Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-uradno prečiščeno besedilo 2, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF in 14/15-ZUUJFO), Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07-uradno prečiščeno besedilo, 23/07 popr., 41/07 popr., 61/10-ZSVarPre, 62/10-ZUPJS, 57/12) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06-uradno prečiščeno besedilo, 8/06) na 12. redni seji dne 16. marca 2016 sprejel naslednji SKLEP Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s poročilom Doma počitka Mengeš o izvajanju socialno varstvene storitve pomoč na domu za leto 2015. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 12-1.1/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-uradno prečiščeno besedilo 2, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF in 14/15-ZUUJFO), Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07-uradno prečiščeno besedilo, 23/07 popr., 41/07 popr., 61/10-ZSVarPre, 62/10-ZUPJS, 57/12) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06-uradno prečiščeno besedilo, 8/06) na 12. redni seji dne 16. marca 2016 sprejel naslednji SKLEP Občinski svet Občine Trzin se je seznanil z Letnim poročilom Centra aktivnosti Trzin (CAT) za leto 2015. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 12-1.2/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08-Odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF in 14/15-ZUUJFO), Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06), Poslovnika občinskega sveta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin št. 5/04 – uradno prečiščeno besedilo) in Pravilnika o kriterijih za ugotavljanje upravičenosti do občinske socialne pomoči (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/16) na 12. redni seji dne 16. marca 2016 sprejel naslednji SKLEP o potrditvi cene za socialno varstveno storitev »ugotavljanje upravičenosti do občinske socialne pomoči za leto 2016« Občinski svet Občine Trzin daje soglasje k ceni za storitev »ugotavljanja upravičenosti do občinske socialne pomoči« v višini 29,96 EUR na pripravo enega predloga za leto 2016. Center za socialno delo Domžale izvaja postopek za ugotavljanje upravičenosti do občinske socialne pomoči ob rojstvu otroka brezplačno. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 12-2/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08-Odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF in 14/15-ZUUJFO), Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) na 12. redni seji dne 16. marca 2016 sprejel naslednji SKLEP Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Poslovnim poročilom Centra za socialno delo Domžale za leto 2015. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 12-3/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi Zakona o prostorskem načrtovanju (ZPNačrt) (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 – ZVO-1B, 108/09, 80/10 – ZUPUDPP, 43/11 – ZKZ-C, 57/12, 57/12 – ZUPUDPP-A, 109/12, 76/14 – odl. US in 14/15 – ZUUJFO), Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF in 14/15 – ZUUJFO), 9. ter 18. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06-uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in 48. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 3/99, 10/00, 5/04) je Občinski svet Občine Trzin na 12. redni seji, dne 16.3.2016 sprejel naslednji SKLEP 1. Sprejme se obvezna razlaga zadnje alineje 1.3. odstavka 82. člena Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin – izvedbeni del (Ur. vestnik Občine Trzin, št. 8/2010, 7/2011, 1/2013, 5/2013 in 6/2013), ki se glasi: Besedilo »1.3. Dopustni nezahtevni in enostavni objekti: - enostavni objekti: enostavni objekti za lastne potrebe na zaledni strani stanovanjskih objektov« se razlaga tako, da ob smiselni povezavi 1.1. odstavka 82. člena OPN in 3. odstavka 14. člena določba pomeni, da je dopustno graditi tisto vrsto enostavnih objektov, ki je določena v posebnih prostorskih izvedbenih pogojih. 2. Ta obvezna razlaga je sestavni del Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin – izvedbeni del (Ur. vestnik Občine Trzin, št. 8/2010, 7/2011, 1/2013, 5/2013 in 6/2013). Objavi se v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 12-5/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12– ZUJF in 14/15 – ZUUJFO), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr.,101/13 in 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 32/06 - uradno prečiščeno besedilo, 123/06, 57/08, 36/11 in 14/15 - ZUUJFO) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) na 12. redni seji, dne 16. marca 2016 sprejel SKLEP Občinski svet Občine Trzin je na 12. redni seji dne 16.3.2016 obravnaval in sprejel predlog Proračuna Občine Trzin za leto 2017, predložen v obliki Odloka o Proračunu Občine Trzin za leto 2017, predloga splošnega dela in posebnega dela Proračuna Občine Trzin za leto 2017, predloga Načrta razvojnih programov Občine Trzin za leto 2017-2020 in Obrazložitev Proračuna Občine Trzin za leto 2017 kot celote. Odlok o Proračunu Občine Trzin za leto 2017 se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin, drugi sprejeti deli Proračuna Občine Trzin za leto 2017 se objavijo na spletni strani Občine Trzin. Proračun Občine Trzin začne veljati naslednji dan po objavi, uporabljati pa se začne 1. januarja 2017. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 12-6/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12– ZUJF in 14/15 – ZUUJFO), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr.,101/13 in 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 32/06 - uradno prečiščeno besedilo, 123/06, 57/08, 36/11 in 14/15 - ZUUJFO) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) na 12. redni seji, dne 16. marca 2016 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE TRZIN ZA LETO 2017 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Trzin za leto 2017 določajo struktura in višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov oz. podkontov. Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se za leto 2017 določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v evrih Skupina/podskupina kontov NAMEN PRORAČUN 2017 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 3.976.114 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 3.294.312 70 DAVČNI PRIHODKI 2.548.997 700 Davki na dohodek in dobiček 1.794.767 703 Davki na premoženje 732.340 704 Domači davki na blago in storitve 21.890 706 Drugi davki 0 71 NEDAVČNI PRIHODKI 745.315 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 608.838 711 Takse in pristojbine 3.700 712 Globe in druge denarne kazni 45.600 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 4.878 714 Drugi nedavčni prihodki 82.299 72 KAPITALSKI PRIHODKI 50.000 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 50.000 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 631.802 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 631.802 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 0 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0 787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 3.391.838 40 TEKOČI ODHODKI 1.447.811 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 465.787 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 67.993 402 Izdatki za blago in storitve 824.031 403 Plačila domačih obresti 0 409 Rezerve 90.000 41 TEKOČI TRANSFERI 1.122.693 410 Subvencije 0 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 653.800 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 131.209 413 Drugi tekoči domači transferi 337.684 414 Tekoči transferi v tujino 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 763.869 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 763.869 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 57.465 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 7.000 432 investicijski transferi proračunskim uporabnikom 50.465 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK, PRIMANKLJAJ (I.-II.) 584.275 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije V. DANA POSOJILA IN POVEČANJA KAPITALSKIH DELEŽEV(440+441+442) 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila 441 Povečanja kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije VI. PREJETA POSOJILA - DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500) 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) 584.275 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) -584.275 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12.2016 2.527.361 Posebni del proračuna sestavlja finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki je razdeljen na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisano s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk-kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Trzin. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena Zakona o javnih financah, tudi naslednji prihodki: 1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (ZVPoz), ki se uporabijo za namene, določene v tem zakonu; 2. pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest, ki se uporabi za namene, določene z zakonom, 3. prihodek od turistične takse, ki se uporabi za namene, določene z zakonom, 4. prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega stvarnega premoženja, 5. odškodnine iz naslova zavarovanj, 6. prihodki iz naslova vračila telekomunikacijskih sredstev, ki so namenjeni za vlaganja v telekomunikacijsko in informacijsko infrastrukturo, 7. prihodki iz naslova najemnine Doma starejših Trzin, ki so namenjeni investicijskemu vzdrževanju Doma starejših Trzin, 8. prihodki od najemnin JKP Prodnik d.o.o., ki so namenjeni investicijskemu vzdrževanju vodovoda in druge komunalne infrastrukture, 9. prihodki od najemnin JP CČN Domžale-Kamnik, ki so namenjeni investicijskemu vzdrževanju skupnih objektov in naprav za čiščenje in odvajanje odpadnih voda, 10. prihodki iz naslova koncesij za trajnostno gospodarjenje z divjadjo, 11. morebitne donacije občini in sponzorstva. 