatike, implementacijo pilotskih projektov in inštruktažo ter nudenje pomoči uporabnikom. Služba enotno organizira izdelavo povezav programske opreme občine in morebitnih novih lokalnih skupnosti, programske opreme za posredovanje podatkov javnih evidenc, izvajanje ukrepov zaščite podatkov, izvajanje postopkov arhiviranja podatkov, izdelavo programske opreme za potrebe posameznih služb občine in drugih uporabnikov, izdelavo in vodenje podatkovnih katalogov ter izdelavo uporabniških navodil. Služba obvezuje vse uporabnike, katerih baze podatkov so potrebne za delovanje drugih uporabnikov, da pri vzdrževanju teh baz ravnajo po enotnih standardih, ki jih določi služba in da drugim upravičenim uporabnikom omogočajo dostop do teh baz pod posebej določenimi pogoji. 38. člen S koncesijskim aktom, če to ni določeno že s tem odlokom, se za posamezne gospodarske javne službe iz 3.in 4.člena tega odloka natančneje določijo: - organizacijska in prostorska zasnova njihovega opravljanja in število izvajalcev, - vrsta in obseg javnih dobrin ter njihova prostorska razporeditev, - pogoji za zagotavljanje in uporabo javnih dobrin, - pravice in obveznosti uporabnikov, - viri financiranja gospodarskih javnih služb in način njihovega oblikovanja, - vrsta in obseg objektov in naprav, potrebnih za izvajanje gospodarske javne službe, ki so lastnina republike ali lokalne skupnosti ter de! javne lastnine, ki je javno dobro in varstvo, ki ga uživa, - drugi elementi pomembni za opravljanje in razvoj gospodarske javne službe. 39. člen Za opravljanje službe iz točke a, določene v 2.č!enu tega odloka se ustanovi eno javno podjetje. Za opravljanje dejavnosti iz točk b, c in d, določenih v 2.členu tega odloka, se ustanovi eno javno podjetje. 40. člen Do podelitve koncesij za opravljanje služb iz točk a, c, d, e, f, m in p, določenih v 3.členu tega odloka, se javno podjetje iz drugega odstavka 39.č!ena pooblasti tudi za opravljanje teh dejavnosti. če javno podjetje za opravljenje dejavnosti iz prvega odstavka ni usposobljeno, Izvršni svet lahko sklene pogodbo neposredno z subjektom, ki je po njegovi oceni za to usposobljen, vendar le za čas do prevzema opravljanja dejavnosti po koncesionarju, pridobljenem po postopku iz uveljavljenega koncesijskega akta. Do podelitve koncesij po uveljavitvi koncesijskih aktov, se opravljanje preostalih gospodarskih javnih služb iz 3.člena lega odloka zagotavlja na podlagi neposredno sklenjenih pogodb o izvajanju dejavnosti med Izvršnim svetom občinske skupščine oziroma pristojnim organom občinskega sveta in izvajalci, ki so za opravljanje teh dejavnosti po oceni tega organa usposobljeni, lahko pa se dejavnost organizira v režiji. 41. člen Organizacijo režijske službe, ki izvaja javno gospodarsko službo iz 5.člena oziroma iz 37.č!cna se določi z aktom o organizaciji in delovnem področju občinske uprave na podlagi 49.č!ena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št.72/93). Do sprejema tega akta naloge službe opravlja notranja organizacijska enota v Zavodu za družbeni razvoj občine Koper. 42. č!en Predloge koncesijskih aktov iz prvega odstavka 3.č!ena mora pristojni organ predložiti v postopek sprejemanja v naslednjih rokih po uveljavitvi tega odloka: - najkasneje v šestih mesecih akte iz točk a, c, g, 1, m in t; - najkasneje v enem letu akte iz točk b, d, f, k, n in r; - najkasneje v osemnajstih mesecih ostale akte. Za službo iz točke g začne rok iz l .alinee prvega odstavka tega člena teči z dnem predaje popolnih podatkov o omrežjih in napravah javne razsvetljave, ki so v lasti občine Koper, pristojnemu organu občine Koper. Koper. 17. maja 1994- Št. 11 URADNE OBJAVE 51 43. č!en Za opravljanje gospodarskih javnih služb, za katerih opravijanje je predvidena po tem odloku podelitev koncesije in za katere pod pogoji iz veljavnega koncesijskega akta ni mogoče pridobiti koncesionarja po predpisanem postopku, lahko občina do uskladitve pogojev organizira dejavnost v režiji ali po neposredno sklenjeni pogodbi z primernim subjektom, kadar značaj službe terja neprekinjeno zagotavljanje nudenja ustreznih proizvodov oziroma storitev. 