Utadui vestnik občin Ormož in Ptuj YU ISSN 0042-0778 Uto: XXVI Ptuj, 26. aprila 1989 Številka: 13 VSEBINA: SKUPŠČINA OBČINE PTUJ 67. Odlok o zaključnem računu o izvršitvi proračuna občine Ptuj za leto 1988 68. Odlok o proračunu občine Ptuj za leto 1989 69. Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o ureditvi cestnega prometa na območju občine Ptuj 70. Odlok o dopolnitvi odloka o zagotavljanju sredstev za kritje stroškov pri vzdrževanju skupnih objektov in naprav na melioracijskih območjih 71. Odločba o uvedbi komasacijskega postopka kmetijskih zemljišč na melioracijskem območju MO 32 Pacinje IZVRŠNI SVET SO PTUJ 72. Odredba o spremembi odredbe o plačevanju stroškov veterinarsko higienske službe v občini Ptuj 73. Odredba o spremembi odredbe o pristojbinah za obvezne veterinarsko sanitarne preglede in dovoljenja v občini Ptuj 74. Sklep o spremembi prometne ureditve v križišču Srbskega trga, Potrčeva in Trstenjakove ulice v Ptuju 75. Sklep o začasni spremembi prometne ureditve na delu Cankarjeve in Prešernove ulice v Ptuju 76. Sklep o javni razgrnitvi ureditvenega načrta za Ljudski vrt v Ptuju SAMOUPRAVNE INTERESNE SKUPNOSTI 77. Pravilnik o pogojih in merilih za uporabo sredstev solidarnosti v občini Ptuj (prečiščeno besedilo) KRAJEVNE SKUPNOSTI 78. Sklep o uvedbi posebnega samoprispevka na območju KS Videm pri Ptuju za naselje Pobrežje za modernizacijo lokalnih cest v naselju Pobrežje za obdobje 1989-1991 67. SKUPŠČINA OBČINE PTUJ Na podlagi 35. člena Zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v SR Sloveniji 1 (Uradni list SRS, št. 39/4 in 4/78) ter 165. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82) je Skupščina občine Ptuj na seji Zbora združenega dela in Zbora krajevnih skupnosti, dne 18. aprila 1989 sprejela ODLOK O ZAKLJUČNEM RAČUNU O IZVRŠITVI PRORAČUNA OBČINE PTUJ ZA LETO 1988 1. člen Sprejme se zaključni račun o izvršitvi proračuna občine Ptuj za leto 1988, katerega sestavni del je zaključni račun sredstev rezerve in ! posebne partije proračuna. 2. člen 1. Zaključni račun o izvršitvi proračuna izkazuje: — prihodke v višini 7.448.940.923 din — odhodke v višini 7.051.033.914 din — presežek prihodkov nad odhodki 397.906.999 din 2. Zaključni račun sredstev rezerve izkazuje: ; — prihodke v višini 135.895.850 din I — odhodke v višini — presežek prihodkov nad odhodki 135.895.850 din 3. člen Presežek prihodkov proračuna za leto 1988 v višini 397.906.999 din se razporedi za prenos v naslednje leto in se po navodilih Republiškega sekretariata za finance Ljubljana poračuna pri odstopljenem delu republiškega prometnega davka za leto 1989. Presežek prihodkov sredstev rezerve v višini 135.895.850 din se razporedi za prenos v sredstva rezerve za naslednje leto. 4. člen Ta odlok velja osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 400-1/87-8 Datum: 18/4-1989 Predsednik Skupščine občine Ptuj Gorazd ŽMAVC, s. r. 68. SKUPŠČINA OBČINE PTUJ Na podlagi 23. člena Zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih (Uradni list SRS, št. 39/74 in 4/74) ter 110. in 165. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občine Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82) je Skupščina občine Ptuj na seji Zbora združenega dela in Zbora krajevnih skupnosti, dne 18. aprila 1989 sprejela ODLOK O PRORAČUNU OBČINE PTUJ ZA LETO 1989 1. člen Z odlokom o proračunu občine Ptuj za leto 1989 se zagotavljajo sredstva za financiranje splošnih družbenih potreb v občini Ptuj v letu 1989. 2. člen Skupni prihodki občinskega proračuna za leto 1989 znašajo 16.210.142.000 dinarjev in se razporedijo za splošno porabo v višini 16.210.142.000 din. Pregled prihodkov občinskega proračuna in njihova razporeditev sta zajeta v bilanci prihodkov in odhodkov, ki je sestavni del občinskega proračuna. 3. člen Od prihodkov iz 2. člena tega odloka, se vlaga 1 % v sredstva rezerve občine Ptuj. 4. člen Občinskim upravnim organom in organizacijam, ki se financirajo iz proračuna, se v skladu s 104. členom Zakona o sistemu državne uprave in o Izvršnem svetu Skupščine SR Slovenije ter republiških upravnih organih (Uradni list SRS, št. 24/79 in 12/82) zagotavljajo v letu 1989: — sredstva, ki jih delavci v skladu z navedenim zakonom pridobivajo kot dohodek delovne skupnosti, — sredstva za osebne dohodke funkcionarjev, ki vodi upravni organ in njegovega namestnika, — sredstva za materialne stroške, — sredstva za amortizacijo osnovnih sredstev, — sredstva za posebne namene. 5. člen Sredstva za materialne stroške, posebne na- mene in amortizacijo se določijo v okviru potreb in možne rasti občinskega proračuna. Sredstva za posebne namene bodo organom v letu 1989 dodeljena na podlagi pismenih zahtev. 6. člen Zaradi učinkovitejše in racionalne porabe sredstev amortizacije bodo upravni organi združevali sredstva, ki se jim zagotavljajo za amortizacijo premičnin in nepremičnin. Način združevanja sredstev določi Izvršni svet Skupščine občine Ptuj. 7. člen Podlaga za pridobitev sredstev za delo organa in s tem tudi dohodka delovne skupnosti so programi dela in doseženi rezultati dela delavcev pri izvrševanju programa. Če se med letom znatno spremeni delovno področje ali pristojnost, obseg ali narava nalog ter pogoji za njihovo izvrševanje, se organu lahko sporazumno poveča ali zmanjša tudi obseg sredstev za delo. V skladu s programom Skupščine občine in Izvršnega sveta Skupščine občine Ptuj so upravni organi in drugi uporabniki sredstev dolžni zmanjševati število zaposlenih. Izvršni svet bo spremljal uresničevanje programa o zmanjšanju števila zaposlenih. 8. člen Vsi prihodki, ki jih uporabniki proračuna ustvarijo s svojo dejavnostjo so prihodek občinskega proračuna, če ni s tem odlokom drugače določeno. 9. člen Prihodki, ki jih ustvarijo od plačil za storitve po 8. členu, lahko uporabljajo za kritje materialnih in drugih stroškov naslednji uporabniki: — Sodnik za prekrške do višine nastalih stroškov postopka, vsi upravni organi, ki za svojo dejavnost uporabljajo plačljive tiskovine, do višine dohodkov od tiskovin, — oddelek za občo upravo in proračun dosežene prihodke od najemnin za tekoče vzdrževanje zgradb ter del prihodkov storitev službe za AOP drugim uporabnikom za nabavo opreme v AOP, — Uprava za družbene prihodke del lastnih ustvarjenih prihodkov za pokrivanje dejavnosti organa, - Geodetska uprava del sredstev geodetskih storitev za nabavo opreme. 10. člen Če se med letom ustanovi novi upravni organ, se sredstva za njegovo delo zagotavljajo iz »tekoče proračunske rezerve« na podlagi predlaganega programa dela, ki ga potrdi izvršni svet. Če se med letom ukine upravni organ ali drug uporabnik sredstev proračuna, se neporabljena sredstva za delo organa oziroma uporabnika prenesejo v »tekočo proračunsko rezervo«. 11. člen Upravni organi in drugi uporabniki sredstev občinskega proračuna za leto 1989 morajo organizirati izvrševanje zadev in nalog svojega delovnega področja v skladu s programom dela v mejah sredstev, ki so jim odobrena s proračunom. Za izvajanje določil 1. odstavka tega člena ter zakonito in smotrno uporabo sredstev, ki so organu odobrena iz občinskega proračuna, je odgovoren funkcionar organa kot odredbodajalec, vodja knjigovodstva pa je odgovoren za pravilno in zakonito uporabo sredstev. 12. člen Oddelek za občo upravo in proračun pri opravljanju nadzorstva nad izvrševanjem občinskega proračuna nadzoruje: — finančno, materialno in računovodsko poslovanje uporabnikov občinskega proračuna po namenu, obsegu in dinamiki porabe ter ugotavlja, kako državni organi, ki se financirajo iz občinskega proračuna, izvršujejo samoupravni sporazum o delitvi dohodka in osebnih dohodkov. Če se pri opravljanju proračunskega nadzora v organu ugotovi, da sredstva niso porabljena za tiste namene, za katere so bila dodeljena, ima Oddelek za občo upravo in proračun pravico zahtevati, da se ta sredstva vrnejo v občinski proračun in o tem obvesti izvršni svet. 13. člen Sredstva za financiranje delovanja krajevnih skupnosti se razporejajo skupnim službam krajevnih skupnosti občine Ptuj za namene določene s samoupravnim sporazumom o financiranju KS na območju občine Ptuj za obdobje 1986-1990. 14. člen Nosilci sredstev za obveznosti, za katere ni odrejen neposredni uporabnik ali nosilec, in obveznosti, ki imajo značaj splošnih družbenih potreb so: 1. Izvršni svet občinske skupščine za namene: — materialni stroški občinske skupščine in izvršnega sveta — stroški proslav in prireditev — stroški sej skupščine in njenih kolegijskih organov — tekoča proračunska rezerva 2. Komite za družbene dejavnosti za: — varstvo borcev NOV — oskrbnine družinskim članom oseb na služenju vojaškega roka -- vzdrževanje spomenikov in plošč ljudske revolucije — delovanje kulturnih organizacij 3. Oddelek za občo upravo in proračun za: — stroški plačilnega prometa — pogodbene obveznosti za vzdrževanje zgradb, računalniške aparature in programske opreme, — odplačevanje kreditnih obveznosti, — zdravstveno varstvo, — izločanje sredstev rezerv 4. Oddelek za ljudsko obrambo za: — obveznosti za financiranje splošne ljudske obrambe in družbene samozaščite. 