O Localis Uradno glasilo slovenskih občin Št. 46 Maribor, petek 11.9.2015 OBČINA CIRKULANE 628. Odlok o porabi proračunske rezerve Na podlagi 16. člena Statuta občine Cirkulane (Uradni glasilo slovenskih občin št. 1/07, 5/08, 9/15) in 49. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11-uradno prečiščeno besedilo, 110/11, ZDIU12) je občinski svet občine Cirkulane na 4. dopisni seji, dne 11.9.2015 sprejel ODLOK O PORABI PRORAČUNSKE REZERVE 1. člen Ta odlok ureja namen in višino porabe sredstev iz proračunske rezerve v letu 2015. 2. člen Sredstva proračunske rezerve se lahko v letu 2015 porabijo do višine 23.858 EUR za sanacijo plazu na LC 102151 Gradišča. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka : 007-44/2015 Datum : 11.9.2015 Občina Cirkulane Janez Jurgec, župan OBČINA MARKOVCI 629. Pravilnik o dodeljevanju pomoči za ohranjanje in razvoj kmetijstva ter podeželja v Občini Markovci za obdobje 2015 - 2020 Na podlagi 24. člena Zakona o kmetijstvu (Uradni list RS, št. 45/08, 57/12, 90/12-ZdZPVHVVR in 26/14) in 16. člena Statuta Občine Markovci (Uradni glasilo slovenskih ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XI občin, št. 15/06 in 26/09) je Občinski svet Občine Markovci, na 5. seji, dne 17. 6. 2015, sprejel PRAVILNIK O DODELJEVANJU POMOČI ZA OHRANJANJE IN RAZVOJ KMETIJSTVA TER PODEŽELJA V OBČINI MARKOVCI ZA OBDOBJE 2015 - 2020 I. Splošne določbe 1. člen (vsebina pravilnika) Ta pravilnik določa področja uporabe, pogoje ter vrste pomoči za mikro, mala in srednja podjetja, v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis in z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis v kmetijskem sektorju (v nadaljnjem besedilu: Uredba Komisije št. 1408/2013). 2. člen (način zagotavljanja sredstev) Sredstva za ohranjanje in razvoj kmetijstva ter podeželja za obdobje 2015 - 2020 v Občini Markovci (v nadaljevanju: občina) se zagotavljajo v proračunu občine. Višina sredstev se določi z odlokom o proračunu občine za tekoče leto. 3. člen (oblika pomoči) Sredstva za ukrepe po tem pravilniku se dodeljujejo v obliki denarnih nepovratnih sredstev v določeni višini za posamezne namene. 4. člen (izrazi) (1) Izrazi, uporabljeni v tem pravilniku, imajo naslednji pomen: • »kmetijski proizvodi« pomenijo proizvode, navedene v Prilogi 1 k Pogodbi, razen ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture, ki jih ureja Izdajatelj: Uredba Sveta (ES) št. 104/2000 z dne 17. decembra 1999, • »predelava kmetijskih proizvodov« pomeni vsak postopek na kmetijskem proizvodu, po katerem proizvod ostane kmetijski proizvod, razen dejavnosti na kmetiji, potrebnih za pripravo živalskega ali rastlinskega proizvoda za prvo prodajo, • »trženje kmetijskih proizvodov« pomeni imeti na zalogi ali razstavljati z namenom prodaje, ponujati za prodajo, dobavljati ali na kakršen koli drug način dajati na trg, razen prve prodaje primarnega proizvajalca prodajnemu posredniku ali predelovalcu ter vseh dejavnosti, s katerimi se proizvod pripravi za tako prvo prodajo; prodaja, ki jo opravi primarni proizvajalec končnemu potrošniku, se šteje za trženje, če se opravlja v ločenih, za to namenjenih prostorih, • »intenzivnost pomoči« pomeni bruto znesek pomoči, izražen kot odstotek upravičenih stroškov pred odbitkom davkov ali drugih dajatev, • »primarna kmetijska proizvodnja« pomeni proizvodnjo rastlinskih in živinorejskih proizvodov s seznama v Prilogi 1 k Pogodbi brez kakršnih koli nadaljnjih postopkov, ki bi spremenili naravo takih proizvodov, • »kmetijsko gospodarstvo« pomeni enoto, ki obsega zemljišče, objekte in naprave, ki se uporabljajo za primarno kmetijsko proizvodnjo, • »opredmetena sredstva« pomenijo sredstva, ki jih sestavljajo zemljišča, stavbe in obrati, stroji in oprema, • »neopredmetena sredstva« pomenijo sredstva, ki nimajo fizične ali finančne oblike, kot so patenti, licence, strokovno znanje ali druga intelektualna lastnina, • »enotno podjetje« pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja, b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovnega ali nadzornega organa drugega podjetja, c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu, d) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja samo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja. Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk (a) do (d) prvega pododstavka preko enega ali več drugih podjetij, prav tako velja za enotno podjetje. 5. člen (vrste pomoči in upravičenci) Za uresničevanje ciljev ohranjanja in razvoja kmetijstva in podeželja v občini se sredstva za izvajanje ukrepov usmerjajo preko naslednjih pravnih podlag in ukrepov: Pravna podlaga Ukrepi / upravičenci Uredba Komisije (EU) št. 1408/2013 Ukrepi: A. Naložbe na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo B. Pomoč za plačilo zavarovalnih premij Upravičenci: Kmetijska gospodarstva s sedežem na območju Občine Markovci -pravne in fizične osebe, ki se ukvarjajo s primarno proizvodnjo kmetijskih proizvodov s seznama v Prilogi 1 k Pogodbi, imajo v lasti oziroma zakupu kmetijska zemljišča, ki ležijo na območju Občine Markovci in so vpisana v register kmetijskih gospodarstev. Uredba Komisije (EU) št. 1407/2013 Ukrepi: C. Pomoč za zagotavljanje tehnične podpore na področju predelave in trženja, ter nekmetijskih dejavnosti na podeželju Č. Naložbe za opravljanje dopolnilnih dejavnosti na kmetijah Upravičenci: 1. Nosilci kmetijskih gospodarstev in člani kmetijskega gospodinjstva, ki imajo stalno bivališče na območju Občine Markovci ali so registrirani za opravljanje dopolnilne dejavnosti na kmetiji (Ukrep C in Ukrep Č). 