72.ODLOK o spremembi odloka o proracunu Mestne obcine Ptuj za leto 2021 (str. 1) 73.PRAVILNIK o spremembah Pravilnika o povracilu stroškov šolskega prevoza šoloobveznih otrok in otrok s posebnimi potrebami v Mestni obcini Ptuj (str. 2) 74.ODREDBO o spremembi Odredbe o dolocitvi javnih in rezerviranih parkirnih površin na obmocju Mestne obcine Ptuj (str. 2) 75.SKLEP o spremembah Sklepa o potrditvi cen storitev izbirne lokalne gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javnih parkirišc in odvoza nepravilno parkiranih vozil na obmocju Mestne obcine Ptuj (str. 2) 76.SKLEP o izvajanju videonadzora na javnih površinah na obmocju Mestne obcine Ptuj (str. 3) 77.SKLEP o imenovanju nadomestnega clana razlicnih interesnih skupin Programskega sveta podjetja Javne službe Ptuj, d.o.o. (str. 4) 78.SKLEP o imenovanju predstavnika mestnega sveta ustanoviteljice v Nadzorni svet podjetja Javne službe Ptuj, d. o. o. (str. 4) 79. JAVNI RAZPIS za dodeljevanje pomoci za spodbujanje razvoja podjetništva v Mestni obcini Ptuj za leto 2021 (str. 4) 80. JAVNI RAZPIS za dodeljevanje štipendij in drugih oblik denarnih pomoci za izobraževanje Mestne obcine Ptuj za študijsko leto 2021/2022 (str. 8) 81.JAVNI RAZPIS najboljši študent 1. stopnje študija, najboljši študent 2. stopnje študija in najboljši študent 3. stopnje študija za študijsko leto 2020/2021 (str. 10) 82.JAVNI RAZPIS o sofinanciranju programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne obcine Ptuj v študijskem letu 2020/2021 (str. 11) 83.JAVNI RAZPIS o nagrajevanju napredovanja športnih ekip v Mestni obcini Ptuj v letu 2021 (str. 12) 72. Na podlagi 29. clena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno precišceno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 76/16 - odl. US, 11/18 - ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 - ZIUZEOP-A, 80/20 - ZIUOOPE), 29. in 40. clena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno precišceno besedilo, 14/13, 110/11 - ZDIU12, 46/13 - ZIPRS1314-A, 101/13, 101/13 - ZIPRS1415, 38/14 - ZIPRS1415-A, 14/15 - ZIPRS1415-D, 55/15 - ZFisP, 96/15 - ZIPRS1617, 80/16 - ZIPRS1718, 71/17 - ZIPRS1819, 13/18, 75/19 - ZIPRS2021, 36/20 – ZIUJP, 61/20 – ZDLGPE, 89/20 195/20 - odl. US, 203/20 - ZIUPOPDVE, 174/20 - ZIPRS2122, 15/21 - ZDUOP) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 28. redni seji, dne 20. 9. 2021, sprejel ODLOK o spremembi odloka o proracunu Mestne obcine Ptuj za leto 2021 1. clen V Odloku o proracunu Mestne obcine Ptuj za leto 2021 (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 16/20, 2/21 in 9/21) se tretji odsta­vek 13. clena spremeni tako, da se glasi: »(3) Posredni proracunski uporabniki obcinskega proracuna in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je obcina ter druge pravne osebe v katerih ima obcina neposredno ali posredno prevladujoc vpliv, se smejo v letu 2021 zadolžiti do skupne višine 4.200.000,00 EUR in le ce bodo imeli za odplacilo dolga zagotovljena sredstva iz neproracunskih virov. Soglasje k zadolžitvi mora izdati mestni svet.«. 2. clen Ta odlok zacne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 410-710/2020 Datum: 20. 9. 2021 Nuška Gajšek županja 73. Na podlagi 56. clena Zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 81/06 - uradno precišceno besedilo, 102/07, 107/10, 87/11, 40/12 - ZUJF, 63/13, 46/16 - ZOFVI-K in 49/16 - popr.), 16. clena Zako­na o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (Uradni list RS, št. 58/11, 40/12 - ZUJF, 90/12, 41/17 – ZOPOPP in 200/20 - ZOOM­TVI), 82. clena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in iz­obraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 - uradno precišceno besedi-lo, 118/06 - ZUOPP-A, 36/08, 58/09, 64/09 - popr., 65/09 - popr., 20/11, 40/12 - ZUJF, 57/12 - ZPCP-2D, 2/15 - odl. US, 47/15, 46/16, 49/16 – popr., 25/17 – Zvaj in 123/21) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 28. redni seji, dne 20. 9. 2021, sprejel PRAVILNIK o spremembah Pravilnika o povracilu stroškov šolskega prevoza šoloobveznih otrok in otrok s posebnimi potrebami v Mestni obcini Ptuj 1. clen (1) V Pravilniku o povracilu stroškov šolskega prevoza šoloobve­znih otrok in otrok s posebnimi potrebami v Mestni obcini Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 14/16) se v drugem od­stavku 3. clena predzadnji in zadnji stavek spremenita tako, da se glasita: »Upošteva se daljinomer »Google zemljevidi« spletnega iskalnika Google zemljevidi podjetja Google Slovenija. Daljinomer je dosto-pen na spletni strani https://www.google.si/maps/.«. (2) Tretji odstavek 3. clena se spremeni tako, da se glasi: »(3) Povracilo stroškov prevoza, na osnovi dejansko prevoženih kilometrov na relaciji od stalnega prebivališca do šole/zavoda in nazaj, se obracuna v skladu z Aneksom h Kolektivni pogodbi za negospodarske dejavnosti v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 88/21) v višini 10 % cene neosvincenega motornega bencina - 95 oktanov, veljavne za tekoci mesec.«. 2. clen Ta pravilnik zacne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem ve­stniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 007-26/2016 Datum: 20. 9. 2021 Nuška Gajšek županja 74. Na podlagi 14. clena Odloka o ureditvi cestnega prometa na ob-mocju Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 8/20) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Me-stne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 28. redni seji, dne 20. 9. 2021, sprejel ODREDBO o spremembi Odredbe o dolocitvi javnih in rezerviranih parkirnih površin na obmocju Mestne obcine Ptuj 1. clen (1) V Odredbi o dolocitvi javnih in rezerviranih parkirnih površin na obmocju Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 4/19, 8/20 in 5/21) se crta druga alineja 5.b clena. (2) V prvi alineji se vejica na koncu besedila nadomesti s piko. 2. clen Ta odredba zacne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestni­ku Mestne obcine Ptuj. Številka: 007-20/2012 Datum: 20. 9. 2021 Nuška Gajšek županja 75. Na podlagi 59. clena Zakona o gospodarskih javnih službah (Ura­dni list RS, št. 32/93, 30/98-ZZLPPO, 127/06-ZJZP, 38/10-ZUKN in 57/11), drugega odstavka 19. clena Odloka o koncesiji za opra­vljanje dolocenih lokalnih gospodarskih javnih služb v Mestni obcini Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 7/08, 10/12, 13/13, 15/13, 5/14 in 3/20) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20), je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 28. redni seji, dne 20. 9. 2021, sprejel naslednji SKLEP o spremembah Sklepa o potrditvi cen storitev izbirne lokalne gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javnih parkirišc in odvoza nepravilno parkiranih vozil na obmocju Mestne obcine Ptuj 1. V Sklepu o potrditvi cen storitev izbirne lokalne gospodarske jav­ne službe urejanja in vzdrževanja javnih parkirišc in odvoza ne­pravilno parkiranih vozil na obmocju Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 4/19, 6/19, 8/20 in 6/21) se v 1. tocki v tabeli v rubriki PARKIRIŠCA (dolgotrajno parkiranje) crtajo 11., 12.,13.,14. in 15. vrstica. 2. Ta sklep zacne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 007-20/2012 Datum: 20. 9. 2021 Nuška Gajšek županja 76. Na podlagi tocke (e) prvega odstavka 6. clena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o pro-stem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov), cetrtega odstavka 9. clena Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno precišceno besedilo in 177/20) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 28. redni seji, dne 20. 