Št. 44 Maribor, petek 30.9.2022 OBČINA CIRKULANE 927. Odlok o rebalansu II Cirkulane za leto 2022 proračuna Občine Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20-ZIUZEOP-A in 80/20 ZUOOPE), 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 –odl.US) in 15. člena Statuta občine Cirkulane ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XVIII (Uradno glasilo slovenskih občin 32/17), je občinski svet občine Cirkulane na 27. redni seji, ki je bila dne 28. 9. 2022 sprejel ODLOK O REBALANSU II PRORAČUNA OBČINE CIRKULANE ZA LETO 2022 1. člen V odloku o rebalansu proračunu Občine Cirkulane za leto 2022 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 13/22) se tabela v 1. členu spremeni in sicer: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina/Podskupina kontov/konto I. SKUPAJ PRIHODKI ( 70+71+72+73+74 +78) TEKOČI PRIHODKI ( 70+71 ) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davki na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 711 Takse in pristojbine 712 Globe in druge denarne kazni 714 Drugi nedavčni prihodki 72 KAPITALSKI PRIHODKI 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 73 PREJETE DONACIJE Prejete donacije iz domačih virov 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejeta sredstva iz drža. proračuna in sredstev EU II. SKUPAJ ODHODKI ( 40+41+42+43 +45 ) 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim V EUR Leto 2022 3.380.669 2.342.964 2.152.314 1.962.079 150.485 39.750 190.650 104.150 5.000 10.500 71.000 123.157 0 123.157 0 0 914.548 836.638 77.910 4.609.173 1.120.096 276.510 Št. 44/30.9.2022 41 42 43 III. Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1563 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 402 Izdatki za blago in storitve 403 Plačila domačih obresti 409 Rezerve TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi INVESTICIJSKI ODHODKI 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev INVESTICIJSKI TRANSFERI 431 Investicijski transferi pravnim in fizič. osebam, ki niso pr.upor. 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) ( I. - II. ) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina/Podskupina kontov IV. 42.390 771.353 0 29.843 751.829 0 501.243 89.140 161.446 2.686.648 2.686.648 50.600 50.600 0 -1.228.504 V EUR Leto 2022 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV ( 750+751+752 ) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 750 Prejeta vračila danih posojil od posameznikov in zasebnikov 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije V. DANA POSIJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV ( 440+441+442-443 ) 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila VII. ZADOLŽEVANJE ( 500 ) 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje VIII. ODPLAČILO DOLGA ( 550 ) 55 ODPLAČILO DOLGA 550 Odplačilo domačega dolga IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU( I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII ) X. NETO ZADOLŽEVANJE ( VII.-VIII ) XI. NETO FINANCIRANJE ( VI.+X.-IX ) XII. STANJE SRED. NA RAČUNIH NA DAN 31.12 PRETEKLEGA LETA 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 410-3/2022 Datum: 28. 9. 2022 Občina Cirkulane Antonija Žumbar, županja 0 0 0 0 0 0 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV ( IV.VI. V) C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina/Podskupina kontov 2. člen Ostale določbe Odloka o rebalansu proračunu Občine Cirkulane za leto 2022 (Uradno glasilo slovenskih občin št. 13/22) ostanejo nespremenjene. 0 0 0 0 0 v EUR Leto 2022 0 0 0 53.797 53.797 53.797 -1.282.301 -53.797 1.228.504 1.282.301 OBČINA LJUTOMER 928. Javni razpis za nagrade študentom za napredovanje v višji letnik za študijsko leto 2022/2023 Na podlagi 8. člena Statuta Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer št. 11/2009, 7/2011, 2/2013 in 1/2016), 32. člena Pravilnika o kadrovskem štipendiranju in nagradah študentom v občini Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer štev. 1/2016 in Uradno glasilo slovenskih občin št. 28/2022) in Odloka o proračunu Občine Ljutomer za leto 2022 (Uradno glasilo slovenskih občin št. 9/2022) objavlja Občina Ljutomer JAVNI RAZPIS ZA NAGRADE ŠTUDENTOM ZA NAPREDOVANJE V VIŠJI LETNIK ZA ŠTUDIJSKO LETO 2022/2023 Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 1. Občina Ljutomer razpisuje nagrade študentom za napredovanje v višji letnik za študijsko leto 2022/2023. 2. Vlagatelj mora izpolnjevati naslednje pogoje:  je državljan Republike Slovenije,  imeti mora stalno prebivališče v občini Ljutomer,  je redni ali izredni študent, ki ni zaposlen. Nagrade ne morejo prejeti študentje, ki so vpisani v prvi letnik dodiplomskega študija. Študent lahko pridobi nagrado za napredovanje za en letnik samo enkrat. 3. Višina nagrade za napredovanje v višji letnik znaša: 1. bolonjska stopnja, višješolski študij 55,00 EUR, 2. bolonjska stopnja, enoviti magistrski študij 75,00 EUR, 3. bolonjska stopnja 90,00 EUR. 4. Rok za oddajo elektronske vloge je 28.10.2022. Elektronska vloga se odda na način vpisa podatkov v aplikacijo. Povezava do aplikacije je objavljena na spletni strani Občine Ljutomer: https://www.obcinaljutomer.si/ Razpisi. Vloga se lahko odda, ko so v vlogi vpisani vsi podatki in je pripeta obvezna priloga. Po izteku roka oddaja vloge ne bo več mogoča. Vloga in priloga se ne more podati v fizični oz. pisni obliki. 5. Obvezna priloga v vlogi:  Dokazilo o vpisu za študijsko leto 2022/2023. 6. Potrebo po tehnični podpori v zvezi z aplikacijo je mogoče prijaviti na: info@erazpisi.si. Kontaktna oseba za podajanje dodatnih vsebinskih informacij je Karmen Lah, tel. št. 02/584 90 54. Konto Številka: 603-37/2022-4103 Datum: 27. 9. 2022 Občina Ljutomer mag. Olga Karba, županja OBČINA LOVRENC NA POHORJU 929. Odlok o spremembi Odloka o proračunu Občine Lovrenc na Pohorju za leto 2022 (2. rebalans) Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617,13/18 in 195/20 – odl. US) in 14. člena Statuta občine Lovrenc na Pohorju (UGSO, št. 59/17 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Lovrenc na Pohorju na 22. redni seji, dne 29. septembra 2022 sprejel ODLOK O SPREMEMBI ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE LOVRENC NA POHORJU ZA LETO 2022 (2. REBALANS) 1. člen V Odloku o proračunu Občine Lovrenc na Pohorju za leto 2022 (UGSO, št. 04/21, 04/22) se 2. člen spremeni tako, da se glasi: (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) Proračun sestavljajo splošni del, posebni del in načrt razvojnih programov. Splošni del proračuna sestavljajo bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja. V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podkontov. Splošni del proračuna Občine Lovrenc na Pohorju, na ravni podskupin kontov, se določa v naslednjih zneskih: Naziv A. I. 70 700 703 704 706 71 710 711 712 713 714 72 720 721 722 73 Stran 1564 Znesek v EUR BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) TEKOČI ODHODKI (70+71) DAVČNI PRIHODKI Davki na dohodek in dobiček Davki na premoženje Domači davki na blago in storitve Drugi davki NEDAVČNI PRIHODKI Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja Takse in pristojbine Globe in druge denarne kazni Prihodki od prodaje blaga in storitev Drugi nedavčni prihodki KAPITALSKI PRIHODKI Prihodki od prodaje osnovnih sredstev Prihodki od prodaje zalog Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev PREJETE DONACIJE 5.259.529 3.565.884 2.572.958 2.277.095 213.101 82.762 0 992.926 667.197 3.200 3.800 272.123 46.606 60.000 35.000 0 25.000 750 Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1565 730 731 74 740 741 Prejete donacije iz domačih virov Prejete donacije iz tujine TRANSFERNI PRIHODKI Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij Prejeta sredstva iz državnega prorač.iz sredstev proračuna EU 750 0 1.632.895 1.621.583 11.312 II. 40 400 401 402 403 409 41 410 411 412 413 414 42 420 43 431 432 SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) TEKOČI ODHODKI Plače in drugi izdatki zaposlenim Prispevki delodajalcev za socialno varnost Izdatki za blago in storitve Plačila domačih obresti Rezerve TEKOČI TRANSFERI Subvencije Transferi posameznikom in gospodinjstvom Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam Drugi tekoči domači transferi Tekoči transferi v tujino INVESTICIJSKI ODHODKI Nakup in gradnja osnovnih sredstev INVESTICIJSKI TRANSFERI Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 5.714.388 2.283.710 410.876 68.418 1.132.861 770 670.785 1.298.378 115.750 804.347 92.896 285.385 0 2.049.398 2.049.398 82.902 62.018 20.884 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. – II.) B. IV. 75 750 751 752 V. 44 440 441 442 443 VI. -454.859 RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV Prejeta vračila danih posojil Prodaja kapitalskih deležev Kupnine iz naslova privatizacije 0 0 0 0 0 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV Dana posojila Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0 0 0 0 0 PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0 C. 0 RAČUN FINANCIRANJA VII. 50 500 ZADOLŽEVANJE (500) ZADOLŽEVANJE Domače zadolževanje 350.000 350.000 350.000 VIII. 55 550 ODPLAČILA DOLGA (550) ODPLAČILA DOLGA Odplačila domačega dolga 109.280 109.280 109.280 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 240.720 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 454.859 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne -214.139 214.139,48 programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin kontov, konte in podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Lovrenc na Pohorju: www.lovrenc.si. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. Sprememba stanja sredstev na računih oziroma zmanjšanje sredstev na računih se pokrije iz stanja sredstev na računih, prenesenih iz preteklega leta. 2. člen V Odloku o proračunu Občine Lovrenc na Pohorju za leto 2022 (UGSO, št. 04/21, 04/22) se spremeni 11. člen tako, da se doda tretji odstavek, in sicer: Za kritje presežka odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2022 lahko zadolži do višine 350.000,00 EUR, z najetjem dolgoročnega namenskega kredita, za financiranje občinskih investicij. 3. člen Ta odlok se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 4101-0004/2022 Datum: 29. 9. 