Tudi vlak je rešitev Ljubljanski promet bo v naslednjih nekaj mesecih potekal v znamenju prometne gneče, saj je zaradi zapore dela Prešernove in Celovške ceste propustnost ljubljanskih cest bi-stveno zmanjšana. V taki situaciji iš-čemo obvoznice, po katerih je mo-goče vsaj malo hilreje priti v center mesta. Pn tem pa pozabljamo na vlak. Vzporedno z vsemi ljubljanskimi vpadnicami potekajo namreč tudi že-lezniški tiri, ki seveda niso »obreme-njeni« s cestno Ijubljansko gnečo. Zadostuje torej, da se z avtom pripe-Ijemo do »praga« Ljubljane, pustite avto na železniški postaji, se v nekaj minutah in za nekaj dinarjev pripe-Ijete \f center mesta ter se z vlakom ponovho odpeljete do avtomobila. P^a si poglejmo najprimernej.se zveze iz štajerske strani; cene vozovnic (za 2. razred potniškega vlaka) ter vozni red v jutranji in opoldanski prometni konici (od ponedeljka do petka). Postaje Polje, Zalog, Laze. Vo-zovnica stane iz Polja in Zaloga 5 din, iz Laz pa 8 din. Iz Laz odpeljejo vlaki ob 4.56, 5.2.3, 6.08, 6.29 in ob 7.04, iz Zaloga isti vlaki 7 minut, iz Polja pa še 3 mi-nute kasneje. Iz Zaloga odpelje vlak tudi ob 5.57, ter iz Polja ob 6. uri. IzLjubljane peljejovlaki vtosmer ob 12.50, 13.30, 14.20, 14.35, 15.05 in 15.40. Železniško gospodarstvo Ljubljana