9. 2021, sprejel SKLEP o izvajanju videonadzora na javnih površinah na obmocju Mestne obcine Ptuj 1. S tem sklepom se doloca izvajanje videonadzora na javnih povr­šinah zaradi zagotavljanja nadzora nad javno infrastrukturo in javnim premoženjem, ter zagotavljanja varnosti ljudi, obcanov in obiskovalcev Mestne obcine Ptuj (v nadaljevanju: obcina), ter var-nosti in varovanja obcinskega premoženja, preprecevanja vanda­lizma, preprecevanja ogrožanja zdravja ljudi in okolja ter kulturne dedišcine. 2.  (1) Namen izvajanja videonadzora je zagotavljanje varnosti ljudi in premoženja. (2) Z izvajanjem videonadzora se preprecuje unicevanje premo­ženja ter ucinkoviteje zagotavlja varnost in zdravje. Ukrep je nujen za zavarovanje ljudi in premoženja, cilja pa ni mogoce doseci na drugacen nacin. (3) Upravljavec in obdelovalec osebnih podatkov je obcina. Za obdelavo osebnih podatkov lahko v skladu z dolocili 28. cle­na Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov, obcina doloci pogodenega obdelovalca in medsebojne pravice in obveznosti uredi s pogodbo. (4) Vrsta osebnih podatkov, ki so predmet obdelave so: slika po­sameznika ali vozila, datum in cas vstopa ali izstopa iz nad­zorovanega obmocja ter cas zadrževanja na nadzorovanem obmocju. (5) Opis dejavnosti obdelave osebnih podatkov: – izvaja se videonadzor – snemanje videonadzornega obmocja – zagotavljanje posnetkov; – zagotavlja se prenos žive slike – spremljanje neposrednega do-gajanja pred kamerami – z namenom, da se ucinkoviteje izva­ja nadzor s strani varnostne službe in obcinskih redarjev (od 00:00-24.00);  – cas izvajanja videonadzora: 24 ur, vse dni v tednu; – obdobje hrambe posnetkov: 30 dni (po preteku tega obdobja se posnetki brišejo). 3. Videonadzor, ki ga izvaja obcina ali pooblašceni zunanji izvajalec, ki ga za to pisno pooblasti obcina, se izvaja na naslednjih lokacijah: 1. Mestna tržnica: – na nepremicninah parc. št.: 1166/4, 4011 in 4012/1, vse k.o. 400 Ptuj. – Število kamer: 8. – Usmerjenost kamere: 1 kamera usmerjana na potopni valj na Miklošicevi ulici in kip Rudolfa Maistra, 1 kamera usmerja­na na gostinsko teraso, razstavišcni prostor na prostem in v urbano opremo, 2 kameri usmerjeni na službena vhoda v tr-govino in kavarno ter urbano opremo v dve smeri, 1 kamera usmerjena na vhod v dvigalo in skladišce, 2 kameri usmerjeni na vhod oz. izhod v javne sanitarije in kletne prostore objekta v dve smeri. – Lokacije kamer: 1 kamera na južnem procelju stavbe št. 925 k.o. 400 Ptuj, 1 kamera na zahodnem procelju stavbe št. 1334 k.o. 400 Ptuj, 1 kamera na sprednjem procelju stavbe št. 929 k.o. 400 Ptuj, 5 kamer na stavbi št. 5314, k.o. 400 Ptuj. 2. Parkirišce Zadružni trg: – na nepremicninah parc. št. 1785, 1786 in 1788, vse k.o. 400 Ptuj. – Število kamer: 5. – Usmerjenost kamer: 1 kamera usmerjena na nadzorni pro-stor in del parkirnih mest na zahodni del parkirišca, 2 kameri usmerjeni na postajo za izposojo koles v dve smeri, 1 kamera usmerjena na elektricni polnilnici, 1 kamera usmerjena na pet parkirnih mest na skrajnjem zahodnem vogalu parkirišca. – Lokacije kamer: 3 kamere na kandelabrih javne razsvetljave, 2 kameri v notranjosti postaje za izposojo koles. 3. Parkirišce Potrceva cesta: – na nepremicninah parc. št. 1438/1, 1439 in 1441, obe k.o. 400 Ptuj. – Število kamer: 2. – Usmerjenost kamer: vhodna in izhodna zapornica za parkiri-šce in parkirna mesta na vzhodnem delu parkirišca. – Lokacije kamer: na drogih ob vhodni in izhodni zapornici. 4. Potopna valja, Krempljeva ulica, Ptuj: – na nepremicninah parc. št. 4041/1 in 4028, obe k.o. 400 Ptuj. – število kamer: 2. – Usmerjenost kamere: vhodni in izhodni potopni valj – Lokacija kamere: na drogih ob vhodnem in izhodnem poto­pnem valju. 5. Rogoznica novo pokopališce: – na nepremicninah parc. št. 574/2 in 578, vse k.o. 388 Rogoz­nica. – število kamer: 4. – Usmerjenost kamer: 1 kamera usmerjena na vhod v parkiri-šce, 1 kamera usmerjena na službeni vhod v vežico, 1 kamera usmerjena na poslovni prostor v vežici, 1 kamera usmerjena na sanitarije ob poslovnih prostorih. – Lokacija kamere: 1 kamera na kandelabru javne razsvetljave, 3 kamere na stavbi vežice. 4. (1) Obcina zagotovi izvedbo vseh potrebnih ukrepov za varstvo osebnih podatkov, ki jih doloca zakonodaja s podrocja varstva osebnih podatkov, zlasti glede upoštevanja dolocil o izdelavi presoje ucinkov na zasebnost, spoštovanja splošnih nacel var-stva osebnih podatkov, rokov hrambe, ustreznega zavarovanja podatkov pred nepooblašcenim dostopom in pred varnostni-mi incidenti, zakonitostjo uporabe in posredovanja posnetkov ter vodenja ustreznih evidenc za zagotavljanje revizijske sledi. (2) Redni notranji nadzor nad zakonitostjo in ustreznostjo izvaja­nja videonadzora se zagotavlja s periodicni pregledi, ki jo obci­na izvede najmanj enkrat letno. 5. Ta sklep zacne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 007-17/2021 Datum: 20. 9. 2021 Nuška Gajšek županja 77. Na podlagi 36. clena Odloka o ustanovitvi podjetja Javne službe Ptuj, d.o.o. (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 7/13, 9/14, 11/16, 14/17, 1/18 in 1/20) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 28. redni seji, dne 20. 9. 2021, sprejel SKLEP o imenovanju nadomestnega clana razlicnih interesnih skupin Programskega sveta podjetja Javne službe Ptuj, d.o.o. 1. Mestni svet Mestne obcine Ptuj imenuje Branko Bezeljak za na­domestnega clana razlicnih interesnih skupin Programskega sveta podjetja Javne službe Ptuj, d.o.o. 2. Ta sklep zacne veljati z dnem sprejema na Mestne svetu Mestne obcine Ptuj in se objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 100-33/2010-29 Datum: 20. 9. 2021 Nuška Gajšek županja 78. Na podlagi 26. clena Odloka o ustanovitvi podjetja Javne službe Ptuj, d.o.o. (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 7/13, 9/14, 11/16, 14/17, 1/18 in 1/20) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 28. redni seji, dne 20. 9. 2021, sprejel SKLEP o imenovanju predstavnika mestnega sveta ustanoviteljice v Nadzorni svet podjetja Javne službe Ptuj, d.o.o. 1. Mestni svet Mestne obcine Ptuj imenuje Tatjano Vaupotic Zemljic za predstavnika mestnega sveta ustanoviteljice v Nadzorni svet podjetja Javne službe Ptuj, d.o.o. 2. Mandatna doba imenovanega v nadzornemu svetu traja štiri leta, vezana pa je na clanstvo v mestnem svetu oziroma na mandat žu­pana. 3. Ta sklep zacne veljati z dnem sprejema na Mestne svetu Mestne obcine Ptuj in se objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 100-128/2008-51 Datum: 20. 9. 