2022 Občina Lovrenc na Pohorju Marko Rakovnik, župan 930. Odlok o ustanovitvi javnega vzgojnoizobraževalnega zavoda Osnovna šola Lovrenc na Pohorju Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP), prvega odstavka 41. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D, 47/15, 46/16, 49/16 – popr., 25/17 – ZVaj, 123/21, 172/21, 207/21 in 105/22 – ZZNŠPP) in 14. člena Statuta Občine Lovrenc na Pohorju (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 59/17) je Občinski svet Občine Lovrenc na Pohorju na 22. redni seji, dne 29. 9. 2022, sprejel ODLOK O USTANOVITVI JAVNEGA VZGOJNOIZOBRAŽEVALNEGA ZAVODA OSNOVNA ŠOLA LOVRENC NA POHORJU I. Splošna določba 1. člen S tem odlokom Občina Lovrenc na Pohorju, s sedežem Spodnji trg 8, Lovrenc na Pohorju, (v nadaljevanju: ustanoviteljica) ustanavlja na področju osnovnega šolstva in varstva predšolskih otrok javni vzgojno-izobraževalni zavod OSNOVNA ŠOLA LOVRENC NA POHORJU (v nadaljevanju: zavod). Ustanoviteljske pravice izvršujeta občinski svet in župan. Občinski svet izvaja v imenu ustanoviteljice naslednje pravice in obveznosti:  odloča o statusnih spremembah zavoda, Stran 1566  podaja soglasje k spremembi imena in sedeža zavoda,  podaja soglasje k spremembi ali razširitvi dejavnosti zavoda,  odloča o imenovanju in razširitvi predstavnikov ustanoviteljice v svetu zavoda,  podaja mnenja o kandidatih v postopku imenovanja ravnatelja zavoda,  odloča o odtujitvi ali pridobitvi nepremičnega premoženja za potrebe delovanja zavoda,  uresničuje druge pravice in obveznosti določene z zakonom, statutom občine, tem odlokom in drugimi predpisi. Če ni z zakonom ali drugimi občinskimi akti določeno drugače, izvaja vse ostale pravice in obveznosti do zavoda, ki izhajajo iz zakonskih in podzakonskih aktov, tega odloka in drugih predpisov ustanoviteljice, župan. II. Statusne določbe 1. Ime, sedež, pravni status javnega zavoda 2. člen Zavod posluje pod imenom Osnovna šola Lovrenc na Pohorju. Sedež zavoda je v Lovrencu na Pohorju, Šolska ulica 6. V okviru zavoda delujeta dve enoti: Osnovna šola Lovrenc na Pohorju - samostojna šola, Otroški vrtec Lovrenc na Pohorju (v nadaljevanju: vrtec). 3. člen Zavod je pravna oseba, s pravicami in obveznostmi, ki so določene z zakonom, tem odlokom in pravili šole. Zavod je za svoje obveznosti odgovoren s sredstvi, s katerimi razpolaga. Zavod je dolžan poročati ustanoviteljici enkrat letno o svojem poslovanju in vzgojno-izobraževalnih rezultatih ter ji zagotavljati podatke, ki so potrebni za opravljanje funkcije ustanovitelja. 4. člen Zavod je vpisan v sodni register pri Temeljnem sodišču v Mariboru, na registrskem vložku številka 1/00496/00. Zavod je vpisan v razvid zavodov vzgoje in izobraževanja, ki ga vodi Ministrstvo za šolstvo in šport. 2. Pečat zavoda 5. člen Zavod ima pečata okrogle oblike s premerom 35 mm in 20 mm. V sredini obeh pečatov je grb Republike Slovenije, na obodu pa izpisano ime in sedež zavoda: Osnovna šola Lovrenc na Pohorju, Lovrenc na Pohorju, Občina Lovrenc na Pohorju. Na pečatu premera 20 mm občina ni napisana. Število posameznih pečatov, njihovo uporabo, način varovanja in uničenje, določi s sklepom ravnatelj. 3. Zastopanje in predstavljanje zavoda 6. člen Zavod zastopa in predstavlja ravnatelj. Med začasno odsotnostjo nadomešča ravnatelja pomočnik ravnatelja ali drugi delavec, ki ga za nadomeščanje pooblasti ravnatelj. Pomočnik ravnatelja, ali drugi pooblaščeni delavec zavoda, imata v času nadomeščanja vsa pooblastila ravnatelja. Ravnatelj lahko za zastopanje in predstavljanje zavoda v posameznih zadevah pooblasti druge osebe. Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 7. člen Za zavod podpisujejo ravnatelj in delavci, ki so pooblaščeni za zastopanje, vsak v mejah pooblastil in poslov, ki jih opravljajo. V zadevah vezanih na plačilni promet, podpisujejo listine ravnatelj, računovodja in podpisniki, ki jih v skladu s predpisi določi ravnatelj. 4. 8. člen Šolski okoliš zavoda je celotno območje občine Lovrenc na Pohorju, ki obsega naselja: Činžat, Kumen, Lovrenc na Pohorju, Puščava, Rdeči Breg - del, Recenjak in Ruta. III. Dejavnost zavoda 9. člen Zavod je ustanovljen za opravljanje predšolskega in osnovnošolskega vzgojno-izobraževalnega procesa v občini Lovrenc na Pohorju. Zavod opravlja javno službo na področju:  P/85.200 – osnovnošolsko izobraževanje,  P/85.100 – predšolska vzgoja. Osnovna dejavnost zavoda je javna služba, katere dejavnost se izvaja v javnem interesu. Poleg osnovne dejavnosti iz drugega odstavka tega člena, zavod lahko opravlja še naslednje druge dejavnosti:  C/18.120 - drugo tiskanje,  C/18.130 - priprava za tisk in objavo,  G/47.990 - druga trgovina na drobno zunaj prodajaln, stojnic in tržnic,  I/56.210 - priložnostna priprava in dostava jedi,  I/56.290 - druga oskrba z jedmi,  J/58.140 - izdajanje revij in druge periodike,  L/68.200 - oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin,  N/77.330 - dajanje pisarniške opreme in računalniških naprav v najem in zakup,  N/82.190 - fotokopiranje, priprava dokumentov in druge posamične pisarniške dejavnosti,  N/82.300 - organiziranje razstav, sejmov, srečanj,  R/90.040 - obratovanje objektov za kulturne prireditve,  R/91.011 - dejavnost knjižnic,  R/93.110 - obratovanje športnih objektov,  R/93.190 - druge športne dejavnosti. 10. člen Dejavnosti prodaje izdelkov in storitev na trgu (druge dejavnosti), ki jih šola opravlja zaradi celovitega izvajanja javne službe, lahko šola izvaja le, če bo z njihovim izvajanjem zagotovila najmanj pokritje vseh s temi dejavnostmi povezanih odhodkov. IV. Organi zavoda 11. člen Organi zavoda so:  svet zavoda,  ravnatelj,  strokovni organi in  svet staršev. 1. Svet zavoda Zavod upravlja predstavniki ustanoviteljice, predstavniki delavcev zavoda in predstavniki staršev. Svet zavoda šteje enajst članov, ki ga sestavljajo:  trije predstavniki ustanoviteljice,  pet predstavnikov delavcev zavoda in  trije predstavniki staršev. 1.1. Šolski okoliš 12. člen svet zavoda, ki ga sestavljajo Stran 1567 Mandat sveta zavoda 13. člen Mandat sveta zavoda traja štiri leta in se začne s potrditvijo mandatov na ustanovitveni seji sveta zavoda. Mandat posameznega člana sveta zavoda iz prve in druge alineje 12. člena tega odloka je vezan z mandatom sveta zavoda, za člane iz tretje alineje 12. člena tega odloka pa velja mandat po dogovoru, oz. največ štiri leta. Za člana sveta zavoda je ista oseba lahko izvoljena le dvakrat zaporedoma. Predstavniku sveta staršev mandat v svetu zavoda preneha, ko njegov otrok izgubi status učenca zavoda. 1.2. Volitve in imenovanje, predčasno prenehanje mandata ter odpoklic oz. razrešitev članov sveta zavoda 14. člen Predstavnike ustanoviteljice v svet zavoda imenuje in razrešuje Občinski svet Občine Lovrenc na Pohorju. Občinski svet imenuje predstavnike ustanoviteljice na zahtevo sveta zavoda, ki jo je dolžan posredovati ustanoviteljici najmanj tri mesece pred iztekom mandata sveta zavoda. 15. člen Predstavnike delavcev zavoda v svet zavoda volijo vsi zaposleni, ki imajo sklenjeno delovno razmerje v zavodu. Volitve morajo biti pripravljene in izvedene tako, da bo zagotovljena izvolitev najmanj enega predstavnika delavcev vrtca. Svet zavoda izda sklep o razpisu volitev predstavnikov delavcev v svetu zavoda najmanj 60 dni in največ 90 dni pred iztekom svojega mandata ter imenuje volilno komisijo. S sklepom mora biti določen datum volitev in število članov, ki se volijo. Volilna komisija ima predsednika in dva člana ter namestnika predsednika in obeh članov komisije. Volilna komisija vodi postopek volitev in pripravi poročilo o poteku in izidu volitev, ki ga mora predložiti svetu zavoda. Komisija ima mandat 4 leta. V času mandata sveta zavoda vodi tudi postopke pri morebitnih volitvah nadomestnih članov v primerih, ko posameznim predstavnikom delavcev v svetu zavoda mandat predčasno preneha. Član volilne komisije ne more biti kandidat predstavnikov delavcev zavoda. V primeru predčasnega prenehanja mandata članu sveta zavoda izda svet sklep o razpisu nadomestnih volitev v najkrajšem možnem času. Kandidate za predstavnike sveta zavoda lahko predlagajo: učiteljski zbor, zbor delavcev, reprezentativni sindikat v roku, ki ga določi svet zavoda in ne sme biti krajši od 21 dni od dneva razpisa volitev. Predlog mora biti posredovan volilni komisiji pisno in s priloženimi soglasji vseh predlaganih kandidatov h kandidaturi. Volitve so neposredne in tajne in se opravijo najmanj 15 dni pred iztekom mandata sveta zavoda oz. v najkrajšem možnem času, ko gre za nadomestne volitve. Volilna komisija lahko določi, da se za delavce, ki bodo na dan volitev odsotni, zagotovi možnost predčasnih volitev. Volitve so veljavne, če se jih udeleži več kot polovica delavcev zavoda. Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin Izvoljeni so kandidati, ki so na volitvah dobili največ glasov. Če sta dva kandidata dobila enako število glasov, je izvoljen tisti, ki ima daljšo delovno dobo v zavodu. Svet zavoda lahko s pravilnikom v skladu z zakonom podrobneje uredi postopek izvolitve in razrešitev predstavnikov delavcev. 16. člen Predstavnike staršev v svet zavoda voli svet staršev na zahtevo sveta zavoda. Ta je dolžan zahtevo posredovati svetu staršev najmanj 3 mesece pred iztekom mandata. V primeru, da je posameznemu predstavniku staršev v svetu zavoda mandat predčasno prenehal, pa je svet zavoda dolžan zahtevo posredovati v najkrajšem možnem času, praviloma ob sprejemu ugotovitve o prenehanju mandata. Kandidate za predstavnike sveta staršev v svetu zavoda predlagajo starši izmed sveta staršev. Kandidati morajo pisno soglašati s kandidaturo. Volitve, ki jih svet staršev po svoji odločitvi izvede javno ali tajno, morajo biti najmanj 15 dni pred iztekom mandata sveta zavoda, v primeru nadomestnih volitev zaradi predčasnega prenehanja mandata pa v najkrajšem možnem času. Eden izmed predstavnikov staršev v svetu zavoda mora biti predstavnik staršev otrok iz enote vrtca. 