Dcli-gati ln gostje občinske konferen-ce ZKS lieiigr&tl so na zadnjl seji spre-govurili o idejnopolitičnili vprašanjih vzguje in izohi'aževan.ja v občini, o go-spoditrskili gibanjili ln Irtošnjem urcs. ničevanju srednjeročncga družbenega pliina v ubčini, kakor tudi o sinernicah družbenockonomskfga rasvoja občine v prihoclnjem letu. 1'rohlcmaiikl vzgoje ln lzobraževanja sino doslej dajali premalo poudarka. šii-.šo samoupravne pieobi-^zbe družbe in široko zasnovane družbene akcije. Razvojnl programi organizacij zdru-ženega dela s področja vzgoje in izob-raževanja lahko izlrajajo le iz dolgoroč-nlh potreb združenega dela. Organizaci-je združenega dela ne ntorejo uspeš-no planirati svojega razvoja, če v svojlh razvojnih planih konkretno ne opredeli. jo potrebe po kadrih. Zato naj bi v vseh tozdih oziroma delovnlh organlzacijab OBČINSKA KONFERENCA ZKS VEČ POUDARKA VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU Akiijc na tem podrofju družbenega dela so bile pogosto ozko usmerjene iii eno-stran.ske. Maivsikutera sistemska in ma-Urla!iK» vprašanja pa so se prepočasi urejala tudi zato, ker jlh nismo obrav-navali celovito, v skladn z materialni-mi možnostini in družbcniml Interesi. Trvc dosežkc prl uresničcvanju samo-upravne socialislične angažinane vzgoje smo dosegH v predšnlski in osnovno-Solski v/Rojl, najmanj pa smo napredo-vali prl refor.mi vzgoje in izobraževanja n» sedaiijih šolah drugc stopnje. Us-merjeno Izobraževanje kot sistcm per-manontnega izobražcvanja ob delu iu za delo je še vedno bolj predmet raz-priiv In razmišl.1an.i. kol na stvar naj- pregledali svo.ie razvojne programe in jih ustrezno dopolnili. Sainonpravna tnteresna sknpnost za ngojo in izobražcvanje s svojiml dcle. gatsko sestavljenimi organi lahko učin-kovito posega v vsa vsebinska, organi-zacijska iu gmotna vprašanja vzgoje in lzobraževanja le ob usklajenih iuteresih in družbeno utemeljenih potrebah po-rabnikov in izvajalcev in z resničiiim dogovarjanjem med njimi. Vsaka orga-nlzacija združenega dela pa je dolžna sama skrbetl za lastno kadrovsko re-produkcijo. Ena najpomembnejšlh nalog delavcev s področja vzgoje in izobraže- Nadaljevanje na 3. stranl Nadaljcvanje ¦ 1. strani vanja bo v prihodnjem obdobju prido-bivanje mladine za pedagoške poklice. Občinska konferenca ZKS nalaga vsem osnovnini organizacijam ZK v ob-čini da na podlagi dokumentov organov ZKS in sklepov občinskc konference najkasneje do prvega maroa prihodnje-ga leta analizirajo stanje v svojih sre-dinah in sprejmejo ustrezne sklepe za Osnovne organizaclje ZK v vzgojno. izobraževalnih zavodlh morajo t pri. hodnje posvetiti več pozornosii razši. ritvi članstva Zveze komunistov, zlasU med mladino. V kadrovski politikl v organizacijah združenega dela v tej dražbeni dejavnosti, je treba pri spre-je.manju novih delavcev zaostriti moral-nopolitične kriterije in zlasti upoštevatl družbeno aktivnost. Prl tem ima lahko pomembno vlogo koordinacijski odbor delo komunistov. Prav tako zavezuje ko-muniste v občinskih vodsivih SZOL, Zveze sindikatov in ZSMS, da v duhu sprejetih sklepov konference ocenijo In razvijajo dejavonst teh družbnenopolitič-nih organizacij na področju vzgoje in izobražtmanja. Aktiv komunistov prosvetnih delavcev in aktiv komunistov v samoupravni in-teresni skupnosti za vzgojo in Izobraže. vanje naj sistematično obravnavata te-koča idejnopolitična vprašanja vzgoje in izobraževanja, zlasti v zvezi z uveljavlja-njem šolske reforme. za kadrovska vprašanj« prl občinsU konferenci SZDL. Komiteju mora vs*ko leto skupaj X marksističnim centrom v Ljubljani izdelati program ideJnopoUtičnega uapo. sabljanja komunistov pcdagoških del»r> cev in ga tudi izpolniti. Prav tako zave-zuje osnovne organizacije ZK v vzgojno-Izobraževalnih zavodih, da so skupaj a poslovodniml organi in zavodom SRS za šolstvo organizatorjl IdejnopoliUčne-ga izobraževanja za vse pedagoške dtf lavce. V. R.