GASILCI NE MOREJO V BS-3 V bezigrajski soscski BS-3, kakor vse kaže, ne veljajo prometni predpl&i, ki so sicer veljavni na ozemlju SFRJ. Ob soseskl so dobro urejeni asfaltirani parkirni prostori, ki pa sa-mevajo skora) prazni. Pri vhodu v sosesko namreč stoje znaki, ki prepovedu-jejo promet, od njih naprej pa je nič koliko parkiranUi osebtiih avtomobiloo. Brezobztmi vozniki ttrH-jo prometne predpise brez strahu, saj vedo, da do BS-3 ne seže milica, Le manj pa pajek, sicer strah in trepet Ljubljančanov. Kršenje prometnih pred. pisov pa lahko poveroči cel niz težjih posledic: — predrzni vozniki ogro-zajo otroke, fci naj bt bili varni, kjer je promet pre-povedan; — mirrta soseska, odmak-nfena od prometnih ztX, je postala hrupna, saj brez-veslni kršiletfi vozifa po BS-3 tudi ponoči, zgodaj zjutraj pa bttde svoje $o-sede; — podobno velja tudi za OTiesnaževanje zraka, ker nekateri parkirajo ttk pod okni. — pašeo najnevarnejU po-sledici brezvestnega tn ne-spametnega kršenja promet-nih predpisov: ob vhodu v sosesko na dovozih v Tre* btnjsko tdico m ulieo 29. hercegovske divizije stoje tabte, ki prepoveduejejo ves promet, pod njimi pa piš« »RAZEN ZA INTERVEN-CIJSKA VOZILAtc. V tem se skriva največja nevarnost, saj ravno ta vo-zila ne bl imela dostopa do h'š ali vUoda, Kar samistt-mo si gasilce, ki ne bl mo-gli posredovati v primeru potara, alt pa reševalce, fct bi morali bolnika prenašatl prek parkiranih vozil. Zaradi vseh teh in $e kak-Snega vzroka slanovalci BS-3, vsaj tisti, ki sia jtm red tn varnost bolj pri srcu kot udobje in malomamost, pozivamo vse, ki so za to zadolženi, predvsem pa mt-lico, da opravijo svojo dolž-nost in zagotovijo red, spo-štovanje prometnih predpU sov, v prvi vrsti pa varnost občanov v BS-3. Ce pa res ne bo druge maZnosti, bo treba problem reševati s stališča samozO' ščite občanov v BS~3, kar fe ie dolinoit dmibenopo-lillftnih OTganizacij sosesfce aii pa krajcvne skupnosti. STANOVALCI BS-3