15. člen Za izvrševanje proračuna kot celote je odgovoren Izvršni svet Skupščine občine Ptuj. 16. člen Proračunska sredstva se delijo med letom praviloma enakomerno med vse uporabnike, če ni v tem odloku, v posebnem aktu občinske skupščine oziroma v pogodbi med občino in uporabnikom sredstev določeno drugače. Če zaostaja pritekanje proračunskih prihodkov v taki meri, da ne bodo doseženi v višini iz 2. člena tega odloka, sme izvršni svet občinske skupščine začasno zmanjšati zneske sredstev, ki so v proračunu razporejeni za posamezne namene v skladu z določili 30. člena Zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih. Izvršni svet je zadolžen, da ugotavlja usklajenost obsega proračunske porabe glede na določila resolucije in dogovora o izvajanju politike na področju splošne porabe na ravni občin v SR Sloveniji v letu 1989. 17. člen Izvršni §vet občinske skupščine je pooblaščen, da odloča: — o prenosu sredstev med posameznimi nameni občinskega proračuna — o uporabi sredstev iz 1. točke 39. člena Zakona o financiranju splošnih in družbenih potreb v družbenopolitični skupnosti (Uradni list SRS, št. 39/74) do višine 60.000.000 din. 18. člen Izvršni svet daje soglasje za usklajevanje osebnih dohodkov delavcev delovne skupnosti, ki se financira iz občinskega proračuna, upoštevaje dosežene rezultate pri delu v skladu z resolucijo o družbenem in gospodarskem razvoju občine Ptuj v letu 1989 in odloča višino nekaterih izdatkov, ki gredo v breme materialnih stroškov. 19. člen Vsi uporabniki proračunskih sredstev, razporejenih s tem odlokom, so dolžni predložiti za proračun pristojnemu občinskemu upravnemu organu finančne načrte za leto 1989 in zaključne račune za leto 1988 s poročili o uporabi sredstev, ki jih neposredno uporabljajo na podlagi tega odloka oziroma na podlagi posebnih predpisov, najkasneje do 31. marca 1989. 20. člen Pregled prihodkov proračuna občine Ptuj za leto 1989 in njihova razporeditev sta zajeti v bilanci proračuna za leto 1989, ki je sestavni del tega odloka. 21. člen Z dnem, ko začne veljati ta odlok, preneha veljati Odlok o začasnem financiranju proračunskih potreb v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 38/88). 22. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 402-6/86-2 Datum: 18/4-1989 Predsednik Skupščine občine Ptuj Gorazd Žmavc, s. r. 69. SKUPŠČINA OBČINE PTUJ Na podlagi 9. člena Zakona o varnosti cestnega prometa (Uradni list SRS, štev. 5/82, 40/84 in 29/86, 4. in 9. člena Zakona o prekrških (Uradni list SRS, št. 25/83, 36/83, 42/85, 21/86 in 47/87) ter 165. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82 je Skupščina občine Ptuj na seji Zbora združenega dela in Zbora krajevnih skupnosti, dne 18. aprila 1989 sprejela ODLOK o spremembah in dopolnitvah odloka o ureditvi cestnega prometa na območju občine Ptuj I. člen V Odloku o ureditvi cestnega prometa na območju občine Ptuj (Uradni vestnik občin Or-i mož in Ptuj, št. 5/83, 38/86, 24/87 in 20/88) se črta 18. člen. 2. člen Črta se 24. člen. 3. člen V prvem odstavku 32. člena se številka »10.000« nadomesti s številko »150.000«, šte-; vilka »200.000« pa s številko »1,200.000«. V prvem odstavku se doda nova 1. točka, kij se glasi: »1. če ne zagotovi zadostnega števila stojah za kolesa, kot to določi za promet in urbanizem pristojni upravni organ (11. člen).« Ostale točke se ustrezno preštevilčijo. V drugem odstavku se številka »5000« nadomesti s številko »50.000«, številka »30.000« pa s številko »250.000«. 4. člen 33. člen se spremeni tako, da se glasi: »Z denarno kaznijo od 50.000 do 500.000 dinarjev se kaznuje za prekršek posameznik, ki pri samostojnem opravljanju dejavnosti z osebnim delom s sredstvi, ki so lastnina občanov, ne zagotovi zadostnega števila stojal za kolesa kot to določi za promet in urbanizem pristojni upravni organ (11. člen).« 5. člen 34. člen se spremeni tako, da se glasi: »Z denarno kaznijo 10.000 dinarjev se kaznuje na kraju samem za prekršek, kdor pušča kolesa ali kolesa z motorjem v nasprotju zli. členom odloka.« 6. člen V 35. členu se številka »3.000« nadomesti s številko »50.000«, za besedo »kaznuje« pa dodajo besede »na kraju samem«. 1. točka se spremeni tako, da se glasi: »1. voznik vozila na motorni pogon, ki ravna v nasprotju s 6. členom odloka.« Črtajo se 4., 5. in 6. točka, 7. točka se ustrezno preštevilči. 7. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v, Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 34-2/79-4 Datum: 18/4-1989 Predsednik Skupščine občine Ptuj Gorazd ŽMAVC, s. r. 70. SKUPŠČINA OBČINE PTUJ Na podlagi 114. člena Zakona o kmetijskih ' zemljiščih (Uradni list SRS, št. 1/79, 11/81, 44/82 in 1/86) in 165. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82) je Skupščina občine Ptuj na seji Zbora združenega dela, Zbora krajevnih skupnosti, dne 18. aprila 1989 na predlog Kmetijske zemljiške skupnosti občine Ptuj sprejela ODLOK o dopolnitvi odloka o zagotavljanju sredstev za kritje stroškov pri vzdrževanju skupnih objektov in naprav na melioracijskih območjih občine Ptuj 1. člen 1. odstavek 1. člena Odloka o zagotavljanju sredstev za kritje stroškov pri vzdrževanju skupnih objektov in naprav na melioracijskih območjih občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 14/86) se na koncu dopolni z novo alinejo, ki se glasi: — in vsa območja na katerih se, v skladu z družbenim planom občine Ptuj, izvajajo melioracije po letu 1985. 2. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Stevilka:‘355-11/89-11 Datum: 18/4-1989 Predsednik Skupščine občine Ptuj Gorazd ŽMAVC, s. r. e SKUPŠČINA OBČINE PTUJ Skupščina občine Ptuj, izdaja v skladu z Dolgoročnim planom občine Ptuj od leta 1986 do leta 2000 (Uradni vestnik občin Ormož in 3 Ptuj, št. 11/86), srednjeročnim družbenim planom občine Ptuj za obdobje 1986—1990 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 25 z 'J dne 28. 8. 1986), na podlagi 3. točke 81. člena Zakona o kmetijskih zemljiščih (prečiščeno be-1 sedilo (Uradni list SRS, št. 17/86), 165. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82), 202. člena Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list SFRJ, št. 47/86) na predlog Kmetijske zemlji-1 ške skupnosti občine Ptuj za uvedbo komasacijskega postopka in na osnovi sklepa Zbora združenega dela in Zbora krajevnih skupnosti z dne 18. aprila 1989 naslednjo i ODLOČBO • 1. Uvede se komasacijski postopek kmetij- , skih zemljišč na melioracijskem območju MO i 32 PACINJE. i Komasacijsko območje leži na območju HMS Pesniške doline in zajema dele katastrskih občin: Dornava, Desenci, Mostje, Pacinje, Podvinci, Svetinci, Sp. Velovlek in Zg. Velov-lek ter meri 580,0275 ha, od tega je v zasebni lasti 292,2257 ha, v družbeni pa 287,8018 ha. Komasacijsko območje je omejeno: Meja se prične v k. o. Pacinje na zahodni meji pare. št. 777/1 in poteka proti severu do južne meje pare. št. 424 po njej pa do severozahodnih meja pare. št. 424, 423, 422/2, 233, 237/3, 237/2, 237/1, 238/3, 240/2, 238/2, 238/1, 221, 218, 217, 214, 27/1, 29 in 27/1 po njeni severni meji na vzhod na severno mejo pare. št. 26/7, po njeni vzhodni meji na jug, kjer seka pare. št. 777/1 do zahodne meje pare. št. 32/2 po zahodni meji pare. št. 777/1, na jug do severne meje pare. št. 246/1, po njej na vzhod, nadalje po severnih mejah pare. št. 246/1, 249/3, 250/2, 253/5, 253/6, 253/1, 253/2, 261, 262/2, kjer v smeri severa seka pare. št. 777/7 in po njeni severni meji na vzhod do zahodne meje pare. št. 41/1, po njej proti severu po zahodnih mejah pare. št. 41/2, 51, 52 in 55 na južno mejo pare. št. 12/1, po njej na zahod na zahodne meje pare. št. 12/1, 10/1, 5/1, 1 na južno mejo pare. št. 184 in 775/1 na vzhodno mejo pare. št. 190/1 po njej na jug do južnih mej pare. št. 190/1, 190/2, 50 na vzhodno in južno mejo pare. št. 505, na severno pare. št. 195/3 po njej na zahod na vzhodno in južno mejo pare. št. 776/2, po njej na zahod na zahodni meji pare. št. 553/2, 494/1, 553/1, nato po severnih mejah pare. št. 494/1, 494/3, 494/5, 494/2 na vzhodno mejo pare. št. 520, po njej na sever na južno mejo pare. št. 774/3 po njej na zahod na zahodno mejo pare. št. 606 po njej na sever do južne meje pare. št. 549/2, 608 na vzhodno mejo pare. št. 774/1, 