LETO XXIX 8. NOVEMBER 2023 Mestne občine Ptuj 93. SPREMEMBE IN DOPOLNITVE ISSN 246-9362 ŠTEVILKA 11 4. člen Prvi odstavek 17. člena se spremeni tako, da se glasi: »(1) Mestni svet ima naslednje stalne odbore: 1. Odbor za finance, 2. Odbor za gospodarstvo, okolje, prostor, gospodarsko infrastrukturo in lokalno samoupravo, 3. Odbor za družbene dejavnosti, socialno varstvo, zdravstvo, kulturo in splošne zadeve.«. Statuta Mestne občine Ptuj (str. 1) 94. SPREMEMBE IN DOPOLNITVE Poslovnika Mestnega sveta Mestne občine Ptuj (str. 2) 95. ODLOK o ustanovitvi javnega zavoda »Javni zavod Ptuj« (str. 3) 5. člen 19. člen se spremeni tako, da se glasi: »19. člen V okviru pooblastil iz prejšnjega člena dajejo posamezni odbori mnenja in predloge, zlasti na naslednjih področjih: 1. Odbor za finance: – na področju javnih financ, zlasti glede proračuna in zaključnega računa, zadolževanja mestne občine, zadolževanja javnih podjetij in zavodov, dajanja poroštev za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in zavodov in uporabe sredstev iz rezerv proračuna mestne občine ter naloge na področju gospodarjenja s premoženjem mestne občine. 2. Odbor za gospodarstvo, okolje, prostor, gospodarsko infrastrukturo in lokalno samoupravo: – na področju pospeševanja razvoja gospodarskih dejavnosti, – spremljanja gibanj v gospodarskih dejavnostih, – na področju varstva okolja, komunalnih javnih služb, javnih cest in poti, stanovanjskega gospodarstva, stavbnih zemljišč, urejanje prostora in načrtovanja, – na področju lokalne samouprave. 3. Odbor za družbene dejavnosti, socialno varstvo, zdravstvo, kulturo in splošne zadeve: – na področju raziskovalne dejavnosti, športa in rekreacije, otroškega varstva, vzgoje in izobraževanja ter informacijsko-dokumentacijske dejavnosti, – na področju socialnega varstva, zdravstva in kulture ter kulturne dediščine, – na področju organizacije uprave in splošnih zadev.«. 96. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in nalogah Občinske uprave Mestne občine Ptuj (str. 12) 97. ODLOK o spremembah Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Vrtec Ptuj (str. 12) 93. Na podlagi 64. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne občine Ptuj, na 9. redni seji, dne 23. 10. 2023, sprejel SP R E M E M B E I N D OP OL N I T V E Statuta Mestne občine Ptuj 1. člen V Statutu Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) se v sedmem odstavku 2. člena prvi stavek spremeni tako, da se glasi: »Praznik mestne občine je 23. april.«. 6. člen (1) V prvem odstavku 23. členu se 11. alineja spremeni tako, da se glasi: » – izvršuje načrt ravnanja s stvarnim premoženjem,«. (2) Doda se nova 13. alineja, ki se glasi: » – pri izvrševanju svojih pristojnosti izdaja pravilnike, odredbe, navodila in druge splošne akte, ki jih določa zakon ali drug predpis,«. 2. člen (1) V drugem odstavku 12. člena se v točki 1. doda nova četrta alineja, ki se glasi: » – letni načrt ravnanja s stvarnim premoženjem,«. (2) V drugem odstavku 12. člena se v točki 2. prva in druga alineja črtata. 3. člen V tretjem odstavku 16. člena se drugi stavek spremeni tako, da se glasi: »Odbori imajo po enajst članov, od tega devet izmed članov mestnega sveta in dva člana izmed občanov.«. 7. člen V 77. členu se drugi stavek črta. 8. člen V 81. členu se drugi odstavek črta. 1 ŠTEVILKA 11 82. člen se črta. URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIX / 8. 11. 2023 (2) Dosedanje točke od 7 do 11 se ustrezno preštevilčijo in postanejo točke od 4 do 8. 9. člen 10. člen (1) V prvem odstavku 83. člena se drugi stavek črta. (2) Tretji in četrti odstavek 83. člena se črtata. 2. člen V 64. členu se v prvem odstavku beseda »sedem« nadomesti z besedo »enajst«. 11. člen 84. člen se spremeni tako, da se glasi: »84. člen (1) Četrtne skupnosti lahko opravljajo naloge iz pristojnosti mestne občine, ki se nanašajo na prebivalce četrtne skupnosti. Naloge četrti skupnosti se nanašajo na: – pospešujejo kulturne, športne in druge društvene dejavnosti na svojem območju, – organizirajo kulturne, športne in druge prireditve oziroma nudijo pomoč pri takih prireditvah, kadar je organizator mestna občina, – sodeluje pri pripravi odločitev občinskih organov z dajanjem predlogov in mnenj o predlogih prostorskih aktov občine, proračuna in razvojnih načrtih ter drugih aktov občine, ki se nanašajo na njihovo območje. (2) Naloge iz prvega odstavka tega člena se lahko podrobneje opredelijo z odlokom.«. 3. člen 65. člen se spremeni tako, da se glasi: »65. člen (1) Odbor za gospodarstvo, okolje, prostor, gospodarsko infrastrukturo in lokalno samoupravo šteje enajst članov. (2) Odbor obravnava vse predloge aktov in drugih odločitev iz pristojnosti mestne občine na področju gospodarstva (malega gospodarstva in obrti, kmetijstva, gostinstva in turizma), varstva okolja, komunalnih javnih služb, javnih cest in poti, stanovanjskega gospodarstva, stavbnih zemljišč, urejanja prostora in načrtovanja, finančnih zadev, ki se nanašajo na predloge dokumentov iz področja komunalne infrastrukture in lokalne samouprave. Odbor daje mnenja in predloge k pospeševanju razvoja gospodarskih dejavnosti in spremljanja gibanj v gospodarskih dejavnostih. Odbor oblikuje o njih svoje mnenje in svetu podaja stališča s predlogom odločitve.«. 4. člen 66. člen se spremeni tako, da se glasi: »66. člen (1) Odbor za družbene dejavnosti, socialno varstvo, zdravstvo, kulturo in splošne zadeve šteje enajst članov. (2) Odbor obravnava vse predloge aktov in drugih odločitev iz pristojnosti mestne občine na področju raziskovalne dejavnosti, športa in rekreacije, otroškega varstva, vzgoje in izobraževanja ter informacijsko-dokumentacijske dejavnosti, socialnega varstva, zdravstva, kulture ter kulturne dediščine, splošnih zadev in organizacije uprave. Odbor oblikuje o njih svoje mnenje in svetu podaja stališča s predlogom odločitve.«. PREHODNE IN KONČNA DOLOČBA 12. člen (1) Predpise in druge splošne akte, ki niso v skladu s tem statutom, je potrebno uskladiti oziroma preklicati najkasneje do 1. 6. 2024. (2) Določbe 3., 4. in 5. člena, ki so vezane na konstituiranje in sestavo stalnih odborov mestnega sveta, se začnejo uporabljati z naslednjim mandatom mestnega sveta. (3) Določba 7. člena se prične uporabljati s 1. 1. 2024. 13. člen Ta statut prične veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-15/2007-14 Datum: 23. 10. 2023 67., 68. in 69. člen se črtajo. 5. člen 6. člen V drugem odstavku 80. člena se besedna zveza »pečati in shrani« nadomesti z besedno zvezo »hrani«. Nuška Gajšek županja 7. člen Tretji odstavek 95. člena se spremeni tako, da se glasi: »(3) V okviru predstavitve predstavi župan ali pooblaščeni javni uslužbenec občinske uprave svetu: – temeljna izhodišča in predpostavke za pripravo predloga proračuna, – oceno bilance prihodkov in odhodkov, finančnih terjatev in naložb ter računa financiranja v prihodnjem letu, – okvirni predlog obsega finančnega načrta posameznega neposrednega uporabnika proračuna v prihodnjem letu in kadrovski načrt v prihodnjih dveh letih, – načrt razvojnih programov in – načrt ravnanja s stvarnim premoženjem.«. 94. Na podlagi 69. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne občine Ptuj, na 9. redni seji, dne 23. 10. 2023, sprejel SP R E M E M B E I N D OP OL N I T V E Poslovnika Mestnega sveta Mestne občine Ptuj 1. člen (1) V Poslovniku Mestnega sveta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 13/20) se v prvem odstavku 63. člena dosedanje točke od 2 do 6 črtajo in nadomestijo s točkama 2 in 3, ki se glasita: »2. Odbor za gospodarstvo, okolje, prostor, gospodarsko infrastrukturo in lokalno samoupravo, 3. Odbor za družbene dejavnosti, socialno varstvo, zdravstvo, kulturo in splošne zadeve,«. 8. člen Prvi in tretji odstavek 97. člena se spremenita tako, da se glasita: »(1) V času javne razprave obravnava predlog proračuna vsa zainteresirana javnost. (3) Pripombe in predlogi podani na sejah delovnih teles, ob 2 LETO XXIX / 8. 11. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 95. obravnavi predloga proračuna, se upoštevajo, kot pripombe in predlogi v času javne razprave.«. Na podlagi 3. in 18. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP), 13. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 13/18), 44. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18 – ZNOrg, 82/20 in 3/22 – ZDeb), in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/2007 in 14/2020), 5. člena Zakona o javnem interesu v mladinskem sektorju (Uradni list RS, št. 42/10 in 21/18 – ZNOrg) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 9. redni seji, dne 23. 10. 2023, sprejel 9. člen Prvi in drugi odstavek 98. člena se spremenita tako, da se glasita: »(1) Po končani javni razpravi o predlogu proračuna pripravi župan dopolnjen predlog proračuna ter skliče sejo sveta, na kateri se bo obravnaval. Obrazložitev sprejetih ter zavrnjenih pripomb in predlogov je sestavni del gradiva dopolnjenega predloga proračuna. (2) Na dopolnjen predlog proračuna mestne občine lahko člani sveta vložijo amandmaje v pisni obliki z obrazložitvijo najkasneje tri dni pred dnem določenim za sejo sveta, na kateri bo obravnavan dopolnjen predlog proračuna mestne občine. Amandmaji se vložijo pri županu. Na sami seji lahko vloži amandma župan, pisno z obrazložitvijo.«. ODL OK o ustanovitvi javnega zavoda »Javni zavod Ptuj« I. SPLOŠNE DOLOČBE 10. člen 99. člen se spremeni tako, da se glasi: »99. člen (1) Župan na seji mestnega sveta poroča svetu o prejetih amandmajih k dopolnjenemu predlogu proračuna ter poda svoje mnenje o amandmajih. Po poročilu in mnenju lahko predlagatelj umakne predlagani amandma ali dopolni obrazložitev amandmaja z utemeljitvijo zagotovitve proračunskega ravnovesja. (2) Predsedujoči ugotovi, kateri amandmaji so vloženi in pozove župana, da se izjavi oziroma se župan izjavi o tem ali bo vložil amandma na katerega od vloženih amandmajev ter v kolikšnem času. Če župan izjavi, da bo vložil amandma na amandma, se seja prekine za čas, ki je potreben za oblikovanje in predložitev amandmaja članom sveta. (3) Za obravnavo in odločanje o amandmajih se smiselno uporabljajo določila 88. člena poslovnika. (4) Pri obravnavi dopolnjenega predloga proračuna mestni svet najprej obravnava amandmaje k besedilnemu delu odloka, s katerim sprejema proračun, nato pa amandmaje k finančnemu delu.«. 1. člen (1) S tem odlokom Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj (v nadaljevanju: ustanoviteljica) ureja statusne organizacijske, upravljavske in bistvene spremembe dejavnosti v javnem zavodu Javni zavod za turizem Ptuj, ustanovljenem z Odlokom o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 3/2016, 1/2020, 12/2020, 3/2021), zaradi pripojitve javnega zavoda Zavod za šport Ptuj, ustanovljenim z Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda Zavod za šport Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/2006, 7/2008, 7/2021) in javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj, ustanovljenega z Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj (Uradni vestnik mestne občine Ptuj, št. 9/2004, 7/2008, 12/2008, 1/2022) javnemu zavodu Javni zavod za turizem Ptuj, ki se preimenuje v »Javni zavod Ptuj«, vse z dnem vpisa spremembe v sodni register. (2) Ta odlok predstavlja ustanovitveni akt javnega zavoda »Javni zavod Ptuj« (v nadaljevanju tudi: zavod). (3) Javni zavod Ptuj je univerzalni pravni naslednik javnega zavoda Zavod za šport Ptuj, ki je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču Ptuj z matično številko 5855837000 in javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj, ki je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču Ptuj z matično številko 5845076000. (4) S tem odlokom ustanoviteljica ureja status javnega zavoda, razmerja med ustanoviteljico in zavodom ter temeljna vprašanja glede organizacije, dejavnosti in načina financiranja zavoda. 11. člen Za 102. členom se doda nov 102.a člen, ki se glasi: »102.a člen (1) Župan lahko pred letom na katerega se nanaša sprejeti proračun predlaga spremembe proračuna. Predlog sprememb proračuna obravnavajo delovna telesa sveta, vendar o njem ni javne razprave. (2) Spremembe proračuna sprejema svet po določbah tega poslovnika, ki urejajo obravnavo in sprejem dopolnjenega predloga proračuna.«. 2. člen Ustanoviteljske pravice in obveznosti izvršujeta mestni svet Mestne občine Ptuj in župan Mestne občine Ptuj, kakor je podrobneje opredeljeno v 41. členu tega Odloka. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA 3. člen (1) Zavod je samostojna pravna oseba in je odgovoren za svoje obveznosti s sredstvi, s katerimi razpolaga. (2) Zavod nastopa v pravnem prometu v svojem imenu in za svoj račun. 12. člen Določbe 1., 2., 3., 4. in 5. člena, ki so vezane na konstituiranje in sestavo stalnih odborov mestnega sveta, se začnejo uporabljati z naslednjim mandatom mestnega sveta. 13. člen Ta poslovnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-20/2020-8 Datum: 23. 10. 2023 ŠTEVILKA 11 4. člen V odloku uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol, v kolikor ni v tem odloku izrecno določeno drugače. II. STATUSNE DOLOČBE Nuška Gajšek županja 5. člen (1) Ime zavoda: Javni zavod Ptuj 3 ŠTEVILKA 11 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ (2) Skrajšano ime zavoda: Zavod Ptuj (3) Sedež zavoda je Ptuj. Poslovni naslov je Mestni trg 4, 2250 Ptuj. (4) Ime zavoda v angleškem jeziku glasi: Public Institute Ptuj. (5) Zavod lahko spremeni ime in sedež le s soglasjem ustanoviteljice. LETO XXIX / 8. 11. 2023 – programsko in poslovno sodelovanje z izvajalci s področja kulture in turizma doma in v tujini, – raziskovanje in analiziranje trga na področju turizma, – informacijska turistična dejavnost, – izvajanje lokalne turistične vodniške službe, – ozaveščanje in spodbujanje lokalnega prebivalstva za pozitiven odnos do turizma, – opravljanje drugih storitev na področju turizma in prireditev v skladu z veljavnimi predpisi, – izvajanje galerijske in razstavne dejavnosti, – zbiranje, hranjenje, proučevanje, razstavljanje in populariziranje del likovne umetnosti, med drugim oblikovanje stalne zbirke, – pripravljanje in posredovanje projektnih in tematskih razstav ter druge oblike predstavljanja doma in v tujini, – sodelovanje z vzgojno-izobraževalnimi organizacijami pri vzgoji in popularizaciji likovne umetnosti, – strokovno sodelovanje z drugimi galerijami, raziskovalnimi in pedagoškimi ustanovami s področja likovne umetnosti po Sloveniji in v tujini, – sodelovanje na mednarodnih razstavah in manifestacijah, – skrb za ustrezno vrednotenje in priznanje dosežkov domačih avtorjev, – organiziranje razstav in predstavitev ptujskih avtorjev v slovenskem in mednarodnem prostoru, – priprava razstav uveljavljenih in mladih perspektivnih avtorjev iz slovenskega in mednarodnega prostora, – dajanje galerijskih prostorov na razpolago za razstave in druge kulturne dogodke, – izposojanje galerijskih del, – izdajanje publikacij, katalogov in drugih pisanih in tiskanih besedil, nosilcev zvoka ter ostalih izdelkov, ki izhajajo iz dejavnosti in poslanstva galerije. 2. na področju športa: – ustvarjanje možnosti za razvoj športa, posameznih športnih panog, društev in združenj, šport za vse, kakovostni in vrhunski šport občanov, šport otrok in mladine in šport oseb s posebnimi potrebami, – uveljavljanje športnikov, športnih društev in organizacij ter promocijo Mestne občine Ptuj, športno vzgojo v javnih zavodih ter razvoj le-te, – izobraževanje in raziskovanje za potrebe športne dejavnosti – upravlja s športnimi objekti, ki so s sklepom o določitvi javnih športnih objektov občinskega pomena v Mestni občini Ptuj določeni kot javni športni objekti občinskega pomena, na katerih ima lastninsko pravico ustanoviteljica in so s sklepom preneseni v upravljanje zavodu, – pripravlja objekte za vadbo in tekmovanja, – opravlja in organizira vzdrževanje objektov, delov objektov in naprav, igrišč, opreme in tehnične opreme, ki je v upravljanju zavoda, – zagotavlja normalno in varno delovanje vseh objektov, ki jih ima v upravljanju, kakor tudi ostalih pripadajočih občinskih objektov, – oddaja športne objekte in prostore v športnih objektih v uporabo ter usklajuje interese med posameznimi uporabniki, – skrbi za zavarovanje objektov in opreme ter skrbi za varnost delovanja objektov in naprav, – svetuje pri načrtovanju, obnovi, izgradnji in upravljanju javnih športnih objektov in površin v občini, – spremlja in analizira naloge v športu ter izvajanje letnega programa športa v Mestni občini Ptuj, ki se sofinancira iz javnih sredstev, – izvaja administrativno tehnične naloge za izvedbo javnega razpisa za zbiranje predlogov za sofinanciranje programov športa v Mestni občini Ptuj, – daje pobude in predloge ustanoviteljici na področju razvoja športa, 6. člen Zavod je pravna oseba javnega prava s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi, ki so določene z zakonom, tem odlokom in s statutom zavoda. 