17. člen Članu sveta zavoda mandat predčasno preneha, če:  poda pisno izjavo, da odstopa;  ga za njegovo izvolitev oz. imenovanje pristojen organ odpokliče oz. razreši;  predstavniku delavcev preneha delovno razmerje v zavodu;  otrok predstavnika staršev izgubi status učenca zavoda. Če je član sveta odpoklican oz. razrešen, določi datum prenehanja mandata organ, ki ga je odpoklical, oz. razrešil. V primeru odstopa preneha članu sveta mandat z dnem, ki je naveden v pisni izjavi o odstopu, v drugih primerih pa z dnem, ko nastopi dejstvo (t.j. datum prekinitve delovnega razmerja, ali datum izgube statusa učenca). Svet zavoda sprejme ugotovitveni sklep o predčasnem prenehanju mandata in začne postopek za izvolitev oz. imenovanje nadomestnega člana. Izvedba postopka izvolitve oz. imenovanja nadomestnega člana ni potrebna, če je mandat predčasno prenehal manj kot tretjini članov, do izteka mandata sveta zavoda pa je manj kot 6 mesecev. 18. člen Svet staršev lahko s tajnim glasovanjem odloča ali bo odpoklical predstavnika staršev v svetu zavoda na predlog staršev vsaj enega oddelka, sprejetem na roditeljskem sestanku, ali na predlog sveta staršev samega. 19. člen O razrešitvi predstavnikov ustanoviteljice v svetu zavoda odloča Občinski svet Občine Lovrenc na Pohorju, ki ob razrešitvi praviloma imenuje tudi novega predstavnika ustanoviteljice. 20. člen Postopek za odpoklic predstavnika delavcev v svetu zavoda se začne na podlagi zahteve učiteljskega zbora ali zbora delavcev, na osnovi pisne zahteve najmanj 10 % delavcev zavoda, s priloženimi podpisi ali na zahtevo reprezentativnega sindikata, če gre za člana, ki ga je kandidiral sindikat. Zahteva za odpoklic mora vsebovati razloge za odpoklic. Zahteva se predloži volilni komisiji, ki preveri formalno pravilnost zahteve in ne presoja vzrokov za odpoklic. Če volilna komisija ne zavrne zahteve za odpoklic, v 30 dneh Stran 1568 razpiše glasovanje o odpoklicu predstavnika delavcev v svetu šole in določi dan glasovanja. Predstavnik delavcev v svetu šole je odpoklican, če je za odpoklic glasovala večina delavcev šole. Volilna komisija z rezultati glasovanja in o odpoklicu delavca seznani svet zavoda, ki s sklepom ugotovi, da je predstavniku delavcev mandat zaradi odpoklica predčasno prenehal. 1.3. Način dela sveta zavoda 21. člen Svet zavoda razpravlja in odloča na sejah, ki jih sklicuje in vodi predsednik sveta zavoda, v njegovi odsotnosti pa namestnik predsednika. Predsednika sveta zavoda in njegovega namestnika izvolijo člani sveta šole izmed sebe, praviloma na ustanovitveni seji sveta zavoda. Predsednik sklicuje seje po potrebi, vendar najmanj dvakrat letno, mora pa jo sklicati tudi na zahtevo ravnatelja, pristojnega organa ustanoviteljice ali najmanj treh članov sveta. Ustanovitveno sejo novega sveta skliče predsednik predhodnega sveta. Svet zavoda odloča z večino glasov svojih članov. Glasovanje je javno, razen če člani sveta odločijo, da o posamezni zadevi glasujejo tajno. Svet zavoda lahko v skladu z zakonom in tem odlokom podrobneje določi način svojega dela s poslovnikom. 1.4. Pristojnosti sveta zavoda 22. člen Svet zavoda ima naslednje pristojnosti:  imenuje in razrešuje ravnatelja zavoda,  sprejema program razvoja zavoda,  sprejema letni delovni načrt in poročilo o njegovi uresničitvi,  sprejema pravila zavoda in z njimi določene splošne akte zavoda,  potrjuje finančne načrte in sprejema zaključni račun zavoda,  odloča o zadolževanju zavoda, vendar le po predhodnem soglasju ustanoviteljice,  odloča o uvedbi nadstandardnih in drugih programov,  soodloča o uvedbi dopolnilnih dejavnosti,  predlaga ustanovitelju spremembo dejavnosti,  obravnava poročila o vzgojni oz. izobraževalni problematiki,  v soglasju z ustanoviteljico odloča o povezovanju v skupnost zavodov,  odloča o pritožbah v zvezi s statusom učenca (otroka),  odloča o pritožbah v zvezi s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi iz delovnega razmerja,  odloča o pritožbah staršev v zvezi z vzgojno izobraževalnim delom v osnovni šoli in vrtcu,  daje soglasje za financiranje ali sofinanciranje posameznih dejavnosti, programov ali storitev šole s prispevkom staršev in odloča o cenah storitev oz. višini prispevka staršev,  skrbi za sodelovanje sveta šole s svetom staršev,  spodbuja in spremlja delo skupnosti učencev,  opravlja druge naloge določene z zakonom, drugimi akti zavoda in tem odlokom. 2. Ravnatelj 23. člen Ravnatelj zavoda je pedagoški vodja in poslovodni organ zavoda. Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin Ravnatelj organizira in vodi delo in poslovanje zavoda, predstavlja in zastopa zavod in je odgovoren za zakonitost dela zavoda. Ravnatelj je odgovoren tudi za izvajanje obveznosti zavoda do ustanoviteljice, določene s tem odlokom in drugimi predpisi ter za uresničevanje pravic in dolžnosti učencev. Ravnatelj opravlja naslednje naloge:  organizira, načrtuje in vodi delo zavoda,  pripravlja program razvoja zavoda,  pripravlja predlog letnega delovnega načrta in odgovarja za njegovo izvedbo,  odgovarja za uresničevanje pravic in dolžnosti otrok in učencev,  vodi delo učiteljskega in vzgojiteljskega zbora,  oblikuje predlog nadstandardnih programov, dopolnilnih in obšolskih dejavnosti,  spodbuja strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje strokovnih delavcev,  organizira mentorstvo za pripravnike,  prisostvuje pri vzgojno-izobraževalnem delu učiteljev in vzgojiteljev, spremlja njihovo delo in jim svetuje,  predlaga napredovanje strokovnih delavcev v nazive,  odloča o napredovanju delavcev v plačilne razrede,  spremlja delo svetovalne službe,  skrbi za sodelovanje zavoda s starši,  obvešča starše o delu zavoda in spremembah pravic otrok in obveznosti učencev,  poroča ustanovitelju,  odloča o vzgojnih ukrepih,  določa sistematizacijo delovnih mest,  odloča o sklepanju delovnih razmerij in o disciplinski odgovornosti delavcev,  imenuje in razrešuje svojega pomočnika,  skrbi za sodelovanje zavoda s šolsko in predšolsko zdravstveno in zobozdravstveno službo,  skrbi za promocijo zavoda v javnosti,  spodbuja in spremlja delo skupnosti učencev,  zagotavlja izvrševanje odločb državnih organov,  zastopa in predstavlja zavod in je odgovoren za zakonitost dela,  skrbi za imenovanje predstavnikov ustanovitelja in izvolitev staršev v svet zavoda,  opravlja druge naloge v skladu z zakoni, tem odlokom in drugimi predpisi. 24. člen Za ravnatelja je lahko imenovan kdor izpolnjuje pogoje, določene z zakonom. Ravnatelja imenuje in razrešuje svet zavoda v soglasju z Ministrstvom za šolstvo in šport, na osnovi javnega razpisa po postopku in načinu, ki ga določa zakon. Mandat ravnatelja traja pet let. Svet zavoda si mora pred imenovanjem ali razrešitvijo ravnatelja pridobiti mnenje o kandidatih, ki so se prijavili na razpis za ravnatelja zavoda, od učiteljskega in vzgojiteljskega zbora in mnenje ustanoviteljice, na način in v rokih, ki jih določa zakon. Učiteljski in vzgojiteljski zbor o mnenju glasuje tajno. Če ravnatelju predčasno preneha mandat ali če nihče od prijavljenih kandidatov ni bil imenovan, se v skladu z zakonom imenuje vršilec dolžnosti ravnatelja. 2.1. Pomočnik ravnatelja 25. člen Zavod lahko ima pomočnika ravnatelja za pomoč ravnatelju pri opravljanju poslovodnih in pedagoških nalog. Stran 1569 Pomočnika ravnatelja imenuje ravnatelj na osnovi javnega razpisa, razen če ravnatelj imenuje pomočnika izmed strokovnih delavcev zavoda. Za pomočnika ravnatelja je lahko imenovan, kdor izpolnjuje pogoje za ravnatelja, razen da nima šole za ravnatelja oz. ravnateljskega izpita. Pomočnik ravnatelja nadomešča ravnatelja v odsotnosti ter opravlja naloge, ki mu jih določi ravnatelj, ter naloge, ki so opisane v aktu o sistemizaciji. Pomočnik ravnatelja ima v odsotnosti ravnatelja vsa pooblastila ravnatelja. Pomočnika ravnatelja imenuje in razrešuje ravnatelj, potem ko si pridobi mnenje učiteljskega in vzgojiteljskega zbora. 2.2. Pomočnik ravnatelja vrtca pri šoli 26. člen Pomočnik ravnatelja vrtca ima naslednje pristojnosti:  organizira in vodi delo vrtca,  skrbi za sodelovanje s starši,  opravlja druge naloge skladno s sistemizacijo delovnih mest. Pomočnika ravnatelja vrtca v skladu z zakonom imenuje in razrešuje ravnatelj izmed delavcev vrtca. 3. Strokovni organi zavoda 27. člen Strokovni organi zavoda so:  učiteljski zbor,  vzgojiteljski zbor,  razrednik,  strokovni aktivi. Sestavo, pristojnosti in naloge strokovnih organov zavoda določa zakon in pravila zavoda. 4. Svet staršev 28. člen Za organizirano uresničevanje interesa staršev se v zavodu organizira svet staršev. Svet staršev zavoda je sestavljen tako, da ima v njem vsak oddelek po enega predstavnika, ki ga starši izvolijo na roditeljskem sestanku oddelka. Prvi sklic sveta staršev opravi ravnatelj. Svet staršev se sestaja po potrebi, vendar najmanj dvakrat letno. Svet staršev sklicuje in vodi njegovo delo predsednik sveta. Pristojnosti in naloge sveta staršev so:  predlaga nadstandardne programe,  daje soglasje k predlogu ravnatelja o nadstandardnih storitvah,  daje mnenje o predlogu programa razvoja zavoda in o letnem delovnem načrtu,  razpravlja o poročilih ravnatelja o vzgojnoizobraževalni problematiki,  obravnava pritožbe staršev v zvezi z vzgojnoizobraževalnim delom,  voli predstavnike staršev v svet zavoda,  daje mnenje o vseh kandidatih, ki izpolnjujejo pogoje za ravnatelja,  opravlja druge naloge v skladu z veljavno zakonodajo. 29. člen Zavod v skladu z normativi in standardi organizira svetovalno službo, ki svetuje otrokom, učencem in staršem ter sodeluje z vzgojitelji, učitelji in vodstvom šole pri načrtovanju, spremljanju in evalvaciji razvoja zavoda Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin ter pri opravljanju izobraževalnega dela in poklicno svetuje. V. Knjižnica 30. člen Zavod ima knjižnico. Knjižnica zbira knjižnično gradivo, ga strokovno obdeluje, hrani, predstavlja, izposoja ter opravlja informacijsko-dokumentacijsko delo kot sestavino vzgojnoizobraževalnega dela v zavodu. V sklopu knjižnice deluje tudi učbeniški sklad. VI. Zaposleni v zavodu 31. člen Vzgojno izobraževalno delo in drugo strokovno delo v zavodu opravljajo: učitelji, vzgojitelji, svetovalni delavec, knjižničar in drugi strokovni delavci, ki z njimi sodelujejo pri izvajanju strokovnih nalog, potrebnih za nemoteno delovanje zavoda. Učitelji, vzgojitelji, svetovalni delavec in knjižničar morajo imeti visokošolsko izobrazbo ustrezne smeri in pedagoško izobrazbo. Strokovna, administrativna, tehnična in druga dela opravljajo delavci, določeni s sistemizacijo delovnih mest. Pogoje, ki jih morajo za zaposlitev na posameznih delovnih mestih izpolnjevati delavci, določa zakon. Postopke in pristojnosti v zvezi z delovnimi razmerji, sindikalne in druge pravice delavcev, ki izvirajo iz delovnega razmerja, določata zakon in kolektivna pogodba. Postopke in naloge v zvezi z varstvom osebnih podatkov o delavcih določa zakon. Na področju vzgoje in izobraževanja ne more skleniti delovnega razmerja oseba, ki:  je bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, na nepogojno kazen zapora več kot šest mesecev;  je bila pravnomočno obsojena zaradi kaznivega dejanja zoper spolno nedotakljivost. VII. Zagotavljanje sredstev za financiranje 32. člen Ustanoviteljica in država zagotavljata pogoje za delo zavoda v skladu z zakonom. Zavod samostojno upravlja s sredstvi, ki so mu dana v upravljanje, ne more pa s pravnimi posli odtujiti nepremičnega premoženja ali le-to obremeniti s stvarnimi ali drugimi bremeni brez soglasja ustanovitelja. Zavod je dolžan upravljati premoženje iz drugega odstavka tega člena s skrbnostjo dobrega gospodarja. Višino najemnin za oddajo prostorov določa v soglasju z ustanoviteljico. Za upravljanje s premoženjem je zavod odgovoren ustanoviteljici. 