DELEGATSKO VPRAŠANJE ŠT. 173 -DELEGACIJA KS MEDVODE Delegacija KS zahteva, da se pojasni informacija objavljena v dnevnem časopisju glede avtobusa mestnega prometa štev. 15 Medvode-Bežigrad, saj je bila objavljena neodgovorna infor-macija, da je zahteva krajanov Medvod, da naj ta avtobus štev. 15 vozi skozi Dravlje in ne po Celovški cesti. Taka zahteva krajanov preko organov KS in delegatov ni bila nikdar postavljena. Zahtevamo, da ta avtobusna proga poteka po Celovški cesti kot pred rekonstrukcijo. To staliiče podpira tudi 00 2K in druge DPO. Odgovor: Ni nam znano, kdo je dal časopisu takšno informacijo. TOZD Mestni potniSki promet prav gotovo n«, ker to ni bilo nikdar predvideno. To vedo tudi delegati, ki so zastopali Medvode na 4. redni seji Interesnega odbora Komunalne skupnosti občine Ljubljana Siška. Njihov sklep, da je potrebno progo preusmeriti po Industrijski cesti ob železnici je bil posredovan TOZD MPP. V TOZD smo bili mnenja, da naj bi preusmeritev opravili takrat, ko bo Celovška (2. faza) gotova in bo potrebno preusrnerjanje tako proge 1, kakor tudi proge 15. Za preusmeritev trase proge 15 na Industrijsko cesto ob železnici je TOZD MPP soglašala iz dveh razlogov. Prvi je bil ta, da je precejžnje število delavcev iz Medvod zaposlenih na območju Industrijske zone Šiška (v Stegnah) drugi pa ker je bilo veliko pritožb krajanov iz Medvod, da na Bavarskem dvoru ne dobijo mesta v vozilih proge 15, ker le ta zasedejo potniki iz Zgornje šiške, ki bi sicer lahko uporabljali tudi vozila prog: 1, 3, 5, 7, in 18. To progo smo pač želeli ohraniti predvsem za krajane iz Medvod. Na 6. seji Interesnega odbora pa so krajani Medvod zahtevali, da se progo 15 vrne na Celovško cesto. Bili smo sicer mnenja, da naj bi to progo le peljali po Industrijski cesti ob železnici, ker je tam manj postajališč, cesta je tudi manj obremenjena in vsled tega tudi potovanje hitrejše. Oogovorili smo se, da bi jo vsaj poizkusno dali na Industrijsko. Zaradi mnogih telefonskih kli-cov in KS pismene zahteva KS Medvode, občine Šiška in potni-kov pa smo progo vrnili na Celovško cesto. Tako smo tudi obvestili občinstvo preko radia in dnevnega časopisa. Pripominjamo tudi, da je proga 15 najbolj deficitna proga in je na njej že v letošnjem prvem polletju 2,058.991,00 dinarjev izgube. Za ugotavljanje dejansko potrebnega števila vozil na tej progi bo vsekakor potrebno v bodoče ugotavljati zasedenost vozil med Šentvidom in Medvodami. Tovanžki pozdrav! Direktor TOZD mestnipot. promet Žagar Stane