I / r ' I r CENTUAINA KNJIŽNICA VRHOVNEGA SODIŠČA SR SLOVENIJE 5 o ' CENTRALNA PIZAV^SOL^A KNJIŽNICA VUTCTLEóa SODIŠČA SR SLOVENIJE 61000 LJUBLJANA »čin Ormož in Ptuj Leto:XII. Ptuj, dne 23. januaija 1976 Številka: 1 /té £>/>£> VSEBINA: OBČINA PTUJ 1. Sklep o imenovanju direktoija Delavske univerze Ptuj KOMUNALNO PODJETJE PTUJ 2. Tržni red na tržnici v Ptuju KRAJEVNE SKUPNOSTI 3. Poročilo volilne komisije Krajevne skupnosti Hajdina o izidu referenduma za uvedbo krajevnega samoprispevka na območju Krajevne skupnosti Hajdina 4. Poročilo volilne komisije Krajevne skupnosti Kidričevo o izidu referenduma za uvedbo krajevnega samoprispevka za sofinanciranje programa izgradnje komunalnih in družbenih objektov za območje naselja Kungota v KS Kidričevo 5. Sklep o uvedbi krajevnega samoprispevka za financiranje, sofinanciranje in redno vzdrževanje komunalnih objektov in ostalih potreb po programu Krajevne skupnosti Hajdina 6. Sklep o uvedbi samoprispevka za financiranje programa izgradnje komunalnih in družbenih objektov na območju Krajevne skupnosti Kidričevo. 7. Sklep o uvedbi samoprispevka za sofinanciranje programa izgradnje komunalnih in družbenih objektov na območju Krajevne skupnosti Ivanjkovci 8. Sklep o spremembi sklepa o uvedbi samoprispevka za sofinanciranje programa izgradnje komunalnih in drugih objektov na območju Krajevne skupnosti Grajena POPRAVKI: Popravek Uradnega vestnika občin Ormož in Ptuj številka 1, z dne 8. januaija 1976 Popravek odloka o zaključnem računu proračuna in rezervnega sklada občine Ormož za leto 1974 Popravek statuta Samoupravne enote za družbeno'pomoč v stanovanjskem gospodarstvu in statuta Samoupravne enote za gospodaijenje s stanovanjskim skladom 1. Na podlagi 25. točke 243. člena statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 5-45/74) in 63. člena statuta Delavske univerze Ptuj, je Skupščina občine Ptuj na seji zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbeno političnega zbora, dne 30. julija 1975 sprejela SKLEP o imenovanju direktorja Delavske univerze Ptitj 1. Viktor KRAJNC, po poklicu ekonomski tehnik, rojen 25. julija 1924 v Ptuju, stanujoč v Ptuju, Žgečeva ulica 10, se ponovno imenuje za direktorja Delavske univerze v Ptuju. 2. Mandatna doba zgoraj imenovanega direktorja traja štiri leta to je od 30. julija 1975 do 30. julija 1979. 3. Ta sklep začne veljati takoj, objavi pa se v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. številka: 111-143/75-1 Datum: 30. julija 1975 Podpredsednik Skupščine občine Ptuj Oton POLIČ, 1. r. 2. Na podlagi 45. člena temeljnega zakona o blagovnem prometu (Uradni list SFRJ, št. 1/67 in 30/68) je delavski svet TOZD Komunalni servisi v sestavi Komunalnega podjetja Ptuj na seji dne 8. okt. 1975 sprejel TRŽNI RED na tržnici v Ptuju I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Po tem tržnem redu se ureja promet na drobno s kmetijskimi in drugimi proizvodi na ptujski tržnici, na Titovem trgu v Ptuju. Ta tržni red velja tudi za ostala območja mesta Pttya, ko je promet blaga občasno razširjen ob sejmih in drugih podobnih prilikah. 2. člen S tržnico upravljajo TOZD Komunalni servisi Komunalnega podjetja Ptuj (v nadaljnjem besedilu: upravljalec tržnice), ki imajo vse pristojnosti pri izvajanju tega tržnega reda tudi na ostalih območjih mesta Ptuja ob sejmih in drugih podobnih prilikah. 3. člen Tržnica je javni prostor, ki je namenjen le za blagovni promet po 1. členu tega tržnega reda. Blagovni promet na tržnici je prost, opravlja se neposredno (brez posrednikov) med proizvajalci in kupci v skladu s tem tržnim redom in ustreznimi zakonskimi predpisi. 4. člen Za občasno večje prodaje blaga izven tržnice določi upravljalec tržnice prodajna mesta v Ptuju v soglasju z občinskim upravnim organom, pristojnim za notranje zadeve. 