7. člen (1) Zavod ima in uporablja žig premera 30 mm okrogle oblike, z besedilom na obodu Javni zavod Ptuj. Če zavod v svojem znaku uporabi mestni grb, mora pridobiti predhodno soglasje ustanoviteljice. (2) Število posameznih žigov, njihovo uporabo, način varovanja in uničenja žigov ter delavce, ki so zanje odgovorni, določi direktor. III. JAVNOST DELA ZAVODA IN VAROVANJE POSLOVNE SKRIVNOSTI 8. člen (1) Delo zavoda je javno. Zavod zagotavlja javnost svojega dela z obveščanjem javnosti o svojem delu, z informacijami o načrtovanih dejavnostih ter s poročili o opravljenem delu, skladno s predpisi o dostopu do informacij javnega značaja. (2) Ne glede na določbe predhodnega odstavka niso javno dostopne informacije, ki se varujejo po predpisih o varstvu osebnih podatkov ter informacije s področij dela zavoda, kjer ta nastopa na trgu, in so po odločitvi direktorja poslovna tajnost. V primeru spora o javni dostopnosti poslovnih informacij odloči, če ni z zakonom drugače določeno, ustanoviteljica. (3) Za poslovno tajnost štejejo podatki in listine, katerih nepooblaščena objava ali posredovanje bi škodovala interesom ali ugledu zavoda. Navedba listin in podatkov, ki se štejejo za poslovno tajnost, opredeli zavod z internimi akti. IV. NAMEN, POSLANSTVO, CILJI IN DEJAVNOST ZAVODA 9. člen (1) Zavod zagotavlja neodvisno turistično in športno delovanje ter delo na področju mladine, ki se razvijajo enakovredno. (2) Delovanja zavoda mora biti usklajeno s cilji, kakor so opredeljeni z vsakokratnimi strategijami v Mestni občini Ptuj ki urejajo področja delovanja zavoda. (3) Osnovne dejavnosti zavoda, ki jih zavod izvaja v javnem interesu kot javno službo, so: 1. na področju turizma: – izvajanje nalog destinacijsko management organizacije (DMO), skladno z vsakokrat veljavno strategijo oz. pravili na področju turizma, – načrtovanje, oblikovanje in trženje celovite turistične ponudbe na območju ustanoviteljice, – v zpostavitev kvalitetne turistične informacijske infrastrukture, – oblikovanje in izvajanje promocijskih programov na področju kulture in turizma, – i zvajanje programov na področju mestnega marketinga, –o  rganizacija, ustvarjanje, izvajanje prireditev, – usklajevanje programov kulturnih ustanov, festivalov, društev in drugih organizacij, ki delujejo na območju ustanoviteljice, – koordiniranje subjektov na področju turizma in drugih subjektov, – sodelovanje in medobčinsko, regijsko ter mednarodno povezovanje s sorodnimi kulturnimi in turističnimi organizacijami doma in v tujini, 4 LETO XXIX / 8. 11. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ – pripravlja strokovna gradiva in izvaja naloge za ustanoviteljico s področja dejavnosti zavoda, sodeluje z upravnimi organi, strokovnimi institucijami in drugimi, – daje strokovno in organizacijsko pomoč izvajalcem letnega programa športa v Mestni občini Ptuj, – sodeluje pri organiziranju in izvajanju športne vzgoje in raznih športnih dejavnosti za otroke, mladino, invalide, pri kulturno športnih prireditvah neprofitnega značaja in raznih rekreativnih prireditvah za občane, – sodeluje pri organiziranju in izvajanju drugih športnih in kulturno športnih dejavnosti, tudi pri organiziranju komercialnih programov, v skladu z zakonom, v skladu z namembnostjo posameznih prostorov in naprav ter glede na proste časovne in prostorske kapacitete, – koordinira in izvaja programe šolskih športnih tekmovanj in prireditev, programov Zlati sonček in Krpan, Hura prosti čas ter Naučimo se plavati na območju Mestne občine Ptuj in s soglasjem ustanoviteljice na območju drugih občin (zavod z drugimi občinami sklene posebno pogodbo), – usklajuje programe interesnih dejavnosti s programi obveznih pedagoških ur šolske športne vzgoje, kadar je to potrebno, – spremlja in analizira razmere na področju športa v Mestni občini Ptuj, – načrtuje izobraževanja in usposabljanja strokovnih delavcev za delo v športu, – načrtuje, organizira in izvaja programe usposabljanja in izpopolnjevanja na področju športa, – skrbi za stalni razvoj informacijskega sistema za področje športa na lokalni ravni, zbira, ureja, analizira in daje podatke za potrebe informatike v športu, – s krbi za celovit razvoj športa v Mestni občini Ptuj. 3. v mladinskem sektorju: – i zvajanje programov mladinskega kluba, – izvajanje dejavnosti informativnega in svetovalnega centra za mlade, – i zvajanje dejavnosti spletne kavarne, – vzpodbujanje in izvajanje dejavnosti na področju neformalnega izobraževanja, mobilnosti mladih in mladinskega turizma, – vzpodbujanje in razvijanje prostovoljnega dela med otroki in mladino, – koordinacija dejavnosti in prireditev za otroke in mladino, ki jih organizirajo in izvajajo institucije, društva, klubi, neformalne skupine in posamezniki, –o  rganiziranje in izvajanje interesnih dejavnosti, –o  rganiziranje in izvajanje počitniških dejavnosti, – vzpodbujanje in organiziranje rekreativnih aktivnosti za otroke in mladino, – organiziranje in izvajanje prireditev širšega pomena in pridobivanje sredstev zanje, – nudenje prostorskih možnosti za organizacijo in izvedbo različnih aktivnosti za otroke in mladino, – nudenje administrativne, organizacijske in tehnične pomoči društvom, klubom, neformalnim skupinam in posameznikom, ki izvajajo dejavnosti na področju mladinskega dela in interesnih dejavnosti za otroke in mladino. – izvajanje uprizoritvenih umetnosti na področju kinematografije. (4) Druge naloge oziroma dejavnosti, ki jih glede na svoje prostorske, tehnične in kadrovske zmogljivosti opravlja zavod, so: – organizacija, priprava in izvedba kongresov, posvetovanj, seminarjev, predavanj, sejmov, plesov, proslav in drugih prireditev tržne narave, – posojanje in prodaja likovnih del in izdelkov umetne in domače obrti ter organiziranje dražb, ŠTEVILKA 11 – koordinacija in povezovanje vseh akterjev na področju delovanja zavoda, – druge dejavnosti, ki dopolnjujejo osnovne dejavnosti zavoda, – gostinske in druge storitve za obiskovalce in izvajalce prireditev, – prodaja blaga in storitev na drobno (spominki, vina, literatura ipd.), – nudenje storitev za druge, – druge dejavnosti po naročilu ustanoviteljice. 10. člen (1) Poleg javne službe lahko zavod za doseganje optimalnih učinkov izrabe kapacitet v upravljanju opravlja tudi druge (tržne) dejavnosti iz prejšnjega člena za potrebe ustanoviteljice, drugih javnih naročnikov ali tretjih oseb. (2) Dejavnosti za druge javne naročnike lahko zavod izvaja zgolj v skladu z vsakokrat veljavno zakonodajo na področju javnega naročanja, ki ureja notranje (in-house) pogodbe. (3) Tržne dejavnosti sme zavod izvajati zgolj v obsegu, ki ne ogroža obstoja notranjega (in-house) razmerja med ustanoviteljico in zavodom. Prihodek iz naslova tržne dejavnosti je izrecno namenjen razvoju in izvajanju osnovnih dejavnosti zavoda. (4) Opravljanje dejavnosti iz predhodnega odstavka ne sme ogroziti izvajanja osnovnih dejavnosti zavoda iz prejšnjega člena. (5) Zavod lahko, v primeru, da je to ekonomsko smotrno, za izvajanje posameznih storitev iz svoje dejavnosti sklene pogodbe s ponudniki storitev na trgu, v skladu z vsakokrat veljavno zakonodajo, ki ureja javna naročila. 11. člen (1) Obseg dejavnosti zavoda se določi z letnim programom dela na podlagi dolgoročnih programov ustanoviteljice in zavoda. (2) Zavod lahko opravlja tudi druge dejavnosti, ki so potrebne za njegov obstoj v zvezi z opravljanjem temeljnih dejavnosti, vendar tako, da se najprej zagotovi nemoteno opravljanje dejavnosti javne službe in da se ne obremenjuje osnovnega namena objektov in naprav, s katerimi se zagotavlja dejavnost javne službe. 