593/1 po njej na zahod po južni meji pare. št. 593/1 in 592/1 na vzhodno mejo pare. št. 591 po njej na jug po vzhodnih mejah pare. št. 590, 589, 584, 581/1 po njeni južni meji na zahodno mejo pare. št. 581/1, 584, 585 na južno mejo pare. št. 621, 783/1 po njej na sever na južno mejo pare. št. 720/3, 715/1, po njej na zahod in sever na zahodni meji pare. št. 715/1, 719/1 nato v k. o. Sp. Velovlek na zahodno mejo pare. št. 252, nato na južno mejo pare. št. 251, 254/2, nato po zahodnih mejah pare. št. 254/2, 258/9, 258/2, 258/4, 262/4, 263/3 na severno mejo pare. št. 728/1, 358, 728/1 na njeno vzhodno mejo tu naprej pa na jug po zahodni meji pare. št. 728/1, 378, 377, nadalje po severnih mejah pare. št. 381/1, 387/1, 388, 730/7, 62, 61/1, 50/1, 47/1, 43, 21/1, 19/4, 22/2 po njeni severovzhodni meji na severozahodne meje pare. št. 26, 34, 106, 727/3, 109, 120/1, do jugozahodne pare. št. 125, 124, 123, 32/9, 487/2, 536/1 do južne meje pare. št. 486/1, 495/4, 496/3, 497/1, 500/1, 501/1 do jugozahodne meje pare. št. 502, 503, 504/1, 473, 475/1 in 730/5 po njeni zahodni meji na sever v k. o. Zg. Velovlek na zahodno mejo pare. št. 411/1 do severne meje pare. št. 411/2 po njej in pare. št. 418 na vzhod do zahodne meje pare. št. 419, po njej na jug v k. o. Sp. Velovlek na zahodno mejo pare: št. 748/2, po njej na jug in vzhod na severno mejo pare. št. 617/5, 675/1, 690/1, 671/1, 689/2, 749 do vzhodne meje pare. št. 749 po njej na jug do severne meje pare. št. 727/6 po njej na vzhod do zahodne meje pare. št. 750, po njej na jug v k.o. Mostje pare. št. 1590, po njeni zahodni meji na jug do severne meje pare. št. 1576/3, po njej na zahod in jug na jugozahodni meji pare. št. 1595/2, nato v k.o. Dornava pare. št. 818, nato na južno mejo pare. št. 121/1, po njej na zahod na vzhodno mejo pare. št. 120/9, 120/1, 120/6, 802/6, na južno mejo pare. št. 77/1 na zahodno mejo pare. št. 805/2, 804, nadalje na južno mejo pare. št. 802/12, po njej na zahod na južno mejo v k. o. Podvinci pare. št. 1069/1, 493, 497/3 na vzhodno mejo pare. št. 1067/3, po njej na jug na južno mejo pare. št. 1067/5, po njej na zahod na južno mejo pare. št. 1090/1, po njeni zahodni meji na sever v k. o. Pacinje, kjer se območje zaključi. Izven opisanega območja še spadajo v komasacijo naslednje pare. št. v k. o. Pacinje: 197/2, 199/2, 202/2, 203/3, 205/2, 206/4, 208/1 in 209/1. Desenci: Meja se prične v k. o. Desenci na severnem robu pare. št. 641 v vzhodni meji pare. št. 644/1 in poteka proti severu v k. o. Svetinci, kjer poteka po vzhodni meji pare. št. 834/3 do južne meje pare. št. 837/2 in do zahodne meje pare. št. 835, po njej na jug in jo seka na severno mejo pare. št. 629/16 in po njej preide v k. o. Desenci na južno mejo pare. št. 646/4 do zahodne meje pare. št. 539, 534/2 na jug in zahod do vzhodne meje pare. št. 524, parcelo 522 nadalje po vzhodni meji pare. št. 519, 518/2, 514, po južni meji slednje parcele na zahod do vzhodne meje pare. št. 21/2 po njeni vzhodni meji na jug do severne meje pare. št. 641, po njeni severni meji na zahod do pare. št. 644/1, kjer se konča meja območja. 2. V komasacijski sklad se vlagajo kmetijska zemljišča v družbeni in zasebni lasti na komasacijskem območju, navedenem v 1. točki izreka te odločbe. V komasacijski sklad se vključijo tudi gozdovi, vodotoki in druga zemljišča, ki ležijo znotraj komasacijskega območja oz. segajo vanj. Zgradbe in funkcionalna zemljišča zgradb pa niso predmet komasacije. Seznam lastnikov ter njihovih zastopnikov komasacijski sklad vloženih zemljišč, z navedbo zemljiškoknjižnih in katastrskih podatkov je sestavni del te odločbe in je na vpogled vsem udeležencem komasacijskega postopka in drugim zainteresiranim pri Občinskem komiteju za kmetijstvo občine Ptuj in v razgrnit-venem roku na sedežih krajevnih skupnosti Destrnik, Dornava, Juršinci in Rogoznica. Z dnem vložitve zemljišč v komasacijski sklad iz 1. in 2. odstavka te točke preneha na teh zemljiščih posest dosedanjih posestnikov. 3. Z uvedbo komasacijskega postopka je na komasacijskem območju prepovedan promet z zemljišči, parceliranje zemljišč, graditev in sajenje nasadov ter gozdnega drevja. Izjemoma je dovoljen promet z zemljišči do konca razgrnitve elaborata obstoječega stanja zemljišč komasacijskega sklada, če gre za zmanjšanje števila lastnikov in solastniških deležev, če gre za formalno dokončanje pravnega posla za prenos lastništva na zemljišča, ki je dejansko že opravljen ali če postane zemljišče družbena lastnina. Potrdilo o tem, da gre za izjemen primer, izda občinski upravni organ, pristojen za kmetijstvo. 4. Idejno zasnovo ureditve komasacijskega območja, ki jo je izdelal Geodetski zavod Maribor v mesecu novembru 1988 ter odločbo o uvedbi komasacijskega postopka, ki istočasno služi kot elaborat z obstoječim trenutno zemljiškoknjižnim stanjem zemljišč na komasacijskem območju in elaborat o vrednotenju zemljišč na komasacijskem območju razgrne komisija za izvedbo komasacijskega postopka na se- dežu krajevnih skupnosti: Destrnik, Dornava, Juršinci in Rogoznica. 5. Izvajalec operativnih del za vodenje oz. izvajanje določenih upravnih postopkov po Zakonu o zemljiškem katastru je Geodetski zavod Maribor. 6. Komasacijo izvede 5-članska komasacijska komisija, ki jo imenuje občinski upravni organ, pristojen za kmetijstvo. Komisija tudi razpiše in vodi ustne obravnave, zbira pripombe in predloge za posamezen elaborat z vsemi udeleženci, ob sodelovanju predlagatelja in investitorja komasacije. Obrazložitev: Na melioracijskem območju MO 32 Pacinje se izvajajo hidro in agromelioracije kmetijskih zemljišč, na podlagi odloka o uvedbi melioracijskega postopka na melioracijskem območju Podvinci—Pacinje—Desenci—Velovlek, Dornava—Mezgovci (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 25/87), po projektu št. 1361/4-87. Komasacijsko območje, ki zajema navedeno melioracijsko območje je opredeljeno za izvedbo kmetijskih prostorskih operacij, melioracij in komasacij v Dolgoročnem planu občine Ptuj od leta 1986 do leta 2000 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 11/86), v Dogovoru o temeljih družbenega plana in družbenem planu občine Ptuj za srednjeročno obdobje 1986—1990 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 25/86). Zaradi razdrobljenosti zemljišč in celotne ureditve po izvedbi hidromelioracijskih del je potrebno izvesti komasacijo, ki jo je predlagala Kmetijska zemljiška skupnost s svojim predlogom št. 70, z dne 22/3-1989. Komasacija se izvede na melioracijskem območju v skupni velikosti 287,8018 ha zemljišč, od katerih je 292,2257 ha v zasebni lastnini in 287,8018 ha v družbeni lastnini. Komasacijski postopek se izvede na kmetijskih zemljiščih, gozdovih, vodotokih in drugih zemljiščih, ki ležijo znotraj komasacijskega območja oz. segajo vanj in s tem omogočajo boljšo izvedbo komasacijskega postopka. Predmet komasacijskega postopka pa niso stanovanjska in gospodarska poslopja kot njim pripadajoča funkcionalna zemljišča, oziroma vsa stavbna zemljišča. Finančna sredstva za izvedbo komasacije se zbirajo pri investitorju Kmetijski zadrugi Ptuj tako, da bo zaključena finančna konstrukcija vključevala prispevek 90 % Zveze vodnih skupnosti Slovenije — odbora za melioracije in 10% lastnih sredstev udeležencev, ki jih premosti investitor v obliki bančnega kredita in ga bodo udeleženci odplačali. Financiranje je v skladu z Zakonom o zagotavljanju sredstev za usposabljanje zemljišč za družbeno-organizi-rano kmetijsko proizvodnjo v obdobju 1982-1985 (Uradni list SRS, št. 3/82). Idejno zasnovo ureditve komasacijskega območja je izdelal Geodetski zavod Maribor, ki bo kot pooblaščena geodetska delovna organizacija tehnični izvajalec komasacije po sklenjeni tozadevni pogodbi št. Pm-8012/89 z investitorjem komasacije Kmetijsko zadrugo v Ptuju. Izvajalec se je zavezal, da bo komasacijska dela dokončal do 31/12-1989. Komasacija se izvede z izdelavo načrta nove razdelitve zemljišč na osnovi 89. člena Zakona o kmetijskih zemljiščih (Uradni list SRS, št. 17/86), na osnovi idejne zasnove ureditve komasacijskega območja, elaborata o obstoječem zemljiškoknjižnem in katastrskem stanju, elaborata o vrednotenju zemljišč, z upoštevanjem enotnega odbitka za skupne objekte, na osnovi kriterijev za novo razdelitev, kot so določeni z Zakonom o kmetijskih zemljiščih in sklepi komisije za izvedbo komasacije, da vsak udeleženec dobi čimbolj zaokroženo zemljišče, v približno enaki vrednosti in legi, kjer imajo druž-benokmetijski sektor, tržno organizirani kmetje in kmetje prednost pred nekmeti. Pred tem bodo posamezni prej našteti elaborati razgrnjeni na sedežih krajevnih skupnosti Destrnik, Dornava, Juršinci