44. člen Opravljanje strokovnotehničnih, organizacijskih in razvojnih nalog, določenih z 12.členom zakona o gospodarskih javnih službah, katerih način opravljanja ni že določen s tem odlokom, se uredi z aktom o organizaciji in delovnem področju občinske uprave na podlagi 49.člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št.72/ 93). Do sprejetja akta iz prvaga odstavka ustrezne naloge opravljajo upravni organi in Zavod za družbeni razvoj občine Koper po neposrednih zadolžitvah Izvršnega sveta skupščine občine Koper 45. člen V primeru, da ob uveljavitvi tega odloka službi iz točk b in c, določenih v 4.členu tega odloka, posamezni subjekt že izvaja na podlagi pogodb z večino uporabnikov na določenem zaokroženem območju, se za čas veljavnosti večine pogodb, vendar ne za obdobje, daljše od petih let po uveljavitvi odloka, sklenjene pogodbe obravnava kot podeljeno koncesijo za to območje, pod pogojem, da izvajalec uporablja infrastrukturo, ki je usposobljena oziroma zgrajena na podlagi predpisanih upravnih dovoljenj, da vodi ustrezen kataster omrežij in naprav in v primeru službe iz točke c uporabnikom zagotovi legalnost uporabe predvajanih signalov. Pogoji iz prejšnjega odstavka se ugotovijo z odločbo pristojnega upravnega organa, izdano na vlogo subjekta, ki opravlja dejavnost, podano v dveh mesecih po uveljavitvi odloka. 46. člen Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati odlok o komunalnih dejavnostih na območju občine Koper (Uradne objave, št.15/84). 47. člen - Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnih objavah. Št.: 353-35/93 PREDSEDNIK Koper, 5. maja 1994 Aurelio Juri Na podlagi 4. člena Ustavnega zakona za izvedbo Temeljne ustavne listine o samostojnosti in neodvisnosti Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 1/91), 239. člena statuta občine Koper in 2. člena Odloka o sestavi in pristojnosti zborov, določitvi volilnih enot ter o volitvah funkciona:jev skupščine in izvršnega sveta (Uradne objave, št. 2/90) je Skupščina občine Koper na seji zbora združenega dela, na seji zbora krajevnih skupnosti in na seji družbenopolitičnega zbora dne 5. maja 1994 sprejela SKLEP O UKINITVI JAVNEGA DOBRA IN PRENOSU V DRUŽBENO LASTNINO V UPORABI OBČINE KOPER ZA PARCELO ŠT. 1628/6 K O. LOKA 1. S tem sklepom se ukine del javnega dobra (vodotok) v k o. Loka, - parcela št. 1628/6, ki v naravi predstavlja del poslovnega objekta s funkcionalnih zemljiščem "Motel Rižana". 2. Nepremičnina iz 1 člena tega sklepa preneha imeti značaj javnega dobra in postane družbena lastnina v uporabi občine Koper. 3. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. Št 465-17/93 PREDSEDNIK Kop^, 5 maja 1994 Aurelio Juri Na podlagi 44. člena Zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85 in 29/86 in Uradni list RS, št. 26/90, 18/93, 47/93 in 71/93), 2. člena Odloka o sestavi in pristojnosti zborov, določitvi volilnih enot ter o volitvah funkcio- narjev skupščine in izvršnega sveta (Uradne objave, št. 2/ 90) in 239. člena Statuta občine Koper, je Skupščina občine Koper na seji zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 5. maja 1994 sprejela ODLOK O RAZVELJAVITVI DELA ZAZIDALNEGA NAČRTA ŽUSTERNA 111-1. ETAPA 1. člen Del zazidalnega načrta Žusterna III - 1. etapa (Uradne objave, št. 21/80 in 22/84), se v preostalem še nerealiziranem delu, ki ga ne ureja sprememba novelacije zazidalnega načrta III, kare med cesto "A" in "B" (Uradne objave, št. 28/92) in ki ni v skladu s Spremembami in dopolnitvami družbenega plana občine Koper za obdobje 1986 - 1990 (Uradne objave, št. 11/92), razveljavi. V tem delu sc izvaja po določilih Odloka o prostorsko ureditvenih pogojih v občini koper (Uradne objave, št. 19/88). 