Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 – odl. US), 9. ter 18. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06-uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in Poslovnika Občinskega sveta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 3/99, 10/00, 5/04) je Občinski svet Občine Trzin na 24. redni seji, dne 14. 2. 2018 sprejel naslednji SKLEP Občinski svet Občine Trzin se je seznanil z dokumentom identifikacije investicijskega projekta (DIIP) »Regionalna kolesarska povezava Kamnik – Mengeš – Trzin – Ljubljana« izdelovalca RRA LUR in se strinja z načrtovano investicijo. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 24-1/2018 ŽUPAN Datum: 14.02.2018 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi Zakona o prostorskem načrtovanju (ZPNačrt) (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 – ZVO-1B, 108/09, 80/10 – ZUPUDPP, 43/11 – ZKZ-C, 57/12, 57/12 – ZUPUDPP-A, 109/12, 76/14 – odl. US, 14/15 – ZUUJFO in 61/17 – ZUreP-2), Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 – odl. US), 9. ter 18. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06-uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in Poslovnika Občinskega sveta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 3/99, 10/00, 5/04) je Občinski svet Občine Trzin na 24. redni seji, dne 14. 2. 2018 sprejel naslednji SKLEP 1. Sprejme se obvezna razlaga 24. člena Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin – izvedbeni del (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 8/10, 7/11, 1/13, 5/13, 6/13 in 3/16), ki se glasi: Pri branju celotne tabele je potrebo upoštevati, da se v primeru, ko so za posamezno klasifikacijo opredeljena specialna določila, ta upoštevajo pred splošnimi, ki veljajo za celotno tabelo. Besedilo »1PM/vsakih 50m2 stanovanjske površine«, ki opredeljuje način izračuna potrebnih parkirnih mest za 11100 Enostanovanjske stavbe, 11210 Dvostanovanjske stavbe (PN, PK) ter 11221 Tri- in večstanovanjske stavbe (PV, VV, D), se bere tako, da se besedno zvezo »stanovanjske površine« smiselno razlaga kot uporabne površine objekta, pri čemer odlok zahteva izpolnjen pogoj doseženih 50 m2. Skladno s SIST ISO 9836 in v navezavi s Pravilnikom o minimalnih tehničnih zahtevah za graditev stanovanjskih stavb in stanovanj (Uradni list RS, št. 1/11 in 61/17 – GZ) k stanovanjskim površinam štejejo neto tlorisne površine brez garaže in tehničnih prostorov oziroma brez skupnih prostorov v večstanovanjskih stavbah. 2. Ta obvezna razlaga je sestavni del Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin – izvedbeni del (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 8/10, 7/11, 1/13, 5/13, 6/13 in 3/16). Objavi se v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 24-3/2018 ŽUPAN Datum: 14.02.2018 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15-ZUUJFO in 76/16 odl. US) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06-uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Občinski svet Občine Trzin na 24. redni seji dne 14. februarja 2018 sprejel naslednji Pravilnik o spremembi Pravilnika o kriterijih za ugotavljanje upravičenosti do občinske socialne pomoči 1. člen V Pravilniku o kriterijih za ugotavljanje upravičenosti do občinske socialne pomoči (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/16, 7/16 in 8/17) se prvi stavek drugega odstavka 1. člena spremeni tako, da se glasi: »Sredstva za občinske socialne pomoči so zagotovljena v vsakoletnem proračunu občine.« 2. člen Pravilnik o spremembi Pravilnika o kriterijih za ugotavljanje upravičenosti do občinske socialne pomoči začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 24-4/2018 ŽUPAN Datum: 14.02.2018 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi 74. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 108/09, 109/12, 76/14 – odl. US, 14/15 – ZUUJFO in 61/17 – ZUreP-2), 9. in 17. člena Uredbe o vsebini programa opremljanja stavbnih zemljišč (Uradni list RS, št. 80/07 in 61/17 – ZUreP-2), 8. člena Pravilnika o merilih za odmero komunalnega prispevka (Uradni list RS, št. 95/07 in 61/17 – ZUreP-2) in 10. in 18. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06-uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je občinski svet Občine Trzin dne 14. 2. 2018 na 24. redni seji sprejel naslednji ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O PROGRAMU OPREMLJANJA ZEMLJIŠČ ZA GRADNJO ZA OBSTOJEČO KOMUNALNO OPREMO IN MERILIH ZA ODMERO KOMUNALNEGA PRISPEVKA NA OBMOČJU OBČINE TRZIN 1. člen V Odloku o programu opremljanja zemljišč za gradnjo za obstoječo komunalno opremo in merilih za odmero komunalnega prispevka na območju Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 3/11) se v 5. členu doda nov šesti (6) odstavek, ki se glasi: »(6) Ne glede na določbe tretjega in četrtega odstavka tega člena se pri vseh obstoječih objektih, ki še niso priklopljeni na javno kanalizacijsko omrežje za odvod odpadne vode parcelo Ap določi tako, da se površina stavbišča objekta pomnoži s faktorjem 1,5. Tako izračunana vrednost nadomesti spremenljivko Ap iz formule za izračun komunalnega prispevka za določeno vrsto komunalne opreme (KPi) iz prvega odstavka tega člena.