in Rogoznica v roku, ki ga določi občinski upravni organ, pristojen za kmetijstvo. Tehtni predlogi in želje udeležencev komasacije, podani v času razgrnitve eia- boratov, so sestavni del komasacije in predloga načrta nove razdelitve zemljišč. Predlog načrta nove razdelitve zemljišč bo razgrnjen 15 dni na sedežih krajevne skupnosti Destrnik, Dornava, Juršinci in Rogoznica in se nanj zbirajo pismene pripombe, ki jih nato komasacijska komisija obravnava. Po rešenih pripombah komasacijska komisija osvoji načrt nove razdelitve in ga posreduje Geodetskemu zavodu Maribor v izvedbo. Predlagatelj in investitor sta k vlogi za komasacijo priložila tudi program proizvodnje na melioriranih in komasiranih zemljiščih, ki izkazuje uspešnost vlaganj po predpisanih merilih. Iz navedenega je ugotovljeno, da predlagana komasacija izpolnjuje vsa zakonska določila, za kar je občinska skupščina predlogu ugodila. S tem je odločba utemeljena. Pouk o pravnem sredstvu: Zoper to odločbo ni pritožbe, dopusten pa je upravni spor. V ta namen je potrebno v roku 30 dni po prejemu te odločbe vložiti pritožbo pri Vrhovnem sodišču SR Slovenije in je takse prosta. Odločba je po 19. členu ZUT in 68. členu ZKZ takse prosta. Ta odločba se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 46-1/89-11-MG Datum: 18/4-1989 Predsednik Skupščine občine Ptuj Gorazd Žmavc, s. r. 72. Na podlagi 7. člena Odloka o organizaciji, načinu poslovanja in financiranja veterinarsko higienske službe v občini Ptuj (Uradni vestnik občine Ormož in Ptuj, št. 2/74) je Izvršni svet SO Ptuj na 157. seji, dne 19/4-1989 sprejel ODREDBO O SPREMEMBI ODREDBE O PLAČEVANJU STROŠKOV VETERINARSKO HIGIENSKE SLUŽBE V OBČINI PTUJ I. člen Spremeni se 1. člen Odredbe o plačevanju stroškov veterinarsko higienske službe v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 27/86, 4/87, 21/87, 2/88, 18/88 in 38/88) in glasi: Stroške neškodljivega odstranjevanja živalskih trupel in odpadkov plačujejo organizacije združenega dela, društva in rejci živali po naslednjih tarifah za vsako žival: din — za govedo in konje 25.500 — za žrebeta in teleta 12.300 — za prašiče nad 50 kg, ovce, koze 5.500 — -za prašiče do 50 kg 2.000 — za jagnjeta in kozličke do 3 mes. starosti 2.300 — za perutnino (kokoši, brojlerje, purane, gosi, drugo domačo perutnino in pernato divjad) 24 — za enodnevne piščance 3 — za pse 35.200 — za konce in zajce 240 — za ribe/kg 50 — za čebelji panj 2.400 — za odstreljeno in prodano parkljasto divjad 30.800 2. člen Ta odredba začne veljati takoj po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 323-2/89-3 Datum: 19/4-1989 Predsednik Izvršnega sveta skupščine občine Ptuj Tone CEH, dipl. oec., s. r. 73. Na podlagi 29. člena zakona o zdravstvenem varstvu živali (Uradni list SRS, štev. 37/85), V. točke Odloka o pristojbina za zdravstvena spri- čevala in potrdila ter o kriterijih za določitev pristojbin za veterinarsko-sanitarne preglede in dovoljenja (Ur. list SRS, štev. 43/85, 46/86, 48/87, 28/88, 45/88 in 12/89) ter 4. čl. Odloka o Izvršnem svetu Skupščine občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 2/74), je Izvršni svet Skupščine občine Ptuj na 156. seji dne 12/4-1989 sprejel ODREDBO O SPREMEMBI ODREDBE O PRISTOJBINAH ZA OBVEZNE VETERINARSKO SANITARNE PREGLEDE IN DOVOLJENJA V OBČINI PTUJ 1. člen 1. člen Odredbe o pristojbinah za obvezne veterinarsko-sanitarne preglede in dovoljenja v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 27/86) se spremeni tako, da glasi: Za obvezne veterinarsko sanitarne preglede pošiljk živali, živalskih proizvodov, surovin in odpadkov ter za obvezne preglede klavnih kopitarjev in parklarjev, perutnine in kuncev ter za dovoljenje za promet z mlekom in mlečnimi izdelki za javno potrošnjo se v občini Ptuj plačujejo naslednje pristojbine: I. Veterinarsko-sanitarni pregledi pošiljk pri nakladanju, razkladanju in prekladanju živali, živalskih proizvodov, surovin in odpadkov din a) za kamion do 2 toni 53.000 b) za kamion nad 2 t ali vagon 91.000 c) za kamion z 1-dnevnimi piščan- 20.000 ci č) kosovne pošiljke: — za kopitarje in goveda od kom 27.000 — za teleta od kom 9.500 — za prašiče in drobnico od kom 9.500 — za živo perutnino vsakih zače- 11.000 tih 50 kom — za čebeljo družino 9.000 — za meso, mast in drobovino 65 kopitarjev, parkljarjev in perutnino od kg — za mesne izdelke, razen kon- 65 zerv od kg za mesne izdelke MIP 35 — za ribe, rake, polže od kg 220 — za mlečne izdelke od litra ali 40 kg — za jajca od kom 10 — za jajčne izdelke od kg 35 za ostale neimenovane žival- 20 ske proizvode in odpadke od kg II. Veterinarsko-sanitarni pregledi pošiljk kopitarjev in parkljarjev, ki se ženejo izven območja občine — od kom 18.800 III. Veterinarsko sanitarni pregledi pri nakladanju, razkladanju in prekladanju uvoznih in izvoznih pošiljk živali, živalskih proizvodov, surovin in odpadkov ter semena za umetno osemenjevanje kopitarjev in parklarjev a) za pošiljko semena 33.800 b) za kosovne pošiljke 33.800 c) za kosovne pošiljke lovskih turistov do 20 kom male divjadi ali 1 79.000 kom velike divjadi — za vsakih začetnih nadaljnih 13.500 20 kom male divjadi ali I kom velike divjadi č) kamion do 2 toni 77.000 d) kamion nad 2 toni ali vagon 131.000 IV. Veterinarsko sanitarni pregledi klavnih živali a) v klavničah — za govedo in kopitarje po kom 27.000 — za teleta in drobnico od kom 18.000 — za prašiče s trihinoskopijo od 19.500 kom — za perutnino, staro do 2 mes. 35 od kom — za kokoši od komada 35 b) za izdajo napotnice pri zakolu v sili zunaj klavnice — za govedo in kopitarje od kom — za teleta, drobnico in prašiče od kom c) za izdajo napotnice v hlevu z nepreverjeno ali sumljivo situacijo pred odpremo v klavnico — za govedo in kopitarje od kom — za teleta, drobnico in prašiče od kom — za perutnino po jati V. Veterinarsko sanitarni pregledi mesa kopitarjev, parkljarjev, perutnine, kuncev, divjadi, jajc, mleka in njihovih izdelkov, medu, rakov, školjk, polžev, žab namenjenih za hrano ljudi a) na kraju proizvodnje in skladiščenja — meso, izvzemši meso iz klavnice v Ptuju od kg — mesni izdelki od kg — visoka divjad od kom — divji prašiči, medved od kom — divji zajci od kom — divja perjad od kom — meso in izdelki v hladilnici Slovenja vas od kg —- jajca od kom — jajčni izdelki od kg — mleko od litra — ostalo od kg b) na tržnici, preden gredo v promet — meso od kg — jajca od kom — ribe in ostalo od kg — mleko od litra — mlečni izdelki od kg ali litra VI. Veterinarsko sanitarni pregledi ob pojavu kužne bolezni, če je meso namenjeno za lastno domačo rabo — teleta, prašiči in drobnica za vsako začeto uro VII. Za veterinarsko sanitarni nadzor klavne perutnine na perut, farmah, predelava divjačine, sej-mi*C, dogonov, razstav in drugih javnih prireditev, v gospodarskih obratih družbene prehrane in kmečkega turizma za vsako začeto uro porabljenega časa Pristojbine za veterinarsko sanitarni pregled živali na sejmih se obračunavajo s komunalno takso, ki jo pobira upravljalec sejmišča. VIII. Dovoljenja za promet z mlekom in mlečnimi izdelki za javno porabo — po hlevskem vzorcu — po individualnem vzorcu 2. člen V 3. členu se spremeni zamudnina za vsako začeto uro in znaša 90.000 din. 3. člen Ta odredba začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 323-2/89-3 ' Predsednik Izvršnega sveta SO Ptuj Tone ČEH, dipl. oec., s. r. 74. Na podlagi 9. člena zakona o varnosti cestnega prometa (Ur. list SRS, št. 5/82, 40/84 in 29/86) in 4. člena odloka o izvršnem svetu skupščine občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 2/75) je Izvršni svet skupščine občine Ptuj na seji dne 12/4-1989 sprejel SKLEP o spremembi prometne ureditve v križišču Srbskega trga, Potrčeve in Trstenjakove ulice v Ptuju 1. člen V križišču Srbskega trga, Potrčeve ceste in 38.00 30.00 46.001 38.001 75.001 3i 3i 6.600 19.500 1.400 1.400- 1 I 130 10 300 500 65 300 500 500 90.000 90.000 48.000 18.000 Trstenjakove ulice se spremeni prometna ureditev in sicer tako, da imata Potrčeva cesta in Trstenjakova ulica status prednostnih cest. Srbski trg pa status stranske ceste. 2. člen Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 34-2/79-4 Datum: 12/4-1989 PREDSEDNIK IZVRŠNEGA SVETA SO PTUJ Tone ČEH, dipl. oec, s. r. 75. Na podlagi 9. člena zakona o varnosti cestnega prometa (Ur. list SRS, št. 5/82) in 4. člena odloka o izvršnem svetu skupščine občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 2/75) je Izvršni svet skupščine občine Ptuj na seji dne 19/4-1989 sprejel SKLEP o začasni spremembi prometne ureditve na delu Cankarjeve in Prešernove ulice v Ptuju 1. člen V Cankarjevi ulici od križišča s Hrvatskim trgom do Cvetkovega trga in v Prešernovi ulici od križišča s Cankarjevo do križišča s Cafovo ulico se zaradi izvedbe gradbenih del v Cankarjevi ulici v času od 8/5-2/6-1989 vzpostavi dvosmerna prometna ureditev. 