OSNUTEK STATUTA Slcupščina temeljne telesnokulturne skupnosti Ljubljana-Bežigrad je na ustanovnem zasedanju dne ... 1973, na podlagi 10. člena zakona o telesnokul-tumih skupnostih (Uradni list SRS, št. 20/73) sprejela začasni STATUT TEMELJNE TELESNO- KULTURNE SKUPNOSTI LJUBUANA- BEZIGRAD I. SPLOŠNE DOLOCBE 1. Clen Temeljna telesnokulturna skupnost Ljubljama Bežigrad (v nadaljnjem be-sedilu: skupnost) je skupnost delovnih Ijudi in občanov, vključenih v telesno-kulturne organizacije, delavcev v te-meljnih in drugih organizacijah združe-nega dela ter občanov v krajevnih skupnostih. 2. člen Skupnost je pravna oseba. Skupnost je samoupravna interesna skupnost s sedežem v Ljubljani. 3. dlen Skupnost deluje v skladu z zako-nom o telesnokulturnih skupnostih in drugimi predpisi izdanimi na podlagi zakona, družbenimi dogorori, samaup-ravnlml sporazumu, sklepi in stališči RK SZDL o »telesni kulturk ter v skladu s tem statutom. ' 4. člen Skupnost ima pečat okrogle oblike. Ob robu v zgornjem polkrogu je na-pisano ime skupnosti: »Temeljna teles-nokultuma skupnost«, v sredini pa je naveden sedež skttpnosti: »Ljubljana-Bežigrad«. 5. flen Skupnost je soustanovitelj telesno-kulturne sikupnosti SR Slovenije. II. NALOGE SKUPNOSTI 6. dlen Telesnofcultuma dejavnost je kot družbena dejavnost kulturna vrednota. ki prispeva k adravju, delovnim in ob-rambnim sposobnostim, vzgoji, patrio-fcizmu, bratstTU, enotnosti in interna-cionalizmu, smotrni in aktivm uporabi prostega časa, osebnemu zadovoljstvu ta k oblikovanju, izraženju in potrjeva-nju celotne človekove osebnosti. Telesnokulturna dejavnost je dejav-nost posebnega družbenega pomena. 7. člen Skupnost usmerja in usklajuje te-lesnokultumo dejavnost s splošnimi družbenimi potrebamd in razvojem, pri čemer zlasti skrbi za organizirano za-dovoljevanje osebnih in skupnih potreb delovnih ljudi in občanov na področju telesne kulture. Skupnost uveljavlja v skJadu z do-lodili ustave SFB Jtigoslavije in SR Slo-venije ter zakona o telesnokultumih skupnostih in statuta obfiine take druž-bene odnose, ki zagotavljajo delcvvnim ljudem in občanom neposredno odlo-čanje o programih telesnokulturnih. de-javnosti in o financiranju le-teh. 8. člen Skupnost skrbi za uresničevanje družbene vloge telesne kulture in za povezovanje telesnokulturne dejavnosti z dejavnostmi drugih družbenih po-dročij, za medsebojno usklajevanje in-teresov ter oblikovanje in uresnidwa-nje razvojnih načrtov, za nadaljnji raz-voj ter utrjevanje samoupravnih raz-merij na področju telesne kulture. 9. dlen Skupnost soobliiknje preko svoje de-legacije politiko telesae kulture v re-pubUki tn federacijl. III. ORGANI SKUPNOSTI 10. člen Organa skupnosti sta: A. skupščina skupnosti in B. izvršni odbor skupščine skup-nosti. A. SKUPŠCINA SKUPNOSTI U. člen Najvišji organ upravljanja skupno-sli je skupščina. Skupščimo sestavlja 89 delegatov in sicer iz: 1. (temeljnih) organizadj združene-ga dela: 34 delegatov; (TOZD ali OZD z nad 500 zaposlenimi imajo samostoj-no delegacijo oz. delgatsko mesto, združene organlzacije do 500 zaposle-nih imajo eno delegatsko mesto oz. de-legacijo). 2. Krajevne skupnosti: 11 delegatov; 3. Tetesnokulturne tn druge organi-zacije, kl se ukvarjajo s telesnokultur-no dejavtiostjo: 44 delegatov (tn po. dročja dejavnosti: telesna vzgoja, teles-nokultuma rekreacija in šport izvolijo 44 delegatov). Podroben nafiin konstituiranja skup- i ščine se uredi s posebnim sklepom o številu delegatskih mest, ki je sestavni del tega statuta. 