2. Pravne osebe - društva, ki izvajajo izključno nepridobitno dejavnost na področju kmetijstva in se dodelijo upravičencem le za ukrepe, ki se izvajajo na območju Občine Markovci. Ostali ukrepi občine Ukrepi: D. Podpora delovanju nepridobitnih organizacij na področju kmetijstva UKREPI II. Pomoči, dodeljene po uredbi komisije (EU) št. 1408/2013 6. člen (splošne določbe) (1) Do pomoči po Uredbi Komisije (EU) št. 1408/2013 so upravičena le podjetja, ki so dejavna v primarni proizvodnji kmetijskih proizvodov, razen za: • pomoč, katere znesek je določen na podlagi cene ali količine proizvodov, danih na trg, • pomoč za dejavnosti, povezane z izvozom v tretje države ali države članice, in sicer pomoč, neposredno povezano z izvoženimi količinami, vzpostavitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo, • pomoč, ki se dodeli pod pogojem, da se domačim proizvodom pri uporabi daje prednost pred uvoženimi. (2) Če je vlagatelj dejaven v primarni proizvodnji kmetijskih proizvodov in tudi v enem ali več sektorjih oziroma ima druge dejavnosti, ki spadajo na področje uporabe Uredbe (EU) št. 1407/2013, se navedena uredba uporablja za pomoč, dodeljeno v zvezi s slednjimi sektorji ali dejavnostmi, če je na ustrezen način, na primer z ločitvijo dejavnosti ali stroškov, zagotovljeno, da primarna proizvodnja kmetijskih proizvodov ne prejema pomoči de minimis, dodeljene v skladu z navedeno uredbo. (3) Če je vlagatelj dejaven v primarni proizvodnji kmetijskih proizvodov ter v sektorju ribištva in akvakulture, se določbe Uredbe (EU) št. 717/2014 uporabljajo za pomoč, dodeljeno v zvezi s slednjim sektorjem, če je na ustrezen način, na primer z ločitvijo dejavnosti ali stroškov, zagotovljeno, da primarna proizvodnja kmetijskih proizvodov ne prejema pomoči de minimis, dodeljene v skladu z navedeno uredbo. (4) Skupni znesek vseh pomoči de minimis v kmetijstvu, ki se odobri in izplača istemu upravičencu oziroma enotnemu podjetju iz drugega odstavka 2. člena Uredbe Komisije (EU) št. 1408/2013, ne sme presegati 15.000 evrov v katerem koli obdobju treh proračunskih let. (5) Skupni znesek vseh pomoči de minimis v kmetijstvu, ki se odobri in izplača prejemniku oz. enotnemu podjetju iz drugega odstavka 2. člena Uredbe Komisije (EU) št. 1408/2013, ne sme presegati 15.000 evrov v katerem koli obdobju treh proračunskih let, ne glede na obliko in namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije. (6) Ne glede na določilo iz prejšnjega odstavka pa kumulativni znesek vseh pomoči de minimis v kmetijskem sektorju, v kateremkoli obdobju treh proračunskih let ne sme presegati nacionalne omejitve tretjega odstavka 3. člena Uredbe Komisije (EU) št. 1408/2013. (7) Do finančnih spodbud niso upravičeni tisti subjekti, ki nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do Občine Markovci ali do države. (8) Do sredstev za razvoj niso upravičena mikro, majhna in srednje velika enotna podjetja, ki so po Zakonu o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 13/14-uradno prečiščeno besedilo) v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji ter so kapitalsko neustrezna, kar pomeni, da je izguba tekočega leta skupaj s prenesenimi izgubami dosegla polovico osnovnega kapitala družbe. 7. člen (kumulacija) (1) Poleg pomoči de minimis po tej uredbi se v zvezi z istimi upravičenimi stroški istemu upravičencu oziroma enotnemu podjetju ne sme dodeliti še državna pomoč, če bi tako seštevanje povzročilo intenzivnost pomoči, ki bi presegala intenzivnost, določeno za posebne okoliščine vsakega primera v predpisih Unije. (2) Če je vlagatelj razen v kmetijski dejavnosti dejaven v enem ali več sektorjih ali opravlja dejavnosti, ki spadajo na področje uporabe Uredbe Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24.12.2013), se pomoč de minimis, dodeljena za dejavnosti v sektorju kmetijske proizvodnje, v skladu s to uredbo, lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno sektorjem ali dejavnostim v gospodarstvu, do zgornje meje, določene v Uredbi 1407/2013/EU, če je z ločitvijo dejavnosti ali stroškov zagotovljeno, da primarna proizvodnja kmetijskih proizvodov ne prejema pomoči de minimis, dodeljene v skladu z Uredbo 1407/2013/EU. (3) Če je vlagatelj razen v kmetijski dejavnosti dejaven v sektorju ribištva in akvakulture, se pomoč de minimis, dodeljena za dejavnosti v sektorju kmetijske proizvodnje, v skladu s to uredbo, lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno sektorju ribištva in akvakulture, do zgornje meje, določene v Uredbi Komisije (EU) št. 717/2014 z dne 27. junija 2014 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis v sektorju ribištva in akvakulture (Uradni list EU L 190/14 z dne 28. 6. 2014), če je z ločitvijo dejavnosti ali stroškov zagotovljeno, da primarna proizvodnja kmetijskih proizvodov ne prejema pomoči de minimis, dodeljene v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 717/2014. 8. člen UKREP A Naložbe na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo (1) Pomoči bodo dodeljene naložbam v opredmetena ali neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo. Naložbe morajo biti izvedene na območju Občine Markovci in se ohraniti vsaj dve (2) leti. (2) Cilji ukrepa: • izboljšanje splošne učinkovitosti in trajnosti kmetijskega gospodarstva, zlasti z zmanjšanjem stroškov proizvodnje ali izboljšanjem in preusmeritvijo proizvodnje; • izboljšanje naravnega okolja, higienskih razmer ali standardov za dobrobit živali, če zadevna naložba presega veljavne standarde Unije; • vzpostavljanje in izboljšanje infrastrukture, povezane z razvojem, prilagajanjem in modernizacijo kmetijstva, vključno z dostopom do kmetijskih zemljišč, komasacijo in izboljšanjem zemljišč, oskrbo in varčevanjem z energijo in vodo. (3) Upravičeni stroški: • gradnja, nakup, vključno z zakupom, ali izboljšanje nepremičnin, pri čemer je kupljeno zemljišče upravičeno le do 10 % skupnih upravičenih stroškov zadevne dejavnosti, • nakup ali zakup mehanizacije in opreme (rabljene ali nove)do tržne vrednosti sredstev, • splošni stroški na področju izdatkov iz točk (a) in (b), kot so plačila za storitve arhitektov, inženirjev in svetovalcev, plačila za storitve svetovanja z zvezi z okoljsko in ekonomsko trajnostjo, vključno s stroški za študije izvedljivosti; študije izvedljivosti ostanejo upravičen strošek tudi takrat, ko glede na njihove rezultate niso nastali nobeni odhodki v okviru točk (a) in (b), • pridobitev ali razvoj računalniške programske opreme ter pridobitev patentov, licenc, avtorskih pravic in blagovnih znamk. (4) Pomoč se ne dodeli za: • nakup proizvodnih pravic, pravic do plačila in letnih rastlin, • zasaditev letnih rastlin, • dela v zvezi z odvodnjavanjem, • nakup živali, • naložbe za skladnost z veljavnimi standardi Unije, • stroške, povezane z zakupnimi pogodbami, kot so marža zakupodajalca, stroški refinanciranja obresti, režijski stroški in stroški zavarovanja, • obratna sredstva. (5) Finančne določbe: • Bruto intenzivnost pomoči: • do 50 % zneska upravičenih stroškov, • znesek pomoči se ustrezno zniža, če bi z odobreno pomočjo presegli skupni znesek de minimis pomoči iz četrtega odstavka 6. člena Pravilnika. 