5. člen (dodatno pridobljena namenska sredstva) Če se med letom v proračunu zagotovijo namenska sredstva, ki v prvotnem proračunu niso bila predvidena, se sredstva razporedijo na postavko, za katero so bila smiselno pridobljena ali pa se na predlog predlagatelja finančnega načrta odpre nova postavka. Obveznosti v breme sredstev iz prvega odstavka tega člena, se lahko prevzamejo le, če so sredstva že nakazana v proračun, ali pa je izdan sklep ali odločba pristojnega organa in podpisana pogodba o dodelitvi sredstev. 6. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru posameznega področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan. Obsežnejše prerazporeditve pravic porabe oziroma spremembe proračuna se na predlog župana izvedejo z rebalansom proračuna, ki ga sprejme občinski svet. 7. člen (poročanje o izvrševanju proračuna) Župan o izvrševanju in realizaciji proračuna v prvi polovici leta poroča občinskemu svetu praviloma v mesecu juliju, konec leta oziroma z zaključnim računom pa o celoletnem izvrševanju in realizaciji proračuna v preteklem letu. 8. člen (prevzemanje obveznosti za večletne naložbe) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov, odda javno naročilo za celotno vrednost projekta, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Neposredni uporabnik lahko v letu 2017 prevzame obveznosti za namene, za katere so načrtovane pravice porabe v letu 2017 in ki zapadejo v plačilo v letu 2018 v višini 60 odstotkov obsega pravice porabe na podskupinah kontov znotraj podprograma, načrtovanih v proračunu za leto 2017. V letu 2017 lahko neposredni uporabnik prevzame obveznosti, ki zapadejo v plačilo v letu 2019, do višine 40 odstotkov obsega pravic porabe, za namene, ki so načrtovani v proračunu za leto 2017 po podskupinah kontov znotraj podprograma. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, za prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 9. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Predstojnik neposrednega uporabnika lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 10. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po 48. členu ZJF Proračunska rezerva se v letu 2017 oblikuje v višini 20.000 EUR. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 20.000 EUR župan in o porabi sredstev obvešča občinski svet v okviru rednih poročil o izvrševanju proračuna. 11. člen (splošna proračunska rezervacija) V proračunu se do višine določene v posebnem delu, zagotovijo sredstva splošne proračunske rezervacije, ki je namenjena financiranju nepredvidenih odhodkov, ki jih ob sprejemu proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo mogoče predvideti zadostnih sredstev. Sredstva proračunske rezervacije ne smejo presegati 2,0 % prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov. O uporabi sredstev proračunske rezervacije, ki se oblikuje v višini 70.000 EUR odloča župan in o porabi sredstev obvešča občinski svet v skladu z zakonom. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE 12. člen (odpis manjšega dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 500 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. 13. člen (upravljanje prostih denarnih sredstev) S prostimi denarnimi sredstvi na računih upravlja župan. 14. člen Načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem občine pod vrednostjo 10.000 EUR v posameznem primeru razpolaganja oziroma pridobivanja nepremičnine, sprejme župan. Načrt ravnanja s premičnim premoženjem sprejme župan. V primeru spremenjenih prostorskih potreb občine, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, lahko župan oz. upravljavci nepremičnega premoženja občine sklepajo pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem. Višino sredstev določi občinski svet s posebnim sklepom. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 15. člen (zadolževanje občine in proračunskih uporabnikov ter javnih podjetij) Občina Trzin za proračunsko leto 2017 ne načrtuje zadolževanja. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 16. člen Ta odlok se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in na spletni strani Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Posebni del Proračuna Občine Trzin za leto 2017 in Načrt razvojnih programov Občine Trzin za leto 2017-2020 se skupaj z razširjenim splošnim delom Proračuna Občine Trzin za leto 2017 objavijo na spletni strani Občine Trzin in začnejo veljati hkrati z Odlokom o Proračunu Občine Trzin za leto 2017. Številka: 12-6.1/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/15 – ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11-uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 32/06-uradno prečiščeno besedilo, 123/06-ZFO-1, 57/08-ZFO-1A, 36/11 in 14/15 - ZUUJFO), Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 47/13 - ZDU-1G, 50/14, 90/14 - ZDU-1l, 14/15 - ZUUJFO, 76/15) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Občinski svet Občine Trzin na 12. redni seji, 16. marca 2016 sprejel S K L E P Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v Načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Trzin za leto 2017 in jih lahko sklenejo župan oz. upravljavci stvarnega premoženja občine Trzin v letu 2017, je lahko največ 20 % skupne vrednosti Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Trzin za leto 2017. Številka: 12-7/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF in 14/15 - ZUUJFO) in 38. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Občinski svet Občine Trzin na 12. redni seji, dne 16. marca 2016, sprejel naslednji SKLEP Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Poročilom o delu Nadzornega odbora Občine Trzin v letu 2015 in ugotavlja, da je nadzorni odbor deloval skladno z zakonom in Statutom Občine Trzin. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 12-8/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... Nadzorni odbor Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07– uradno prečiščeno besedilo,76/08, 9/09, 51/10,40/12-ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in Poslovnika o delu Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/15) na 9. redni seji, z dne 03.02.2016 sprejel POROČILO O DELU NADZORNEGA ODBORA OBČINE TRZIN V LETU 2015 Delo Nadzornega odbora v letu 2015 je potekalo v skladu z Letnim programom dela Nadzornega odbora občine Trzin, ki ga je Nadzorni odbor sprejel na 2. redni seji dne 04.02.2015 in s katerim je bil seznanjen gospod župan in Občinski svet na 5. redni seji dne 24.03.2015. Nadzorni odbor se je sestajal redno, in sicer na 8. rednih sejah. Na teh sejah je obravnaval vse najpomembnejše dogodke iz vsebin materialov Občinskega sveta in posebej nalog Nadzornega odbora. Od teh vsebin smo še posebej spremljali: - Predlog Zaključnega računa Proračuna Občine Trzin za leto 2014; - Predlog Sklepa o seznanitvi s Premoženjsko bilanco Občine Trzin na dan 31.12.2014; - Poročilo župana o izvrševanju in realizaciji proračuna v prvi polovici leta in Rebalans Proračuna Občine Trzin za leto 2015; - Predlog Sprememb Proračuna Občine Trzin za leto 2016; - predloge splošnih in posamičnih aktov Občine. Nadzorni odbor je na skupnih sestankih obravnaval tudi naslednje naloge, ki so v naši pristojnosti: - sprejel in potrdil je Letni program dela Nadzornega odbora za leto 2015, - sprejel sklepe o imenovanju delovnih skupin, - sprejel sklepe o potrditvi predlogov Poročil o opravljenih nadzornih pregledih. Obrazložitve posameznih nadzorov: 1. Nadzor nad porabo občinskih sredstev prostovoljnega gasilskega društva Trzin za leto 2014 V delovno skupino za Nadzor nad porabo občinskih sredstev Prostovoljnega gasilskega društva Trzin za leto 2014 sta bila na 2. redni seji, z dne 04.02.2015, imenovana Marko Pavlišič in Elda Romac. Delovna skupina je prvi pregled opravila 11.08.2015 ter po pozivu prejela dodatna pojasnila in dokumentacijo. Delovna skupina se še ni ponovno sestala. Nadzorni pregled je v teku. 2. Nadzor nad porabo občinskih sredstev Strelskega društva Trzin za leto 2014 V delovno skupino za Nadzor nad porabo občinskih sredstev Strelskega društva Trzin za leto 2014 sta bila na 2. redni seji dne 04.02.2015 imenovana Maja Prah in Marcel Koprol. Delovna skupina se je sestala dvakrat (9.11. in 19.11.) ter po pozivu 04.12. prejela dodatna pojasnila in dokumentacijo. Po pregledu dodatnih pojasnil je pripravila predlog poročila, ki bo obravnavan na 9. redni seji Nadzornega odbora, dne 03.02.2016. 3. Nadzor nad porabo občinskih sredstev Orientacijskega kluba Trzin, Društva prijateljev mladine Trzin in Združenja borcev za vrednote narodnoosvobodilnega boja Trzin za leto 2014 V delovno skupino za Nadzor nad porabo občinskih sredstev Orientacijskega kluba Trzin, Društva prijateljev mladine Trzin in Združenja borcev za vrednote narodnoosvobodilnega boja Trzin za leto 2014 sta bili na 2. redni seji dne 04..02.2015 imenovani Katarina Kadunc in Elda Romac. Delovna skupina je po pregledu dokumentacije Združenja borcev za vrednote narodnoosvobodilnega boja Trzin za leto 2014 nadzor zaključila in 1.7.2015 izdelala predlog poročila. Odzivnega poročila ni bilo, zato je Nadzorni odbor na 2. korespondenčni seji, dne 31.07.2015 sprejel Končno Poročilo, ki je bilo posredovano nadzorovani osebi. Občinski svet se je z dokončnim