5. člen Upravljalec tržnice ima naslednje pravice in dolžnosti: — dnevno razporeja in oddaja tržne površine prodajalcem, — oddaja poslovne prostore na tržnici v najem, — daje v uporabo tehtnice prodajalcem proti odškodnini po ceniku, — redno vzdržuje in razširja komunalne in delovne naprave na tržnici, ki jih ima v upravljanju, — v sodelovanju z drugimi pristojnimi organi skrbi za javni red in pravilne odnose na tržnici, — redno čisti in skrbi za uporabnost tržnice, — iz prodaje izloča nekvalitetno blago in blago, katerega prodaja na tržnici ni dovoljena, — nudi inšpektorjem ustrezno pomoč pri njihovem delu na tržnici, — obračunava in pobira tržnino ter rezervacije prodajnih mest in zaračunava odškodnine za poškodovanje naprav tržnice po cenikih, — prodajalcem omogoča uporabo njihovih stalnih najetih prodajnih mest in prostorov na tržnici v skladu s tem tržnim redom, — sklepa in ureja druga poslovna razmerja, ki spadajo v redno poslovanje tržnice. Upravljalec tržnice nadzira izvajanje tržnega reda po nadzorniku komunalnih naprav in izvaja tržni red po pooblaščenem tržničarju. H. TRŽNI ČAS 6. člen Prodaja blaga na tržnici se opravlja v tržnem času, ki je ob delavnikih: — v poletni sezoni (od 1.4. do 31. 10.) od 6. do 13. ure — vzimski sezoni (od 1. 11. do 31.3.) od 7. do Ob nedeljah posluje tržnica Ólfo. 16. člen statuta se pravilno glasi: upravne, enote za gospodarjenje s stanovanjskim skladom. ,.Upravni odbor ima naslednje pristojnosti: — izvršuje sklepe zbora delegatov samo- — pripravlja programe za gospodarjenje s stanovanjskim skladom, — skrbi za učinkovito organizacijo gospodarjenja s skladom stanovanjskih hiš, — organizira evidenco sredstev sklada stanovanjskih hiš, — sprejme predlog finančnega načrta in zaključnega računa, — sprejme predlog o delitvi stanarine za tekoče in investicijsko vzdrževanje, za revitalizacijo in upravljanje s skladom hiš in ga pošlje v potrditev, — sprejme predlog o višini najemnine za poslovne prostore v družbeni lastnini, — sprejme prednostno listo upravičencev do stanovanj v stanovanjskem skladu, — pripravi splošne akte, ki jih sprejme zbor delegatov, — imenuje stalne ali začasne komisije, — sodeluje z upravnima odboroma obeh samoupravnih enot, — opravlja druge zadeve, za katere ga pooblasti zbor delegatov ali za katere je pristojen po določbah samoupravnih aktov skupnosti.” 17. člen statuta se pravilno glasi: ,.Upravni odbor dela na sejah. Seje sklicuje in vodi predsednik upravnega odbora. Upravni odbor sklepa veljavno, če je na seji navzočih večina članov upravnega odbora. •Sklepi upravnega odbora so veljavni, če je zanje glasovala večina navzočih delegatov. Z večino glasov vseh članov upravnega odbora: sprejme prednostno listo upravičencev do stanovanj v družbeni lastnini na katerih ima razpolagalno pravico samoupravna enota za gospodarjenje.” Stanovanjski servis Ptuj p. o. 21. januarja 1976 Uradni vertnlk občbi Ormož In Ptuj izhaja praviloma dvakrat mesečno, in to v četjtek. Cena posameznega izvoda 1 dinar. Naročniki Tednka ga prejemajo brezplačno. Izdajatelj redakcija Ptujski tednik, Ptuj, Vošnjakova 5. Urejuje uredniški odbor - odgovorni urednik MARICA FAJT. Sedež urednBtva Ptuj, Srb dii trg 1/1. Tiska časoptano grafično podjetje ..Mariborski tisk", Svetozarevska 14, Maribor. OSNUTKI SAMOUPRAVNIH SPORAZUMOV V prejšnji številki Tednika smo objavili razgovor s predsednikom izvršnega sveta skupščine občine Ptuj Franjom GNILŠKOM o samoupravnih sporazumih, ki jih je obravnaval izvršni svet. Danes objavljamo te samoupravne sporazume s pripadajočimi obrazložitvami z namenom, da se čim širši krog občanov neposredno seznani z vsebino teh sporazumov in z družbenimi nalogami, ki jih bomo s sprejetjem sporazumov rešili v naši občini. Ge tu za pomembne in nujne naloge, kakor je financiranje razvoja cestnega gospodarstva v