33. člen Zavod pridobiva sredstva za opravljanje javne službe iz državnega proračuna in iz proračuna ustanoviteljice, v skladu z zakonom in statutom Občine Lovrenc na Pohorju, iz prispevkov staršev, s prodajo storitev in izdelkov ter iz drugih virov v skladu z zakonom (donatorstvo, sponzorstvo, idr.). Z odlokom o proračunu se določi letna višina sredstev za pokrivanje dejavnosti zavoda na podlagi dogovorjenih in finančno ovrednotenih nalog iz letnega delovnega načrta zavoda. Stran 1570 34. člen Zavod lahko ustanovi šolski sklad, iz katerega se financirajo dejavnosti posameznega oddelka ali oddelka vrtca, ki niso sestavina izobraževalnega programa oziroma se ne financirajo iz javnih sredstev, za nakup nadstandardne opreme, za zviševanje standarda pouka, vzgoje in varstva ter podobno. Sklad iz prejšnjega odstavka pridobiva sredstva iz prostovoljnih prispevkov staršev, donacij, zapuščin, iz dela dohodnine in iz drugih virov. Sklad upravlja upravni odbor, ki ima predsednika in šest članov, od katerih so najmanj trije predstavniki zavoda. Upravni odbor imenuje svet staršev. Predstavnike zavoda predlaga svet zavoda. Za delovanje sklada upravni odbor sprejme pravila. 35. člen Presežek prihodkov nad odhodki, ki jih zavod doseže pri opravljanju svoje dejavnosti, uporablja zavod v skladu z 48. členom Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 – ZPDZC in 127/06 -ZJZP in 28.a členom Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 – uradno prečiščeno besedilo, 25/08, 98/09 – ZIUZGK, 36/10, 62/10 – ZUPJS, 94/10 – ZIU, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 55/17 in 18/21). 36. člen Zavod se lahko zadolži le s soglasjem ustanoviteljice. Ustanoviteljica odgovarja za obveznosti zavoda samo do višine sredstev, ki jih zavodu zagotavlja za izvajanje javne službe v skladu z zakonom in tem odlokom. VIII. Nadzor nad delom zavoda 37. člen Nadzor nad strokovnostjo dela zavoda opravlja organ, ki ga določa zakon. Porabo javnih sredstev v zavodu nadzoruje Računsko sodišče Republike Slovenije. Namensko porabo sredstev v šolah nadzoruje organ šolske inšpekcije. Gospodarjenje in upravljanje z nepremičninami v lasti ustanoviteljice nadzira ustanoviteljica. IX. Medsebojne pravice in zavodom in ustanoviteljico obveznosti med 38. člen Ustanoviteljica ima do zavoda naslednje obveznosti in pravice:  redno zagotavlja sredstva za izvajanje dejavnosti zavoda za namene in v obsegu, ki jih v skladu z zakonom, normativi in tem odlokom določa njen proračun,  v okviru materialnih možnosti zagotavlja sredstva za ohranjanje in izboljševanje prostorskih pogojev za izvajanje dejavnosti zavoda,  spremlja skladnost uporabe sredstev, ki jih je zagotovila v svojem proračunu, z nameni, za katere so bila sredstva zagotovljena,  odloča o statusnih spremembah,  daje soglasje k spremembi in širitvi javnega zavoda,  daje pobude svetu zavoda in ravnatelju,  izvaja druge naloge in obveznosti ustanoviteljice ter opravlja druge zadeve v skladu z zakonom, statutom občine, tem odlokom in drugimi predpisi. 39. člen Zavod je v skladu z zakonom in tem odlokom v razmerju do ustanoviteljice dolžan: Št. 44/30.9.2022        X. Uradno glasilo slovenskih občin zagotavljati namensko in racionalno uporabo vseh sredstev ustanoviteljice, ki jih ima zavod v upravljanju ali jih tekoče pridobiva za izvajanje dejavnosti, za katero je ustanovljen, zagotavlja ustanoviteljici podatke in informacije, potrebne za spremljanje stanja, izvajanje njenih pravic, obveznosti in pristojnosti do zavoda in planiranje razvoja zavoda ter dejavnosti zavoda, kot druge podatke v skladu z zakonom, na pristojnih organih obravnavati pobude ustanoviteljice in ji poročati o sklepih teh organov, posredovati ustanoviteljici program razvoja in letni načrt ter finančni plan, enkrat letno, na zahtevo ustanoviteljice pa tudi med letom poročati o izvajanju delovnega načrta, o rezultatih poslovanja zavoda, o namenski uporabi sredstev ustanoviteljice in o drugih zadevah, o katerih mora biti, oz. bi želela biti ustanoviteljica seznanjena zaradi celovitega spremljanja stanja v zavodu, dovoliti pooblaščenim osebam ustanoviteljice, da lahko v zavodu preverijo namen in racionalnost uporabe sredstev, ki jih za delo zavoda zagotavlja v proračunu, izvajati druge naloge in obveznosti, določene z zakonom, tem odlokom in drugimi predpisi. Splošni akti zavoda 40. člen Zavod lahko v zadevah, ki jih ne ureja ta odlok ter v drugih zadevah, ki jih je potrebno regulirati, uredi svojo notranjo organizacijo in delo s pravili ali statutom. Pravila ali statut sprejema svet zavoda ob soglasju ustanovitelja. Zavod lahko ima druge splošne akte, s katerimi ureja zadeve, če tako določa zakon. Pravila in splošni akti iz drugega odstavka tega člena ne smejo biti v neskladju s tem odlokom. Splošne akte zavoda sprejema svet zavoda ali ravnatelj. Razmejitev pristojnosti pri sprejemanju splošnih aktov zavoda se določi s pravili ali statutom zavoda. XI. Prehodne in končne določbe 41. člen Ravnatelj je dolžan opraviti vse potrebno, da zavod uskladi notranjo organizacijo in splošne akte zavoda ter oblikuje organe zavoda v skladu s tem odlokom, v roku šestih mesecev od dneva uveljavitve tega odloka. Dosedanji organi zavoda nadaljujejo s svojim delom do izvolitve novih organov. Ravnatelj in drugi delavci s posebnimi pooblastili in odgovornostmi nadaljujejo z opravljanjem svojih nalog do izteka mandata. Stran 1571 OBČINA NAKLO 931. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Osnovna šola Naklo Na podlagi 42. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D, 47/15, 46/16, 49/16 – popr., 25/17 – ZVaj, 123/21, 172/21, 207/21, 105/22 – ZZNŠPP ) ter 12. člena Statuta Občine Naklo (Ur.l.RS, št. 28/15, Uradno glasilo slovenskih občin št. 63/15) je Občinski svet Občine Naklo na svoji 23. redni seji dne 28.9.2022 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O USTANOVITVI JAVNEGA ZAVODA OSNOVNA ŠOLA NAKLO 1. člen V Odloku o ustanovitvi javnega zavoda Osnovna šola Naklo (Ur.l.RS, št. 55/08, 107/09, 57/10, 64/14, Uradno glasilo slovenskih občin, št. 10/2022) – v nadaljevanju Odlok - se 2. odstavek 11. člena spremeni tako, da se glasi: »Svet sestavlja 11 članov, in sicer imenuje v svet:  ustanovitelj 3 predstavnike,  delavci zavoda 5 predstavnikov (dva predstavnika delavcev centralne šole, po en predstavnik delavcev iz vsake podružnice in en predstavnik delavcev vrtca)  starši 3 predstavnike (en predstavnik sveta staršev centralne šole, en predstavnik staršev iz podružnic in en predstavnik staršev iz vrtca).« 2. člen V Odloku se zadnji stavek 2. odstavka 15. člena spremeni tako, da se glasi: »Voli se dva člana sveta izmed vrst delavcev centralne šole, po enega člana izmed delavcev iz vsake podružnice in enega člana izmed delavcev vrtca.« 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-0005/2022 Datum: 28.9.2022 Občina Naklo Ivan Meglič ,župan 42. člen Z dnem uveljavitve tega odloka se preneha uporabljati Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Lovrenc na Pohorju (MUV št. 29/1999), ki ga je sprejel Občinski svet Občine Lovrenc na Pohorju. Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. 932. Številka: 0074-0001/2022 Datum: 29.9.2022 1. člen S tem sklepom se ukine status javnega dobra na nepremičnini katastrska občina 2093 Podbrezje parcela 1632/2 (ID 7256610). Občina Lovrenc na Pohorju Marko Rakovnik, župan Sklep o ukinitvi statusa javnega dobra Na podlagi 12. člena Statuta Občine Naklo (Uradni list RS, št. 28/2015) je občinski svet Občine Naklo, na svoji 23. redni seji, dne 28.9.2022 sprejel SKLEP O UKINITVI STATUSA JAVNEGA DOBRA Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 2. člen Na nepremičnini iz 1. člena tega sklepa se vknjiži lastninska pravica v korist Občine Naklo, Stara cesta 61, 4202 Naklo. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-0007/2022 Datum: 28.9.2022 Občina Naklo Ivan Meglič ,župan 933. Sklep o ukinitvi zaznambe grajenega javnega dobra lokalnega pomena Na podlagi 12. člena Statuta Občine Naklo (Uradni list RS, št. 28/2015) je občinski svet Občine Naklo, na svoji 23. redni seji, dne 28.9.2022 sprejel SKLEP O UKINITVI ZAZNAMBE GRAJENEGA JAVNEGA DOBRA LOKALNEGA POMENA 1. člen Vknjižena je zaznamba javnega dobra pri nepremičnini katastrska občina 2096 Naklo parcela 606/15 (ID 19550057) na podlagi Odločitve o ugotovitvi, da je nepremičnina grajeno javno dobro lokalnega pomena – občinska cesta št. 478-0023/2018-1 (ID pravice / zaznambe 19550057). 2. člen S tem sklepom se ukine zaznamba grajenega javnega dobra lokalnega pomena pri nepremičnini katastrska občina 2096 Naklo parcela 606/15 (ID pravice / zaznambe 19550057). 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-0006/2022 Datum: 28.9.2022 Občina Naklo Ivan Meglič ,župan OBČINA PODLEHNIK 934. Odlok o načinu opravljanja gospodarske javne službe zavetišča za zapuščene živali na območju Občine Podlehnik Na podlagi 3. in 33. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN in 57/11 – ORZGJS40; v nadaljevanju ZGJS), 27. člena Zakona o zaščiti živali (Uradni list RS, št. 38/13 – UPB3, 92/20 in 159/21), 36. člena Zakona o javno zasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/06, v nadaljevanju ZJZP) in 15. člena Statuta Občine Podlehnik (Uradni list RS št. 96/09, Uradno glasilo slovenskih občin, št. 21/17) je Občinski svet Občine Podlehnik na 19. redni seji dne 28. 