9. člen UKREP B Pomoč za plačilo zavarovalnih premij (1) Predmet podpore je plačilo ali doplačilo zavarovalnih premij za zavarovanje pridelkov in živine, pri čemer pomoč: • ne ovira delovanja notranjega trga zavarovalniških storitev, • ni omejena na zavarovanje, ki ga ponuja eno samo zavarovalniško podjetje ali skupina podjetij, • ni pogojena s tem, da se zavarovalna pogodba sklene z zavarovalnico, ki ima sedež v Republiki Sloveniji. (2) Cilj ukrepa: • vključevanje čim večjega števila kmetij v sistem zavarovanj posevkov in plodov ter živali. (3) Splošni pogoji upravičenosti: • izpolnjevanje določil nacionalnega predpisa, ki ureja sofinanciranje zavarovalnih premij za zavarovanje kmetijske proizvodnje za tekoče leto. (4) Upravičeni stroški: Upravičeni stroški so stroški za zavarovalne premije za zavarovanje za kritje škode, nastale zaradi naravnih nesreč, slabih vremenskih razmer, ki jih je mogoče enačiti z naravnimi nesrečami, bolezni živali ali škodljivih organizmov na rastlinah, škode, ki jo povzročijo zaščitene živali, in drugih slabih vremenskih razmer. Zavarovanje lahko krije le stroške nadomestitev škode iz prejšnjega odstavka, pri čemer ne sme zahtevati ali določiti vrste ali količine prihodnjega pridelka. Pomoč se ne dodeli za: • tiste deleže pomoči, kot jih s predpisom o sofinanciranju zavarovalnih premij za zavarovanje kmetijske proizvodnje za tekoče leto določi Vlada Republike Slovenije. (5) Finančne določbe: • Višina sofinanciranja občine je razlika med višino sofinanciranja zavarovalne premije iz nacionalnega proračuna do 65 % upravičenih stroškov zavarovalne premije za zavarovanje zaradi naravnih nesreč, slabih vremenskih razmer, bolezni živali ali škodljivih organizmov na rastlinah ter zaščitenih živali in drugih slabih vremenskih razmer. • Znesek pomoči se ustrezno zniža, če bi z odobreno pomočjo presegli skupni znesek de minimis pomoči iz četrtega odstavka 6. člena Pravilnika. III. Pomoči, dodeljene po uredbi komisije (EU) št. 1407/2013 10. člen (splošne določbe) (1) Do de minimis pomoči v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 niso upravičena podjetja iz sektorjev: • ribištva in akvakulture, • primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, • predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih: a) če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, b) če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. (2) Pomoč ne bo namenjena izvozu oz. z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. (3) Pomoč ne bo pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi. (4) Pomoč ne sme biti namenjena za nakup transportnih sredstev, ki so namenjena prevozu oseb in tovora v cestnem prometu. (5) Do finančnih spodbud niso upravičeni tisti subjekti, ki nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do Občine Markovci ali do države. (6) Do sredstev za razvoj niso upravičena mikro, majhna in srednje velika enotna podjetja, ki so po Zakonu o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 13/14-uradno prečiščeno besedilo) v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji ter so kapitalsko neustrezna, kar pomeni, da je izguba tekočega leta skupaj s prenesenimi izgubami dosegla polovico osnovnega kapitala družbe. (7) Skupna vrednost pomoči, dodeljena istemu upravičencu (enotnemu podjetju) na podlagi pravila »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24.12.2013) ne sme preseči 200.000,00 EUR (v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prevozu, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000,00 EUR) v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko in namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije. 11. člen (kumulacija) (1) Pomoč de minimis se ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za financiranje tveganja, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči. (2) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredba Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, določene v uredbi št. 360/2012. (3) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredba Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z drugimi uredbami de minimis do ustrezne zgornje meje (200.000 oz 100.000 EUR). 12. člen UKREP C Pomoč za zagotavljanje tehnične podpore na področju predelave in trženja, ter nekmetijskih dejavnosti na podeželju (1) Pomoč krije dejavnosti poklicnega usposabljanja in pridobivanja strokovnih znanj, vključno z usposabljanji, delavnicami in inštruiranjem, ter predstavitvene dejavnosti in dejavnosti informiranja na področju predelave in trženja, ter nekmetijskih dejavnosti na podeželju. (2) Upravičeni stroški: Pomoč krije naslednje upravičene stroške: • stroške organizacije poklicnega usposabljanja, dejavnosti pridobivanja strokovnih znanj, vključno z usposabljanji, delavnicami in inštruiranjem, ter stroške predstavitvenih dejavnosti ali dejavnosti informiranja, • stroške potovanja, nastanitve in dnevnic udeležencev, • organizacije tekmovanj, sejmov ali razstav ter udeležbe na njih, • publikacije, katerih cilj je ozaveščanje širše javnosti o predelavi in trženju ter nekmetijskih dejavnostih na območju občine Pomoč krije naslednje upravičene stroške za organizacijo tekmovanj, sejmov in razstav ter udeležbo na njih: • stroške udeležbe, • potne stroške, • stroške publikacij in spletnih mest, v katerih je dogodek napovedan, • najemnine razstavnih prostorov in stojnic ter stroške njihove postavitve in razstavljanja. (3) Finančne določbe: bruto intenzivnost pomoči: • pomoč lahko krije do 