12. člen Dejavnosti iz 9. in 10. člena Odloka, ki jih zavod opravlja, so v skladu z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list RS, št. 69/07 in 17/08) razvrščene: 1. Glavna dejavnost zavoda je: S S96.090 Druge storitvene dejavnosti, drugje nerazvrščene 2. Ostale dejavnosti zavoda so: C C18.120 Drugo tiskanje C18.130 Priprava za tisk in objavo C32.300 Proizvodnja športne opreme G G46.190 Nespecializirano posredništvo pri prodaji raznovrstnih izdelkov G47.190 Druga trgovina na drobno v nespecializiranih prodajalnah G47.610 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s knjigami G47.621 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s časopisi in revijami G47.250 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s pijačami 5 ŠTEVILKA 11 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ G47.290 Druga trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z živili G47.510 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s tekstilom G47.710 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z oblačili G47.650 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z igračami in rekviziti za igre in zabavo G47.789 Druga trgovina na drobno v drugih specializiranih prodajalnah G47.782 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z umetniškimi izdelki G47.910 Trgovina na drobno po pošti ali po internetu G47.810 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z živili, pijačami in tobačnimi izdelki G47.890 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z drugim blagom G47.990 Druga trgovina na drobno zunaj prodajaln, stojnic in tržnic G47.640 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s športno opremo G47.790 Trgovina na drobno v prodajalnah z rabljenim blagom LETO XXIX / 8. 11. 2023 J59.140 Kinematografska dejavnost J60.100 Radijska dejavnost J60.200 Televizijska dejavnost J62.020 Svetovanje o računalniških napravah in programih J68.320 Upravljanje nepremičnin za plačilo ali po pogodbi L L68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin L68.320 Upravljanje nepremičnin za plačilo ali po pogodbi M M70.220 Drugo podjetniško in poslovno svetovanje M70.210 Dejavnost stikov z javnostjo M72.200 Raziskovalna in razvojna dejavnost na področju družboslovja in humanistike M73.110 Dejavnost oglaševalskih agencij M73.120 Posredovanje oglaševalskega prostora M73.200 Raziskovanje trga in javnega mnenja M74.100 Oblikovanje, aranžerstvo, dekoraterstvo M74.200 Fotografska dejavnost M74.300 Prevajanje in tolmačenje M74.900 Drugje nerazvrščene strokovne in tehnične dejavnosti M71.129 druge inženirske dejavnosti in tehnično svetovanje H H49.391 Medkrajevni in drug cestni potniški promet H50.300 Potniški promet po celinskih vodah H52.220 Spremljajoče storitvene dejavnosti v vodnem prometu H52.210 Spremljajoče storitvene dejavnosti v kopenskem prometu N N79.900 Rezervacije in druge s potovanji povezane dejavnosti N77.210 Dajanje športne opreme v najem in zakup N77.290 Dajanje drugih izdelkov za široko rabo v najem in zakup N77.390 Dajanje drugih strojev, naprav in opredmetenih sredstev v najem in zakup N77.340 Dajanje vodnih plovil v najem in zakup N77.400 Dajanje pravic uporabe intelektualne lastnine v zakup, razen avtorsko zaščitenih del N79.110 Dejavnost potovalnih agencij N79.120 Dejavnost organizatorjev potovanj N82.190 Fotokopiranje, priprava dokumentov in druge posamične pisarniške dejavnosti N82.200 Dejavnost klicnih centrov N82.300 Organiziranje razstav, sejmov, srečanj N82.990 Drugje nerazvrščene spremljajoče dejavnosti za poslovanje N77.330 dajanje pisarniške opreme in računalniških naprav v najem in zakup N81.100 vzdrževanje objektov in hišniška dejavnost N81.210 splošno čiščenje stavb N81.220 drugo čiščenje stavb, industrijskih naprav in opreme N81.300 urejanje in vzdrževanje zelenih površin in okolice N82.110 nudenje celovitih pisarniških storitev N77.110 dajanje lahkih motornih vozil v najem in zakup N77.220 dajanje videokaset in plošč v najem N77.350 dajanje zračnih plovil v najem in zakup N78.100 dejavnost pri iskanju zaposlitve N78.200 posredovanje začasne delovne sile N78.300 druga oskrba s človeškimi viri I I55.300 Dejavnost avtokampov, taborov I56.104 Začasni gostinski obrati I56.210 Priložnostna priprava in dostava jedi I56.290 Druga oskrba z jedmi I56.300 Strežba pijač I56.101 Restavracije in gostilne I56.102 Okrepčevalnice in podobni obrati I56.103 Slaščičarne in kavarne I55.100 Dejavnost hotelov obratov, stojnic in tržnic I55.201 Počitniški domovi in letovišča I55.204 Planinski domovi in mladinska prenočišča I55.900 Dejavnost dijaških in študentskih domov ter druge nastanitve J J63.990 Drugo informiranje J58.100 Izdajanje knjig, periodike in drugo založništvo J58.130 Izdajanje časopisov J58.140 Izdajanje revij in periodike J58.190 Drugo založništvo J59.110 Produkcija filmov, video filmov, televizijskih oddaj J59.120 Post produkcijske dejavnosti pri izdelavi filmov, video filmov, televizijskih oddaj J59.130 Distribucija filmov, video filmov, televizijskih oddaj J59.200 Snemanje in izdajanje zvočnih zapisov in muzikalij J62.010 Računalniško programiranje J62.030 Upravljanje računalniških naprav in sistemov J62.090 Druge z informacijsko tehnologijo in računalniškimi storitvami povezane dejavnosti J63.110 Obdelava podatkov in s tem povezane dejavnosti J63.120 Obratovanje spletnih portalov J63.910 Dejavnost tiskovnih agencij J58.110 Izdajanje knjig J58.210 Izdajanje računalniških iger J58.290 Drugo izdajanje programja O O84.120 urejanje zdravstva, izobraževanja, kulturnih in drugih socialnih storitev, razen obvezne socialne varnosti P P85.520 Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju kulture in umetnosti P85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje 6 LETO XXIX / 8. 11. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ P85.600 Pomožne dejavnosti za izobraževanje P85.510 izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju športa in rekreacije Svet zavoda 16. člen (1) Svet zavoda sestavlja 9 (devet) članov, in sicer: – 5 (pet) članov ustanoviteljice iz področja poznavanja dejavnosti zavoda, – 1 (en) član zaposlenih, predstavnikov delavcev zavoda, – 1 (en) član predstavnik zainteresirane javnosti s področja turizma, – 1 (en) član predstavnik zainteresirane javnosti s področja športa in – 1 (en) član predstavnik zainteresirane javnosti s področja mladinske politike. (2) Mandat članov sveta zavoda je štiri leta in prične teči z dnem konstituiranja sveta zavoda. Po poteku mandata so člani lahko ponovno imenovani. Direktor je dolžan v roku devetdesetih dni pred potekom mandata obvestiti ustanoviteljico o poteku mandata članom sveta zavoda, ki so predstavniki ustanoviteljice. R R90.010 Umetniško uprizarjanje R90.020 Spremljajoče dejavnosti za umetniško uprizarjanje R90.030 Umetniško ustvarjanje R90.040 Obratovanje objektov za kulturne prireditve R91.011 Dejavnost knjižnic R91.012 Dejavnost arhivov R91.020 Dejavnost muzejev R91.030 Varstvo kulturne dediščine R92.002 Prirejanje iger na srečo, razen v igralnicah R93.210 Dejavnost zabaviščnih parkov R94.99 Dejavnost drugje nerazvrščenih članskih organizacij R93.110 Obratovanje športnih objektov R93.190 Druge športne dejavnosti R93.120 Dejavnost športnih klubov R93.130 Obratovanje fitnes objektov R93.291 Dejavnost marin, R93.299 Drugje nerazvrščene dejavnosti za prosti čas 17. člen (1) Predstavnike ustanoviteljice v svet zavoda imenuje Mestni svet Mestne občine Ptuj. (2) Predstavnika delavcev zavoda v svet zavoda izvolijo delavci zavoda na neposrednih in tajnih volitvah izmed sebe. Svet zavoda s sklepom razpiše volitve najkasneje šestdeset dni pred iztekom mandata sveta zavoda. S sklepom o razpisu volitev se določita dan volitev in vsebina predlogov kandidatur. Postopek in način volitev določa statut zavoda. (3) Predstavnike zainteresirane javnosti v svet zavoda na predlog strokovnih svetov imenuje župan, po predhodno opravljenem pozivu javnosti, ki ga opravi direktor. (4) Za člana sveta zavoda je ista oseba lahko izvoljena le dvakrat zaporedoma. (5) Velja nezdružljivost funkcij. S S94.110 Dejavnost poslovnih in delodajalskih združenj S94.120 Dejavnost strokovnih združenj S96.040 Dejavnosti za nego telesa Q Q88.910 Dnevno varstvo otrok Q88.999 Drugo drugje nerazvrščeno socialno varstvo brez nastanitve. 