poročilom seznanil na 9. redni seji, dne 11.11.2015. Delovna skupina je po pregledu dokumentacije Društva prijateljev mladine za leto 2014, društvo zaprosila za dodatna pojasnila, ki jih je pregledala na sestanku delovne skupine dne 29.7.2015. Po pregledu dodatnih pojasnil, je nadzor zaključila ter izdelala predlog poročila, ki je bil posredovan nadzorovani osebi. Odzivnega poročila ni bilo, zato je Nadzorni odbor na 7. redni seji, dne 04.11.2015 sprejel dokončno poročilo. Občinski svet se je z dokončnim poročilom seznanil na 10. redni seji, dne 16.12.2015. Delovna skupina je po pregledu dodatne dokumentacije dne 04.11.2015 pripravila Predlog poročila za Orientacijski klub, ki ga je nato nadzorni odbor sprejel na 3. korespondenčni seji, dne 18.11.2015. Delovna skupina je odzivno poročilo prejela 7.12.2015. Po pregledu bo pripravljeno dokončno poročilo. 4. Nadzor nad celotnim glavnim programom 1302 - Cestni promet in infrastruktura za leto 2014 V delovno skupino za Nadzor nad celotnim glavnim programom 1302 – cestni promet in infrastruktura za leto 2014 sta bila na 2. redni seji, z dne 04.02.2015, imenovana Marko Pavlišič in Maja Prah. Nadzorni pregled je v teku. 5. Nadzor nad stroški izvedbe protokolarnih dogodkov v letu 2014 Nadzorni odbor Občine Trzin je na svoji 2. redni seji sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad stroški protokolarnih dogodkov za leto 2014. V delovno skupino sta bila imenovana Marcel Koprol in Katarina Kadunc. Delovna skupina se je prvič sestala 25.11.2015 in opravila pregled priložene dokumentacije ter zahtevala dodatna pojasnila. Po prejemu dodatnih pojasnil, je delovna skupina nadzor zaključila in bo izdelala predlog poročila, ki bo obravnavan na 9. redni seji Nadzornega odbora, dne 03.02.2016. 6. Nadzor nad namenskostjo porabe presežka sredstev prejetih iz naslova vračila telekomunikacijskih sredstev Nadzorni odbor je na 2. redni seji, dne 04.02.2015 sprejel sklep o nadzoru nad namenskostjo porabe presežka sredstev prejetih iz naslova vračila telekomunikacijskih sredstev. V delovno skupino sta bila imenovana Marko Pavlišič in Marcel Koprol. Nadzor se še ni pričel. 7. Nadzor nad sodnimi stroški, storitvami odvetnikov, sodnih izvedencev, tolmačev, notarjev in drugih V delovno skupino za Nadzor nad sodnimi stroški, storitvami odvetnikov, sodnih izvedencev, tolmačev, notarjev in drugih sta bili imenovani Katarina Kadunc in Elda Romac. Nadzor je v teku. Številka zadeve: 9001-0002/2016-1 Datum: 03.02.2016 PREDSEDNICA NADZORNEGA ODBORA: Katarina KADUNC, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12- ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 –ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Občinski svet Občine Trzin na 12. redni seji dne 16. marca 2016 sprejel SKLEP Občinski svet Občine Trzin se je seznanil z Letnim programom dela Nadzornega odbora Občine Trzin za leto 2016 in ugotavlja, da je program ustrezen. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 12-9/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 27/08 odl. US, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 –ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Nadzorni odbor Občine Trzin na 9. redni seji, dne 03.02.2016 sprejel sklep o L E T N E M P R O G R A M U D E L A NADZORNEGA ODBORA OBČINE TRZIN ZA LETO 2016 1. Nadzorni odbor Občine Trzin bo v letu 2016 deloval v okviru pristojnosti, opredeljene v Statutu Občine Trzin in v skladu s Poslovnikom Nadzornega odbora Občine Trzin. 2. V skladu z določili 41. člena Statuta občine Trzin načrtuje Nadzorni odbor v letu 2016 naslednje naloge: . Nadzorni pregled nad tekočim poslovanjem Občine Trzin . Nadzorni pregled dela zaključnega računa Občine Trzin . Zaključek nadzora nad porabo občinskih sredstev Prostovoljnega gasilskega društva Trzin za leto 2014; Strelskega društva Trzin za leto 2014; Orientacijskega kluba Trzin za leto 2014 ter zaključek nadzora nad stroški izvedbe protokolarnih dogodkov v letu 2014 . Nadzor nad celotnim glavnim programom 1302 - Cestni promet in infrastruktura za leto 2014 . Nadzor nad namenskostjo porabe presežka sredstev prejetih iz naslova vračila telekomunikacijskih sredstev . Pregled sredstev namenjenih Civilni zaščiti . Nadzor nad največjimi dobavitelji . Nadzor nad komunalnimi dejavnostmi in investicijami 3. V skladu z 2. odstavkom 42. člena Statuta občine Trzin bo Nadzorni odbor lahko obravnaval tudi zadeve, ki jih bo s sklepom določil Občinski svet Občine Trzin ali župan. Pri tem bo upošteval obremenjenost in strokovno usposobljenost svojih članov v okviru svojega dela in sprejel le zadeve, ki spadajo v njegovo pristojnost. 4. Praviloma bodo nadzor opravljali člani Nadzornega odbora, za zahtevnejši nadzor pa bo, v skladu z drugim odstavkom 44. člena Statuta Občine Trzin povabil k sodelovanju ustrezne strokovne sodelavce. 