« Dosedanji šesti (6) in sedmi (7) odstavek postaneta sedmi (7) in osmi (8) odstavek. 2. člen Za prvim (1) odstavkom 14. člena se dodajo nov drugi (2), tretji (3) in četrti (4) odstavek, ki se glasijo: »(2) Ne glede na določbe prvega odstavka tega člena lahko lastniki obstoječih objektov komunalni prispevek za priklop na javno kanalizacijsko omrežje za odvod komunalne odpadne vode poravnajo največ v petnajstih (15) zaporednih mesečnih obrokih. Prvi obrok plača zavezanec v roku 30 dni od dokončnosti odločbe s katero mu je bil odmerjen komunalni prispevek, to je najkasneje 45. dan po prejemu odločbe, nato vsak naslednji mesec sledijo še preostali obroki. Znesek posameznega obroka ne sme biti manjši od 150,00 EUR. (3) V primeru, da se zavezanec iz drugega odstavka tega člena odloči za obročno plačevanje, o tem s pisno vlogo obvesti občino. Z občino tudi sklene ustrezno pogodbo o obročnem plačilu komunalnega prispevka. (4) Po sklenitvi pogodbe o obročnem plačilu komunalnega prispevka in plačilu prvega obroka občina izda izvajalcu javne gospodarske službe odvajanja odpadne komunalne vode Javnemu komunalnemu podjetju Prodnik d. o. o. iz Domžal potrdilo, da zavezanec izpolnjuje pogoje glede plačila komunalnega prispevka.« 3. člen Tretji (3) odstavek 18. člena se spremeni tako, da se glasi: »(3) Komunalni prispevek se ne plača za gradnjo gasilskih domov oziroma stavb za potrebe sistema zaščite, reševanja in pomoči, neprofitnih stanovanj in gradnjo posameznih vrst stavb za izobraževanje, znanstveno-raziskovalno delo in zdravstvo v skladu s predpisi o enotni klasifikaciji vrst objektov, katerih investitor je občina ali država oz. pravna oseba v lasti občine ali države.« 4. člen (začetek veljavnosti odloka) Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 24-5/2018 ŽUPAN Datum: 14.02.2018 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi 23. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04 – uradno prečiščeno besedilo, 14/05 – popr., 92/05 – ZJC-B, 93/05 – ZVMS, 111/05 – odl. US, 126/07, 108/09, 61/10 – Zrud-1, 20/11 – odl. US, 57/12, 101/13 – ZdavNepr, 110/13 in 19/15) in Statuta občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Občinski svet Občine Trzin na svoji 24. redni seji dne 14. februarja 2018 sprejel SKLEP o odvzemu statusa javnega dobra v lasti Občine Trzin 1. člen Občinski svet Občine Trzin odvzema status javnega dobra naslednjim zemljiščem v lasti Občine Trzin: Katastrska občina Parcelna št. Površina (m2) 1961 Trzin 1655/6 35 1961 Trzin 1655/7 20 1961 Trzin 1655/8 29 1961 Trzin 1655/9 1 1961 Trzin 1655/10 1 1961 Trzin 1655/12 1 2. člen Na nepremičninah iz 1. člena se v zemljiški knjigi izvede izbris zaznambe statusa grajenega javnega dobra. 3. člen Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in prične veljati naslednji dan po objavi. Številka: 24-6/2018 ŽUPAN Datum: 14.02.2018 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 – Odl. US) in 38. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Občinski svet Občine Trzin na 24. redni seji, dne 14. februarja 2018, sprejel naslednji SKLEP 1. Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Poročilom o delu Nadzornega odbora Občine Trzin v letu 2017 in ugotavlja, da je nadzorni odbor deloval skladno z zakonom in Statutom Občine Trzin. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 24-7/2018 ŽUPAN Datum: 14.02.2018 Peter LOŽAR, l.r. ...... Nadzorni odbor Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 9/09, 51/10,40/12-ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 Odl. US), Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in Poslovnika o delu Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 10/17) na 22. redni seji, z dne 17. januarja 2018 sprejel POROČILO O DELU NADZORNEGA ODBORA OBČINE TRZIN V LETU 2017 Delo Nadzornega odbora v letu 2017 je potekalo v skladu z Letnim programom dela Nadzornega odbora občine Trzin, ki ga je Nadzorni odbor sprejel na 12. korespondenčni seji dne 05.01.2017 in s katerim je bil seznanjen gospod župan in Občinski svet na 18. redni seji dne 22.02.2017. Nadzorni odbor se je sestajal redno, in sicer na 6. rednih sejah. Sklicane so bile tudi 3 korespondenčne seje, ki so potekale preko elektronskih naslovov. Na teh sejah je obravnaval vse najpomembnejše dogodke iz vsebin materialov Občinskega sveta in posebej nalog Nadzornega odbora. Od teh vsebin smo še posebej spremljali: - Predlog Zaključnega računa Proračuna Občine Trzin za leto 2016; - Predlog Sklepa o seznanitvi s Premoženjsko bilanco Občine Trzin na dan 31.12.2016; - Poročilo župana o izvrševanju in realizaciji proračuna v prvi polovici leta in Rebalans Proračuna Občine Trzin za leto 2017; - Predlog Sprememb Proračuna Občine Trzin za leto 2018; - predloge splošnih in posamičnih aktov Občine. Nadzorni odbor je na skupnih sestankih obravnaval tudi naslednje naloge, ki so v naši pristojnosti: - sprejel je nov Poslovnik Nadzornega odbora Občine Trzin; - sprejel in potrdil je Letni program dela Nadzornega odbora za leto 2017; - sprejel je Poročilo