ORMOŽ, 2. APRIL 2009 TISKOVINA LETNIK: 13 ŠT.5 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 16. 15. SKLEP o imenovanju nadomestne članice Odbora za premoženje, finance in gospodarska vprašanja 16. SKLEP o imenovanju v Svet Mladinskega centra Ormož 17. SKLEP o obračunavanju plačila vrtca v času otrokove odsotnosti v Vzgojno izobraževalnem zavodu Vrtec Ormož 18. STATUT Zavoda za informiranje 19. JAVNI RAZPIS za vpis predšolskih otrok v vrtce Ormož za šolsko leto 2009- 2010 15. Na podlagi 11. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12/11/07 -UPB1) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 23. redni seji, dne 30.3.2009 sprejel SKLEP 1. Cilika Špindler, roj. 9.11.1952, Kolodvorska c. 2, 2270 Ormož se imenuje za nadomestno članico v Odbor za premoženje, finance in gospodarska vprašanja. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 011-00003/2009 0007 9 Ormož, dne 30.3.2009 Alojz SOK Lr. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Na podlagi 9. člena Odloka o ustanovitvi Mladinskega centra Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 1/04, 3/05 in 9/05) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 23. redni seji, dne 30.3.20009 sprejel SKLEP 1. V Svet Mladinskega centra Ormož se imenujejo: • Adam Antolič, roj. 22.8.1976, Kerenčičev trg 2, Ormož, • Maja Botolin Vaupotič, roj. 3.10.1967, Velika Nedelja 40/a, 2274 Velika Nedelja in • Mitja Štrman, roj. 27.11.1982, Dobrava 9/a, 2270 Ormož. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 011- 00002 /2009 0007 9 Ormož, dne 30.3.2009 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 17. Na podlagi 16.a, 17. in 18. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Ur.list RS, štev. 97/03, 77/05 in 120/05) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 23. seji, dne, 30.03.2009 sprejel naslednji SKLEP o obračunavanju plačila vrtca v času otrokove odsotnosti v Vzgojno izobraževalnem zavodu Vrtec Ormož 1. Za čas, ko je otrok opravičeno odsoten in ne obiskuje vrtca, se cena programa zniža za stroške neporabljenih živil. Tako znižana cena je podlaga za plačilo staršev in plačilo razlike med ceno programa in plačilom staršev, ki ga krije lokalna skupnost zavezanka. Za opravičeno odsotnost se šteje odsotnost, ki jo starši sporočijo vrtcu oziroma vzgojiteljici ali pomočnici vzgojiteljice prvi dan otrokove odsotnosti. V tem primeru se staršu od njegove cene programa odbije v ceni določeni dnevni strošek živil od drugega dne dalje. V primeru vsaj 5 dnevne predhodne najave odsotnosti otroka se dnevni strošek prehrane odbije staršu od njegove cene programa že prvi dan otrokove odsotnosti. V kolikor starš vrtcu ne javi otrokove odsotnosti, se mu dnevni strošek živil od njegove cene ne odbije. 2. Staršem, ki želijo otroka v času poletnih počitnic začasno izpisati iz vrtca za mesec dni, hkrati pa rezervirati mesto v izbranem oddelku, se za enomesečno odsotnost otroka prizna popust v višini 50% njim določenega plačila po odločbi za program, v katerega je bil vključen otrok pred začasnim izpisom. V primeru, da starši otroka odjavijo ali izpišejo iz vrtca za dva meseca ter ga nato ponovno vpišejo v vrtec, se jim zaračunajo stroški, ki nastanejo z začasnim izpisom, ki znašajo za prvi mesec 50% in za drugi mesec 100% plačila staršev, določenega v odločbi o višina plačila za program vrtca. Starši morajo počitniško odsotnost pisno najaviti vrtcu vsaj deset dni pred načrtovanim začasnim izpisom. Podlaga za plačilo staršev je cena programa znižana za stroške neporabljenih živil. To pravico lahko v breme proračuna Občine Ormož uveljavljajo