5. Nadzorni odbor pričakuje, da bosta župan in občinska uprava, poleg strokovne in administrativne pomoči v skladu s 1. odstavkom 44. člena Statuta Občine Trzin, zagotovila tudi minimalno obliko izobraževanja članov Nadzornega odbora. 6. Konec leta bo Nadzorni odbor podal poročilo o svojem delu in ga posredoval županu in občinskemu svetu. 7. V letu 2016 bo predvidoma osem rednih sej Nadzornega odbora. Redno se bodo sestajale tudi delovne skupine, ki bodo na osnovi sklepov, sprejetih na sejah Nadzornega odbora, opravljale nadzorne preglede po sprejetem letnem programu dela Nadzornega odbora. 8. Na osnovi 44. člena Statuta Občine Trzin se sredstva za delo Nadzornega odbora zagotavljajo v občinskem proračunu in so tako že predvidena v proračunu Občine Trzin za leto 2016. Številka zadeve: 9001-0001/2016-1 Datum: 03.02.2016 Predsednica Nadzornega odbora: Katarina Kadunc, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), 38. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in 30. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/15) je Občinski svet Občine Trzin na 12. redni seji, dne 16. marca 2016 sprejel naslednji SKLEP 1. Občinski svet Občine Trzin se je seznanil z dokončnim poročilom nadzora nad porabo občinskih sredstev društva Orientacijski klub Trzin za leto 2014. 2. Občinski svet Občine Trzin se je seznanil z dokončnim poročilom nadzora nad porabo občinskih sredstev Strelskega društva Trzin za leto 2014. 3. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 12-10/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... NADZORNI ODBOR Občine Trzin Mengeška c. 22, 1236 Trzin Na podlagi 42. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo 2 in 8/06) in 29. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/15) je Nadzorni odbor občine Trzin na 5. korespondenčni seji z dne 09.02.2016 sprejel POROČILO NADZORA NAD PORABO OBČINSKIH SREDSTEV DRUŠTVA ORIENTACIJSKI KLUB TRZIN ZA LETO 2014 Ime nadzorovanega organa: Orientacijski klub Motnica 15 1236 Trzin Odgovorna oseba nadzorovane osebe: Krešimir KERESTEŠ Uvod Nadzorni odbor Občine Trzin je na svoji 2. redni seji dne 04.02.2015 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad porabo občinskih sredstev za leto 2014. V delovno skupino sta bili imenovani Katarina Kadunc in Elda Romac. Na podlagi zahtevka za pripravo osnovne dokumentacije sta tako Občina Trzin kot tudi Orientacijski klub Trzin pravočasno pripravila dokumente. Delovna skupina se je sestala 1. julija 2015. Opravili smo pregled priložene dokumentacije, zahtevali dodatna pojasnila, ki smo jih pregledali na drugem sestanku delovne skupine 29.7.2015. Delovna skupina je nadzor zaključila in izdelala osnutek poročila 4.11.2015. Po prejemu odziva na predlog poročila je delovna skupina pripravila končno poročilo. Namen in cilj nadzora: . preveriti namenskost porabe dodeljenih občinskih sredstev; . preveriti skladnost finančnega poslovanja s proračunom Občine Trzin; . poročati o ugotovljenih nepravilnostih; . podati priporočila in predloge za nadaljnje poslovanje društva. Opis nadzorovane osebe Orientacijski klub Trzin je bil ustanovljen 14.12.2004. Je neprofitno športno društvo, ki se ukvarja z organizacijo orientacijskih tekov in v precizni orientaciji. Organizira tudi šolska orientacijska tekmovanja. Iz podatkov, ki so na voljo na AJPES, je društvo, vodeno s strani predsednika Krešimirja Keresteša, blagajničarka Mateja Keresteš – v letu 2014 doseglo za 7.479 EUR prihodkov. Od tega je Občina Trzin društvu namenila in nakazala 3.763 EUR. Presežek odhodkov nad prihodki za leto 2014 društva znaša 1.526 EUR. Ugotovitveni del Nadzorni odbor ne izreka mnenja o predmetu nadzora – nadzor nad namensko porabo občinskih sredstev dodeljenih Orientacijskem klubu Trzin za leto 2014. Poslovnik nadzornega odbora Občine Trzin sicer ne predvideva tovrstno mnenje, vendar na podlagi opravljenega nadzora nadzorni odbor ne more izdati niti pozitivnega mnenja, niti mnenja s pridržkom niti negativnega mnenja. Pridobljeni dokazi niso v celoti zadostni in zanesljivi tako, da je negotovost prevladujoča. Obrazložitev zavrnitve mnenja Iz podatkov, ki smo jih prejeli in podatkov, ki so javno dostopni (računovodski izkazi društva za leto 2014, vir: AJPES) smo ugotovili, da je 54% vseh stroškov društva oziroma 4.184,77 EUR zaračunanih s strani povezane družbe, ki je v lasti predsednika društva. Nadalje ugotavljamo, da ta znesek predstavlja 44% vseh prihodkov te družbe za leto 2014 (vir podatkov: AJPES). Kljub prejetim dodatnim pojasnilom predsednika društva se delovna skupina nadzornega odbora ni mogla prepričati ali so storitve dobavitelja društva zaračunane pod normalnimi tržnimi pogoji. Cene konkurentov nam namreč niso poznane. Prav tako se na podlagi specificiranih stroškov na računu nismo mogli