o delu Nadzornega odbora za leto 2016; - sprejel sklepe o imenovanju delovnih skupin; - sprejel sklepe o potrditvi predlogov poročil o opravljenih nadzornih pregledih in - sprejel sklepe o potrditvi dokončnih poročil o opravljenih nadzornih pregledih. Obrazložitve posameznih nadzorov: 1. Nadzor nad porabo občinskih sredstev Društva upokojencev Žerjavčki in Društva Samokres za leto 2015 V delovno skupino za Nadzor nad porabo občinskih sredstev Društva upokojencev Žerjavčki in Društva Samokres za leto 2015 sta bili na 12. redni seji nadzornega odbora, z dne 08.06.2016, imenovani Katarina Kadunc in Blanka Jankovič. Po prejemu zahtevane dokumentacije, se je delovna skupina prvič sestala dne 21.09.2016, pregledala posredovano in zahtevala dodatna pojasnila, ki jih je prejela 07.10.2016. Po pregledu dodatne dokumentacije na sestanku, dne 02.11.2016, je delovna skupina s strani DU Žerjavčki ponovno zahtevala dodata pojasnila, ki jih je prejela 23.11.2016. Članici delovne skupine sta se sestali 29.12.2016, pregledali dodatna pojasnila, zaključili nadzor in pripravili osnutka končnih poročil za obe društvi. Ostali člani nadzornega odbora so oba osnutka sprejeli na 12. korespondenčni seji, dne 05.01.2017. Po prejemu odzivnega poročila, sta bili na 13. korespondenčni seji, dne 06.02.2017 sprejeti obe končni poročili. Občinski svet se je s poročiloma seznanil na 18. redni seji, dne 22.02.2017. Nadzorni odbor je v primeru nadzora nad porabo občinskih sredstev društva Samokres za leto 2015 izrekel pozitivno mnenje o predmetu nadzora in podal po eno priporočilo občini in društvu. V primeru nadzora nad porabo občinskih sredstev Društva upokojencev Žerjavčki Trzin za leto 2015 pa je izrekel mnenje s pridržkom in podal tri priporočila. 2. Nadzor nad celotnim glavnim programom 1302 - Cestni promet in infrastruktura za leto 2015 V delovno skupino za Nadzor nad celotnim glavnim programom 1302 – cestni promet in infrastruktura za leto 2014 sta bila na 2. redni seji, z dne 04.02.2015, imenovana Marko Pavlišič in Maja Prah. Zaradi odstopa Marka Pavlišiča, je bil na 11. redni seji nadzornega odbora, dne 06.04.2016, sprejet sklep, da se v delovno skupino imenuje Blanka Jankovič. Sprejet je bil tudi sklep, da se nadzor izvede za leto 2015. Delovna skupina je prejela dodatno dokumentacijo in se sestala še dvakrat (18.01.2017 in 25.01.2017) ter pripravila osnutek poročila, ki so ga ostali člani nadzornega odbora potrdili na 16. redni seji, dne 15.02.2017. Odzivnega poročila ni bilo, zato je delovna skupina sprejela končno poročilo, ki je bilo sprejeto na 14. korespondenčni seji, dne 30.03.2017. Občinski svet se je s poročilom seznanil na 19. redni seji, dne 12.04.2017. Nadzorni odbora je izrekel pozitivno mnenje o predmetu nadzora in ni ugotovil posebnosti. 3. Nadzor nad porabo sredstev namenjenih Civilni zaščiti za leto 2015 V delovno skupino za Nadzor nad porabo sredstev namenjenih Civilni zaščiti za leto 2015 sta bili na 11. redni seji, dne 06.04.2016 imenovani Maja Prah in Elda Romac. Delovna skupina je občino zaprosila za konto kartice, ki jih je prejela 14.06.2016. Zaradi odstopa Elde Romac, je bila na 13. redni seji, dne 07.09.2016, v delovno skupino imenovana Blanka Jankovič. Delovna skupina, ki se je sestala 02.11.2016, je po pregledu konto kartic, zaprosila za dodatno dokumentacijo, ki jo je prejela 19.12.2016. Sestala se je 18.01.2017 in sprejela osnutek poročila, ki so ga ostali člani nadzornega odbora potrdili na 16. redni seji, dne 15.02.2017. Po prejemu odziva, je bilo na 14. korespondenčni seji, dne 30.03.2017 sprejeto končno poročilo. Občinski svet se je s poročilom seznanil na 19. redni seji, dne 12.04.2017. Nadzorni odbor je izrekel pozitivno mnenje o predmetu nadzora in podal eno priporočilo. 4. Nadzor nad porabo občinskih sredstev Turističnega društva Kanja Trzin za leto 2015 V delovno skupino za Nadzor nad porabo občinskih sredstev Turističnega društva Kanja Trzin za leto 2015 sta bila na 12. redni seji nadzornega odbora, z dne 08.06.2016, imenovana Marcel Koprol in Maja Prah. Delovna skupina je dokumentacijo prejela 18.07.2016. Sestala se je 4x (05.10., 11.10., 18.10. in 20.10.2016), pregledala posredovano dokumentacijo in zahtevala dodatna pojasnila. Po prejemu dodatnih pojasnil, se je sestala še 3x (22.11., 29.11. in 19.12.2016) in pripravila osnutek končnega poročila, ki so ga ostali člani nadzornega odbora sprejeli na 13. korespondenčni seji, dne 06.02.2017. Po prejemu odziva nadzorovane osebe, je bilo na 14. korespondenčni seji, dne 30.03.2017 sprejeto končno poročilo. Občinski svet se je s poročilom seznanil na 19. redni seji, dne 12.04.2017. Nadzorni odbor je izrekel mnenje s pridržkom in podal tri priporočila. 