ORMOŽ, 30. JANUAR 2019 TISKOVINA LETNIK: 23 ŠT. 2 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 3. SKLEP o določitvi števila članov delovnih teles občinskega sveta 4. SKLEP o imenovanju članov Odbora za premoženje, finance in gospodarska vprašanja 5. SKLEP o imenovanju članov Odbora za družbene dejavnosti 6. SKLEP o imenovanju članov Odbora za varstvo okolja in urbanizem 7. SKLEP o imenovanju članov Odbora za razvoj malega gospodarstva 8. SKLEP o imenovanju članov Odbora za kmetijstvo in gozdarstvo 9. SKLEP o imenovanju članov Statutarne komisije 10. SKLEP o imenovanju članov Komisije za vloge in pritožbe 11. SKLEP o imenovanju članov Nadzornega odbora Občine Ormož 12. UGOTOVITVENI SKLEP o ustanovitvi klubov svetnikov 13. SKLEP o imenovanju nadomestnega člana v Svet Osnovne šole Miklavž pri Ormožu 14. SKLEP o imenovanju člana v Svet Gimnazije Ormož 15. SKLEP o imenovanju predstavnika v Svet lokalnih skupnosti Centra za socialno delo Spodnje Podravje 16. JAVNI RAZPIS za dodelitev pomoči za ohranjanje in spodbujanje razvoja kmetijstva in podeželja v občini Ormož v letu 2019 17. JAVNI RAZPIS za sofinanciranje programov turističnih društev v občini Ormož za leto 2019 18. JAVNI RAZPIS za dodelitev sredstev za promocijo lastnih izdelkov in storitev podjetja v občini Ormož 19. JAVNI RAZPIS za pridobitev sredstev za pospeševanje poklicnega izobraževanja v letu 2019 20. JAVNI RAZPIS za pridobitev sredstev za pospeševanje zaposlovanja za leto 2019 21. JAVNI RAZPIS za dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za nakup in vgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav v občini Ormož za leto 2019 3. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) in drugega odstavka 59. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 3. redni seji, dne 28.1.2019 sprejel naslednji SKLEP 1. Odbor za razvoj malega gospodarstva šteje 5 članov. Odbor za varstvo okolja in urbanizem šteje 5 članov. Odbor za premoženje, finance in gospodarska vprašanja šteje 7 članov. Odbor za družbene dejavnosti šteje 5 članov,. Odbor za kmetijstvo in gozdarstvo šteje 7 članov. Statutarna komisija šteje 3 člane. Komisija za vloge in pritožbe šteje 3 člane. 2. Ta sklep velja takoj. Štev.: 011-10/2019 01/9 Ormož, dne 28.1.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Občina Ormož, Ptujska 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 4. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 3. redni seji, dne 28.1.2019 sprejel naslednji SKLEP 1. V Odbor za premoženje, finance in gospodarska vprašanja se imenujejo: 1. Valerija Kolenko 2. Robert Horvat 3. Simeon Marin 4. Alojz Sok 5. Slavko Kosi 6. Miran Kuharič 7. Monika Ivanuša. 2. Ta sklep velja takoj. Štev.: 011-4/2019 01/9 Ormož, dne 28.1.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 5. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 3. redni seji, dne 28.1.2019 sprejel naslednji SKLEP 1. V Odbor za družbene dejavnosti se imenujejo: 1. Anton Zadravec 2. Nino Miličič 3. Inna Murad 4. Veronika Vrbnjak 5. Miran Tušek. 2. Ta sklep velja takoj. Štev.: 011-5/2019 01/9 Ormož, dne 28.1.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 6. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 3. redni seji, dne 28.1.2019 sprejel naslednji SKLEP 1. V Odbor za varstvo okolja in urbanizem se imenujejo: 1. Andrej Kosi 2. Urh Lukman 3. Domen Obilčnik 4. Jožef Cajnko 5. Danilo Kosi. 2. Ta sklep velja takoj. Štev.: 011-3/2019 01/9 Ormož, dne 28.1.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 7. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 3. redni seji, dne 28.1.2019 sprejel naslednji SKLEP 1. V Odbor za razvoj malega gospodarstva se imenujejo: 1. Zinka Hauzer 2. Ines Kolarič 3. Martin Kukovec 4. Vekoslav Rajh 5. Ferdinand Šulek. 2. 9. Ta sklep velja takoj. Štev.: 011-2/2019 01/9 Ormož, dne 28.1.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 8. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 3. redni seji, dne 28.1.2019 sprejel naslednji SKLEP 1. V Odbor za kmetijstvo in gozdarstvo se imenujejo: 1. Ciril Meško 2. Matej Hebar 3. Iztok Luskovič 4. Miran Topolovec 5. Milena Novak 6. Jani Ivanuša 7. Emil Trstenjak. 2. Ta sklep velja takoj. Štev.: 011-6/2019 01/9 Ormož, dne 28.1.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Na podlagi 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 3. redni seji, dne 28.1.2019 sprejel naslednji SKLEP 1. V Statutarno komisijo se imenujejo: 1. Franc Kolarič 2. Natalija Volmut 3. Emil Trstenjak. 2. Ta sklep velja takoj. Štev.: 011-8/2019 01/9 Ormož, dne 28.1.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 10. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 3. redni seji, dne 28.1.2019 sprejel naslednji SKLEP 1. V Komisijo za vloge in pritožbe se imenujejo: 1. Jožef Štennan 2. Veronika Vrbnjak 3. Danilo Kosi. 2. Ta sklep velja takoj. Štev.: 011-92019 01/9 Ormož, dne 28.1.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 11. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 3. redni seji, dne 28.1.2019 sprejel naslednji SKLEP 1. V Nadzorni odbor Občine Onnož se imenujejo: 1. Pavel Smodek, 2. Helena Novak in 3. Iztok Rakovec. 2. Ta sklep velja takoj. Štev.: 011-1/2019 01/80 Ormož, dne 28.1.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 12. Na podlagi 16. člena Statuta občine Onnož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 3. seji, dne 28.1.2019 sprejel UGOTOVITVENI SKLEP o ustanovitvi klubov svetnikov 1. Občinski svet ugotavlja, da so bili v skladu z določili 15. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) ustanovljeni naslednji klubi svetnikov: I. Klub svetnikov N. Si - Krščanski demokrati v sestavi: 1. dr. Simon Kolmanič - vodja svetniškega kluba 2. Inna Murad 3. Jožef Cajnko. II. Klub svetnikov SMC&DESUS v sestavi: 1. Miran Kuharič - vodja svetniškega kluba 2. Milena Novak 3. Veronika Vrbnjak. III. Svetniški klub LMT+SD v sestavi: 1. Slavko Kosi - vodja svetniškega kluba 2. Natalija Volmut 3. Ferdinand Šulek. IV. Svetniški klub GPS v sestavi: 1. Matej Hebar - vodja svetniškega kluba 2. Simeon Marin 3. Ines Kolarič 4. Urh Lukman. V. Svetniški klub SDS v sestavi: 1. Valerija Kolenko - vodja svetniškega kluba 2. Zinka Hauzer 3. Branko Šumenjak 4. Anton Zadravec. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 032- 1/2019 01/9 Ormož, dne 28.1.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 13. Na podlagi 108. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo), 6. člena Odloka o ustanovitvi Osnovne šole Miklavž pri Ormožu (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12/12 - uradno prečiščeno besedilo in 11/18) in 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 3. redni seji, dne 28.1.2019 sprejel SKLEP 1. Občinski svet Ormož razreši župana Danijela Vrbnjaka kot člana Sveta Osnovne šole Miklavž pri Onnožu zaradi nezdmžljivosti opravljanja funkcij. 2. Za nadomestno članico v Svet Osnovne šole Miklavž pri Onnožu se imenuje Zinka Hauzer. 3. Mandat novo imenovani članici v Svetu Osnovne šole Miklavž pri Onnožu prične teči od dneva imenovanja in se ji izteče s potekom mandata Sveta Osnovne šole Miklavž pri Onnožu. 