12. člen Skupščina skupnosti apravlja zlastl naslednje naloge: — sprejema, dopolnjuje in apreminja statut in drtige splošne akte skup-nosti, — sprejema poslovnik o svojem delu in tolmadi dolofiila statuta, — sprejema dolgorodne, srednjeročne, letne programe dela in razvoja ter financiranja telesnokulturne dejav-nosti v občini, — določa načela in merila delitve ter uporabe sredstev, s katerimi razpo-laga, — od^oča o uporabi in razdelitvi sred-stev skupnosti, — sprejema letni finandni načrt in za-ključni račun skupnosti, — odloča o združevanju svojih sred-stev s sredstvi drugih telesnokultur-nih skupnosti za financiranje skup. nih nalog, — sodeluje s telesnokulturnimi skup-nostmi v drugih občinah in spod-buja organizirano medobčinsko so delovanje, — sooblikuje programe telesnokultur-ne dejavnosti na raivni republike in federacije ter odloča o svojem de-ležu financiranju skupno dogovorjo-nega programa, — spodbuja in razvija telesnokultumo sodelovanje v mednarodnem meri-lu, zlasti še z zamejskimi telesno kulturnimi organizacijami in zdru-žesnji, — razpravlja in sklepa o poročilih iz-vršnega odbora in njegovih organov, — obravnara pripombe, mnenja in prt poročila pristojnih organov občinske skupščine in družbenopolitičnili or-ganizacij ter jih obvešča o svojih ukrepih oziroma stališčih, — daje pobude in predlaga sprejem predpisov, ki se nanašajo na teles-nokulturno dejavnost, — daje pobude in odloča o ustanavlja-nju temeljnlh organizacij združena-ga dela na področju telesnokulturn« dejavnosti, — voli delovno predsedstvo skupščin« skupnosti, — voli in razrešuje predsednika, podpredsednika iin člane izvršnega odbora skupščine skupnosti, — voli delegacije za skupščino družbe. nopolitičnih skupnosti, — voll delegaoijo za skupščino telesnOi kulturne skupnosti SB Slovesnije, — odloča o proSnijah In pritožbah dele-gatov skupšdme, — nagrajuje in podeljuje priznanja za dosežke in dejavnosti na telesnokul-turoem področju na podlagi poseb-nlh meril, predlaga kandidate za družbena in državna odlikovanja ter priznanja, — opravlja drage naloge določene z zakonom in s tem statutorn. '}.'.- ' " " 13. aen Delegatl posameznih področij se lah-ko po potrebi sestajajo ločeno in ob-ravnavajo problemtiko, za katero so posebej zainteresirani. Delegati delegaclj (temeljnih) orga-nisacij združenega dela' se samostojno sestajajo zlasti kadar razpravljajo-od-ločajo o stopnji in virih sredstev za sklenitev samoupravnega sporazumaza financiranje telesnokulturne de.iavnosti telesnokulturne skupnosti Ijubljana Bežigrad. LoSeno sestajanje delegatov se po-drobneje uredi v poslovniku o delu skupščine. 14. člen Odgovornost, pravice ln dolžnosti delegatov skupščine so: — delegat ima pravico z glasovanjem odločatt, — delegat ima pravico predlagati skup-ščini stališča in sklepe ter sprožiti vsako vprašanje z delovnega po-dro6ja skupščine in izvršnega odbo-ra skupnosta, — delegat ima pravico predlagati v ob-ravnavo skupšeimi vprašanja, kl se manašajo na delo skupščine, izvršne-ga odbora in njegovih organov, iz-vršnega zakona o telesnokultumih skupnostih in drugih glavnih aktov izdanih na podlagi zakona, sprejete-ga programa In drugih sktepov skup-ščine skupnosti; — delegat ima pravico obrnlti se na izvršni odtoor, predsednika izvršn^ga odbora in predsednike komisij o vprašanjih, kj se tičejo njihovega dela in zadev Iz njihove pristojno-sti — vsak delegat ima pravico biti izvo ljen v delovna telesa skupnosti; — vsak delegat je dolžan redno sprem-ljati delo organov skupnostl in ak-tivno sodelovati na zasedanjih skup-Sfiine in drugih izvoljenih organov; — delegat si mora pred zasedanjem skupščkie zagotx>viti mnenja m stali-šča o vprašanjih, kl so na dnevnem redu zasedanja, tiste organizacije, ki ga je delegirala; prav tako je dol-žan poročati organizaciji o svojem ' delu in sprejetih sklepih ter stali-ščih skupSčlne. 