Ise clrugrili laborov »Katoliška politika« je kamen spotike za JNS »Domovinc«. Pieglavico ji povzroča že sama op.edelitev pojma »katoliška politJka«. Da bi rou ne bilo treba misliti z ]astnimi možgani, se podeželsko JNS glasilo zateka k jugoslcvanskemu celotniku »Proboju«, da bi cd n^e^a izvedelo, kaj je prav za prav »katoliška politika«. »Proboj« pa tudi sam tega ne ve in zato tudi »Domovini« povedati ne more. Zaradi tega jo navrača na »naš tako zvani katoliški trsk«, ki se iz njega more spoznati, »kaj vse se stavlia v zvezo s kitol;ško vero in cerkvijo«. Da bi se i^ogla »Domovina« preko »Probojeve« nriiselne zmede dokopati do nekake pojmovne jasnosti, ji povemo, da nje naše liudstvo nikakor ne stavlia v zvezo s katoliško vero in cerkvijo. Te zveze »Domovina« nima in za to more iz te^ra, kar v svoiih predalih ^rinaša in objavlja, spoznati, kai ni katoliška TOlH^ka. »Poli*ičm katolif;zem«, ne pa resnična blaginja delavcev je predmet velik^a zaniman.Ta marksistične »Delavske politike«, ki sroatra gcmio proti ve*i, zlasti oroti katolišM cerkvi kot svojo glavno nalo^o. Ker ji pri tej gomi niso na razpolasro resnična dejstva, pa se poshižuje laži. Piše namreč med drugim, da so bila načela političnega katolicizma jasno utemeliena od papežev 13. stoletja. »Po teh nsčelih, ki so ostala merodaina vse do ditirp. pripada klerikom absohitna oblast nad vsem in ne smejo biti v ničemer podrejeni nobenemu zakonu posvetne oblasti.« Kolikor besed, toliko laži, in sicer milijonkrat ovrženih laži. Mislijo li naši marksisti, da bodo s taksnimi lažmi iii bedastočami koristili slovenskemu delavcu? Še bolj čudno pa je, da te marksistične neumnosti ponatiskuje liberalnokmetijsko glasilo »Kmetski list«. Morda pa to srada v časnikarski načrt »ljudske fronte«?! »Nova pravda«", glasilo Narodne strokovne zveze, se izgublja v pesniško opisovanje svobode, ki ga povzema iz »Ljubljanskega Zvona«. V tej »švobodomiselni« reviji je neki »književnik« zafantaziral o svobodi kot o »mučnem in krvavem snu, ki se skriva po mišjih lukniah zdaj pred bodalom, zdaj pred tiaro«. Svobodomiselnim boriteIjem za svobodo okoli »Ljubljanskega Zvona« in »Nove pravde« bodi povedano v tolaž>io, da so vsai pred papeževo tiaro varni ter se iim ne bo treba pred njo skHvati v miš-ie Iiiknie. Da pa je tamkaj nekako zatoeišče svobodomiselnega diiha, dokfl,zuje ta-le duhovita domislica, ki jo »Nova pravda« objavlja pod naslovom »Verjamete ali ne«: »da se bo uvoz telečiih možgan moral mvečati, ker ie povpraševanje po niih veliko in to posebno v političn;h kroeih«. Kazno ie brez nadal.ine opredelitve, kateri krogi bi kot odjemalci prvenstveno prišli V TX)štev.