4. Ta sklep velja takoj. Številka: 013- 1 /2019 01/9 Ormož, dne 28.1.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 14. Na podlagi 46. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 - uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09, 64/09 - popr., 65/09 - popr., 20/11, 40/12 - ZUJF, 57/12 - ZPCP-2D, 47/15, 46/16, 49/16 - popr. in 25/17 - ZVaj), X. in XI. točke Sklepa o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda »Gimnazija Onnož«, štev. 601-942/98 z dne 9.7.1998 in sprem. št. 01403-59/2010/4 z dne 27.7.2010 ter 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 -uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 3. redni seji, dne 28.1.2019 sprejel SKLEP 1. V Svet šole Gimnazije Ormož se imenuje Nino Miličič. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 013-5/2018 01/80 Ormož, dne 28.1.2019 15. Na podlagi 15. člena Sklepa o ustanovitvi Centra za socialno delo Spodnje Podravje (Uradni list RS, št. 30/18) in 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 3. redni seji, dne 28.1.2019 sprejel naslednji SKLEP 1. V Svet lokalnih skupnosti Centra za socialno delo Spodnje Podravje se imenuje Julianna Kispal. 2. Ta sklep velja takoj. Štev.: 013-6/2018 01/80 Ormož, dne 28.1.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 16. Na podlagi Odloka o proračunu Občine Ormož za leto 2019 (Uradni vestnik Občine Ormož št. 20/18), 8. člena Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Onnož za programsko obdobje 2015 - 2020 (Uradni vestnik Občine Onnož št. 10/15) in Mnenja Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano o skladnosti sheme državne pomoči »Podpore za ohranjanje in razvoj kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Ormož za leta 2015 -2020«, št. priglasitve: K-BE 060-5883687-2015) Občina Ormož objavlja JAVNI RAZPIS za dodelitev pomoči za ohranjanje in spodbujanje razvoja kmetijstva in podeželja v občini Ormož v letu 2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ I. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za ukrepe ohranjanja in spodbujanja razvoja kmetijstva in podeželja v občini Ormož za leto 2019, ki se dodeljujejo po pravilih o dodeljevanju državnih pomoči v kmetijstvu, skladno z Uredbo komisije (EU) št. 702/2014 in Uredbo komisije (EU) št. 1407/2013. II. VIŠINA RAZPISANIH SREDSTEV Sredstva v višini 49.300 EUR so zagotovljena v proračunu Občine Ormož za leto 2019. Ukrepi: Višina sredstev SKUPINSKE IZJEME ZA KMETIJSTVO 1. Pomoč za naložbe v opredmetena ali neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo 32.000 EUR 6.000 EUR 3.000EUR - Podukrep 1: Posodabljanje kmetijskih gospodarstev - Podukrep 2: Urejanje kmetijskih zemljišč in pašnikov 1.300 EUR 1.000 EUR 2. Pomoč za naložbe v zvezi s predelavo in trženjem kmetijskih proizvodov 3. Pomoč za dejavnosti prenosa znanja in informiranja 4. Pomoč za naložbe za ohranjanje kulturne in naravne dediščine na kmetijskih gospodarstvih OSTALI UKREPI OBČINE 5. Podpora delovanju dmštev s področja kmetijstva in razvoja podeželja 6.000 EUR Sredstva se bodo dodeljevala na podlagi pogojev in meril, ki so sestavni del tega javnega razpisa ter skladno s Pravilnikom o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Onnož za programsko obdobje 2015-2020 (v nadaljevanju pravilnik). V kolikor bodo pri posameznih ukrepih sredstva ostala nerazporejena, se lahko prosta sredstva v skladu z Odlokom o proračunu Občine Ormož za leto 2019 prenesejo na ukrepe, kjer bo prispelo večje število vlog od razpoložljivih sredstev. V kolikor bo glede na število vlog in odobreno višino upravičenih stroškov predvidenih sredstev za javni razpis premalo, se bodo vsem upravičencem dodeljena sredstva sorazmerno znižala. III. UPRAVIČENCI - POGOJI ZA DODELITEV SREDSTEV 1. Splošna določila, ki veliaio za vse ukrene: (1) Pomoč se lahko dodeli samo upravičencem, ki so opredeljeni v okviru posameznega ukrepa. (2) Mikro, malo in srednje podjetje (v nadaljevanju MSP) ne sme uporabljati naložbe v nasprotju z namenom dodelitve sredstev. (3) Če je upravičenec MSP (samostojni podjetnik posameznik ah pravna oseba), mora predložiti dokazilo, daje registriran za opravljanje kmetijske dejavnosti, kije predmet podpore. (4) Upravičeni stroški so stroški, ki nastanejo od dneva prejema odločbe o sofinanciranju s strani Občine Onnož in do rokov za oddajo zahtevka. (5) Do finančnih spodbud niso upravičeni tisti subjekti, ki nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do občine ah do države. (6) Prejemnik podpore mora imeti za nakazilo dodeljenih sredstev odprt transakcijski račun v Republiki Sloveniji. (7) Pomoči po tem pravilniku se ne dodeli za davek na dodano vrednost. (8) Upravičenec mora predložiti izjavo o prejetih sredstvih za isti namen oziroma izjavo, da ni prejel sredstev za isti namen iz drugih javnih (državnih ali evropskih) sredstev. (9) Vloge bodo obravnavane tudi na podlagi dodatnih pogojev in meril, ki so navedeni pri posameznih ukrepih razpisa. 2, Splošna določila, ki se nanašajo na državne pomoči no skupinskih izjemah v kmetijstvu (na podlagi Uredbe komisije (EU) številka 702/2014): (1) Do pomoči po razpisu za ukrepe na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 niso upravičeni subjekti, ki so: naslovniki neporavnanega naloga za izteijavo na podlagi predhodnega sklepa Komisije EU, s katerim j e bila pomoč razglašena za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom; podjetja v težavah. (2) Določbe o pomoči po tem razpisu se ne uporabljajo za ukrepe na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 za: pomoč za dejavnosti, povezane z izvozom v tretje države ali države članice, in sicer če je pomoč neposredno povezana z izvoženimi količinami, vzpostavitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali dragimi tekočimi stroški, povezanimi z izvozno dejavnostjo; pomoč, ki je odvisna od prednostne uporabe domačega blaga pred uporabo uvoženega blaga. (3) Za ukrepe po Uredbi komisije (EU) št. 702/2014 se pomoč lahko dodeli, če ima spodbujevalni učinek. Pomoč ima spodbujevalni učinek, če je vloga za pomoč predložena pred začetkom izvajanja projekta ali dejavnosti. (4) Najvišji zneski pomoči po posameznih ukrepih, določenih s tem razpisom, ne smejo preseči naj višjih zneskov pomoči določenih v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014, ne glede na to ali se podpora za projekt ali dejavnost v celoti financira iz nacionalnih sredstev ali pa se delno financira iz sredstev EU. (5) Pomoč, izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014, se lahko kumulira z vsako dmgo državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški, ki se deloma ali v celoti prekrivajo samo, če se s tako kumulacijo ne preseže najvišje intenzivnosti pomoči ali zneska pomoči, ki se uporablja za zadevno pomoč v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014. (6) Pomoč, izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014, se ne kumulira s plačili iz člena 81(2) in člena 82 Uredbe (EU) št. 1305/2013 v zvezi z istimi upravičenimi stroški, če bi bila s tako kumulacijo presežena intenzivnost