15. čten Skupšiina opravlja naloge iz svoje pristojnosti na rednih ali izrednih za-sedanjiii. Redno ali izredno zasedaiije skup-Sčin« je sklepčno, če je navzoOih več kot 2/3 del^atov. 16. 61en Sklepl skupščine so veljavnl, 6e za-nje glasuje 2/3 vseh delegatov alf pa večina prisotaih delegatov. Z 2/3 večino glaso? vseh delegatov sklepa skupšfiina o: — sprejemanju, spremembah in dopol-nitvah statuta in drugih splošnih aktoT? skupnosti; — sprejemanju dolgoročnih, STednje-ročnih in letnih programov dela ter razvoja in o financiranju telesno-kultume dejavnosti v občini; — določanju načel in meril delitve ter uporabe sredstev, s katerimi rasspo-laga; — sprejemanju letnega finančnega na-črta in zaključnega računa; — zadolžitvah skupnosti in o odobra-vanju kreditov Iz svojih sredstev. O vseh drugiih vprašanjih, razen Ce skupšeina drugače ne odloCi, sldepa skupšdina ss večino glasav prlsotnlh de-legatov. O sklepih zasedanja skupščine mo-rajo biti obvešdenl vsi delegati skup-ščine in organizacije, na katere se skle-pi nanašajo. 17. člen SkupšCina ppravlja svoje delo na podlagi poslovnika. O zasedanju skupščine se vodi za-pisnik. 18. člen Redna zasedanja skupščine sklicu-je po lastni presoji ali po sklepu iz-vršnega odbora predsednik isnrršnega odbora najmanj trikrat letno. Izredna zasedanja skupščine sklicuje predsednlk izvršnega odbora: 1. 6e to zahteva 1/3 delegatov skup-ščine, 2. L& to zahtevti skupščina oW5ine Ljubljana Bežigrad. Ce predsednik ne skliče v 15 dneh izredne skuipšfilne, Jo lahko skliče pred-lagatelj. Na izrednih zasedanjlh skupšfiine se razpravlja samo o vprašanjih, zaradi katerih so bida zasedanja sklicana. 19. člen Delo skupščine vodi delovno pred-sedstvo, kl ga izvolljo delegati za vsa-ko zasedanie posebej. B. IZVRSNI ODBOR SKUPSCINE 20. člesn Izvršnl odbor lma predsednika, pod-predse&nika iin 10 do 15 članov. V iz-vr&nem odboru moTajo biti sorazmer-no zastopani delegati vseh treh po-dročtj 11. člena tega statuta. 21. člen Izvršnl odbor opravlja zlastl nasled-nje naloge: — sklicuje zasedanja skupščine; — uresničuje sklepe skupščine; — pripravlja predloge splošnfli aktov, Ju ji-b spiejema skupščina; — pripravlja gradiva za zasedanja* skupščine; — pripravlja predloge za razdelitev fi-nančnih sredstev in skrbi za izvr-ševanje finančnega načrta; — določa pcxipisnike za finančno po-slovanje; — sklepa pogodbe za potrebe skupno-sti s telesnokulturnimi institudjami in drugimi organizacijami; — imenuje In razrešuje predsedniike ter člane stalnlh in začasnlh kamislj; — imenuje sekretarja izvršnega od-bora, — obravnava poročila telesnokulturnih organizacij in svojih organov ter usklajujejo njihovo delovanje; — daje soglasje k pravilnikom o delu stalnih in začasnifa komlsiK — odloča o sistemizaciji delovnih mest strokovne službe in zagotavlja na podlagi samoupraimega sporazuma delovni skupnosti finančna sredstva za osebne dohodke; — poroča skupščini o svojem deJu; — opraivlja druge naloge, ki mu jih poveri skupščina. 22. 