občini in modernizacijo cest, za širitev vodovodne mreže na območju Slovenskih goric in Ptujskega polja, za izvedbo načrta o čiščenju in odvajanju odpadnih voda v podjezje elektrarne SD 2, nujno potrebne investicije za gradnjo gasilskega doma v Ptuju, nadalje za izvedbo oziroma gradnjo druge faze turistično-gostinskega centra in krajevnih skupnosti občine Ptuj za leto 1976. Gre torej za nujne pomembne naloge, ki bodo odločilno vplivale na nadaljnji razvoj občine Ptuj in to posebno na manj razvita območja Slovenskih goric in Haloz. Ti osnutki sporazumov bodo šli v javno razpravo kot „paket“, ko jim bodo priloženi še drugi dogovori o skupni in splošni porabi in bodo o njih odločali delovni ljudje v delovnih organizacijah združenega dela in v drugih samoupravnih organizacijah in skupnostih. S tem pristopom se letos prvič v popolnosti uresničujejo načela, po katerih o celotni družbeni reprodukciji in delitvi dohodka, odločajo delavci združenega dela. Samoupravni sporazum o združevanju sredstev za financiranje razvoja cestnega gospodarstva v občini Ptuj za leto 1976 I. UVODNE DOLOČBE 10. člen 1. člen Z namenom, da se zagotovi nemoten razvoj cestnega gospodarstva, se podpisniki tega samoupravnega sporazuma dogovorijo, da sprejmejo priložen letni program razvoja cestnega gospodarstva za leto 1976 in da istočasno določijo medsebojne pravice in obveznosti, ki izhajajo iz predloženega programa razvoja cestnega gospodarstva tako, da bi se zagotovila nemotena izvedba letnega programa po vsebini in obsegu na območju Lokalne skupnosti za ceste občine Ptuj. 2. člen Podpisniki tega sporazuma so vsi ustanovitelji Lokalne skupnosti za ceste občine Ptuj. II. OSNOVNE LETNEGA PROGRAMA 3. člen Letni program razvoja cestnega gospodarstva za območje Lokalne skupnosti za ceste je zgrajen na naslednjih finančnih osnovah: 1. Celokupna potrebna sredstva za izvedbo letnega programa so predvidena v višini 16.700.000 din. 2. Predvidena sredstva se porabijo za naslednje nalo- ge:a) Funkcionalni izdatki LSC 500.000 b) Vračilo kreditov in obresti 2.200.000 c) Sofinanciranje vzdrževanja križišč lokalnih cest z železnico (obveznosti po zakonu) 400.000 č) Redno vzdrževanje 300 km makadam, lokalnih cest 3.000.000 d) Nabava signalizacije 200.000 e) Vzdrževanje — ojačanje asfaltiranih lokalnih cest-------km 2.000.000 0 Asfaltiranje makadamskih lokalnih cest na relaciji Trnovska vas—Vitomarci6km 3.600.000 Pacinje—Velovlak 2 km 1.200.000 Zakl—Podlehnik 2 km 1.200.000 Podleže—Sestrže2km 1.200.000 g) Sofinanciranje regionalnih cest na območju občine Videm—Lukovec 2 km 1.200.000 Skupaj: 16.700.000 lil. ZAGOTOVITEV FINANCIRANJA 4. člen Za izvedbo programa del po 3. členu tega sporazuma se zagotovijo sredstva po naslednji finančni konstrukciji: 1. Redni dohodki LSC 9.000.000 2. Sofinanciranje krajevnih skupnosti na območju katerih se izvajajo dela modernizacije cest — 20 % predračunske vrednosti del (50 %) 1.980.000 3. Združena sredstva temeljnih organizacij združenega dela v višini 1,8 % ostanka dohodka za leto 1975 4.200.000 5. člen Temeljne organizacije združenega dela soglašajo, da se potrebna manjkajoča sredstva v višini 4.200.000 din za financiranje letnega programa cestnega gospodarstva za leto 1976 po 3. členu tega sporazuma združujejo s tem sporazumom, brez obveznosti vračanja, v višini 1,8 % ostanka dohodka in pospešene amortizacije po zaključnem računu za leto 1975. 6. člen Krajevne skupnosti zagotavljajo svoj delež pri konkretni akciji cest na njihovem območju. 7. člen Temeljne organizacije združenega dela se zavezujejo, da odvedejo svoj delež po 4. členu tega sporazuma v 30 dneh po sprejetju zaključnega računa za leto 1975. 8. člen Temeljne organizacije združenega dela ugotove in obračunajo svoj prispevek na podlagi zaključnega računa za leto 1975. 