Ormož, 25.10.2019 Letnik 17 Številka 8 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ TISKOVINA VSEBINA 29. PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2021 Na podlagi 90. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo, 6/19, 11/19) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2021 V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo, 6/19, 11/19) bodo pri obravnavi predloga proračuna sodelovali: - Milena Debeljak, Direktorica občinske uprave - Mirko Šerod, Vodja Oddelka za finance - mag. Karmen Štumberger, Vodja Oddelka za gospodarske dejavnosti - Boris Novak, Vodja Medobčinske uprave občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž - Mateja Serec, Vodja Urada župana - Mojca Zorčič, Vodja Oddelka za družbene dejavnosti in splošne zadeve - Aleš Plohl, Vodja Oddelka za upravljanje z občinskim premoženjem - Miran Klinc, Svetovalec za kmetijstvo Ormož, dne 25.10.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 29. Na podlagi 79. in 90. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo, 6/19, 11/19) pošiljam občinskemu svetu predlog Proračuna Občine Ormož za leto 2021 PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2021 PREDLAGATELJ: Župan Občine Ormož Danijel VRBNJAK mag. posl. ved GARADIVO PRIPRAVILA: Občinska uprava Na podlagi 28. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 popr., 101/13, 55/15 –ZfisP, 96/15 - ZIPRS1617 in 13/18) in na podlagi določil 5. točke VI. poglavja Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo, 6/19, 11/19) obveščam občinski svet in posredne uporabnike proračuna Občine Ormož o aktivnostih in predvidenih rokih za sprejem občinskega proračuna za leto 2021: Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 2 do 25.10.2019 Vložitev predloga proračuna Predstavitev predloga proračuna občinskemu svetu in splošna 12.11.2019 razprava do 27.11.2019 Javna razprava o predlogu proračuna Pisne pripombe na predlog do 28.11.2019 proračuna Vložitev dopolnjenega predloga do 6.12.12019 proračuna Rok za vložitev pisnih amandmajev do 12.12.2019 članov občinskega sveta Obravnava in sprejem proračuna na 19. 12. 2019 seji občinskega sveta 25.10.2019 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 –ZfisP, 96/15 ZIPRS1617 in 13/18) in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo in 11/19) je Občinski svet Ormož na __. seji, dne ___________ sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2021 1. SPLOŠNA DOLOČBA Objava odloka o proračuna v Uradnem vestniku Občine Ormož in 20.12.2019 na spletni strani Občine Ormož 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2021 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davki na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja v eurih Proračun leta 2021 18.206.567 11.018.357 9.444.292 8.179.875 1.061.912 202.505 1.574.065 1.249.267 711 Takse in pristojbine 10.500 712 Globe in druge kazni 22.600 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 59.065 714 Drugi nedavčni prihodki 232.634 72 KAPITALSKI PRIHODKI 700.000 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 3 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 402 Izdatki za blago in storitve 403 Plačila domačih obresti 409 Rezerve 25.10.2019 20.000 680.000 6.488.210 2.711.936 3.776.274 17.916.371 2.909.592 905.517 142.771 1.514.424 50.485 296.395 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 5.955.336 330.936 3.006.525 445.513 2.172.362 8.661.531 8.661.531 389.913 215.000 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 174.913 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) 290.196 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2021 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 0 75 Prejeta vračila danih posojil 0 750 Prejeta vračila danih posojil V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 440 Dana posojila 0 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.V.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto VII. ZADOLŽEVANJE 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje VIII. ODPLAČILA DOLGA Proračun leta 2021 487.000 487.000 487.000 777.196 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 4 25.10.2019 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga 777.196 777.196 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.II.