2021 Nuška Gajšek županja 79. Na podlagi 43. clena Pravilnika o dodeljevanju pomoci za spod­bujanje razvoja podjetništva v Mestni obcini Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 2/21), Pravilnika o postopkih za izvrše­vanje proracuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07-ZIPRS0809, 61/08, 99/09 - ZIPRS1011, 3/13, 81/16 in 164/20) in skladno z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. december 2013 o uporabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delova­nju Evropske unije pri pomoci »de minimis« (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013), spremenjena z Uredbo Komisije (EU) št. 2020/972 z dne 2. julija 2020 in Zakonom o spremljanju državnih pomoci (Uradni list RS, št 37/04), Mestna obcina Ptuj objavlja JAVNI RAZPIS za dodeljevanje pomoci za spodbujanje razvoja podjetništva v Mestni obcini Ptuj za leto 2021 I. NAMEN JAVNEGA RAZPISA Sredstva po tem razpisu se dodeljujejo s ciljem in namenom po­vecevanja možnosti za ustanavljanje novih podjetij in dvig gospo­darske aktivnosti na obmocju obcine, vzpostavljanja ugodnega podjetniškega in inovativnega okolja za razvoj podjetništva in ino­vativnosti v obcini, ustvarjanja novih delovnih mest, spodbujanja razvoja socialnega podjetništva ter oživljanja mestnega središca. Za uresnicevanje ciljev obcine na podrocju razvoja podjetništva se sredstva po tem razpisu dodeljujejo po pravilih dodeljevanja po­moci »de minimis« skladno z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. december 2013 o uporabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoci »de minimis« (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013), spremenjena z Uredbo Komisije (EU) št. 2020/972 z dne 2. julija 2020 in Zakonom o spremljanju državnih pomoci (Uradni list RS, št 37/04). II. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih financnih sred­stev za uresnicevanje ciljev obcine na podrocju spodbujanja razvo­ja podjetništva, ki se dodeljujejo po pravilih o dodeljevanju pomo-ci »de minimis« za naslednje ukrepe po Pravilniku o dodeljevanju pomoci za spodbujanje razvoja podjetništva v Mestni obcini Ptuj: Ukrep 1: sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij, Ukrep 3: sofinanciranje samozaposlovanja Ukrep 4: sofinanciranje odpiranja novih delovnih mest, Ukrep 5: sofinanciranje zagona inovativnih podjetij, Ukrep 7: sofinanciranje zaposlovanja mladih, Ukrep 9: sofinanciranje spodbujanja razvoja in delovanja socialne­ ga podjetništva, Ukrep 10: sofinanciranje stroškov projektov, pomembnih za razvoj mestnega središca. III. VIŠINA RAZPISANIH SREDSTEV Sredstva so zagotovljena v proracunu Mestne obcine Ptuj za leto 2021 v višini 60.000,00 EUR, na proracunski postavki 437 Spod­bude za razvoj podjetništva, zaposlovanja in sofinanciranja komu­nalnega prispevka. IV. SPLOŠNI POGOJI ZA SODELOVANJE NA RAZPISU Upravicenci do pomoci so: – podjetja, ki imajo sedež na obmocju obcine in podjetja, ki ima­jo poslovni sedež izven obcine, ce imajo na obmocju obcine registrirano poslovno enoto in investirajo na obmocju obcine, – nepridobitne pravne osebe, registrirane skladno z zakonom, ki ureja socialno podjetništvo, s sedežem ali poslovno enoto na obmocju obcine, – fizicne osebe s stalnim bivališcem v obcini, kadar gre za sofi­nanciranje samozaposlitve. »Podjetje« je lahko vsak subjekt ne glede na svojo statusno prav-no obliko, organizacijo ali lastništvo, ce je njegova dejavnost, ki je predmet sofinanciranja, pridobitna dejavnost; to je dejavnost, ki se opravlja na trgu zaradi pridobivanja dobicka, dohodka, ali ce z opravljanjem te dejavnosti subjekt konkurira na trgu z drugimi subjekti. Pomoc »de minimis« se dodeli enotnemu podjetju. Za enotno podjetje se po tem razpisu šteje: – samostojni podjetnik posameznik, – mikro podjetje (zaposluje manj kot 10 oseb ter letni promet in/ ali bilancna vsota ne presega 2 milijonov EUR), – majhno podjetje (zaposluje manj kot 50 oseb ter letni promet in/ali bilancna vsota ne presega 10 milijonov EUR), – srednje veliko podjetje (zaposluje manj kot 250 oseb ter letni promet ne presega 50 milijonov EUR in/ali bilancna vsota ne presega 43 milijonov EUR) v primeru prijave na Ukrep 1 Sofi­nanciranje materialnih in nematerialnih investicij, – nepridobitne pravne osebe, registrirane skladno z zakonom, ki ureja socialno podjetništvo. Enotno podjetje pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: (a) podjetje ima vecino glasovalnih pravic delnicarjev ali družbe­nikov drugega podjetja; (b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati vecino clanov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja; (c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoc vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali dolocbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu; (d) podjetje, ki je delnicar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delnicarji ali družbeniki navedenega podjetja sámo nadzoruje vecino glasovalnih pravic delnicarjev ali družbenikov navedenega podjetja. Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz tock (a) do (d) preko enega ali vec drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje. Do pomoci po tem pravilniku niso upravicena podjetja in dru­ge pravne osebe, ki: – so v prisilni poravnavi, stecaju ali likvidaciji, – so v stanju kapitalske neustreznosti po zakonu o financnem po­slovanju podjetij, – so v težavah in dobivajo državno pomoc za reševanje in pre­strukturiranje (po 18. tocki 2. clena Uredbe 651/2014/ES), – so nenamensko koristili javna sredstva in od ugotovitve nepra­vilnosti še ni preteklo 5 let, – imajo neporavnane financne obveznosti do obcine in države ter nimajo placanih prispevkov in poravnanih obveznosti do de­lavcev, pri cemer neporavnana obveznost presega 50,00 EUR, – so že koristili pomoc za iste upravicene stroške do višine, ki jo omogocajo posamezna pravila »de minimis«, – so že prejeli pomoc »de minimis« in naložbe oziroma storitve niso izvedli v skladu s podpisano pogodbo, – so iz sektorja ribištva in akvakulture, – so iz sektorja primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije, – delujejo na podrocju predelave in trženja kmetijskih proizvo­dov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske uni-je v naslednjih primerih: – ce je znesek pomoci dolocen na podlagi cene ali kolicine za­devnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, – ce je pomoc pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. Pomoci »de minimis« po tem pravilniku se lahko dodelijo pod po­gojem, da upravicenec v izogib morebitni preseženi zgornji meji »de minimis« pomoci ter intenzivnosti pomoci po drugih predpi­sih, pred dodelitvijo sredstev poda pisno izjavo o: – že prejetih »de minimis« pomoceh, vkljucno z navedbo pri ka­terih dajalcih in v kakšnem znesku, – kandidaturi za »de minimis« pomoc in o že odobreni in še ne izplacani »de minimis« pomoci, – drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomoceh za iste upravicene stroške, – o povezanih družbah ter o združitvi ali razdelitvi podjetij. Pomoci »de minimis« ne smejo biti neposredno povezane z izvo­zno dejavnostjo upravicenca in se ne smejo dodeljevati pod pogo-jem, da se domacim proizvodom daje prednost pred uvoženimi. Pomoci »de minimis« niso namenjene nabavi vozil za cestni pre­voz tovora, dodeljene podjetjem, ki opravljajo dejavnost tovornega prometa. Obcina bo pisno obvestila prejemnika, da je pomoc dodelje­na po pravilu »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. Decembra 2013 o uporabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoci »de minimis« (Uradni list EU 352, 24. 12. 