ORMOŽ, 17. AVGUST 2011 TISKOVINA LETNIK: 15 ŠT.9 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 48. ODLOK o ustanovitvi organa skupne občinske uprave občin v Spodnjem Podravju 49. JAVNI POZIV za oddajo projektnih predlogov za izvajanje Lokalne razvojne strategije za območje Prlekije 2011-2012 50. SKLEP o javni razgrnitvi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za vzhodno obvozno cesto mesta Ormož 51. JAVNO NAZNANILO lastnikom nepremičnin na območju Občinskega podrobnega prostorskega načrta za vzhodno obvozno cesto mesta Ormož 52. STROŠKOVNIK o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja 53. UGOTOVITEV, da je mandat člana Občinskega sveta Občine Ormož prešel na naslednjega kandidata 48. Na podlagi 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07), 16. člena Statuta Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 1/07, 5/08), 15. člena Statuta Občine Destrnik (Uradni vestnik Občine Destrnik, št. 10/10-UPB1 in 11/10), 15. člena Statuta Občine Dornava (Uradni list RS, št. 26/07), 16. člena Statuta Občine Duplek (Medobčinski uradni vestnik, št. 17/07, Uradno glasilo slovenskih občin, št. 15/10), 16. člena Statuta Občine Gorišnica (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 25/06), 16. člena Statuta Občine Hajdina (Uradni list RS, št. 63/07, Uradno glasilo slovenskih občin, št. 22/10), 16. člena Statuta Občine Juršinci (Uradni vestnik Občine Juršinci, št. 7/07, 4/09, 1/11), 17. člena Statuta Občine Kidričevo (Uradni list RS, št. 10/04, 58/05), 17. člena Statuta Občine Majšperk (Uradni list RS, št. 23/99, 92/03), 16. člena Statuta Občine Markovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 15/06, 26/09), 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10-uradno prečiščeno besedilo), 15. člena Statuta Občine Podlehnik (Uradni list RS, št. 96/09), 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07), 23. člena Statuta Občine Starše (Medobčinski uradni vestnik, št. 12/95, 7/96), 16. člena Statuta Občine Sv. Andraž v Slovenskih goricah (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 29/07), 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07), 16. člena Statuta Občine Trnovska vas (Uradni vestnik Občine Trnovska vas, št. 5/07), 16. člena Statuta Občine Videm (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 16/10-uradno prečiščeno besedilo), 15. člena Statuta Občine Zavrč (Uradni list RS, št. 64/99, 98/04) in 16. člena Statuta Občine Žetale (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 8/10) so Mestni svet Mestne občine Ptuj na 6. redni seji dne 18. 4. 2011, Občinski svet Občine Cirkulane na 6. redni seji dne 21. 4. 2011, Občinski svet Občine Destrnik na 6. redni seji dne 7.5.2011, Občinski svet Občine Dornava na 5. redni seji dne 26.5.2011, Občinski svet Občine Duplek na 5. redni seji dne 12. 4. 2011, Občinski svet Občine Gorišnica na 6. redni seji dne 13. 6. 2011, Občinski svet Občine Hajdina na 5. redni seji dne 25.5.2011, Občinski svet Občine Juršinci na 6. redni seji dne 11.4.2011, Občinski svet Občine Kidričevo na 7. redni seji dne 30. 6. 2011, Občinski svet Občine Majšperk na 7. redni seji dne 19. 5.2011, Občinski svet Občine Markovci na 5. redni seji dne 6. 4. 2011, Občinski svet Občine Ormož na 6. redni seji dne 16. 5. 2011, Občinski svet Občine Podlehnik na 5. redni seji dne 12. 5.2011, Občinski svet Občine Središče ob Dravi na 6. redni seji dne 31. 5. 2011, Občinski svet Občine Starše na 6. redni seji dne 18.5.2011, Občinski svet Občine Sveti Andraž v Slovenskih goricah na 5. redni seji dne 14. 4. 2011, Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 7. redni seji dne 1.6.2011, Občinski svet Občine Trnovska vas na 7. redni seji dne 17. 5. 2011, Občinski svet Občine Videm na 6. redni seji dne 7.6.2011, Občinski svet Občine Zavrč na 6. redni seji dne 5. 5. 201 lin Občinski svet Občine Žetale na 5. redni seji dne 26.5.2011 v skladu z 49.a členom Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 76/08, 79/09 in 51/10) sprejeli naslednji ODLOK o ustanovitvi organa skupne občinske uprave občin v Spodnjem Podravju I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (1) S tem odlokom se ustanovi organ skupne občinske uprave (v nadaljevanju: skupna uprava), določi njegovo ime in sedež, delovno področje, notranja organizacija, vodenje ter zagotavljanje sredstev in drugih pogojev za njegovo delo. (2) S tem odlokom so določene pravice in obveznosti občin ustanoviteljic in njihovih organov v razmerju do skupne uprave in v medsebojnih razmerjih. 