Očitno in razumljivo opozarjajte na svoje manevre Do mnogih nesreč pride samo zaradi nesporazumov, tre-nutkov nepazljivosti ali nepopolne koncetracije voznika, ki svoje okolice ni pravočasno opozoril na svoje manevre, oziro-ma je to storil napačno ali na pol razumljivo. Vse preveč je pri nas voznikov, ki smerokaze vkljuttjo kle takrat, ko manever izvajajo. Defenzivni voznik svojo namero npr. pri prehiteva-nju nakaže že veliko prej: najprej z očilnim pomikom proti srcdini ceste, vklopi)m utripalk, šele temu sledi prehiievanje (očitno nakazovanje svojih namer pa ne izključuje pregleda v vzratno ogledalo). Promet bi tekel veliko hitrcje čc bi vozniki opravljali vsa »sredstva ohveščanja« pravočasno, če npr. z roko že vnaprej nakažete pešcem, da bostc usiavili bo prcki-niiev promctnega toka krajša. Enako velja pri dajanju prc-dniRti drugim vnzilom in čc obcncm s ponavljajočimi pritiski na zavorni pedal »mcžikaie« z zavornimi lučmi, ste si zavaro-vali ludi hrbel. Zavorne luči zaviranja namreč nc pokažejo vselej za hip pozneje, ko je pritisk na zavore že močnejši. V normalnih okoliščinah to nikomur ne škodi, v primcru oslrcga zaviranja pa je delček sekunde lahko 2e usoden posebno, če voznik za vami ni dovolj puzoren na promet. So vuzniki, počasneži. ki pač ne marajo ali nočejo vozili lako him> k«l večina, Tudi takc »mancvrc« gre drugim očitm) pokazati z umikom na skrajni desni rob ceste in vklopom dcsne utripalke, češ: prehitiie me. Ce je počasni vožnji kriva okvara na vuzilu, zalaknilc pcxl zadnje stcklo varnoslni trikutnik. Pnhodnjič; Bodile slrpni do napak drugih