61en Izvršni odbor opraivlja svoje delo na podlagl poslovaika o delu izvrSnega odbora, ki ga sprejme na svoji prvi seji. Seje izvršnega odbora skllcuje pred-sedndk po potrebi, mora pa jlh skH-cati na zahtevo najmanj treh članov. Izvršni odbor je sklepčen, če je na seji naraočih več kot polovica 4181107. Sklep izvršnega odbora je sprejet, če je zanj glasovalo več kot polovica na-vzočih članov. O sklepih izvršnega od-bora morajo biti obvešeenl vsi delegati skupščine in člani izvršnega odbora. Na seji izvršnega odbora se vodd zapisnik. 23. Clen s. Predsednik izvršnegs odbora Predsednik izvršnega odbora otgnv-lja zlasti naslednje naloge: — sklicuje in vodi sejo; — podpisuie akte in sklepe skupščtae In ifcvršnega odbora; — zastopa skupnost pred tretjimi osebaml; — skrbi za izvrževanje sklepov skup-Sfine in izvršnega odbora skupno-sti; — je odredbodajatec za izvršitev fl-nančnega načrta; — opravlja druge naloge, ki mu jih po-verita skupščina in izvršni odbor; Za svoie delo je predsednik izvTS-nega odbora odgovoren skupščini skup-nosti. V času njegove odsotnosti ga nado-mešča podpredsednlk fevršnega odbora 24. člen b. Sekretar skupnostl Sekretar opravlja zlasti naslednje naloge: — vodi strokcnmo službo skupnostl tn skrbi za organizacijo in delovanje strokavne, finančne in administn*-tivne službe; — pripravlja in sodeluje pri pripravlja-nju gradiva 2a zasedanje skupšči-ne m seje izvršnega odbora; — pripravlja analize, informacije, poro-čila in druga gradiva pomembna za delo skupščine in izvršnega odbora ter njegovih organov in opravl.a strokoima in druga dela na področ-ju telesne kulture; — pripravlja osnutke splošnlh aktov to pogodb za razdelitev sredstei} skupnosti; — skrbl za delovno povezoronje z dru-gimi organi In službami, pristojnlmi za vprašanja telesnokulturne dsja17 hosti; — skrbi za izvTševanje sklepov %K\xp-ičine in izvršnega odbora; — skupaj s predsedniki komisij skrbi za pravočasno izvrševanje lijihovih nalog; — skrbi za obveščanje javnosti; — oprartja druge posle, ki mu jlh po-verita skupščina in izvršni odbor. • Za svoje delo In za delo strokovne službe je odgovoren izvršnemu odboru skupnosti. Sekretar je pomožni odredbodajalec za izvršitev flnančnega načrta skupno-sti. 25. 61an c. Stalne komisije Izrršnega odbora Izvršni odbor ima naslednje stalne . komisije: ' 1. za finance, 2. za kadre, 3. za objekte, 4. za priznanja in nagrade, 26. Clen Komieije štejejo najmanj 5 Clanov. Vsaka komlsija ima predsednika, kl je član izvršoega odbora. 27. člen Komisije delujejo v skladu z dolo-čill tega sta-tuta, na podlagi svojega praiviinika o delu komisij ter sklepih izvršnega odbora. Pravilnike o delu komlsije potrdi izvršni odbor. Komisije skrbijo za uresničevanje programa skuipnosti ter spremljajo in proufiujejo problematiko svojega' po-dročja dela. S praivilniki o delu komisij se po. drobneje določi vsebina in način delo-vanja. 28. 4leti IzvrSni odbor lahko za Izvrševanje določenih nalog imenuje začasne komi-sije. 29. 61en Mandatna doba članov izvrSnega od-bora in Clanov komisij je 4 leta. Vsl voljeni ln nmenovani člani so lahko poncmio zapovrstjo izvoljeni še za eno mandatoo dobo. 30. člen Skupšfiina skupnosti lahko pred po-tekom mandatne dobre predlaga orga-nizadji, da zaradi daljše odsotnosti, bole2snl, lastne želje, neaktivnosti in drugih razlogav, odpokliče delegata Iz delegacije ali celotno delegacijo, kl Jo je izvolila v skupščino in namesto nje ali posameznega delegata izvoU dru-gega. Predlogi za odpoklic morajo biti obiaaioBeni to uteimeljeni. 