samo starši, katerih otroci so vključeni v Vzgojno izobraževalni zavod Vrtec Ormož in ki jim Občina Ormož krije del cene programa v skladu z 2. členom Pravilnika o plačilih staršev za programe v vrtcih (Ur.l.RS, št. 129/06, 79/08 in 119/08). Za starše, ki jim Občina Ormož krije del cene programa v skladu z 2. členom Pravilnika o plačilih staršev za programe v vrtcih in katerih otroci so vključeni v javne vrtce v drugih občinah zgoraj navedena določba velja le, če jo je skladno z odločitvami teh občin možno uveljaviti. Za starše iz drugih občin, ki imajo otroke vključene v Vzgojno izobraževalnem zavodu Vrtec Ormož, velja to določilo samo v soglasju z občino, plačnico razlike med ceno programa in plačilom staršev. 3. V primerih nenadnih ali hudih bolezenskih stanj otroka, ki zahtevajo daljšo neprekinjeno odsotnost otroka (več kot 10 delovnih dni), lahko starši za čas odsotnosti otroka uveljavljajo v vrtcu oprostitev plačila s pisno vlogo in predložitvijo ustreznih zdravniških potrdil. Vrtec obračuna plačilo staršev tako, da se poleg neporabljenih stroškov za živila zniža plačilo staršev tako, da je starš za čas odsotnosti otroka oproščen plačila vrtca, v času prisotnosti otroka pa znaša plačilo staršev v višini njihovega prispevka za program vrtca, v katerega je vključen otrok. 4. Izpad sredstev v višini oprostitve plačila dela oskrbnine v vrtcih zaradi otrokove odsotnosti se pokrije iz sredstev proračunske postavke 051901 Dejavnost javnih vrtcev - domači, v breme konta 411921. 5. Ta sklep velja takoj. Številka: 602-19/2009 10 8 Ormož, 30.03.2009 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 18. Na podlagi 45. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/091, 17/91, 55/92, 13/93, 66/93, 45/94, 8/96, 31/00, 36/00 in 127/06), 26. Člena Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda za informiranje (Uradni vestnik občine Ormož, št. 10/08) in Zakona o medijih (uradno prečiščeno besedilo - UPB1, Uradni list RS, št. 110/06 in 36/08) je Svet Zavoda za informiranje Ormož na svoji 6. redni seji dne, dne 19.02.2009 sprejel STATUT ZAVODA ZA INFORMIRANJE ORMOŽ I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Zavod za informiranje Ormož (v nadaljnjem besedilu: zavod) je javni zavod za uresničevanje ustavne pravice svobode javnega obveščanja s pomočjo radijskega sporeda. S tem statutom se v zavodu urejajo statusne določbe, organizacija zavoda, organi zavoda, način njihove izvolitve oziroma imenovanja, mandatna doba in pristojnosti ter način odločanja, organizacijo dela zavoda, knjigovodstvo in finančno poslovanje zavoda, pridobivanje in razporejanje sredstev za delo zavoda, pravice, obveznosti in odgovornosti zavoda v pravnem prometu ter druga vprašanja pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanja zavoda. 2. člen Za dejavnost javnega obveščanja se štejejo zbiranje, urejanje in širjenje informacij s pomočjo radijskega sporeda. Javno obveščanje temelji na: svobodi izražanja misli, pravici svobodno iskati, sprejemati in širiti informacije, osebni odgovornosti za objavljeno informacijo, samostojnosti in neodvisnosti novinarskega dela, odprtosti virov informacij , svobodnem pretoku informacij in drugih določil in ciljev v skladu z veljavno zakonodajo. II. SEDEŽ IN PEČAT 3. člen Sedež zavoda je na Kolodvorski cesti 9, Ormož. Zavod ima pečat okrogle oblike s premerom 30 mm in v obodu vpisano besedilo: Zavod za informiranje Ormož. V sredini pečata je vpisano ime: RADIO PRLEK. O številu pečatov, varovanju in uničenju odloča direktor zavoda. III. DEJAVNOST ZAVODA 4. člen Glavna dejavnost zavoda je: radijska dejavnost s šifro dejavnosti 60.100. IV. ORGANI ZAVODA 5. člen Organi zavoda so: svet zavoda, direktor, odgovorni urednik, programski svet in uredništvo. 