2013) ter o znesku »de minimis« po­moci. Obcina bo kot dajalec pomoci hranila evidence o individualni po­moci »de minimis« 10 let od datuma dodelitve pomoci. V zvezi z istimi upravicenimi stroški se pomoc »de minimis« ne sme kumulirati z drugo državno pomocjo, ce bi bila s tako kumu­lacijo presežena najvecja dovoljena intenzivnost pomoci, dolocena v uredbi o skupinskih izjemah ali v odlocbi, ki jo je sprejela Ko­misija. Skupni znesek pomoci, dodeljen enotnemu podjetju ne bo prese-gel 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proracunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoci ter ne glede na to, ali se pomoc dodeli iz sredstev države, obcine ali Unije (v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prevozu, znaša zgor­nja dovoljena meja pomoci 100.000,00 EUR). Pomoc »de minimis« dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomocjo »de minimis«, dode­ljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, dolocene v uredbi 360/2012. Pomoc »de minimis«, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 se lahko kumulira s pomocjo »de minimis«, dodelje-no v skladu z drugimi uredbami »de minimis« do ustrezne zgornje meje (200.000,00 EUR oz. 100.000,00 EUR). Pomoci »de minimis« se dodeljujejo v doloceni višini za posame­zne namene kot nepovratna sredstva v obliki dotacij. Pomoc, odobrena po pravilu »de minimis«, lahko pokriva do 100 % upravicenih stroškov (neto vrednost, brez vkljucenega DDV). Za razpisane ukrepe velja, da se pomoc dodeljuje za že izvedene in že placane aktivnosti. Upravicenci lahko uveljavljajo pomoci de minimis za stroške iz obdobja od 4. 11. 2020 (zakljucek lanskega razpisa) do vkljucno 28. 10. 2021 ter za samozaposlitev, odpiranje novih delovnih mest in zaposlovanje mladih od 4. 11. 2020 (zakljucek lanskega razpisa) do vkljucno 28. 10. 2021. V. OSNOVNI POGOJI RAZPISA PO POSAMEZNIH UKREPIH Ukrep 1: Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij Namen pomoci je pospešitev nastajanja in ohranjanja obstojecih podjetij in zagotavljanje pogojev za njihovo hitrejšo rast s sofinan­ciranjem materialnih in nematerialnih investicij. Upraviceni stroški za materialne investicije, ki se bodo izvajale na obmocju obcine, so: – stroški nakupa, urejanja in opremljanja zemljišc, – stroški pridobivanja projektne in investicijske dokumentacije za gradnjo poslovnih objektov, – stroški nakupa, gradnje ali preureditve poslovnih prostorov, – stroški nakupa opreme in strojev, – stroški celovite obnove obstojece proizvodnje. Upraviceni stroški za nematerialne investicije so: – stroški nakupa patentov, licenc, know-how ali nepatentiranega tehnicnega znanja ter programske opreme. Neupraviceni stroški so stroški nakupa drobnega inventarja in opreme. Upravicenci do pomoci so poslovni subjekti iz IV. tocke tega raz­pisa. Materialna in/ali nematerialna investicija mora ostati v lasti upra-vicenca najmanj 3 leta. Najnižji znesek investicije oz. prijavljenega projekta, s katerim je možno kandidirati na Ukrep 1: Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij znaša 2.000,00 EUR (neto vrednost, brez vkljucenega DDV), najvišji znesek s katerim je možno kandidirati na ta ukrep pa 60.000,00 EUR (neto vrednost, brez vkljucenega DDV). Ukrep 3: Sofinanciranje samozaposlovanja Namen pomoci je povecevanje števila samozaposlenih in zmanjše­vanje brezposelnosti. Upraviceni stroški so: – stroški za realizacijo samozaposlitve v višini do 6 oziroma do 12 minimalnih mesecnih plac. Vsaka sofinancirana samozaposlitev mora trajati najmanj 12 me-secev. Upravicenci do pomoci v primeru samozaposlitve so fizicne ose-be, ki imajo stalno prebivališce na obmocju obcine in registrirajo dejavnost na podlagi Zakona o gospodarskih družbah, ce jim taka dejavnost pomeni edini in glavni poklic in je tudi poslovni sedež na obmocju obcine, in sicer do 12 minimalnih mesecnih plac za primer samozaposlitve brezposelne osebe in do 6 minimalnih me-secnih plac za primer samozaposlitve predhodno zaposlene osebe. Ukrep 4: Sofinanciranje odpiranja novih delovnih mest Namen pomoci je povecevanje števila zaposlenih in ustvarjanje novih delovnih mest ter zmanjševanje brezposelnosti. Upraviceni stroški so: – stroški za odpiranje novega delovnega mesta v višini do 12 mi-nimalnih mesecnih plac, – stroški za zaposlitev registrirano brezposelnega iskalca prve za­poslitev v višini do 12 minimalnih mesecnih plac. Vsaka sofinancirana zaposlitev mora trajati najmanj 12 mesecev. Upravicenci do pomoci v primeru odpiranja novih delovnih mest so poslovni subjekti iz IV. tocke tega razpisa in zaposlujejo za na-men opravljanja dejavnosti na obmocju obcine. Do sredstev je podjetje upraviceno v primeru zaposlitve registrirane brezposelne osebe s stalnim bivališcem na obmocju obcine. Upravicenci do pomoci v primeru zaposlitve registrirano brezpo­selnega iskalca prve zaposlitve so poslovni subjekti iz IV. tocke tega razpisa in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti na obmocju obcine. Do sredstev je podjetje upraviceno v primeru zaposlitve registriranega brezposelnega iskalca prve zaposlitve, ki ima stalno bivališce na obmocju obcine. Ukrep 5: Sofinanciranje zagona inovativnih podjetij Namen pomoci je ustanavljanje, zagon in razvoj inovativnih pod-jetij, za katere je znacilen visok nivo znanja, potencial hitre rasti, ekspertno znanje zaposlenih, višja dodana vrednost na zaposlene­ga. Upraviceni stroški so: – stroški zašcite intelektualne lastnine (zašcita patenta, blagovne znamke), – stroški izdelave prototipa, – stroški testiranja raziskovalne opreme, – stroški razvoja novega proizvoda in / ali storitve, – stroški raziskave tržišca, – stroški raziskovalnih in drugih storitev, – stroški nakupa specializirane opreme, ki je potrebna za razvoj novega proizvoda in / ali storitve, – stroški dela redno zaposlenih v višini do 12 minimalnih me-secnih plac. Upravicenci do pomoci so poslovni subjekti iz IV. tocke tega raz­pisa. Ukrep 7: Sofinanciranje zaposlovanja mladih Namen ukrepa je sofinanciranje zaposlovanja mladih brezposel­nih oseb, kar jim bo omogocilo integracijo v delovno okolje in iz­boljšalo njihove zaposlitvene možnosti. S tem bomo prispevali k doseganju cim hitrejše in stabilnejše zaposljivosti ciljne skupine ter pomagali znižati negativni trend brezposelnosti mladih. Upraviceni stroški so: – stroški za zaposlitev mlade osebe v višini do 12 minimalnih me-secnih plac. Sofinancirana zaposlitev mlade osebe mora trajati najmanj 12 me-secev. Upravicenci do pomoci v primeru zaposlovanja mladih so pod-jetja iz IV. tocke tega razpisa in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti na obmocju obcine. Do sredstev je podjetje upraviceno v primeru zaposlitve mlade osebe do dopolnjenega 30. leta starosti oziroma do dopolnjenega 35. leta starosti v primeru zaposlitve osebe z najmanj visoko ali univerzitetno izobrazbo, ki ima stalno bivališce na obmocju ob­cine. Ukrep 9: Sofinanciranje spodbujanja razvoja in delovanja soci­alnega podjetništva Namen ukrepa je dodeljevanje pomoci za ustanavljanje novih in razvoj obstojecih socialnih podjetij, ki s svojim delovanjem pripo­morejo k reševanju socialnih, gospodarskih, okoljskih in drugih družbenih problemov na inovativen nacin ter zagotavljajo delovna mesta in socialno vkljucenost ranljivih skupin ter s svojimi proi­zvodi in storitvami odgovarjajo na družbene probleme ter ustvar­jajo družbeno korist. Upraviceni stroški so: – stroški prenove objektov ali poslovnih prostorov za opravljanje dejavnosti socialnega podjetja, – stroški najema poslovnih prostorov za opravljanje dejavnosti socialnega podjetja, – stroški za pokritje plac redno zaposlenih oseb, ki po zakonu o socialnem podjetništvu, sodijo med ranljive skupine ljudi na trgu dela, – stroški nakupa strojev in opreme za opravljanje dejavnosti so-cialnega podjetja, – stroški promocijskih aktivnosti, – stroški izobraževanj in usposabljanj redno zaposlenih za prido­bitev specializiranih znanj, potrebnih za zagon oziroma izvaja­nje dejavnosti socialnega podjetja. Upravicenci do pomoci so nepridobitne pravne osebe, registrirane