-V.-VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 0 -290.196 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) -290.196 0 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) 4. 5. 0 prihodki krajevnih skupnosti, ki se namenijo za namene za katere so bili pridobljeni; drugi namenski prihodki. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti. O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti. V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določili zakona, ki ureja javne finance in podzakonski predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavkekonta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena in 80. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. požarna taksa, za vlaganja v opremo in vozila za zagotavljanje protipožarne varnosti, 2. prihodki iz naslova prispevkov za priklop na širokopasovno omrežje, ki se namenijo za vlaganja v širokopasovno omrežje; 3. prihodki od komunalnega prispevka, ki se namenijo za gradnjo komunalne opreme; Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2021 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2022 60 % navedenih pravic porabe in Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 5 25.10.2019 v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Proračunska rezerva se v letu 2021 oblikuje v višini 24.000 evrov. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 35.000 eurov brez DDV župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 2. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, vode, komunalnih storitev, telefona in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev. Omejitve iz drugega odstavka tega člena ne veljajo za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov proračuna Občine Ormož in so za njih pridobljeni sklepi o sofinanciranju sredstev iz državnega ali evropskega poračuna oz. drugih virov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, 2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada in 3. stanovanjski rezervni sklad. 9. člen (financiranje posrednih in ostali proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 10. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 eurov brez DDV. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 11. člen (odpis dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 eurov odpiše plačilo dolga. Skupna vrednost odpisov ne sme preseči 5.000 eurov, v kolikor je znesek večji od 5.000 eurov, o tem odloča občinski svet. Obseg sredstev se v primeru, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 6 25.10.2019 dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz drugega odstavka tega člena ne všteva. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 12. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev) Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2021 lahko zadolži do višine 487.000 eurov. 15. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 410-11/2019 11/11 Ormož, ____________ Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov OBRAZLOŽITEV: Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Ormož, v letu 2021 ne sme preseči skupne višine 100.000 eurov. 13. člen (obseg zadolževanja posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje) Posredni uporabniki občinskega proračuna. javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se lahko v letu 2021 zadolžijo do skupne višine 100.000 evrov. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE V Odloku o proračunu občine Ormož za leto 2021 so opredeljene vsebine, ki jih je potrebno zajeti v skladu z Zakonom o javnih financah. Nanašajo se na določitev višine splošnega dela proračuna in strukture posebnega dela proračuna, izvrševanje proračuna, določitev namenskih prihodkov in odhodkov proračuna, prerazporejanje pravic porabe, največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let, spreminjanje načrta razvojnih programov, proračunskih skladih, sklepanje pravnih poslov, financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov, omejitve pri sklepanju pravnih poslov oseb javnega prava, oblikovanju proračunske rezerve, določitev višine dolga, ki ga lahko odpiše župan, obseg zadolževanja in poroštvo občine ter javnega sektorja v letu 2021. Občinskemu svetu predlagamo, da po opravljeni predstavitvi in splošni razpravi predlog Odloka o proračunu občine Ormož za leto 2021 posreduje v javno razpravo. Občinska uprava 14. člen (začasno financiranje 2022) TABELE: V obdobju začasnega financiranja Občine Ormož v letu 2022, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.     