2. člen Mestna občina Ptuj in Občina Cirkulane, Občina Destrnik, Občina Dornava, Občina Duplek, Občina Gorišnica, Občina Hajdina, Občina Juršinci, Občina Kidričevo, Občina Majšperk, Občina Markovci, Občina Ormož, Občina Podlehnik, Občina Središče ob Dravi, Občina Starše, Občina Sv. Andraž v Slovenskih goricah, Občina Sveti Tomaž, Občina Trnovska vas, Občina Videm, Občina Zavrč ter Občina Žetale (v nadaljevanju: občine ustanoviteljice) ustanovijo skupno občinsko upravo z imenom »Skupna občinska uprava občin v Spodnjem Podravju«, za skupno opravljanje nalog občinske uprave na področju: prostorskega načrtovanja, zagotavljanja in izvajanja javnih služb, občinske inšpekcije, občinskega redarstva in notranjega revidiranja. 3. člen (1) Skupna uprava je pričela z delom 01.7. 1999. (2) Sedež skupne uprave jev Mestni občini Ptuj na naslovu Mestni trg 1, 2250 Ptuj. (3) Skupna uprava uporablja žig okrogle oblike. Ob zunanjem robu žiga je napis: Skupna občinska uprava občin v Spodnjem Podravju, v notranjem krogu naslov Mestni trg 1, v sredini pa napis Ptuj. 4. člen (1) Ustanoviteljske pravice občin, razen sprejema sprememb in dopolnitev tega odloka ter zagotavljanja proračunskih sredstev za delovanje skupne uprave v svojih proračunih, za kar so pristojni občinski sveti, izvršujejo župani občin ustanoviteljic. (2) Župani imenujejo in razrešujejo direktorja skupne uprave, sprejmejo kadrovski načrt, letni program dela in finančni načrt skupne uprave, nadzorujejo delo ter dajejo skupne usmeritve glede splošnih vprašanj organiziranja in delovanja skupne uprave. II. NALOGE IN ORGANIZACIJA DELA 5. člen (1) Skupna uprava opravlja upravne, strokovne, pospeševalne in razvojne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic in naloge v zvezi z izvajanjem in zagotavljanjem javnih služb iz pristojnosti občin ustanoviteljic, ki jih občine ustanoviteljice s svojimi akti prenesejo na skupno upravo. (2) Svoje naloge opravlja skupna uprava v skladu z zakonom, podzakonskimi predpisi in predpisi občin ustanoviteljic. (3) Obseg in vrsta nalog ter višina potrebnih sredstev je za posamezno občino ustanoviteljico določena z letnim programom dela ter finančnim načrtom, ki mu je dodana priloga z delitvijo stroškov po posameznih področjih oziroma posameznih nalogah in posameznih občinah. 6. člen (1) Skupna uprava je sestavljena iz naslednjih notranjih organizacijskih enot: Oddelek za prostor, Oddelek za zagotavljanje in izvajanje javnih služb, Medobčinska inšpekcija, Medobčinsko redarstvo, Skupna notranja revizijska služba. (2) Vse notranje organizacijske enote skupne uprave imajo sedež na Ptuju, Mestni trg 1. 7. člen Oddelek za prostor (1) Oddelek za prostor izvaja naslednje naloge: vodenje postopkov za pripravo občinskih prostorskih aktov ter njihovih sprememb in dopolnitev, priprava manj zahtevnih strokovnih podlag za prostorske akte, strokovna pomoč pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora, informacije iz uradnih evidenc, naloge službe mestnega arhitekta ali občinskega urbanista, naloge v zvezi z javnim naročanjem, naloge v zvezi z usklajevanjem aktov, druge naloge s področja urejanja prostora v skladu z veljavnimi predpisi. (2) Za vodenje oddelka za prostor se lahko imenuje vodja notranje organizacijske enote. (3) Obseg in vrsta nalog, ki jih oddelek za prostor izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z akti iz 3. odstavka 5. člena tega odloka. (4) Stroške priprave občinskih prostorskih aktov, prostorskih izvedbenih aktov, zahtevnih strokovnih podlag, programov opremljanja stavbnih zemljišč, urbanističnih delavnic in podobnega nosijo občine naročnice. 