2. člen Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 34-2/79-4-PF Datum: 19/4-1989 Predsednik Izvršnega sveta Skupščine občine Ptuj Tone ČEH, dipl. oec., s.r. 76. Na podlagi 37. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85, in 29/86) in 199. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82) je Izvršni svet Skupščine občine Ptuj na 158. seji, dne 26/4-1989, sprejel naslednji SKLEP O JAVNI RAZGRNITVI UREDITVENEGAi NAČRTA ZA LJUDSKI VRT V PTUJU 1. člen Javno se razgrne osnutek ureditvenega načrta za Ljudski vrt v Ptuju, ki ga je izdelal Zavod za ekonomiko in urbanizem Murska Sobota, pod štev. 26/88-UNPT v marcu 1989. 2. člen Osnutek obravnava ureditveni načrt za Ljudski vrt v Ptuju s ciljem celovite rešitve, ki poleg obnove nekdanjih kvalitet upošteva sodobne potrebe mesta. 3. člen Osnutek bo razgrnjen v prostorih Skupščine občine Ptuj, Srbski trg štev. 1, soba št. 3 ob uradnih urah in v prostorih skupnih služb krajevnih skupnosti občine Ptuj, Jadranska 6, v času od 27/4-27/5-1989. 4. člen V času javne razgrnitve osnutka organizira Občinski komite za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve javno obravnavo v prostorih Osnovne šole Franc Osojnik Ptuj, dne 11/5-1989 ob 19. uri. 5. člen Javna razgrnitev se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 350-9/88-4 Datum: 26/4-1989 PREDSEDNIK IZVRŠNEGA SVETA SO PTUJ Tone ČEH, dipl. oec., s. r. 77. Na podlagi 79. člena zakona o stanovanjskem gospodarstvu (Uradni list SRS št. 3/81, 34/83, 24/85, 1/86 in 11/88). 41. člena zakona o stanovanjskih razmerjih (Uradni list SRS št. 35/82), 21. in 58. člena družbenega dogovora o skupnih osnovah za zagotavljanje in usklajevanje samoupravnih družbenoekonomskih odnosov na področju stanovanjskega gospodarstva (Uradni list SRS št. 15/81 in 28/85), 93-95. člena samoupravnega sporazuma o uresničevanju socialnovarstvenih prvič (Uradni list SRS št. 26/84). 8. člena samoupravnega sporazuma o temeljih plana samoupravne stanovanjske skupnosti Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 10/86, 15/86, in 34/88) ter 27. člena statuta samoupravne stanovanjske skupnosti občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 13/82, 4/87 je zbor uporabnikov skupščine samoupravne stanovanjske skupnosti občine Ptuj na seji dne 30. marca 1989 sprejel naslednji PRAVILNIK O POGOJIH IN MERILIH ZA UPORABO SREDSTEV SOLIDARNOSTI V OBČINI PTUJ (prečiščeno besedilo) I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem prvilnikom se določajo osnove in ugotavljajo pogoji za pridobitev stanovanjske pravice stanovanju v družbeni lastnini, zgrajenem, prenovljenem ali kupljenem s sredstvi solidarnosti v stanovanjskem gospodarstvu. S tem pravilnikom se določa tudi pogoje in merila za pridobitev kreditov iz sredstev solidarnosti, do katerih so upravičene organizacije združenega dela in delovne skupnosti ter delovni ljudi in občani z nižjimi dohodki. 2. člen Upravičenci do stanovanjske pravice na stanovanju v družbeni lastnini (v nadaljnjem besedilu: upravičenci) zgrajenem, prenovljenem ali kupljenem s sredstvi solidarnosti v stanovanjskem gospodarstvu se ugotovijo na podlagi prednostne liste, ki jo pripravi komisija za družbeno pomoč po javnem natečaju in ogledu stanovanj. Prednostno listo sprejme Odbor za gospodarjenje- in družbeno pomoč. Odločbo o dodelitvi stanovanja po prednostni listi izda stanovanjska skupnost. II. VIRI SREDSTEV SOLIDARNOSTI 3. člen Viri sredstev solidarnosti za reševanje stanovanjskih vprašanj po tem pravilniku so naslednji: — sredstva solidarnosti TOZD in delovnih skupnosti iz dohodka, — sredstva solidarnosti iz dohodka od dejavnosti delovnih ljudi, ki samostojno z osebnim delom s sredstvi v lasti občanov in iz dohodka iz dejavnosti delovnih ljudi, ki, samostojno kot poklic opravljajo umetniško ali drugo dejavnost, — sredstva lastne udeležbe upravičencev do stanovanj, izgrajenih, prenovljenih ali kupljenih iz sredstev solidarnosti, — sredstva Skupnosti pokojninskega in invalidskega zavarovanja v SR Sloveniji, predvidena za reševanje stanovanjskih vprašanj upokojencev in invalidov, — sredstva odpravljenih občinskih stanovanjskih skladov, — sredstva odplačanih anuitet od kreditov, ki so bili dani za reševanje stanovanjskih vprašanj borcev NOV, — namenska kreditna sredstva temeljnih bank oziroma posebnih poslovnih enot — druge anuitete od danih kreditov iz sredstev solidarnosti, — sredstva pridobljena s prodajo solidarnostnih stanovanj, — sredstva pridobljena z vplačilom razlik v vrednosti stanovanj pri zamenjavi novejših solidarnostnih stanovanj z drugimi družbenimi stanovanji, — sredstva solidarnosti, ki se združujejo po posebnem samoupravnem sporazumu med stanovanjskimi skupnostmi za delavce, ki se dnevno vozijo na delo iz domicilne v sedežno občino, — sredstva amortizacije solidarnostnih stanovanj — druga namenska sredstva. III. NAMENI, ZA KATERE SE LAHKO UPORABLJAJO sredstva solidarnosti 4. člen Sredstva solidarnosti, ki jih oblikuje Samoupravna stanovanjska skupnost občine Ptuj, upoštevaje planske akte stanovanjske skupnosti, se po tem pravilniku uporabljajo za naslednje namene: — za financiranje gradnje, prenove in nakupa stanovanj in stanovanjskih hiš v družbeni lastnini, — za kreditiranje gradnje, nakupa in prenove stanovanjskih hiš v družbeni lastnini, — za kreditiranje gradnje, nakupa in prenove stanovanj in stanovanjskih hiš v osebni lastnini, nekaterih kategorij delavcev, delovnih ljudi in občanov ter njihovih družin z nižjimi dohodki, opredeljenih v tem pravilniku, — za delno nadomeščanje stanarin imetnikom stanovanjske pravice na stanovanjih v družbeni lastnini in stanovanjih v lasti občanov, ki izpolnjujejo pogoje in merila za delno nadomestitev stanarine, opredeljene s samoupravnim sporazumom za uresničevanje socialnovarstvenih pravic, — za vračilo lastne udeležbe za pridobivanje solidarnostnih stanovanj, — za vračilo namenskih kreditnih sredstev, pridobljenih za potrebe solidarnosti od temeljnih bank oziroma njihovih poslovnih enot — za odliv sredstev solidarnosti iz sedežne v domicilne občine za delavce, ki se vsak dan vozijo na delo, v skladu s samoupravnim sporazumom na podlagi 20. člena Zakona o'stanovanjskem gospodarstvu. — za nadomestilo za opravljanje del in nalog delovne skupnosti, ki opravlja dela in naloge za potrebe solidarnosti. Delež sredstev solidarnosti, ki se uporabi za posamezne namene, opredeljene v prvem odstavku tega člena, določi skupščina stanovanjske skupnosti z letnim finančnim načrtom skladno s srednjeročnimi planskimi akti in letnim planom. IV. KATEGORIJE UPRAVIČENCEV DO STANOVANJ 5. člen Solidarnostna stanovanja se lahko dodelijo delovnim ljudem, občanom in družinam z nižjimi dohodki, ki žive v težjih materialnih pogojih, in to: a) delovnim ljudem, ki združujejo dela v TOZD, delovnih skupnostih in pri občanih, ki samostojno z lastnimi sredstvi opravljajo dejavnost, b) občanom, ki s svojimi skupnimi dohodki ne morajo rešiti svojega stanovanjskega vprašanja (upokojencem, invalidom, udeležencem NOV, starejšim ljudem in za delo nesposobnim občanom) c) mladim družinam, to je družinam s vsaj enim otrokom v kateri nobeden od staršev ni starejši od 30 let. 6. člen Za člane gospodinjstva se štejejo, prosilec in člani njegovega gospodinjstva, ki skupaj z njimi stalno stanujejo: (zakonec, ali oseba, s katero živi v izven zakonski skupnosti, otroci, posvojenci, starši obeh zakoncev, ki najmanj dve leti živijo s prosilcem v ekonomski skupnosti ter osebe, ki jih mora prosilec vzdrževati po zakonu ali po pogodbi in stanujejo z njim). Za člane gospodinjstva se šteje tudi oseba, ki stalno živi s prosilcem v ekonomski skupnosti nepretrgoma dve leti pred razpisom. Center za socialno delo Ptuj preverja podatke o članih družinskega gospodinjstva, ki živijo v ekonomski skupnosti s prosilcem. V. STANDARD ZA SOLIDARNOSTNA STANOVANJA 7. člen Upravičenci do solidarnostnih stanovanj lahko glede na število družinskih članov pridobijo naslednje velikosti stnovanj: Štev. družinskih članov 1 do 32 m' 2 do 45 m' 3 do 58 m' 4 do 70 m' Za vsakega nadaljnega družinskega člana se stanovanjska površina lahko poveča za 15 m'. Izjemoma se od navedenih normativov lahko odstopi, če to narekujejo posebne razmere v družini (tri generacije v družini, težja bolezen, ki terja nego itd.). VI. LASTNA UDELEŽBA 8. člen Upravičenci do solidarnostnih stanovanj so dolžni ob dodelitvi stanovanj plačati lastno udeležbo. Pri uveljavljanju lastne udeležbe za rešitev stanovanjskega vprašanja se upoštevajo zlasti naslednje osnove in merila: — vrednost stanovanja — socialno ekonomski položaj upravičenca in njegove družine — zdravstveno stanje upravičenca in njegove družine. 