9. 2022 sprejel Stran 1572 ODLOK O NAČINU OPRAVLJANJA GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE ZAVETIŠČA ZA ZAPUŠČENE ŽIVALI NA OBMOČJU OBČINE PODLEHNIK I. Splošne določbe 1. člen (1) S tem odlokom se ureja način izvajanja obvezne lokalne gospodarske javne službe zagotovitve pomoči, oskrbe in namestitve v zavetišču za zapuščene živali v Občini Podlehnik (v nadaljevanju javna služba). (2) Zavetišče za zapuščene živali na območju Občine Podlehnik se zagotavlja kot koncesionirana javna služba. (3) S tem koncesijskim aktom se določi zlasti:  predmet javne službe,  območje izvajanja javne službe,  pravice in obveznosti uporabnikov,  vrsta in obseg objektov in naprav, potrebnih za izvajanje javne službe ter njihovo varstvo,  postopek podelitve koncesije in pogoje, ki jih mora izpolnjevati koncesionar,  splošni pogoji za izvajanje javne službe,  pričetek in čas trajanja koncesijskega razmerja,  viri financiranja in način plačila koncesionarja,  nadzor nad izvajanjem gospodarske javne službe,  prenehanje koncesijskega razmerja,  organ, ki opravi izbor koncesionarja in organ pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe. II. Predmet javne službe 2. člen Dejavnost, ki je predmet javne službe, v skladu z zakonom, ki ureja zaščito živali, obsega:  sprejem prijav o zapuščenih živalih,  zagotavljanje potrebne veterinarske pomoči zapuščenim živalim,  zagotavljanje ulova, prevoza, namestitve in oskrbe zapuščenih živali v zavetišču,  skrb za iskanje skrbnikov teh živali oziroma prodajo ali oddajo živali novim lastnikom,  zagotavljanje označevanja in registracije zapuščenih živali v skladu s predpisi,  druge naloge, določene z Zakonom o zaščiti živali ter Pravilnikom o pogojih za zavetišča za zapuščene živali. III. Območje izvajanja javnje službe 3.člen (1) Javna služba zagotovitve pomoči, oskrbe in namestitve v zavetišču za zapuščene živali se izvaja na celotnem območju občine. (2) Uporabniki javne službe so osebe, udeležene v postopke povezane z izvajanjem javne službe, kot so lastniki živali, skrbniki živali, prijavitelji ali novi skrbniki zapuščenih živali. Storitve, ki se izvajajo v okviru dejavnosti javne službe, so pod enakimi z zakonom ali odloki občine določenimi pogoji dostopne vsakomur. IV. Pravice in obveznosti uporabnikov 4.člen (1) Kdor izgubi ali najde zapuščeno žival na območju občine, mora o tem obvestiti izvajalca javne službe oziroma pristojno veterinarsko organizacijo. (2) Skrbnik najdene živali ima pravico zahtevati vrnitev živali. Če tega ne stori v roku 8 dni od dneva, ko je bila žival nameščena v zavetišče, lahko izvajalec javne službe Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin žival odda tudi drugemu zainteresiranemu skrbniku, ki se zaveže, da bo za žival ustrezno skrbel. (3) Vse stroške v zvezi z zapuščeno živaljo plača dosedanji skrbnik živali, če ni s predpisi določeno drugače. Če skrbnik živali ni znan oziroma če lastnika živali ni mogoče ugotoviti, krije stroške imetnik zavetišča oziroma občina, kjer je žival najdena, če ni zagotovila zavetišča. (4) Občina krije stroške odlova in prevoza živali, veterinarskega pregleda živali ob namestitvi, veterinarske oskrbe živali ob namestitvi, če je ta potrebna, označitve, sterilizacije in kastracije živali in stroške dnevne oskrbe živali v zavetišču za prvih 30 dni, razen v primerih določenih v Zakonu o zaščiti živali. (5) Izvajalec javne službe, ki žival odda, lahko zaračuna novemu skrbniku pavšalni znesek za materialne stroške oskrbe živali v skladu s cenikom zavetišča. V. Vrsta in obseg objektov in naprav 5. člen (1) Koncesionar zagotovi zavetišče in druga sredstva potrebna za izvajanje javne službe skladno z veljavnimi predpisi. (2) Zavetišče iz prvega odstavka tega člena lahko pod enakimi pogoji, določenimi z zakonom, tem odlokom in drugimi občinskimi predpisi ter predpisi, izdanimi na podlagi javnega pooblastila, uporablja vsakdo. VI. Postopek podelitve koncesije 6. člen (1) Koncedent izbere koncesionarja po postopku sklepanja koncesijskega razmerja z javnim razpisom, skladno z določili tega odloka.. (2) Javni razpis za podelitev koncesije se objavi na spletni strani občine. (3) V postopku izbire koncedent zagotavlja transparentno in enakopravno obravnavo kandidatov. (4) Izvede se postopek s pogajanji s prijavitelji, ki se bodo prijavili na javni poziv koncedenta po pravilih, ki veljajo za naročila, ki jih ni potrebno objaviti na portalu javnih naročil. 7. člen (1) Koncedent v javnem razpisu oblikuje merila za izbor koncesionarja, ki bodo omogočila transparenten izbor ekonomsko najugodnejšega kandidata, pri čemer se kot mogoča merila upošteva cena izvajanja koncesije, strokovna, organizacijska in finančna sposobnost kandidata, njegove reference, druge ugodnosti, ki jih nudi prijavitelj in morebitna druga merila. (2) Izbiro koncesionarja izvede tri članska strokovna komisija, ki jo imenuje župan. (3) Občina se lahko z drugimi občinami dogovori za skupno izvedbo postopka podelitve koncesije. V tem primeru vsaka od udeleženih občin imenuje v strokovno komisijo po enega člana. VII. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar 8. člen Koncesionar mora izpolnjevati sledeče pogoje:  biti registriran za dejavnost, ki je predmet tega odloka in imeti vsa potrebna dovoljenja za izvajanje dejavnosti, ki so zahtevana z zakonom in podzakonskimi akti,  izpolnjevati obvezne pogoje, ki jih določa zakonodaja s področja javnega naročanja za splošni sektor,  izpolnjevati finančne pogoje in druge, ki jih določi občina z razpisom za izbor koncesionarja,  razpolagati z zadostnim številom oseb, ki so ustrezno usposobljene za izvajanje javne službe, Stran 1573  razpolagati z zadostnim obsegom ustreznih objektov, naprav in tehnične opreme, Podrobneje se pogoji in način dokazovanja določijo z razpisno dokumentacijo za izbor izvajalca javne službe. 9. člen (1) Koncesionar mora biti zavarovan proti odgovornosti za škodo, ki jo lahko povzroči tretji osebi oziroma koncedentu zaradi nevestnega izvajanja oskrbe zapuščenih živali. (2) Koncesionar mora v roku 8 dni po sklenitvi koncesijske pogodbe skleniti zavarovanje odgovornosti:  za škodo, ki jo povzroči občini z nerednim ali nevestnim opravljanjem javne službe,  za škodo, ki jo pri opravljanju ali v zvezi z opravljanjem javne službe povzročijo pri njem zaposlene osebe uporabnikom ali drugim osebam. (3) Pogodba o zavarovanju za namen iz prejšnjega odstavka mora imeti klavzulo, da je zavarovanje sklenjeno v korist občine. VIII. Splošni pogoji za izvajanje javne službe 10. člen Koncesionar izvaja javno službo v dogovorjenem obsegu pod naslednjimi pogoji:  da zagotavlja kontinuirano in kvalitetno izvajanje javne službe zagotovitve pomoči, oskrbe in namestitve v zavetišču za zapuščene živali;  da pri opravljanju dejavnosti upošteva vse tehnične, stroškovne, organizacijske in druge standarde ter normative;  da opravlja javno službo v skladu s cenami iz ponudbe, ki jo je podal na javni razpis občine;  da zagotovi vodenje ustreznih evidenc, označevanje in registracijo zapuščenih živali v skladu s predpisi;  skrbi za varovanje osebnih podatkov skladno z veljavno zakonodajo;  kot dober gospodarstvenik uporablja, upravlja in/oziroma vzdržuje objekte, naprave in druga sredstva, namenjena za učinkovito izvajanje javne službe;  skrbi za tekoče obveščanje javnosti o dogodkih v zvezi z izvajanjem javne službe;  najmanj enkrat letno poroča koncedentu o izvajanju koncesijskega razmerja;  omogoča koncedentu ali pristojnim inšpekcijam nemoten nadzor nad izvajanjem gospodarske javne službe in  obvešča pristojne organe o sumu kršitev predpisov, ki jih zazna v zvezi z izvajanjem javna službe. 11.člen Koncesionar mora za izvajanje javne službe voditi ločeno računovodstvo skladno z veljavno zakonodajo. Koncesionar lahko izvaja tudi druge dejavnosti, za katere je registriran, če te dejavnosti ne vplivajo na opravljanje javne službe in zanje koncesionar vodi ločeno računovodstvo. 12.člen Koncesionar izvaja javno službo v svojem imenu in za svoj račun. IX. Pričetek in čas trajanja koncesije 13.člen (1) Občina in koncesionar v zvezi z opravljanjem javne službe skleneta koncesijsko pogodbo, s katero podrobneje uredita izvajanje koncesioniranega razmerja, naloge in Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin dejavnosti koncesionarja ter medsebojne pravice in obveznosti. (2) Koncesionar pridobi pravice in obveznosti iz koncesijskega razmerja s pričetkom veljavnosti koncesijske pogodbe. (3) Koncesija se podeli za obdobje petnajstih let. 14. člen Koncesionar pridobi na podlagi koncesijske pogodbe na celotnem območju občine izključno pravico opravljati javno službo ter dolžnost zagotavljati kontinuirano izvajanje in kvalitetno opravljanje javne službe skladno s predpisi in v javnem interesu. X. Viri financiranja 15. člen (1) Izvajalec javne službe pridobiva sredstva za vzpostavitev in delovanje zavetišča skladno z določbami zakona, ki ureja zaščito živali. (2) Sredstva za izvajanje koncesije po tem odloku se zagotavljajo v vsakoletnem proračunu koncedenta. 16. člen Plačilo za izvajanje javne službe zagotovi koncedent koncesionarju mesečno na podlagi dejansko opravljenih storitev, po cenah določenih v ponudbi koncesionarja, dane v javnem razpisu in dogovorjenih s koncesijsko pogodbo. 17.člen Za izvajanje gospodarske javne službe koncesionar ne plačuje koncesijske dajatve. XI. Nadzor nad izvajanjem javne službe 18. člen (1) Občina ima pravico izvajati nadzor nad opravljanjem javne službe. Nadzor opravlja pristojna strokovna služba koncedenta ter občinska inšpekcijska služba. Koncesionar mora kadarkoli med delovnim časom posredovati informacije o poslovanju in omogočiti pooblaščeni osebi vpogled v poslovne knjige in evidence v zvezi z izvajanjem koncesije. (2) Nadzor je lahko napovedan, nenapovedan ali stalen. (3) Nadzor mora potekati tako, da ne ovira rednega izvajanja koncesije in tretjih oseb, izvajati pa se mora praviloma le v poslovnem času koncesionarja. Izvajalec nadzora se izkaže s pooblastilom koncedenta. O nadzoru se napravi zapisnik, ki ga podpišeta koncesionar in predstavnik koncedenta. (4) Osebe, ki izvajajo nadzor, so dolžne podatke o poslovanju koncesionarja obravnavati kot poslovno skrivnost. (5) Koncedent lahko po potrebi za nadzor nad izvajanjem koncesije pooblasti tudi druge pristojne organe in službe. XII. Prenehanje koncesijskega razmerja 19.