skladno z zakonom, ki ureja socialno podjetništvo, s sedežem ali poslovno enoto na obmocju obcine in investirajo v dejavnost na obmocju obcine. Ukrep 10: Sofinanciranje stroškov projektov, pomembnih za ra­zvoj mestnega središca Namen ukrepa je pomoc pri nastajanju in ohranjanju delovanja poslovnih subjektov v mestnem središcu in spodbujanje njihovih projektov, s katerimi bo mestno središce postalo še bolj atraktivno in zanimivo. Upraviceni stroški so: – stroški zunanjih izvajalcev pri pripravi projektov, – stroški promocije projektov, – stroški izvedbe projektov, – stroški nakupa opreme, – stroški ureditve zunanjega izgleda objektov (ureditev letnih vr­tov, ureditev vitrin in izložb, oznacbe, table in podobno). Upravicenci do pomoci so poslovni subjekti iz IV. tocke tega razpi­sa, ki investirajo v razvoj in razširitev dejavnosti na obmocju me-stnega središca. Mestno središce pomeni obmocje starega mestnega jedra, kot ga doloca OPN Mestne obcine Ptuj. VI. KRITERIJI IN MERILA ZA OCENJEVANJE VLOG PO POSAMEZNIH UKREPIH Komisija bo pravocasne in formalno popolne vloge, ki bodo izpol­njevale vse pogoje za kandidiranje in bodo skladne s predmetom in namenom tega javnega razpisa ter intenzivnostjo in upravice­nostjo stroškov in ne bodo v nasprotju z omejitvami sodelovanja, ki so navedene v javnem razpisu, ocenila na podlagi spodaj nave-denih meril in kriterijev po posameznih ukrepih. Ukrep 1: Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij 1. vrsta dejavnosti, 2. status podjetja, 3. tehnološki vidik investicije, 4. vpliv na okolje, 5. vpliv investicije na poslovanje podjetja, 6. nove zaposlitve v povezavi z investicijo. Ukrep 3: Sofinanciranje samozaposlovanja 1. vrsta dejavnosti, 2. primernost poslovnega nacrta, 3. število mesecev brezposelnosti, 4. status samozaposlene osebe. Ukrep 4: Sofinanciranje odpiranja novih delovnih mest 1. status podjetja, 2. vrsta dejavnosti, 3. število mesecev brezposelnosti osebe, ki jo zaposlujejo, 4. izobrazba novo zaposlene osebe, 5. status novo zaposlene osebe, 6. vrsta pogodbe o zaposlitvi. Ukrep 5: Sofinanciranje zagona inovativnih podjetij 1. vrsta dejavnosti, 2. status podjetja, 3. inovativnost, 4. nove zaposlitve v povezavi z zagonom inovativnega podjetja, 5. primernost podjetniške ideje. Ukrep 7: Sofinanciranje zaposlovanja mladih 1. vrsta dejavnosti, 2. izobrazba novo zaposlene osebe, 3. status novo zaposlene osebe, 4. število mesecev brezposelnosti osebe, ki jo zaposlujejo, 5. vrsta pogodbe o zaposlitvi. Ukrep 9: Sofinanciranje spodbujanja razvoja in delovanja soci­alnega podjetništva 1. vrsta dejavnosti, 2. status podjetja, 3. vpliv naložbe na poslovanje, 4. nove zaposlitve v povezavi s predmetom prijave na razpis. Ukrep 10: Sofinanciranje stroškov projektov, pomembnih za ra­zvoj mestnega središca 1. vrsta dejavnosti, 2. trajanje poslovanja prijavitelja v mestnem središcu, 3. pomen dejavnosti prijavitelja na oživljanje mestnega središca, 4. vpliv projekta na poslovanje prijavitelja. Tockovanje glede na zgoraj navedene kriterije doloca razpisna do-kumentacija, ki je dostopna na spletni strani www.ptuj.si. Sredstva bodo dodeljena upravicencem za vloge, ki bodo pri toc­kovanju dosegle najmanj minimalno število tock, potrebnih za dodelitev nepovratnih sredstev po posameznem ukrepu. Dejansko višino sofinanciranja po posamezni vlogi bo v okviru dovoljene bruto intenzivnosti pomoci dolocila komisija glede na število upravicenih vlog in višino razpoložljivih sredstev po razpisu. VII. ROK ODDAJE VLOG IN NACIN PRIJAVE Rok za oddajo vlog v sprejemni pisarni Mestne obcine Ptuj je ce-trtek, 28. 10. 2021, do 15. ure, oziroma najkasneje ta dan oddana vloga na pošti kot priporocena pošiljka. Prijava na razpis mora biti izdelana izkljucno na obrazcih, ki so sestavni del razpisne dokumentacije. Vloge na ta razpis morajo biti vložene posebej za vsak ukrep. V primeru, da se znotraj posame­znega ukrepa prijavljate z vec projekti, mora biti vsak projekt na svojih obrazcih. Prijava mora vsebovati vse zahtevane priloge ozi­roma dokazila, ki so navedena v razpisnem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Vlogo – prijavne obrazce z zahtevano dokumentacijo je potrebno v zaprti pisemski ovojnici, s pripisom »NE ODPIRAJ - VLOGA RAZPIS PODJETNIŠTVO 2021«, dostaviti na naslov Mestne ob­cine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Pri odpiranju se bodo upoštevale vloge, ki bodo prispele v spreje­mno pisarno Mestne obcine Ptuj, do navedenega roka za oddajo ali bodo oddane na pošti kot priporocena pošiljka najkasneje 28. 10. 2021. Na hrbtni strani pisemske ovojnice morata biti naziv in polni naslov prijavitelja. VIII. PORABA SREDSTEV Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v skladu s predpisi, ki dolocajo izvrševanje proracuna. V primeru, da se ugotovi, da sredstva niso bila porabljena za na-men, za katerega so bila dodeljena, ali so bila dodeljena na podla­gi neresnicnih podatkov ali je prejemnik prekršil druga dolocila pogodbe, je obcina na predlog pristojnega obcinskega upravnega organa upravicena zahtevati vracilo dodeljenih sredstev s pripa­dajocimi zakonitimi zamudnimi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje. IX. DATUM ODPIRANJA VLOG Odpiranje pravocasno prispelih in pravilno oznacenih vlog bo strokovna komisija opravila v roku 8 dni od roka za dostavo vlog. Zaradi vecjega števila razpisanih programov ter zainteresiranih vlagateljev odpiranje ponudb na podlagi tretjega odstavka 222. clena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proracuna Republi­ke Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07, 61/08, 99/09 - ZI­PRS1011, 3/13 in 81/16 in 164/20) ne bo javno. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in oznacene pisemske ovoj-nice. Nepravilno oznacene vloge ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju. Ce vloga ne bo popolna, bo prijavitelj v roku 5 dni od odpiranja vlog pisno obvešcen s pozivom na dopolnitev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelj ne bo dopolnil v dolocenem roku, bo komisija zavr­gla. Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev razpisa, se kot neustrezne za­vrnejo. Vloge, ki ne bodo prispele v roku se kot prepozne zavržejo. X. IZID RAZPISA Vloge bo obravnavala strokovna komisija, ki jo imenuje županja. O izidu javnega razpisa bodo prijavitelji obvešceni s sklepom v roku 60 dni od obravnave popolnih vlog na komisiji. Mestna obcina Ptuj lahko javni razpis po svoji prosti presoji brez kakršnih koli posledic razveljavi ali dodeli le dolocen del razpolo­žljivih sredstev po razpisu. XI. DODATNE INFORMACIJE Brezplacno razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani dvignejo v sprejemni pisarni Mestne obcine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Objavljena je tudi na spletnih straneh Mestne obcine Ptuj, www. ptuj.si. Za dodatne informacije lahko poklicete na Mestno obcino Ptuj Klavdijo Petek, tel. št. 02/748 29 40, gsm 051 311 260, ali pišete na elektronski naslov klavdija.petek@ptuj.si. Številka: 410-418/2021 Datum: 24. 9. 