I. SPLOŠNI DEL (v prilogi); II. POSEBNI DEL (v prilogi); III. NRP (v prilogi); IV.COFOG 2021 (v prilogi). Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 7 25.10.2019 OBRAZLOŽITVE PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2021 SO OBJAVLJENE NA SPLETNI STRANI OBČINE ORMOŽ NA SPLETNEM NASLOVU: https://www.ormoz.si/objava/223385 OBČINA ORMOŽ Štev. Ormož, Župan Občine Ormož v skladu s prvim odstavkom 43. člena in 45. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E in 40/12 – ZUJF) podaja KADROVSKI NAČRT OBČINE ORMOŽ ZA LETI 2021 in 2022 Skupaj s proračunom za tekoče leto se v skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E in 40/12 – ZUJF) predloži občinskemu svetu tudi predlog kadrovskega načrta. S kadrovskim načrtom se prikaže dejansko stanje zaposlenosti in načrtovane spremembe v številu in strukturi delovnih mest za obdobje dveh let. V skladu z 8. členom Pravilnika o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09), ki se smiselno lahko uporabi za pripravo in predložitev kadrovskega načrta za uporabnike občinskega proračuna, se navede število zaposlenih na dan 31. decembra preteklega leta, dovoljeno število zaposlenih na dan 31. 12. iz kadrovskega načrta za tekoče leto in predlog dovoljenega števila zaposlenih za naslednji dve proračunski leti. Sklepanje delovnih razmerij in upravljanje s kadrovskimi viri na občinski ravni poteka v skladu s kadrovskim načrtom, ki se pripravlja in sprejema na podlagi 42. do 45. člena Zakona o javnih uslužbencih. S kadrovskim načrtom se prikaže dejansko stanje zaposlenosti po delovnih mestih, v skladu z delovnim področjem in delovnim programom organa pa se za obdobje dveh let določi predvideno ciljno stanje zaposlenosti po delovnih mestih, za katera se sklene delovno razmerje za nedoločen čas ter predvidene zaposlitve za določen čas. Po 42. in 43. členu Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrti zajemajo dovoljeno število zaposlenih pri neposrednih proračunskih uporabnikih v prihodnjih dveh letih. Pristojni organ (župan) izvede uskladitev kadrovskih načrtov v 60. dneh po sprejetju proračuna ali njegovih sprememb, upoštevajoč spremembe predlaganega občinskega proračuna, ki so nastale v postopku njegovega sprejemanja. Med proračunskim letom se v skladu s 45. členom Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrt lahko spremeni, če pride do trajnega ali začasnega povečanja obsega dela, ki ga ni mogoče opravljati z obstoječim številom javnih uslužbencev in so zagotovljena finančna sredstva za nove zaposlitve. -pravne podlage:  Zakon o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E in 40/12 – ZUJF)  Pravilnik o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09),  Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 15/99, 10/07, 21/07 in 1/16),  Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/07, 12/08,19/08, 21/08 – popr. in 8/11),  Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, št. 100-00035/2008 0007 9 z dne 24.7.2008, 25.2.2009, 23.4.2009, 22.8.2011, 1.3.2012, 19.10.2012, 24.4.2014, 20.1.2016, 8.6.2016, 28.4.2017, 7.12.2017 in 29.5.2018 in  Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v skupni Občinski upravi »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž«, št. 007-00029/2008 07/9 z dne 26.11.2008, 15.9.2009, 16.8.2013, 22.7.2014, 10.9.2015 in 12.9.2017. Zakon o javnih uslužbencih opredeljuje tudi sistemizacijo delovnih mest, ki jo določi župan. Iz Uredbe o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest in nazivih v organih državne uprave in pravosodnih organih izhaja, da mora biti sistemizacija v skladu z obsegom sredstev, ki so v finančnem načrtu predvidena za plače in druge osebne prejemke, ki jih plačuje delodajalec ter v skladu s kadrovskim načrtom tako, da skupno število sistemiziranih delovnih mest ne sme biti višje od števila delovnih mest, dovoljenih v kadrovskem načrtu. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 8 25.10.2019 V letih 2021 in 2022 bo občina omogočila opravljanje obvezne delovne prakse kakšnemu dijaku/inji oziroma študentu/ki, našim občanom, ki je zanje pogoj za napredovanje v višji letnik, zelo pa so za tako obliko sodelovanja in pomoči zainteresirane tudi srednje šole in fakultete. Le te sprejemamo na podlagi podanih vlog. OBČINSKA UPRAVA -predlog kadrovskega načrta za leto 2021/2022: V letu 2021 se ne predvideva novih zaposlitev za nedoločen čas glede na leto 2020. Tudi zaposlitve za leto 2022 ostajajo nespremenjene. Na dan 31.12.2021 je dovoljeno število zaposlitev 27. V letu 2022 se dovoljeno število zaposlenih glede na leto 2021 ne spremeni. Zaposlitev pripravnika se za leto 2021 in 2022 se ne predvideva. Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2020 SKUPAJ 1 Funkcionarji občin (župan) 1 Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta SKUPAJ Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2020 28 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2020 iz dan 31. dec. 2021 štev. kadrovska načrta zaposlenih na dan 31. dec. 2022 1 1 1 1 1 1 Dovoljeno štev. zaposlenih Predlog Predlog dan 31. dec. 2020 iz dovoljenega štev. dovoljenega štev. kadrovska načrta zaposlenih na zaposlenih na dan 31. dec. 2021 dan 31. dec. 2022 28 27 27 Občinska uprava 25 25 25 25 Urad župana 2 2 2 2 Direktor občinske uprave Občinska upravaposlovni sekretar Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve Oddelek za gospodarske dejavnosti Oddelek za finance 1 1 1 1 1 1 1 1 5 5 5 5 4 4 4 4 4 4 4 4 Oddelek za upravljanjem z občinskim premoženjem Ožji deli lokalne skupnosti Krajevna skupnost Ivanjkovci Krajevna skupnost Kog 8 8 8 8 3 3 2 2 0,375 0,375 0,25 0,25 0,375 0,375 0,25 0,25 0,75 0,75 0,5 0,5 0,75 0,75 0,5 0,5 0,375 0,375 0,25 0,25 Krajevna skupnost Miklavž pri Ormožu Krajevna skupnost Ormož Krajevna skupnost Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 9 25.10.2019 Podgorci Krajevna skupnost Velika Nedelja 0,375 0,375 0,25 0,25 nadzorstva, varstva okolja, urejanja prometa. SKUPNA OBČINSKA UPRAVA urejanja prostora in -predlog kadrovskega načrta za leto 2021/2022: V letu 2021 in 2022 se v skupni občinski upravi število zaposlenih ne spreminja. Skupna občinska uprava opravlja upravne, strokovne in pospeševalne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic na področju občinskega inšpekcijskega Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2020 SKUPAJ 6 Skupna Občinska uprava 6 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2020 iz dan 31. dec. 2021 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2022 6 6 6 V skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07- uradno prečiščeno besedilo ZLS in št. 65/08) bo predlog Kadrovskega načrta Občine Ormož za leti 2021 in 2022 posredovan Organizaciji sindikata Občinske uprave Ormož, izvršilnemu odboru, da oblikuje svoje mnenje. Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Na podlagi drugega odstavka 24. in prvega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A), določb Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 31/18) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne _________ sprejel 6 6 6 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2021. Na podlagi drugega odstavka 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, odgovornega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana, v rokih, določenih za sprejetje proračuna samoupravne lokalne skupnosti za tekoče oziroma prihodnje proračunsko leto. Na podlagi prvega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) je odplačni način pridobitve lastninske pravice na nepremičnem premoženju v breme proračunskih sredstev mogoč na podlagi veljavnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja. 2. člen SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2021 Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2021 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 570.000,00 EUR. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 10 25.10.2019 Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A – Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja: Upravljavec: OBČINA ORMOŽ Zap.