pomoči ali znesek pomoči, ki sta določena v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014. (7) Pomoč, izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014, se ne kumulira z nobeno pomočjo de minimis v zvezi z istimi upravičenimi stroški, če bi bila s tako kumulacijo presežena intenzivnost pomoči ali znesek pomoči, ki sta določena v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014. IV. UKREPI UKREP 1: Pomoč za naložbe v opredmetena ali neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo (1) Z naložbo se skuša doseči vsaj enega od naslednjih ciljev: izboljšanje splošne učinkovitosti in trajnosti kmetijskega gospodarstva, zlasti z zmanjšanjem stroškov proizvodnje ali izboljšanjem in preusmeritvijo proizvodnje; izboljšanje naravnega okolja, higienskih razmer ali standardov za dobrobit živali, če zadevna naložba presega veljavne standarde Unije; vzpostavljanje in izboljšanje infrastrukture, povezane z razvojem, prilagajanjem in modernizacijo kmetijstva, vključno z dostopom do kmetijskih zemljišč, komasacijo in izboljšanjem zemljišč, oskrbo in varčevanjem z energijo in vodo. (2) Pomoč se ne dodeli za: nakup proizvodnih pravic, pravic do plačila in letnih rastlin; zasaditev letnih rastlin; dela v zvezi z odvodnj avanj em; nakup živali in samostojen nakup kmetijskih zemljišč; naložbe za skladnost s standardi Unije, z izjemo pomoči, dodeljene mladim kmetom v 24 mesecih od začetka njihovega delovanja; že izvedena dela, razen za izdelavo projektne dokumentacije; investicije, ki se izvajajo izven območja občine; investicije, ki so financirane iz drugih javnih virov Republike Slovenije ali EU, vključno s sofinanciranjem prestrukturiranja vinogradov; stroške, povezane z zakupnimi pogodbami; obratna sredstva. Podukrep 1.1 Posodabljanje kmetijskih gospodarstev (1) Pomoč se lahko dodeli za naložbe v živinorejsko in rastlinsko proizvodnjo na kmetijskih gospodarstvih. (2) Upravičeni stroški: stroški izdelave projektne dokumentacije za novogradnjo (rekonstrukcijo) hlevov in gospodarskih poslopij na kmetiji; stroški gradnje, rekonstrukcije ali adaptacije hlevov in gospodarskih poslopij na kmetiji, ki služijo primarni kmetijski proizvodnji ter ureditev izpustov (stroški materiala in storitev); stroški nakupa kmetijske mehanizacije do njene tržne vrednosti; stroški opreme hlevov in gospodarskih poslopij; stroški nakupa rastlinjaka, montaže ter opreme v rastlinjaku; stroški nakupa in postavitev zaščite pred neugodnimi vremenskimi razmerami ( protitočne mreže... ). (3) Upravičenci do pomoči so: kmetijska gospodarstva, vpisana v register kmetijskih gospodarstev, s sedežem na območju občine, oziroma katerih naložba se izvaja na območju občine. (4) Pogoji za pridobitev: predložitev ustreznega dovoljenja za izvedbo investicije, če je s predpisi s področja gradnje objektov to potrebno; projektno dokumentacijo za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; za naložbo, ki mora biti v skladu z določili 14(5) člena Uredbe 702/2014, mora biti presoja vplivov na okolje, če je le ta potrebna, predložena z vlogo za pridobitev pomoči; ponudbe oziroma predračun za načrtovano naložbo; predložitev oddane zbirne vloge (subvencij ska vloga) v tekočem oziroma preteklem letu, če rok za oddajo zbirne vloge v tekočem letu še ni potekel; mnenje o upravičenosti in ekonomičnosti investicije, ki ga pripravi pristojna strokovna služba. (5) Intenzivnost pomoči: do 30 % upravičenih stroškov naložb na kmetijskih gospodarstvih. Najvišji skupni znesek dodeljene pomoči znaša 1.500 EUR na kmetijsko gospodarstvo na leto. (6) Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva. Podukrep 1.2 Urejanje kmetijskih zemljišč in pašnikov (1) Pomoč se lahko dodeli za namen urejanja kmetijskih zemljišč in pašnikov. (2) Upravičeni stroški: stroški izdelave načrta ureditve kmetijskega zemljišča (nezahtevne agromelioracije, pašniki); stroški izvedbe del za nezahtevne agromelioracije; stroški nakupa opreme za ograditev in pregraditev pašnikov z ograjo; stroški nakupa opreme za ureditev napajališč za živino. (3) Upravičenci do pomoči: posamezna kmetijska gospodarstva in/ali več kmetijskih gospodarstev, vključenih v skupno naložbo (pašna skupnost, agrarna skupnost...); kmetijska gospodarstva, vpisana v register kmetijskih gospodarstev, ki ležijo na območju občine, oziroma katerih naložba se izvaja na območju občine. (4) Pogoji za pridobitev: ustrezna dovoljenja oziroma projektna dokumentacija za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; predračun stroškov, za katere se uveljavlja pomoč; kopija katastrskega načrta in program del, ki ga pripravi pristojna strokovna služba, kadar je predmet podpore ureditev kmetijskih zemljišč ah nezahtevna agromelioracija; dovoljenje lastnika zemljišča za izvedbo naložbe v primem zakupa zemljišča. (5) Intenzivnost pomoči: do 50 % upravičenih stroškov naložb na kmetijskih gospodarstvih. Najvišji skupni znesek dodeljene pomoči znaša 1.200 EUR na kmetijsko gospodarstvo na leto. (6) Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva oziroma pooblaščena oseba, ki jo pooblastijo vsi nosilci kmetijskih gospodarstev, ki so vključeni v skupno naložbo. UKREP 2: Pomoč za naložbe v zvezi s predelavo in trženjem kmetijskih proizvodov (1) Cilj ukrepa je sofinanciranje naložb, ki se nanašajo na predelavo in trženje kmetijskih proizvodov. (2) Upravičeni stroški: gradnja ali izboljšanje nepremičnin, namenjenih predelavi in trženju kmetijskih proizvodov, nakup ah zakup strojev in opreme do tržne vrednosti; splošni stroški (stroški, ki se nanašajo na izvedbo naložbe). (3) Pomoč se ne dodeli za: obratna sredstva; že izvedena dela, razen za izdelavo projektne dokumentacije; stroške, povezane z zakupnimi pogodbami; naložbe v zvezi s proizvodnjo biogoriv na osnovi hrane; naložbe za skladnost z veljavnimi standardi Unije. (4) Pogoji za pridobitev: dokazila o registraciji dejavnosti in izpolnjevanju pogojev za opravljanje dejavnosti (v kolikor upravičenec še nima registrirane dejavnosti, jo mora registrirati v dveh letih od prejema pomoči); predložitev ustreznega dovoljenja za izvedbo investicije, če je s predpisi s področja gradnje objektov to potrebno; projektna dokumentacija za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; naložba mora biti skladna z zakonodajo Unije in nacionalnimi predpisi s področja varstva okolja; za naložbo, ki mora biti v skladu z določili 17(4) člena Uredbe 702/2014, mora biti presoja vplivov na okolje, če je le ta potrebna, predložena z vlogo za pridobitev pomoči; poslovni načrt s ponudbo oz. predračunom za načrtovano naložbo mnenje o upravičenosti in ekonomičnosti investicije, ki ga pripravi pristojna strokovna služba; dejavnost se mora izvajati na kmetiji še vsaj 5 let po zaključeni naložbi. (5) Upravičenci: kmetijska gospodarstva, dejavna na področju predelave in/ali trženja kmetijskih proizvodov, vpisana v register kmetijskih gospodarstev, s sedežem dejavnosti na območju občine. (6) Intenzivnost pomoči: - do 30 % upravičenih stroškov. Najvišji skupni znesek dodeljene pomoči znaša 1.500 EUR na kmetijsko gospodarstvo na