0 IZGRADNJI VZHODNE OBVOZNICE IVAN KUHAR, delegat v Zboru občin, je republiškemu Izvršnemu svetu posredoval naslednje vprašanje: Izgradnja vzhodne obvoznice v tem srednjeročnem obdobju je za mesto Ljubljana, še zlasti pa občino Ljub-Ijana Moste-Polje prva naloga. Ob obravnavi Poročila o stanju cest in predloga realizacije sanacije je Družbenopolitični zbor Skupščine ob-čine Ljubljana Moste-Polje dne 27. 2. 1991 naložil delegatu Zbora občin Skupščine Republike Slovenije, da postavi vprašanje o zbiranju in na-menski porabi cestnega dinaija za gradnjo prej omenjene obvoznice in prosi za pisni odgovor. Odgovor izvršnega sveta je: V delovnih osnutkih za oblikovanje razvojnega programa cest v obdobju 1991-1995 je Republiška uprava za ceste predvidela tudi nadaljevanja gradnje Ijubljanskega obvoznega cest-nega sistema na odseku Tomačevo--Malence. Gradnja tega odseka je na-črtovana kot postopna, tako da bi bilo do konca leta 1995 opravljena pri-bližno polovica del. Financiranje pri-pravljalnih del za začetek gradnje gor-njega odseka je Republiška uprava za ceste vključila v osnutek programa del na cestah za leto 1991. Z zakonom o republiškem pora-čunu za leto 1991 so bila zagotovljena bistveno manjša sredstva od prvotno načrtovanih. Zato v tem letu ne bo moč financirati vseh potrebnih pripra-ljalnih del za gradnjo vzhodne obvoz-nice Ljubljane in bodo ta omejena na pripravo projektne in prostorske do-kumentacije. Gradnjo vzhodne obvoznrce, po kateri se bosta odvijala daljinski in lokalni proiftet, bo moralo sofinanci- rati tudi mesto Ljubljana. V odgovoru na razpis, s katerim se je ugotavljala pripravljenost posameznih slovenskih občin. da zagotovijo del sredstev za gradnjo obvoznih cest, mesto Ljub-ljana ni konkretiziralo svojega vklju-čevanja v sofinanciranje vzhodne ob-voznice. Zato bodo potrebni še na-daljnji dogovori o skupnem reševanju tega vprašanja, ki je, ponovno po-udarjamo, pomembno za tranzitni, ciljno izvozni in lokalni promet. Treba se bo dogovoriti za že ome-njeno etapnost gradnje. Po predlogu pristojnih republiških organov naj bi gradnja potekala iz smeri Tomačevo oziroma Malenc proti razcepu Zado-brova. Za obravnavo v Irvršnem svetu Skupščine Repubiike Slovenije je pri-pravil odgovor Republiški sekretariat za promet in zveze.