13. člen (1) Zavod lahko sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle samo v okviru dejavnosti, ki je vpisana v sodni register. Zavod lahko brez vpisa v sodni register opravlja druge dejavnosti, ki so namenjene za izvajanje dejavnosti, vpisane v sodni register, za katere je običajno, da se opravljajo skupaj s to dejavnostjo v manjšem obsegu ali občasno, ali ki prispevajo k popolnejšemu izkoriščanju zmogljivosti, ki se uporablja za opravljanje opisane dejavnosti. (2) Zavod lahko spremeni ali razširi dejavnost le s soglasjem ustanoviteljice. 18. člen (1) Svet zavoda se lahko konstituira, ko je imenovanih oziroma izvoljenih večina članov sveta zavoda in se je iztekel mandat svetu prejšnjega sklica. Svetu zavoda začne teči mandat z dnem konstituiranja ne glede na to, kdaj je bil posamezen član imenovan oziroma izvoljen. Članu sveta, ki je bil imenovan oziroma izvoljen po konstituiranju sveta zavoda, se izteče mandat, ko se izteče mandat celotnega sveta. (2) Prvo konstitutivno sejo sveta zavoda skliče direktor najpozneje v roku 30 dni od imenovanja oziroma izvolitve večine članov sveta. (3) Na prvi seji člani z večino glasov vseh članov sveta zavoda izmed predstavnikov ustanoviteljice izvolijo predsednika in izmed sebe namestnika sveta zavoda. (4) Svet zavoda sklepa veljavno, če je na seji navzoča večina članov sveta. Svet zavoda sprejema svoje odločitve na sejah z glasovanjem. Svet zavoda sprejema odločitve z večino glasov vseh članov – odločitev je sprejeta, če je zanjo glasovala večina vseh članov sveta zavoda. (5) Svet zavoda zaseda najmanj enkrat letno. Delo sveta vodi predsednik, v primeru njegove odsotnosti pa namestnik. (6) Podrobnejše delovanje sveta zavoda uredi svet zavoda s svojim poslovnikom. V. ORGANIZIRANOST ZAVODA 14. člen V zavodu se za opravljanje posamezne dejavnosti ali dela dejavnosti ali za opravljanje dejavnosti na določenem območju lahko oblikujejo organizacijske enote, ki jih določi statut zavoda. Zavod se lahko povezuje in deluje za druge lokalne skupnosti, kar uredi s pogodbo. VI. ORGANI ZAVODA Organi zavoda so: – svet zavoda, – direktor, – strokovni svet za turizem, – strokovni svet za šport, – strokovni svet za mladino. ŠTEVILKA 11 15. člen 19. člen (1) Svet zavoda ima naslednje naloge: – sprejme statut zavoda, – sprejema druge splošne akte zavoda, – predlaga imenovanje in razrešitev direktorja mestnemu svetu, – sklepa pogodbo o zaposlitvi direktorja, – sprejema letni delovni načrt in finančni načrt, – sprejema zaključni račun zavoda, 7 ŠTEVILKA 11 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ – sprejema cenik storitev zavoda s soglasjem ustanoviteljice, – sprejema programe dela in razvoja zavoda, – sprejema in potrjuje letno poročilo, – sprejema analize in razvojne usmeritve športa v Mestni občini Ptuj, – sprejema sklepe k pogodbam o investicijah, katerih vrednosti so višje od naročil male vrednosti po zakonu o javnih naročilih in so določene v zakonu o izvrševanju proračuna, – nadzira zakonitost dela in poslovanje zavoda, – spremlja, analizira in ocenjuje delovanje zavoda, – spremlja izvrševanje sprejetih programov zavoda, – daje ustanoviteljici in direktorju mnenje o posameznih vprašanjih, – predlaga kriterije za delitev finančnih sredstev iz proračuna, – ustanoviteljici predlaga spremembo in razširitev dejavnosti, – ocenjuje delo direktorja, – predlaga in potrjuje delovno uspešnost direktorju v soglasju z ustanoviteljico, – skrbi za izvajanje sklepov pristojnega občinskega organa, ki se nanašajo na področje športa, turizma, kulture in prireditev ter drugih prostočasnih dejavnosti občanov, – ustanoviteljici predlaga revizijo poslovanja, ki jo lahko opravi tudi občinski notranji revizor, – odloča na drugi stopnji o pritožbah v zvezi z uresničevanjem pravic, obveznosti in odgovornosti zaposlenih v zavodu, – opravlja druge naloge, določene z zakonom in drugimi predpisi. (2) Podrobnosti v zvezi s pristojnostmi in delovanjem sveta zavoda se uredijo s statutom. LETO XXIX / 8. 11. 2023 – sprejme kadrovski načrt, – odloča o potrebi po delavcih, izbiri delavcev in razporejanju delavcev na delovna mesta, – pooblašča posamezne delavce za opravljanje nalog iz svojega delovnega področja, – organizira strokovni nadzor in izdaja strokovna navodila, – sprejme načrt nabav osnovnih sredstev in investicijskega vzdrževanja, – sprejema druge akte, ki urejajo pomembna vprašanja v zvezi z delovanjem zavoda, – poroča ustanoviteljici in svetu zavoda o zadevah, ki lahko pomembno vplivajo na delovanje javnega zavoda, – pripravi letno poročilo, – opravlja druge naloge, določene z zakonom in ustanovitvenim aktom in statutom zavoda. (3) K aktom iz druge, tretje, četrte, pete in šeste alineje prejšnjega odstavka daje predhodno soglasje župan Mestne občine Ptuj. (4) Direktor je dolžan o svojih ugotovitvah obveščati svet zavoda ter sprejemati ukrepe za odpravo pomanjkljivosti. (5) Direktor je pri opravljanju poslov s svojega delovnega področja samostojen. (6) Direktor je za svoje delo odgovoren svetu zavoda. (7) Direktor mora pri vodenju poslov ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo vestnega gospodarja. 22. člen (1) Direktorja zavoda na podlagi javnega razpisa imenuje in razrešuje svet zavoda, po predhodnem soglasju ustanoviteljice. Javni razpis se objavi v sredstvih javnega obveščanja. Delovno razmerje z direktorjem se sklene za določen čas, za čas trajanja mandata. (2) Na podlagi statuta sklene z njim pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik. (3) Mandat direktorja traja pet let z možnostjo ponovitve mandata. (4) Delavcu, ki je bil pred imenovanjem za direktorja zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, pogodba o zaposlitvi za nedoločen čas, za čas opravljanje mandata direktorja miruje. 20. člen (1) Član sveta zavoda je lahko razrešen pred iztekom mandata, za katerega je imenovan ali izvoljen, če: – s am zahteva razrešitev oziroma odstopi, – s e dvakrat zaporedoma neupravičeno ne udeležuje sej, – pri svojem delu ne ravna v skladu z vsakokrat veljavnimi predpisi, – ne opravlja svojih nalog, – ne zastopa interesov skupine, ki ga je imenovala, – če s svojim ravnanjem škoduje delu in ugledu zavoda. (2) V primeru predčasne razrešitve člana se za čas do izteka mandata imenuje oziroma izvoli nov član po istem postopku, kot je bil imenovan oziroma izvoljen razrešeni član. Če je član razrešen pol leta pred potekom mandata, se ne imenuje novega, razen v primeru, če se razreši več kot polovica članov sveta. (3) O obstoju okoliščin iz prvega odstavka tega člena sta dolžna predsednik sveta zavoda ali v direktor javnega zavoda nemudoma obvestiti skupino, ki je imenovala člana sveta zavoda. Skupina, ki je člana sveta zavoda imenovala, je dolžna v roku 30 dni obravnavati primer in odločati o predčasni razrešitvi člana. (4) O predčasni razrešitvi člana sveta zavoda odloča na predlog sveta zavoda ali direktorja zgolj organ, ki je člana imenoval. 23. člen (1) Za direktorja zavoda je lahko imenovan, kdor poleg splošnih zakonskih pogojev izpolnjuje še naslednje pogoje: – ima doseženo visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje) / visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja) / magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja), – ima najmanj 7 let delovnih izkušenj, od tega vsaj tri leta na vodilnih delovnih mestih, – strokovno pozna področje dela zavoda, – ima sposobnosti za organiziranje in vodenje dela v kolektivu, – obvladati slovenski knjižni jezik, – poznavanje vsaj angleškega jezika, – predloži program dela ter razvoja zavoda za mandatno obdobje. (2) Kandidat mora predložiti k prijavi: 1. program dela ter razvoja zavoda za njegovo mandatno obdobje, 2. življenjepis, 3. dokazila o izpolnjevanju pogojev. Direktor 21. člen (1) Direktor organizira in vodi poslovanje ter strokovno delo zavoda, predstavlja in zastopa zavod in je odgovoren za zakonitost in strokovnost dela zavoda. Direktor opravlja tudi strokovno delo s področja dela zavoda. (2) Direktor ima naslednje pristojnosti in opravlja naslednje naloge: – načrtuje, organizira in vodi delo zavoda, – pripravi Strategijo delovanja zavoda za obdobje 5 let, ki se posodablja na vsaki 2 leti, – pripravi program dela zavoda in finančni načrt, – sprejme akt o sistemizaciji delovnih mest, – sprejme akt o organizaciji dela, 24. člen (1) Direktorja med odsotnostjo nadomešča njegov pomočnik ali delavec, ki ga za nadomeščanje pooblasti direktor. Pisno pooblastilo določa vsebino, obseg in trajanje pooblastila. (2) Direktor lahko za zastopanje v posameznih zadevah pooblasti druge osebe. 