avtorji ■ authors 233 Theory and Philosophy . He is editor­ in­ chief of The Handbook of Patriotism [http://refworks.springer.com/ Patriotism] that is to be published by Springer in 2019. Mitja Sardoč (PhD) je zaposlen kot raziskovalec na Pedagoškem inštitu­ tu v Ljubljani, kjer je član programske skupine ‘Družbena pogodba v 21. stoletju’. Je avtor znanstvenih in strokovnih člankov s širšega področja vzgoje in izobraževanja ter urednik vrste tematskih številk domačih in tujih znanstvenih revij s področja državljanske vzgoje, multikulturaliz­ ma, enakih možnosti itn. Je glavni urednik revije Theory and Research in Education, odgovorni urednik revije Šolsko polje ter član uredniške­ ga odbora revij Educational Philosophy and Theory ter Open Review of Educational Research. Je tudi urednik dveh zbornikov, ki sta izšli pri založbi Blackwell (Citizenship, Inclusion and Democracy ter Toleration, Respect and Recognition in Education), avtor monografije Multikulturalizem: pro et contra ter soavtor monografije Enake možnosti in družbena (ne)enakost v družbi znanja. Je urednik publikacije Handbook of Patriotism, ki bo leta 2019 izšla pri založbi Springer. Maja Škrubej Novak Je diplomirala iz specialne in rehabilitacijske pedagogike ter se intenziv­ no izobraževala na področju motenj avtističnega spektra (MAS). Svojo poklicno pot je pričela na osnovi šoli, kjer je delala z otroki s posebnimi potrebami. Kasneje se je zaposlila na nevladni organizaciji Center društvo za avtizem, kjer je opravljala delo vodje izobraževanja. Razvila in vodila je program zgodnje intervencije za otroke z MAS. Svoje delo na področju MAS nadaljuje v okviru Svetovalnice za avtizem. Ima številne izkušnje pri delu s posamezniki z MAS ter z izobraževanjem staršev, skrbnikov in stro­ kovnih delavcev o temah, specifičnih za MAS. Maja Škrubej Novak has a bachelor’s degree in Special Education and ex­ tensive training in Autism Spectrum disorder (ASD). She began her career in regular school setting, working with children with special needs. Later she continued her work as a consultant and educator at NGO Center for Autism in Slovenia. As Head of Education she developed and run an early intervention program for children with ASD. She continues her ASD fo­ cus at Svetovalnica za avtizem. She has an abundance of experience both working directly individuals with ASD as well as training parents, care­ givers and educators on topics specific to ASD. Darko Štrajn Darko Štrajn je diplomiral iz filozofije in sociologije na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Od l. 1999 do 2014 je vodil raziskovalni