9. člen Temeljne organizacije združenega dela se obvezujejo plačati zbrana sredstva na račun Lokalne skupnosti za ceste občine Ptuj štev. —--:--- ---z navedbo namena nakazila: ..združevanje sredstev gospodarstva za financiranje razvoja cestnega gospodarstva za leto 1976”. \_____________________________' __________________________________________ Sredstva, ki se bodo zbrala v znesku, večjem od predvidenega v tem sporazumiijse vrnejo združevalcem. IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE I 11. člen Ta sporazum začne veljati, ko ga podpišejo pooblaščeni predstavniki temeljnih in drugih organizacij združenega dela, velja pa za leto 1976. 12. člen Spori, ki bi nastali vsled kršenja določil tega samoupravnega sporazuma se prvenstveno rešujejo potom notranje arbitraže, v katero vsaka stranka imenuje dva predstavnika. Če se kršitev sporazuma ne da odpraviti po tej poti, se predloži sporna zadeva v rešitev pristojnemu gospodarskemu sodišču. OBRAZLOŽITEV 1. UVOD Pospešeni razvoj gospodarstva, predvsem grad nja proizvodnih objektov na novih lokacijah, je v vse večji meri odvisen od ugodnih prostorskih pogojev, med katere nedvomno spada tudi dobra prometna ovezava. Urejeno cestno omrežje bo pozitivno vplivalo tudi na razvoj metijstva, predvsem pa bo dalo povsem nove možnosti za razvoj turizma in gostinstva. Občina Ptuj s 643 km kategoriziranih cest spada med občine z najgostejšim cestnim omrežjem v Sloveniji. To gostoto pogojuje konfiguracija terena ter raztresena poseljenost predvsem v Slovenskih goricah in Halozah. Osnovo programa predstavlja pospešena modernizacija lokalnih, regionalnih in krajevnih cest na manj razvitih področjih naše občine v Halozah in Slovenskih goricah. V planiranem obdobju se lokalna skupnost pojavlja tudi kot nosilec, modernizacije regionalnih cest (tistih, ki v srednjeročnem programu Republiške skupnosti za ceste niso zajeti, Republiška skupnost za ceste pa jih je pripravljena sofinancirati do 5 0 %) ter krajevnih cest. Program, s sedanjimi viri financiranja dejavnosti Lokalne skupnosti za ceste ni pokrit, zato bomo morali s samoupravnim sporazumom zagotovitidodatne vire. 2. ANALIZA PRETEKLEGA OBDOBJA Cestna dejavnost je v preteklem obdobju doživela tako velik razmak, da je povsem pravilno, dajo obravnavamo ločeno od ostalih komunalnih dejavnosti. Cestni sklad občine Ptuj je bil ustanovjen 26/4-1970. Vendar se na področju cestnega gospodarstva pojavijo nove oblike dela šele 9. maja 1972, ko se je konstituirala skupščina cestnega sklada občine Ptuj. To leto pomeni prelomnico obravnavanja cestne problematike predvsem s stališča angažiranja sredstev krajevnih skupnosti za pospešeno modernizacijo cestnega omrežja, ki spada med eno najgostejših v Slovertiji, saj znaša gostota cestnega omrežja v občini 1.04 km na 100 ha površine, medtem ko znaša republiško poprečje 0.642 km/100 ha. Razen velike gostote omrežja obremenjuje naše cestno gospodarstvo tudi tehnično stanje cest Večino cestnega omrežja v občini predstavljajo gramozna vozišča, ki so velika ovira za hitrejši razvoj občine. Po prekategorizaciji je bilo stanje cestnega omrežja v občini leta 1972 naslednje: skupna dolžina dolžina modemiz. % modemiz. magistralne ceste 23.690 23.690 100 regionalne ceste 125.733 18.000 14,31 lokalne ceste 476.000 28.000 5,88 kategoriz. ceste skupaj 625.423 69.690 11,14 Pravilna politika cestnega sklada občine Ptuj, ki si je zastavil svoje naloge v programu dela za obdobje 1972 - 1976, je že v letu 1972 pokazala prve rezultate. Velika pripravljenost krajevnih skupnosti, predvsem pa občanov samih, je podvojila sredstva namenjena za modernizacijo cest. Delež sofinanciranja modernizacije cest je znašal v ekonomsko močnejših krajevnih skupnostih tudi 60% in več. Ker je bU obseg modernizacij pogojen s soudeležbo krajevnih skupnosti, je povsem