leto. (7) Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva. UKREP 3: Pomoč za dejavnosti prenosa znanja in informiranja (1) Cilj pomoči je zagotavljanje višjega nivoja strokovne izobraženosti in usposobljenosti v kmetijskem sektoiju. (2) Pomoč se ne dodeli za usposabljanja, ki so del javno veljavnih izobraževalnih programov poklicnega, srednjega in višjega strokovnega izobraževanja ter javno veljavnih študijskih programov. (3) Upravičeni stroški: - stroški za izobraževanje, usposabljanje in informiranje, izvajanje delavnic ter predstavitvenih dejavnosti; - stroški potovanja, nastanitve in dnevnic predavateljev. (4) Upravičenci do pomoči: - člani in delavci na kmetijskih gospodarstev,, vpisani v register kmetijskih gospodarstev, ki imajo sedež na območju občine in se ukvaijajo z dejavnostmi v kmetijskem sektoiju. (5) Izvajalci storitev prenosa znanja in informiranja: - pravna ali fizična oseba, ne glede na njeno velikost, ki je ustrezno registrirana in zagotavlja ustrezno zmogljivost v obliki usposobljenosti in rednega izobraževanja osebja za opravljanje dejavnosti prenosa znanja in informiranja. (6) Prejemnik pomoči: - pomoč se izplača izvajalcu storitev prenosa znanja in informiranja. (7) Pogoji za pridobitev: - dokazila o ustrezni registraciji in usposobljenosti; - program dejavnosti prenosa znanja in informiranja s predračunom stroškov; - drugi pogoji, opredeljeni z javnim naročilom. Do subvencionirane storitve so na podlagi objektivno opredeljenih pogojev upravičena vsa kmetijska gospodarstva, ki se ukvaijajo s kmetijsko dejavnostjo na območju občine. Vsebina in način izvedbe dejavnosti prenosa znanja in informiranja, pogoji, ki jih mora izpolnjevati izvajalec usposabljanja, merila za izbor najugodnejšega izvajalca, in dmge morebitne obveznosti izvajalca usposabljanj se določijo v razpisni dokumentaciji za oddajo javnega naročila. Če dejavnosti prenosa znanja in informiranja zagotavljajo skupine in organizacije proizvajalcev, članstvo v takih skupinah ah organizacijah ni pogoj za dostop do navedenih dejavnosti. Vsak prispevek nečlanov za kritje upravnih stroškov zadevne skupine ah organizacije proizvajalcev je omejen na stroške zagotavljanja zadevne dejavnosti, ki je predmet podpore. (8) Intenzivnost pomoči: - do 100% upravičenih stroškov. Najvišji skupni znesek pomoči za dejavnosti prenosa znanja in informiranja izvajalcu storitev v tekočem letu znaša do 1.200 EUR. UKREP 4: Pomoč za naložbe za ohranjanje kulturne in naravne dediščine na kmetijskih gospodarstvih (1) Cilj pomoči je varovanje in ohranjanje značilnosti kulturne in naravne dediščine na kmetijskih gospodarstvih. (2) Upravičeni stroški: stroški naložbe v opredmetena sredstva (stroški za nabavo materiala za obnovo, stroški za izvajanje del). (3) Upravičenci do pomoči: - kmetijska gospodarstva, ki so vpisana v register kmetijskih gospodarstev ter so lastniki objektov, vpisanih v register nepremične kulturne dediščine in ležijo na območju občine. (4) Pogoji za pridobitev: stavba mora biti vpisana v register nepremične kulturne dediščine (RKD), ki ga vodi ministrstvo, pristojno za kulturo; ustrezno dovoljenje za izvedbo naložbe, v kolikor je le to potrebno; ustrezna dokmnentacija za izvedbo naložbe s predračunom stroškov; drugi pogoj i, opredelj eni z j avnim razpisom. (5) Intenzivnost pomoči: do 75% upravičenih stroškov. Najvišji skupni znesek pomoči za ohranjanje kulturne in naravne dediščine na kmetijskem gospodarstvu je do 1.000 EUR letno. UKREP 5: Podpora delovanju dmštev s področja kmetijstva in razvoja podeželja (1) Namen ukrepa: Namen/cilj ukrepa: sofinanciranje strokovnih prireditev, informiranje in usposabljanje podeželskega prebivalstva, ki deluje v okviru nevladnih in nepridobitnih oblik sodelovanja kmetov v zvezali, združenjih in društvih povezanih s kmetijstvom. (2) Pogoji za pridobitev pomoči: Upravičenci predložijo naslednjo dokumentacijo: - dokazilo o aktivnih članih, - delovanje na področju s kmetijstvom povezanih dejavnosti. (3) Upravičenci predložijo naslednjo dokumentacijo stroški ustrezne infrastrukture za delovanje (najem prostorov oziroma nakup opreme), materialni stroški ter stroški dela pisarne in organov, stroški, povezani z informiranjem in usposabljanjem (najemnine za prostore, honoraiji predavateljev, materialni stroški za izvedbo izobraževanja), stroški, povezani z organizacijo forumov za izmenjavo znanja med kmetijskimi gospodarstvi, tekmovanj, razstav in sejmov ter sodelovanjem na njih (stroški udeležbe, stroški publikacij, potni stroški, najemnine za razstavne prostore), (4) Upravičenci do pomoči: nevladna organizacija, nepridobitno zdmženje ali dmga nepridobitna oblika sodelovanja kmetov v združenju, kije registrirana po predpisih, ki urejajo društva, zveze ali zdmženja, deluje na območju Upravne enote Ormož. (5) Intenzivnost pomoči: Do 100 % upravičenih stroškov Najvišji skupni znesek za podporo delovanju dmštev znaša do 1.000 EUR/ letno, od tega znaša znesek sofinanciranja strokovne ekskurzije do 800 EUR na leto. V. RAZPISNA DOKUMENTACIJA Razpisna dokumentacija, ki obsega besedilo javnega razpisa in prijavni obrazec, je vlagateljem na voljo od dneva objave javnega razpisa na Občini Ormož v sprejemni pisarni ter na spletni strani Občine Onnož http ://www. onnoz. si. Dodatne informacije v zvezi z razpisom so na voljo na tel. št. 74 15 313 (Miran Klinc) ali na elektronskem naslovu: miran.klinc@onnoz.si. VI. NAČIN IN KRAJ ODDAJE VLOG Pisne vloge (prijavni obrazec z zahtevanimi prilogami) oddajo vlagatelji v zaprtih ovojnicah na naslov Občina Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Onnož. Na vlogi mora biti naslov vlagatelja in ustrezen pripis: »NE ODPIRAJ - JAVNI RAZPIS KMETIJSTVO 2019 - in NAVEDBA POSAMEZNEGA UKREPA NA KATEREGA KANDIDIRATE«. Zaprte ovojnice z vsemi navedbami lahko vlagatelji oddajo tudi v sprejemni pisarni Občine Ormož. Obravnavane bodo le pravočasne in pravilno označene vloge. Kot pravočasne štejejo vloge, ki bodo prispele do navedenega datuma in ure. VIL ROK ZA PRIJAVO NA JAVNI RAZPIS Rok za oddajo vlog prične teči z dnem objave na spletni strani Občine Ormož in se zaključi v petek 31.5.2019. VIII. OBRAVNAVANJE VLOG 17. Pravočasno prispele in pravilno označene vloge za razpisane ukrepe bo obravnavala komisija, ki jo imenuje župan. Prepozno prispele oziroma neustrezno opremljene vloge bodo zavržene, neutemeljene pa zavrnjene. Predlagatelja nepopolne vloge komisija v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozove na dopolnitev vloge. Rok za dopolnitev je 5 dni. Vloge, ki jih vlagatelji v roku ne bodo dopolnili, se zavržejo, neustrezno dopolnjene pa zavrnejo. Upravičencem bo izdana odločba o višini odobrenih sredstev. Na podlagi odločbe občina z upravičenci sklene pogodbo, s katero se podrobneje opredelijo način in pogoji koriščenja dodeljenih sredstev. IX. NADZOR IN SANKCIJE (1) Namensko porabo proračunskih sredstev za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v občini, pridobljenih po tem pravilniku oz. javnem razpisu, spremlja in preveija pri prejemnikih občinska služba pristojna za področje kmetijstva lahko pa tudi druga oseba, ki jo pooblasti župan. Namenskost porabe lahko preveija tudi Nadzorni odbor Občine Ormož. (2) V primeru ugotovljene nenamenske porabe sredstev, mora prejemnik vrniti odobrena sredstva v celoti s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi, če se ugotovi: da so bila dodeljena sredstva delno ah v celoti nenamensko porabljena; da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve sredstev navajal neresnične podatke* da je upravičenec za isti namen in iz istega naslova že pridobil finančna sredstva. (3) V kolikor odobrenih sredstev upravičenec ne izkoristi v pogodbeno določenem roku izgubi pravico do pridobitve sredstev po tem pravilniku za naslednji dve leti. Številka: 33020-1/2019 04/20 Datum: 29.01.