prepričati v količino opravljenega dela. Zaradi pomembnosti stroškov omenjenega dobavitelja v celotnih stroških društva in ker za te stroške nismo mogli preveriti smotrnosti višine stroškov smo se odločili, da ne izrečemo našega mnenja. Dodatno pojasnjujemo, da iz predložene dokumentacije društva ni razvidno, za kateri namen so porabljena občinska sredstva. Pravzaprav smo preverili celotne stroške društva in sklepali, da le-ta morajo biti primerno porabljena, ne glede na to iz katerega vira je društvo prejelo sredstva. Odziv nadzorovane osebe nad osnutkom poročila: Izvlečki: »Zaradi časovne stiske, ker sva se še pred danim rokom morala kot člana državne reprezentance udeležiti tekmovanj Evropskega pokala in za tem tudi Svetovnega prvenstva v precizni orientaciji, so bili v dokumentaciji priloženi vsi računi OK Trzin za leto 2014 in ne le tisti, ki so bili izplačani s sredstvi pridobljenimi s strani Občine Trzin«. »Pojasnili smo tudi, da stroški v računih družbe opredeljujejo celotno pripravo in organizacijo tekmovanj ter opredelili dela in naloge, za katera društvo krije pavšalne stroške v višini 400 EUR oziroma 300 EUR in potne stroške. Te vrednosti so bile ovrednotene s strani Orientacijske zveze Slovenije…. Orientacijska zveza Slovenije in Fundacija za šport sta omenjene račune sprejeli in na podlagi njih društvu izplačali pogodbena sredstva. Zato menimo, da sredstva pridobljena na podlagi pogodbe z OZS ne bi smela biti predmet nadzora porabe občinskih sredstev«. »V predlogu poročila je navedeno, da se delovna skupina ni mogla prepričati, ali so storitve glavnega dobavitelja društva zaračunane pod normalnimi tržnimi pogoji«. Nadzorovana oseba v svojem odzivu pojasni koliko časa je potrebno za določene storitve. Nadzorovana oseba je v svojem odzivu tudi poudarila svoje delovanje in korist, ki ga prinaša Občini Trzin. Odziv nadzornega odbora na pripombe nadzorovane osebe: V našem poročilu je jasno razvidno, da smo pregledali celotne stroške društva in ne samo tiste, ki jih je financirala Občina Trzin, saj nam tako podrobni podatki niso bili predloženi. Strinjamo se, da vsi stroški, ki so jih financirali drugi, niso predmet našega nadzora. V našem poročilu smo navedli, da se ne moremo prepričati ali so bile storitve omenjene družbe zaračunane pod normalnimi tržnimi pogoji. Po prvem sestanku delovne skupine smo vam 2.7.2015 posredovali vprašanja, kjer smo v vprašanju 3 vprašali: »Na kakšen način lahko preverimo, da je storitev opravljena pod tržnimi pogoji (cena)? Na kakšen način se lahko prepričamo v količino opravljenih storitev, glede na to da ni opredeljenih števila porabljenih ur?«. Na vprašanje nismo prejeli dovolj podrobnih odgovorov, da bi se lahko prepričali. Pravzaprav je odzivno poročilo nadzorovane osebe veliko bolj podrobno kot so bili do sedaj pripravljeni odgovori med opravljanjem nadzora. Poudarili bi, da nadzorni odbor ni izdal negativnega mnenja, v svojem mnenju namreč ne izražamo mnenja, ker se nismo mogli prepričati v vsebino opravljenih del. Pri sodelovanju društva in podjetja gre za zelo specifične storitve, ki v Sloveniji na trgu praktično niso prisotne. Ko se bo enkrat v prihodnosti ponovno izvedel nadzor, predlagamo, da se nadzorovana oseba bolj resno odzove na naše poizvedbe. V nadaljevanju podajamo ostale ugotovitve in z njimi povezana priporočila, ki izhajajo iz opravljenega nadzora. Priporočila in predlogi Likvidacija računov Ugotovitev Na podlagi pregledanih računov, ki dokazujejo stroške, ki jih je društvo imelo, ugotavljamo, da iz nekaterih računov ni razvidno, kdo je račun odobril (likvidacija) niti za kakšen namen je strošek nastal. Iz računov ni vedno razvidno za katero prireditev gre, prav tako ni vidne zaporedne številke prejetega računa, ki bi jo pričakovali za namene računovodskega evidentiranja. Iz nekaterih računov ni razviden naslovnik računa (Orientacijski klub Trzin). Priporočilo Društvu priporočamo doslednejšo likvidacijo računov, iz katere se lahko prepričamo v namensko porabo sredstev. Odziv nadzorovane osebe Nadzorovana oseba na to točko ni podala odziva. Številka zadeve: 9001-002/2015-33 Datum: 12.02.2016 Predsednica NO: Katarina Kadunc, l.r. ...... NADZORNI ODBOR Občina Trzin Mengeška cesta 22 Na podlagi 42. člena statuta Občine Trzin (uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06), 29. člena Poslovnika Nadzornega odbora občine Trzin (uradni vestnik OT, št. 2/15) je Nadzorni odbor občine Trzin na 6. korespondenčni seji z dne 19. 02. 2016 sprejel POROČILO NADZORA NAD PORABO OBČINSKIH SREDSTEV STRELSKEGA DRUŠTVA TRZIN ZA LETO 2014 Ime nadzorovanega organa: Strelsko društvo TRZIN Mengeška cesta 9 1236 Trzin Odgovorna oseba nadzorovane osebe: Andreja Gorjup UVOD: Nadzorni odbor občine Trzin je na svoji 2. redni seji dne 04. 02. 