8. člen Oddelek za zagotavljanje in izvajanje javnih služb (1) Oddelek za zagotavljanje in izvajanje javnih služb izvaja naslednje naloge: priprava predpisov in vodenje upravnih postopkov s področja zagotavljanja in izvajanja javnih služb ter strokovna pomoč pri njihovem izvajanju, vodenje in spremljanje investicij s področja ravnanja s komunalnimi odpadki, vodenje in spremljanje investicij s področja komunalnega opremljanja, vodenje in spremljanje investicij s področja cestne infrastrukture, nadzor nad izvajanjem vzdrževalnih in drugih gradbenih del na področju cestne infrastrukture, vodenje in spremljanje drugih projektov s področja varstva okolja, naloge v zvezi z javnim naročanjem, opravljanje drugih nalog, ki so jih na skupno upravo prenesle občine ustanoviteljice preko zveze občin z ustanovitvenim aktom zveze, druge naloge s področja zagotavljanja in izvajanja javnih služb v skladu z veljavnimi predpisi. (2) Za vodenje oddelka za zagotavljanje in izvajanje javnih služb se lahko imenuje vodja notranje organizacijske enote. (3) Obseg in vrsta nalog, ki jih oddelek za zagotavljanje in izvajanje javnih služb izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z akti iz 3. odstavka 5. člena tega odloka. (4) Stroške izdelave vse potrebne dokumentacije in ostale stroške projektov nosijo občine naročnice. 9. člen Medobčinska inšpekcija (1) Medobčinska inšpekcija je prekrškovni organ občin ustanoviteljic, ki so vključene v skupno upravo na področju občinske inšpekcije. (2) Inšpekcijski nadzor izvajajo občinski inšpektorji kot uradne osebe s posebnimi pooblastili in odgovornostmi. (3) Inšpektorji vodijo prekrškovni postopek in odločajo o prekrških iz občinske pristojnosti, določenih z državnimi in občinskimi predpisi posamezne občine ustanoviteljice. Seznam predpisov je naveden v posebni prilogi, ki je objavljena na spletni strani skupne uprave. (4) Plačane globe za prekrške, ki jih izreče inšpektor, so prihodek proračuna občine, na območju katere je bil prekršek storjen oziroma katere predpis je bil kršen. (5) Za vodenje medobčinske inšpekcije se lahko imenuje vodja notranje organizacijske enote. (6) Obseg in vrsta nalog, ki jih medobčinska inšpekcija izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z akti iz 3. odstavka 5. člena tega odloka. 10. člen Medobčinsko redarstvo (1) Medobčinsko redarstvo je prekrškovni organ za občine ustanoviteljice, ki so vključene v skupno upravo na področju občinskega redarstva. (2) Delovno področje in naloge medobčinskega redarstva določajo zakoni ali na podlagi zakonov izdani občinski predpisi. Seznam predpisov je naveden v posebni prilogi, ki je objavljena na spletni strani skupne uprave. (3) Medobčinsko redarstvo vodi vodja notranje organizacijske enote. (4) Vodja notranje organizacijske enote in občinski redarji so pooblaščene uradne osebe. (5) Pri opravljanju nalog občinski redarji izrekajo opozorila in globe ter izvajajo pooblastila in ukrepe, ki so preneseni nanje z zakoni in občinskimi predpisi. (6) Plačane globe za prekrške, ki jih izrečejo občinski redarji, so prihodek proračuna občine, na območju katere je bil prekršek storjen oziroma katere predpis je bil kršen. (7) Obseg in vrsta nalog, ki jih medobčinsko redarstvo izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z akti iz 3. odstavka 5. člena tega odloka. 11. člen Skupna notranja revizijska služba (1) Skupna notranja revizijska služba opravlja naloge notranjega revidiranja za občine ustanoviteljice, ki so vključene v skupno upravo na področju notranjega revidiranja. (2) Skupna notranja revizijska služba deluje samostojno in neodvisno kot notranja organizacijska enota, ki je neposredno podrejena županom občin, ki so pristopile k skupni notranji revizijski službi, in katerim neposredno poroča. (3) Skupno notranjo revizijsko službo vodi vodja notranje organizacijske enote, ki v okviru svojih pooblastil odgovarja za zakonitost in strokovnost dela skupne notranje revizijske službe. Za izvrševanje nalog, ki spadajo v pristojnost posamezne občine, odgovarja županu te občine, za delo skupne notranje revizijske službe v celoti pa skupaj vsem županom občin, vključenih v notranjo revizijsko službo. (4) Naloge skupne notranje revizijske službe so: priprava dolgoročnega in letnega načrta dela, izvajanje rednih in izrednih revizij, svetovanje, izdelava letnih poročil o delovanju službe, sodelovanje z zunanjimi revizorji ter druge naloge v zvezi z notranjim