1. Svet zavoda 6. člen Zavod upravlja svet zavoda, ki ima pet članov. Svet zavoda sestavljajo: • trije predstavniki ustanoviteljic, ki jih imenuje občinski svet, dva imenuje Občinski svet občine Ormož, enega pa občinski svet Občine Središče ob Dravi, • en predstavnik uporabnikov oziroma zainteresirane javnosti, ki ga imenuje skupni organ županov, • en predstavnik delavcev. Mandat članov sveta zavoda traja štiri leta. Član sveta je lahko v svet izvoljen največ dvakrat zaporedoma. Prvo sejo sveta zavoda skliče direktor zavoda. Na prvi seji izvolijo člani izmed sebe predsednika sveta zavoda. Svet zavoda veljavno sklepa, če je na seji navzoča večina vseh članov sveta zavoda. Svet zavoda odloča z večino glasov prisotnih članov sveta, razen pri imenovanju direktorja, ko je potrebna večina vseh članov sveta zavoda. Seje sveta zavoda na lastno pobudo, na pobudo ustanoviteljic ali najmanj dveh članov sveta zavoda in na predlog direktorja in/ali odgovornega urednika sklicuje predsednik sveta s pisnim vabilom in gradivom, ki mora biti članom sveta zavoda poslano najmanj sedem delovnih dni pred dnevom sklica seje sveta zavoda. V nujnih primerih se lahko skliče tudi korespondenčna seja sveta zavoda. Seje sveta zavoda vodi predsednik sveta zavoda, kije osebno odgovoren za spoštovanje procedure, zakonitosti in javnost delovanja sveta zavoda. V času odsotnosti predsednika sveta zavoda njegova pooblastila in odgovornosti v celoti na osnovi njegovega pisnega pooblastila prevzame eden izmed članov sveta zavoda. 7. člen Predstavnika delavcev izvolijo zaposleni v zavodu na neposrednih in tajnih volitvah. Pravico voliti in biti izvoljen imajo vsi zaposleni, ki delajo v zavodu nepretrgoma najmanj šest mesecev, razen direktorja. Svet zavoda s sklepom razpiše volitve največ 90 in najmanj 60 dni pred potekom mandata sveta zavoda. S sklepom o razpisu volitev se določita dan volitev in vsebina predlogov kandidatur ter imenuje volilna komisija. Sklep o razpisu se javno objavi v zavodu. 8. člen Voli se z glasovnicami. Vsak zaposleni ima en glas. Na glasovnici se navedejo imena kandidatov po abecednem redu njihovih priimkov, z navedbo, da se voli en kandidat. Voli se tako, da se obkroži zaporedna številka pred priimkom kandidata, za katerega se želi glasovati. Neizpolnjena glasovnica in glasovnica, na kateri ni mogoče ugotoviti volje volivca, sta neveljavni. Neveljavna je tudi glasovnica, če je volivec izbral več kot enega kandidata. Za člana sveta zavoda je izbran tisti kandidat, ki je zbral naj večje število glasov. Če sta kandidata prejela isto število glasov, se izbere tisti, ki ima daljšo delovno dobo v zavodu. 9. člen Predstavniku zaposlenih v svetu zavoda predčasno preneha mandat s prenehanjem delovnega razmerja v zavodu ter odpoklicem. Predstavnik zaposlenih je odpoklican, če je za odpoklic glasovala večina zaposlenih v zavodu. 10. člen Svet zavoda ima naslednje pristojnosti: sprejema statut zavoda in druge splošne akte zavoda, sprejema program dela in razvoja zavoda ter spremlja njihovo izvrševanje, določa finančni načrt in sprejema zaključni račun zavoda, predlaga ustanovitelju spremembo ali razširitev dejavnosti, daje ustanovitelju in direktorju zavoda predloge in mnenja o posameznih vprašanjih, opravlja druge z zakonom ali aktom o ustanovitvi, oziroma statutom zavoda določene zadeve, imenuje in razrešuje direktorja zavoda s soglasjem Občinskih svetov občine Ormož in Središče ob Dravi, imenuje in razrešuje odgovornega urednika Radia Prlek po poprejšnjem mnenju uredništva, sprejema programsko zasnovo in njene bistvene spremembe na predlog odgovornega urednika s predhodnim mnenjem programskega sveta in uredništva, sprejema poslovno politiko, program dela in razvoja zavoda ter spremlja njegovo uresničevanje, razpisuje prosta delovna mesta za direktorja in odgovornega urednika. 