100% upravičenih stroškov 13. člen Ukrep Č Naložbe za opravljanje dopolnilne dejavnosti na kmetijah (1) Z ukrepom želimo ustvariti pogoje in možnosti za ustvarjanje novih delovnih mest ter realizacijo poslovnih idej članov kmečkega gospodinjstva. Namenjen je naložbam, ki so potrebne za začetek opravljanja dopolnilne dejavnosti ali za posodobitev in modernizacijo že obstoječe dopolnilne dejavnosti. (2) Predmet podpore: Predmet sofinanciranja so naložbe za sledeče vrste namenov: • predelava primarnih kmetijskih pridelkov, • prodaja kmetijskih pridelkov in izdelkov s kmetij, • turizem na kmetiji, • dejavnost, povezana s tradicionalnimi znanji na kmetiji, storitvami oziroma izdelki. (3) Splošni pogoji upravičenosti: • upravičenci morajo izpolnjevati vse pogoje za opravljanje dopolnilne dejavnosti, določene v javnem razpisu, skladno z veljavno zakonodajo in Uredbo o dopolnilnih dejavnostih na kmetiji (Uradni list RS, št. 12/14), • dejavnost se mora opravljati v okviru dopolnilne dejavnosti na kmetiji še vsaj dve (2) leti po zaključeni investiciji. (4) Upravičeni stroški: • gradbena in obrtniška dela, • stroški nakupa opreme, vključno z računalniško opremo, • stroški promocije, • splošni stroški, povezani s pripravo in izvedbo projekta. (5) Finančne določbe: bruto intenzivnost pomoči • do 50% upravičenih stroškov. IV. Druge pomoči 14. člen Ukrep D Podpora delovanju nepridobitnih organizacij na področju kmetijstva (1) Občina lahko sofinancira programe na področju kmetijstva, ki ne predstavljajo državnih pomoči. (2) Cilj podpore je spodbujanje delovanja in povezovanja zainteresiranih ljudi na podeželju, v okviru nevladnih in nepridobitnih oblik sodelovanja kmetov v društvih, povezanih s kmetijstvom (in gozdarstvom), ki s svojim delovanjem prispevajo k razvoju in ohranjanju kmetijstva ter poseljenosti podeželja. (3) Upravičeni stroški: • sofinancirajo se programi dela društev s področja kmetijstva, ki so neprofitna in se ne ukvarjajo s pridobitno dejavnostjo, • materialni stroški delovanja, • vlaganja v opremo potrebno za delovanje društva, • prireditve (org. razstave, materinskega dne), ki jih izvaja društvo, • izdajanje društvenega glasila, ter druge dejavnosti društva. (4) Upravičenci do pomoči: • pravne osebe - društva, ki izvajajo izključno nepridobitno dejavnost na področju kmetijstva in se dodelijo upravičencem le za ukrepe, ki se izvajajo na območju Občine Markovci. Proračunska sredstva se upravičencem dodeljujejo v obliki dotacije. (5) Pogoji za pridobitev sredstev: • vloga, • dejavnost društva mora potekati na območju Občine Markovci, • seznam članov društev. V. Merila in kriteriji 15. člen Merila in kriteriji za dodeljevanje pomoči po tem pravilniku bodo podrobneje določena v javnem razpisu. VI. Način dodeljevanja pomoči 16. člen (1) Pomoči se bodo dodeljevale na podlagi predhodno izvedenega javnega razpisa, objavljenega na krajevno običajen način, skladno s pogoji in po postopku, določenem v veljavnih predpisih. (2) V javnem razpisu se opredelijo posamezni ukrepi in višina razpoložljivih sredstev, kot to določa odlok o proračunu občine za tekoče leto. (3) Postopek javnega razpisa za dodelitev sredstev vodi komisija, ki jo s sklepom imenuje župan. Komisijo sestavljajo predsednik in dva člana. 17. člen Občina bo od prejemnika pomoči pred dodelitvijo sredstev pridobila pisno izjavo o: 1. vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je upravičenec oziroma enotno podjetje prejelo na podlagi uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu, 2. drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške 3. seznam podjetij, s katerimi je lastniško povezan, tako da se preveri skupen znesek že prejetih de minimis pomoči za vsa, z njim povezana podjetja, 4. zagotovila, da z dodeljenim zneskom pomoči »de minimis«, ne bo presežena zgornja meja de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih. 18. člen (1) Medsebojne obveznosti med občino in upravičencem se uredijo s pogodbo. V pogodbi bo občina, v primeru ukrepov A in B, upravičenca obvestila, da se pomoč dodeljuje v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis v kmetijskem sektorju (Uradni list EU L 352, 24.12.2013), oziroma v primeru ukrepov C in Č, da se pomoč dodeljuje v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24.12.2013). (2) Pred sklenitvijo pogodbe bo občina, po predlogu komisije, upravičencu izdala odločbo o višini odobrenih sredstev in upravičenih stroških za posamezen ukrep in namen. (3) Zoper odločitev iz prejšnjega odstavka lahko upravičenec vloži pritožbo županu v roku 8 dni od prejema odločbe. Odločitev župana je dokončna. (4) Pomoč se šteje za dodeljeno (datum dodelitve pomoči)z dnem sklenitve pogodbe med občino in upravičencem. VII. Evidence 19. člen Evidence o individualni pomoči de minimis se hranijo 10 poslovnih let od datuma dodelitve pomoči. Evidence o shemi pomoči de minimis se hranijo 10 poslovnih let od datuma, ko je bila dodeljena zadnja individualna pomoč v okviru take sheme. VIII. Nadzor in sankcije 20. člen (1) Nadzor nad namensko porabo sredstev opravlja komisija, ki jo imenuje župan. (2) V primeru nenamenske porabe sredstev, pridobljenih po tem pravilniku, neporavnanih vseh obveznosti zaradi sklepa Komisije o razglasitvi pomoči za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom, in drugih nepravilnosti oziroma zavajajočih izjav mora prejemnik sredstva vrniti v celoti s pripadajočimi zakonskimi obrestmi. Prejemnik izgubi tudi pravico do pridobitve drugih sredstev po tem pravilniku za naslednji dve leti. IX. Končni določbi 21. člen Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o dodeljevanju državnih pomoči in ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Markovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 23/07 in 19/14). 22. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in se uporablja za programsko obdobje 2015 - 2020. Številka : 007-0004/2015 Datum : 17.6.2015 Občina Markovci Milan Gabrovec, župan OBĆINA RUŠE 630. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o predkupni pravici na območju Občine Ruše Na podlagi 85. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št.110/02,8/03 - popr.,58/03- ZZK-1,33/07-ZPNačrt,108/09- ZGO-1C in 80/10 - ZUPUDPP) in 14. člena Statuta Občine Ruše (Uradno glasilo slovenskih občin št. 25/11 in 34/12), je Občinski svet Občine Ruše na 7. seji, dne 10.9.2015, sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O PREDKUPNI PRAVICI NA OBMOČJU OBČINE RUŠE 1. člen S tem odlokom se sprejmejo spremembe in dopolnitve Odloka o predkupni pravici na Območju Občine Ruše, objavljenega v MUV št. 9/06, Odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o predkupni pravici na območju Občine Ruše, objavljenega v MUV št. 31/06, Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o predkupni pravici na območju Občine Ruše, objavljenega v MUV št. 5/08 ter Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o predkupni pravici na območju Občine Ruše, objavljenega v MUV št. 12/10 (odlok z dosedanjimi spremembami in dopolnitvami je v nadaljevanju poimenovan: »odlok«). 2. člen V prvi alineji točke A 3. člena odloka se črtajo parcele št. »102, 101/1, 79/2, 108, 109, 73/1, 78/1, 110 in 67/1«, na koncu alineje se pred podpičjem dodajo naslednje parcelne št.: »61/14, 61/15, 79/14, 78/10 in 79/15«. 3. člen V naslovu točke B 3. člena odloka se med besedi »POSLOVNE CONE« vrine besedilo: »OZ. INDUSTRIJSKE«. Na koncu prve alineje iste točke 3. člena odloka se za številko 399/3 doda besedilo »ter 356, 360, 367, 370, 344/3, 349/4, 357/1, 357/10, 357/11, 357/12, 357/13, 357/14, 357/15, 357/16, 357/17, 357/18, 357/19, 357/2, 357/20, 357/21, 357/23, 357/24, 357/25, 357/26, 357/28, 357/29, 357/3, 357/30, 357/31, 357/5, 357/6, 357/7, 357/8, 357/9, 364/4, 366/2, 368/1, 368/2, 368/3, 368/4, 372/1, 374/7, 374/9, 397/3, 413/3, 421/3;«. Na koncu druge alineje iste točke se za številko 379 doda besedilo: »ter 32, 41, 44, 47, 49, 53, 54, 59, 62, 66, 71, 73, 79, 80, 81, 82, 83, 86, 87, 92, 93, 95, 96, 97, 100, 101, 102, 104, 105, 107, 110, 112, 114, 115, 116, 117, 118, 121, 123, 128, 130, 131, 132, 143, 144, 145, 147, 156, 106/10, 106/11, 106/12, 106/14, 106/15, 106/16, 106/17, 106/18, 106/19, 106/2, 106/20, 106/21, 106/22, 106/23, 106/24, 106/25, 106/26, 106/27, 106/4, 106/5, 106/8, 106/9, 108/3, 108/4, 108/5, 108/6, 108/7, 108/8, 109/1, 109/2, 109/3, 109/4, 109/5, 109/7, 109/8, 111/10, 111/3, 111/4, 111/5, 111/6, 111/7, 111/9, 113/1, 113/4, 113/5, 113/6, 113/7, 119/1, 119/2, 120/10, 120/11, 120/12, 120/13, 120/14, 120/15, 120/16, 120/3, 120/4, 120/5, 120/6, 120/7, 120/8, 120/9, 122/2, 122/4, 122/5, 122/7, 122/8, 124/2, 124/3, 124/5, 125/1, 125/2, 126/1, 126/2, 127/1, 127/2, 129/1, 129/2, 129/3, 135/1, 135/2, 138/2, 150/1, 150/2, 151/4, 152/2, 152/4, 152/5, 152/6, 152/8, 152/9, 153/4, 155/4, 157/2, 158/5, 169/3, 169/4, 1830/12, 1831/12, 1831/14, 1831/15, 1831/16, 1831/17, 1831/18, 1831/19, 1831/20, 1831/4, 1831/5, 1831/6, 1831/9, 36/2, 38/1, 38/2, 38/3, 38/4, 38/5, 38/6, 38/7, 38/8, 39/1, 39/2, 39/3, 42/1, 42/12, 42/14, 42/15, 46/1, 46/3, 46/4, 50/3, 55/1, 55/2, 55/3, 55/4, 56/4, 56/5, 56/6, 56/7, 57/2, 57/3, 57/4, 58/1, 58/2, 60/2, 60/3, 60/4, 60/5, 60/6, 60/7, 60/8, 60/9, 61/2, 61/3, 61/4, 61/5, 63/1, 63/2, 64/3, 64/5, 64/6, 64/7, 64/8, 64/9, 65/2, 65/3, 65/4, 65/5, 67/1, 67/2, 67/3, 68/1, 68/2, 68/3, 69/1, 69/2, 69/3, 70/10, 70/2, 70/4, 70/5, 70/6, 70/7, 70/8, 70/9, 72/1, 72/2, 72/3, 72/4, 72/5, 72/6, 74/1, 74/2, 74/3, 75/10, 75/11, 75/12, 75/13, 75/14, 75/15, 75/16, 75/17, 75/18, 75/19, 75/2, 75/20, 75/21, 75/4, 75/5, 75/6, 75/7, 75/8, 75/9, 76/10, 76/2, 76/4, 76/5, 76/6, 76/7, 76/8, 76/9, 84/1, 84/2, 84/3, 84/3, 85/10, 85/11, 85/3, 85/4, 85/5, 85/6, 85/7, 85/8, 85/9, 89/1, 89/2, 89/3, 89/4, 90/10, 90/11, 90/12, 90/13, 90/14, 90/15, 90/16, 90/18, 90/19, 90/2, 90/20, 90/21, 90/22, 90/23, 90/24, 90/25, 90/26, 90/27, 90/29, 90/3, 90/30, 90/31, 90/32, 90/33, 90/34, 90/35, 90/36, 90/37, 90/38, 90/39, 90/4, 90/40, 90/6, 90/7, 90/8, 90/9, 91/2, 91/3, 94/1, 94/2, 94/3, 94/4, 98/2, 98/3, 98/4, 98/5, 99/1, 99/2, 99/3;«. V isti točki 3. člena odloka se doda zadnja alineja z besedilom: »- v K.O. Smolnik na parcelah št.: *8/1, *9, *94, 1813/2, 204/10, 204/8, 204/9, 206/4, 206/5, 217/3, 217/4 in 799/17;«. 4. člen Na koncu prve alineje točke C 3. člena odloka se za številko 269/2 doda besedilo », 832, 833, 835, 846, 847, 351/1, 351/2, 362/2, 831/1, 831/2, 831/3, 834/1, 834/2, 926/2, 926/3, 962/2;«. 5. člen Na koncu druge alineje točke D 3. člena odloka se črta beseda "ter", za številko 625 se doda besedilo: », 981, 982, 991, 994, 962/5, 962/6, 971/1, 978/2, 984/1, 984/2, 992/2 ter«. 6. člen V odloku se črta naslednje besedilo oz. naslednje parcelne številke: • v prvi alineji točke C 3. člena odloka številka 1807; • v tretji alineji točke C 3. člena odloka številke 634, 496/18, 497; • v četrti alineji točke C 3. člena odloka številka 452/2; • v drugi alineji točke D 3. člena odloka številka 750, 751; • celotna tretja alineja točke D 3. člena odloka; • besedilo "za gradnjo oz. vzdrževanje čistilnih naprav, kolektorjev in omrežja kanalizacije" iz prvega odstavka točke G 3. člena odloka; • v prvi alineji točke G 3. člena odloka številki *17/2 in *17/3; • v drugi alineji točke G 3. člena odloka številke 113/3, 291/14, 291/15,291/16, 434/6, 455/3, 607/1, 700/9, 719/3 in 726/1; • v peti alineji točke G 3. člena odloka številke 597, 688, 692, 770, 805, 870, 943, 1340, 1351, 1498, 1541, 1543, 1692, 2048, 1260/4, 1263/1, 1263/3, 1267/6, 1271/19, 1271/20, 1271/21, 1487/2, 1693/2, 1695/2, 602/13, 606/1, 621/2, 735/1, 756/1, 755/3, 768/13, 769/2, 926/1, 1424, 1843, 1397/1, 1487/3, 1502/3, 312, 159/9, 159/11, 1830/4, 1830/5, 329/2, 1275/31 in 1199/19; • v zadnji alineji iste točke parcela 48/7. V prvi alineji točke E 3. člena odloka se pred številko 1596 vrine številka "1641/2". V četrti alineji točke G 3. člena odloka se na koncu za številko 190/9 doda besedilo "ter 48/7". Črtajo se naslednje podvojene parcelne številke v odloku: • v prvi alineji točke C 3. člena odloka številka 326; • v tretji alineji iste točke številka 542/7; • v prvi alineji točke G 3. člena številka 15/2; • v drugi alineji iste točke številke 283/2, *153, *88, *87, *89, 374/14, *153, *85, *84, 735/1; • v peti alineji iste točke številke 755/1, 768/13, 1830/6, 50/4; • v sedmi alineji iste točke številke 250, 308. 