revidiranjem. (5) Župani občin, ki so pristopile k skupni notranji revizijski službi, izdajo pravilnik o delovanju skupne notranje revizijske službe. (6) Obseg in vrsta nalog, ki jih skupna notranja revizijska služba izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z akti iz 3. odstavka 5. člena tega odloka. III. NAČIN DELA, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI 12. člen (1) Pri odločanju v upravnih zadevah iz občinske pristojnosti nastopa skupna uprava kot organ tiste občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada. (2) Upravni akti, kijih izdajajo pooblaščene osebe skupne uprave, imajo v glavi naziv skupne uprave, izdajajo pa se v imenu krajevno pristojne občine ustanoviteljice. (3) Skupna uprava mora pri izvrševanju svojih nalog ravnati po usmeritvah župana in nalogih tajnika občine oziroma direktorja občinske uprave občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada oziroma za katero izvršuje nalogo, glede splošnih vprašanj organiziranja in delovanja uprave pa po skupnih usmeritvah vseh županov občin ustanoviteljic. (4) O izločitvi direktorja skupne uprave ali zaposlenega v skupni upravi odloča tajnik občine oziroma direktor občinske uprave občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada, ki v primeru izločitve direktorja o stvari tudi odloči. 13. člen (1) Skupno upravo vodi direktor, ki ga imenujejo in razrešujejo župani občin ustanoviteljic v skladu z zakonom o javnih uslužbencih. Direktor skupne uprave je imenovan, če ga potrdita najmanj dve tretjini županov občin ustanoviteljic. (2) Direktor skupne uprave ima status uradnika na položaju. (3) Direktor skupne uprave mora imeti univerzitetno izobrazbo ali visoko strokovno izobrazbo s specializacijo ali magisterijem in najmanj 7 let delovnih izkušenj. 14. člen (1) Direktor skupne uprave predstavlja skupno upravo, organizira opravljanje nalog, odloča v upravnih zadevah iz pristojnosti uprave ter izvaja vse druge naloge, ki so potrebne za zagotovitev pravočasnega, strokovnega in učinkovitega dela skupne uprave. (2) Direktor skupne uprave odgovarja v skladu s tem odlokom za izvrševanje nalog, ki spadajo v krajevno pristojnost posamezne občine ustanoviteljice, županu in tajniku občine oziroma direktorju občinske uprave te občine, za delo skupne uprave v celoti pa skupaj vsem županom občin ustanoviteljic. 15. člen Župani občin ustanoviteljic soglasno sprejmejo akt o sistemizaciji delovnih mest v skupni občinski upravi na predlog direktorja skupne uprave. 16. člen (1) Skupna uprava je del vsake od uprav občin ustanoviteljic za naloge, ki so jih prenesle na skupno upravo. Za javne uslužbence skupne uprave so delodajalci vse občine ustanoviteljice, za katere javni uslužbenci opravljajo prenesene naloge, funkcijo delodajalca pa izvršuje sedežna občina, s katero imajo javni uslužbenci sklenjeno delovno razmerje in v kateri uresničujejo svoje pravice. (2) Postopek javnega natečaja oziroma javnega razpisa za izbiro javnega uslužbenca v skupni upravi izvede skupna uprava v skladu z veljavnimi predpisi. Poročilo o izvedbi izbirnega postopka s predlogom o najprimernejšem in strokovno usposobljenem kandidatu se predloži v odločitev županom občin ustanoviteljic, ki bodo izbranemu kandidatu delodajalci. (3) O sklenitvi in prenehanju delovnih razmerij v skupni upravi odločajo župani tistih občin ustanoviteljic, ki so delodajalci posameznemu javnemu uslužbencu. Akte o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja sklepa župan sedežne občine. (4) V pogodbi o zaposlitvi vsakega javnega uslužbenca se navedejo občine ustanoviteljice, ki so delodajalci temu javnemu uslužbencu in zanj tudi odgovarjajo v skladu s predpisi. Za vsakega uslužbenca skupne uprave se v letnem programu dela in finančnem načrtu s prilogo določi, katere naloge opravlja in za katere občine. (5) Župani občin ustanoviteljic pooblastijo direktorja skupne uprave, ki mora za to izpolnjevati pogoje po zakonu o javnih uslužbencih, za izvrševanje pravic in dolžnosti delodajalca, razen za odločanje o sklenitvi in prenehanju delovnih razmerij. 