TISKOVINA VSEBINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ 114.0DL0K o ustanovitvi organa skupne občinske uprave "MEDOBČINSKA UPRAVA OBČIN Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž" OBČINA SREDIŠČE OB DRAVI llS.ODLOK o glasilu občine Središče ob Dravi 116.0DL0K o ustanovitvi vaških odborov občinskega sveta občine Središče ob Dravi in določitvi njihovih območij 117.SKLEP o višini najemnine za grobove OBČINA SVETI TOMAŽ 118.SKLEP o načinu financiranja političnih strank v Občini Sveti Tomaž 114. Na podlagi 29. in 49. a člena Zakona o lokalni samoupravi - ZLS (Uradni list RS, št. 100/05-UPB)in 16. in 56. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) so Občinski svet Občine Ormož, dne 15.6.2007, Občinski svet Središče ob Dravi, dne 2.8.2007, in Občinski svet Občine Sv. Tomaž, dne 15.6.2007, sprejeli ODLOK o ustanovitvi organa skupne občinske uprave "MEDOBČINSKA UPRAVA OBČIN Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž" 1. člen S tem odlokom se ustanovi organ skupne občinske uprave, določi njegovo delovno področje, notranja organizacija, vodenje ter zagotavljanje sredstev in drugih pogojev za njegovo delo. S tem odlokom so določene pravice in obveznosti občin ustanoviteljic in njihovih organov v razmerju do organa skupne občinske uprave in v medsebojnih razmerjih. 2. člen Občina Ormož, Občina Središče ob Dravi in Občina Sveti Tomaž ustanovijo organ skupne občinske uprave za skupno opravljanje nalog občinske uprave na področju občinske inšpekcije in redarstva, urejanja prostora ter notranjega finančnega nadzora. Ustanoviteljske pravice izvršujejo občinski sveti občin ustanoviteljic. Župani imenujejo in razrešujejo predstojnika organa skupne občinske uprave, sprejmejo kadrovski načrt, program dela in finančni načrt, nadzorujejo delo ter dajejo skupne usmeritve glede splošnih vprašanj organiziranja in delovanja organa skupne občinske uprave 3. člen Ime organa skupne občinske uprave za skupno opravljanje nalog občinske uprave na področju občinske inšpekcije in redarstva, urejanja prostora ter notranjega finančnega nadzora je: "MEDOBČINSKA UPRAVA OBČIN Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž" (v nadaljnjem besedilu: Medobčinska uprava). Sedež organa skupne občinske uprave za skupno opravljanje nalog občinske uprave na področju občinske inšpekcije in redarstva, urejanja prostora in notranjega finančnega nadzora - Medobčinske uprave je: Ptujska c. 6, 2270 Ormož. Medobčinska uprava uporablja žig okrogle oblike z napisom: MEDOBČINSKA UPRAVA OBČIN Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. 4. člen Medobčinska uprava opravlja upravne, strokovne in pospeševalne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic na naslednjih področjih: 1. inšpekcija: naloge občinske inšpekcije, službe nadzora občinskih cest in občinskega redarstva; 2. urejanje prostora: strokovne naloge na področjih urejanja prostora, katerih izvajanje je po določilih zakona v pristojnosti občin, naloge občinskega urbanista, ki jih določa zakon o urejanju prostora, strokovne naloge na področju zagotavljanja in izvajanja gospodarskih javnih služb, pripravlja projekte, vodi investicije in opravlja nadzor nad investicijami. 3. notranji finančni nadzor: naloge notranjega finančnega nadzora Svoje naloge opravlja medobčinska uprava v skladu z zakonom, podzakonskimi predpisi in predpisi občin ustanoviteljic. 