2021 Nuška Gajšek županja 80. Mestna obcina Ptuj na podlagi 8. clena Pravilnika o dodeljevanju štipendij in drugih oblik denarnih pomoci za izobraževanje Me-stne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 10/16 in 11/19) objavlja JAVNI RAZPIS za dodeljevanje štipendij in drugih oblik denarnih pomoci za izobraževanje Mestne obcine Ptuj za študijsko leto 2021/2022 PREDMET RAZPISA je financiranje štipendij študentov prve bolonjske stopnje od drugega letnika naprej in študentov druge bolonjske stopnje od prvega letnika naprej ter sofinanciranje di­plomskih, magistrskih in doktorskih del študentk in študentov ter sofinanciranje diplomskih, magistrskih in doktorskih del študen­tov. 1. ŠTIPENDIJE a. Na razpis se lahko prijavijo prijavitelji, ki izpolnjujejo nasle­dnje pogoje: – se redno šolajo in ob vpisu v drugi letnik prve bolonjske stopnje niso starejši od 22 let oz. ustrezno starejši za naslednje letnike, – niso v delovnem razmerju, ne opravljajo gospodarske, poklic­ne ali kmetijske dejavnosti oz. poslovodne funkcije kot edini ali glavni poklic po predpisih o zdravstvenem varstvu in zdra­vstvenem zavarovanju in niso prejemniki pokojnine, razen pre­jemniki družinske pokojnine, – so državljani Republike Slovenije, – imajo stalno prebivališce v Mestni obcini Ptuj, – imajo povprecno oceno študijskega uspeha letnika najmanj 8,0. b. Merila za izbor štipendistov na podlagi 20. clena Pravilnika o dodeljevanju štipendij in drugih oblik denarnih pomoci za izo­braževanje Mestne obcine Ptuj: – višino štipendije doloci strokovna komisija na podlagi študij­skega uspeha zadnjega letnika izobraževanja, in sicer: Študijski uspeh (povprecna ocena) EUR na mesec Od 8.00 do 8.30 80 Od 8.31 do 8.90 90 Od 8.91 do 10.00 100 Med prejemnike štipendij se bo uvrstilo 20 kandidatov z najviš­jo povprecno oceno. V primeru, da imata zadnja dva kandidata posameznega podrocja na seznamu prejemnikov štipendij enako povprecno oceno, ima prednost kandidat z nižjim osebnim do-hodkom na družinskega clana. c. Prijava na razpis mora vsebovati: – vlogo »Vloga za dodelitev štipendije za izobraževanje Mestne obcine Ptuj za študijsko leto 2021/2022«, ki je objavljena na spletni strani Mestne obcine Ptuj (www.ptuj.si/objave/58), – življenjepis, – dokazilo o vpisu v tekoce študijsko leto, – dokazilo o ucnem uspehu zadnjega letnika izobraževanja, – izjavo o državljanstvu, – izjavo o stalnem prebivališcu, – izjavo, da za namen tega javnega razpisa kandidat dovoljuje Mestni obcini Ptuj pridobitev podatkov iz tretje, pete in šeste alineje iz uradne evidence. V primeru, da kandidat ne soglaša, mora sam predložiti ustrezna dokazila. 2. DRUGE OBLIKE DENARNIH POMOCI a. Na razpis se lahko prijavijo prijavitelji, ki izpolnjujejo nasle­dnje pogoje: – bodo v študijskem letu 2021/22 zagovarjali diplomsko, magi-strsko ali doktorsko delo, – so državljani Republike Slovenije, – imajo stalno prebivališce v Mestni obcini Ptuj, – opravljajo diplomsko, magistrsko ali doktorsko nalogo poveza-no s pospeševanjem razvoja Mestne obcine Ptuj. b. Merila za izbor prejemnikov drugih oblik denarnih pomoci za izobraževanje: TEME NALOG: Št. tock pospeševanje gospodarskega razvoja v Mestni obcini Ptuj 5 cloveški viri in socialno okolje v Mestni obcini Ptuj 4 ekologija in varstvo okolja v Mestni obcini Ptuj 3 naravna in kulturna dedišcina v Mestni obcini Ptuj. 2 Pri dolocitvi višine denarne pomoci se upošteva zlasti tema naloge (poudarek na razvojnih prioritetah Mestne obcine Ptuj) in stroški izdelave naloge. c. Prijava na razpis mora vsebovati: – vlogo »Vloga za dodelitev drugih oblik denarnih pomoci za izobraževanje Mestne obcine Ptuj za študijsko leto 2021/2022«, ki je objavljena na spletni strani Mestne obcine Ptuj (www.ptuj. si/objave/58), – potrdilo o vpisu v dodiplomski oz. podiplomski študij, – izjavo o državljanstvu, – izjavo o stalnem prebivališcu, – program dodiplomskega oz. podiplomskega študija, – opis teme naloge, – potrdilo šole oz. sklep šole o sprejemu teme naloge in imeno­vanju mentorja, – stroške izdelave naloge, – izjavo, da za namen tega javnega razpisa kandidat dovoljuje Mestni obcini Ptuj pridobitev podatkov iz tretje in cetrte aline­je iz uradne evidence. V primeru, da prosilec ne soglaša, mora sam predložiti ustrezna dokazila. 3. ROK ZA ODDAJO PRIJAV IN NACIN PRIJAVE Rok za oddajo prijav je 5. 11. 2021. Prijave z vsemi zahtevanimi prilogami dostavite v sprejemno pisarno ali oddajte po pošti kot priporoceno pošiljko na naslov Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, z oznako: »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA RAZPIS – VLOGA ZA ŠTIPEN­DIJO« ali »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA RAZPIS – VLOGA ZA DRUGE OBLIKE DENARNIH POMOCI ZA IZOBRAŽEVANJE«. 4. DATUM ODPIRANJA Odpiranje pravocasno prispelih in pravilno oznacenih vlog bo uradna oseba za vodenje postopka dodelitve štipendij in drugih oblik denarne pomoci opravila v roku osmih dni od roka za dosta­vo vlog. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in oznacene kuverte, ki vsebujejo vloge in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. 5. IZID RAZPISA Na podlagi preverjanja izpolnjevanja razpisanih pogojev in meril bo strokovna komisija pripravila predlog prejemnikov štipendij in drugih oblik denarnih pomoci za izobraževanje. Odlocbe o dode­litvi štipendij in drugih oblik denarnih pomoci za izobraževanje bo izdal direktor obcinske uprave Mestne obcine Ptuj. O odlocitvi razpisa bodo prijavitelji pisno obvešceni v 30 dneh po odpiranju vlog. Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in da neupraviceno ni bil izbran, lahko v 15 dneh od prejema odlocbe vloži pritožbo. Prijavitelj mora v svoji pritožbi opredeliti razloge zaradi katerih vlaga pritožbo. O pritožbi odloci županja Mestne obcine Ptuj. Odlocitev je dokoncna. Z izbranimi kandidati se po pravnomocnosti odlocbe sklene Po-godba o štipendiranju oz. Pogodba o drugi obliki denarne pomoci (v nadaljevanju: pogodba). S pogodbo bodo, v skladu s Pravilnikom o dodeljevanju štipendij in drugih oblik denarnih pomoci za izobraževanje Mestne obcine Ptuj, natancneje dolocene pravice in obveznosti prejemnikov šti­pendij in drugih oblik denarne pomoci. Dodatna pojasnila glede javnega razpisa lahko dobite na Mestni obcini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, pri Mojci Prigl, svetovalki v Kabine­tu župana, tel. 02/748 29 83, mojca.prigl@ptuj.si. Številka: 410-392/2021-3 Datum: 31. 8. 2021 Nuška Gajšek županja 81. Na podlagi 13. clena Pravilnika o podeljevanju priznanj in nagrad osnovnošolcem, športnikom osnovnih šol, ucencem glasbenih šol, dijakom in študentom Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 7/13, 6/16, 10/17, 8/18 in 11/19) Mestna obcina Ptuj objavlja JAVNI RAZPIS najboljši študent 1. stopnje študija, najboljši študent 2. stopnje študija in najboljši študent 3. stopnje študija za študijsko leto 2020/2021 1. Predmet razpisa je nagraditi najboljšega študenta 1. stopnje študija (dodiplomski študij), najboljšega študenta 2. stopnje študi­ja (dodiplomski študij – enoviti magistrski študij in podiplomski študij – magistrski študij) in najboljšega študenta 3. stopnje študija (podiplomski študij – doktorski študij) za študijsko leto 2020/21. Študentu 1. stopnje študija (dodiplomski študij), študentu 2. sto­pnje študija (dodiplomski študij – enoviti magistrski študij in po­diplomski študij – magistrski študij) in študentu 3. stopnje študija (podiplomski študij – doktorski študij), ki bo izbran na Javnem razpisu najboljši študent 1. stopnje študija, najboljši študent 2. stopnje študija in najboljši študent 3. stopnje študija (v nadaljeva­nju: javni razpis), se vsakemu podeli denarna nagrada v vrednosti 600,00 EUR. 2. Pogoji za sodelovanje: Na razpis se lahko prijavijo prijavitelji, ki izpolnjujejo nasle­dnje pogoje: – imajo stalno prebivališce v Mestni obcini Ptuj, – vse letnike študija so opravili v predpisanem roku, – dosežena povprecna ocena celotnega študija vsaj 9,1, – zakljucen študij ali opravljen zagovor diplomske/podiplomske naloge do 30. 