člen Koncesijsko razmerje preneha:  po preteku časa, za katerega je bilo sklenjeno,  z enostranskim razdrtjem koncesijske pogodbe s strani koncedenta,  z odstopom od pogodbe,  s sporazumno razvezo,  na podlagi zakona. 20. člen Koncesijsko razmerje lahko z enostranskim razdrtjem koncesijske pogodbe s strani koncedenta preneha: Stran 1574  če je proti koncesionarju uveden postopek prisilne poravnave, stečaja ali likvidacijski postopek,  če je bila koncesionarju izdana sodna ali upravna odločba zaradi kršitve predpisov s področja pogodbe ali upravnih aktov, na podlagi katere utemeljeno ni mogoče pričakovati nadaljnje pravilno izvajanje koncesije,  če je po sklenitvi pogodbe ugotovljeno, da je koncesionar dal zavajajoče in neresnične podatke, ki so vplivali na podelitev koncesije,  če koncesionar pogodbo krši tako, da nastaja večja škoda koncedentu ali uporabnikom storitev,  če obstaja utemeljen dvom, da koncesionar v bistvenem delu ne bo izpolnil svoje obveznosti. Podrobnejši pogoji razdrtja koncesijske pogodbe se določijo v sami pogodbi. 21. člen Koncedent in koncesionar lahko odstopita od pogodbe:  če druga stranka krši pogodbo, pod pogoji in na način, kot je v njej določeno,  iz krivdnih razlogov (nestrokovno, nepravočasno, nevestno opravljanje storitev). Podrobnejši način odstopa od koncesijske pogodbe se določi v sami pogodbi. 22. člen Koncedent in koncesionar lahko med trajanjem koncesijske pogodbe, pod pogoji določenimi v koncesijski pogodbi tudi sporazumno razvežeta pogodbo v primeru, da ugotovita, da je nadaljnje opravljanje javne službe nesmotrno ali nemogoče. 23. člen V primeru, da po poteku časa, za katerega je bilo koncesijsko razmerje sklenjeno, koncedent še ni izbral koncesionarja za nadaljnje obdobje, se čas izvajanja koncesije lahko podaljša za največ šest mesecev. 24. člen Pogodbeno razmerje preneha v primeru prenehanja koncesionarja, razen v primeru statusnega preoblikovanja koncesionarja. XIII. Organ, ki opravi izbor koncesionarja in organ pristojen za sklenitev koncesijske pogodbe 25. člen Izbor koncesionarja opravi občinska uprava z izdajo upravne odločbe o izbiri koncesionarja. O pritožbi zoper odločbo o izbiri odloča župan. 26. člen (1) Na podlagi dokončne odločbe o izbiri koncesionarja se sklene koncesijska pogodba, ki jo v imenu koncedenta sklene župan. (2) Koncesijska pogodba je sklenjena, ko jo podpišeta koncesionar in koncedent ob pogojih določenih v koncesijski pogodbi. XIV. Končna določba 27. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 900-6/2022 Datum: 28. 9. 2022 Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin Občina Podlehnik mag. Sebastian Toplak, župan 935. Sklep o oceni izvajanja Občinskega programa varnosti Občine Podlehnik v letu 2021 Na podlagi 15. člena Statuta Občine Podlehnik (Uradni list RS št. 96/09 in Uradno glasilo slovenskih občin št. 21/17) in tretjega odstavka 6. člena Zakona o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06 in 9/17) je Občinski svet Občine Podlehnik na 19. redni seji dne 28. 9. 2022 sprejel naslednji SKLEP O OCENI IZVAJANJA OBČINSKEGA PROGRAMA VARNOSTI OBČINE PODLEHNIK V LETU 2021 1. Občinski svet Občine Podlehnik ocenjuje, da so bili doseženi zastavljeni cilji Občinskega programa varnosti Občine Podlehnik za leto 2021. 2. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na seji Občinskega sveta Občine Podlehnik in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 223-1/2022 Datum: 28. 9. 2022 Občina Podlehnik mag. Sebastian Toplak, župan OBČINA RAVNE NA KOROŠKEM 936. Odlok o prodaji blaga zunaj prodajaln na območju Občine Ravne na Koroškem Na podlagi 6. člena Zakona o trgovini (ZT-1) (Uradni list RS, št. 24/2008, 47/2015, 139/2020, 112/2021 – ZIUPGT), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (ZLS) (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 17. člena Zakona o prekrških (Uradni list RS, št. 29/11 – uradno prečiščeno besedilo, 21/13, 111/13, 74/14 – odl. US, 92/14 – odl. US, 32/16, 15/17 – odl. US, 73/19 – odl. US, 175/20 – ZIUOPDVE in 5/21 – odl. US), Odloka o občinskih taksah za uporabo javnih površin in javnih mest v občini Ravne na Koroškem (Uradni list RS, št. 35/2009, Uradno glasilo slovenskih občin, št. 35/2012) in 19. člena Statuta Občine Ravne na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 16/2016, 9/2022), je Občinski svet Občine Ravne na Koroškem na 27. redni seji dne 28. 09. 2022 sprejel ODLOK O PRODAJI BLAGA ZUNAJ PRODAJALN NA OBMOČJU OBČINE RAVNE NA KOROŠKEM I. Splošne določbe 1. člen (področje urejanja) S tem odlokom se določajo pogoji za prodajo blaga zunaj Stran 1575 prodajaln na območju občine Ravne na Koroškem (v nadaljnjem besedilu: občina), pogoji za organiziranje občasne prodaje na javnih površinah in površinah v zasebni lasti, dolžnosti prodajalcev na teh prodajnih mestih ter izvajanje nadzora nad prodajo blaga zunaj prodajaln. 2. člen (pomen izrazov) Izrazi po tem odloku imajo naslednji pomen:  »prodaja blaga zunaj prodajaln« pomeni prodajo blaga s potujočo prodajalno, na premični stojnici, s prodajnim avtomatom, od vrat do vrat, na tržnici ter priložnostno prodajo na prireditvah (sejmi, shodi in podobno);  »potujoča prodajalna« predstavlja prodajo iz vozila, ki je prirejeno tako, da omogoča prodajo blaga;  za »premično stojnico« se šteje stojnica, prodajna hiška, prodajna miza ali mizi podobna priprava, ki omogoča prodajo blaga. Za premično stojnico po tem odloku se šteje tudi prodaja iz vozila, ki ni prirejeno za prodajo blaga (tovorno vozilo, kombinirano vozilo ali osebni avtomobil iz katerega se prodaja blago, kot npr. suha roba, jabolka, ipd.);  »javna organizirana tržnica« je oblika prodaje blaga zunaj prodajaln na urejenem tržnem prostoru;  »prodajalec« po tem odloku je vsak, ki si pridobi soglasje za prodajo blaga izven prodajaln;  »upravljavec površin za prodajo blaga zunaj prodajaln« je:  občina – za površine, ki so v lasti občine ali predstavljajo javno dobro;  lastnik zemljišča – za površine v zasebni lasti, kjer se izvaja prodaja;  »prodajno mesto« je površina, na kateri prodajalec izvaja prodajo blaga zunaj prodajaln;  »občinska taksa« je plačilo za pridobitev soglasja za prodajo blaga zunaj prodajaln s potujočo prodajalno, na premičnih stojnicah in priložnostno prodajo na prireditvah, shodih, sejmih, s prodajnim avtomatom in podobno, na površinah, ki so v lasti občine in je določena z odlokom, ki ureja občinske takse v občini;  »uporabnina« je plačilo prodajnega mesta na prostoru javne organizirane tržnice in je določena s tržnim redom 3. člen (pravne podlage) Prodaja blaga zunaj prodajaln se opravlja v skladu z določili tega odloka, določili tržnega reda in v skladu z drugimi predpisi, ki urejajo prodajo blaga zunaj prodajaln. 4. člen (uporaba izrazov) V odloku uporabljeni izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. II. Pogoji za prodajo blaga zunaj prodajaln na območju občine ravne na koroškem 5. člen (soglasje za prodajo zunaj prodajaln) (1) Za prodajo blaga zunaj prodajaln je potrebno pridobiti soglasje občine. (2) Za prodajo blaga zunaj prodajaln se šteje tudi priložnostna prodaja na prireditvah, vključno s sejmi, festivali, shodi in podobno (v nadaljnjem besedilu: prireditve). V tem primeru organizator prireditve pridobi soglasje za vse sodelujoče prodajalce. Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin (3) V soglasju občina določi prostor, obdobje prodaje blaga in praviloma vrsto blaga, ki je predmet prodaje. (4) Za pridobitev soglasja za prodajo zunaj prodajaln na površinah, ki so v lasti občine, je potrebno plačati takso v skladu z odlokom, ki ureja občinske takse v občini. (5) Občina lahko zavrne izdajo soglasja predvsem zaradi:  prostorske neprimernosti lokacije (na primer: neposredna bližina cestišča in s tem ogrožena varnost pri vključevanju v promet in drugo);  neustrezne namembnosti predlagane površine;  če je vrsta blaga, ki je predmet prodaje, neprimerna;  če je bila podana kršitev pogojev iz predhodno izdanih soglasij. 6. člen (vloga za pridobitev soglasja za prodajo zunaj prodajaln) (1) Prodajalec, ki želi izvajati prodajo blaga zunaj prodajaln na površinah, ki so v lasti občine ali predstavljajo javno dobro ter na površinah v zasebni lasti, mora vložiti vlogo za pridobitev soglasja za prodajo zunaj prodajaln. Vlogo je potrebno vložiti najmanj deset (10) dni pred pričetkom prodaje. (2) Vloga iz prejšnjega odstavka tega člena mora vsebovati:  podatke prodajalca,  način prodaje blaga zunaj prodajaln,  vrsto blaga, ki bo predmet prodaje,  opredelitev lokacije in velikost površine, na kateri bo potekala prodaja,  opredelitev časovnega obdobja prodaje,  soglasje organizatorja prireditve, če gre za organizirano prireditev. (3) Če prodajalec ni lastnik zemljišča, na katerem bo potekala prodaja blaga, mora vlogi priložiti tudi soglasje lastnika zemljišča ali pogodbo, iz katere izhaja upravičenost prodajalca do uporabe določenega zemljišča za namen prodaje. 7. člen (pogoji za prodajo zunaj prodajaln) (1) Prodaja zunaj prodajaln lahko poteka samo na način, v rokih in na lokaciji, kot je to določeno v soglasju. (2) Župan lahko na predlog občinske uprave s sklepom določi posamezne lokacije v občini, kjer se prodaja zunaj prodajaln lahko izvaja in za posamezno lokacijo določi, kakšno blago se lahko prodaja na njej. (3) Po koncu prodaje mora prodajalec na lastne stroške odstraniti vso opremo, blago in odpadke ter povrniti površine v prejšnje stanje. (4) V času prireditev se lahko prodaja blaga zunaj prodajaln, ki niso del teh prireditev, prilagodi ali začasno ustavi. (5) Prodaja blaga zunaj prodajaln lahko poteka ob delavnikih ter sobotah in nedeljah v zimskem času (od 01. 10. do 31. 03.) od 8. do 17. ure in v poletnem času (od 01. 04. do 30. 