razumljivo, da so se dela izvajala predvsem na območju ekonomsko močnejših krajevnih skupnosti, t j. na Dravskem in Ptujskem polju. V tem obdobju je bila dograjena tudi cesta Ptuj-Macelj, ob sofinanciranju Cestnega sklada občine Ptuj, krajevnih skupnosti in republiške skupnosti ža ceste pa so bile modernizirane tudi nekatere regionalne ceste. r magistralne 1972 18,421 1973 1974 Skupaj 18,421 regionalne — 9 5,7 14,7 lokalne 52.325 16,500 34,700 103,525 skupaj 70,746 25,500 38,100 136,646 novozgrajena magistralna cesta Ptuj-Macelj. Tako, da je stanje kategoriziranih cest v občini Ptuj leta 1974 naslednje: skupna dolžina dolžina mo-derniz. cest % magistralne 41,111 * 41,111 100 regionalne 125,733 32,700 26 lokalne 476,000 131,525 27,63 skupaj 642,844 205,036 31,89 Drugi del programa modernizacije lokalnih cest predstavlja novo načrtovanje in zajema predvsem ceste, ki so prometno važnejše: Zap. št odsek dolž. v km L 12/a Vitomarci-Gabernik 6,0 km Z 16/a Desenci-Florjan (po odsekih 7.0 km 3. 4. 7/a 7/b Dornava-Savci (po odsekih) Žamenci-obč. meja 2,6 km 4,0 km 5. 14/a Juršinci-Gomila 3,0 km 6. 7/č Mostje-Hlaponci 1,4 km 7. 31/a Podlehnik-Zavrč 10,0 km 8. 35 a Dobrina-Kozminci 3,0 km 9. 32 a Koz minci- Pod lehnik 6,0 km 10. 37 a Podlože-Sestrže 4,0 km skupaj: 47,0 km Program modernizacije lokalnih cest v obdobju 1976-1980 obsega skupaj 69,3 km cest. Velik obseg modernizacije lokalnih cest pa ima tudi svoje negativne strani. Modernizacija cestnega omrežja se je izvajala predvsem na Ptujskem in Dravskem polju, mar? v Halozah in skoraj nič v Slovenskih goricah. Zaradi angažiranja sredstev v modernizacijo cest pa je bilo tudi močno prizadeto redno vzdrževanje makadamskih vozišč. Če razdelimo občino na Dravsko in Ptujsko polje, Haloze ter Slovenske gorice potem je pregled moderniziranih cest naslednji: 3,2 REGIONALNE CESTE Modernizacija regionalnih cest, ki niso zajete v srednjeročnem programu Republiške skupnosti za ceste, predstavlja nadaljevanje uspešne prakse, ki smo jo začeli leta 1973 z modernizacijo ceste Ptuj-Grajena in nadaljevali v letu 1974 in 1975 z modernizacijo ceste Videm-Leskovec. V planskem obdobju bomo modernizirali naslednje regionalne ceste: do leta 1972 1973 1974 skupaj Zap. št. Štev. cest Odsek dolž. v km Dravsko-polje Ptujsko polje Haloze Slovenske gorice 12.000 11.000 5.000 28.177 16.618 5.226 2.304 7.300 3.200 6.000 9.600 16.500 4.300 4.300 57.077 47.318 20.526 6.604 1. 2. 3. 11/337 11/337 11/346 Videm-Leskovec Lešje-Majšperk Stoperce 4,0 U i,5 7.0 km Sedanja vrednost del pri modernizaciji lokalnih cest znaša 65,762.500 din. 3. Program lokalne skupnosti za obdobje 1976-1980 3,1 Lokalne ceste • Srednjeročni program modernizacije lokalnih cest je razdeljen oziroma sestavljen iz dveh delov: Prvi del vsebuje nerealizirani program modernizacije cest za obdobje . 1973-1977, ki je bil realiziran v dolžini 43,7 km oziroma 64 %. Iz nerealiziranega dela že sprejetega programa izhaja, da moramo v letih 1976 in 1977 modernizirati naslednje odseke lokalnih cest: št ceste■ odsek dolž. v km 1. 10/a Tmovskavas-Vitomarci 6,0 km 2. 16/a Pacinje-Zg. Velovlak 3,0 km 3. 16/a Muretinci-Borl in Pacinjc-Dornava 2,0 km 4. 16/a Cirkulane-Medribnik 3,0 km 5. 31/a Cirkulane—Leskovec 3,0 km 6. 32/b Podlehnik-Gorca 3,3 km 7. 46/a Sela-Apače 2,0 km 22,3 km 4. FINANCIRANJE LOKALNE SKUPNOSTI ZA CESTE V OBDOBJU 1976-80 Potrebna sredstva L Funkcionalni izdatki strokovnih služb in LSC 2. Vračilo kreditov in obresti 3.Sofinanciranje vzdrž. križišč cest z želcznico 4. Redno vzdrževale lokalnih cest 5. (položitev asfaltbctonov) (Vzdrž. mod. cest) 6. Modernizacija lokalnih cest (69 km) 7. Modernizacija regionalnih cest (7 km) 2.500.000 5.500.000 2.000.00 15.000. 000 10.000. 000 41.400.000 4.200.000 Skupaj: 78.600.000 Viri sredstev: 1. Dosedanji dohodki LSC 45.000.000 2. Sredstva KS (samoprispevek) (20% do 50 % modernizacij) (6+7) 11.400.000 3. Sredstva RSC (33 % modernizacij) (7) j 1.400.000 4. Sredstva zagotovljena s samoupravnim sporazumom 20.800.000 Skupaj: 7R.600.000 Za izvedbo srednjeročnega programa sklenejo organizacije združenega dela samoupravni sporazum, s katerim bodo združevale sredstva za razvoj prometne infrastrukture v občini. Samoupravni sporazum o združevanju sredstev za finansiranje izgradnje regionalnega vodovoda ..Slovenske gorice" v letu 1976 kot sestavnemu delu programa izgradnje regionalnega vodovoda za obdobje 1976-1980 L UVODNE DOLOČBE 1. člen Z namenom, da se zagotovi usklajen razvoj manj razvitih območij v občini Ptuj, se podpisniki tega samoupravnega sporazuma dogovorijo, da sprejmejo v tem sporazumu objavljen srednjeročni program izgradnje regionalnega vodovoda ,,Slovenske gorice” in o zagotovitvi sredstev za realizacijo programa v letu 1976. II. OSNOVE SREDNJEROČNEGA PROGRAMA ZA OBDOBJE 1976—1980 — paralelni cevovod Skorba — vodohram Nova vas kot vir vode za napajanje območja na levem bregu Drave — primarni vod Nova vas—Podvinci—Pacinje— Juršinci s pripadajočimi objekti in odcepi — vodohram v Npvi vasi 3. člen Investicijo iz 2. člena tega sporazuma financirajo: — Zveza vodnih skupnosti SRS: — Območna vodna skupnost,,Drava” — po tem sporazumu združeni investitorji v občini Ptuj Skupaj: 12.573,526 30.426.474 3.000.000 11.500.000 11.500.000 23.000. 000 46.000. 0ÒÓ 2. člen Srednjeročni program izgradnje regionalnega vodovoda ,,Slovenske gorice” predvideva izgradnjo primarnega omrežja s pripadajočimi objekti v investicijski vrednosti 46.000.000 din. V okviru te investicije bodo zgrajeni naslednji objekti: III. OSNOVE PROGRAMA ZA LETO 1976 IN ZAGOTOVITEV FINANCIRANJA 4. člen Podpisniki tega sporazuma se dogovorijo, da združujejo sredstva v _________________________________________________y letu 1976 za realizacijo naslednjega programa: — izgradnja paralelnega cevovoda Skorba — vodohram Nova vas 12.573.526 — primarni vod vodohram Nova vas—Pacinje (3000 m) 4.434.000 Skupaj: 17.007.526 V obliki naslednje finančne konstrukcije: 1. Komunalni sklad občine Ptuj 3.400.000 2. Zveza vodnih skupnosti in Območna vodna skupnost,,Drava” 2.800.000 3. Zavezanci po posebnih pogodbah (DEM, KS Ptuj, KS Hajdina in KS Rogoznica) 5.000.000 4. Po tem sporazumu združena sredstva temeljnih organizacij združenega dela v višini 2 % ostanka dohodka in pospešene amortizacije 4.807.526 Razliko do investicijske vredosti 2.000.000 din predstavlja vrednost dela mladinskih delovnih brigad, ki bodo izvajale zemeljska dela. 5. člen Temeljne organizacije združenega dela soglašajo, da se potrebna manjkajoča sredstva iz 4. točke 4. člena tega sporazuma v višini 4.807.526 din za financiranje programa izgradnje regionalnega vodovoda ,,Slovenske gorice” v letu 1976 združujejo, brez obveznosti vračanja v višini 2 % od ostanka dohodka in pospešene amortizacije po zaključnem računu za leto 1975. 6. člen Temeljne organizacije združenega dela se zavezujejo, da odvedejo svoj delež po 5. členu tega sporazuma v 30 dneh po sprejetju zaključnega računa za leto 1975. 7. člen Temeljne organizacije združenega dela ugotove in obračunajo svoj prispevek na podlagi zaključnega računa za leto 1975. 8. člen Temeljne organizacije združenega dela se obvezujejo plačati svoj delež na račun Komunalnega sklada občine Ptuj štev. ... z navedbo namena nakazila: združevanje sredstev gospodarstva za financiranje izgradnje regionalnega vodovoda,,Slovenske gorice” v letu 1976. 9. člen Sredstva, ki se bodo zbrala v znesku, večjem od predvidenega v tem sporazumu, se vrnejo združevalcem. IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 10. člen Ta sporazum začne veljati ko ga podpišejo pooblaščeni predstavniki temeljnih in drugih organizacij združen ga dela, velja, pa za leto 1976. 