5. Nadzor nad največjimi dobavitelji v letu 2015 V delovno skupino za Nadzor nad največjimi dobavitelji v letu 2015 sta bili na 11. redni seji, dne 06.04.2016 imenovani Katarina Kadunc in Blanka Jankovič. Delovna skupina je zaprosila za dokumentacijo, ki jo je prejela 11.07.2016. Prvič se je sestala 21.9.2016, pregledala dokumentacijo in zahtevala dodatna pojasnila, ki jih je prejela 10.10.2016. Ponovno se je sestala ob koncu leta in pripravila zahtevek za dodatna pojasnila. Občina bo dodatno dokumentacijo posredovala, ko jo prejme s strani računskega sodišča. Nadzor je v teku. 6. Nadzor nad komunalnimi dejavnostmi in investicijami za leto 2015 V delovno skupino za Nadzor nad komunalnimi dejavnostmi in investicijami za leto 2015 sta bila na 11. redni seji, dne 06.04.2016 imenovana Marcel Koprol in Elda Romac. Zaradi odstopa Elde Romac, je bilo na 14. redni seji, dne 19.10.2016 dogovorjeno, da se z nadzorom prične, ko bo imenovan nov član nadzornega odbora. Na naslednji redni seji (15.02.2017) pa je bil sprejet sklep, da se nadzor opravi za leto 2016 in, da se v delovno skupino imenujeta Marcel Koprol in Blanka Jankovič. Dopis za konto kartice je bil poslan 20.09.2017. Delovna skupina je konto kartice prejela 26.09.2017 in se sestala 08.11.2017. Po pregledu je zahtevala dodatna pojasnila, ki jih je prejela 26.11.2017 in 11.12.2017. Ponovno se je sestala 13.12.2017 in zahtevala dodatna pojasnila. Nadzor je v teku. 7. Nadzor nad občinskim glasilom Odsev za leto 2016 Nadzorni odbor je na 16. redni seji, dne 15.02.2017 sprejel sklep o uvedbi Nadzora nad občinskim glasilom Odsev za leto 2016. V delovno skupino sta bila imenovana Marcel Koprol in Maja Prah. Delovna skupina se je po prejemu dokumentacije sestala 2x (16.05.2017 in 24.05.2017) ter zahtevala dodatno dokumentacijo. Po prejemu dodatne dokumentacije, se je 13.06.2017 ponovno sestala, pregledala posredovano ter zahtevala dodatna pojasnila. Dodatna pojasnila s strani urednice in občine je prejela 21.07.2017 in 25.07.2017. Ponovno se je sestala 26.09.2017 in pregledala dokumentacijo. Člani nadzornega odbora so na 20. redni seji, dne 8.11.2017 na predlog delovne skupine, sprejeli sklep, da občinska uprava pošlje kontakte treh pravnih strokovnjakov, ki poznajo področje pogodb o zaposlovanju, pogodb o delu, avtorskih honorarjev in podobno. Kontaktne podatke so prejeli po elektronski pošti dne 22.11.2017. Na 21. redni seji, 06.12.2017 so člani nadzornega odbora pripravili dopise za pravne strokovnjake in jih poslali. 15.12.2017 so prejeli odgovore, na podlagi katerih se bodo dogovorili za nadaljnje aktivnosti. 8. Nadzor nad porabo občinskih sredstev Smučarskega društva Trzin za leto 2016 in Planinskega društva Onger za leto 2016 Nadzorni odbor je na 16. redni seji, dne 15.02.2017 sprejel sklep o uvedbi Nadzora nad porabo občinskih sredstev Smučarskega društva Trzin za leto 2016 in Planinskega društva Onger za leto 2016. V delovno skupino sta bili imenovani Katarina Kadunc in Blanka Jankovič. Delovna skupina je zaprosila za dokumentacijo, ki jo je s strani občine prejela 08.05.2017, s strani Smučarskega društva 22.05.2017 ter s strani PD Onger 22.05.2017. Prvič se je sestala 13.09.2017. Na 20. redni seji, 08.11.2017 pa je nadzorni odbor sprejel sklep, da se v delovno skupino namesto Katarine Kadunc imenuje Marcel Koprol. Delovna skupina se je v novi sestavi sestala 13.12.2017, pregledala dokumentacijo in zahtevala dodatna pojasnila. Na 22. redni seji, dne 17.01.2018 so sprejeli osnutek poročila za Smučarsko društvo. Osnutek bo posredovan nadzorovani osebi. Nadzor je v teku. 9. Nadzor nad porabo občinskih sredstev Kulturno umetniškega društva Franc Kotar Trzin za leto 2016 Nadzorni odbor je na 16. redni seji, dne 15.02.2017 sprejel sklep o uvedbi Nadzora nad porabo občinskih sredstev Kulturno umetniškega društva Trzin za leto 2016. V delovno skupino sta bili imenovani Blanka Jankovič in Katarina Kadunc. Delovna skupina je zaprosila za dokumentacijo, ki jo je s strani občine prejela 08.05.2017 in s strani KUD-a 09.05.2017. Prvič se je sestala 13.09.2017, pregledala posredovano dokumentacijo in pripravila poziva za dodatno dokumentacijo, ki sta bila poslana 10.11.2017. Delovna skupina je odgovor s strani KUD-a prejela 24.11.2017, s strani občine pa 27.11.2017. Ponovno se je sestala 06.12.2017. Pripravljen je bil osnutek poročila, ki ga je nadzorni odbor sprejel na 22. redni seji, dne 17.01.2018. Osnutek bo posredovan nadzorovani osebi. 10. Nadzor nad porabo sredstev na proračunski postavki 0002 – Materialni in drugi stroški občinskega sveta za leto 2016 Nadzorni odbor je na 16. redni seji, dne 15.02.2017 sprejel sklep o uvedbi Nadzora nad porabo sredstev na proračunski postavki 0002 – Materialni in drugi stroški občinskega sveta za leto 2016. V delovno skupino sta bila imenovana Marcel Koprol in Maja Prah. Delovna skupina je zaprosila za konto kartice, ki jih je prejela 08.05.2017. Prvič se je sestala dne 09.11.2017, pregledala posredovano dokumentacijo in zahtevala dodatna pojasnila, ki jih je prejela 16.11.2017. Ponovno se je sestala 12.12.2017, pregledala dokumentacijo in ponovno zahtevala dodatna pojasnila. Dopis za dodatna pojasnila je bil poslan 27.12.2017. Nadzor je v teku. 11. Nadzor nad porabo sredstev na proračunski postavki PP0277 – Obnova vodovoda Habatova-Mengeška za leto 2016 Nadzorni odbor je na 16. redni seji, dne 15.02.2017 sprejel sklep o uvedbi Nadzora nad porabo sredstev na proračunski postavki PP0277 – Obnova vodovoda Habatova-Mengeška za leto 2016. V delovno skupino sta bili imenovani Blanka Jankovič in Maja Prah. Delovna skupina se je prvič sestala 31.08.2017, pregledala posredovano dokumentacijo ter zahtevala dodatno dokumentacijo, ki jo je je prejela 07.09.2017. Ponovno se je sestala 02.11.2017 in pripravila osnutek poročila, ki so ga ostali člani nadzornega odbora sprejeli na 20. redni seji dne 08.11.2017. Osnutek poročila je bil 15.12.2017 posredovan nadzorovani osebi. Po prejemu odzivnega poročila, je bilo na 22. redni seji, dne 17.01.2018 sprejeto končno poročilo, ki bo posredovano nadzorovani osebi in v seznanitev občinskemu svetu. 