2015 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad porabo občinskih sredstev Strelskega društva Trzin za leto 2014. V delovno skupino sta bila imenovana Maja Prah in Marcel Koprol. Na podlagi zahtevka za pripravo osnovne dokumentacije sta tako občina Trzin kot tudi Strelsko društvo pravočasno pripravila dokumente. Delovna skupina se je sestala dne 09. 11. 2015 in 19. 11. 2015. Opravljen je bil pregled priložene dokumentacije. Zahtevana je bila dodatna dokumentacija in dodatna pojasnila, ki smo jo pregledali na tretjem (drugem) sestanku delovne skupine dne 07. 12. 2015. Delovna skupina je nadzor zaključila in izdala predlog poročila. Po prejemu odziva na predlog poročila je delovna skupina pripravila končno poročilo. Namen in cilj nadzora: . preveriti namenskost porabe dodeljenih občinskih sredstev, . preveriti skladnost finančnega poslovanja s proračunom občine Trzin, . poročati o ugotovljenih nepravilnostih, . podati predloge in priporočila za nadaljne poslovanje društva. OPIS NADZOROVANE OSEBE: Strelsko društvo Trzin je bilo ustanovljeno v letu 1955. Je neprofitno športno društvo, ki se ukvarja s športnimi in rekreativnimi programi na področju strelstva. Udeležuje se raznih strelskih tekmovanj po regiji in na nivoju države. Ukvarja se z vzgojo otrok in mladine in jih usmerja v športno rekreacijo ter kakovostni vrhunski šport. Iz podatkov, ki so na voljo na AJPES, je oseba odgovorna za sestavo bilance, blagajničarka društva Maja Hrovatin Petkovšek. V letu 2014 je društvo doseglo skupno 22.044 eur prihodkov - od tega je občina Trzin namenila in nakazala 8.301 eur prihodkov – in 21.000 eur odhodkov. Presežek prihodkov nad odhodki znaša 114 eur. UGOTOVITVENI DEL: Nadzorni odbor, kljub ugotovljenim manjšim pomanjkljivostim, izreka POZITIVNO mnenje o predmetu nadzora - nadzor nad namensko porabo občinskih sredstev dodeljenih Strelskemu društvu za leto 2014. V nadaljevanju so podane ugotovitve in z njim povezana priporočila, ki izhajajo iz opravljenega nadzora. Priporočila in predlogi: LIKVIDACIJA RAČUNOV Ugotovitev: Na podlagi pregledanih računov, ki dokazujejo stroške, ki jih je društvo imelo ugotavljamo, da ni razvidno, kdo je račun odobril (likvidacija), niti za kakšen namen je strošek nastal. Iz računa ni vedno razvidno za katero prireditev gre. Iz določenih računov pa tudi ne naslovnik računa (Strelsko društvo Trzin). Priporočilo: Priporočamo ustrezno likvidacijo računov, ki dokazujejo namensko porabo sredstev. Vsak račun mora vsebovati naslovnika – Strelsko društvo. Odziv nadzorovane osebe: Nadzorovana oseba bo priporočilo upoštevala. Številka zadeve: 9001-0004/2015-11 Datum: 19.02.2016 Predsednica nadzornega odbora Katarina Kadunc, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in Poslovnika Občinskega sveta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 3/99, 10/00 in 5/04), je Občinski svet Občine Trzin na 12. redni seji, dne 16. marca 2016 sprejel naslednji SKLEP o spremembi Sklepa o imenovanju članov nadzornega odbora Občine Trzin 1. V Sklepu o imenovanju članov nadzornega odbora Občine Trzin št. 3-10/2014 z dne 17.12.2014 (Uradni vestnik OT, št. 11/14) se v prvem odstavku ime in priimek »Marko Pavlišič« nadomesti z imenom in priimkom »Blanka Jankovič«. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 12-11.1/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF in 14/15 - ZUUJFO ), 27. člena Akta o ustanovitvi Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti (Uradni list RS, št. 72/10) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Občinski svet Občine Trzin na 12. redni seji, dne 16. marca 2016 sprejel SKLEP 1. Občinski svet Občine Trzin imenuje gospo Sašo HUDNIK za članico Sveta Območne izpostave Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti Domžale. 2. Z uveljavitvijo tega sklepa, prenehata veljati Sklep št. 13-9/2012, z dne 01.02.2012 in Sklep o spremembi sklepa št. 4-14.2/2015, z dne 11.02.2015. 3. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 12-11.2/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), Zakona o nalogah in pooblastilih policije Uradni list RS, št. 15/13 in 23/15 – popr.) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je občinski svet Občine Trzin na 12. redni seji, dne 16. marca sprejel SKLEP 1. Občinski svet Občine Trzin v skladu s pozivom ministra za notranje zadeve predlaga ministru, da za predstavnika javnosti v senatih za reševanje pritožb zoper policiste iz Občine Trzin imenuje gospoda Rikarda GRIZILA, stanujočega v Trzinu. 2. Z uveljavitvijo tega sklepa preneha veljati Sklep št. 12-6/2008, z dne 23.01.2008 in Sklep o spremembi sklepa št. 27-2.5/2009, z dne 14.10.2009. 3. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 12-11.3/2016 župan Datum: 16.03.2016 Peter LOŽAR, l.r. ...... Izdajatelj: Občina Trzin, Mengeška cesta 22 1236 Trzin ISSN: 2386-0464