Šolski vrtovi in mesta. Uvedba kmetijsko prirodoznanskega pouka v naše osnovne šole zahteva urejenih šolskih vrtov, ki naj služijo kot nazorilo pri tem pouku. Razveseljivo je, da so začeli mnogi učitelji vrtnarji preurejati šolske vrtove, ker se zavedajo, kolikega pomena je kmetijsko prirodoznanski pouk in urejen šolski vrt za vzgojo in praktično-izobrazbo naše mladine. Kdor ima zmisel za resnično vzgojo in napredek našega naroda, ta bo podpiral to prizadevanje. V prvi vrsti so v to poklica-ni naši lokalni faktorji: krajni šolski svetiin občlne. Žal pa, da ravno te korporaci je, ki so najbolj prizadete na stvari, ki bi imele od uspešne izvršitve tega načrta največ koristi, le malo pomagajo, pogostokrat vsled nevednosti in nepoučenosti celo nasprotujejo prizadevanju učitelja vrtnarja. To nas ne smc plašiti. Namen ]e dober, misel je zdrava in realizacija nujno polrebna. Potom tega pouka moremo najlažje in najsigurneje zainteresirati narod za šolo in pridobiti zanjo njegovo naklonjenost. Učitelj, ki kaže za ta predmet zanirnanje in v tem zmislu deluje, ve, da je krnetijsko prirodoznanstveni pouk in šolsko vrtnarstvo ona vez, ki bolj ko vse dru