12. Nadzor nad delovanjem Vrtca Trzin za leto 2016 Nadzorni odbor je na 16. redni seji, dne 15.02.2017 sprejel sklep o uvedbi Nadzora nad delovanjem Vrtca Trzin za leto 2016. V delovno skupino sta bili imenovani Maja Prah in Katarina Kadunc. Delovna skupina je zaprosila za dokumentacijo, ki jo je s strani občine prejela 25.09.2017, s strani vrtca pa 29.09.2017. Po prejemu dokumentacije se je delovna skupina prvič sestala dne 27.12.2017, pregledala dokumentacijo in predlagala, da nadzorni odbor na korespondenčni seji sprejme sklep, da se Nadzor nad delovanjem vrtca Trzin za leto 2016 prestavi in opravi za leto 2017. Delovna skupina za nadzor nad delovanjem vrtca za leto 2017 bo poleg običajnega nadzora pregledala tudi ali so bila priporočila notranje revizije upoštevana oziroma pomanjkljivosti odpravljene. Predlog je bil sprejet na 15. korespondenčni seji, dne 03.01.2018. Nadzor je v teku. 13. Nadzor nad celotnim podprogramom 20049003 Socialno varstvo starih za leto 2016 Nadzorni odbor je na 16. redni seji, dne 15.02.2017 sprejel sklep o uvedbi Nadzora nad celotnim podprogramom 20049003 Socialno varstvo starih za leto 2016. V delovno skupino sta bila imenovana Maja Prah in Marcel Koprol. Delovna skupina se je po prejemu konto kartic sestala 2x (16.05.2017 in 24.05.2017) ter zahtevala dodatno dokumentacijo, ki jo je prejela 07.06.2017. Ponovno se je sestala 13.06.2017 ter pripravila osnutek poročila, ki so ga ostali člani nadzornega odbora sprejeli na 20. redni seji, 08.11.2017. Osnutek poročila je bil 15.12.2017 posredovan nadzorovani osebi. Nadzorni odbor je sprejel končno poročilo na 22. redni seji, dne 17.01.2018. Končno poročilo bo posredovano nadzorovani osebi in v seznanitev občinskemu svetu. 14. Nadzor nad delovanjem skupne uprave Medobčinski inšpektorat in redarstvo za leto 2016 Nadzorni odbor je na 16. redni seji, dne 15.02.2017 sprejel sklep o uvedbi Nadzora nad delovanjem skupne uprave medobčinski inšpektorat in redarstvo za leto 2016. V delovno skupino sta bila imenovana Katarina Kadunc in Marcel Koprol. Delovna skupina je zaprosila za dokumentacijo, ki jo je prejela 26.09.2017. Prvič se je sestala 13.11.2017, pregledala dokumentacijo in zahtevala dodatna pojasnila, ki jih je prejela 29.11.2017 in 30.11.2017. Ponovno se je sestala v sredo 17.1.2018. Številka zadeve: 9001-0001/2018-1 Datum: 17.01.2018 Predsednica Nadzornega odbora: Katarina Kadunc, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12- ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 Odl. US), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Občinski svet Občine Trzin na 24. redni seji dne 14. februarja 2018 sprejel SKLEP 1. Občinski svet Občine Trzin se je seznanil z Letnim programom dela Nadzornega odbora Občine Trzin za leto 2018 in ugotavlja, da je program ustrezen. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 24-8/2018 ŽUPAN Datum: 14.02.2018 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 27/08 odl. US,, 79/09, 51/10,40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 Odl. US), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 10/17) je Nadzorni odbor Občine Trzin na 22. redni seji, dne 17. januarja 2018 sprejel sklep o L E T N E M P R O G R A M U D E L A NADZORNEGA ODBORA OBČINE TRZIN ZA LETO 2018 1. Nadzorni odbor Občine Trzin bo v letu 2018 deloval v okviru pristojnosti, opredeljene v Statutu Občine Trzin in v skladu s Poslovnikom Nadzornega odbora Občine Trzin. 2. V skladu s Statutom občine Trzin in Poslovnikom Nadzornega odbora načrtuje Nadzorni odbor v letu 2018 naslednje naloge: . Nadzorni pregled nad tekočim poslovanjem Občine Trzin; . Nadzorni pregled dela zaključnega računa Občine Trzin; . Zaključek Nadzora nad komunalnimi dejavnostmi in investicijami za leto 2016; . Zaključek Nadzora nad največjimi dobavitelji v letu 2015; . Zaključek Nadzora nad občinskim glasilom Odsev za leto 2016; . Zaključek Nadzora nad porabo občinskih sredstev Smučarskega društva Trzin za leto 2016 in Planinskega društva Onger za leto 2016; . Zaključek Nadzora nad porabo občinskih sredstev Kulturno umetniškega društva Franc Kotar Trzin za leto 2016; . Zaključek Nadzora nad porabo sredstev na proračunski postavki 0002 – Materialni in drugi stroški občinskega sveta za leto 2016; . Zaključek Nadzora nad poslovanjem Vrtca Trzin za leto 2017; . Zaključek Nadzora nad porabo sredstev na proračunski postavki PP0277 – Obnova vodovoda Habatova-Mengeška za leto 2016; . Zaključek Nadzora nad celotnim podprogramom 20049003 Socialno varstvo starih za leto 2016; . Zaključek Nadzora nad delovanjem skupne uprave Medobčinski inšpektorat in redarstvo za leto 2016. 