2. člen Zazidalni načrt Žustema III - 1. etapa preneha veljati za območje, ki je omejeno s parcelami št. 4582/9,100/1,206,209/5,212, 211,210, 214, 213, 215, 219, 220, 221, 701/1, 701/2, 704/3, 704/2, 709/ 5, 709/4, 709/3, 709/1, 183/1 (del parcele), 192, 190, 194, 104/1 (del parcele), 103, 102, 91 in 90 k.o. Semedela. 3. člen Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati Odlok o zazidalnem načrtu Žusterna 111-1. etapa (Uradne objave, št. 21/80, 22/84, 14/ 88, 28/92) v delu, ki ga ureja ta odlok. 4. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnih objavah. Št.: 352-4/94 Predsednik Koper, 5. maja 1994 Aurelio Juri Na podlagi 1.člena zakona o komunalnih taksah (Uradni list SRS, številka 29/65, 7/70 in 7/72), 239.člena statuta občine Koper in 2.č!ena odloka o sestavi in pristojnostih zborov, določitvi volilnih enot ter o volitvah funkcionarjev skupščine in Izvršnega sveta (Uradne objave, številka 2/90) je skupščina občine Koper na seji družbenopolitičnega zbora, na seji zbora združenega dela in na seji zbora krajevnih skupnosti dne 5. maja 1994 sprejela ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O KOMUNALNIH TAKSAH 1. člen V taksni tarifi št.4.v Posebnem delu Odloka o komunalnih taksah (Uradne objave, št.26/91, 8/92, 28/92, 6/93 in 2/94) se v opombah pod točko "g" za dosedanjim besedilom 5.a!inee prvega odstavka, za podpičjem, doda naslednje besedilo: "za napise in druge taksne predmete po tej tarifi, postavljene na stadionih in drugih športnih objektih v javni lasti in na njihovih elementih (ograje, strehe ipd) tako, da so vidni na javne površine, plača upravljalec objekta kot taksni zavezanec, ki mora biti športno društvo ali zveza s sedežem v občini Koper ali krajevna skupnost, polovico sicer pripadajoče takse, če za njihovo postavitev pridobi potrebna upravna dovoljenja in jih priglasi kot taksni zavezanec pristojnemu upravnemu organu, ki ugotovi upravičenost do olajšave; pravica do oprostitve oziroma olajšave po tej alinei ne pripada taksnim predmetom - objektom, preko katerih za to dejavnost registrirani subjekti izvajajo komercialno reklamiranje po pogodbah s tretjimi osebami;" 2. člen Ta odlok začne veljati 15.dan po objavi v Uradnih objavah. Uporablja sc od 1.1.1994, če je to ugodneje za taksne zavezance. Št.: 417-5/91 PREDSEDNIK Koper, 5. maja 1994 Aurelio Juri 52 URADNE OBJAVE Koper, 17. maja 1994- Št. 11 Občina Piran Na podlagi 251. člena statuta občine Piran (Uradne objave, št. 12/78, 6/82, 4/86, 21/86, 24/92 in 6/93) je Izvršni svet Skupščine občine Piran na seji dne 25. aprila 1994 sprejel SKLEP o spremembi in dopolnitvi sklepa o pooblstilu za sklepanje podnajemnih pogodb za posamezne dele nepremičnin oziroma premoženja, ki je v lasti občine Piran, in o pogojih ter merilih za oddajo premoženja v podnajem zasebnim zdravstvenim delavcem s strani Zdravstvenega doma Piran. L Spremeni in dopolni se sklep o pooblastilu za sklepanje podnajemnih pogodb za posamezne dele nepremičnin oziroma premoženja, ki je v lasti občine Piran, in o pogojih ter merilih za oddajo premoženja v podnajem zasebnim zdravstvenim delavcem s strani Zdravstvenega doma Piran, ki ga je sprejel Izvršni svet Skupščine občine Piran 15. marca 1994 in je bi! objavljen v Uradnih objavah Primorskih novic št 6/94, in sicer: - 6. točka sklepa se spremeni in se glasi: "Podnajemnik je dolžan ob sklenitvi za zavarovanje svojih obveznosti plačati polog v višini trimesečne najemnine za osnovne poslovne prostore, ki se vme podnajemniku ob prekinitvi podnajemne pogodbe, po predaji poslovnih prostorov." - v 5. točki sklepa besedilo dopolni: "Podnajemnik poravna svoj delež za investicijsko-vzdrževalna dela nepremičnine v okviru mesečne najemnine za poslovne prostore." Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnih objavah. Št.: 501-1/93-94 Predsednik 1$ Piran, 25. aprila 1994 ANDREJ GRAHOR, l.r.