9. člen Lastne udeležbe ne plačajo upravičenci: — ki se preselijo v manjše oziroma manj vredno stanovanje — katerih skupni osebni dohodek na družinskega člana ne presega 50 % povprečnega osebnega dohodka v SRS. 10. člen Višina lastne udeležbe se določi na povprečni mesečni dohodek na družinskega člana v letu pred vselitvijo v družbeno-solidarnostno stanovanje. V osnovo za izračun dohodka se štejejo vsi dokazljivi dohodki, ki po veljavnih predpisih predstavljajo osnovo za obdavčitev skupnega dohodka občanov in ugotovljeno premično ali nepremično premoženje. V posebnih primerih, zlasti ko se ocenjuje, da družina živi v težjih razmerah, se pred določitvijo višine lastne udeležbe pridobi mnenje Centra za socialno delo v Ptuju, na njegov predlog je možna tudi popolna oprostitev lastne udeležbe v izredno težkih socialnih primerih (upravičenost do stalne družbene denarne pomoči, dolgotrajna težja bolezen in drugi izredno povečani izdatki družine vezani na zadovoljevanje osnovnih življenjskih pogojev). I L člen Lastna udeležba se plača pred vselitvijo oziroma preselitvijo (pred prevzemom stanovanja) ter se vrne upravičencu do solidarnostnega stanovanja po 10 letih v enkratnem znesku s 3% obrestno mero. Pri dodelitvi družbenega stanovanja se mora plačati naslednja minimalna višina lastne udeležbe: Skupni povprečni mesečni dohodek na družinskega člana v % na poprečni mesečni osebni dohodek na zaposlenega v SRS v preteklem letu % udeležbe delavca na vrednost stanovanja, ugotovljena po pravilniku o merilih in načinu za ugotavljanje vrednosti stanovanj in stanovanjskih hiš ter sistem točkovanja (Uradni list SRS, št. 25/81) za samske delavce za delavce z dvema ali več druž. člani . 1 2 3 do 55 do 50 brez udeležbe nad 55 do 60 nad 50 do 55 I nad 60 do 65 nad 55 do 60 2 nad 65 do 70 nad 60 do 65 3 nad 70 do 75 nad 65 do 70 4 nad 75 do 80 nad 70 do 75 5 nad 80 do 85 nad 75 do 80 6 nad 85 do 90 nad 80 do 85 7 nad 90 do 95 nad 85 do 90 8 nad 95 do 100 nad 90 do 95 9 nad 100 do 105 nad 95 do 100 10 nad 105 do 110 nad 100 do 105 II nad 110 do 115 nad 105 do 110 12 nad 115 do 120 nad 110 do 115 14 nad 120 do 125 nad 115 do 120 16 nad 125 do 130 nad 120 do 125 18 nad 130 nad 125 20 Lastna udeležba se vplača na poseben račun sredstev solidarnosti stanovanjske skupnosti ter se vrača iz združenih sredstev solidarnosti pri stanovanjski skupnosti. Vsa finančna in knjigovodska opravila v zvezi z vplačilom lastne udeležbe in njenim vračilom ter vsa opravila v zvezi z odobravanjem eventuelnih posojil upravičencem do solidarnostnih stanovanj za plačilo lastne udeležbe, vrši Kreditna banka Maribor — poslovna enota Ptuj. — če stvarni mesečni dohodek samskega občana ne presega 50 odstotkov do 65 odstotkov, stvarni mesečni dohodek na družinskega člana v družinah z dvema ali več člani po 40 odstotkov do 50 odstotkov in pri mladih družinah 60 odstotkov do 70 odstotkov čistega osebnega dohodka — če posebne razmere (denimo daljša bolezen, telesna in duševna prizadetost, nezaposlenost zavoljo delovne nezmožnosti, ogroženost zaradi pojavov, ki spremljajo staranje in je zato potrebna stalna tuja pomoč in nega itd.) bistveno poslabšujejo socialne razmere družine. Omejitve pri višini dohodka iz prve alineje prejšnjega odstavka ne veljajo za upokojence, invalide in borce NOV, ki pridobijo stanovanja iz sredstev za stanovanjsko gradnjo skupnosti pokojninskega in invalidskega zavarovanja v SR Sloveniji. Za mlado družino po tretjem odstavku tega člena šteje družina, ki ima vsaj enega otroka in v kateri noben od staršev ni starejši od 30 let. IX. MERILA ZA SESTAVO PREDNOSTNIH LIST VIL OSNOVE IN MERILA ZA DODELITEV SOLIDARNOSTNEGA STANOVANJA 12. člen Občan je upravičen, če se ga uvrsti na prednostno listo upravičencev za dodelitev solidarnostnega stanovanja, če izpolnjuje splošne in posebne pogoje iz 13. in 14. člena tega pravilnika ter če v roku, ki je določen v razpisu, vloži prijavo na razpis ter priloži vsa v razpisu zahtevana dokazila o izpolnjevanju splošnih in posebnih pogojev za dodelitev solidarnostnega stanovanja. 13. člen Splošni pogoji za dodelitev solidarnostnega stanovanja so: 1. da občan in osebe, ki z njim stalno stanujejo (zakonec ali oseba, s katero živi v izvenza-konski skupnosti, otroci, posvojenci, starši, ki najmanj dve leti živijo z njim v ekonomski skupnosti), ni imetnik stanovanjske pravice ali je imetnik na neprimernem stanovanju, 2. da ima občan stalno prebivališče na območju občine Ptuj, 3. da občan oziroma njegova družina ali člani gospodinjstva doslej že niso ustrezno rešili stanovanjskega vprašanja, 4. da občan ne more rešiti svojega stanovanjskega vprašanja s pomočjo svojih bližnjih sorodnikov (zakonec, starši oziroma otroci), ki so lastniki večje stanovanjske hiše ali več vselji' ih stanovanj in so vsaj dve leti pred natečajem živeli skupaj v hiši oziroma v stanovanjih, 5. da občan oziroma kateri izmed članov njegove družine ali gospodinjstva ni lastnik počitniškega hiše, 6. da socialne razmere občana oziroma njegove družine ali gospodinjstva ustrezajo merilom, ki veljajo za vse druge oblike pomoči, 7. da občan ali za delo sposoben član družine ni neupravičeno nezaposlen. 14. člen Posebna pogoja za dodelitev solidarnostnega stanovanja so neprimernost stanovanja in socialne razmere občana in njegove družine. Stanovanje ni primerno: — če stanovanjska površina na člana gospodinjstva ne presega standardov iz 17. člena družbenega dogovora o skupnih osnovah za zagotavljanje in usklajevanje družbenoekonomskih odnosov na področju stanovanjskega gospodarstva v SR Sloveniji, razen v izjemnih primerih, kot so: več kot dve generaciji v družini, težja bolezen, ki terja trajno nego itd. — če stanovanje ni ustrezno opremljeno (ni vode, elektrike, ogrevanja) in to ni smotrno urediti — če gre za souporabo stanovanjskih prostorov — če je nefunkcionalno. Socialne razmere občana in njegove družine štejejo za poseben pogoj: 15. člen Predlog prednostne liste za pridobitev solidarnostnega stanovanja pripravi komisija za družbeno pomoč pri samoupravni stanovanjski skupnosti na osnovi točkovnega sistema, sprejme pa jo Odbor za gospodarjenje in družbeno pomoč. Točkovni sistem je sestavni del tega pravilnika. Posamezni elementi, ki se vrednotijo s točkovnim sistemom se medsebojno izključujejo. 16. člen Komisija za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu upošteva pri pripravi predloga prednostne liste poleg splošnih in posebnih pogojev še naslednja merila: a) oceno stanovanjskih razmer, v katerih živi občan in njegova družina, b) socialno materialno položaj prosilca in njegove družine, c) skupni dohodek prosilca in njegove druži- 17. člen Odbor za gospodarjenje in družbeno pomoč lahko na predlog komisije za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu odobri zamenjavo solidarnostnih stanovanj naslednjim prosilcem: — medsebojno zamenjavo upravičencem do solidarnostnih stanovanj — ostarelim invalidnim in bolnim občanom no težkih gmotnh razmerah, z namenom, da se jim omogoči pridobitev starejšega stanovanja z nižjo stanarino, — občanom, ki imajo nadstandardno (komfortno) stanovanje za manjše solidarnostno stanovanje. Vse zamenjave morajo biti izvedene po postopku, ki ga določa zakon o stanovanjskih razmerjih (soglasje, medsebojna pogodba, nespremenjeno lastništvo). * X. POSTOPEK ZA SPREJEM PREDNOSTNE LISTE UPRAVIČENCEV ZA DODELITEV SOLIDARNOSTNIH STANOVANJ 18. člen Na podlagi določil tega pravilnika se pred dograditvijo stanovanj, zgrajenih ali kupljenih iz sredstev solidarnosti, objavi razpis za zbiranje prijav — vlog upravičencev za pridobitev solidarnostnih stanovanj. Razpis se objavi v Tedniku najmanj 3 mesece pred dograditvijo stanovanj. Razpis traja najmanj 30 dni od dneva objave. 19. člen Razpis mora vsebovati: — pogoje, ki jih morajo izpolnjevati posamezne kategorije upravičencev za pridobitev stanovanjske pravice, in njihovim družinam iz zdravstvenih razlogov — občanu in njegovi družini, ki živi v izred — osnovne podatke, ki jih morajo posamezni upravičenci navesti v vlogi, — zadnji dan za zbiranje prijav, — merila za sestavo prednostne liste Prijave za razpis se vložijo pri strokovni službi stanovanjske skupnosti. 