Nančno ministrstvo objavlja: Sedanja vojna je jasno dokazala, kako veliko vlogo igra nravnost v modernein boju. Zato je začelo vrhovno armadno poveljstvo razmišljati1 o načinu, kako bi se moralični činitelj v oboroženi moči1 okrepil in s kakšnimi sredstvi1 bi se po vojni pcvzdignil srnisel prebivalstva za vojno moč države. V tozadevnem dopisu vrhovnega armadnega poveljstva z dne 25. januarja 1916 na ministrsko predsedstvo se opozarja, da bi bila predvsem šola — kot naravna gojiteljica donioljubnega duba — poklicana, da v dosego omenjene svrhe stopi v službo armade. V šolah naj bi se na slavnosten način naznanila vsa odlikovanja za hrabrost pred sovražnikom, ki so si jih zaslužili bivši učitelji in učenci dotičnega šolskega zavoda; to bi ne vplivalo> le na duha učencev kot bodočih vojakov, niarveč po njih tudi na duha v družinah. Istemu nainenu bi dobro služile tudi spoinenice v Ietnih poročilih, v katerih bi bilo opisati delež, ki ga je imel dotični zavod v svetovni1 viojni, in navesti vse učitelje in učence lastnega zavoda, ki so služili pred sovražnikoni, ter posebno poudariti odlikovancc. Glede odlikovanj se niiorejo šolska vodstva izvestiti v uradnih razglasih ali pa pri nadomestnih krdelib.