8 LETO XXIX / 8. 11. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 11 izvedenega javnega poziva, imenuje pa mestni svet. (6) Člane strokovnih svetov na poziv direktorja predlagajo za območje Mestne občine Ptuj pristojne zveze, društva oziroma druge organizacije, ki imajo sedež v Mestni občini Ptuj in katerih status izkazuje delovanje na področju turizma, športa ali mladine. (7) Podrobneje se število vsakega strokovnega sveta in način oblikovanja uredi s statutom zavoda. 25. člen Listine za zavod podpisujejo direktor in osebe, ki so pooblaščene za zastopanje, vsak v mejah pooblastil in poslov, ki jih opravlja. 26. člen (1) Direktor je lahko razrešen pred potekom časa, za katerega je bil imenovan. (2) Direktorja razrešuje svet zavoda po predhodnem soglasju ustanoviteljice. (3) Svet zavoda razreši direktorja pred iztekom mandata: – č e direktor sam zahteva razrešitev, – če nastane kateri od razlogov, ko po predpisih iz delovnih razmerij preneha delovno razmerje po samem zakonu, – če direktor pri svojem delu ne ravna po predpisih in splošnih aktih zavoda, – če neutemeljeno ne izvršuje sklepov organov zavoda ali ustanoviteljice oziroma ravna v nasprotju z njimi, – če s svojim nevestnim ali nepravilnim delom povzroči zavodu večjo škodo, – če zanemarja ali malomarno opravlja svoje dolžnosti, tako da nastanejo ali bi lahko nastale hujše motnje pri opravljanju dejavnosti zavoda, – zaradi bistvenih sprememb, kot je bistveno spremenjena dejavnost, zaradi katere je bil zavod ustanovljen. VII. SREDSTVA ZA DELO IN FINANCIRANJE 29. člen (1) Ustanoviteljica zavodu zagotavlja sredstva za delovanje ter prostore in opremo. (2) Zavod upravlja s stvarnim premoženjem, ki mu ga v upravljanje prenese ustanoviteljica skladno z veljavno zakonodajo. (3) Medsebojna razmerja v zvezi z upravljanjem premoženja ustanoviteljica in zavod uredita s posebno pogodbo, v kateri dogovorita vrsto dejavnosti, pogoje in način uporabe nepremičnin, prostorov, opreme in naprav, ki so v upravljanju zavoda. Obvezna priloga te pogodbe je seznam nepremičnega in premičnega premoženja, ki se predaja v upravljanje. Prav tako se v pogodbi določi seznam nepremičnin, ki so dane zavodu v upravljanje z objekti, površine v upravljanju zavoda, ki jih lahko zavod daje v brezplačno uporabo vrtcem, osnovnim šolam in srednjim šolam v Mestni občini Ptuj. (4) Zavod pri upravljanju in gospodarjenju z nepremičninami upošteva njihov poseben status, v primeru če gre za spomenike nepremične kulturne dediščine. (5) Premoženje, s katerim upravlja zavod in ga uporablja za opravljanje dejavnosti, je last ustanoviteljice. 27. člen (1) Če direktorju predčasno preneha mandat in se ne izpelje redni postopek imenovanja direktorja, imenuje svet zavoda vršilca dolžnosti s soglasjem ustanoviteljice. Svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti tudi v primeru, da je bil izpeljan javni razpis za imenovanje direktorja, vendar se ni nihče prijavil oziroma nihče izmed prijavljenih kandidatov ni bil izbran. (2) Če se na razpis nihče ni prijavil ali če nihče od prijavljenih kandidatov ni bil izbran, se razpis ponovi. Za čas do imenovanja direktorja na podlagi ponovljenega razpisa se imenuje vršilec dolžnosti direktorja, vendar najdlje za eno leto. (3) Vršilca dolžnosti direktorja imenuje svet zavoda do imenovanja direktorja, vendar največ za eno leto. 30. člen Zavod pridobiva sredstva za izvajanje dejavnosti iz: – proračuna ustanoviteljice, – proračuna Republike Slovenije, – sredstev sofinanciranja EU in drugih tujih virov, – s plačili uporabnikov za storitve javne službe, – naslova upravljanja nepremičnin, ki so mu dana v upravljanje, – sredstev, pridobljenih s prodajo blaga in storitev na trgu, – daril, donacij, sponzorstev ter drugih zakonitih virov, – sredstev posameznih investitorjev oziroma sofinancerjev projekta, – drugih virov v skladu z zakonom, vse na način in pod pogoji, določenimi z veljavnimi predpisi. Strokovni sveti 28. člen (1) Zavod ima: – s trokovni svet za turizem, – s trokovni svet za šport, – s trokovni svet za mladino. (2) Vsak strokovni svet ima na svojem področju naslednje naloge: – obravnava vprašanja s področja strokovnega dela zavoda in daje mnenja, predloge in pobude za reševanje teh vprašanj, v okviru pooblastil, določenih v statutu ali pravilih zavoda, –d  oloča strokovne podlage za programe dela in razvoja zavoda, – sodeluje pri pripravi strateškega načrta in programa dela zavoda, – daje svetu in direktorju mnenja in predloge glede organizacije dela in pogojev za razvoj dejavnosti, v okviru pooblastil, določenih v statutu ali pravilih zavoda, – opravlja druge z zakonom ali aktom o ustanovitvi oziroma s statutom ali pravili zavoda določene naloge. (3) Vsak strokovni svet ima od tri do devet članov, pri čemer mora biti število članov liho. (4) Člani strokovnih svetov so posamezniki, ki s svojimi strokovnimi izkušnjami prispevajo k boljšemu delovanju zavoda. Pri strokovnem svetu je vsaj en član obvezno strokovnjak na posameznem področju. (5) Člane strokovnih svetov predlaga direktor na podlagi predhodno 31. člen (1) Višino sredstev za financiranje javnega zavoda iz občinskega proračuna določi ustanoviteljica na podlagi strateškega načrta in iz njega izhajajočega predloga letnega programa dela s finančnim načrtom. (2) O zagotavljanju letnih sredstev iz proračuna ustanoviteljice se sklene pogodba o financiranju. Podlaga za transfer iz proračuna lokalne skupnosti je s strani sveta zavoda potrjen program dela. (3) Zavod se sme zadolževati le s predhodnim soglasjem ustanoviteljice. (4) Ustanoviteljica zagotavlja zavodu sredstva za opravljanje dejavnosti javne službe, določenih s tem odlokom v skladu z zakonom, izvršilnimi predpisi, pogodbami in drugimi akti pristojnega organa. Zavodu se sredstva iz proračuna ustanoviteljice zagotovijo z letno pogodbo o financiranju zavoda. (5) Poslovne knjige in poročila zavoda morajo zagotavljati ločeno spremljanje poslovanja in prikaz izida poslovanja s sredstvi javnih financ in drugih sredstev za opravljanje javne službe od spremljanja poslovanja s sredstvi, pridobljenimi iz naslova prodaje blaga in storitev na trgu. 9 ŠTEVILKA 11 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ (6) Za zagotavljanje namenske porabe proračunskih sredstev zavod v poslovnih knjigah zagotavlja tudi ločeno spremljanje poslovanja javne službe s področja turizma, športa in mladine. VIII. RAZPOLAGANJE S PRESEŽKOM PRIHODKOV NAD ODHODKI IN NAČIN KRITJA PRIMANJKLJAJA LETO XXIX / 8. 11. 2023 39. člen Ustanoviteljica ima do zavoda naslednje pravice in obveznosti: 1. Mestni svet: – imenuje in razrešuje direktorja zavoda, – imenuje predstavnike ustanoviteljice v svet zavoda, – imenuje člane strokovnih svetov, – potrjuje Strategijo delovanja zavoda za obdobje 5 let, – v skladu s proračunskimi možnostmi zagotavlja sredstva za izvajanje dejavnosti zavoda, na podlagi predloga finančnega načrta zavoda, – spremlja skladnost uporabe sredstev, ki jih je zagotovil v svojem proračunu, z nameni, za katere so bila sredstva zagotovljena, – odloča o statusnih spremembah zavoda, – daje soglasje k statutu zavoda, – daje soglasje k zadolževanju zavoda, – daje soglasje k spremembi ali širitvi dejavnosti zavoda, – daje pobude svetu zavoda in direktorju, – izvaja druge naloge in obveznosti ustanoviteljice ter opravlja druge zadeve v skladu z zakonom, statutom občine, tem odlokom in drugimi predpisi. 