31. Men Zaradi enotne politike razvoja teles-nokulturne dejavnosti v občini, smotr-nega organiziranja in trošenja finanč nih sredstev so del strokovne službe skupnosti tudi: 1. odbor za telesno kulturo v vzgoj-noizobraževalnib ustanovah, 2. odbor za športno rekreacijo, 3. odbor za šport. NatančnejSa razmerja med skupno-stjo in odbori se urejajo s posebnim sporazumom. 32. Clen d) Strokovna služba Skupnost ima lahko strokovno služ-bo, ki opravlja naloge za skupšfiino in iBvrSčnl odbor. Ce v občini obstaja strokovno-ad-ministrativna sliJžba, kl lahko opravlja naloge za več samoupravnih toteres-nih skupnosti ali če se taka služba v obfiinl ustanovl, lahko skupnost koristi n)«ne usluge za izvrševanje svojlh na-log. O koriSčanju uslug take službe od-loča izvrSnl odbor. 33. eien Delovna skupnost ima pri uresnifie-vanju samoupravljanja smiselno enak položaj kot delovna skupnost v občin-skem upravnem organu. 34. člen Sredstva za delcyvanje strokovne službe In delovne skuipnosti se določi-jo vsako leto na podlagl programa dela v ftoančnem načrtu skupnosti. Odred-bodajalec za ta sredstva je sekretar skupnosti. IV. JAVNOST bELA SKUPNOSTI 35. člen Zasedanja skupšftine, seje izvršnega odbora tn komisije so Javne. Za zasedanja skupičlne, seje izvrš-nega odbora im komisije vabi sklicatelj predstavnlke tiska, radla In TV, lahko pa tudi predstavnike druglh organov zaradi sodelovanja in povezOvanja te-lesnakultume dejavnosti v obfiini. 36. Cten Statut, program in drugi pomemb-nejSi splofeil akti skupnosti se po spre-j«tju dostavijo temeljnim organizaci- jam združenega dela, krajevnim skup-nostim, telesnokultumim organizacl-jam, vzgojno-izobraževalnim ustano-vam, družbeno-političnim organlzaci-jam in sk^ipSdiru obfiine Ljubljana Ba-žigrad. V. FINANCIRANJE TELESNOKULTURNE DEJAVNOSTl Viri tn uporaba 37. člen Osnovnl vir skupnosti za ftoancira-nje telesnokulturnih dejnosti je prispa-vek iz osebnega dohodka ali prispa-vek ia dohodka temeljnih organizacij združenega dela ali oba. Višina sredstev iz navedenega vitb iz 1. odstavka tega člena, se določl s samoupravnim sporazumom o financi-ranju telesnokulturne dejavnostl, ki ga sklenejo delovni ljudje v temeljnlh or-ganlzacijah • zdmženega dela In drugi delovni ljudje na območju skupnost.i. Ce samoupravni sporazum iz druge-ga odstavka tega člena ne bi bil skle. njen oziroma, če sredstva zbrana s sa-moupravnim sporazumom ne zagotav-ljajo izvedbe osnovnih nalog iz pro^ gramov telesnokulturne dejavnosti, sprejme skupšdina skupnosti nov pn> gram, 6e tudi novega progTama ni mo-goče uresničiti, predlaga skupšfiina to-le&nokultume skupnosti skupščlni oMi. ne, da sprejme odlok o financiranju te-lesnokulturne dejavnosti v skladu 2 12. členom zakona o telesnokulturnih skupnostih. Skupšfiina skupnosti pred-laga skupščini občine vir in vi&ino sredstev za realizacijo programa. 38. člen. Druga šredstva skupnosti za ttaan-ciranje telesnokultUTne dejaraosti so tudi: 1. sredstva, kl jih za izvedbo dodat-nlh nalog ali za posebne namene delijo družbenopolitiCne skupnosti Iz prora-dunskih sredstev, druge samoupravne interesne skupnosti, organlzacije zdru-ženega dela, druge organizacije in ob-čani. 2. sredstva določena s posebnlmi predpisi. 3. dotacije in druga sredstva. 4. lastni dohodki. 39. člen Sredstva, kl jth dobi skupnost za posebne nainene. se uporabljajo v skla-du s teml nameni. 40. eien Sredstva skupnosti se stekajo na poseben račun skupnostl prl službi družbenega knjigovodstva Ljubljana-Bežigrad. 