7. člen V 6. členu odloka se doda nov stavek v besedilu: »Seznam parcel za predmetne (četrte) spremembe in dopolnitve odloka je povzet po katastru z 2.4.2015, ki ga vodi GURS.«. 8. člen Ostala vsebina odloka ostane nespremenjena. 9. člen Ta odlok se objavi v uradnem glasilu in prične veljati osmi dan po objavi. Številka : 007-0006/2015 Datum : 10.9.2015 Občina Ruše Uroš Razpet, župan 631. Pravilnik o sofinanciranju posebnih skupin v Občini Ruše (upokojenska društva, veteranska društva in druga programsko sorodna društva) Na podlagi 2. in 7. člena Zakona o javnih financah (RS, št. 11/11-UPB, 14/13-popr., 101/13 z vsemi dopolnitvami in spremembami), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Ur. l. RS, št. 94/07-UPB, 76/08, 79/09, 51/10 in 40/12-ZUJF z vsemi dopolnitvami in spremembami) in 14. člena Statuta Občine Ruše (UGSO, št. 25/2011, 34/2012) je Občinski svet Občine Ruše na svoji 7. redni seji, dne 10. 9. 2015 sprejel PRAVILNIK O SOFINANCIRANJU POSEBNIH SKUPIN V OBČINI RUŠE (UPOKOJENSKA DRUŠTVA, VETERANSKA DRUŠTVA IN DRUGA PROGRAMSKO SORODNA DRUŠTVA) I. Splošne določbe 1. člen (splošne določbe) S tem pravilnikom se določajo pogoji, postopki in merila za sofinanciranje posebnih skupin iz proračuna Občine Ruše. Za posebne skupine po tem pravilniku se štejejo upokojenska društva, veteranska društva in druga programsko sorodna društva. 2. člen (finančna sredstva) Dodelitev finančnih sredstev za sofinanciranje programov posebnih skupin se izvede na podlagi sprejetega proračuna, v katerem se določijo: 1. sredstva za sofinanciranje programov in delovanje upokojenskih društev, 2. sredstva za sofinanciranje programov in delovanje veteranskih in drugih programsko sorodnih društev, 3. člen (opredelitev pojmov) Opredelitev pojmov po tem pravilniku: • program (dejavnost) je kontinuirano izvajanje in koordiniranje aktivnosti skozi celo leto - vsaj enkrat tedensko devet mesecev v letu, ob zaključku obvezna predstavitev dejavnosti širši javnosti (prireditev, razstava, delavnica, življenje z naravo ipd.); • stroški delovanja izvajalcev programov so ne programski stalni stroški za izvedbo njihove dejavnosti (stroški najemnine, komunalnih storitev, energije, vode, pisarniškega materiala, stroškov dela). 4. člen (vsebina programov) Po tem pravilniku se sofinancirajo programi, katerih nosilci in izvajalci so prijavljena društva in ki vsebujejo naslednje vsebine: 1. prostovoljno delo; 2. rekreativno preživljanje prostega časa; 3. domoljubna vzgoja; 4. ohranjanje in obujanje tradicije; 5. strokovna vzgoja članov; 6. programi druženj; 7. spodbujanje k strpnosti, nenasilju. 5. člen (pogoji za kandidiranje) Pravico do kandidiranja programov po tem pravilniku imajo neprofitne organizacije, društva in zveze s sedežem v Občini Ruše, katerih delovanje je širšega javnega pomena in niso financirana iz katerega koli drugega vira občine Ruše. Izvajalci programov morajo izpolnjevati naslednje pogoje: • so registrirani za opravljanje dejavnosti oz. so njihovi programi po presoji strokovne komisije v javnem interesu Občine Ruše; • imajo urejeno evidenco o članstvu, • -imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničevanje načrtovanih programov, • majo izdelano finančno konstrukcijo, iz katere so razvidni prihodki in odhodki izvajanja programov (delež lastnih sredstev, delež javnih sredstev, delež sredstev uporabnikov in delež drugih sredstev), • imajo sedež na območju Občine Ruše, • prijavljajo program, ki je predmet razpisa, • vsako leto občinski upravi dostavijo poročilo o realizaciji programa za preteklo leto. II. Postopek dodeljevanja sredstev 6. člen (razpis) Finančna sredstva se izvajalcem dodelijo na podlagi javnega razpisa, ki se objavi na spletni strani Občine Ruše. Razpisni rok se časovno prilagaja postopku priprave in sprejemanja občinskega proračuna. Vrednost sofinanciranja programov in stroškov delovanja izvajalcev programov je odvisna od vsakoletnih razpoložljivih sredstev v občinskem proračunu. Objava javnega razpisa mora vsebovati: • navedbo naročnika (naziv, sedež); • predmet javnega razpisa; • navedbo izvajalcev, ki se lahko prijavijo na javni razpis; • pogoje, kijih morajo izpolnjevati izvajalci; • višino sredstev, ki so na razpolago za predmet javnega razpisa; • navedbo podlag meril in kriterijev za vrednotenje programov; • določitev obdobja, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva; • • kraj, čas in osebo, pri kateri lahko zainteresirani dobijo informacije in dvignejo razpisno dokumentacijo; • rok, do katerega morajo biti predložene vloge; • način dostave vlog; • rok, v katerem bodo predlagatelji obveščeni o izidu razpisa. 7. člen (strokovna komisija) Postopek izbora izvajalcev programa posebnih skupin se izvede preko javnega razpisa. Vodi ga tričlanska komisija, ki jo s sklepom imenuje župan. Sestavi jo iz strokovnih delavcev občinske uprave in člana odbora za družbene dejavnosti. Mandat komisije sovpada z mandatom občinskega sveta. Člani komisije izmed sebe imenujejo predsednika, ki sklicuje in vodi seje. Komisija pregleda vloge, jih oceni ter pripravi predlog sofinanciranja popolnih vlog v skladu z določili tega pravilnika. Na sejah komisije se piše zapisnik. Administrativne in druge operativne naloge za komisijo opravlja občinska uprava. 8. člen (razpisna dokumentacija) Razpisno dokumentacijo pripravi občinska uprava. V razpisni dokumentaciji morajo biti navedeni vsi potrebni podatki, ki bodo omogočili izvajalcu izdelati popolno vlogo za dodelitev sredstev. Prav tako morajo biti v razpisni dokumentaciji navedeni vsi pogoji, ki jih mora izpolnjevati izvajalec, da se uvrsti v izbor za dodelitev sredstev. Razpisna dokumentacija mora vsebovati: • tekst objave javnega razpisa; • kriterije in merila za vrednotenje vlog; • vzorec pogodbe; • navedbo potrebnih dokumentov, ki jih mora izvajalec predložiti kot dokazilo, da izpolnjuje pogoje za kandidiranje in daje upravičen do sredstev; • navedbo o tem, kdo s sklepom odloči o dodelitvi sredstev in kdo o pritožbi zoper sklep. 