17. člen Župani do konca koledarskega leta za naslednje leto določijo tričlansko komisijo, ki jo sestavljajo župan sedežne občine in po en župan z levega in en župan z desnega brega Drave, ter jo pooblastijo za: izvedbo letnega pogovora z direktorjem skupne uprave, izvedbo postopka ocenjevanja direktorja skupne uprave, odločanje o dodelitvi redne delovne uspešnosti in delovne uspešnosti iz naslova povečanega obsega dela direktorju skupne uprave ter za odločanje o drugih delovnopravnih institutih. IV. SREDSTVA ZA DELO 18. člen (1) Skupna uprava opravlja svoje delo v prostorih občinske uprave sedežne občine. (2) Za nemoteno delo skupne uprave zagotavlja storitve na področju sprejemne pisarne, kadrovskih in finančnih zadev ter informacijskega sistema občinska uprava sedežne občine. (3) Občine ustanoviteljice zagotavljajo sredstva za pokrivanje stroškov uporabe prostorov, nabave in uporabe opreme, obratovalne stroške, stroške vzdrževanja in stroške storitev občinske uprave sedežne občine na način, določen v 19. členu tega odloka v višini, določeni z letnim programom dela in finančnim načrtom s prilogo. (4) Za naročanje opreme in storitev ter sklepanje pogodb v skladu s potrjenim letnim programom dela in finančnim načrtom s prilogo se s strani županov občin ustanoviteljic pooblasti direktor skupne uprave. 19. člen (1) Sredstva za delovanje uprave zagotavljajo občine ustanoviteljice praviloma v razmerju števila prebivalcev posamezne občine do števila vseh prebivalcev občin ustanoviteljic. Kadar vsebina dela to narekuje se lahko stroški delijo tudi glede na dejanski obseg dela, ki se izvaja za posamezno občino ali glede na vrednost investicije, ki se izvaja na območju posamezne občine ali po kombinaciji teh načinov, kar mora biti opredeljeno z letnim programom dela in finančnim načrtom s prilogo. (2) Sredstva za delovanje in druge materialne pogoje se izračunajo vezano na naloge, posamezno delovno mesto in zaposlenega, ter se delijo samo med tiste občine, za katere zaposleni na delovnem mestu naloge opravljajo. (3) Način delitve potrebnih sredstev občine ustanoviteljice za vsako proračunsko leto posebej določijo v letnem programu dela in finančnem načrtu s prilogo, ki vsebuje delitev stroškov po posameznih področjih oziroma posameznih nalogah in posameznih občinah. (4) Letni program dela in finančni načrt s prilogo za posamezno proračunsko leto sprejmejo občine ustanoviteljice na predlog direktorja skupne uprave. 20. člen (1) Skupna uprava je neposredni uporabnik proračuna občine ustanoviteljice, v kateri ima sedež. (2) Finančni načrt skupne uprave, ki ga na predlog direktorja skupne uprave potrdijo župani občin ustanoviteljic, je vključen v posebnem delu proračuna občine ustanoviteljice, v kateri ima skupna uprava sedež. (3) Finančno poslovanje skupne uprave se vodi kot podračun sistema enotnega zakladniškega računa občine ustanoviteljice, v kateri ima skupna uprava sedež, odprtega pri Banki Slovenije. (4) Občine ustanoviteljice zagotavljajo svoj del sredstev za skupno upravo v proračunu na posebni proračunski postavki. Finančni načrt skupne uprave je del obrazložitve proračuna. (5) Tekočo dvanajstino sredstev morajo občine ustanoviteljice nakazati do 25. dne v mesecu za tekoči mesec. (6) Odredbodajalec za sredstva finančnega načrta skupne uprave je njen direktor, ki je tudi skrbnik prihodkov. (7) Direktor skupne uprave polletno poroča občinam ustanoviteljicam o realizaciji programa dela in finančnega načrta. V. MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI OBČIN USTANOVITELJIC 21. člen (1) Župani občin ustanoviteljic podrobneje uredijo način izvrševanja medsebojnih pravic, obveznosti in odgovornosti do skupne uprave z medobčinskim sporazumom. (2) Vsaka sprememba ustanoviteljstva se izvede s spremembo ustanovitvenega akta. (3) Predlog ustanovitvenega akta z vključenimi spremembami pripravi direktor skupne uprave. podrobneje določile v medobčinskem sporazumu iz 1. odstavka 21. člena tega odloka. (3) Občina lahko izstopi kot ustanoviteljica, ko poravna vse obveznosti do skupne uprave na podlagi tega odloka. 24. člen Prenehanje skupne uprave Način urejanja medsebojnih pravic in obveznosti v primeru prenehanja skupne uprave bodo občine ustanoviteljice podrobneje določile v medobčinskem sporazumu iz 1. odstavka 21. člena tega odloka. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 25. člen Odlok se sprejme v enakem besedilu v vseh občinah ustanoviteljicah. 26. člen (1) Župani občin ustanoviteljic skupaj objavijo odlok v Uradnem listu Republike Slovenije v petnajstih dneh po sprejemu odloka na seji tistega mestnega ali občinskega sveta, ki je o njem zadnji odločal. (2) Direktor skupne uprave poskrbi za objavo sprejetega odloka v Uradnem listu Republike Slovenije. 22. člen Pristop občine (1) Nova občina lahko pristopi k skupni upravi, če sklep o tem sprejme na pristojnem organu občine in se s pristopom strinjajo vse občine ustanoviteljice. (2) Direktor skupne uprave opravi preračun potrebnih sredstev za delo skupne uprave v skladu z 19. členom tega odloka. 27. člen (1) Odlok prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. (2) Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave občin v Spodnjem Podravju (Uradni list RS, št. 22/10). 23. člen Izstop občine (1) V kolikor občina izrazi interes za izstop iz skupne uprave, mora pisno najaviti izstop direktorju skupne uprave in županom občin ustanoviteljic najmanj 6 mesecev pred iztekom proračunskega leta. (2) Način urejanja medsebojnih pravic in obveznosti v primeru izstopa posamezne občine ustanoviteljice bodo občine ustanoviteljice Številka: 030-01-2/99-1012 Datum: 18. 4. 2011 Številka: 007-21/2011 Datum: 21. 4. 2011 Dr. Štefan ČELAN župan Mestne občine Ptuj Janez JURGEC župan Občine Cirkulane Številka: 900-11/2011- 6R-12/13 Datum: 7. 5. 2011 Številka: 41-41/2011 Datum: 26. 5. 2011 Številka: 0323-4/2011 Datum: 12. 4. 2011 Številka: 007-10/2011 Datum: 13. 6. 2011 Številka: 007-1/2011-2 Datum: 25. 5. 2011 Številka: 007-0026/2011-5 Datum: 11. 4. 2011 Številka: 007-9/2009 Datum: 30. 6 2011 Številka: 0300-1/2010-12 Datum: 19. 5. 2011 Številka: 032-0001/2009 Datum: 6. 4. 2011 Številka: 007-5/2011 7/9 Datum: 16. 5. 2011 Številka: 030-1/2011-3 Datum: 12. 5. 2011 Številka: 03230-3/2011-13-1 Datum: 31. 5. 2011 Franc PUKŠIČ župan Občine Destrnik Rajko JANŽEKOVIČ župan Občine Dornava Janez RIBIČ župan Občine Duplek Jožef KOKOT župan Občine Gorišnica Mag. Stanislav GLAŽAR župan Občine Hajdina Alojz KAUČIČ župan Občine Juršinci Anton LESKOVAR župan Občine Kidričevo Dr. Darinka FAKIN županja Občine Majšperk Milan GABROVEC župan Občine Markovci Alojz SOK župan Občine Ormož Marko MAUČIČ župan Občine Podlehnik Jurij BORKO župan Občine Središče ob Dravi Številka: 031-1/2011 Datum: 18. 5. 2011 Številka: 007-4/2011-6 Datum: 14. 4. 2011 Številka: 007-11/2011 01/ZH Datum: 1. 6. 2011 Številka: 032 0/7-5/201 l-8s Datum: 17. 5. 2011 Številka: 013-1953-03/2011 Datum: 7. 6. 2011 Številka: 007-3/2009-022 Datum: 5. 5. 2011 Številka: 032-0005/2011-5-a Datum: 26. 5. 2011 Bojan KIRBIŠ župan Občine Starše Franci KREPŠA župan Občine Sveti Andraž v Slovenskih goricah Mirko C VETKO župan Občine Sveti Tomaž Alojz BENKO župan Občine Trnovska vas Friderik BRAČIČ župan Občine Videm Miran VUK župan Občine Zavrč Anton BUTOLEN župan Občine Žetale 49. Obveščamo vas, da je Prleška razvojna agencija giz, kot pooblaščena pravna oseba Lokalne akcijske skupine LAS Prlekija objavila JAVNI POZIV za oddajo projektnih predlogov za izvajanje Lokalne razvojne strategije za območje Prlekije 2011-2012 Predmet javnega poziva je nabor projektnih predlogov LEADER, ki bodo upravičeni do sofinanciranja iz kvote sredstev 4. osi Programa razvoja podeželja RS za obdobje 2007-2013. Projekti LEADER predstavljajo izvajanje Lokalne razvojne strategije za območje Prlekije (v nadaljevanju LRS) po pristopu LEADER. Projekte izbere in potrdi Svet LAS Prlekija. Na javni poziv se lahko prijavijo: fizične in pravne osebe, registrirane v skladu z Zakonom o gospodarskih družbah, kmetje, kmetije z dopolnilno dejavnostjo, osebno dopolnilno delo, javne institucije/organizacije (javni zavodi, občine), nevladne organizacije (ustanove, zasebni neprofitni zavodi in društva) s sedežem na območju LAS Prlekija. Projekti se lahko izvajajo na območju občin Apače, Gornja Radgona, Križevci, Ljutomer, Ormož, Radenci, Razkrižje, Središče ob Dravi, Sveti Jurij, Sveti Tomaž in Veržej. Predmet podpore je dodelitev nepovratnih sredstev za izvajanje projektov v okviru izvajanja