20. člen Po poteku roka v katerem morajo interesenti vložiti prijave na razpis strokovna služba stanovanjske skupnosti prijave in priložena dokazila prouči ter jih razvrsti po kategorijah upravičencev. Prosilce, katerih prijave na razpis so nepopolne strokovna služba pisno pozove, da jih do določenega roka dopolnijo. Prijave za razpis, ki tudi po izteku naknadnega roka niso popolne se zavrnejo. Strokovna služba stanovanjske skupnosti prijave z dokazili odstopi odboru za gospodarjenje in družbeno pomoč, ki imenuje posebne 3-članske komisije za ogled stanovanjskih in drugih razmer prosilcev. O ugotovitvah na terenu sestavijo posebne komisije zapisnike. 21. člen Komisija za družbeno pomoč na podlagi opravljenega dela posebnih komisij sestavi predlog prednostne liste, v kateri so zajeti vsi prosilci za solidarnostna stanovanja in ga predloži v razpravo in sprejem odboru za gospodarjenje in družbeno pomoč. Predlog prednostne liste v kateri so zajeti le prosilci, ki jim je solidarnostno stanovanje dodeljeno se objavi v Tedniku, kjer se tudi določi rok za morebitne utemeljene in dokumentirane pripombe. Po preteku tega roka sprejme odbor za gospodarjenje in družbeno pomoč dokončno prednostno listo. 22. člen Vsem, ki so bili uvrščeni na dokončno prednostno listo in vsem, katerih vloge niso bile ugodno rešene se dostavijo pisni sklepi z obrazložitvijo in poukom o varstvu pravic. Upravičenci, ki niso bili uvrščeni na prednostno listo, lahko v roku 30 dni po prejemu sklepa, da niso uvrščeni na prednostno listo vložijo zahtevo za varstvo pravic na sodišče združenega dela. 23. člen Odbor za gospodarjenje in družbeno pomoč ob sprejemu prednostne liste, tudi dokončno ugotovi število stanovanj, ki bodo na razpolago za dodelitev po prednostni listi in katera stanovanja se dodeljujejo po prednostni listi. Prednostna lista velja do roka, določenega v razpisnih pogojih, in se v času njene veljavnosti ne more spreminjati, razen v primerih, ko se pogoji, ki so bili pomembni za uvrstitev na prednostno listo bistveno spremenijo v času do vselitve. V takem primeru se opravi ponovni komisijski ogled in pripravi nov predlog, o katerem dokončno odloči odbor za gospodarjenje in družbeno pomoč. 24. člen Na vsak nov razpis se lahko ponovno prijavijo vsi občani, ki pri prejšnjem razpisu niso dobili stanovanja. Za vsak nov razpis je potrebno ponovno vložiti prijavo z vso zahtevano dokumentacijo. XI. DODELITEV STANOVANJA 25. člen Na podlagi dokončne prednostne liste izda odločbo o dodelitvi stanovanja Samoupravna stanovanjska skupnost občine Ptuj. Pri dodelitvi stanovanja se upošteva vrstni red upravičenca, število članov gospodinjstva ter struktura razpoložljivih stanovanj. Proti odločbi o dodelitvi stanovanja ima upravičenec pravico ugovora v roku 30 dni na stanovanjsko skupnost. Upravičenec je dolžan v roku 7 dni po prejemu dokončnega sklepa prevzeti stanovanje, v nasprotnem primeru se stanovanje dodeli naslednjemu upravičencu. Upravičenec se lahko s posebno pismeno iz-javo(odpove pravici do pritožbe na odločbo o dodelitvi stanovanja. Odločba je s tem dokončna in upravičenec lahko takoj sklene stanovanjsko pogodbo in prevzame stanovanje. 26. člen O izročitvi stanovanja se sestavi zapisnik. Izročitev stanovanja opravi strokovna služba stanovanjske skupnosti. Zapisnik se sestavi tudi ob izpraznitvi stanovanja v prisotnosti upravičenca do stanovanja in predstavnika hišnega sveta. 27. člen V primeru, ko se stanovalcu, ki mu je bilo dodeljeno stanovanje, pridobljeno s sredstvi za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu, spremenijo pogoji ali če se ugotovi, da prosilčevi podatki, dani za pridobitev stanovanja, niso bili resnični, tako odbor za gospodarjenje in družbeno pomoč sprejme sklep o odpovedi stanovanjske pogodbe. XII. KATEGORIJE UPRAVIČENČEV ZA PRIDOBITEV KREDITOV IZ SREDSTEV SOLIDARNOSTI 28. člen Upravičenci za pridobitev kreditov iz sredstev solidarnosti so organizacije združenega dela in delovne skupnosti, kolikor prevzamejo obveznosti da zagotovijo najmanj polovico (50 %) lastnih sredstev za gradnjo, nakup ali prenovo družbenega stanovanja. Tako pridobljeno družbeno stanovanje mora organizacija združenega dela oziroma delovna skupnost dodeliti svojim delavcem, ki izpolnjujejo splošne pogoje za pridobitev solidarnostnega stanovanja opredeljene v tem pravilniku, kakor tudi pogoje za dodelitev družbenega stanovanja, opredeljene v svojem samoupravnem splošnem aktu, upoštevaje pri tem tudi kriterij delovne uspešnosti. 29. člen Upravičenci za pridobitev kreditov iz sredstev solidarnosti so tudi delavci, delovni ljudje in občani ter njihove družine z nižjimi dohodki in sicer: — mlade družine — mladi strokovnjaki — občani iz družine, ki prvič rešujejo svoje stanovanjsko vprašanje — družine z večjim številom otrok. 30. člen Mlade družine, mladi strokovnjaki, občani in družine, ki prvič rešujejo svoje stanovanjsko vprašanje ter družine z večjim številom otrok lahko po tem pravilniku pridobijo kredit v višini največ do 50 % vrednosti pripadajočega standardnega stanovanja, ki omogoča oziroma pomeni trajno rešitev stanovanjskega vprašanja. 31. člen Upravičencem za pridobitev kredita iz sredstev solidarnosti iz prejšnjega člena tega pravilnika se lahko dopusti možnost odloga odplačevanja dela kredita, za dobo od dveh dó petih let, pri čemer se upošteva zlasti: — osebni dohodek — možnosti višjega osebnega dohodka, pridobljenega v teku odplačevanja kredita — spremenjene socialne razmere v družini. Vrednost danega kredita se v času mirovanja revalorizira. 32. člen Organizacija združenega dela oziroma delovna skupnost, ki je pridobila kredit iz sredstev solidarnosti, mora pred pravnomočnostjo odločbe o dodelitvi stanovanja predložiti stanovanjski skupnosti pravilnik s točkovnikom, v katerem se opredeljeni pogoji in merila za dodelitev stanovanj, ter potrjeno prednostno listo za dodelitev stanovanj. V kolikor ugotovi, da v pravilniku OZD oziroma DS niso upoštevani pogoji za dodelitev stanovanj, usklajeni s tem pravilnikom ter v kolikor v pravilniku OZD oziroma DS ni upoštevan kriterij delovnega prispevka, je stano- vanjska skupnost dolžna izpodbijati odločbo o dodelitvi stanovanja pri sodišču združenega dela, istočasno pa predlagati začasno odredbo, s katero se zadrži vselitev v stanovanje, v kolikor do te še ni prišlo. 33. člen Organizacija združenega dela oziroma delovna skupnost, ki pridobi kredit iz sredstev solidarnosti, ne more to stanovanje prodati do poplačila kredita, razen ob soglasju stanovanjske skupnosti. 34. člen Mlade družine, mladi strokovnjaki in družine, ki prvič rešujejo svoje stanovanjsko vprašanje, ter družine z večjim številom otrok, so upravičene do pridobitve kredita po tem pravilniku, če se raven njihove socialne varnosti giblje do višine povprečnega osebnega dohodka v SR Sloveniji na člana gospodinjstva v obdobju preteklih treh mesecev. Pri odločanju o upravičenosti do pridobitve kredita se obvezno upošteva morebitne spremembe materialnih in socialnih razmer, nastalih v dobi pridobitve kredita (zaposlitev, sprememba v številu družinskih članov). 35. člen Pri opredelitvi upravičencev do kreditov iz sredstev solidarnosti iz 29. člena tega pravilnika se upošteva naslednja merila: — za mlade družine štejejo: mlada zakonca, kjer ni nobeden od zakoncev star več kot 30 let, mlada družina z vsaj enim otrokom, kjer nobeden od staršev ni star več kot 30 let, samohranilka oziroma samohranilec, ki ni stara oziroma star več kot 30 let — za občane in družine, ki prvič rešujejo svoje stanovanjsko vprašanje štejejo podnajemniki in stanovalci in občani, ki imajo premajhno družbeno stanovanje, in sicer, če glede na površinske standarde zasedajo manj kot polovico pripadajoče stanovanjske površine in ki po pridobitvi lastnega stanovanja to stanovanje sprostijo. — za mlade strokovnjake štejejo delavci, ki lahko največ pripomorejo k razvoju organizacije združenega dela oziroma delovne skupnosti, predvsem pa strokovnjaki z visoko izobrazbo. — za družine z večjim številom otrok štejejo družine s tremi ali več nepreskrbljenimi otroci. XIII. SANKCIJE ZA NENAMENSKO UPORABO KREDITA 36. člen Stanovanjska skupnost razdre kreditno pogodbo z organizacijo združenega dela oziroma delovno skupnostjo, ki je pridobila kreditna sredstva po tem pravilniku, na ta način pridobljenega stanovanja pa ni namenila svojemu delavcu, ki izpolnjuje splošne pogoje za pridobitev solidarnostnega stanovanja. V kolikor se ugotovi, da upravičenec do kredita iz sredstev solidarnosti iz 29. člena tega pravilnika ni bil upravičen do dodelitve tega kredita. Stanovanjska skupnost razdre kreditno pogodbo, kreditojemalec pa je zavezan celotno vsoto odobrenega kredita takoj vrniti s pripadajočimi obrestmi. 