9. 2021, – vpetost v ostale aktivnosti družbenega življenja. 3. Kriteriji za ocenjevanje: 1. stopnja (dodiplomski študij): – objave: prispevek na konferenci (0,3 tocke); – diplomska naloga: naloga obravnava problematiko lokalnega okolja in/ali izkazuje uporabnost rezultatov v lokalnem okolju (1,0 tocka); – nadomestni kriterij, v kolikor kandidat nima obvezne diplom­ske naloge: vkljucevanje v raziskovalno delo znotraj maticne ali druge izobraževalne institucije (1,0 tocka); – izjemni uspehi in dosežki na drugih podrocjih družbenega ži­vljenja (1,0 tocka). 2. stopnja (dodiplomski študij – enovit magistrski študij in po­diplomski študij – magistrski študij): – objave: prispevek na konferenci (0,3 tocke), strokovni clanek (0,5 tocke), clanek s faktorjem vpliva (1,0 tocka), patentna pri-java/patent (1,0 tocka); – magistrska naloga: naloga obravnava problematiko lokalnega okolja in izkazuje uporabnost rezultatov v lokalnem okolju (1,0 tocka); – nadomestni kriterij, v kolikor kandidat nima obvezne magistr­ske naloge: vkljucevanje v raziskovalno delo znotraj maticne ali druge izobraževalne institucije (1,0 tocka); – izjemni uspehi in dosežki na drugih podrocjih družbenega ži­vljenja (1,0 tocka). 3. stopnja (podiplomski študij – doktorski študij): Merljivi kriteriji (50 %): – SICRIS »Upoštevane tocke« (za zadnje petletno obdobje) (50 tock) Nominalno 50 tock x SICRIS/SICRISmax Subjektivni kriteriji (50 %): – inovativnost in kakovost znanstvenega prispevka (15 tock); – interdisciplinarnost (10 tock); – doktorska naloga obravnava problematiko lokalnega okolja in izkazuje uporabnost rezultatov v lokalnem okolju (15 tock); – izjemni uspehi in dosežki na drugih podrocjih družbenega ži­vljenja (10 tock). 4. Razpisna dokumentacija in prijava: Razpisna dokumentacija obsega: – besedilo javnega razpisa, – prijavni obrazec na javni razpis in – vzorec pogodbe. Prijava na razpis mora vsebovati: – vlogo na predpisanem obrazcu, – življenjepis, – dokazilo o diplomiranju, – izjavo o državljanstvu, – izjavo o stalnem prebivališcu, – izjavo, da za namen tega javnega razpisa prijavitelj dovoljuje Mestni obcini Ptuj pridobitev podatkov iz cetrte in pete alineje iz uradne evidence. V primeru, da prijavitelj ne soglaša, bo mo­ral sam predložiti ustrezna dokazila. Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletni strani Mestne ob­cine Ptuj www.ptuj.si in v sprejemni pisarni Mestne obcine Ptuj. 5. Rok za oddajo prijav in nacin prijave: Rok za oddajo prijav je 22. 10. 2021. Prijave z vsemi zahtevanimi prilogami dostavite v sprejemno pisarno ali oddajte po pošti kot priporoceno pošiljko na naslov Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj z ustrezno oznako: »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA RAZPIS – 1. STOPNJA ŠTUDIJA« ali »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA RAZPIS – 2. STOPNJA ŠTUDIJA« ali »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA RAZPIS – 3. STOPNJA ŠTUDIJA«. 6. Datum odpiranja: Odpiranje pravocasno prispelih in pravilno oznacenih vlog bo uradna oseba za vodenje postopka javnega razpisa najboljši štu-dent 1. stopnje študija (dodiplomski študij), najboljši študent 2. stopnje študija (dodiplomski študij – enoviti magistrski študij in podiplomski študij – magistrski študij) in najboljši študent 3. sto­pnje študija (podiplomski študij – doktorski študij) opravila v roku 8 dni od roka za dostavo vlog. Odpirajo se samo v roku dostavlje­ne, pravilno izpolnjene in oznacene kuverte, ki vsebujejo vloge, in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. 7. Izid razpisa: Na podlagi preverjanja izpolnjevanja razpisanih pogojev in me-ril bo strokovna komisija pripravila predlog prejemnikov nagrad najboljši študent 1. stopnje študija (dodiplomski študij), najboljši študent 2. stopnje študija (dodiplomski študij – enoviti magistrski študij in podiplomski študij – magistrski študij) in najboljši štu-dent 3. stopnje študija (podiplomski študij – doktorski študij). Od­locbo o dodelitvi nagrade najboljši študent 1. stopnje študija (do­diplomski študij), najboljši študent 2. stopnje študija (dodiplomski študij – enoviti magistrski študij in podiplomski študij – magistr-ski študij) in najboljši študent 3. stopnje študija (podiplomski štu­dij – doktorski študij) izda direktor obcinske uprave. O odlocitvi razpisa bodo prijavitelji pisno obvešceni v 30 dneh po odpiranju vlog. Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in da neupraviceno ni bil izbran, lahko v 15 dneh od prejema odlocbe vloži pritožbo. Prijavitelj mora v svoji pritožbi opredeliti razloge zaradi katerih vlaga pritožbo. O pritožbi odloci županja Mestne obcine Ptuj. Odlocitev je dokoncna. Z izbranimi prejemniki se po pravnomocnosti odlocbe sklene po­godba. S pogodbo bodo v skladu s Pravilnikom o podeljevanju priznanj in nagrad osnovnošolcem, športnikom osnovnih šol, ucencem glasbenih šol, dijakom in študentom Mestne obcine Ptuj natanc­neje dolocene pravice in obveznosti prejemnikov nagrad najboljši študent 1. stopnje študija (dodiplomski študij), najboljši študent 2. stopnje študija (dodiplomski študij – enoviti magistrski študij in podiplomski študij – magistrski študij) in najboljši študent 3. stopnje študija (podiplomski študij – doktorski študij). 8. Dodatna pojasnila: Dodatna pojasnila glede razpisa lahko dobite na Mestni obcini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, pri Mojci Prigl, svetovalki v Kabinetu žu­pana, tel. 02 748 29 83, mojca.prigl@ptuj.si. Številka: 410-391/2021-4 Datum: 30. 8. 2021 Nuška Gajšek županja 82. Mestna obcina Ptuj na podlagi Pravilnika o sofinanciranju pro-gramov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Me-stne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 12/16 in 4/18), 20. clena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18 – ZNOrg in 82/20) in 23. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) objavlja JAVNI RAZPIS o sofinanciranju programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne obcine Ptuj v študijskem letu 2020/2021 I. NAROCNIK JAVNEGA RAZPISA Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. II. SPLOŠNI POGOJI Na javni razpis se lahko prijavijo študentje, ki: – imajo stalno prebivališce v Mestni obcini Ptuj, – so v študijskem letu 2020/2021 vpisani na športno fakulteto v Republiki Sloveniji in so opravili vzgojno – izobraževalni program(e), ki se izvajajo izven sedeža fakultete za šport, kot so npr. smucanje, tek na smuceh, potapljanje, gorništvo, turno smucanje, taborjenje,… (dokazila o opravljenem programu v posameznem študijskem letu). III. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet Javnega razpisa je sofinanciranje programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne obcine Ptuj v štu­dijskem letu 2020/2021. IV. OKVIRNA VREDNOST SREDSTEV Okvirna višina sredstev namenjenih za sofinanciranje programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne obci­ne Ptuj v letu 2021 znaša 771,00 EUR, iz naslednje proracunske postave: – postavka 7358 Sofinanciranje programov študentov na Fakulte-ti za šport: 771,00 EUR. V. MERILA ZA SOFINANCIRANJE (1) Višina sofinanciranja programa za posameznega študenta je odvisna od višine letne proracunske postavke Mestne obcine Ptuj in števila potrjenih programov posameznih študentov, ki izpolnjujejo pogoje. (2) V primeru, da je vsota zneska potrjenih programov vseh štu­dentov višja od proracunske postavke, se višina izplacila potr­jenih programov posameznega študenta procentualno razdeli med študente, ki izpolnjujejo razpisne pogoje. VI. ROK PORABE DODELJENIH SREDSTEV Dodeljena sredstva za študijsko leto 2020/2021 morajo biti pora­bljena do konca leta 2021. VII. TRAJANJE RAZPISA IN NACIN ODDAJE PRIJAVE Rok za prijavo na javni razpis je 15. 