11. Člen Spore, ki bi nastali vsled kršenja določil tega samoupravnega - N sporazuma se prvenstveno rešujejo potom notranje arbitraže, v katero vsaka stranka imenuje dva predstavnika. Če se kršitev sporazuma ne da odpraviti po tej poti, se predloži sporna zadeva v rešitev pristojnemu gospodarskemu sodišču. OBRAZLOŽITEV samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev za financiranje izgradnje regionalnega vodovoda ,.Slovenske gorice” v letu 1976 V letu 1971 je bila izdelana študija vodooskrbe Dravskega polja, zahodnega dela Haloz (Majšperk) in srednjega dela Haloz (Podlehnik). Obseg del, ki jih je predvidevala ta študija je bil realiziran v primarni izvedbi v letu 1975. Februarja 1975 je bila izdelana študija vodooskrbe Ptujskega polja, Slovenskih goric in vzhodnih Haloz, tako da imamo študijsko obdelavo vodooskrbe celotnega območja občine Ptuj. Izvedba primarnega omrežja na Ptujskem polju, v Slovenskih goricah in vzhodnih Halozah predstavlja investicijo preko 100.000.000 din. Srednjeročni program, oziroma njegov osnutek predvideva v obdobju 1976—1980 izgradnjo primarnih vodov s pripadajočimi objekti v višini 46.000. 000 din. Polovico teh sredstev bosta zagotovili Zveza vodnih skupnosti SRS in Območna vodna skupnost Drava, polovico v višini 23.000. 000 din pa združeni investitorji v občini Ptuj. Dela bodo izvajale mladinske delovne brigade. V okviru investicije 46.000.000 din se bodo zgradili naslednji objekti: — paralelnicevovodSkorba —vodohram Nova vas 12.573.520 — vodohram Nova vas 3.000.000 — primarni vod Rogoznica—Podvinci—Pacinje Juršinci s pripadajočimi objekti 30.426.474 Neodvisno od tega programa se bo v letu 1977 zgradila južna veja regionalnega vodovoda Rogoznica—Markovci—Bukovci—Stojnci—Formin v vrednosti 18.700.000 din. To gradnjo bodo pretežno financirale Dravske elektrarne Maribor z namenom, da sanirajo posledice padca vode vsled izgradnje HE SD2. Vodovodno omrežje bo zgrajeno tudi v obdravskem predelu KS Zavrč, ki se bo priključilo na Varaždinski vodovod. V letu 1976 moramo zgraditi paralelni cevovod Skorba — vodohram Nova vas. Ta cevovod predstavlja vir vode za levi breg Drave, ki nima zadostnih količin talne vode. Izgradnja paralelnega cevovoda predstavlja investicijo 12.573.526,75 din. V letu 1976 se mora položiti tudi primarni vod Rogoznica—Pacinje v dolžini 3000 m. Ta cevovod poteka po ali ob regionalni cesti 11/360 Ptuj—Žihlava, ki se bo v naslednjem obdobju modernizirala. Gospodarnost pri izgradnji infrastruktur nam narekuje, da položimo cevovod pred modernizacijo ceste. Prva etapa primarnega omrežja v smeri Slovenskih goric predstavlja investicijo v višini 4.434.000 din. Podrobnosti finančne konstrukcije so razvidne iz samega osnutka samoupravnega sporazuma. Samoupravni sporazum o sofinanciranju projekta »čiščenje in odvajanje odpadnih vod mesta Ptuj v podjezje HE SD 2" I. UVODNE DOLOČBE 1. člen Z namenom, da se omogoči izgradnja projekta čiščenje in odvajanje odpadnih vod mesta Ptuja in zagotovi delež občine Ptuj pri investiciji, se podpisniki tega samoupravnega sporazuma dogovorijo in sprejmejo program izgradnje objektov čiščenja in odvajanja odpadnih voda mesta Ptuja po predloženem investicijskem programu. 2. člen Podpisniki tega sporazuma so vsi onesnaževalci voda v občini Ptuj, ki bodo po izgradnji in pričetku obratovanja čistilne naprave oproščeni plačevanja vodnega prispevka za onesnaževanje voda. II. OSNOVE INVESTICIJSKEGA PROGRAMA 3. člen Realizacija projekta ..