št. 1. Samoupravna lokalna skupnost Občina Ormož Vrsta nepremični ne zemljišče 2. Občina Ormož zemljišče 3. Občina Ormož zemljišče Parcelna št. Šifra k.o. Ekonomsko poslovna cona Ormož Hodnik za pešce Podgorci Kolesarske poti Svetinje 332-Ormož 327-Podgorci Površina v m2 Okvirna cena v EUR 500.000 cca 12.500 60.000 297-Veličane 298-Mihalovci 10.000 SKUPAJ: 570.000 3. člen Posli pridobivanja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2020, se lahko nadaljujejo v letu 2021. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2021, znaša največ 114.000,00 EUR. 5. člen Ta sklep velja s 01.01.2021. Številka: 478-137/2019 01\29 Ormož, dne ______________ Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Obrazložitev: Priprava letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja občine temelji na določbi 2. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 31/18). Za nakup preostalih zemljišč v ekonomsko-poslovni coni Ormož bo občina v načrtu pridobivanja zagotovila sredstva za potrebe po nakupu zemljišč na tem območju. Za potrebe gradnje hodnika za pešce in javne razsvetljave v Podgorcih bo Občina Ormož v letu 2021 morala odkupiti in prenesti v svojo last tista zemljišča, katerih prenos ne bo realiziran v letu 2020. Za potrebe ureditve kolesarske in sprehajalne poti v Krajinskem parku Jeruzalem bo Občina Ormož v letu 2021 pristopila k odkupu tistih zemljišč na tem območju, ki ne bodo pridobljena v letu 2020. V skladu z drugim odstavkom 27. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) lahko upravljavec nepremičnega premoženja lokalne skupnosti, torej občina v primeru spremenjenih prostorskih potreb in drugih potreb upravljavcev stvarnega premoženja, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta ravnanja s stvarnim premoženjem, ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, sklepa pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu ravnanja s stvarnim premoženjem. Vendar skupna vrednost teh poslov lahko znaša največ 20% skupne vrednosti Letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2021, kar v primeru tega letnega načrta znaša 114.000,00 EUR. Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana Na podlagi drugega odstavka 24. in drugega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A), določb Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 31/18) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne _________ sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2021 1. člen Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 11 S tem sklepom se določi letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2021. Na podlagi drugega odstavka 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, odgovornega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana, v rokih, določenih za sprejetje proračuna samoupravne lokalne skupnosti za tekoče oziroma prihodnje proračunsko leto. 25.10.2019 Na podlagi drugega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) se postopek razpolaganja z nepremičnim premoženjem lahko izvede, če je nepremično premoženje vključeno v veljavni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem. 2. člen Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2021 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 1.374.755,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A – Načrt razpolaganja z zemljišči: Upravljavec: OBČINA ORMOŽ Zap. št. Samoupravna lokalna skupnost Šifra k.o. Parcelna št. 1. Občina Ormož 332-Ormož 2. Občina Ormož 302-Miklavž Ekonomsk o poslovna cona Ormož 6/1, 6/11 3. Občina Ormož 332-Ormož 1031/24, 1031/34, 1031/35, 1031/36, 1031/37, 1031/38, 1031/39, 1031/45, 1031/44, 1031/43, 1031/42, 1031/41, 1031/40, 1031/46, 1031/47, 1031/48, 1031/49, 1031/50, 1031/51, 1031/52, 1031/59, 1031/60, 1031/61, 1031/62, 1031/65, 1031/64, 1031/63, 1031/66, 1031/67, 1031/68 Površina v m2 4750+937 =5.687 546+977+ 984+909+ 826+865+ 935+826+ 912+864+ 868+784+ 659+726+ 846+916+ 878+780+ 634+620+ 1098+883 +902+ 1190+927 +669+697 +799+966 +1829= 26.315 Razpolaganje prodaja Okvirna vrednost v EUR 500.000 prodaja 85.305 prodaja 789.450 SKUPAJ: Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 1.374.755 Poročevalec, št. 8 12 25.10.2019 3. člen Posli razpolaganja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2020, se lahko nadaljujejo v letu 2021. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2021, znaša največ 274.951,00 EUR. 5. člen Ta sklep velja s 01.01.2021. Številka: 478-138/2019 01\29 Ormož, dne ______________ Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Obrazložitev: Na podlagi druge točke 2. odst. 13. člena Zakona o javnih financah predloži župan občinskemu svetu hkrati s predlogom proračuna tudi program prodaje občinskega stvarnega premoženja za leto, za katero se sprejema proračun. Priprava letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine temelji na določbi 3. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 31/18). Ekonomsko-poslovna cona Ormož je vključena v program prodaje za primer morebitnih interesentov oz. kupcev zemljišč na tem območju. Pri vinski kleti v Ormožu in v naselju Miklavž pri Ormožu so gradbene parcele, ki so zainteresiranim ponujene v odkup. V skladu z drugim odstavkom 27. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) lahko upravljavec nepremičnega premoženja lokalne skupnosti, torej občina v primeru spremenjenih prostorskih potreb in drugih potreb upravljavcev stvarnega premoženja, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta ravnanja s stvarnim premoženjem, ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, sklepa pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu ravnanja s stvarnim premoženjem. Vendar skupna vrednost teh poslov lahko znaša največ 20% skupne vrednosti Letnega načrta razpolaganja nepremičnega premoženja za leto 2021, kar v primeru tega letnega načrta znaša 274.951,00 EUR. Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 13 25.10.2019 PROGRAM DELA IN FINANČNI NAČRT JAVNE RAZVOJNE AGENCIJE OBČINE ORMOŽ ZA l. 2021 I. UVOD Javna razvojna agencija Občine Ormož, agencija ( v nadaljevanju JARA) je bila ustanovljena na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/92-I., 55/92, 13/93, 66/93, 45/94-odl. US, 8/96, 36/00) in Odlokov Občine Ormož, ki so bili objavljeni v:  Uradnem vestniku občine Ormož št. 8/2002 z dne 22. 7. 2002,  Uradnem vestniku občine Ormož št. 14/2006,  Uradnem vestnik občine Ormož št. 12/I 2007 (prečiščeno besedilo Odloka o ustanovitvi Javne razvojne agencije Občine Ormož in v  Uradnem vestniku občine Ormož št.10/2011. Cilj ustanovitve JARE je bil v opravljanju strokovnih, razvojnih in tekočih nalog s področja pospeševanja gospodarskega, socialnega, okoljskega in prostorskega razvoja občine. Zaradi razvojne celovitosti, skladnosti, sonaravnosti in trajnosti sodeluje pri pripravi regionalnih in skupnih razvojnih programov. Z načrtovanjem, organiziranjem, vodenjem in nadzorom razvojnih programov in projektov ter angažiranjem optimalnih dodatnih virov želi prispevati k hitrejšemu razvoju občine. II. VIZIJA RAZVOJA JARA namerava postati v svojem okolju prijazna in koristna ustanova, ki bo s spodbujanjem, usmerjanjem in povezovanjem poslovnega in tehnološkega razvoja prispevala k višji ravni življenja vseh ljudi v občini. III. POSLANSTVO IN TEMELJNI SMOTRI RAZVOJNE AGENCIJE S pomočjo ljudem pri sproščanju njihovih potencialov želimo vplivati in prispevati k razvoju območja, lokalnega razvojnega partnerstva in tukaj živečih ljudi. Poslanstvo agencije bi lahko opredelili z naslednjimi usmeritvami in smotri:  povezati javni in podjetniški interes z razvojnimi cilji lokalnega okolja.  vzpodbujati razvoj podjetništva in malega gospodarstva,  izvajanje nalog iz razvojnih programov lokalnega območja,  vzpostaviti kvalitetne storitve podpornega okolja za podjetnike,  strokovna pomoč občini. IV. STRATEGIJA Strategija Jare temelji na povezovanju in organiziranju lokalnih deležnikov razvoja, pripravi, izvajanju in spremljanju, ter pomoči pri pridobivanju finančnih sredstev za sofinancirane njihovega izvajanja. V. VREDNOTE Temeljna vrednota delovanja javne agencije je poslovna odličnost in poslovanje z najvišjimi pravnimi in etičnimi standardi. Cenimo svoje partnerje in stranke ter se hitro odzivamo na njihova pričakovanja. Spoštujemo svoje sodelavce in skrbimo za njihov stalen razvoj v prijetnem