2. Direktor 11. člen Poslovodni organ zavoda je direktor zavoda. Za direktorja je lahko imenovan kandidat, ki izpolnjuje naslednje pogoje: ima najmanj višješolsko ali visokošolsko izobrazbo novinarske, pravne, ekonomske ali družboslovne smeri, ima najmanj pet let delovnih izkušenj, poznavanje dejavnosti s področja dela zavoda, vodstvene in organizacijske sposobnosti ter znanja s področja upravljanja. Kandidat mora predložiti program dela in razvoja zavoda. Direktor se imenuje na podlagi javnega razpisa za dobo štirih let. Direktorja zavoda imenuje in razrešuje svet zavoda s soglasjem obeh ustanoviteljic. Ustanoviteljici morata soglasje k imenovanju direktorja dati v roku 60 dni od dneva, ko sta bili zanj zaprošeni. Ena oseba je lahko hkrati direktor zavoda in odgovorni urednik v kolikor izpolnjuje pogoje za opravljanje obeh funkcij. 12. člen Pristojnosti direktorja so: predstavlja, zastopa in odgovarja za zakonitost dela zavoda, organizira in vodi delo ter poslovanje zavoda, pripravlja predloge razvoja in dela zavoda in skrbi za njihovo izvajanje, odloča o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja delavcev, zaposlenih v zavodu kot tudi o posameznih pravicah in obveznostih delavcev v skladu z veljavno zakonodajo, pripravlja finančni načrt, zaključni račun in druga periodična poročila zavoda za svet zavoda ter je navzoč na sejah sveta zavoda, sprejema akt o organiziranosti dela in sistemizaciji delovnih mest in druge splošne akte zavoda, je prvostopenjski disciplinski organ zavoda, razen v primeru ko je bila povzročena programska škoda v etru in motena delovna disciplina na programu, opravlja naloge, ki jih določajo zakon, kolektivna pogodba in splošni akti. 13. Člen Razpis za imenovanje direktorja se objavi v sredstvih javnega obveščanja. V razpisu se objavijo pogoji, kijih mora izpolnjevati kandidat, čas, za katerega bo imenovan, rok, v katerem bodo prijavljeni kandidati obveščeni o izbiri. 14. člen Prijave kandidatov za direktorja zavoda se sprejemajo osem dni po objavi razpisa. Prijavljeni kandidati morajo biti z odločitvijo sveta zavoda o izbiri obveščeni najpozneje v tridesetih dneh od dneva objave razpisa. 15. člen Če se na razpis nihče na prijavi ali nihče od prijavljenih kandidatov ni izbran, se razpis ponovi. Za čas do imenovanja direktorja na podlagi ponovljenega razpisa sveta zavoda se imenuje vršilec dolžnosti direktorja, vendar najdlje za eno leto. 16. člen Direktor je lahko razrešen pred potekom časa, za katerega je imenovan. Svet zavoda je dolžan razrešiti direktorja: če direktor sam zahteva razrešitev, če nastane kateri od razlogov, ko po predpisih o delovnih razmerjih preneha delovno razmerje po samem zakonu, če direktor pri svojem delu ne ravna po predpisih in splošnih aktih zavoda ali neutemeljeno ne izvršuje sklepov organov zavoda ali ravna v nasprotju z njimi, če direktor s svojim nevestnim ali nepravilnim delom povzroči zavodu večjo škodo ali če zanemarja ali malomarno opravlja svoje dolžnosti, tako da nastanejo ali bi lahko nastale hujše motnje pri opravljanju dejavnosti zavoda. Svet Zavoda mora pred sprejetjem sklepa o razrešitvi, seznaniti direktorja z razlogi za razrešitev in mu dati možnost, da se o njih izjavi. Svet zavoda si mora pridobiti soglasje o razrešitvi s strani ustanoviteljic zavoda. 