09.) od 8. do 20. ure. Natančen termin prodaje je določen v izdanem soglasju. V času prireditev se lahko določi tudi drug obratovalni čas. III. Javna organizirana tržnica 8. člen (lokacija tržnice) Na območju občine Ravne na Koroškem je za prodajo blaga zunaj prodajaln v obliki javne organizirane tržnice (v nadaljnjem besedilu: tržnica) na premičnih stojnicah določena osrednja tržnica, ki posluje na urejenem tržnem prostoru, na zemljiščih parc. št. 288/6, 292/1, 288/8, 289/5 in 290/4, vse k.o. 882-RAVNE. Stran 1576 9. člen (upravljavec tržnice) (1) Upravljavec tržnice je Občina Ravne na Koroškem (v nadaljnjem besedilu: upravljavec). (2) Izvajanje posameznih nalog povezanih z ureditvijo, vzdrževanjem in upravljanjem javne tržnice lahko upravljavec s pogodbo prenese na zunanjega izvajalca (upravnika). 10. člen (tržni red) (1) Pogoje trgovanja na tržnici, obratovalni čas tržnice, tržne površine in prodajna mesta, prodajo blaga, skladiščenje blaga, pristojbine, naloge upravljavca tržnice, nadzor nad prodajo in način vzdrževanja reda in čistoče na tržnici določi upravljavec s Tržnim redom javne organizirane tržnice v občini Ravne na Koroškem in cenikom storitev. (2) Tržni red javne organizirane tržnice v občini Ravne na Koroškem in cenik storitev, na predlog upravljavca sprejme župan. 11. člen (pravice in dolžnosti upravljavca tržnice) Upravljavec ima zlasti naslednje pravice in dolžnosti:  organizirano vodi poslovanje prodajnih mest ter razporeja in oddaja v uporabo prodajna mesta prodajalcem;  skrbi, da je ureditev in poslovanje prodajnih mest usklajeno z veljavnimi predpisi;  skrbi za urejenost prodajnih mest, za čistočo in odstranjevanje odpadkov, za kar mora praviloma z izvajalcem javne službe zbiranja odpadkov skleniti pogodbo v pisni obliki;  skrbi za pripravo in izvajanje letnega programa aktivnosti;  skrbi za vzdrževanje in posodobitev tržne opreme;  pripravlja ustrezne pogodbe s prodajalci na tržnici;  prodajalcem zaračuna in pobira uporabnino prodajnih mest;  vodi evidenco o zaračunanih in plačanih uporabninah;  vodi evidenco o seznamu prodajalcev, obdobju zakupa in številu prodajnih mest;  vsako leto o navedenem izdela poročilo za preteklo koledarsko leto in ga najkasneje do 31. marca v tekočem letu predloži županu,  vsaj deset let hrani listinsko dokumentacijo. 12. člen (prodajna mesta na tržnici) (1) Prodajna mesta so stalna in občasna. Stalna prodajna mesta so stalne stojnice. (2) Občasna prodajna mesta so:  dopolnilne prodajne površine,  občasna prodaja s tal (novoletne jelke, cvetje, sadike, lončarski, leseni in kovinski izdelki),  dodatne stojnice ter  prodaja v potujočih prodajalnah. (3) Dodatne prodajne stojnice po potrebi namesti upravljavec. 13. člen (pogoji za prodajo blaga) (1) Prodajno mesto na tržnici se najame dnevno, po plačilu uporabnine ali za daljše obdobje na podlagi pogodbe med upravljavcem tržnice in stalnim prodajalcem. (2) Če prodajalec brez predhodnega obvestila o njegovi zamudi ne zasede pogodbenega prodajnega mesta do Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin ure, določene v tržnem redu, lahko upravljavec za tisti dan na to prodajno mesto razporedi drugega prodajalca. (3) Registrirani trgovci in gostinci ter druge pravne in fizične osebe morajo izpolnjevati veljavne zakonsko predpisane pogoje za prodajo. (4) Dovoljeno je prodajati blago, ki izpolnjuje vse zakonsko določene pogoje za prodajo. Za odgovornost, ki izhaja iz blaga, ki ne ustreza zakonskim pogojem, odgovarja izključno prodajalec. IV. Dolžnosti prodajalcev 14. člen (dolžnosti prodajalcev) (1) Prodajalci na površinah v upravljanju občine so dolžni:  poravnati občinsko takso pred pričetkom prodaje,  zagotoviti varnost in zaščito prodajnega blaga in ljudi,  vzdrževati red in čistočo na prodajnem mestu,  nepovratno prazno embalažo, oporečne in druge organske ter ostale odpadke sproti odstranjevati s prodajnega mesta,  po poteku obratovalnega časa zapustiti prodajno mesto, odstraniti neprodano blago, embalažo in odpadke ustrezno ločiti in odložiti v ustrezne zabojnike,  v primeru uporabe občinske stojnice le to varovati in jo po prenehanju uporabe vrniti v takem stanju, kot so jo prejeli,  ves čas skrbeti, da z opravljanjem svoje dejavnosti ne ogrožajo ali motijo drugih prodajalcev in obiskovalcev ter občanov,  postaviti svoje blago ali embalaže tako, da zagotavljajo neoviran prehod med prodajnimi mesti,  prodajno mesto vidno opremiti s cenikom in nazivom oziroma imenom ter sedežem oziroma naslovom prodajalca,  skrbeti za osebno higieno in izgled tako, da so urejeni in primerno oblečeni, da niso vinjeni, preglasni in da ne kršijo javnega reda in miru,  meriti in tehtati blago z merili, ki so predpisana ali pa običajna za merjenje določene vrste blaga. (2) Prodajalci prodajnega mesta ne smejo dati v uporabo oziroma v podzakup drugemu. V. Nadzor 15. člen (nadzor) Nadzor nad izvajanjem določil tega odloka izvajata pristojni občinski inšpekcijski organ in redarstvo. VI. Kazenske določbe 16. člen (kazenske določbe) (1) Z globo 300,00 EUR se kaznuje posameznik (fizična oseba), pravna oseba, podjetnik posameznik ali posameznik, ki opravlja dejavnost, če prodaja blago brez izdanega soglasja ali v nasprotju s soglasjem. (2) Z globo 150,00 EUR se kaznuje posameznik (fizična oseba), pravna oseba, podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, če na površini, kjer izvaja prodajo blaga zunaj prodajaln:  po koncu prodaje s prodajnega mesta ne odstrani blaga, opreme za prodajo, odpadkov ter teh površin ne povrne v prejšnje stanje,  v primeru, da je na prodajnem mestu organizirano ločeno zbiranje odpadkov, teh ne odda na za to določena mesta oziroma posode (kontejnerje), Stran 1577  ne vzdržuje reda in čistoče na ali ob svojem prodajnem mestu,  ne označi prodajnega mesta s firmo ali na prodajnem mestu ne zagotovi vidnega cenika,  drugače krši s strani upravljavca določen tržni red oziroma obveznosti iz tega odloka. (3) Z globo 300,00 EUR se za prekrške iz prvega in drugega odstavka tega člena kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe, samostojnega podjetnika ali posameznika, ki samostojno opravlja dejavnost. VII. Končna določba 17. člen (veljavnost odloka) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 321-0013/2022 Datum: 28. 09. 2022 Občina Ravne na Koroškem dr. Tomaž Rožen, župan 937. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ureditvi, upravljanju in nadzoru mirujočega prometa v Občini Ravne na Koroškem Na podlagi 100. člena Zakona o cestah (Uradni list RS, št. 109/10, 48/12, 36/14 – odl. US, 46/15, 10/18 in 123/21 – ZPrCP-F), 6. člena Zakona o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 156/21 – uradno prečiščeno besedilo in 161/21 – popr.), 3. in 17. člena Zakona o prekrških (Uradni list RS, št. 29/11 – uradno prečiščeno besedilo, 21/13, 111/13, 74/14 – odl. US, 92/14 – odl. US, 32/16, 15/17 – odl. US, 73/19 – odl. US, 175/20 – ZIUOPDVE in 5/21 – odl. US), 6. člena Zakona o voznikih (Uradni list RS, št. 85/16, 67/17, 21/18 – ZNOrg, 43/19, 139/20 in 43/22), 3. člena Zakona o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06 in 9/17), 9. člena Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 123/06, 57/08, 36/11, 14/15 – ZUUJFO, 71/17, 21/18 – popr., 80/20 – ZIUOOPE, 189/20 – ZFRO, 207/21 in 44/22 – ZVO-2), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOPA in 80/20 – ZIUOOPE) in 19. člena Statuta Občine Ravne na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 16/16 in 9/22) je Občinski svet Občine Ravne na Koroškem na 27. Redni seji, dne 28. 09. 2022 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O UREDITVI, UPRAVLJANJU IN NADZORU MIRUJOČEGA PROMETA V OBČINI RAVNE NA KOROŠKEM 1. člen V Odloku o ureditvi, upravljanju in nadzoru mirujočega prometa v Občini Ravne na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 55/2020), se v drugem odstavku 11. člena doda 10. točka, ki se glasi: »  površine, namenjene polnjenju vozil na električni pogon, «. Dosedanja 10. točka postane 11. točka. Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 2. člen V 11. členu se za petim odstavkom doda nov šesti odstavek, ki se glasi: »(6) Vozniki vozil na električni pogon lahko na površinah, ki so namenjene polnjenju vozil na električni pogon, brezplačno parkirajo vozila največ do tri ure med 07.00 in 22.00 uro. Čas dovoljenega parkiranja in način parkiranja sta razvidna s prometne signalizacije. Voznik mora v vozilu na električni pogon označiti čas prihoda na notranji strani vetrobranskega stekla na armaturni plošči tako, da je dobro viden in v celoti čitljiv z zunanje strani vozila skozi vetrobransko steklo.« Dosedanji šesti odstavek postane sedmi odstavek. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 371-0009/2022 Datum: 28. 09. 2022 Občina Ravne na Koroškem dr. Tomaž Rožen, župan 938. Pravilnik o sofinanciranju malih komunalnih čistilnih naprav na območju Občine Ravne na Koroškem Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (ZLS) (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), Uredbe o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/15, 76/17, 81/19, 194/21 in 44/22 – ZVO-2), Uredbe o emisiji snovi in toplote pri odvajanju odpadnih voda v vode in javno kanalizacijo (Uradni list RS, št. 64/12, 64/14, 98/15 in 44/22 – ZVO-2), Odloka o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske odpadne vode na območju občine Ravne na Koroškem (Uradni list RS, št. 12/11 in Uradno glasilo slovenskih občin, št. 20/13) in 19. člena Statuta Občine Ravne na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 16/2016, 9/2022) je Občinski svet Občine Ravne na Koroškem na 27. redni seji, dne 28. 09. 2022 sprejel PRAVILNIK O SOFINANCIRANJU MALIH KOMUNALNIH ČISTILNIH NAPRAV NA OBMOČJU OBČINE RAVNE NA KOROŠKEM 1. člen (vsebina) S tem pravilnikom se določajo namen, upravičenci, pogoji in merila za dodelitev proračunskih sredstev, namenjenih za nakup in vgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav (v nadaljnjem besedilu: MKČN) za stanovanjske stavbe na območju občine Ravne na Koroškem (v nadaljnjem besedilu: občina). 2. člen (splošna določila) se dodeljujejo upravičencem (1) Sredstva v obliki sofinanciranja. (2) Upravičenci dodelitve proračunskih sredstev po tem pravilniku so fizične osebe – lastniki stanovanjskih stavb s stalnim prebivališčem v občini. V primeru izgradnje skupne MKČN za več stanovanjskih stavb, je nosilec investicije (vlagatelj) lastnik zemljišča, na katerem bo čistilna Stran 1578 naprava zgrajena. Investitorji medsebojna razmerja uredijo s posebno pogodbo. (3) Sredstva se ne morejo pridobiti za stavbe na območju aglomeracij, kjer je že zgrajena ali se planira izgradnja javne kanalizacije. Pogoji za pridobitev sredstev so podrobneje opisani v 6. členu tega pravilnika. (4) Sredstva se ne dodelijo za naložbe izven območja občine Ravne na Koroškem. 