9. člen (vloga) Vloga izvajalca, ki se prijavlja na razpis, mora biti predložena v zaprti kuverti in biti označena z »Ne odpiraj - vloga na razpis za sofinanciranje programov posebnih skupin«. Sprejemna pisarna občine vsako prejeto vlogo označi z datumom in uro prispetja. 10. člen (odpiranje prejetih vlog) Odpiranje prejetih vlog za dodelitev sredstev vodi komisija in se izvede v roku, ki je določen v razpisu. Odpiranje vlog ni javno. Odpirajo se samo v roku dostavljene vloge, ki so pravilno označene in v vrstnem redu, kot so bile predložene. O odpiranju vlog mora komisija voditi zapisnik, ki vsebuje: 1. naslov, prostor in čas odpiranja; 2. predmet javnega razpisa; 3. imena navzočih članov komisije; 4. imena oziroma nazive vlagateljev vlog po vrstnem redu odpiranja vlog; 5. ugotovitve o popolnosti vlog; 6. navedbe vlagateljev, ki niso dostavili popolne vloge. Ugotavljanje popolnosti vlog zajema ugotavljanje, ali so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti in izpolnjeni vsi formalni podatki o društvu v splošnem obrazcu ali niso priloženi zahtevani dokumenti. Vloga, ki ni formalno popolna (niso izpolnjene vse rubrike oz. niso priloženi zahtevani dokumenti), se lahko dopolni v roku 3 dni od prejema pisnega poziva za dopolnitev. Nepopolnih vlog komisija po preteku tega roka ne obravnava in jih s sklepom zavrže. Prav tako zavrže vse vloge, ki so prispele po roku za oddajo vlog. Zapisnik o odpiranju in ugotavljanju popolnosti vlog podpišejo predsednik in člani komisije. 11. člen (strokovni pregled in ocenitev vlog) Komisija opravi strokovni pregled popolnih vlog ter jih oceni na podlagi pogojev in meril, ki so navedena v tem pravilniku. Komisija mora o opravljanju strokovnega pregleda popolnosti vlog in njihovem ocenjevanju voditi zapisnik. Na podlagi ocene vlog komisija pripravi predlog izbora izvajalcev (prejemnikov sredstev) in predlog višine sredstev, ki se namenijo za sofinanciranje izvedbe programa izvajalca. Predlog komisije se predloži direktorju občinske uprave. Le-ta izda enotni sklep o izboru v skladu s predlogom komisije. Enotni sklep o izboru se posreduje vsem prijaviteljem programov. Po pravnomočnosti enotnega sklepa o izboru se vsem izvajalcem pošlje v podpis pogodba. Rok za podpis se določi v pozivu za podpis pogodbe. Če prejemnik v določenem roku od prejema pogodbe le te ne podpiše, se šteje da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev. 12. člen (obvestilo o ne izboru) Občinska uprava v roku, ki je naveden v razpisu obvesti vse vlagatelje, ki niso bili izbrani. 13. člen (pritožbeni postopek in pogodba) V 8 dneh od prejema enotnega sklepa izvajalci lahko vložijo pritožbo pri županu Občine Ruše. V pritožbi je potrebno natančno opredeliti razloge, zaradi katerih je pritožba vložena. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vloge. Župan mora o pritožbi odločitvi v roku 60 dni s sklepom. 14. člen (pogodba) Na podlagi pravnomočno izdanih sklepov se z izvajalci sklene pogodba o sofinanciranju. Obvezne sestavine pogodbe so: • naziv in naslov občine in izvajalca; • namen, za katerega so sredstva dodeljena; • višina dodeljenih sredstev; • terminski plan porabe sredstev; • način nadzora nad namensko porabo sredstev: • možnost, da občinska uprava ali drug pristojni organ kadarkoli preverja namensko porabo sredstev; • dostava zahtevkov za nakazilo sredstev (račun, potrdilo o plačilu, poročilo o izvedbi projekta); • določilo, da mora izvajalec ob nenamenski porabi sredstev, sredstva vrniti v proračun skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi; • določilo, da mora prejemnik obrazložiti in utemeljiti podaljšanje roka porabe sredstev glede na predvideni terminski plan, ker v nasprotnem primeru izgubi pravico do nadaljnje porabe sredstev; • druge medsebojne pravice in obveznosti. 15. člen (dokazila o izvajanju pogodbe) Občina spremlja namensko porabo sredstev in pričakovane dosežke: • z dokazili, ki jih mora izvajalec priložiti k zahtevkom za nakazila, • z možnostjo, da kadarkoli preveri namensko porabo sredstev, • s poročili o poteku izvedbe letnega programa in porabi sredstev in foto dokumentacijo prireditve. 16. člen (vrsta stroškov sofinanciranja) Sredstva, ki se razdelijo na podlagi določil tega pravilnika, so namenjena sofinanciranju upravičenih stroškov delovanja oz. izvajanja programa društva. Kot upravičeni stroški se štejejo stroški dela, stroški dodatnega usposabljanja in nagrade v zvezi z delom prostovoljcev, strokovno gradivo za izvedbo programa, stroški najemnin, stroški računovodskih in finančnih storitev, komunalnih storitev, električne energije in ogrevanja, pisarniškega materiala. Predmet sofinanciranja niso stroški zagotavljanja osnovnih pogojev za delo izvajalca-investicije. 17. člen (enkratno sofinanciranje) Programi, ki jih občina sofinancira iz razpisa za sofinanciranje programov posebnih skupin, ne smejo biti financirani še iz katerega koli drugega vira občine Ruše. 18. člen (nenamenska poraba sredstev) Izvajalci programov so dolžni izvajati program v skladu s prijavo na razpis in tem pravilnikom ter sredstva porabiti le za namene, določene v pogodbi. Če se ugotovi nenamenska poraba sredstev s strani izvajalcev programov, se sofinanciranje takoj ustavi, že prejeta sredstva pa mora izvajalec vrniti v občinski proračun skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi. Če prejemnik sredstev ne vrne v določenem roku, se izvede postopek izterjave. Izvajalec zoper katerega je uveden postopek izterjave, ne more kandidirati za sredstva na naslednjem javnem razpisu občine. III. Kriteriji, merila in višina sofinanciranj programov 19. člen (kriteriji in merila ocenjevanja) Kriteriji in merila za ocenjevanje vlog izvajalcev vsebujejo: 1. splošne kriterije in merila za delovanje; 2. posebne kriterije in merila za programe; Vloge izvajalcev se ocenjujejo po splošnih in posebnih kriterijih in merilih. 