2. Župan: – predlaga imenovanje in razrešitev direktorja zavoda, – predlaga predstavnike ustanoviteljice v svet zavoda, – na predlog strokovnih svetov imenuje predstavnike zainteresirane javnosti v svet zavoda, skladno s 17. členom tega Odloka, – ugotavlja skladnost programov dela zavoda z načrti oziroma programi občine, – daje predhodno soglasje k aktom iz druge, tretje, četrte, pete in šeste alineje drugega odstavka 21. člena tega odloka, – daje pobude svetu zavoda in direktorju, – daje predhodno soglasje o načinu razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki, – izvaja druge naloge in obveznosti ustanoviteljice ter opravlja druge zadeve v skladu z zakonom, statutom občine, tem odlokom in drugimi predpisi. 32. člen (1) Sredstva od prodaje proizvodov in storitev ustvarjenih na trgu, lahko zavod deli v skladu z zakonodajo in sprejetim finančnim načrtom. (2) O načinu pokrivanja morebitnega primanjkljaja odloča ustanoviteljica na predlog direktorja in po predhodnem mnenju sveta zavoda. 33. člen O načinu razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki odloča svet zavoda na predlog direktorja po predhodnem soglasju ustanoviteljice. 34. člen Presežek prihodkov nad odhodki, ki jih doseže pri opravljanju svoje dejavnosti, sme zavod uporabljati za opravljanje in razvoj registrirane dejavnosti zavoda ter obnovo, vzdrževanje in razvoj objektov, ki so mu dani v upravljanje ter za nakup opreme. 35. člen Zavod je dolžan ustanoviteljici nuditi ter obdobno pošiljati podatke o poslovanju zavoda, o poslovnih rezultatih ter druge podatke, ki so potrebni za izvrševanje funkcij ustanoviteljice. IX. NASTOPANJE V PRAVNEM PROMETU 36. člen (1) Zavod je pravna oseba, ki nastopa v pravnem prometu v okviru svoje dejavnosti samostojno, z vsemi pravicami in obveznostmi, v svojem imenu in za svoj račun z omejitvijo, da brez predhodnega soglasja ustanoviteljice ne more sklepati pravnih poslov v zvezi z obremenitvijo nepremičnega premoženja. (2) Zavod odgovarja za svoje obveznostmi z vsemi sredstvi, s katerimi lahko razpolaga. (3) Organi zavoda zagotavljajo poslovanje v skladu z veljavnimi predpisi in odgovarjajo za zakonitost poslovanja. (4) Zavod lahko sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle samo v okviru dejavnosti, ki so vpisane v sodni register. 40. člen Zavod je v skladu z zakonom in s tem odlokom v razmerju do ustanoviteljice dolžan: – pravočasno pripraviti strateški načrt, letni program dela in finančni načrt, – zagotavljati namensko in racionalno koriščenje sredstev ustanoviteljice, ki jih zavod pridobiva za izvajanje svoje dejavnosti, – zagotavljati ustanoviteljici podatke in informacije, potrebne za spremljanje stanja, za izvajanje njegovih pristojnosti in obveznosti ter za načrtovanje razvoja zavoda in druge podatke in informacije v skladu z zakonom, – na pristojnih organih obravnavati pobude ustanoviteljice in mu poročati o sklepih teh organov, – enkrat letno, na zahtevo ustanoviteljice pa tudi med letom, poročati o izvajanju letnega programa, o rezultatih poslovanja zavoda, o uporabi namenskih sredstev ustanoviteljice in o drugih zadevah, ki jih ustanoviteljica potrebuje za spremljanje dejavnosti zavoda, – izvajati druge naloge in obveznosti, določene z zakonom, tem odlokom in drugimi predpisi. 37. člen V primerih, ko zavod sklepa pogodbe in druge dogovore ali se prijavlja na natečaje, ki lahko posledično povzročijo finančne ali druge obveznosti ustanoviteljice, mora pridobiti predhodno pisno soglasje župana ustanoviteljice. X. ODGOVORNOSTI USTANOVITELJICE ZA OBVEZNOSTI ZAVODA IN MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI ZAVODA IN USTANOVITELJICE 38. člen Za obveznosti zavoda subsidiarno odgovarja ustanoviteljica do višine sredstev, ki se v tekočem letu zagotavljajo iz proračuna ustanoviteljice za delovanje zavoda. Ustanoviteljica ne odgovarja za obveznosti zavoda iz naslova drugih dejavnosti, ki jih zavod opravlja za druge naročnike. 41. člen (1) Nadzor nad zakonitostjo, delovanjem in izvrševanjem dela zavoda določa zakon in ta odlok. (2) Pristojni organ ustanoviteljice izvaja nadzor nad finančnim in ostalim poslovanjem zavoda. V okviru tega nadzora člani pristojnega organa spremljajo in ocenjujejo poslovanje in izvrševanje posameznih programov zavoda v okviru dogovorjenih oziroma pogodbenih 10 LETO XXIX / 8. 11. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ obveznosti ustanoviteljice. Pri tem smejo: – z ahtevati pisno poročilo o izvajanju aktov in pogodb, –p  regledovati dokumentacijo zavoda, – ugotavljati skladnost izvedenega programa s pogodbo oziroma drugimi akti, – ugotavljati smotrnost uporabe sredstev za doseganje namena in ciljev, določenih v pogodbi ali drugih aktih zavoda. (3) Pristojni organ ustanoviteljice predstavljajo: člani Nadzornega odbora Mestne občine Ptuj, pooblaščeni notranji revizor Mestne občine Ptuj in druge pooblaščene osebe ustanoviteljice. (4) Druge pooblaščene osebe ustanoviteljice imenuje njegov predstojnik z odločbo, v kolikor ne opravljajo nadzorne funkcije že po samem zakonu. ŠTEVILKA 11 45. člen (1) Z dnem pripojitve javnega zavoda Zavod za šport Ptuj in javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj k javnemu zavodu Javni zavod za turizem Ptuj, to je z dnem vpisa v sodni register, preidejo vse pravice in obveznosti iz pogodb o zaposlitvi in druge pravice in obveznosti iz delovnih razmerij, ki jih bodo na dan pripojitve imeli delavci zaposleni pri javnem zavodu Zavod za šport Ptuj in javnem zavodu Center interesnih dejavnosti Ptuj na javni zavod »Javni zavod Ptuj«, razen tiste, ki se nanašajo na mandat direktorja javnega zavoda Zavod za šport Ptuj in v. d. poslovodečega organa Centra interesnih dejavnosti Ptuj, ki jima s pripojitvijo predčasno preneha mandat. (2) Delavci, zaposleni v javnem zavodu Zavod za šport Ptuj in javnem zavodu Center interesnih dejavnosti Ptuj z dnem vpisa pripojitve v sodni register nadaljujejo s svojim delom na javni zavod »Javni zavod Ptuj«. XI. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 42. člen (1) Zavod ima statut, s katerim se ureja organizacija zavoda, organe, njihove pristojnosti in način odločanj ter druga vprašanja, pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanje zavoda v skladu z zakonom in aktom o ustanovitvi. (2) Splošni akti zavoda so pravilniki, poslovniki, organizacijski in drugi akti, s katerimi se ureja način uresničevanja pravic, obveznosti in odgovornosti delavcev, organizacija dela, sistemizacija delovnih mest in druga vprašanja, pomembna za delovanje zavoda. (3) Splošni akti morajo biti v skladu z zakonom, drugimi predpisi in tem odlokom. (4) Splošni akti začnejo veljati petnajsti dan po objavi na oglasni deski zavoda, razen če ni v aktu drugače določeno. 46. člen Ustanoviteljica je dolžna opraviti vse postopke v zvezi z vpisom sprememb v sodni register za javni zavod Zavod za šport Ptuj, javni zavod Center interesnih dejavnosti Ptuj ter javni zavod Javni zavod za turizem Ptuj oz. javni zavod »Javni zavod Ptuj«. 47. člen (1) Z dnem uveljavitve tega odloka prenehajo veljati Odlok o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 3/2016, 1/2020, 12/2020, 3/2021), Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Zavod za šport Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/2006, 7/2008, 7/2021) in Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj (Uradni vestnik mestne občine Ptuj, št. 9/2004, 7/2008, 12/2008, 1/2022), s tem, da se uporabljajo še do dne vpisa pripojitve v sodni register. (2) Ta odlok v celoti nadomešča odloke iz prejšnjega odstavka tega člena. XII. PREHODNE IN KONČNA DOLOČBA 43. člen (1) Z dnem pripojitve javnega zavoda Zavod za šport Ptuj in javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj k javnemu zavodu Javni zavod za turizem Ptuj preneha predčasno po zakonu mandat direktorju in članom sveta javnega zavoda Zavod za šport Ptuj ter vršilcu dolžnosti direktorja in članom sveta javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj. (2) Z dnem statusne spremembe in spremembe imena, bistvene spremembe dejavnosti ter drugih sprememb pri Javnem zavodu za turizem Ptuj predčasno preneha mandat članom sveta javnega zavoda Javni zavod za turizem Ptuj. (3) Svet javnega zavoda »Javni zavod Ptuj« se konstituira v skladu z določbami tega odloka najkasneje v roku devetdesetih dni od pripojitve iz prvega odstavka 1. člena tega Odloka. (4) Predstavnike zainteresirane javnosti v svet zavoda ob prvem imenovanju imenuje župan, po predhodno opravljenem pozivu javnosti s strani direktorja, ki opravlja tekoče posle. (5) Svet zavoda mora sprejeti statut zavoda najkasneje v roku šestdeset dni od konstituiranja. (6) Strokovni sveti zavoda se v skladu z določbami tega odloka konstituirajo v roku devetdeset dni po sprejemu statuta zavoda. (7) Do konstituiranja novega sveta zavoda v skladu z določbami tega odloka opravlja njegove nujne naloge obstoječi svet javnega zavoda Javni zavod za turizem Ptuj, pri čemer nujne naloge zajemajo zlasti tudi sprejem finančnega načrta, programa dela in ureditev delovno-pravnih zadev. 