5. člen Inšpekcijsko nadzorstvo nad izvajanjem občinskih predpisov opravljajo neposredno občinski inšpektorji, kot uradne osebe s posebnimi pooblastili in odgovornostmi v skladu z zakonom, s katerim je urejen inšpekcijski nadzor. Občinski inšpektorji lahko, skladno s pridobljenimi pooblastili, opravljajo tudi nadzorstvo nad izvajanjem posameznih določb zakonov. Pri opravljanju inšpekcijskega nadzorstva imajo občinski inšpektorji pravico pregledovati objekte in naprave ter dokumentacijo, ter zaslišati stranke in priče v upravnem postopku, pregledati listine, s katerimi lahko ugotovijo istovetnost oseb ter opraviti druga dejanja, ki so skladna z namenom inšpekcijskega nadzorstva. Občinski inšpektorji imajo enaka pooblastila, dolžnosti in odgovornosti, kot jih imajo inšpektorji po zakonu o javni upravi. 6. člen Občinski inšpektor mora imeti najmanj visoko strokovno izobrazbo, državni izpit izjavne uprave in strokovni izpit za inšpektorja. 7. člen Če pri opravljanju inšpekcijskega nadzorstva občinski inšpektor ugotovi, da je kršen občinski predpis, ima pravico in dolžnosti: opozoriti kršitelja; ugotoviti istovetnost osebe v zvezi z opravljanjem nadzora; odrediti ukrepe za odpravo nepravilnosti in pomanjkljivosti v roku, ki ga sam določi; voditi postopek zaradi prekrška; izreči globo; predlagati pristojnemu občinskemu organu sprejem ukrepov; in odrediti druge ukrepe in dejanja, za katere je pooblaščen. Če pri opravljanju inšpekcijskega nadzorstva občinski inšpektor ugotovi, da je kršen republiški predpis, ima pravico in dolžnosti: opozoriti kršitelja; pridobiti razpoložljive podatke o kršitvi in kršitelju; podati prijavo kršitve pristojnemu državnemu organu, in o tem poročati županu: 8. člen Pravne in fizične osebe, pri katerih se opravlja inšpekcijsko nadzorstvo, so dolžne občinskemu inšpektorju: omogočiti nemoteno opravljanje inšpekcijskega nadzorstva; vstop v objekte in prostore oz. dostop do naprav, kijih nadzira občinski inšpektor; in posredovati vse potrebne podatke, dokumentacijo in pojasnila v zvezi z inšpekcijskim nadzorstvom. 9. člen Občinski inšpektor lahko zaprosi za pomoč policijo, kadar je to potrebno zaradi opravljanja njegovega dela oz. zaradi lastne varnosti. 10. člen Občinski redar nadzoruje izvajanje občinskih predpisov, ki se nanašajo na ustavljanje in parkiranje vozil (v nadaljevanju: mirujoči promet) ter na terenu ugotavlja nepravilnosti, zlasti na področju varstva okolja, javnega reda, komunalne urejenosti in zunanjega videza občine. Občinski redar lahko opravlja tudi nadzorstvo nad izvajanjem posameznih določb zakonov, ki se nanašajo na mirujoči promet, če je za to pooblaščen z zakonom. 11. člen Če pri opravljanju nadzorstva mirujočega prometa redar ugotovi, da je kršen predpis, ima pravico in dolžnosti: - opozoriti voznika kršitelja; - na vozilo namestiti obvestilo o kršitvi; - izreči globo na kraju samem; - izdati obvestilo o prekršku in plačilni nalog; - voditi postopek o prekršku; - ugotoviti istovetnost osebe v zvezi z opravljanjem nadzora; in - obveščati pristojne organe, če meni, da so potrebni ukrepi, za katere ni pristojen. Če občinski redar na terenu ugotovi nepravilnosti na področju varstva okolja, javnega reda, komunalne urejenosti ali zunanjega videza občine, ima pravico in dolžnosti: - opozoriti kršitelja; - natančno zapisati podatke o nepravilnostih in jih po potrebi fotografirati; posredovati podatke o nepravilnostih občinskemu inšpektorju; in - obveščati pristojne organe, če meni, da so potrebni dodatni ukrepi. 12. člen Inšpektor je prekrškovni organ občin ustanoviteljic, ki vodi prekrškovni postopek in odloča o prekrških iz občinske pristojnosti občin ustanoviteljic, določenih z Zakonom o varnosti v cestnem prometu in drugimi zakoni, Odloki o občinskih cestah, zakoni in drugimi podzakonskimi in občinskimi predpisi. Postopek o prekrških vodijo in prekrških odločajo pooblaščene uradne osebe prekrškovnega organa. O zahtevi za sodno varstvo v prekrškovnem postopku odloča pristojno sodišče. Podrobnejše naloge in druge pravice ter obveznosti Medobčinske uprave opredelijo občine ustanoviteljice v posebnem dogovoru, ki ga sklenejo župani občin ustanoviteljic. 