in stimulativnem delovnem okolju. VI. OKVIRNI PROGRAM DELOVANJA JARE ZA LETO 2021 1. Strokovna gradiva za potrebe občine:  priprava investicijskih študij, programov in dokumentacije za občinske projekte lokalnega, regijskega in nacionalnega pomena kot so lokalne ceste,  sodelovanje v pripravi turističnih dogodkov občine Ormož,  priprava izvedbenih načrtov območnih programov kjer je nosilec občina Ormož, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8   14 25.10.2019 priprava prijav za razpise za evropska in državna sredstva za vse tri občine, priprava razpisov za spodbujanje razvoja podjetništva, turizma in kmetijske dejavnosti na področju UE Ormož. 2. Podpora regionalnemu razvoju:  izvajanje regijskih projektov,  sodelovanje in podpora pri delovanju sveta regije, regijske razvojne mreže in območnih razvojnih partnerstev,  druge naloge na področju regionalnega razvoja. 3. Področje podjetništva in obrti      Informiranje in svetovanje o podjetništvu, podpora Mrežnemu podjetniškemu inkubatorju Ormož d.o.o., priprava poslovnih načrtov, izdelava projektov (investicijskih, marketinških, sanacijskih) – po dogovoru, izvajanje projektov v sodelovanju s partnerji. 4. Naloge vodilnega partnerja LAS UE Ormož:  skrbel bo za izvrševanje ciljev postavljenih v SLR LAS UE Ormož,  poročal bo KO CLLD o izvrševanju ciljev iz SLR LAS UE Ormož,  spodbujal bo fizične in pravne osebe za sodelovanju v projektih LAS,  nudil pomoč organom LAS,  pripravljal in izvajal bo javne pozive LAS,  izvajal bo animacije, izobraževanje in usposabljanje potencialnih prijaviteljev operacij LAS,  pomagal bo potencialnim prijaviteljem pri izpolnjevanje dokumentacije na javne pozive LAS  vodil bo ločeno računovodsko evidentiranje vseh transakcij, ki so povezane z delovanjem LAS,  vzdrževal bo spletne strani LAS,  izdelal bo dopolnitve SLR LAS UE Ormož in jih poslal v potrditev KO CLLD,  izvajal nadzor nad izvedbo projektov LAS,  vnašal bo predloge operacij v aplikacije organov upravljanja EKSRP in ESRR,  vnašal bo zahtevke za povračila stroškov za upravičence posameznih operacij LAS,  vodil bo arhiv LAS,  vlagal zahtevke za refundacijo stroškov animacije in tekočih stroškov LAS,  sodeloval bo kot partner v operacijah 19.3. Priprava in izvajanje dejavnosti sodelovanja lokalne akcijske skupine,  zastopal bo LAS v upravnih in finančnih zadevah LAS in  opravljal druge naloge v skladu z Uredbo CLLD in potrebami LAS. 5. Sodelovanje v projektih sodelovanja LAS Jara kot vodilni partner LAS UE Ormož skupaj s Občino Ormož, Občino Središče ob Dravi, DOPPS in ostalimi LAS, ki ležijo ob reki Dravi kandidirala na 5. JR iz Podukrepa 19.3: Priprava in izvajanje dejavnosti sodelovanja lokalne akcijske skupine«. V primeru uspeha na javnem razpisu bo agencija kot partner sodelovala pri izvedbi posameznih aktivnosti operacije, ki se bi izvajala v letih 2020 in 2021. V finančnem načrtu sodelovanje Jare v potencialni operaciji ni zajeto. VII. FINANČNI NAČRT JAVNE RAZVOJNE AGENCIJE ZA LETO 2021 Finančni načrt Jare temelji na usmeritvami ZUJF-a, Navodila o pripravi finančnih načrtov posrednih uporabnikov državnega in občinskih proračunov in na upoštevanju proračunskih načel občin, ki sofinancirajo Jaro. Finančni načrt Jare je odraz predvidenega programa delovanja Javne razvojne agencije v letu 2021. Preglednica prihodkov in odhodkov je prikazana v sledeči preglednici 1. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 15 Preglednica 1: Finančni načrt Jare za leto 2021. Zap. št. Postavka 25.10.2019 Realizacija Ocena 2018 2019 Plan 2021 Indeks Indeks P 21/O P 21/R 18 19 118.874 92,5 116,7 60.728 90,2 105,2 A. PRIHODKI A1 Prihodki iz proračuna občine Ormož A2 Prihodki iz proračuna občine Središče ob Dravi A3 Prihodki iz proračuna občine Sveti Tomaž A4 Prihodki iz tržne dejavnosti* A5 Prihodki ostalo A6 Prihodki vodilnega partnerja A7 Projekti LAS (A 7.1.1+A 7.2.1) A 7.1 Projekt PPPT LAS A 7.1.1 Prihodek PPPT iz ESRR A 7.1.2 Prihodek PPPT od občin1 A 7.2. Projekt NOST A 7.2.1 Prihodek NOST iz EKSRP A 7.2.2 Prihodek NOST iz občin2 101.854 57.753 128.567 67.359 9.026 11.549 10.626 92 117,7 8.818 11.267 10.520 93,4 119,3 35.000 120,8 153,2 B. ODHODKI B1 Stroški materiala in storitev B.1.1. Stroški materiala