LRS. Prednostne naloge razvoja podeželja na lokalni ravni so: 1) izboljšanje konkurenčnosti kmetijske pridelave in predelave 1.1.1. prestrukturiranj e kmetij ske pridelave 1.1.2. predelava živil 1.1.3. ustanavljanje novih in ohranjanje obstoječih enot malega gospodarstva 2) spodbujanje trajnostnega upravljanja s podeželskimi viri 2.1. varovanje naravnih resursov in vzdrževanje biotske pestrosti 2.2. vzdrževanje kulturne krajine 3) izboljšanje kakovosti življenja na podeželju z razvojem perspektivnih gospodarskih dejavnosti 3.1. razvoj dopolnilnih dejavnosti 3.2. gospodarsko povezovanje in trženje 3.3. mehki turizem na podeželju 3.4. koordinacija in izboljšanje kakovosti prireditev 3.5. izobraževanje nosilcev razvoja podeželja 3.6. izgradnja infrastrukture skupnega družbenega pomena Javni poziv in dokumentacija za prijavo projektov je od dneva objave javnega poziva na voljo tudi na spletnih straneh Prleške razvojne agencije www.prlekija.com. Dodatne informacije o javnem pozivu LAS Prlekija so na voljo vsak delovni dan med 8. in 14. uro. Kontaktni osebi sta Šoster Goran, tel.: 041/797 613, e-pošta: goran@prlekija.com in Ohman Goran, tel.: 041/372 313, e-pošta: goran.ohman@hotmail.com. Vloge se lahko oddajo od dneva objave javnega poziva do predpisanih rokov za oddajo vlog: 15. 9. 2011 - odobreni projekti se uvrstijo v Načrt izvedbenih projektov (NIP); oktober 2011, 29. 2. 2012 - odobreni projekti se uvrstijo v NIP; marec 2012, 30. 5. 2012 - odobreni projekti se uvrstijo v NIP; junij 2012. Šteje se, da je vloga prispela pravočasno, če je na naslov Prleške razvojne agencije prispela do 30. 5. 2012 do 12. ure. Javni poziv je odprt do porabe sredstev. V primeru sprememb bodo te objavljene na spletni strani Prleške razvojne agencije www.prlekija.com. 50. Na podlagi 50. in 60. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS št. 33/07, 108/09, 70/08, 80/10, 106/10-popr) in 30. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 6/11 - uradno prečiščeno besedilo) izdajam naslednji SKLEP o javni razgrnitvi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za vzhodno obvozno cesto mesta Ormož L Javno se razgrne dopolnjeni osnutek Občinskega podrobnega prostorskega načrta za vzhodno obvozno cesto mesta Ormož, ki ga je pod številko 08/11 izdelal Umarh d.o.o.. Ulica 5. Prekomorske 7, 2250 Ptuj, izvleček okoljskega poročila, ki ga je izdelal IPSUM, okoljske investicije, d.o.o., Ljubljanska cesta 72, 1230 Domžale in izsek iz OPN, ki ga je izdelal ZEU - Družba za načrtovanje in inženiring d.o.o., Staneta Rozmana 5, 9000 Murska Sobota. II. Dopolnjeni osnutek Občinskega podrobnega prostorskega načrta za vzhodno obvozno cesto mesta Ormož bo razgrnjen v prostorih Občine Ormož, Ptujska cesta 6, Ormož. Javna razgrnitev bo trajala od 5.9.2011 do 7.10.2011. V času javne razgrnitve dopolnjenega osnutka Občinskega podrobnega prostorskega načrta za vzhodno obvozno cesto mesta Ormož bo organizirana javna razprava, ki bo v prostorih ormoškega gradu, Kolodvorska 9, Ormož, dne 21.09.2011 ob 17.00 uri. III. V času javne razgrnitve lahko zainteresirani v knjigo pripomb vpišejo pisne pripombe k dopolnjenemu osnutku Občinskega podrobnega prostorskega načrta za vzhodno obvozno cesto mesta Ormož ali jih pošljejo na Občino Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Številka: 350-00009/2006 2 22 Ormož, dne 16.08.2011 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 51. Občina Ormož, Ptujska cesta 6, Ormož na podlagi 50. in 60. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS št. 33/07, 108/09, 70/08, 80/10, 106/10-popr) obvešča z JAVNIM NAZNANILOM lastnike nepremičnin na območju Občinskega podrobnega prostorskega načrta za vzhodno obvozno cesto mesta Ormož 1. da bo od 05.09.2011 do 07.10.2011 javno razgrnjen dopolnjeni osnutek Občinskega podrobnega prostorskega načrta za vzhodno obvozno cesto mesta Ormož, ki ga je pod številko 08/11 izdelal Umarh d.o.o., Ulica 5. Prekomorske 7, 2250 Ptuj, izvleček okoljskega poročila, ki ga je izdelal IPSUM, okoljske investicije, d.o.o., Ljubljanska cesta 72, 1230 Domžale in izsek iz OPN, ki ga je izdelal ZEU - Družba za načrtovanje in inženiring d.o.o., Staneta Rozmana 5, 9000 Murska Sobota. 2. da bo javna razprava v zvezi z Občinskim podrobnim prostorskim načrtom za vzhodno obvozno cesto mesta Ormož dne 21.09.2011 ob 17.00 uri v prostorih Ormoškega gradu, Kolodvorska 9, Ormož. 3. da se morebitna mnenja in pripombe lahko vpišejo v knjigo pripomb, ki je v prostorih Občine Ormož, Ptujska cesta, 6, 2270 Ormož med javno razgrnitvijo ali v pisni obliki posredujejo Občini Ormož do 7.10.2011. 4. da se posegi nanašajo na zemljišča, ki se urejajo z Občinskim podrobnim prostorskim načrtom za vzhodno obvozno cesto mesta Ormož in DPN za elektrifikacijo in rekonstrukcijo železniške proge Pragersko - Hodoš. 5. da so k razgrnitvi vabljeni lastniki zemljišč in zainteresirana javnost na območju Občinskega podrobnega prostorskega načrta za vzhodno obvozno cesto mesta Ormož. Številka: 350-00009/2006 2 22 Ormož, dne 16.08.2011 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.i. 52. Na podlagi drugega odstavka 34. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06-uradno prečiščeno besedilo; v nadaljevanju: ZDIJZ) in 19. člena Uredbe o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 76/05 in 119/07) izdaja župan Občine Ormož STROŠKOVNIK o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja I. Cene materialnih stroškov in posredovanja informacij javnega značaja (v ceni ni vključen DDV):_________________________________________ ena stran fotokopije formata A4 0,06 EUR ena stran fotokopije formata A3 0,13 EUR elektronski zapis na eni zgoščenki CD 2,09 EUR elektronski zapis na eni zgoščenki DVD-R 2,92 EUR pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz elektronske v fizično obliko 0,13 EUR pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz fizične v elektronsko obliko 0,08 EUR poštnina za pošiljanje informacij po pošti v skladu z vsakokrat veljavnim cenikom za poštne storitve II. Prosilec plača materialne stroške ob prejemu zahtevanih informacij. Organ izda prosilcu račun, iz katerega mora biti razvidna specifikacija stroškov. III. Pri materialnih stroških posredovanja informacij javnega značaja, ki skupaj z vključenim DDV znašajo najmanj 83,46 EUR, lahko organ od prosilca zahteva vnaprejšnji polog. IV. Cene v ceniku ne vključujejo davka na dodano vrednost. Ta se zaračuna ob izstavitvi računa skladno s predpisi, ki urejajo področje davka na dodano vrednost, veljavnimi na dan izstavitve računa. Materialnih stroškov posredovanja informacije javnega značaja, ki ne presežejo vrednosti 10 EUR (z vključenim DDV), se zaradi ekonomičnosti ne zaračunava. V. Ta stroškovnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 090-6/2011 04/81 Datum: 22. 6.2011 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK I.i. 53. UGOTOVITEV, da je mandat člana Občinskega sveta Občine Ormož prešel na naslednjega kandidata Občinska volilna komisija Ormož je na seji dne 21. julija 2011 na podlagi 37.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, UPB2 št. 94/07, 27/08- odločba US, 76/08) in ugotovitvenega sklepa občinskega sveta občine Ormož, z dne 27.06.2011 o obstoju razlogov za prenehanje mandata svetnika mag. Dejana Jurkoviča, roj. 30.08.1977, Vinski Vrh 49, 2275 Miklavž pri Ormožu, ter 30. člena Zakona o lokalnih volitvah (Uradni list RS, UPB3 št. 94/07, 60/07 in 45/08) sprejela ugotovitveni sklep, da je mag. Dejanu Jurkoviču, roj. 30.08.1977, Vinski Vrh 49, 2275 Miklavž pri Ormožu prenehal mandat člana občinskega sveta. Mandat je prešel na naslednjega kandidata z liste Zares - nova politika v volilni enoti št. 1, to je na Sama Simoniča, roj. 25.02.1967, Ivanjkovci 53, 2259 Ivanjkovci, ki je sprejem funkcije člana občinskega sveta s pisno izjavo zavrnil. Zaradi navedenega je mandat prešel na naslednjega kandidata z liste Zares - nova politika v volilni enoti št. 1, to je na Danico Zorec, roj. 02.01.1963, Gomila pri Kogu 9, 2276 Kog, ki je sprejem funkcije članice občinskega sveta s pisno izjavo zavrnila. Zaradi navedenega je mandat prešel na naslednjega kandidata z liste Zares - nova politika v volilni enoti št. 1, to je na Nives Petek, roj. 20.09.1970, Cerovec Stanka Vraza 31/a, 2259 Ivanjkovci. Številka: 041-3/2010 0001 29 Ormož, dne 21.07.2011 PREDSEDNICA OBČINSKE VOLILNE KOMISIJE mag. Nikolina GREGUREC l.r.