13. člen Medobčinska uprava opravlja na področju urejanja prostora naslednje naloge: pripravlja programska izhodišča za sprejemanje prostorskih aktov in pripravlja smernice za izdelavo prostorskih aktov; pripravlja prostorske akte občin; izdaja potrdila o namenski rabi prostora in lokacijske informacije; vodi evidenco posegov v prostor in analizira stanje posegov v prostor; nudi strokovno pomoč pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora; vodenje evidenc s stavbnimi zemljišči vodenje evidenc zavezancev za plačilo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča pripravlja programe varstva okolja, operativne programe in študije ranljivosti okolja za območje občin; pripravlja sanacijske programe za odpravo posledic in virov obremenitve okolja in skrbi za njihovo izvedbo; opravlja druge upravne naloge varstva okolja, ki jih določajo posebni predpisi s področja varstva okolja; pripravlja strokovne podlage za ustanovitev in delovanje gospodarskih javnih služb; izdeluje programe razvoja gospodarskih javnih služb, skrbi za njihovo izvajanje in izvaja nadzor nad njihovim izvajanjem; pripravlja projekte in izvaja prijave na razpise vodi investicije in opravlja nadzor nad investicijami; opravlja druge naloge na tem področju. 14. člen Medobčinska uprava opravlja strokovne naloge s področja notranjega nadzora v skladu s veljavnimi predpisi. 15. člen Pri odločanju v upravnih zadevah iz občinske pristojnosti nastopa Medobčinska uprava kot organ tiste občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada. Medobčinska uprava mora pri izvrševanju svojih nalog ravnati po usmeritvah župana in nalogih tajnika občine oziroma direktorja občinske uprave občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada oziroma, za katero izvršuje nalogo. O izločitvi zaposlenega v Medobčinski upravi odloča tajnik občine oziroma direktor občinske uprave, v katere krajevno pristojnost zadeva spada. V primeru izločitve predstojnika Medobčinske uprave pa o stvari tudi odloči. Za škodo, povzročeno z nezakonitim delom zaposlenega v Medobčinski upravi odgovarjajo občine ustanoviteljice solidarno. 16. člen Medobčinsko upravo vodi predstojnik, ki ga imenujejo in razrešujejo župani občin ustanoviteljic v skladu z zakonom o javnih uslužbencih. Predstojnik Medobčinske uprave ima status uradnika na položaju. Predstojnik Medobčinske uprave mora imeti univerzitetno izobrazbo ali visoko strokovno izobrazbo s specializacijo ali magisterijem in najmanj 7 let delovnih izkušenj. 17. člen Predstojnik Medobčinske uprave odgovarja za izvrševanje nalog, ki spadajo v krajevno pristojnost posamezne občine ustanoviteljice županu in tajniku občine oziroma direktorju občinske uprave te občine, za delo Medobčinske uprave v celoti pa skupaj vsem županom občin ustanoviteljic. Predstojnik Medobčinske uprave predstavlja Medobčinsko upravo, organizira opravljanje nalog, odloča v upravnih zadevah iz pristojnosti organa skupne uprave ter izvaja vse druge naloge, ki so potrebne za zagotovitev pravočasnega in strokovnega dela Medobčinske uprave. Predstojnik Medobčinske uprave sprejme akt o sistemizaciji delovnih mest v Medobčinski upravi ter v skladu s kadrovskim načrtom, ki ga skupaj določijo župani občin ustanoviteljic, odloča o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja zaposlenih v Medobčinski upravi. 