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Na podlagi 5. člena Pravilnika o sofinanciranju programov turističnih društev v občini Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož št. 7/05) in Odloka o proračunu Občine Ormož za leto 2019 (Uradni vestnik Občine Ormož št. 20/18) objavljam JAVNI RAZPIS za sofinanciranje programov turističnih društev v občini Ormož za leto 2019 I. PREDMET RAZPISA Sofinanciranje letnih programov turističnih društev v občini Onnož za leto 2019 z naslednjimi vsebinami: 1. izvajanje promocijskih in infonnativnih aktivnosti lokalnega in širšega pomena, 2. spodbujanje lokalnega prebivalstva za sodelovanje pri aktivnostih pospeševanja turizma, 3. akcije na področju ohranjanja kulture in naravne dediščine ter urejanja okolja, 4. organiziranje in sodelovanje pri organizaciji turističnih prireditev lokalnega in širšega pomena, 5. aktivnosti za zagotavljanje turističnega pomladka. II. UPRAVIČENCI PO TEM RAZPISU TURISTIČNA DRUŠTVA, KI IZPOLNJUJEJO NASLEDNJE POGOJE: da so registrirana po Zakonu o društvih, da delujejo najmanj 2 leti, da imajo sedež v občini Onnož in da delujejo na območju občine Onnož, da imajo urejeno evidenco o članstvu in uvedeno članarino (seznam s podpisi ob plačilu članarine oz. ustrezen računovodski izpisek). Vsako društvo lahko kandidira praviloma z enim programom. Društvo, ki je pridobilo sredstva za prijavljene programe iz drugih proračunskih virov, ne more uveljavljati te pravice preko tega razpisa. III. VIŠINA RAZPOLOŽLJIVIH SREDSTEV: 12.415,00 EUR. IV. MERILA IN KRITERIJI ZA DODELJEVANJE SREDSTEV 1. Program dela za razpisano leto: izvajanje promocijskih in informativnih aktivnosti lokalnega in širšega pomena (do 2 aktivnosti: 5 točk, do 4 aktivnosti: 10 točk, 5 in več aktivnosti: 15 točk), spodbujanje lokalnega prebivalstva za sodelovanje pri aktivnostih pospeševanja turizma (do 2 aktivnosti: 5 točk, do 4 aktivnosti: 10 točk, 5 in več aktivnosti: 15 točk), akcije na področju ohranjanja kulturne in naravne dediščine ter urejanja okolja (do 2 akciji: 5 točk, 3 ali več akcij: 10 točk), organiziranje in sodelovanje pri organizaciji turističnih prireditev lokalnega in širšega pomena, vključno s sodelovanjem pri Martinovanju v Ormožu (do 2 prireditvi: 10 točk, 3 ali več prireditev: 20 točk), aktivnosti za zagotavljanje turističnega pomladka do 10 točk. 2. Število članov turističnega društva s plačano članarino: do dvajset članov: 5 točk, do trideset članov: 10 točk, nad trideset članov: 15 točk. Turističnim društvom se izvedene aktivnosti, opredeljene v točki I. točkujejo. Vrednost točke se izračuna vsako leto na podlagi razpoložljivih proračunskih sredstev in skupnega števila točk ovrednotenih programov, ki so prispeli na razpis. V. Vlogo z vso potrebno dokumentacijo je potrebno predložiti v zapečateni kuverti z oznako »Ne odpiraj - razpis za programe turizma« do vključno 19. 3. 2019 na naslov: Občina Onnož, Oddelek za gospodarske dejavnosti. Ptujska c. 6, 2270 Onnož. VI. Razpisna dokumentacija je objavljena na spletni strani www.onnoz.si. Dodatne infonnacije dobite na Oddelku za gospodarske dejavnosti občine Ormož, Ptujska c. 6, 2270 Onnož, in sicer po mailu k a r me n. s t m nb c rgc r Vv o r mo z. s i ah telefonu 02 741 53 04. VII. Nepopolne vloge in vloge, ki ne bodo ustrezale pogojem iz tega razpisa, bodo zavrnjene. VIII. Postopek javnega razpisa bo izvedla tričlanska komisija, ki jo imenuje Župan Občine Ormož. IX. O izidu razpisa bodo vlagatelji obveščeni v 30. dneh po končanem razpisu. Številka: 419-13/2019 4 18 Ormož, dne 29. 1. 2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 18. Na podlagi 39. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 14/2016 in št. 4/2018) in Mnenja o shemi »de minimis« pomoči »Pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož« št.: M001-5883687-2014/1 objavljam JAVNI RAZPIS za dodelitev sredstev za promocijo lastnih izdelkov in storitev podjetja v občini Ormož I. RAZPISANI ZNESEK Višina razpisanih sredstev znaša 10.000,00 EUR. II. NAMEN RAZPISA Cilj ukrepa Promocija lastnih izdelkov in storitev podjetja je spodbuditi sodelovanje podjetnikov in obrtnikov na sejmih in razstavah v Sloveniji in v tujini z namenom predstavitve lastnih izdelkov in storitev, promoviranja turističnih danosti občine ter sklenitve novih poslov. III. SUBJEKTI, KI LAHKO ZAPROSIJO ZA SREDSTVA Upravičenci do sredstev so: mala podjetja, ki imajo v zadnjem poslovnem letu manj kot 50 zaposlenih ter njihov letni promet in/ali bilančna vsota ne presegata 10 milijonov EUR, mikro podjetja, ki imajo v zadnjem poslovnem letu manj kot 10 zaposlenih in njihov letni promet in/ali bilančna vsota ne presegata 2 milijona EUR ter samostojni podjetniki posamezniki, ki so se udeležili sejma ali razstave doma ali v tujini. IV. INTENZIVNOST POMOČI IN UPRAVIČENI STROŠKI Intenzivnost pomoči: dotacija v višini do 50% upravičenih stroškov promocijskega prostora. V kolikor ima več upravičencev skupni promocijski prostor, se višina dotacije poveča za do 10 % za vsakega dodatnega upravičenca Višina sredstev, ki jih bo pridobil posamezni upravičenec, bo odvisna od števila prosilcev, ki bodo izpolnjevali vse pogoje tega razpisa. Upravičeni stroški: najem, postavitev in delovanje razstavno prodajnega prostora na določenem sejmu ali razstavi v Sloveniji ah v tujini. ne upoštevajo se potni stroški, dnevnice in stroški prenočišč udeležencev na sejmu ali razstavi. Pomoč se dodeljuje v skladu z Uredbo Komisije (ES) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013). Pomoč ne bo namenjena izvozu oz. z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. Pomoč ne bo pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi. V. POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV Pogoji za pridobitev sredstev: navedeni upravičenci morajo imeti sedež dejavnosti na območju občine Ormož ter oddati popolno vlogo z vsemi prilogami, upoštevajo se le računi in pogodbe za projekte udeležbe na sejmu / razstavi, ki so bili izvedeni od 3. 10. 2018 do roka za oddajo vloge - do vključno 2.10. 