Izjava. G. urednik »iPopotnika« me indirektno pozivlja v 10. številki tega glasila k javni opravi5bi, zakaj mu nisem odgovoril na nje« gov poziv ter, da sem sokriv, ko onemogočam s svojim molkom javno, odkrito in moško diskusijo. Dovoljujem si torej odgovarjati na tem mestu, da ne obvisi na moji osebi madež nemožatosti. G. P. Flere je načel v »Popotniku« po» glavje o izobraževalni akciji učiteljstva po mojem mnenju tako, da je onemogočena vsaka resna diebata. Še gotova porcija rezer« viranasti je mestoma potrebna pa ne iz po» lemičnih ozirov. Prepričan sem, da je črpal g. P. F. svoj tozadevni članek iz lastnega, morda celo glo^ bokega premišljevanja, vendar na stvari se radi tega ne spremeni ničesar. Praksa je prekosila stare teorije in predpotopna nazis ranja. Odgov.OTil bi bil z daljšim člankom, ker pa sem skončaval baš ob tej priliki socialni študij prevaljškega otroka, nisem vedel s katerim materijalom bi najbolj na kratkb, a vendar učinkovito dokazal to ali drugo zmo> to Fler&tovega članka. Priliko pa dobi gosp. urednik »Popotnika«, da otvori debato na podlagi moje študije o ^znanstveni podlagi«, na kateri sloni šola. Morda revidira potem še stališče o smeri naše izdbraževalne akcije. Da osebno ne odgovarjam rad, je pač moja slabost, kakor — hm, hm — jo imajo nekateri uredniki, ako sem prav poučen. V Prevaljah, 17. junija 1928. Doberšek Karel, učitelj.