18. člen Občina, v kateri ima Medobčinska uprava sedež, ima za javne uslužbence Medobčinske uprave status delodajalca. Pravice in obveznosti delodajalca izvršujejo župani občin ustanoviteljic oziroma predstojnik Medobčinske uprave na podlagi njihovega pooblastila. 19. člen Sredstva za delo Medobčinske uprave in druga materialna sredstva zagotavljajo občine ustanoviteljice in sicer glede na število prebivalcev posamezne občine, v naslednjem razmerju: Občina Ormož 74,3 % Občina Središče ob Dravi 13,0% Občina Sveti Tomaž 12,7 % 20. člen Medobčinska uprava opravlja svoje delo v prostorih občinske uprave občine ustanoviteljice, v kateri ima sedež. Nakup opreme, ki je potrebna za delo Medobčinske uprave, naroči v skladu s predpisi o javnem naročanju župan občine ustanoviteljice, v kateri ima Medobčinska uprava sedež. Izbiro najboljšega ponudnika predlaga strokovna komisija. Župan vsake od občin ustanoviteljic imenuje v komisijo po enega člana. Stroške za uporabo upravnih prostorov, stroške nabave in uporabe opreme, obratovalne stroške in stroške vzdrževanja, si občine ustanoviteljice Medobčinske uprave, delijo v razmerju, določenim v prejšnjem členu. 21. člen Medobčinska uprava je neposredni uporabnik proračuna občine ustanoviteljice, v kateri ima sedež. Finančni načrt Medobčinske uprave, ki ga na predlog predstojnika Medobčinske uprave določijo župani občin ustanoviteljic, je vključen v proračun občine ustanoviteljice, v kateri ima Medobčinska uprava sedež. Občine soustanoviteljice zagotavljajo sredstva za Medobčinsko upravo v finančnih načrtih svojih občinskih uprav na posebni postavki. Finančni načrt Medobčinske uprave je priloga k njihovim proračunom. Odredbodajalec za sredstva finančnega načrta Medobčinske uprave je njegov predstojnik. 22. člen Občina ustanoviteljica lahko izrazi interes za izstop iz Medobčinske uprave tako, da svojo namero pisno poda županom soustanoviteljic. Občina lahko izstopi kot ustanoviteljica, ko poravna vse obveznosti do Medobčinske uprave. 23. člen Občina, ki izstopa iz skupne občinske uprave mora: - poravnati vse materialne obveznosti do skupne občinske uprave; - prevzeti v svojo občinsko upravo delavce, ki jim je zagotovila delo v skupni občinski upravi, kot tudi delavce, ki so nadomestili v skupno upravo prvotno razporejene delavce; -plačati del stroškov prenehanja delovnega razmerja predstojnika skupne občinske uprave, če mu preneha delovno razmerje v skladu z zakonodajo, ki ureja to področje. Občina, ki izstopa iz skupne občinske uprave mora prevzeti v izvršitev, izterjavo ali izpolnitev tudi pravice in obveznosti, ki izhajajo iz odločitev organa skupne občinske uprave v upravnih postopkih, če posamezna zadeva spada pod njeno krajevno pristojnost. 24. člen V tridesetih dneh po uveljavitvi tega odloka določijo župani kadrovski načrt in v nadaljnjih tridesetih dneh v skladu z zakonom o javnih uslužbencih imenujejo predstojnika Medobčinske uprave. Predstojnik Medobčinske uprave sprejme akt o sistemizaciji delovnih mest v Medobčinski upravi najkasneje v tridesetih dneh po imenovanju. 25. člen Za začetek dela uprave zagotovi opremo in prostore, ki so bili doslej namenjeni za opravljanje upravnih nalog iz 4. člena tega odloka Občina Ormož. Podrobnejše obveznosti občin ustanoviteljic iz naslova uporabe tega premoženja dogovorijo župani občin s sporazumom iz 12. člena tega odloka. Uprava začne z delom najkasneje v štirih mesecih po uveljavitvi odloka. Medobčinska uprava prevzame od občin ustanoviteljic upravne naloge in pristojnosti na področjih iz 4. člena tega odloka. Najkasneje do dne, ko prične z delom, prevzame Medobčinska uprava javne uslužbence, zaposlene v občinski upravi občine Ormož, katerih področje dela se prenaša na skupno upravo. Javni uslužbenci se razporedijo na uradniška ali strokovno tehnična delovna mesta, na katerih se opravljajo naloge občinske uprave, ki jih na podlagi tega odloka prevzame Medobčinska uprava. Javnim uslužbencem iz prejšnjega odstavka izda predstojnik Medobčinske uprave odločbe v skladu s sistemizacijo delovnih mest v Medobčinski upravi ter jim v podpis predloži pogodbe o zaposlitvi. Z akti iz prejšnjega odstavka se javnim uslužbencem, zaposlenim v Medobčinski upravi ne more poslabšati položaj glede na položaj, ki so ga imeli v občinski upravi posamezne občine ustanoviteljice. 