41. član Skupnost daje sredstva uporabnl. kom na podJagi njlhovlh programov, rezultatov dejavnosti njihovega dela ia t skladu z načeli ter merill o delitvl sredstev skupnosti. Skupnost lahko daje sredstva upo-rabnikom tudi pod pogojem, da pri-spevajo uporabniki za ta namen tudi del svojih sredstev ali da si zagotovi-jo dal sredstev iz drugih virov. Skupnost labko daje uporabnikom va. telesnokulturno dejavnost tudi po-sojila. 42. člen IzvTšni odbor skupščine ima pravi-co zahterati od uporabnikav sredstev, da poročajo skupnosti o realizadji ce-lokupno zbranih finančnih sredstev oz, da dokumentirajo ta sredstva. Ce uporabnik ne troši sredstev go-spodarno in v skladu s sprejetim last-nim programom ter programom skup-nosti, bo skupnost prenehala financira-ti dejavnost uporabnika, obenem pa predlagala občinski konferenci SZDL, da sprejme ustrezne ukrepe. 43. člen Skmpnost vodi točno evidenco med ¦vseml sredstvi, ki se za potrebe teles-ne kulture porabijo na območju skup-nosti. 44. Clen Za liBanciranje nalog telesnokultur-ne dejavnosU, ki so pomembne za več skupnosk, združuje telesnokulturna slogmost s samoupravnim sporazumom svoja sredstva s sredstiri drugtb. samo-upravnih interesnih skupnosti. ' 45. člen Skupnost prispeva del sredster » uresniievanje programa dejavnosti te-lesnokultume skupnosti SR Slovenije, skladno s samoupravnim sporazumom o njeni ustanovitvl in financiranju. 46. člen Skupnost tma obvezno rezervo. V obvezno i?ezervo skupnosti se vsa-ko leto izloča najmanj 2 odstotka skup-nih dohodkov skupnosti. S finančnim načrtom se vsako leto določi koliko sredstev se i&oti v obvezno rezervo. Obveznost izločanja sredstev v ob-vezno rezervo preneha, ko ta sred-stva dosežejo višino 5 odstotkov eno-letnih dohodkav skupnosti, ponovno pa nastane, ko se sredstva obvezne reeer-ve zmanjšajo pod ta znesek. 47. čleo Sredstva obvezne rezerve se uporab-ljajo: — če sredstva iz virov ne prit^ajo pravočasno; — če mora skupnost zaradl nepred-vjdenih objekttvnih okolišfiin dati veC-ja sredstva za financiranje telesnokul-turne dejasnosti, kot so bila dogovor-jena s pc^odbo in — 6e se pojavijo drugi, večji ne-predvideni iadatki, kl jih je skupnost dolžna kriti po samoupravnem spora-zumu o financiranju telesnokulturne dejavnosti in po tem statutu. O delitvi sredstev obvezne reaerve odloča skupščina skupnosti. O uporabi rezerre za posamezne namene do zneska din 3.000 lahko od-loča izvršni odbor. 48. 61en Za materialno ter fiivanSno poslova-nje skupnosti se uporabljajo načela.kl veljajo za samoupravns interesne skup-nosti in njitn enakovredne organizaci-je. Materialno finančna evidenca se vodi po dvojnem knjigovodstvu. VI. TEMELJNE ORGANIZACIIE ZDRU2ENEGA DELA 49. člen Skuipščina. skupnosti lahko ustano-vi temeljne organizacije združenega dela na področju telesne kulture, z na-menom hitrejšega imvoja te dejavno sti. VII. PREHODNE IN KONCNE , DOLOCBE 50. člen Zakonitost dela skupnosti nadzoru-je za telesno kulturo pristojni uprav-ni organ skupščine občine Ljubljana-Bežigrad. 51. Oen Organl skupnosti so dolžni obrav-navati na svojih sejah pripombe, mne-nja in priporočila skupščine občine, občinskih družbenopolitičnih Ln teles-nokuatamih organizacij. 52. filen Ce skuipnost preneha z d^iovanjem, preide vsa njena imovina. v last in up-ravljanje telesnokulturnim organizaci-jam v občini. 53. člen Ta začasni statut velja od.....1973, ko ga je sprejela skupSSina skupno-sti na svojem ustanovnem zasedanju, do koostituiranja redne skupščine ozl-roma največ leto dni od ustanovne skupščine temeljne telesnoikultuni« skupnosti Ljubljana Bežigrad.