3. člen (vir sredstev) (1) Sredstva za izgradnjo MKČN v občini se zagotavljajo iz občinskega proračuna. Višino sredstev za posamezno leto določi občinski svet z odlokom o proračunu. (2) Glede na določeno višino proračunskih sredstev, se na podlagi sklepa župana objavi javni razpis, ki natančno določa pogoje sofinanciranja v skladu s tem pravilnikom. Za dodelitev sredstev po objavi razpisa upravičenec zaprosi s pisno vlogo na občino. Razpis je odprt do porabe predvidenih sredstev v tekočem proračunskem letu. 4. člen (višina sofinanciranja) (1) Višina sofinanciranja znaša 1.500,00 EUR. (2) Sofinancira se postavitev ene MKČN za eno stanovanjsko stavbo, kot tudi postavitev ene MKČN za več stanovanjskih stavb. 5. člen (upravičeni stroški) (1) Upravičeni so stroški nakupa MKČN velikosti do 50 PE (populacijskih ekvivalentov) z vključenimi stroški montaže MKČN in njenega prvega zagona z nastavitvijo parametrov. (2) Upravičeni stroški lahko nastanejo v obdobju največ treh let pred oddajo vloge za pridobitev sredstev. (3) Davek na dodano vrednost (DDV) ni upravičen strošek. 6. člen (pogoji) (1) Upravičenec za dodelitev sredstev mora zadostiti naslednjim pogojem:  da stanovanjska stavba leži izven območja aglomeracij in da ima lastnik prijavljeno stalno prebivališče v občini;  da ima objekt veljavno gradbeno dovoljenje ali uporabno dovoljenje za stanovanjsko stavbo zgrajeno po letu 2005 ali potrdilo pristojnega organa, da je stanovanjska stavba zgrajena pred letom 2005;  da je MKČN ob oddaji vloge vgrajena in v funkciji delovanja;  da lokacija MKČN omogoča dostop in neovirano praznjenje;  da je obstoječa greznica ukinjena, skladno s pogoji Javnega komunalnega podjetja Ravne na Koroškem, d.o.o.;  da je vlogi priložil analizni izvid v skladu s predpisom, ki ureja prve meritve in obratovalni monitoring odpadnih voda;  da so upravičenci, ki bodo postavili skupno čistilno napravo za več objektov, vlogi priložili podpisan medsebojni dogovor vseh uporabnikov MKČN, ki ni časovno omejen ter sklenjeno služnostno pogodbo med lastniki zemljišč in investitorji. (2) Čistilna naprava mora zadostiti naslednjim tehničnim zahtevam:  MKČN ima zmogljivost, manjšo od 50 PE, je gradbeni proizvod v skladu s standardom SIST EN 12566-3 ali drugim enakovrednim in mednarodno priznanim standardom, in je zanjo izdana izjava o Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin lastnostih v skladu s predpisi, ki urejajo gradbene proizvode;  ustreznost čiščenja mora biti skladna s preglednico 3, priloge 1 Uredbe o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/15, 76/17 in 81/19); oziroma kemijska potreba po kisiku (KPK) ne sme presegati 200 mg/L. (3) MKČN je izjemoma lahko postavljena tudi na območju predvidenih aglomeracij, v primeru, da je izvedba kanalizacijskega priključka zaradi oddaljenosti priključnega mesta ali tehnične izvedljivost priključka ekonomsko neupravičena. V tem primeru, na predlog izvajalca gospodarskih javnih služb občina izda posebno soglasje za postavitev male čistilne naprave. 7. člen (javni razpis) Javni razpis se objavi na spletni strani občine in mora vsebovati:  naziv in sedež občine,  pravno podlago za izvedbo razpisa,  predmet javnega razpisa,  pogoje za kandidiranje na razpisu z morebitnimi dodatnimi merili,  okvirno višino sredstev,  določitev obdobja do katerega morajo biti sredstva porabljena,  rok in naslov vložitve vlog,  rok, v katerem bodo potencialni upravičenci obveščeni o izidu,  kraj, čas in osebo, pri kateri lahko upravičenci pridobijo informacije in razpisno dokumentacijo. 8. člen (vloga) (1) Upravičenec predpisane pogoje izkazuje z izpolnjeno in podpisano vlogo h kateri mora priložiti dokumentacijo, iz katere je razvidno izpolnjevanje zahtevanih pogojev. (2) Če vloga ob vložitvi ni popolna, se vlagatelja pozove, da vlogo dopolni. Če tega ne stori, se vloga s sklepom zavrže. 9. člen (postopek dodelitve sredstev) (1) Postopek za dodelitev proračunskih sredstev v skladu z razpisnimi pogoji vodi tričlanska komisija, ki jo s sklepom imenuje župan. (2) Naloge komisije so:  odpiranje in pregled vlog,  ocena upravičenosti vlog,  priprava predloga o dodelitvi proračunskih sredstev s seznamom upravičencev,  druge naloge povezane z uspešno izvedbo razpisa. (3) Komisija obravnava vse popolne in pravočasno prispele vloge z dokazili, po vrstnem redu prispetja ter pripravi predlog o dodelitvi proračunskih sredstev s seznamom upravičencev. Komisija predlog pripravi najkasneje v roku 30 dni od obravnave vloge. (4) Na podlagi predloga iz prejšnjega odstavka se izda sklep. Zoper sklep je dovoljena pritožba pri županu občine. Odločitev župana je dokončna. (5) Sredstva se dodelijo upravičencem po vrstnem redu prispelih vlog, in sicer do porabe zagotovljenih sredstev sprejetega proračuna. (6) O izidu javnega razpisa se vse vlagatelje obvesti v roku 15 dni od dne, ko komisija pripravi predlog o dodelitvi proračunskih sredstev. Stran 1579 10. člen (izplačilo sredstev) (1) Občina vse upravičence, ki jim je posredovala sklep o izboru hkrati pozove k podpisu pogodbe. (2) Če se izbrani upravičenec v roku osmih dni od prejema poziva nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo. (3) O dodelitvi sredstev se sklene pogodba med občino in končnim prejemnikom sredstev. Pogodba mora vsebovati navedbo pogodbenih strank, višino sofinanciranja ter opredelitev pravic in obveznosti pogodbenih strank. Nakazilo sredstev se izvrši na tekoči račun izbranega upravičenca v roku 30 dni od podpisa pogodbe. (4) Upravičenci lahko pridobijo sredstva za isto naložbo le enkrat. V kolikor je upravičenec že prejel javna sredstva za namen, ki ga opredeljuje ta pravilnik, do sredstev po tem pravilniku ni upravičen. 11. člen (vračilo sredstev) (1) Proračunska sredstva se lahko porabijo samo za namen, za katerega so bila dodeljena. (2) Če pride do ugotovitve, da so bila sredstva porabljena za drug namen ali da so bila dodeljena na podlagi neresničnih podatkov oziroma je prejemnik prekršil druga določila pogodbe, je občina upravičena zahtevati vračilo dodeljenih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila dalje. 12. člen (končna določba) Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 354-0003/2022 Datum: 28. 09. 2022 Občina Ravne na Koroškem dr. Tomaž Rožen, župan OBČINA VOJNIK 939. Sklep o lokacijski preveritvi za določitev obsega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi (EUP ČŠ-16) št. 7 Na podlagi 127. 128. n 131 člena Zakona o urejanju prostora (Ur. l. RS, št. 61/2017) ter na podlagi 12. in 45. člena Statuta Občine Vojnik (Uradni list RS, št. 3/2016) je Občinski svet Občine Vojnik na 22. redni seji, dne 7.4.2022 sprejel SKLEP O LOKACIJSKI PREVERITVI ZA DOLOČITEV OBSEGA STAVBNEGA ZEMLJIŠČA PRI POSAMIČNI POSELITVI (EUP ČŠ-16) št. 7 1. člen Potrdi se Elaborat lokacijske preveritve za določitev obsega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi EUP ČŠ -16 in EUP OP - 96, za del parc. št. 55/2 del in 56/1 del K.O. Čreškova. Lokacijska preveritev ima v zbirki prostorskih aktov identifikacijsko številko 2848. Elaborat je izdelalo podjetje Razvojni center planiranje d.o.o. Celje, št. elaborata 68/21. Elaborat lokacijske preveritve za določanje obsega stavbnih zemljišč pri posamični poselitvi za EUP ČŠ-16 v občini Vojnik, celotne parcele ali deli parcel: 55/2 del in Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 56/1 del K.O. Čreškova, ki ga je izdelalo podjetje Razvojni center planiranje d.o.o. Celje, št. elaborata 68/21. 2. člen Po določilih Odloka o Občinskem prostorskem načrtu (OPN) Občine Vojnik (Uradno glasilo slovenskih občin 59/16, 6/17, 45/17 in 53/17), se obravnavano zemljišče nahaja v enoti urejanja EUP ČŠ -16 in EUP OP - 96. Prilagojena in natančno določena oblika in velikost območja stavbnega zemljišča je grafično prikazana v Prilogi sklepa. 3. člen Lokacijska preveritev ne nadomešča projektnih pogojev, ki jih je potrebno pridobiti v postopku priprave dokumentacije za gradbeno dovoljenje. 4. člen Sklep o lokacijski preveritvi se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Vnese se v evidenco lokacijskih preveritev in evidentira v prostorskem informacijskem sistemu. Sklep s podatki o lokacijski preveritvi se posreduje Upravni enoti Celje in Ministrstvu za okolje in prostor. Številka: 351-0040/2022/7 Datum: 7.4.2022 Občina Vojnik Branko Petre, župan Priloga:  Prilagojena in natančno določena oblika in velikost stavbnega zemljišča. Stran 1580 Št. 44/30.9.2022 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1581 Št. 44/30.9.2022 927. 928. 929. 930. 931. 932. 933. 934. 935. 936. 937. 938. 939. Uradno glasilo slovenskih občin OBČINA CIRKULANE Odlok o rebalansu II proračuna Občine Cirkulane za leto 2022 Stran 1562 OBČINA LJUTOMER Javni razpis za nagrade študentom za napredovanje v višji letnik za študijsko leto 2022/2023 Stran 1563 OBČINA LOVRENC NA POHORJU Odlok o spremembi Odloka o proračunu Občine Lovrenc na Pohorju za leto 2022 (2. rebalans) Odlok o ustanovitvi javnega vzgojnoizobraževalnega zavoda Osnovna šola Lovrenc na Pohorju Stran 1564 OBČINA NAKLO Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Osnovna šola Naklo Sklep o ukinitvi statusa javnega dobra Sklep o ukinitvi zaznambe grajenega javnega dobra lokalnega pomena Stran 1571 OBČINA PODLEHNIK Odlok o načinu opravljanja gospodarske javne službe zavetišča za zapuščene živali na območju Občine Podlehnik Sklep o oceni izvajanja Občinskega programa varnosti Občine Podlehnik v letu 2021 Stran 1572 OBČINA RAVNE NA KOROŠKEM Odlok o prodaji blaga zunaj prodajaln na območju Občine Ravne na Koroškem Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ureditvi, upravljanju in nadzoru mirujočega prometa v Občini Ravne na Koroškem Pravilnik o sofinanciranju malih komunalnih čistilnih naprav na območju Občine Ravne na Koroškem Stran 1575 OBČINA VOJNIK Sklep o lokacijski preveritvi za določitev obsega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi (EUP ČŠ-16) št. 7 Stran 1579 1566 1571 1572 1575 1577 1578 Stran 1582