26. člen Župani občin ustanoviteljic objavijo ta odlok v Uradnem vestniku občine Ormož najkasneje v petnajstih dneh po sprejemu na seji tistega občinskega sveta, ki je o odloku o ustanovitvi organa skupne občinske uprave zadnji odločal. 27. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 007-00020/2007 ŽUPAN OBČINE 7 10 ORMOŽ Ormož, 15.6.207 Alojz SOK l.r. Številka: 032-00013/07 Sveti Tomaž, 15.6.2007 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. Številka: 06200-00009/07 ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Središče ob Dravi, Jurij BORKO l.r. 2.8.2007 115. Na podlagi 12. člena Zakona o medijih (UPB-1 Uradni list RS št. 110/06)« in 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 UPB-1, 60/07) ter 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož št. 8/2007) je občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 6. seji dne 19. 07. 2007 sprejel ODLOK O GLASILU OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom se ureja izdajanje javnega glasila Občine Središče ob Dravi, katerega ustanovitelj je z dne 19. 07. 2007 Občinski svet občine Središče ob Dravi. 2. člen Ustanovitelj in izdajatelj glasila je Občina Središče ob Dravi, ki z dnem uveljavitve tega odloka prevzame vse izdajateljske pravice v skladu z zakonom in s tem odlokom. 3. člen Naslov uredništva glasila je: Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi. 4. člen Glasilo izide vsaj 4-krat letno. Lahko izide tudi kot dvojna ali izredna številka. Izhaja v slovenskem jeziku. Glasilo je brezplačno in ga prejemajo vsi naslovniki v Občini Središče ob Dravi. 5. člen Glasilo v skladu s svojo vsebinsko zasnovo in uredniško politiko omogoča in zagotavlja obveščanje javnosti o dogajanju in življenju v občini ter izražanju mnenj občanov o vseh zadevah, ki se nanašajo na življenje v občini. Z objavljanjem resničnih, objektivnih in celovitih informacij z vseh področij družbenega življenja in dela v občini uresničuje glasilo svoj osnovni namen, nalog in cilje. 6. člen Odgovorna oseba je župan(ja) občine Središče ob Dravi. 7. člen Dejavnost medijev temelji na svobodi izražanja, nedotakljivosti in varstvu človekove osebnosti in dostojanstva, na svobodnem pretoku informacij in odprtosti medijev za različna mnenja, prepričanja in za raznolike vsebine, na avtonomnosti urednikov, novinarjev in drugih avtorjev pri ustvarjanju programskih vsebin v skladu s programskimi zasnovami in profesionalnimi kodeksi, ter na osebni odgovornosti novinarjev oziroma drugih avtorjev prispevkov in urednikov za posledice njihovega dela. II. UREDNIŠKI ODBOR 8. člen Člane uredniškega odbora imenuje Občinski svet občine Središče ob Dravi na predlog komisije za mandatna vprašanja in imenovanja. Člani uredniškega odbora izmed svojih članov predlagajo v imenovanje Občinskemu svetu občine Središče ob Dravi odgovornega urednika in pomočnika odgovornega urednika. 9. člen Člani uredniškega odbora upoštevajo pri svojem delu načela novinarske etike in so pri svojem delu neodvisni in samostojni. 