2019. VI. DOKUMENTACIJA Vsi prosilci morajo izpolniti prijavni obrazec in k vlogi predložiti naslednja dokazila: 1) naziv sejma oz. razstave in stroškovnik, 2) kopija prijavnice udeležbe na sejmu oz. razstavi, iz katere so razvidni naslednji podatki: naziv, naslov, organizator, termin, cena razstavnega prostora (velja le kopija podpisane in ožigosane prijavnice), 3) izjava o izpolnjevanju razpisnih pogojev, 4) dokazila o registraciji: za gospodarske družbe: fotokopija izpisa iz sodnega registra z vsemi prilogami in naknadno vpisanimi spremembami, ki ne smejo biti starejše od 3 mesecev, za samostojne podjetnike: fotokopija izpisa iz Poslovnega registra RS izdanega s strani AJPESa z vsemi prilogami in naknadno vpisanimi spremembami, ki ne smejo biti starejše od 3 mesecev, v kolikor prosilec opravlja obrtno dejavnost, mora predložiti še fotokopijo obrtnega dovoljenja, 5) dokazila o izvedbi promocije na sejmih in razstavah ter stroških, ki so nastali in bili plačani v obdobju, določenim z javnim razpisom: kopije računov in kopije dokazil o plačilu računov. 6) poročilo o izvedenem nastopu in promociji na sejmu ah razstavi glede na razloge za udeležbo, 7) izjava o vseh dragih pomočeh de minimis, ki jih je prosilec prejel na podlagi te ah drugih uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu, 8) izjava o drugih že prejetih ah zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške, 9) seznam podjetij, s katerimi ste lastniško povezani (v primem, da niste z nobenim podjetjem lastniško povezani, vas prosimo za izjavo o tem), 10) vzorec pogodbe (parafiran na vsaki strani). Razpisna dokumentacija je vlagateljem na voljo na spletni strani Občine Ormož www.ormoz.si. VIL ROK ZA VLOŽITEV PROŠENJ Razpis je odprt najkasneje do vključno 2.10. 2019. Vloge sprejema Občina Onnož, Oddelek za gospodarske dejavnosti. Ptujska c. 6, 2270 Onnož. Vin. ROK ZA SPREJETJE SKLEPA O ODOBRITVI SREDSTEV Vloge, ki bodo prispele do roka, določenega z razpisom, bo pregledala tričlanska komisija za dodeljevanje sredstev za promocijo lastnih izdelkov in storitev, ki jo imenuje župan Občine Onnož. Na podlagi preveijanja izpolnjevanja razpisnih pogojev bo komisija pripravila predlog razdelitve sredstev. Na podlagi pripravljenega predloga razdelitve sredstev izda občinska uprava v 30. dneh po končanem razpisu sklep o dodelitvi sredstev za promocijo lastnih izdelkov in storitev, zoper katerega je dovoljena pritožba v roku 15 dni od prejema pri organu, ki je izdal sklep. Upravičenec na podlagi sklepa o dodelitvi sredstev sklene z Občino Onnož pogodbo o sofinanciranju promocije lastnih izdelkov in storitev. IX. INFORMACIJE Informacije dobijo prosilci na Občini Ormož, Oddelek za gospodarske dejavnosti, pri Vodji oddelka za gospodarske dejavnosti mag. Karmen Štmnberger (tel. 02 741 53 04, kannen.stumberger@onnoz.si). Številka: 0914-1/2019 04 18 Ormož, dne 29. 1. 2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 19. Na podlagi 21. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Onnož, objavljenega v Uradnem vestniku občine Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 14/2016 in št. 4/2018) in Mnenja o shemi »de minimis« pomoči »Pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Onnož« št.: M001-5883687-2014/1 objavljam JAVNI RAZPIS za pridobitev sredstev za pospeševanje poklicnega izobraževanja v letu 2019 I. RAZPISANI ZNESEK Višina razpisanih sredstev znaša 2.000,00 EUR. II. NAMEN RAZPISA Sredstva za pospeševanje poklicnega izobraževanja se dodeljujejo kot nepovratna finančna pomoč (subvencija) za bmto nagrade vajencev za šolsko leto 2019/2020. III. SUBJEKTI, KI LAHKO ZAPROSIJO ZA SREDSTVA Za sredstva za pospeševanje poklicnega izobraževanja lahko zaprosijo delodajalci - mala in mikro podjetja ter podjetniki posamezniki, ki so v obdobju določenim z razpisom sklenili učno pogodbo za sklenitev vajeniškega razmaja. IV. VIŠINA SUBVENCIJE 50 % mesečne nagrade določene z učno pogodbo za 1. in 2. letnik vajeniškega razmaja, 30 % mesečne nagrade določene z učno pogodbo za 3. in 4. letnik vajeniškega razmaja. Pomoč se dodeljuje v skladu z Uredbo Komisije (ES) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013). V. POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV: Pogoj za pridobitev sredstev je sklenjena učna pogodba za vajenca s stalnim bivališčem na območju občine Ormož. VI. DOKUMENTACIJA K vlogi za sredstva za pospeševanje poklicnega izobraževanja, ki mora vsebovati ime in priimek oziroma naziv dražbe, naslov obratovalnice oziroma družbe, telefonsko številko, e-mail naslov, matično in davčno številko, številko transakcijskega računa, opis dejavnosti, število vajencev, za katere se uveljavlja subvencija, z navedbo letnika vajeniškega razmaja ter višino bruto nagrade vajenca za posamezni letnik, mora biti priložena naslednja dokumentacija: učna pogodba o sklenitvi vajeniškega razmaja; izjava o stalnem prebivališču vajenca v občini Onnož; potrdilo o vpisu; izpis iz poslovnega registra pri AJPESu; izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je prosilec prejel na podlagi te ali drugih uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu in izjavo o drugih že prejetih ali zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške, seznam podjetij, s katerimi ste lastniško povezani (v primeru, da niste z nobenim podjetjem lastniško povezani, vas prosimo za izjavo o tem). VIL ROK ZA VLOŽITEV PROŠENJ Razpis je odprt do porabe sredstev. Vloge sprejema Občina Onnož, Oddelek za gospodarske dejavnosti. Ptujska c. 6, 2270 Onnož. Vin. ROK ZA SPREJETJE SKLEPA O ODOBRITVI SREDSTEV Vloge praviloma enkrat mesečno pregleda posebna komisija za dodeljevanje sredstev za pospeševanje poklicnega izobraževanja, ki jo imenuje župan. Sklep o dodelitvi sredstev za pospeševanje poklicnega izobraževanja sprejme občinska uprava na podlagi predloga komisije. IX. INFORMACIJE Prosilci dobijo infonnacije na Občini Ormož, Oddelek za gospodarske dejavnosti, pri Vodji oddelka za gospodarske dejavnosti mag. Karmen Štumberger (karmen.stumberger@onnoz.si ali 02 741 53 04). Številka: 441-1/2019 04 18 Ormož, dne 29. 1. 2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 20. Na podlagi 8. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Onnož, objavljenega v Uradnem vestniku občine Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 14/2016 in št. 4/2018) in Mnenja o shemi »de minimis« pomoči »Pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Onnož« št.: M001-5883687-2014/1 objavljam JAVNI RAZPIS za pridobitev sredstev za pospeševanje zaposlovanja za leto 2019 I. RAZPISANI ZNESEK Višina razpisanih sredstev znaša 22.540,00 EUR. II. NAMEN RAZPISA Sredstva za pospeševanje zaposlovanja se dodeljujejo kot nepovratna finančna pomoč (subvencija) za: samozaposlitev osebe, ki je bila na Zavodu RS za zaposlovanje prijavljena kot brezposelna oseba ali iskalec zaposlitve; zaposlitev za določen čas osebe, ki je bila na Zavodu RS za zaposlovanje prijavljena kot brezposelna oseba ali iskalec zaposlitve; zaposlitev za določen čas osebe, ki ima status presežnega delavca; zaposlitev za določen čas osebe, ki ji je to prva zaposlitev (za čas opravljanja pripravništva). III. SUBJEKTI, KI LAHKO ZAPROSIJO ZA SREDSTVA Upravičenci do sredstev so: - delodajalci - mala in mikro podjetja ter podjetniki posamezniki, ki so v obdobju določenim z razpisom zaposlili brezposelno osebo iz 9. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Onnož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 14/2016 in št. 4/2018), - brezposelne osebe, ki v obdobju določenim z razpisom uresničujejo samozaposlitev. IV. VIŠINA SUBVENCIJE a) Višina sredstev, ki jo lahko pridobi: 1. brezposelna oseba za samozaposlitev znaša 3.000 točk; 2. delodajalcu za zaposlitev osebe iz dmge, tretje in četrte alinee 9. člena pravilnika znaša 2.000 točk. b) Višina točke znaša 0,49 EUR. Pomoč se dodeljuje v skladu z Uredbo Komisije (ES) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013). Do de minimis pomoči niso upravičena podjetja iz sektorjev: ribištva in akvakulture, primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih: i. če je znesek pomoči določen na podlagi cene ah količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ah jih zadevna podjetja dajo na trg, ii. če je pomoč pogojena s tem, da se delno ah v celoti prenese na primarne proizvajalce Pomoč ne bo namenjena izvozu oz. z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ah države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ah drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. Pomoč ne bo pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi. Pomoč ne bo namenjena za nabavo vozil za prevoz tovora v podjetjih, ki opravljajo komercialni cestni tovorni prevoz. V. POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV: Za pridobitev sredstev je potrebno izpolnjevati naslednje pogoje: brezposelna oseba je državljan Republike Slovenije; brezposelna oseba je prijavljena na Zavodu RS za zaposlovanje; brezposelna oseba ima stalno prebivališče v občini Onnož; zaposlitev j e sklenj ena v letu 2019; sedež dejavnosti je v občini Ormož (velja za samozaposlene); delovno mesto mora biti ohranjeno najmanj eno leto od sklenitve pogodbe o zaposlitvi oz. samozaposlitve, v primem zaposlitve za čas opravljanja pripravništva pa mora biti delovno mesto ohranjeno za čas pripravniškega obdobja. VI. DOKUMENTACIJA K vlogi za sredstva za pospeševanje zaposlovanja, ki mora vsebovati za: a) delodajalce: ime in priimek oziroma naziv družbe, naslov obratovalnice oziroma družbe, telefonsko številko, e-mail naslov, davčno številko, matično številko, številko transakcijskega računa, opis dejavnosti, število zaposlitev brezposelnih oseb v letu 2018 prijavljenih na Zavodu RS za zaposlovanje, število zaposlitev oseb, ki so imele status presežnih delavcev, število zaposlitev oseb, ki jim je to prva zaposlitev (za čas opravljanja pripravništva), b) za samozaposlene osebe: ime in priimek, naslov, telefonsko številko, e-mail naslov, opis dejavnosti, davčno in matično številko ter transakcijski račun, mora biti priložena naslednja dokumentacija: potrdilo Zavoda RS za zaposlovanje, da je bila oseba, za katero uveljavljajo subvencijo, registrirana kot brezposelna oseba ali iskalec zaposlitve oziroma dokazilo, da se oseba prvič zaposluje (oveijena izjava prosilca), potrdilo organa za notranje zadeve Upravne enote Ormož o stalnem prebivališču v občini Onnož osebe, ki se zaposluje, dokazilo o zaposlitvi (obrazec Ml), izpis iz poslovnega registra pri AJPESu, izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je prosilec prejel na podlagi te ah drugih uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu, izjavo o drugih že prejetih ali zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške, seznam podjetij, s katerimi ste lastniško povezani (v primem, da niste z nobenim podjetjem lastniško povezani, vas prosimo za izjavo o tem). VIL ROK ZA VLOŽITEV PROŠENJ Razpis je odprt do porabe sredstev. Vloge sprejema Občina Ormož, Oddelek za gospodarske dejavnosti. Ptujska c. 6, 2270 Onnož. VIII. ROK ZA SPREJETJE SKLEPA O ODOBRITVI SREDSTEV Vloge praviloma enkrat mesečno pregleda posebna komisija za dodeljevanje sredstev za pospeševanje zaposlovanja, ki jo imenuje župan. Sklep o dodelitvi sredstev za pospeševanje zaposlovanja sprejme občinska uprava na podlagi predloga komisije. IX. INFORMACIJE Infonnacije dobijo prosilci na Občini Onnož, Oddelek za gospodarske dejavnosti, pri Vodji oddelka za gospodarske dejavnosti mag. Kannen Štumberger (kannen. štumberger® ormoz. si). Številka: 441-2/2019 04 18 Ormož, dne 29. 1. 2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 21. Na podlagi 5. člena Pravilnika o subvencioniranju nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav na območju občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož št. 16/16 in 3/18) - v nadaljevanju Pravilnik) in Odloka spremembah in dopolnitvah Odloka o proračunu Občine Onnož za leto 2019 (Uradni vestnik občine Onnož št. 20/2018) objavljam JAVNI RAZPIS za dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za nakup in vgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav v občini Ormož za leto 2019 I. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za nakup in vgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav v občini Ormož za leto 2019. II. VIŠINA RAZPISANIH SREDSTEV Občina Onnož kot lokalna skupnost za namen sofinanciranja nakupa in vgradnje malih čistilnih naprav (v nadaljevanju MKČN) na poselitvenih območjih razpršene gradnje zagotavlja proračunska sredstva. Višina subvencije znaša: -1.000,00 EUR za nakup, vgradnjo in montažo MKČN ter do 50 % oziroma največ 1.000,00 EUR za nakup, vgradnjo in montažo hišnega črpališča. Sofinancira se postavitev ene male komunalne čistilne naprave oziroma enega hišnega črpališča za en stanovanjski objekt; - za nakup, vgradnjo in montažo MKČN za več stanovanjsko stavbo oziroma več stanovanjskih stavb (skupinska čistilna naprava) 1.000,00 EUR za prvo enoto, za vsako nadaljnjo pa 500,00 EUR. Sofinancira se postavitev skupne ene MKČN za več stanovanjsko stavbo oziroma več stanovanjskih stavb različnih upravičencev. Upravičeni stroški so stroški dobave, vgradnje in montaže MKČN oziroma hišnega črpališča. DDV ni upravičen strošek. Višina sredstev, namenjenih za sofinanciranje malih čistilnih naprav za leto 2019 znaša 45.000,00 EUR. III. UPRAVIČENCI Upravičenci dodelitve subvencij so fizične osebe, ki so lastniki stanovanjskih stavb na območju občine Ormož. Upravičenci so tudi društva s sedežem v občini Onnož, ki jim je z odločbo ali na podlagi zakona podeljen status društva, ki deluje v javnem interesu, in ki so lastniki ali upravljavci objekta, ki služi izvajanju dejavnosti društva. V primeru izgradnje skupne male čistilne naprave za več stanovanjskih objektov, je nosilec investicije (vlagatelj) tisti, na katerem zemljišču bo čistilna naprava zgrajena. Investitoiji pa medsebojna razmeija uredijo s posebno pogodbo oz. dogovorom. Do sredstev niso upravičene fizične osebe, ki so lastniki stanovanjskih ah več stanovanjskih stavb v območju, kjer je že zgrajena ali kjer je predvidena izgradnja javnega kanalizacijskega omrežja. Upravičenec lahko kandidira na proračunska sredstva za en objekt le enkrat. Do subvencije niso upravičene pravne osebe. IV. POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV 1. Na razpis se lahko prijavijo fizične osebe, ki so lastniki stanovanjskih stavb na območju občine Ormož, 2. za enostanovanjsko ah več stanovanjsko stavbo oz. stavbe (v