URN_NBN_SI_doc-MJTFCABS

95 RADIJSKA ODDAJA O KNJIGAH IN KNJIŽNICAH KOT SREDSTVO PROMOCIJE SPLOŠNE KNJIŽNICE: ZAPIS OB 200. ODDAJI TVOJA, MOJA, NAŠA KNJIŽNICA Radio Show on Books and Libraries as a Means of Promoting the Public Library: Marking the 200th Edition of the Show Tvoja, moja, naša knjižnica / Your, My, Our Library Peter Pavletič Oddano: 21. 1. 2013 – Sprejeto: 14. 5. 2013 1.04 Strokovni članek 1.04 Professional Article UDK 027.022:366.636(497.4Tolmin), 659.44 Izvleček Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin na lokalnem radiu Alpski val od leta 2004 neprekinjeno pri pravlja radijsko oddajo o knjigah in knjižnicah. Uporablja jo kot oglaševalsko sredstvo oziroma sredstvo primarne knjižnične promocije. Radijska oddaja se uvršča med orodja t. i. tržnega ko- municiranja in njen namen je širšo javnost informirati o storitvah splošne knjižnice, promovi- rati dejavnosti knjižnice in knjižnični fond ter spodbujati bralno kulturo. Cilj oddaje je vzbuditi zanimanje za obisk in uporabo storitev splošne knjižnice pri potencialnih uporabnikih, razširiti krog njenih uporabnikov ter s tem povečati obisk in izposojo. Pri načrtovanju radijske oddaje o knjigah in knjižnicah so ključnega pomena naslov oddaje, zvočna podoba, ciljno občinstvo, metapromocija in vsebinski koncept. Radijska oddaja je primer učinkovitega orodja, ki pomaga vzpostavljati vez knjižnice z lokalno skupnostjo. Primer dobrega ravnanja dokazuje, da je v slo- venskih splošnih knjižnicah to dejavnost vredno izvajati in jo tudi poudariti na spletnih straneh knjižnic. Ključne besede: knjižnična promocija, knjižnični marketing, radijske oddaje, lokalne radijske postaje, splošne knjižnice

RkJQdWJsaXNoZXIy