®)M\§ss@ ®mm @ib@hi]’ §wnfn mmi Sveti Tomaž, 28.12.2012 Letnik 1 Številka 14/2012 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI TOMAŽ VSEBINA 43. ODLOK o proračunu občine Sveti Tomaž za leto 2013 44. SKLEP o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2013 45. SKLEP o letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem za leto 2013 43. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 27/08-odl US, 76/08, 100/08-odl. US, 79/09, 14/10-odl US, 51/10, 84/10-odl US in 40/12-ZUJF), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo in 110/11 -ZDIU12) in 23. člena statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož št. 7/07) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 16. redni seji, 27.12. 2012 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SVETI TOMAŽ ZA LETO 2013 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Sveti Tomaž za leto 2013 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov Proračun 2013 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 2.300.900,00 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.642.762,00 70 DAVČNI PRIHODKI 1.538.381,00 700 Davki na dohodek in dobiček 1.420.589,00 703 Davki na premoženje 80.825,00 704 Domači davki na blago in storitve 36.967,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI 104.381,00 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 63.330,00 711 Takse in pristojbine 1.500,00 712 Globe in denarne kazni 1.100,00 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 2.500,00 714 Drugi nedavčni prihodki 35.951,00 72 KAPITALSKI PRIHODKI 33.479,00 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 33.479,00 73 PREJETE DONACIJE 0,00 730 Prejete donacije iz domačih virov 0,00 74 TRANSFERNI PRIHODKI 624.659,00 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 171.466,00 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 453.193,00 II. SKUPAJ ODHODKI 2.481.574,56 40 TEKOČI ODHODKI 482.733,00 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 149.353,00 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 24.714,00 402 Izdatki za blago in storitve 267.684,0 403 Plačila domačih obresti 13.036,00 409 Rezerve 27.946,00 41 TEKOČI TRANSFERI 876.969,00 410 Subvencije 40.900,00 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 372.295,00 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 80.134,00 413 Drugi tekoči domači transferi 383.640,00 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1.039.462,02 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1.039462,05 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 82.410,51 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 24.000,00 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 58.410,51 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (l.-ll.) -180.674,56 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov Proračun 2013 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 6.095,00 75 Prejeta vračila danih posojil 6.095,00 750 Prejeta vračila danih posojil 6.095,00 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0 440 Dana posojila 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- v.) 6.095,00 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov Proračun 2013 VII. ZADOLŽEVANJE 0 50 ZADOLŽEVANJE 0 500 Domače zadolževanje 0 Vlil. ODPLAČILA DOLGA 76.031,00 55 ODPLAČILA DOLGA 76.031,00 550 Odplačila domačega dolga 76.031,00 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) -250.610,56 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -76.031,00 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 180.674,56 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.PRETEKLEGA LETA 250.610,56 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Sveti Tomaž. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: prihodki požarne takse, okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, lovska koncesijska dajatev, prihodki iz naslova namenskih sredstev državnega proračuna za investicije, prihodki iz naslova najemnin za komunalno infrastrukturo, prihodki iz naslova najemnin za grobove, prihodki od občanov, ki se namenijo za namene za katere se pobirajo (sofinanciranje modernizacije JP), drugi namenski prihodki sofinancerjev. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu neposrednih uporabnikov: občinskega sveta, nadzornega odbora, župana in občinske uprave odloča župan na predlog pristojnega uslužbenca za finance. Prerazporejanje je možno med proračunskimi postavkami v posebnem delu proračuna med finančnimi načrti neposrednih proračunskih uporabnikov. Prerazporeditev pravice porabe župan odobri s pisnim sklepom iz katerega je razvidna prerazporeditev med proračunskimi postavkami ter na katerem kontu se pravica povečuje in na katerem se zmanjšuje, tako da ostane proračun uravnotežen, oziroma na kateri postavki se odpira nov konto. Župan poroča občinskemu svetu o izvršenih prerazporeditvah, skupaj s poročilom o izvrševanju šestmesečne realizacije proračuna in z zaključnim računom, ko občinskemu svetu poroča o veljavnem proračunu in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega; 1. v letu 2014 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov na podlagi spremenjene dokumentacije. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. proračun proračunske rezerve, oblikovanje po ZJF, 2. proračun stanovanjskega sklada, 3. stanovanjski rezervni sklad Proračunska rezerva se v letu 2013 oblikuje v višini 6.000 evrov. Na podlagi za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF vključno do višine 5.000 evrov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotovijo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih in drugih proračunskih uporabnikov se določi s pogodbo. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 10. člen (odpis terjatev) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 evrov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 11. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) (1) Župan je pooblaščen, da odloča o likvidnostnem zadolževanju do višine 5 % vseh izdatkov zadnjega sprejetega proračuna, če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti. (2 Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2013 ne bo zadolževala. (3) Javni zavodi, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Sveti Tomaž se smejo zadolžiti le s soglasjem ustanoviteljev. O soglasju k zadolžitvi in izdaji poroštev odloča občinski svet. 6. PREDHODNE IN KONČNE ODLOČBE 12. člen (začasno financiranje v letu 2014) V obdobju začasnega financiranja Občine Sveti Tomaž v letu 2014, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410-20/2012 01 MC Sveti Tomaž, 27.12.2012 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. PRILOGA: Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov (objavljeno na spletni strani občine) 44. Na podlagi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/2010) in 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/2011) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07) je občinski svet na svoji 16. redni seji, dne 27.12.2012 sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2013 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2013. Po 7. točki 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 14/07) letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja samoupravnih lokalnih skupnosti sprejme občinski svet na predlog župana. 2. člen Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2013 se načrtuje v orientacijski vrednosti 34.199,00 EUR. Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja obsega naslednje nepremičnine._______________________ Zap. št Pare. št. površina v m2 Katastrska občina Vrsta nepremičnine Predvidena sredstva Ekonomska utemeljenost 1. 37/2 11412 Tomaž Njiva, travnik, sadovnjak 10.000 Nakup za kasnejšo menjavo z zemljiščem v obrtni coni 2. Del 352/9 Cca 1000 Koračice njiva 10.000 Nakup za ureditev parkirišča ob pokopališču 3. 1320/4 24 Trnovci pot 72,00 Po zemljišču poteka cesta 4. 1320/5 39 Trnovci pot 117,00 Po zemljišču poteka cesta 5. 182/2 86 Pršetinci travnik 258,00 Po zemljišču poteka cesta 6. 1001 438 Bratonečice pašnik 1.752,00 Po zemljišču poteka cesta 8. 1090/2 1609 Savci travnik 10.000 Nakup domačije Cajnkar 7 Stroški nakupa (notar, davek) 2.000,00 Skupaj 34.199,00 Zemljišče s pare. 37/2 je zemljišče, ki se nahaja ob naselju pri Svetem Tomažu. Je v postopku pridobivanja od leta 2012. Ker postopek še ni zaključen je potrebno zemljišče vključiti v načrt pridobivanja za leto 2013. Zemljišče s pare. št. 352/9 -del predstavlja zemljišče, ki se nahaja ob pokopališču in bo namenjeno za parkirišče. Znesek predstavlja kupnino in odškodnino za del zemljišča, ki ga je občina koristila vsa leta. Zemljišče je v postopku odmere od leta 2012 vendar postopek še ni zaključen, zaradi česar je potrebno zemljišče vključiti v načrt pridobivanja za leto 2013. Zemljišče s pare. št. 1090/2 k.o. Savci predstavlja domačijo g. Cajnkarja. Hišo brez gospodarskega poslopja nam bodo lastniki podarili, zemljišče pred hišo do lokalne ceste pa bo predmet nakupa. S postopkom seje začelo v leto 2012, ker postopek še ni zaključen je potrebno zemljišče vključiti v načrt pridobivanja za leto 2013 Pare. 1320/4 in 1320/5 k.o. Trnovci sta bili odmerjeni in predstavljata cesto. Prav tako poteka cesta po zemljiščih s pare. št. 182/2 k.o. Pršetinci in 1001 k.o. Bratonečice. Parcele, ki niso celota bo potrebno odmeriti. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410-20/2012 01 MC Sveti Tomaž, 27.12.2012 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 45. Na podlagi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/2010) in 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/2011) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07) je občinski svet na svoji 16. redni seji, dne 27.12.2012 sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM ZA LETO 2013 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine za leto 2013. Po 7. točki 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 14/07) letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem samoupravnih lokalnih skupnosti sprejme občinski svet na predlog župana. 2. člen Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem za leto 2013 se načrtuje v orientacijski vrednosti 33.479,00 EUR. Letni načrt prodaje nepremičnega premoženja obsega naslednje nepremičnine:__________________________ Pare. št. Katastrska občina površina v m2 Vrsta nepremičnine Način razpolaganja Orientacijska vrednost *1/1 Rakovci 72 Stavbišče prodaja 5.000 7/2 Rakovci 1086 pašnik prodaja 5.000 *1/2 Rakovci (Rakovci 18) 29 Stavbišče s stavbo prodaja 50 del 7/1 Rakovci cca 500 travnik prodaja 750 8/1 Rakovci 291 pašnik prodaja 437 del 15/1 Koračice cca 300 pašnik prodaja 450 del 14/1 Koračice cca 500 njiva prodaja 750 57/1 Pršetinci 3559 sadovnjak prodaja 3.055 57/2 Pršetinci 5957 njiva prodaja 5.683 62/2 Pršetinci 660 travnik prodaja 440 63/1 Pršetinci 1007 travnik prodaja 864 *67 Bratonečice 602 dvorišče prodaja 5.000 stavbišče *23 Senik 349 stavbišče prodaja 6.000 Skupaj 33.479,00 Gre za okvirne cene, pravni posel pa se bo sklenil po cenah določenih na podlagi cenitve«. Ekonomska utemeljenost: Predmet letnega načrta prodaje so zemljišča, ki jih je občina Sveti Tomaž podedovala po pokojni Štiberc Ani, pokojnem Repe Jožefu in Gašparič Mariji. Ker gre za zemljišča, kijih občina ne potrebuje, je smiselno da se čimprej prodajo. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410-20/2012 01 MC Sveti Tomaž, 27.12.2012 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r.