17. člen Zoper sklep o razrešitvi ima direktor zavoda pravico zahtevati sodno varstvo, če meni, daje bil kršen za razrešitev določeni postopek in da je ta kršitev lahko bistveno vplivala na odločitev ali da niso podani razlogi za razrešitev, določeni v predhodnem členu tega statuta. Zahteva za sodno varstvo se vloži v petnajstih dneh po sprejemu sklepa o razrešitvi pri pristojnem sodišču. 3. Odgovorni urednik 18. člen Zavod ima odgovornega urednika, ki ga na podlagi javnega razpisa, za dobo štirih let, imenuje in razrešuje svet zavoda po poprejšnjem mnenju uredništva. Odgovornega urednika na podlagi javnega razpisa imenuje in razrešuje svet zavoda po poprejšnjem mnenju uredništva. 19. člen Za odgovornega urednika je lahko imenovan kdor izpolnjuje naslednje pogoje: ima izkaz o aktivnem znanju slovenskega jezika, če ni državljan Republike Slovenije, ima višješolsko ali visoko izobrazbo novinarske, pravne, ekonomske ali družboslovne smeri, ima dve leti delovnih izkušenj pri opravljanju dejavnosti javnega obveščanja, ima komunikacijsko sposobnost, je poslovno sposoben, mu ni izrečena prepoved opravljanja poklica, dejavnosti ali javnega nastopanja, predloži program dela v skladu s programsko zasnovo. 20. člen Odgovorni urednik je odgovoren in pristojen za: uresničevanje uredniške politike v skladu s programsko zasnovo, pripravo predloga uredniške politike ter programske zasnove zavoda, pripravo, predlaganje in izvajanje sprejete vsebinske zasnove sporeda Radia Prlek, imenovanje in razreševanje dežurnih urednikov, novinarjev in programskih sodelavcev, ki sodelujejo v procesu priprave in izvedbe radijskega programa, vsako objavljeno informacijo, če z zakonom o medijih ni drugače določeno, po predhodni razpravi na uredništvu kot prvostopenjski disciplinski organ za izrekanje ukrepov v primerih, ko je bila povzročena programska škoda v etru in motena delovna disciplina na programu, za opravljanje drugih nalog iz njegove pristojnosti, določenih z zakonom o medijih in/ali drugimi akti zavoda. 21. člen Razpis za imenovanje odgovornega urednika se objavi v sredstvih javnega obveščanja. V razpisu se objavijo pogoji, ki jih mora izpolnjevati kandidat, čas, za katerega bo imenovan, rok, v katerem bodo prijavljeni kandidati obveščeni o izbiri. 22. člen Prijave kandidatov za odgovornega urednika zavoda se sprejemajo osem dni po objavi razpisa. Prijavljeni kandidati morajo biti z odločitvijo sveta zavoda o izbiri obveščeni najpozneje v tridesetih dneh od dneva objave razpisa. 23. člen Svet zavoda razreši odgovornega urednika pred potekom mandatne dobe v primeru: da sam zahteva razrešitev, da ne uresničuje uredniške politike v skladu s temeljno programsko zasnovo zavoda, če pri svojem delu ne ravna po zakonskih predpisih in splošnih aktih zavoda, če škoduje ugledu in dobremu imenu zavoda, če s svojim nevestnim ravnanjem, neodgovornim obnašanjem ali nepravilnim delom povzroči, da nastanejo motnje pri opravljanju dejavnosti zavoda. 24. člen Zoper sklep o razrešitvi ima odgovorni urednik zavoda pravico zahtevati sodno varstvo, če meni, da je bil kršen za razrešitev določeni postopek in da je ta kršitev lahko bistveno vplivala na odločitev ali da niso podani razlogi za razrešitev, določeni v predhodnem členu tega statuta. Zahteva za sodno varstvo se vloži v petnajstih dneh po sprejemu sklepa o razrešitvi pri pristojnem sodišču. 