Mladinske organizacije ne cenijo preveč Devo Kerič: »V naši občini prevladu-jejo »režijske« osnovne organizacije ZSMS. Izobrazbena struktura mladih, ki delajo v mladinski organizaciji, je ze-lo šibka. Prav nenavadno je, da potem, ko nekdo diplomira, preprosto noče več delati v ZSMS. Tudi povezovanje med mladinsko organizacijo in drugimi družbenopolitičnimi organizacijami v OZD je slabo. Šele ko se kaj zaplete, se oglasijo, češ, saj smo tu, da vam poma-gamo. Vrednotenje mladinske organiza-cije v naši družbi še zdaleč ni povsod ustrezno. Da ne govorim o tem, da ima-mo v občini Center delovne organizacije (resnici na Ijubo so sicer redke), kjer ima direktor v rokah vse niti družbeno-političnega življenja in samoupravnega odločanja. Kakšna je potem vloga mla-dinske organizacije v takšni OZD, najbrž ni treba posebej razglabljati.« Občinska konferenca ZSMS Ljublja-na Center je brez dvoma med bolj ak-tivnimi v Ljubljani. Med drugim je pripraviJa vrsto problemskih konfe-renc o perečih vprašanjih, ki jih na svoji koži čutijo predvsem mladi. Ta-ko je bila lani problemska konferenca o položaju učencev v gospodarstvu, ki jih marsikje še vedno imenujejo kar vajenci in temu preživelemu izrazu primeren je tudi odnos do njih. Tedaj so mladi sprejeli tudi vrsto jasnih sta-lišč in sklepov. Kaj pa se je v enem letu resnično premaknilo, kaj so mladi do-segli? Edin Perviz: »Problemska konferen-ca je bila lani in bi bila spet lahko letos pa najbrž tudi še drugo leto. Spremenilo se je namreč razmeroma malo. Še pose-bej to velja za bodoče gostince, ki jih večinoma dodobra izkoristijo, saj mora-jo delati pozno v noč.« Pavle Pensa: »Nekaj se je vendarle spremenilo med samimi mladinci-učen-ci v gospodarstvu. Mnogo bolj so se vključili v delo mladinske organizacije, prej pa niso bili nikjer vključeni, niti v delovni organizaciji, niti v šoli. Tako smo nekaj dosegli vsaj v idejnopolitič-nem pogledu. Kar zadeva nagrajevanje, pa bistvenih premikov ni in so učenci v gospodarstvu pogosto bolj poceni de-lovna sila. Od organizacije do organiza-cije je sicer različno, vendar pa možno-sti, da bi odločali o dohodku, o delov-nem času in drugih vprašanjih, praktič-no nimajo. Je pa tudi res, da se ti učenci premalokrat obrnejo za pomoč na mla-dinsko organizacijo, krivda za to pa je najbrž kar na obeh straneh.«