10. člen Mandat odgovornega urednika, pomočnika odgovornega urednika in članov uredništva traja štiri leta. Osebe iz prvega odstavka tega člena so lahko razrešene pred iztekom mandata, če s svojim delom delujejo proti vsebinski zasnovi in uredniški politiki glasila. O razrešitvi odloča organ, pristojen za njihovo imenovanje. 11. člen Odgovorni urednik j e odgovoren za uresničevanje uredniške politike glasila v skladu s programsko zasnovo glasila. Odgovorni urednik lahko za čas svoje odsotnosti pooblasti pomočnika odgovornega urednika za opravljanje nalog iz svoje pristojnosti. 12. člen Seje uredniškega odbora sklicuje odgovorni urednik na svojo pobudo ali na pobudo pomočnika odgovornega urednika ali člana uredništva, obvezno pa pred izdajo posamezne številke. Seje uredniškega odbora vodi odgovorni urednik. Seje uredniškega odbora so javne. 13. člen Uredniški odbor zagotavlja uresničevanje pravice vseh občanov, organizacij in društev, da v glasilu ob enakih možnostih objavljajo svoje prispevke, mnenja in stališča. Uredniški odbor sme zavrniti objavo posameznega prispevka, vendar je dolžan o tem in o razlogih za zavrnitev obvestiti avtorja. 14. člen Uredniški odbor o svojem delu in finančnem poslovanju glasila enkrat letno poroča Občinskemu svetu občine Središče ob Dravi. 15. člen Organizacijsko tehnična in administrativna opravila se za glasilo opravljajo v tajništvu Občine Središče ob Dravi. 16. člen Nadomestilo za delo članom uredniškega odbora se določi s posebnim aktom, ki ga sprejme komisija za mandatna vprašanja in imenovanja. III. VIRI IN NAČIN FINANCIRANJA TER FINAČNO POSLOVANJE GLASILA 17. člen Izdajatelj glasila zagotavlja izdajanje glasila s sredstvi iz proračuna. Sredstva za izdajanje glasila se ustvarjajo tudi z drugimi prihodki, ki jih glasilo ustvari neposredno z objavljanjem ekonomsko-propagandnih sporočil, oglasov in drugih objav. 18. člen Glasilo sme izhajati samo v okviru zagotovljenih finančnih sredstev. 19. člen Iz sredstev za izdajanje glasila so lahko financirani le: materialni stroški za delo uredniškega odbora, stroški priprave in tiska časopisa, stroški dostave časopisa, nadomestila za delo članov uredniškega odbora, drugi stroški, ki so neposredno povezani s pripravljanjem, urejanjem in izdajanjem glasila. 20. člen Finančno poslovanje glasila opravlja finančna služba Občine Središče ob Dravi. Predlagatelj finančne realizacije in odredbodajalec za glasilo sta odgovorni urednik in pomočnik odgovornega urednika. Nadzor nad finančno materialnim poslovanjem opravlja nadzorni odbor Občine Središče ob Dravi. IV. POSEBNE DOLOČBE 21. člen Vse stranke in druge osebe, ki kandidirajo na volitvah, imajo v času volilne kampanje možnost objavljati volilne oglase in sporočila, ki so fakturirana po posebnem ceniku volilnih oglasov in sporočil. Uredniško odbor sprejme posebni cenik volilnih oglasov in sporočil po predhodnem soglasju občinskega sveta. Posebni cenik volilnih oglasov in sporočil se objavi v številki občinskega glasila, ki je predhodna volilni številki, skupaj z rokom in načinom oddaje volilnih oglasov in sporočil. Volilni oglasi in sporočila se objavijo v vrstnem redu izžrebane volilne liste. 22. člen Politične stranke in druga interesna združenja imajo možnost brezplačnega objavljanja nepropagandnih sporočil nepolitične narave, kot so obvestila in poročila o športnih, turističnih, kulturnih dogodkih, v skladu s 5. členom tega odloka. Prejšnji odstavek ne omejuje pravic uredniškega odbora iz 13. člena tega odloka. V. KONČNA DOLOČBA 23. člen Ta odlok začne veljati 15 dni po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Središče ob Dravi, dne, 19.07.2007 ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. 116. Na podlagi določb tretjega odstavka 19. in tretjega odstavka 30. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94-odl.US, št. 45/94-odl.US, 57/94, 14/95, 20/95 -odi.US, 63/95 - obvezna razlaga, 65/95 -odi.US, 73/95 - odi.US, 9/96 - odl.US, 14/96 -odi.US, 39/96-odl.US, 44/96-odl.US, 68/96-odl.US, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98 in 59/99 odl.US9) ter 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Ur. vestnik Občine Ormož št. 8/07) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na 5. seji, dne 16.06.2007 sprejel ODLOK O USTANOVITVI VAŠKIH ODBOROV OBČINSKEGA SVETA OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI IN DOLOČITVI NJIHOVIH OBMOČIJ 1. člen S tem odlokom se za posamezna območja Občine Središče ob Dravi ustanovijo vaški odbori kot posvetovalna telesa občinskega sveta Občine Središče ob Dravi (v nadaljevanju: vaški odbori), določijo njihova območja, naloge, način imenovanja, sestava, število članov, način delovanja ter zagotavljanje strokovne pomoči za potrebe vaških odborov. 2. člen Ustanovi se pet vaških odborov, ki zagotavljajo zastopanost vseh naselij: Vaški odbor za območje naselja Središče ob Dravi, ki šteje 7 članov, Vaški odbor za območje naselja Obrež, ki šteje 4 člane, Vaški odbor za območje naselja Grabe, ki šteje 3 člane, Vaški odbor za območje naselja Godeninci, ki šteje 3 člane, Vaški odbor za območje naselja Šalovci, ki šteje 3 člane. V vsakem vaškem odboru je en član svetnik. 3. člen Člane vaških odborov imenuje in razrešuje Občinski svet Središče ob Dravi (v nadaljevanju: občinski svet) na predlog Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja (v nadaljevanju: komisija). V vaški odbor se imenujejo občani s stalnim prebivališčem na območju, za katerega je vaški odbor ustanovljen. Komisija pozove občane, društva, politične stranke in druge organizacije, da posredujejo predloge kandidatov za člane posameznih vaških odborov. Na podlagi prispelih predlogov pripravi komisija občinskemu svetu predlog za imenovanje. Mandat članov vaškega odbora je vezan na mandat članov občinskega sveta. 4. člen Vaški odbori: predlagajo občinskemu svetu predloge in programe, ki se nanašajo na območje njihovega delovanja (programi komunalnih del in drugi programi), obravnavajo zadeve iz pristojnosti občinskega sveta, ki se nanašajo na njihovo območje, obravnavajo predloge občanov in drugih, ki se nanašajo na območje njihovega delovanja ter jih posredujejo občinskim organom v reševanje, sodelujejo z društvi ter nevladnimi in drugimi organizacijami z območja delovanja, na krajevno primeren način obveščajo občane o svojem delovanju in drugih zadevah, ki se nanašajo na območje, sodelujejo pri organizaciji in izvedbi programov in aktivnosti, ki se izvajajo na njihovem območju, izvajajo druge naloge na podlagi odločitev pristojnih organov Občine Središče ob Dravi. 5. člen Občinski svet je dolžan predlog vaškega sveta obravnavati in se do njega opredeliti. 6. člen Vaški odbori na prvi seji izmed svojih članov izvolijo predsednika vaškega odbora. 7. člen Prvo sejo vaškega odbora skliče župan. Vse ostale seje sklicuje predsednik, v primeru njegove odsotnosti pa najstarejši član vaškega odbora. To velja tudi za vodenje sej. Župan ima pravico biti navzoč na seji vaškega odbora, vendar nima pravice glasovanja. Predsednik skliče sejo vaškega odbora najmanj trikrat na leto oziroma večkrat v primeru, da je to potrebno. Predsednik mora sklicati odbor, če to zahteva župan ali najmanj polovica članov odbora 8. člen Vaški odbor je sklepčen, če je na seji navzočih več kot polovica članov vaškega odbora. Odločitev vaškega odbora je sprejeta, če je zanjo glasovala več kot polovica navzočih članov vaškega odbora. V primeru izenačenega izida pri glasovanju, je odločilen glas predsednika. 