37. člen Stanovanjska skupnost ima pravico zahtevati od organizacije združenega dela oziroma delovne skupnosti, ki je pridobila kredit po tem pravilniku vse potrebne samoupravne splošne akte in druge dokumente, iz katerih je razviden osebni dohodek delavca, ki mu je bilo s pomočjo kredita iz sredstev solidarnosti dodeljeno stanovanje. V zvezi z oceno o neupravičenosti pridobitve kredita za pridobitev stanovanja v zasebni lasti se upošteva podatke o osebnih in drugih dohodkih, podatke o socialnovarstvenih pomočeh in podatke pristojne uprave za družbene prihodke. XIV. NATEČAJ ZA PRIDOBITEV KREDITOV IZ SREDSTEV SOLIDARNOSTI 38. člen Odbor za graditev razpiše natečaj za prido- bitev kreditov iz sredstev solidarnosti za gradnjo, nakup in prenovo družbenega stanovanja ter za pridobitev kreditov za gradnjo, nakup in prenovo stanovanj in stanovanjskih hiš v osebni lastnini po potrebi, v odvisnosti od višine razpoložljivih solidarnostnih sredstev. 39. člen Besedilo natečaja mora vsebovati zlasti: — predelitev upravičencev za pridobitev kreditov iz sredstev solidarnosti — pogoje, ki jih morajo izpolnjevati upravičenci za pridobitev kreditov — višino zahtevanih lastnih sredstev — osnovne podatke, ki jih morajo upravičenci navesti v vlogi in o tem kjer so na voljo obrazci za te vloge, — mesto zbiranja vlog — rok za zbiranje vlog — obseg sredstev, namenjenih za kredite — dobo za vračilo kredita in višino obrestne mere ter način revalorizacije. Pri oceni stanovanjskih razmer in socialno materialnega položaja posameznega udeleženca natečaja se smiselno uporabljajo določila Pravilnika o pogojih in merilih za pridobivanje posojil iz združenih sredstev vzajemnosti v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 37/87) in k temu pravilniku pripadajoča metodologija (točkovnik). 40. člen Strokovne podlage za sklepe odbora o dodeljevanju kreditov organizacijam združenega dela in delovnim skupnostim ter mladim družinam, mladim strokovnjakom občanom in družinam, ki prvič rešujejo svoje stanovanjsko vprašanje, ter družinam z večjim številom otrok pripravlja strokovna služba stanovanjske skupnosti. XV. PRISTOJNOSTI ODBORA ZA GRADITEV 41. člen Odbor za graditev ima v zvezi z dodeljevanjem posojil iz sredstev solidarnosti predvsem naslednje naloge: — oblikuje predlog za delitev sredstev solidarnosti, — odloča o dodeljevanju kreditov organizacijam združenega dela in delovnim skupnostim — odloča o dodeljevanju kreditov mladim družinam, mladim strokovnjakom, občanom in družinam z večjim številom otrok, — odloča o uporabi sankcij v zvezi z uporabo kredita iz sredstev solidarnosti po tem pravilniku. 42. člen O ugovorih zoper sklepe odbora za graditev o kreditiranju organizacij združenega dela in delovnih skupnosti ter delovnih ljudi in občanov z nižjimi dohodki odloča zbor uporabnikov skupščine Samoupravne stanovanjske skupnosti občine Ptuj. 43. člen Krediti iz sredstev solidarnosti, dodeljeni po tem pravilniku se revalorizirajo. Način revalorizacije določi odbor za graditev s sklepom o razpisu natečaja. XVI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 44. člen Odbor za gospodarjenje in družbeno pomoč lahko v izjemnih primerih dodeli stanovanje delavcu ali občanu, ne glede na to, da ne izpolnjuje vseh pogojev pravilnika, če ugotovi, da se nahaja v izjemno težkih stanovanjskih socialnih ali zdravstvenih razmerah. Prav tako lahko odbor za gospodarjenje in družbeno pomoč dodeli stanovanje delavcu ali občanu za rešitev izredno nujnega stanovanjskega vprašanja, nastalega zaradi elementarne nesreče (požar, povodenj, drugo). 45. člen Solidarnostna stanovanja so trajno namenjena upravičencem do teh stanovanj ter se tudi po izpraznitvi dodeljujejo samo prosilcem, ki so uvrščeni na prednostno listo. 46. člen Solidarnostno stanovanje sme uporabljati le imetnik stanovanjske pravice na solidarnostnem stanovanju s člani gospodinjstva. Imetnik stanovanjske pravice na solidarnostnem stanovanju ne sme ustanavljati podnajemniških razmerij ali stanovanje zamenjati brez soglasja stanovanjske skupnosti. 47. člen Pravice in dolžnosti stanovalcev, ki so pridobili družbeno stanovanje, zgrajeno, prenovljeno ali kupljeno s sredstvi družbene pomoči v stanovanjskem gospodarstvu, so enake pravicam in dolžnostim stanovalcev določenih z zakonom o stanovanjskih razmerjih in drugih veljavnih predpisih. XVII. KONČNE DOLOČBE 48. člen Ta pravilnik je sprejet, ko ga z večino glasov sprejme zbor uporabnikov skupščine Stanovanjske skupnosti občine Ptuj ter se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. S sprejemom tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o pogojih in merilih za dodeljevanje stanovanj, zgrajenih s sredstvi solidarnosti v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 24/85). Ptuj, dne 30. marca 1989 Predsednik zbora uporabnikov skupščine Samoupravne stanovanjske skupnosti občine Ptuj Franc Ciglar, s. r. 78. Na podlagi 3. člena Zakona o samoprispevku (Uradni list SRS, št. 35/85), 37. člena Statuta krajevne skupnosti Videm pri Ptuju in izida referenduma z dne 2. aprila 1989, je skupščina krajevne skupnosti Videm pri Ptuju, dne 12. 4. 1989 sprejela SKLEP o uvedbi posebnega samoprispevka na območju KS Videm pri Ptuju za naselje Pobrežje za modernizacijo lokalnih cest v naselju Pobrežje za obdobje 1989—1991. 1. člen Na podlagi odločitve delovnih ljudi in krajanov na referendumu, dne 2. aprila 1989 se uvede posebni samoprispevek v denarju za del območja krajevne skupnosti Videm pri Ptuju, za celotno naselje Pobrežje. 2. člen Posebni samoprispevek se uvaja v denarju za dobo dveh let in sicer od 1.5. 1989 do 30. 4. 1991. 3. člen Posebni samoprispevek se uvaja za sofinanciranje modernizacije naslednjih krajevnih cest v Pobrežju: — druga plast asfalta na že asfaltiranih krajevnih cestah — izdelavo bitogramoza (prva plast asfalta) na cesti proti Drevenškovim, pod Polajžarjem in od Kokola do Studenčnice. S posebnim samoprispevkom bo predvidoma zbranih 200 milijonov din, preostala sredstva za izvršitev programa zagotovi KS Videm pri Ptuju iz rednega samoprispevka. 4. člen Zavezanci bodo plačevali samoprispevek od naslednjih osnov: — občani, ki imajo osebni dohodek iz delovnega razmerja oziroma nadomestila, po stopnji 2 % od neto osebnega dohodka, če ta presega znesek OD, ki zagotavlja socialno in materialno varnost delavca, določenim z zakonom, — za zavezance, ki prejemajo pokojnino, ki je višja od pokojnine z varstvenim dodatkom, po stopnji 2 % od pokojnine, — za zavezance, ki imajo dohodek iz kmetijske dejavnosti po stopnji 5 % od katasterskega dohodka, — za zavezance, ki imajo dohodek iz samostojnega opravljanja gospodarske in poklicne dejavnosti po stopnji 2 % od osebnega dohodka in ostanka čistega dohodka po odbitku davka, — za občane, ki so na delu v tujini v pavšalnem znesku 600.000 din letno, ta znesek svet KS prihodnje leto valorizira za povprečno rast OD v gospodarstvu občine Ptuj. Zavezanci, ki imajo dohodke iz dveh ali več virov, navedenih v prejšnjem odstavku, plačujejo za vsak vir dohodkov posebej. 5. člen Zavezanci za samoprispevek so občani, ki imajo stalno prebivališče na območju naselja Pobrežje in imajo lastne dohodke. 6. člen Samoprispevek se ne plačuje v primerih, ki jih določa 12. člen Zakona o samoprispevku. V primeru, da bi izterjava samoprispevka ogrozila nujno preživljanje zavezanca in njegovo družino, se samoprispevek lahko odpiše. O odpisu odloči svet krajevne skupnosti na predlog Komisije za zdravstvo in socialno varstvo pri KS Videm pri Ptuju. 7. člen Za zbiranje sredstev posebnega samoprispevka je odgovoren svet KS Videm pri Ptuju in odgovarja, da se zbrana sredstva uporabljajo za namen, za katerega določa ta sklep. Po preteku obdobja, za katero je samoprispevek uveden, sestavi svet KS zaključni račun o zbranih in porabljenih sredstvih samoprispevka ter o izvršitvi del ter ga predloži v sprejem skupščini KS. 8. člen Nadzor nad zbiranjem in uporabo s samoprispevkom zbranih sredstev, bo izvajala skupščina KS Videm pri Ptuju. 9. člen Posebni samoprispevek se nakazuje na zbirni račun pri SDK Ptuj, št. 52400-842-041-82565 10. člen Pravilnost obračunavanja in odvajanja samoprispevka pri izplačevanju kontrolira SDK Ptuj in inšpekcijska služba Uprave za družbene prihodke občine Ptuj. 11. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, uporablja pa se od 1. 5. 1989 do 30. 4. 1991. Številka: 60/89 Datum: 12. 4. 1989 Predsednik skupščine KS: Franc Jerenko, s. r. Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj izhaja praviloma enkrat mesečno, in to v četrtek. Naročniki Tednika ga prejmejo brezplačno, naročniki posameznih itevilk pa le skupaj s Tednikom. Izdajatelj: Radio — Tednik Ptuj, Voinjakova 5. Urejuje uredniiki odbor — Odgovorna urednica MARICA FAJT. Sedež uredniitva: Ptuj, Srbski trg 1/1. Tiska ČOP Večer, Tržaika 14, Maribor.