nadaljevanju: stavba), za katero se dobavi in vgradi MKČN, ki ne leži na območjih, kjer je bilo že izgrajeno javno kanalizacijsko omrežje in kjer je predvidena izgradnja javnega kanalizacijskega omrežja. Območja (seznam hišnih številk), kjer je že zgrajena ah predvidena izgradnja javnega kanalizacijskega omrežja in ni predvidena za subvencioniranje, so navedena v prilogi I razpisne dokumentacije. Za stavbe se štejejo stanovanjske stavbe in stavbe, kjer so deli stavb sestavljeni iz stanovanjske in nestanovanjske rabe (gostinska, poslovna, trgovska, storitvena dejavnost), pri čemer nestanovanjski del rabe ni predmet sofinanciranja, razen za če se stavba uporablja za potrebe delovanje društva, ki deluje v javnem interesu, 3. MKČN mora imeti pridobljeno izjavo o lastnostih, da ustreza standardom iz Uredbe o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/2015) - v nadaljevanju: Uredba oz. veljavni zakonodaji s tega področja in je izdana skladu s predpisom, ki ureja potijevanje skladnosti in označevanje gradbenih proizvodov, 4. za MKČN mora biti s strani izvajalca gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalnih in padavinskih odpadnih voda izdelano Poročilo o prvih meritvah za MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE in Poročilo o pregledu MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE, iz katerih mora biti razvidno, da je njeno obratovanje v skladu z določbami Uredbe oz. veljavne zakonodaje s tega področja. Upravičenec mora Poročilo o prvih meritvah za MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE in Poročilo o pregledu MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE dostaviti ob vlogi za dodelitev sredstev oziroma najkasneje v roku 6 mesecev po pozivu za dopolnitev vloge, če ob oddaji vloge s Poročilom o prvih meritvah za MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE in Poročilom o pregledu MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE še ne razpolaga. 5. čiščenje komunalne odpadne vode v MKČN mora biti skladno z ostalimi določili Uredbe oz. veljavne zakonodaje s tega področja, 6. lokacija postavitve MKČN mora omogočati neoviran dostop za vzdrževanje naprave in odvoz blata, 7. upravičenci morajo razpolagati z zemljiščem (lastniško ah s pridobljeno stavbno pravico), na kateremje postavljena MKČN, 8. MKČN mora biti vgrajena in v funkciji obratovanja do oddaje vloge za subvencioniranje, pri čemer morajo biti računi nakupa in vgradnje ter potrdila o plačanem računu priloženi vlogi. Upravičenci so lahko tudi tisti, ki imajo vgrajeno MKČN že pred uveljavitvijo Pravilnika, 9. upravičenci, ki bodo za več objektov postavili skupno MKČN, morajo vlogi priložiti podpisan medsebojni dogovor vseh uporabnikov MKČN, ki ni časovno omejen in osebo, ki bo zadolžena za upravljanje MKČN. Skupno vlogo s prilogami poda upravičenec, ki je lastnik zemljišča na katerem bo MKČN. Podpisi na medsebojnem dogovora morajo biti oveijeni na Upravni enoti, 10. upravičenec, ki je na območju, kjer je javno kanalizacijsko omrežje že zgrajeno, bi pa priključek presegal dolžino 100 m ali bi gradnja kanalizacijskega priključka povzročila nesorazmerne stroške glede na koristi za okolje oz. v skladu s pogoji kot so opredeljeni v veljavni zakonodaji s tega področja, lahko prav tako pridobi subvencijo za MKČN. Vlagatelj si mora pridobiti od izvajalca gospodarske javne službe kanalizacijskega omrežja potrdilo, da gravitacijski priklop na kanalizacijo ni možen, ter da je priključek daljši od 100 m oz. bi gradnja kanalizacijskega priključka povzročila nesorazmerne stroške glede na koristi za okolje oz. v skladu s pogoji kot so opredeljeni v veljavni zakonodaji s tega področja, 11. upravičenec za nabavo hišnega črpališča na obstoječe kanalizacijsko omrežje si mora pridobiti s strani izvajalca gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalnih in padavinskih odpadnih voda potrdilo, da objekt za priklop na kanalizacijsko omrežje potrebuje hišno črpališče, zapisnik o pregledu in prevzemu priključka na kanalizacijski sistem, ter račun o nabavi (vgradnji). Upravičenci za nabavo hišnega črpališča so lahko tudi tisti, ki imajo vgrajeno hišno črpališče že pred sprejetjem in veljavnostjo Pravilnika. V. RAZPISNA DOKUMENTACIJA Razpisno dokumentacijo kandidati prevzamejo osebno vsak delovni dan od 8. do 12. ure, oziroma v času uradnih m v sprejemni pisarni (št. 14) Občine Onnož, Ptujska cesta 6, 2270 Onnož ali na spletni strani www.ormoz.si. Dodatne infonnacije dobite na Medobčinski upravi Občin Onnož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž, Ptujska c. 6, pisarna št. 4, tel. (02) 741 53 25, pri mag. Romanu Rozmanu. VI. ROK IN NAČIN PRIJAVE Vlogo z vso potrebno dokmnentacijo (prilogami) je potrebno priporočeno poslati v zaprti kuverti z oznako »NE ODPIRAJ- JAVNI RAZPIS MKČN 2019« najkasneje do vključno 30.9.2019 na naslov: Občina Ormož, Ptujska c. 6, 2270 Onnož. Zaprte ovojnice z vsemi navedbami lahko vlagatelji oddajo tudi v sprejemni pisarni Občine Ormož, Ptujska c. 6, 2270 Onnož (pisarna št. 14). VII. POSTOPEK OBRAVNAVE VLOG Vse prejete vloge bo obravnavala tri članska komisija, ki jo imenuje župan. Odpiranje vlog ni javno. Upoštevale se bodo izključno v celoti izpolnjene (popolne) vloge ter pravočasno oddane vloge, na priloženih obrazcih s prilogami. Komisija obravnava vse popolne in pravočasno prispele vloge po vrstnem redu prispetja in pripravi seznam upravičencev najkasneje v roku 30 dni od obravnave vlog in pripravi predlog o dodelitvi subvencij. Sredstva se dodelijo upravičencem po vrstnem redu prispelih popolnih vlog do porabe proračunskih sredstev posameznega leta za ta namen. Vloga se šteje za popolno, ko vsebuje vse zahtevane priloge, tudi Poročilo o prvih meritvah za MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE in Poročilo o pregledu MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE. Upravičencem, ki se bodo prijavili s polno vlogo in zaradi pomanjkanja sredstev ne bodo uspešni na javnem razpisu, bodo sredstva dodeljena v naslednjem proračunskem letu, če bodo sredstva v proračunu zagotovljena. Na podlagi predloga komisije o dodelitvi subvencij občinska uprava izda odločbo in pripravi pogodbo. Zoper odločbo je mogoča pritožba pri županu. Sredstva se nakažejo 30. dan od podpisa pogodbe na račun vlagatelja. Prvo odpiranje prispelih vlog bo 20.5.2019, drugo 1.10.2019. VIII. NADZOR NAD PORABO SREDSTEV Upravičenec je dolžan vrniti nenamensko porabljeno subvencijo skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, ki se obračunajo od dneva izplačila upravičencu do dneva vračila v primerih, če se ugotovi: da je bila dodeljena subvencija delno ali v celoti nenamensko porabljena, da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve subvencije navajal neresnične podatke, da je v obdobju 5 let od prejema subvencije odtujil MKČN, za katero je prejel subvencijo, dmge nepravilnosti pri porabi subvencije. Komisija, ki jo imenuje župan, lahko pred izplačilom subvencije opravi ogled MKČN, za katero se pomoč dodeljuje. Številka: 354-3/2019-3 02\23 Datum: 29.1.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