3. V skladu s Statutom občine Trzin bo Nadzorni odbor lahko obravnaval tudi zadeve, ki jih bo s sklepom določil Občinski svet Občine Trzin ali župan. Pri tem bo upošteval obremenjenost in strokovno usposobljenost svojih članov v okviru svojega dela in sprejel le zadeve, ki spadajo v njegovo pristojnost. 4. Praviloma bodo nadzor opravljali člani Nadzornega odbora, za zahtevnejši nadzor pa bo, v skladu z drugim odstavkom 44. člena Statuta Občine Trzin povabil k sodelovanju ustrezne strokovne sodelavce. 5. Nadzorni odbor pričakuje, da bosta župan in občinska uprava, poleg strokovne in administrativne pomoči v skladu s 1. odstavkom 44. člena Statuta Občine Trzin, zagotovila tudi minimalno obliko izobraževanja članov Nadzornega odbora. 6. Konec leta bo Nadzorni odbor podal poročilo o svojem delu in ga posredoval županu in občinskemu svetu. 7. V letu 2018 bo predvidoma 8 rednih sej Nadzornega odbora. Redno se bodo sestajale tudi delovne skupine, ki bodo na osnovi sklepov, sprejetih na sejah Nadzornega odbora, opravljale nadzorne preglede po sprejetem letnem programu dela Nadzornega odbora. 8. Na osnovi 44. člena Statuta Občine Trzin se sredstva za delo Nadzornega odbora zagotavljajo v občinskem proračunu in so tako že predvidena v proračunu Občine Trzin za leto 2018. Številka zadeve: 9001-0002/2018-1 Datum: 17.01.2018 Predsednica Nadzornega odbora Katarina Kadunc, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 – Odl. US), 38. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in 28. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 10/17) je Občinski svet Občine Trzin na 24. redni seji, dne 14. februarja 2018 sprejel naslednji SKLEP 1. Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Končnim poročilom o opravljenem Nadzoru nad celotnim podprogramom 20049003 Socialno varstvo starih za leto 2016. 2. Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Končnim poročilom o opravljenem Nadzoru nad porabo sredstev na proračunski postavki PP0277 – Obnova vodovoda Habatova-Mengeška za leto 2016. 3. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 24-9/2018 ŽUPAN Datum: 14.02.2018 Peter LOŽAR, l.r. ...... NADZORNI ODBOR Občine Trzin Mengeška cesta 22, 1236 Trzin Številka zadeve: 9001-0008/2017-13 Datum: 18.01.2018 Na podlagi Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in 27. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 10/17) je Nadzorni odbor občine Trzin na 22. redni seji z dne 17.01.2018 sprejel Končno poročilo o opravljenem Nadzoru nad celotnim podprogramom 20049003 Socialno varstvo starih za leto 2016 Poročilo je dokončni akt Nadzornega odbora Občine Trzin 1. Nadzorni odbor v sestavi: . Katarina Kadunc, predsednica . Maja Prah, članica . Marcel Koprol, član . Blanka Jankovič, članica 2. Člana delovne skupine: . Maja Prah, predsednica . Marcel Koprol, član 3. Ime nadzorovanega organa: Občina Trzin Mengeška 22 1236 Trzin info@trzin.si Odgovorna oseba nadzorovane osebe: Peter LOŽAR Uvod Nadzorni odbor Občine Trzin je na 16. redni seji dne 15.02.2017 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad celotnim podprogramom 20049003 Socialno varstvo starih za leto 2016. V delovno skupino sta bila imenovana Maja Prah in Marcel Koprol. Delovna skupina je na podlagi poslanega dopisa z dne 24.04.2017, prejela dne 8. maja 2017 zahtevano dokumentacijo in sicer, izpis konto kartice finančnega knjigovodstva za celotni program 2004 9003 – Socialno varstvo starih za leto 2016. Na prvem sestanku delovne skupine z dne 17. maja 2017, smo ob pregledu že prejete dokumentacije, dodatno zahtevali še določene račune ter pogodbi za Dom Novo mesto in Dom Marije Marte Logatec, skupaj s cenikom in odločbami za plačilo storitev Centra za Socialno delo Domžale in to za dva izbrana oskrbovanca. Na drugem sestanku smo pregledali in preverili navedeno dokumentacijo in ob tem ustno zahtevali še izračune za zavodsko varstvo, iz katerih je bila možna kontrola z izdanimi računi, kateri se med meseci razlikujejo od odločb glede na število dni, uporabe storitev za zavodsko varstvo in morebitnem zmanjšanju stroškov za živila, kakor tudi mesečne obračune za pomoč na domu za meseca maj in junij. Namen in cilj nadzora: . preveriti porabo občinskih sredstev . preveriti skladnost finančnega poslovanja . poročati o ugotovitvah . podati priporočila in predloge. UGOTOVITVENI DEL Planirana sredstva za izvedeni nadzor podprograma, ki je predmet nadzora, so bila v znesku 46.500 €, poraba sredstev pa v znesku 30.720,65 € in sicer: - Dom počitka Mengeš – stroški za plače in drugi izdatki zaposlenih 12.017,01 € - VDC - Novo mesto – oskrba 7.901,88 € - Dom počitka Mengeš – izdatki za blago in storitve 8.500,00 € - Zavod Marije in Marte-Karitas-Logatec 2.301,76 € SKUPAJ 30.720,65 € Ostanek prostih sredstev 15.779,35 € Vsa sredstva so porabljena v skladu z odločbami Centra za socialno delo Domžale, sklenjenimi pogodbami in veljavnimi ceniki. Na celotno pregledano dokumentacijo in evidence nimamo pripomb, zato ni potrebno podati dodatnih priporočil. Predsednica nadzornega odbora: Katarina Kadunc, l.r. Člani nadzornega odbora: Maja Prah, Marcel Koprol, Blanka Jankovič ...... NADZORNI ODBOR Občine Trzin Mengeška cesta 22, 1236 Trzin Številka zadeve: 9001-0009/2017-10 Datum: 18.01.2018 Na podlagi Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in 27. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 10/17) je Nadzorni odbor občine Trzin na 22. redni seji z dne 17.01.2018 sprejel Končno poročilo o opravljenem Nadzoru nad porabo sredstev na proračunski postavki PP0277 – Obnova vodovoda Habatova-Mengeška za leto 2016 Poročilo je dokončni akt Nadzornega odbora Občine Trzin 1. Nadzorni odbor v sestavi: . Katarina Kadunc, predsednica . Maja Prah, članica . Marcel Koprol, član . Blanka Jankovič, članica 2. Člana delovne skupine: . Blanka Jankovič, predsednica . Maja Prah, članica 3. Ime nadzorovanega organa: Občina Trzin Mengeška 22 1236 Trzin info@trzin.si Odgovorna oseba nadzorovane osebe: Peter LOŽAR Uvod Nadzorni odbor Občine Trzin je na 16. redni seji dne 15.02.2017 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad porabo sredstev na proračunski postavki PP0277 – Obnova vodovoda Habatova-Mengeška za leto 2016. V delovno skupino sta bili imenovani Blanka Jankovič in Maja Prah. Delovna skupina se je sestala dne 31.08.2017 in opravila preglede predložene zahtevane dokumentacije. Naknadno je delovna skupina zahtevala še dodatno dokumentacijo, katero je pregledala na drugem sestanku dne 02.11.2017. Delovna skupina je nadzor zaključila in izdelala osnutek končnega poročila, ki so ga člani nadzornega odbora obravnavali na seji, dne 8.11.2017 Namen in cilj nadzora: . preveriti porabo občinskih sredstev . preveriti skladnost finančnega poslovanja . poročati o ugotovitvah . podati priporočila in predloge. UGOTOVITVENI DEL V nadaljevanju podajamo ugotovitve, ki izhajajo iz opravljenega nadzora. Pregledovali smo PP0277 - Obnova vodovoda Habatova-Mengeška, in sicer so bila planirana sredstva v letu 2016 v znesku 85.520,60 EUR, realizirana sredstva pa 80.724,51 EUR. 420500 – Investicijsko vzdrževanje in izboljšave Pri pregledu smo ugotovili, da se je v situaciji za investicijsko vzdrževanje in izboljšave zaračunal bruto znesek 25.279,62€, ki pa se nanaša na asfaltiranje Habatove ulice. Omenjeni znesek je bil zajet v postavki 0078 Naložbe v ceste in parkirišča – obnove in posodobitve, ki pa ni predmet investicijskega vzdrževanja in nadzora. Iz kartice finančnega knjigovodstva je razvidno, da je občina popravila in evidentirala na pravo postavko. Pogodba v znesku 75.941,64€ brez DDV in s sklenjenim aneksom v znesku 19.415,88€ brez ddv, znaša skupno 95.357,52€ brez ddv. Razlika med končno situacijo in pogodbo znaša 20.500,00€ brez ddv, ki pa se nanaša na preplastitev Habatove-Mengeške ulice in je zajeta na proračunski postavki, ki se nanaša na redno vzdrževanje. Končna situacija v višini 74.857,52€ brez ddv je usklajena s pogodbo z izvajalcem. Zahtevki po začasnih situacijah so z upoštevanjem gornjega dobropisa usklajene s končno situacijo in prejeto pogodbo. 420801 – Investicijski nadzor Pri dani dokumentaciji smo prejeli račun št. PR/161516 v znesku 909,22 € in račun št. PR/ 162234 v znesku 552,00 €. Oba računa vsebujeta DDV. Nadzor je obračunan v skladu s pogodbo za strokovni nadzor in sicer 1,60% od neto vrednosti investicije. V skladu z obema računoma, je bilo iz odredbe za izplačilo nadzora razvidno, da je bilo plačilo izvršeno v bruto znesku, iz finančne knjigovodske kartice pa je vidno, da si občina ddv poračuna. 420802 – Investicijski inženiring Pregledali smo račun v višini 3.925,65€ z DDV, kar se ujema s knjiženim zneskom. 420804 – Načrt in druga projektna dokumentacija Prejeli smo račun št. PR/161673 v bruto znesku 3.996,73€ in pogodbo o izvedbi in vodenju investicije. Iz računa je razvidno, da se znesek nanaša na projektno dokumentacijo za: Vegovo, Zupanovo in Mengeško ulico. Na podlagi rekapitulacije na računu je razvidno, da odpade na Mengeško ulico bruto znesek 1.120,46€, kar je usklajeno tudi s kartico finančnega knjigovodstva. 420899 – Plačila drugih storitev in dokumentacije Za evidentirane stroške smo prejeli dokazila, da so upravičeni in so pridobljena vsa soglasja. Na celotno pregledano dokumentacijo nimamo pripomb, zato ni potrebno podati dodatnih priporočil. Predsednica nadzornega odbora: Katarina Kadunc, l.r. Člani nadzornega odbora: Maja Prah, Marcel Koprol, Blanka Jankovič ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 odl. US), Zakona o lokalnih volitvah (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, 45/08, 83/12 in 68/17) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Občinski svet občine Trzin na 24. redni seji dne 14. februarja 2018 sprejel naslednji Sklep o spremembi Sklepa o imenovanju predsednice, namestnice predsednice in članov ter namestnikov članov Občinske volilne komisije 1. Občinski svet Občine Trzin je ugotovil, da je ga. Monika Jončeski Antalašič odstopila kot članica Občinske volilne komisije Občine Trzin. S tem Občinski svet Občine Trzin razrešuje go. Jončeski Antalašič s funkcije članice Občinske volilne komisije Občine Trzin. 