48. člen (1) Po uveljavitvi tega odloka in na njegovi podlagi se pri subjektu vpisa javni zavod Javni zavod za turizem Ptuj, matična številka 7040245000, vpiše sprememba imena zavoda »Javni zavod Ptuj«, sprememba dejavnosti in druge spremembe, ki temeljijo na tem odloku. (2) Zavod se vpiše v sodni register pri Okrožnem sodišču na Ptuju. 49. člen Ta odlok se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj in začne veljati petnajsti dan po objavi. Številka: 007-21/2023-4 Datum: 23. 10. 2023 44. člen Prve volitve predstavnika delavcev razpiše svet zavoda iz šestega odstavka prejšnjega člena tega odloka. 11 Nuška Gajšek županja ŠTEVILKA 11 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 96. LETO XXIX / 8. 11. 2023 službe, občinskega odvetništva, civilne zaščite, požarnega varstva in informatike, je mestna občina skupaj z drugimi občinami, kot skupni organ občin, ustanovila Skupno občinsko upravo občin v Spodnjem Podravju (v nadaljevanju: SOU SP), ki je tudi občinski prekrškovni organ, pooblaščen za odločanje o prekrških z delovnega področja občinskega inšpekcijskega nadzorstva in občinskega redarstva. (5) Mestna občina na SOU SP prenese izvajanje nalog s področja urejanja prostora, varstva okolja, urejanja prometa, občinskega inšpekcijskega nadzorstva, občinskega redarstva, notranje revizije, proračunskega računovodstva, pravne službe in informatike. (6) Naloge občinskega odvetništva opravljajo vodja občinskega odvetništva ali vodja medobčinskega odvetništva in občinski odvetniki. Vodjo občinskega odvetništva imenuje in razrešuje župan.«. Na podlagi druge alineje drugega odstavka 29. člena in drugega odstavka 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in zadnje alineje 1. točke drugega odstavka 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 9. redni seji, dne 23. 10. 2023, sprejel ODL OK o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in nalogah Občinske uprave Mestne občine Ptuj 4. člen V 22. členu Odloka se črtata tretji in četrti odstavek. 1. člen V Odloku o organizaciji in nalogah Občinske uprave Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 12/15 in 3/21; v nadaljevanju: Odlok) se 3. člen spremeni tako, da se glasi: »3. člen (notranja organizacija mestne uprave) (1) Notranjo organizacijo mestne uprave sestavljajo organi mestne uprave in notranje organizacijske enote organov mestne uprave. (2) Organi mestne uprave so oddelki in kabinet župana.«. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 5. člen V Odloku se besedne zveze: »občinska uprava«, »občinsko upravo«, »občinske uprave« oz. »občinski upravi« nadomestijo z besedno zvezo »mestna uprava« oz. »mestno upravo« oz. »mestne uprave« oz. »mestni upravi«. 6. člen (1) Akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest Občinske uprave Mestne občine Ptuj se s tem odlokom uskladi najpozneje v roku treh mesecev po njegovi uveljavitvi. 2. člen 5. člen Odloka se spremeni tako, da se glasi: »5. člen (organizacija mestne uprave) Organizacija mestne uprave mora biti prilagojena poslanstvu in nalogam mestne uprave ter poslovnim procesom, ki potekajo v mestni upravi. Zagotavljati mora strokovno, učinkovito, racionalno in usklajeno izvrševanje nalog, učinkovit notranji nadzor nad opravljanjem nalog, usmerjenost mestne uprave k uporabnikom njenih storitev in učinkovito sodelovanje organov mestne občine z zunanjimi institucijami.«. (2) Naloge na področju informatike se na SOU SP prenesejo, ko bodo zanje vzpostavljeni pogoji, vendar ne prej kot 1. 1. 2024, do takrat pa se izvajajo v okviru mestne uprave. Ob prenosu nalog informatike je dolžan župan uskladiti akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest Občinske uprave Mestne občine Ptuj. 7. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. 3. člen 20. člena Odloka se spremeni tako, da se glasi: Številka: 007-2/2021-4 Datum: 23. 10. 2023 »20. člen (notranja organizacija organov mestne uprave) (1) Organi mestne uprave so: – kabinet župana, – oddelek za javne finance, – oddelek za gospodarske dejavnosti, – oddelek za splošne zadeve. (2) Za učinkovitejše izvajanje nalog se s pravilnikom o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest lahko znotraj organa mestne uprave ustanovi notranja organizacijska enota. Notranja organizacijska enota je lahko zlasti: referat, ipd., lahko pa se oblikujejo notranje organizacijske enote tudi z drugačnimi nazivi, če to bolj ustreza naravi njihovih nalog. (3) Župan sprejme pravilnik o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest, v okviru katerega v skladu s tem odlokom sprejme podrobnejšo notranjo organizacijo mestne uprave, predvidi notranje organizacijske enote in naloge ter pristojnosti le-teh ter delovna mesta, potrebna za izvedbo predvidenih nalog. (4) Za izvajanje nalog na področju urejanja prostora, varstva okolja, urejanja prometa, občinskega inšpekcijskega nadzorstva, občinskega redarstva, notranje revizije, proračunskega računovodstva, pravne Nuška Gajšek županja 97. Na podlagi 3. in 8. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00-ZPDZC in 127/06-ZJZP), Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05-uradno prečiščeno besedilo, 25/08, 98/09-ZIUZGK, 36/10, 62/10-ZUPJS, 94/10-ZIU, 40/12-ZUJF, 14/15-ZUUJFO, 55/17 in 18/21), 40. in 41. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07-uradno prečiščeno besedilo, 118/06-ZUOPP, 36/08, 58/09, 64/09-popr., 65/09-popr., 20/11, 40/12-ZUJF, 57/12-ZPCP-2D, 47/15, 46/16, 49/19-popr., 25/17-ZVaj, 123/21, 172/21, 207/21, 105/22-ZZNŠPP, 141/22, 158/22-ZDOH-2AA in 71/23) ter 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 9. redni seji, dne 23. 10. 2023, sprejel ODL OK o spremembah Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Vrtec Ptuj 12 LETO XXIX / 8. 11. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 11 1. člen V Odloku o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Vrtec Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 13/09, 1/12, 12/12, 7/15, 14/17, 3/22, 9/22 in 6/23) se drugi odstavek 2. člena spremeni tako, da se glasi: »(2) Sedež vrtca: Ptuj. Poslovni naslov: Mlinska cesta 1/b, Ptuj.«. 2. člen V 4. členu se šesta alineja prvega odstavka črta. 3. člen V 14. členu se prvi odstavek spremeni tako, da se glasi: »(1) Svet vrtca sestavljajo: – 3 predstavniki ustanovitelja, – 5 predstavnikov delavcev in – 3 predstavniki staršev.«. 4. člen (1) V 15. členu se tretja alineja črta. (2) Dvanajsta alineja se spremni tako, da se glasi: »- se seznani s pravili in drugimi splošnimi akti vrtca v skladu z zakonom in tem odlokom,«. 5. člen V 28.a členu se v deveta alineja spremeni tako, da se glasi: »- parc. št. 996/5, 996/6, 996/9, vse k. o. 400-Ptuj, ki v naravi predstavljajo zunanje igralne in zelene površine,«. 6. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-9/2009-33 Datum: 23. 10. 2023 Nuška Gajšek županja Izdajatelj: Mestna občina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Stanka Krajnc Letonja, telefon: 748 29 15, e-pošta: stanka.krajnc-letonja@ptuj.si. Uredniški odbor: Miha DAMIŠ (SD), Maša GORIČAN (SDS), Milan KLEMENC (Lista Andreja Čuša – MI & ČUŠ), Polonca ŠKERGET (Gibanje Svoboda), Matevž TOPLAK (Lista Ptuj je naš), Janez ROŽMARIN (NSi), Jernej MIKLOŠIČ (Resni.ca), Suzana Lara KRAUSE (SLS) in Vinko REŠ (Levica). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj. 13