10. 2021.Šteje se, da je prijava prispela pravocasno, ce je bila na dan roka za prijavo oddana na pošti s priporoceno pošiljko ali do 12. ure oddana v prostorih Mestne obcine Ptuj. Prepozno oddane prijave ter prijave, ki niso oddane na razpi­snih obrazcih narocnika ali pa ne izpolnjujejo razpisnih pogo-jev, se ne bodo upoštevale. Prijave pošljite s priporoceno pošiljko ali osebno oddajte v zapr-ti ovojnici (z izpisanim nazivom izvajalca na ovojnici) na naslov: Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, s pripisom »JAVNI RAZPIS 2021 – SOFINANCIRANJE PROGRAMOV ŠTUDEN­TOV ŠPORTNIH FAKULTET V REPUBLIKI SLOVENIJI IZ MESTNE OBCINE PTUJ (NE ODPIRAJ)«. I. DATUM ODPIRANJA PRIJAV Odpiranje pravocasno prispelih in pravilno oznacenih vlog bo strokovna komisija opravila v roku 8 dni od zadnjega roka za do-stavo vlog. Odpirajo se samo v predpisanem roku prispele, pravil-no izpolnjene in oznacene ovojnice, ki vsebujejo prijave. II. VSEBINA PRIJAVE Prijava mora biti oddana na razpisnih obrazcih narocnika. Pri­javi je potrebno priložiti naslednje priloge: – potrdilo o vpisu za študijsko leto 2020/21 na športno fakulteto v Republiki Sloveniji, – dokazila o opravljenem programu v študijskem letu 2020/2021 – stroški posameznih programov. III. IZID RAZPISA Vsi prijavljeni študentje bodo o izidu prijav pisno obvešceni, ko bo komisija za odpiranje prijav in pripravo predloga sofinanciranja programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji za­kljucila svoje delo, vendar najkasneje do 15. 11. 2021.Študentje, katerih prijave bodo izbrane za sofinanciranje, bodo o tem obvešceni s sklepom o dodelitvi sredstev. IV. RAZPISNA DOKUMENTACIJA IN INFORMACIJE Razpis bo z vsemi informacijami in obrazci dosegljiv tudi na sple­tnem naslovu: www.ptuj.si pod rubriko razpisi in www.sport-ptuj. si. Dodatna pojasnila glede razpisa sofinanciranje programov študen­tov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne obcine Ptuj lahko dobite na Mestni obcini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, Kabinet župana, pri Borisu Emeršicu, tel. 02/748 29 55, boris.emersic@ ptuj.si ali na Zavodu za šport Ptuj, Cuckova ulica 7, Ptuj, pri vodji športnih programov Boštjanu Zemljaricu, tel. 02/ 787 76 30, info@ sport-ptuj.si. Številka: 410-413/2021-3 Datum: 24. 9. 2021 Nuška Gajšek županja 83. Mestna obcina Ptuj na podlagi petega odstavka 16. clena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18 – ZNOrg in 82/20), Pravil­nika o postopkih za izvrševanje proracuna RS (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07, 61/08, 99/09, 3/13 in 81/16) in Pravilnika o nagra­jevanju napredovanja športnih ekip v Mestni obcini Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 12/16) objavlja JAVNI RAZPIS o nagrajevanju napredovanja športnih ekip v Mestni obcini Ptuj v letu 2021 I. NAROCNIK JAVNEGA RAZPISA Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. II. SPLOŠNI POGOJI Na javni razpis se lahko prijavijo clanske in mladinske ekipe dru­štev, ki imajo sedež v Mestni obcini Ptuj in so v tekmovalni sezoni 2020/21 napredovale v višje lige znotraj tekmovalnega sistema, ki jih vodijo nacionalne panožne športne zveze. III. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet Javnega razpisa je nagrajevanje napredovanja športnih ekip v Mestni obcini Ptuj v letu 2021. IV. OKVIRNA VREDNOST SREDSTEV Okvirna višina sredstev namenjenih za sofinanciranje nagrajeva­nja napredovanja športnih ekip v letu 2021 znaša 1.222,00 EUR, iz naslednje proracunske postave: – postavka 737 Napredovanje športnih ekip: 1.222,00 EUR. V. MERILA ZA SOFINANCIRANJE NAGRAJEVANJA NAPREDOVANJA ŠPORTNIH EKIP (1) Višina nagrade za posamezno prijavljeno športno ekipo je od­visna od višine letne proracunske postavke Mestne obcine Ptuj in števila ekip, ki so napredovale in izpolnjujejo pogoje. (2) Višina sredstev se doloci na nacin, da se vrednost proracun­ ske postavke deli s številom športnih ekip, ki izpolnjujejo razpisne pogoje. Število ekip Višina sofinanciranja v % 1 100 2 50 3 33,3 4 25 5 20 VI. ROK PORABE DODELJENIH SREDSTEV Dodeljena sredstva za leto 2021 morajo biti porabljena do konca leta 2021. VII. TRAJANJE RAZPISA IN NACIN ODDAJE PRIJAVE Rok za prijavo na javni razpis je 15. 10. 2021. Šteje se, da je prijava prispela pravocasno, ce je bila na dan roka za prijavo oddana na pošti s priporoceno pošiljko ali do 12. ure oddana v prostorih Mestne obcine Ptuj. Prepozno oddane prijave ter prijave, ki niso oddane na razpi­snih obrazcih narocnika ali pa ne izpolnjujejo razpisnih pogo-jev, se ne bodo upoštevale. Prijave pošljite s priporoceno pošiljko ali osebno oddajte v zapr-ti ovojnici (z izpisanim nazivom izvajalca na ovojnici) na naslov: Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, s pripisom »JAVNI RAZPIS 2021 – NAPREDOVANJE ŠPORTNIH EKIP (NE OD­PIRAJ)«. VIII. DATUM ODPIRANJA PRIJAV Odpiranje pravocasno prispelih in pravilno oznacenih vlog bo strokovna komisija opravila v roku 8 dni od zadnjega roka za do-stavo vlog. Odpirajo se samo v predpisanem roku prispele, pravil-no izpolnjene in oznacene ovojnice, ki vsebujejo prijave. IX. VSEBINA PRIJAVE Prijava mora biti oddana na razpisnih obrazcih narocnika. Pri­javi je potrebno priložiti naslednje priloge: – fotokopijo odlocbe Upravne enote Ptuj o vpisu v register dru­štev, ce je v letu 2020 prišlo do statusnih sprememb (velja za društva), – potrdilo pristojne panožne zveze o napredovanju v višjo ligo znotraj tekmovalnega sistema. X. IZID RAZPISA Vsa prijavljena društva bodo o izidu javnega razpisa pisno obve-šcena, ko bo komisija za odpiranje prijav in pripravo predloga na­grajevanja napredovanja športnih ekip zakljucila svoje delo, ven­dar najkasneje do 27. 11. 2021.Športna društva, ki bodo izpolnjevala s pravilnikom in javnim raz­pisom dolocene pogoje, bodo o tem obvešceni s sklepom o dode­litvi sredstev. XI. RAZPISNA DOKUMENTACIJA IN INFORMACIJE Razpis bo z vsemi informacijami in obrazci dosegljiv tudi na sple­tnem naslovu: www.ptuj.si pod rubriko razpisi in www.sport-ptuj. si. Dodatna pojasnila glede razpisa nagrajevanje napredovanja špor­tnih ekip v Mestni obcini Ptuj lahko dobite na Mestni obcini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, v Kabinetu župana, Boris Emeršic, tel. 02/748 29 55, boris.emersic@ptuj.si ali na Zavodu za šport Ptuj, Cuckova ulica 7, Ptuj, pri vodji športnih programov, Boštjan Zemljaric, tel. 02/ 787 76 30, info@sport-ptuj.si. Številka: 410-412/2021-3 Datum: 24. 9. 2021 Nuška Gajšek županja Izdajatelj: Mestna obcina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Stanka Krajnc Letonja, telefon: 748 29 15, e-pošta: stanka.krajnc-letonja@ptuj.si. Uredni­ški odbor: dr. Štefan CELAN (Lista dr. Štefana Celana), Matevž TOPLAK (Ptuj je naš), Crtomir POTOCNIK (Levica), Peter PRIBOŽIC (NSi), mag. Sonja PURGAJ (SD), Andreja ROJ­KO (SDS), Jožica TEŽAK (DeSUS), Nataša VUK (ZA Ptuj) in Anja ZELENIK (Lista Andreja Cuša). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj.