Statist ka učiteljskega izvenšolskega dela. Za izpopolnitev statistik so pokazali od= bor^ sreskih društev in predsedstva veliko razumevanje. Člani se zavedajo pomena in potrcbe tega dela ter so se ga oprijeli z veliko vnemo, kar mora vsak tovariš, ki se resno zaveda stanovske borbe, iskreno pozdraviti. Samo z besedami, »ogorčenjcm« in »visokim« stališčem ne bomo opravili niče= sar. Vsako sabotiranje v tem pogledu je v škodo celokupnosti. To naj vclja onim, ki skušajo izpodkopavati delo statistike. Dobro, da so zelo, zelo osamljeni! Na priložena vprašanja sledeče: 1. Natančnejše pojasnilo glede rubrike: Štev. društev, ki pridcjo v poštev, štev. dela, ki kride v poštev (ali naj se pri posameznih delih zaznamujejo s črtico). 2. Ali naj izpolnijo, ozir. dajo podatke tudi neorganizirani učitelji osn. in mešč. šol? 3. Ali obdrže člani izvode sami in se odpošljcjo samo sumarični izvodi, isto, ali naj odpošljem odseku za narodno izobrazbo ves materijal ali samo sumarični seznam? K 1. Vsak član napravi črtico samo pri onem društvu in pri oni vrsti dela, pri kate* rem jc soudeležen. Sreski poročevalec sešteje. po koliko članov je pri istem društvu ali pa iste vrste dela soudeležcnih na podlagi izkazov pocdinih članov. K 2. Zelo razveseljivo je da se tudi ne* člani zanimajo za statistiko. Ker bo pri končnem rezultatu omenjeno, od koliko učiteljev je bila statistika izpolnjena, naj izpolnijo obrazce tudi ti. Povabite jih ob tej prihki, da vstopijo in se pridružiia skupni borbi. K 3. Člani naj oddajo izvode skupno s sumarijem.