9. člen Sejo vaškega odbora se skliče najmanj pet dni pred dnevom, za katerega je sklicana seja, če je potreba oziroma, če se obravnavana tematika na seji tiče posameznega območja delovanja vaškega odbora. Z vabilom za sklic se članom pošlje tudi predlog dnevnega reda in morebitno gradivo za predlagane točke dnevnega reda. Predsednik odbora poskrbi, da se za vsako sejo izdela zapisnik in vodi evidenca sprejetih sklepov. Vabilo za sklic vaškega odbora se mora poslati tudi vsem članom občinskega sveta, ki so občani območja delovanja vaškega odbora, županu, podžupanu, tajniku občine in strokovnemu delavcu občinskega urada, ki dela na področju na katere se nanašajo točke dnevnega reda seje vaškega odbora. 10. člen Organizacijo, strokovno in tehnično pomoč ter prostorske pogoje za potrebe vaških odborov zagotavlja Občina Središče ob Dravi. 11. člen Najkasneje v 60. dneh po sprejemu tega odloka mora občinski svet imenovati vaške odbore. 12. člen Ta odlok prične veljati 15 dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 007-009/2007 Središče ob Dravi, 16.06.2007 ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. 117. Na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji dne 19.07.2007 sprejel naslednji SKLEP o višini najemnine za grobove 1. Sprejme se višina najemnine za grobove za pokopališče Središče ob Dravi, ki znaša 8,35 EUR/m2. V ceni ni vračunan DDV . 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož., uporablja pa se od 01.07.2007. Šifra: 354-008/2007 Središče ob Dravi, dne 19. julija 2007 ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. 118. Na podlagi 23. in 26. člena Zakona o političnih strankah (Uradni list RS, št. 62/94, 13/98 - odi. US, 24/99, 70/00 in 51/02), ter na podlagi 23. člena statuta Občine Sveti Tomaž (uradni vestnik občine Ormož 7/07) je Občinski svet občine Sveti Tomaž na 5. redni seji, dne 03.05.2007 sprejel SKLEP o načinu financiranja političnih strank v Občini Sveti Tomaž 1. člen Politični stranki (v nadaljevanju: stranka), ki je kandidirala kandidatke oziroma kandidate na zadnjih volitvah za občinski svet, se dodelijo sredstva iz proračuna občine sorazmerno številu glasov volivcev, ki jih je dobila na volitvah, pod pogojem, da stranka vloži zahtevek za dodelitev sredstev. Stranka je upravičena pridobiti sredstva iz proračuna občine, če je dobila najmanj 50% glasov, ki so potrebni za izvolitev enega člana občinskega sveta (število veljavnih glasov: s številom mest v občinskem svetu x 50 : 100). Višina sredstev, ki se namenijo za financiranje strank, se določi v proračunu občine za tekoče proračunsko leto. Stranki, ki je kandidirala svoje kandidatke oziroma kandidate na zadnjih volitvah, se sme mesečno dodeliti do vključno 0,201 EUR na glas volivca, kije veljavno glasoval za stranko. Sredstva iz proračuna, ki so namenjena za financiranje strank, ne smejo presegati 0,6% sredstev, ki jih ima občina opredeljene po predpisih, ki urejajo financiranje občine in s katerimi lahko zagotovi izvajanje ustavnih in zakonskih nalog. 2. člen Višina sredstev, ki so namenjene financiranju strank, se lahko letno poveča za toliko, za kolikor se poveča obseg sredstev, s katerimi občina zagotavlja izvajanje ustavnih in zakonskih nalog, vendar višina teh sredstev ne sme preseči odstotka določenega v 1. členu tega sklepa. 3. člen Sredstva se strankam nakazujejo na njihov račun mesečno po dvanajstinah. 4. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v uradnem vestniku občine Ormož, uporablja pa se od 01.01.2007. Sveti Tomaž, 03. 05.2007 Številka: 030- 0181/2007 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r.