25. člen Odgovorni urednik, novinarji in programski sodelavci zavoda so v okviru s strani sveta zavoda določene in objavljene programske zasnove in kodeksa novinarske etike ter s tem temeljnim pravnim aktom izdajatelja pri svojem delu neodvisni in samostojni. Osebam iz prejšnjega odstavka se ne sme odpovedovati delovnega razmerja ali prekiniti sklenjene pogodbe z njimi, zmanjšati plače, spremeniti statusa v uredništvu ali kako drugače poslabšati njihovega položaja zaradi izražanja mnenj ali stališč, ki so v skladu s programsko zasnovo ter s profesionalnimi pravili, merili in standardi. 4. Programski svet 26. člen Občinski svet na predlog komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja imenuje programski svet. Programski svet je petčlanski in ga sestavljajo: trije predstavniki ustanoviteljic, ki jih imenuje občinski svet, dva imenuje Občinski svet občine Ormož, enega pa občinski svet občine Središče ob Dravi, dva predstavnika zainteresirane javnosti, ki ju imenuje skupni organ županov, s področja gospodarstva, izobraževanja, kulture, športa in verskih institucij. Mandat programskega sveta traja štiri leta. Prvo sejo programskega sveta skliče direktor zavoda. Na prvi seji izvolijo člani izmed sebe predsednika programskega sveta. Za izvolitev predsednika je potrebna večina vseh članov programskega sveta. Druge odločitve programski svet sprejema z večino prisotnih članov programskega sveta. 27. člen Naloge programskega sveta so: predlaganje programske zasnove, obravnavanje pobud, mnenj, predlogov, ki se nanašajo na dejavnost zavoda, obravnavanje drugih vprašanj v zvezi z delovanjem zavoda. Programski svet daje najmanj enkrat letno poročilo o svojem delu svetu zavoda. 5. Uredništvo 28. člen Zavod za informiranje Ormož ima uredništvo, ki ga vodi odgovorni urednik. Uredništvo zavoda v širši sestavi sestavljajo vsi člani redakcije, ki opravlja novinarsko delo. 29. člen Pristojnosti in odgovornosti uredništva so: podajanje predhodnega mnenja k imenovanju in razrešitvi odgovornega urednika, priprava predloga temeljne programske zasnove in letnega programskega načrta, priprava predloga uredniške politike in njeno uresničevanje v skladu s programsko zasnovo zavoda, priprava in izvedba radijskega programa, razpravljanje o izreku ukrepov v primerih, ko je bila povzročena programska škoda v etru in motena delovna disciplina na programu, dajanje pobud za organiziranje strokovnega dela na področju programske funkcije zavoda, dajanje pobud za pridobivanje sredstev in za organizacijo aktivnosti zavoda, opravljanje drugih nalog, določenih s splošnimi akti zavoda. 30. člen Uredništvo zavoda deluje avtonomno v okviru svojih pristojnosti in odgovornosti za uresničevanje programske zasnove radijskega programa. Sejam uredništva predseduje odgovorni urednik zavoda. O sejah uredništva se vodi zapisnik, ki se potrdi in objavi na oglasni deski zavoda. V. ORGANIZACIJA DELA 31. člen Dejavnost javnega obveščanja lahko izvajajo zaposleni delavci zavoda za nedoločen čas, določen čas, po pogodbi o delu ali drugi vrsti zaposlitve na podlagi sprejete programske zasnove in po Zakonu o delovnih razmerjih. VI. KNJIGOVODSTVO IN FINANČNO POSLOVANJE ZAVODA 32. člen Zavod vodi knjigovodstvo in knjigovodske evidence po načelih in pravilih, ki jih določa zakon. Za pravilno in zakonito vodenje knjigovodstva in knjigovodskih evidenc odgovarjata računovodja in direktor Zavoda. Administrativno - tehnična, finančno -računovodska in druga potrebna dela za poslovanje zavoda se lahko opravljajo glede na potrebe v rednem ali dopolnilnem delovnem razmerju ali po pogodbi. VII. SREDSTVA ZA DELO IN ODGOVORNOST ZA OBVEZNOSTI 33. člen Zavod pridobiva sredstva za delo zavoda s plačili za storitve, s prodajo blaga in storitev na trgu in iz proračuna občin ustanoviteljic. Presežek prihodkov nad odhodki je dolžan zavod uporabiti le za opravljanje in razvoj dejavnosti. Primanjkljaj sredstev za delo zavoda krijeta občini po ključu določenem v 3. odst.l. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za informiranje (Uradni vestnik občine Ormož, št. 10/08). Med storitve zavoda spadajo: izdelava in predvajanje ekonomsko -propagandnih sporočil in objavljanje drugih plačanih obvestil, malih oglasov, čestitk in drugih storitev VIII. PRAVICE OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM PROMETU 34. člen Zavod nastopa v pravnem prometu v svojem imenu in za svoj račun. Za obveznosti, ki nastanejo pri izvajanju storitev, odgovarja zavod z vsemi sredstvi ustvarjenimi s svojo dejavnostjo. IX. PRENEHANJE DELOVANJA ZAVODA 35. člen Zavod preneha: če se s pravnomočno odločbo ugotovi ničnost vpisa zavoda v sodni register, če je zavodu izrečen ukrep prepovedi opravljanja dejavnosti, ker ne izpolnjuje pogojev za opravljanje dejavnosti, pa v roku, določenem z izrečenim ukrepom, ne izpolni pogojev za opravljanje te dejavnosti, če ustanoviteljici sprejmeta akt o prenehanju zavoda, ker so prenehale potrebe oziroma pogoji za opravljanje dejavnosti, za katero je bil zavod ustanovljen, če se pripoji k drugemu zavodu ali spoji z drugim zavodom ali razdeli v dvoje ali v več zavodov, če se organizira kot podjetje, v drugih primerih, določenimi z zakonom. X. VPIS V SODNI REGISTER 36. člen Zavod je vpisan v sodni register kot pravna oseba in ima vsa pooblastila v pravnem prometu. 37. člen Podatki, vpisani v sodni register so javni in se objavijo v Uradnem listu Republike Slovenije. XI. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 38. člen Zavod ima naslednje splošne akte: statut zavoda, akt o organiziranosti dela in sistemizaciji delovnih mest, splošni akt o varstvu pri delu in požarni varnosti, splošne akte o knjigovodstvu, finančnem poslovanju in drugih zadevah s področja materialno finančnega poslovanja, poslovnik sveta zavoda, druge splošne akte. 39. člen Statut zavoda sprejme svet zavoda s soglasjem ustanoviteljic. Druge splošne akte sprejme direktor zavoda na način in po postopku, kot ga predpisujejo zakon, kolektivna pogodba in odlok o ustanovitvi. XII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 40. člen Splošni akti zavoda se morajo uskladiti z določbami tega statuta v roku šest mesecev od dneva njegove uveljavitve. 41. člen Z uveljavitvijo tega statuta preneha veljati Statut javnega zavoda za informiranje z dne 24.10.1997. 42. člen Ta statut začne veljati ko ustanoviteljice podajo k njemu soglasje. Statut se objavi v Uradnem vestniku občine Ormož in na spletni strani zavoda. Ormož, 19.02.2009 Predsednik sveta Zavoda za informiranje Ormož Dr. Simon Kolmanič l.r. 19. VZGOJNO IZOBRAŽEVALNI ZAVOD VRTEC ORMOŽ OBJAVLJA JAVNI RAZPIS ZA VPIS PREDŠOLSKIH OTROK V VRTCE ORMOŽ ZA ŠOLSKO LETO 2009- 2010 Starše predšolskih otrok obveščamo, da bo vpis otrok v dnevne, pol dnevne in krajše programe za šolsko leto 2009-2010 potekal od 20. do 24. aprila 2009 od 9. do 16. urev vseh vrtcih Vzgojnoizobraževalnega zavoda Vrtca Ormož. Otroke lahko vpišete v naslednje oddelke: • prvo starostno obdobje od enega do treh let • drugo starostno obdobje od treh let do vstopa v šolo • v kombinirane oddelke • v oddelek s prilagojenim programom in • izmenski oddelek. V času vpisa vabimo vse otroke s starši, da se vključijo v dejavnosti v vrtcih in spoznajo utrip življenja in dela. Veselimo se vašega srečanja. RAVNATELJICA VIZ VRTCA ORMOŽ Marjeta MEŠKO 1. r.