B 1.2 Stroški storitev B 1.2.1 Najem poslovnih prostorov B 1.2.2 Intelektualne storitve B 1.2.3 Avtorske storitve B 1.2.4 Izdatki za službena potovanja B 1.2.5 Sejnine članov sveta javne agencije B 1.2.6 Reprezentanca B 1.2.7 Fiksna telefonija B 1.2.8 Poštne storitve B 1.2.9 Vzdrževanje računalniške opreme B Stroški spletnih strani in zakup 1.2.10 prostora B Stroški reklam in oglasov 1.2.11 B Mobilna telefonija 1.2.12 B Ostalo, LAS 1.2.13 B2 Stroški dela B3 Presežek prihodkov nad odhodki 3.000 53 22.852 352 573 352 221 2.000 28.968 9.424 8.110 8.093 4.533 805 0 805 506 1.331 235 101.286 20.077 1.273 18.804 4.452 6.680 1.147 398 415 128.567 36.131 1.300 34.831 4595 6.800 4.000 400 400 118.874 24.724 1.320 23.404 4.595 6.890 4.000 400 420 92,5 68,4 101,5 67,2 100 101,3 100 100 105 117,4 118,7 103,7 119,6 103,2 103,1 348,7 100,5 101,2 59 907 202 597 1.689 150 910 240 500 1.689 170 930 260 510 1.689 113,3 102,2 108,3 102 100 288,1 102,5 128,7 85,4 100 1004 1.000 1.000 100 99,6 207 377 400 106,1 193,2 1.047 13.770 2.140 15,5 118,5 80.451 567 92.436 0 94.150 0 101,9 - 117 - Plan prihodkov agencije je sestavljen na podlagi financiranja iz proračunskega vira občin Ormož, Središče ob Dravi ter Sveti Tomaž prihodkov iz naslova vodilnega partnerja LAS UE Ormož in realizacije na trgu. Sofinanciranje rednega dela Jare in LAS temelji na dogovorjenemu razmerju med občinami (74,3 % - Občina Ormož, 13 % - Občina Središče ob Dravi in 12,7 % - Občina Sveti Tomaž). Stroški dela so izračunani na osnovi naslednjih plačnih razredov: - Boris Zadravec: 42. plačni razred, - Matjaž Kosi: 31. plačni razred in 1 Zajeto v A 1 do A 3. 2 Zajeto v A 1 do A 3. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 - 16 25.10.2019 Direktor: 41. plačni razred. VIII. Rekapitulacija financiranja po občinah Preglednica 2: Prikaz planskih stroškov, ki bremenijo Občino Ormož v letu 2021. Zap. št. Vsebina Realizacija Ocena Plan 2021 P 2021/ P 2021/ 2018 2019 O 2019 R 2018 1. Stroški dela Jara 42.060 52.749 49.511 93,9 117,7 2. Materialni stroški Jara 14.214 10.400 10.500 101,0 73,9 3. LAS 1.479 4.210 717 17,0 48,5 3.1. Sofinanciranje vodilnega 717 717 717 100,0 100,0 partnerja LAS UE Ormož 3.2 Prihodek PPPT 164 3.318 3.3 Prihodek NOST 598 175 3.4 Prihodek Aktivna Drava 4. Skupaj Jara 57.753 67.359 60.728 90,2 105,2 5. Skupaj brez LAS 56.274 63.149 60.011 95,0 106,6 Preglednica 3: Prikaz planskih stroškov, ki bremenijo Občino Središče ob Dravi v letu 2021. Zap. Vsebina Realizacija Ocena 2019 Plan 2021 P 2021/ P 2021/ št. 2018 O 2019 R 2018 1. Stroški dela Jara 6.521 8.855 8.583 96,9 131,6 2. Materialni stroški Jara 2.245 1.900 1.900 100,0 84,6 3. LAS 260 794 143 18,0 55,0 3.1 Sofinanciranje nalog vodilnega 126 174 143 82,2 113,5 partnerja LAS UE Ormož 3.2 Prihodek PPPT LAS 29 589 3.3 Prihodek NOST 105 31 4. Skupaj 9.026 11.549 10.626 92,0 117,7 10.483 97,5 119,6 5. Skupaj brez LAS 8.766 10.755 Preglednica 4: Prikaz planskih stroškov, ki bremenijo Občino Sveti Tomaž v letu 2021. Zap. Vsebina Realizacija Ocena 2019 Plan 2021 P 2021/ P 2021/ št. 2018 O 2019 R 2018 1. Stroški dela Jara 6.375 8.741 8.530 97,6 133,8 2. Materialni stroški Jara 2.211 1.780 1.850 103,9 83,7 3. LAS 232 746 140 18,8 60,3 3.1 Sofinanciranje nalog vodilnega 123 140 140 100,0 113,8 partnerja LAS UE Ormož 3.2 Prihodek PPPT LAS 25 576 3.3 Prihodek NOST 84 30 4. Skupaj 8.818 11.267 10.520 93,4 119,3 5. Skupaj brez LAS 8.586 10.521 10.380 98,7 120,9 Postavka LAS v preglednicah 2, 3 in 4 zajema financiranja stroškov Jare s strani občin, ki niso financirani iz podukrepa 19.4 Podpora za animacijo in tekoče stroške LAS vodilnega partnerja LAS UE Ormož. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 17 25.10.2019 IX. Kadrovski načrt Jare za leto in 2021 Preglednica 5: Načrt zaposlenih na Jari 2021. Zap. Naziv DM Število Financiranje št. PDM 1. 2. 3. Direktor zavoda Višji svetovalec področja III Področni svetovalec III Ormož, september 2019 1 LAS, Občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž 1 LAS, občine 1 LAS, Občine Javna razvojna agencija Občine Ormož Direktor: Zlatko Zadravec l.r. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 18 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 25.10.2019