2. V drugem odstavku tretje alineje Sklepa o imenovanju predsednice, namestnice predsednice in članov ter namestnikov članov Občinske volilne komisije, št. 6-11.2/2015 (Uradni vestnik OT, št. 3/15, z dne 29.04.2015) se ime in priimek »Moniko JONČESKI ANTALAŠIČ« nadomesti z imenom in priimkom «Nino KOZARIČ«. 3. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 24-10.1/2018 ŽUPAN Datum: 14.02.2018 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12- ZUJF in 76/16 odl. US) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 – uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Občinski svet Občine Trzin na 24. redni seji dne 14. februarja 2018 sprejel Sklep o spremembi Sklepa o imenovanju Komisije OS za spremljanje in preverjanje utemeljenosti predlogov za spremembe ekonomske cene programa otroškega varstva v JZ OŠ Trzin 1. Občinski svet Občine Trzin je ugotovil, da je ga. Monika Jončeski Antalašič odstopila kot članica Komisije OS za spremljanje in preverjanje utemeljenosti predlogov za spremembe ekonomske cene programa otroškega varstva v JZ Osnovna šola Trzin. S tem Občinski svet Občine Trzin razrešuje go. Jončeski Antalašič s funkcije članice Komisije OS za spremljanje in preverjanje utemeljenosti predlogov za spremembe ekonomske cene programa otroškega varstva v JZ Osnovna šola Trzin. 2. V drugem odstavku Sklepa o imenovanju Komisije OS za spremljanje in preverjanje utemeljenosti predlogov za spremembe ekonomske cene programa otroškega varstva v JZ Osnovna šola Trzin, št. 4-14.1/2015 (Uradni vestnik OT, št. 1/15, z dne 18.02.2015) se ime in priimek »Monika Jončeski Antalašič« nadomesti z imenom in priimkom »Mitja Kovaljev.« 3. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 24-10.2/2018 ŽUPAN Datum: 14.02.2018 Peter LOŽAR, l.r. ...... Na podlagi četrtega odstavka 10. člena Odloka o ravnanju z zapuščenimi ali nepravilno parkiranimi vozili v Občini Trzin (Uradni vestnik OT, št. 7/07 in 3/13) in Pogodbe o izvajanju storitev odvoza ter hrambe nepravilno parkiranih ali/in zapuščenih vozil z območja občine Trzin za obdobje 2017-2020, št. 187/2017, sklenjene med Občino Trzin in Avto Vrhovec, Gregor Vrhovec s. p., Bukovčeva ulica 17, Vir, 1230 Domžale, je župan Občine Trzin dne 25. 10. 2017 sprejel PRAVILNIK O CENAH ZA ODSTRANITEV, HRAMBO IN ODVOZ V RAZGRADNJO NEPRAVILNO PARKIRANIH ALI/IN ZAPUŠČENIH VOZIL IZ OBMOČJA OBČINE TRZIN 1. člen Ta pravilnik določa cene za odstranitev, hrambo in odvoz v razgradnjo nepravilno parkiranih in/ali zapuščenih vozil v Občini Trzin, ki ga izvaja pooblaščeni izvajalec s specialnim vozilom za odvoz vozil oziroma, ki ima v lasti posebej prilagojen (ograjen) prostor za hrambo in varovanje prevzetih vozil z območja občine Trzin. 2. člen Polna cena odvoza vozila se zaračuna v primeru, ko je zapuščeno ali nepravilno parkirano vozilo, za katero je bil odrejen odvoz, že naloženo na specialno vozilo za odvoz vozil. Delna cena odvoza vozila se zaračunava v primeru, ko želi voznik ali lastnik zapuščenega ali nepravilno parkiranega vozila odstraniti vozilo potem, ko se je vozilo že začelo odstranjevati-nalagati na specialno vozilo za odvoz, vendar še ni naloženo. Prihod specialnega vozila se zaračuna v primeru, ko voznik ali lastnik vozila odstrani zapuščeno ali nepravilno parkirano vozilo potem, ko je pooblaščena uradna oseba, že pozvala pooblaščenega izvajalca, da odstrani vozilo, vozilo pa se še ni pričelo nalagati na specialno vozilo za odvoz. Stroški prihoda specialnega vozila bremenijo pooblaščenega izvajalca, kolikor je voznik ali lastnik zapuščenega vozila, pred prihodom pooblaščenega izvajalca s specialnim vozilom na lokacijo zapuščenega vozila, navedeno v pisni odredbi za odstranitev, predhodno že sam odstranil. Hramba zapuščenega ali nepravilno parkiranega vozila se zaračunava za čas, ko je vozilo na prostoru za hrambo odstranjenih nepravilno parkiranih ali zapuščenih vozil. Prvih štiriindvajset (24) ur po odvozu vozila se hramba ne zaračunava. Izvajalec lahko zaračuna največ tri mesečni rok hrambe vozila (največ 91 dni). 3. člen Cene za odvoz nepravilno parkiranega ali/in zapuščenega vozila znašajo v evrih: Cenik brez DDV z DDV v EUR v EUR ODVOZ A) polna cena odvoza vozila 75,00 91,50 B) delna cena odvoza vozila 71,00 86,62 C) prihod specialnega vozila 60,00 73,20 nadaljevanje nadaljevanje Cenik brez DDV z DDV v EUR v EUR HRAMBA D) hramba vozila do 24 ur po odvozu brezplačno vsak naslednji začeti dan 5,00 6,10 RAZGRADNJA E) stroški razgradnje vozila 0,00 0,00 IZRABLJENO VOZILO F) odvoz izrabljenega vozila v razgradnjo 20,00 24,40 4. člen Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o cenah za odstranitev, hrambo in razgradnjo zapuščenih in nepravilno parkiranih vozil v občini Trzin št.: Ž-61/2008 z dne 15. 10. 2008, objavljen v Uradnem vestnik OT, št. 9/08 dne 21. 11. 2008. 5. člen Ta pravilnik se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Št. zadeve: 430-0025/2017 Župan Datum: 25. 10. 2017 Peter LOŽAR, l.r. ...... Izdajatelj: Občina Trzin, Mengeška cesta 22 1236 Trzin ISSN: 2386-0464