20. člen (splošni in posebni kriteriji in merila) I. Komisija bo za sofinanciranje stroškov delovanja izvajalcev projektov vrednotila le tiste vloge izvajalcev, iz katerih izhaja, da je njihov sedež na območju Občine Ruše. _ Upoštevani bodo naslednji SPLOŠNI KRITERIJI: • število članov s plačano članarino izvajalca - za vsakega člana 1 točka; • število izvedenih projektov v preteklem letu s priloženimi dokazili o izvedbi - za vsak projekt 1 točka; • višina dodeljenih točk posameznemu izvajalcu za izvedbo projektov v letu razpisa - skupno število točk vseh ovrednotenih projektov. Sredstva za namen delovanja se delijo s seštevkom vseh točk. Tako dobljena vrednost točke se pomnoži s seštevkom vseh točk, ki jih posamezni izvajalec pridobi po merilih iz tega člena. Višina sredstev za ta namen ne sme presegati 80% dejanskih stroškov delovanja izvajalca. II. Komisija pri vrednotenju prispelih vlog za vsak projekt posebej upošteva naslednje POSEBNE KRITERIJE in merila: 1. PREGLEDNOST • cilji programa so točno določeni - 5 točk; • cilji programa so delno razvidni - 3 točke; • cilji programa niso razvidni - 0 točk. 2. ŠTEVILO UDELEŽENIH ČLANOV V PROJEKTU • nad 30 udeleženih članov - 5 točk; • od 16 do 30 udeleženih članov - 3 točke; • do 15 udeleženih članov-1 točka. 3. CILJNA POPULACIJA • projekti vključujejo ciljno populacijo vseh starostnih obdobij - 5 točk; • projekti vključujejo ciljno populacijo nad 60 let starosti - 3 točke; 4. DELEŽ LASTNIH SREDSTEV ZA IZVEDBO PROJEKTOV • nad 80 % - 5 točk; • od 65 % do 80% - 3 točke; • do 51 % do 65 % -1 točka. 5. VKLJUČENOST V PROJEKTE • projekti vključujejo člane z območja Občine Ruše - 5 točk; • projekti vključujejo člane z območja Upravne enote Ruše - 3 točke; • projekti vključujejo tudi ali samo člane izven območja Upravne enote Ruše - 1 točka; 21. člen (izračun števila točk) Pri društvih, ki imajo sedež dejavnosti v Občini Ruše se izračuna skupno število točk po splošnem kriteriju z upoštevanjem deleža števila članov iz Občine Ruše z vsemi člani društva. S tako dobljenim deležem se pomnoži število točk društva po izvedeni ocenitvi po splošnem kriteriju (20. člen pravilnika) prijavljenega programa. Pri posebnem kriteriju se delež občanov pri določitvi seštevka točk ne upošteva. Pridobljena podatka sta končno število točk, ki ga društvo prejme za program in delovanje. 22. člen (višina sofinanciranja) Pri izračunu vrednosti točke se razpisana sredstva razmejijo na 70% za namen delovanja in na 30% za namen programa. Vrednost točke se izračuna posebej za programe in posebej za delovanje. Seštejejo se vse ocenjene vloge za posamezni namen. Seštevek točk se deli z višino razpisanih in razmejenih sredstev za posamezni namen. Tako izračunana vrednost točke za posamezni namen se nato pomnoži s številom točk vsakega prijavljenega programa. Seštevek sredstev za namen delovanja in za namen programa predstavlja končno višino sredstev, ki jo prijavitelj prejme za prijavljeni program. Prijavljeni programi lahko s strani občine Ruše prejmejo največ 80% sredstev za predvidene stroške programa. IV. Končne določbe 23. člen (veljavnost) Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. 1. 2016 dalje. Številka : 007-0005/2015 Datum : 10.9.2015 Občina Ruše Uroš Razpet, župan 632. Sklep o financiranju političnih strank v Občini Ruše Na podlagi 26. člena Zakona o političnih strankah (Ul. RS št. 100/05 - uradno prečiščeno besedilo, 103/07, 99/13 in 46/14) ter 14. člena Statuta Občine Ruše (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 25/2011, 34/2012) Občinski svet Občine Ruše na 7. redni seji dne, 10. 9. 2015 sprejme SKLEP O FINANCIRANJU POLITIČNIH STRANK V OBČINI RUŠE 1. člen Politična stranka, ki je kandidirala kandidatke oz. kandidate na lokalnih volitvah v Občinski svet Občine Ruše, se dodelijo sredstva iz proračuna Občine Ruše sorazmerno številu glasov volivcev, ki jih je dobila na volitvah, če je dobila najmanj polovico števila glasov, potrebnih za izvolitev enega člana občinskega sveta. 2. člen Višino sredstev, ki se nameni za financiranje političnih strank, se določi v proračunu za posamezno proračunsko leto. Višina sredstev ne sme presegati 0,6% sredstev, ki jih ima lokalna skupnost zagotovljene po predpisih, ki urejajo financiranje občin in s katerimi zagotovi izvajanje ustavnih in zakonskih nalog. 4. člen Sredstva se političnim strankam, ki so po tem sklepu upravičene do sredstev, nakažejo v dveh delih. Prvi del se nakaže takoj po sprejetju poračuna za posamezno leto, drugi del v mesecu oktobru . 5. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka : 410-0016/2015 Datum : 10.9.2015 Občina Ruše Uroš Razpet, župan 633. Sklep o imenovanju odgovornega urednika javnega glasila Občine Ruše »Ruške novice« Na podlagi 18. Zakona o medijih (Uradni list RS, št. 110/06 - uradno prečiščeno besedilo, 36/08 - ZPOmK-1, 77/10 - ZSFCJA, 90/10 - odl. US, 87/11 - ZAvMS, 47/12 in 47/15 - ZZSDT), 7. člena Odloka o izdajanju javnega glasila Občine Ruše (MUV, št. 20/2011, Uradno glasilo slovenskih občin, št. 34/2012) in 14. člena Statuta Občine Ruše (UGSO, 25/2011, 34/2012) je Občinski svet Občine Ruše na svoji 7. redni seji dne, 10. 9. 2015 sprejel naslednji SKLEP O IMENOVANJU ODGOVORNEGA UREDNIKA JAVNEGA GLASILA OBČINE RUŠE »RUŠKE NOVICE« 1. Za odgovornega urednika javnega glasila Občine Ruše »Ruške novice«, se imenuje Uroš Majcenovič. 2. Odgovorni urednik se imenuje za obdobje štirih let. 3. Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in prične veljati takoj. Številka : 030-0013/2015 Datum : 10.9.2015 Občina Ruše Uroš Razpet, župan OBČINA CIRKULANE 628. Odlok o porabi proračunske rezerve OBČINA MARKOVCI 629. Pravilnik o dodeljevanju pomoči za ohranjanje in razvoj kmetijstva ter podeželja v Občini Markovci za obdobje 2015 - 2020 OBČINA RUŠE 630. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o predkupni pravici na območju Občine Ruše 631. Pravilnik o sofinanciranju posebnih skupin v Občini Ruše (upokojenska društva, veteranska društva in druga programsko sorodna društva) 632. Sklep o financiranju političnih strank v Občini Ruše 633. Sklep o imenovanju odgovornega urednika javnega glasila Občine Ruše »Ruške novice« Stran 1043 Stran 1043 Stran 1048 1049 1052 1052