čiščenje in odvajanje odpadnih voda mesta Ptuja v podjezje HE SD2” predstavlja investicijo za naslednje objekte: 1. glavni zbiralniki 8.556.636 2. sifon pod Dravo 5.447.200 3. čistilna naprava a) gradbena dela 15.783.805 b) gradbena oprema in obrt. dela 3.939.936 c) pogonska oprema 9.885.463 4. zunanji vodi in objekti 1.910.000 5. povišan energetski p: spevek 697.808 6. drugi stroški 5.097.512 SKUPAJ: 51.318.361 4. člen Projekt,,čiščenje in od- ajanje odpadnih voda mesta Ptuja v podjezje HE SD2” mora biti realizit: ' •> 30. septembra 1977. III. ZAGOTOVITEV FINANSIRANJA 5. člen Za realizacijo investicije navedene v 3. členu tega sporazuma se zagotovijo sredstva po naslednji finančni konstrukciji: 1. Dravske elektrarne Maribor 34.212.241 2. Območna vodna skupnost Drava 5.600.000 3. Krajevna skupnost Ptuj 2.000.000 4. TOZD, ki plačujejo vodni prispevek za osnesnaževanje voda 9.506.120 SKUPAJ: 51.318.361 6. člen Temeljne organizacije združenega dela v občini Ptuj zagotovijo svoj delež v obliki prevzema anuitet. Delež posamezne temeljne organizacije združenega dela se določi v razmerju enot onesnaženosti odplak HE, ki so bile tudi doslej osnova za odmero vodnega prispevka za onesnaževanje voda. Letna anuiteta načeloma ne presega viSine letnega vodnega prispevka za onesnaževanje voda, ki ga temeljna organizacija združenega dela plačuje do pričetka obratovanja čistilne naprave. 7. člen Delež temeljnih organizacij združenega dela iz 4. točke 5. člena tega sporazuma predstavlja viSino vodnega prispevka za onesnaževanje voda zbranega v osmih letih. 8. člen Nadzor nad porabo po tem samoupravnem sporazumu zbranih sredstev opravlja poseben organ, v katerega imenuje vsak podpisnik po enega člana. 9. člen Sredstva, ki se bodo zbrala v znesku večjem od predvidenega v tem sporazumu se vrnejo združevalcem. 10. člen Prevzem obveznosti posamezne temeljne organizacije združenega dela se uredi s posebno pogodbo med temeljno organizacijo združenega dela in ■Komunalnim skladom občine Ptuj ter v skladu z določili predhodnih členov tega sporazuma. IV. PREDHODNE IN KONČNE DOLOČBE 11. člen Ta sporazum začne veljati, ko ga podpišejo pooblaščeni predstavniki temeljnih in drugih organizacij združenega dela. 12. člen Spore, ki bi nastali vsled kršitev določil tega samoupravnega sporazuma se prvenstveno rešuje potom notranje arbitraže, v katero vsaka stranka imenuje dva predstavnika. Če se kršitev sporazuma ne da odpraviti po tej poti, se predloži sporna zadeva v rešitev pristojnemu gospodarskemu sodišču. OBRAZLOŽITEV V zvezi z izgradnjo hidroelektrarne HE Srednja Drava II in z zajezitvijo Drave na območju Ptuja je potrebno izvesti kanalizacijo in čiščenje odpadnih vod mesta Ptuja, kot zahteva vodnogospodarsko dovoljenje za izgradnjo HE. V obstoječe kanalsko omrežje na levem in desnem bregu Drave se izlivajo poleg komunalnih odplak še industrijske odplake. Delež industrijskih odplak tako po količini kot stopnji obremenjenosti z nesnago na desnem bregu Drave močno prevladuje nad celotnimi komunalnimi odplakami mesta Ptuja. Razvejano kanalsko omrežje Ptuja, perspektive urbanističnega razvoja mesta in reka Drava, ki deli področje mesta na 2 dela, so zahtevale podrobnejšo analizo kanalizacijskih rešitev z namenom, da se dobi optimalni, ekonomski, urbanistični in ekološki koncept dispozicije odpadnih voda mesta Ptuja. V ta namen je bilo obdelanih 9 variant možnih kanalskih rešitev glede na možne lege čistilne naprave z ozirom na sedanji in bodoči urbanistični razvoj mesta in z ozirom na to, ali naj se gradi 1 čistilna naprava ali dve na levem in desnem bregu reke Drave. Ekonomska analiza izdelanih variant in urbanistična ter družbena presoja obdelanih variant je pokazala, da je najprimernejša varianta, ki predvideva skupno čiščenje odpadnih voda levega in desnega brega Drave na področju Pinčarjevega mlina na desnem bregu Drave. V okviru izgradnje kanalskega omrežja je predvidena izgradnja glavnih kanalskih kolektorjev na levem in desnem bregu Drave z namenom, da se zberejo vse odpadne vode in se s tem prepreči onesnaževanje bodočega jezera, ki bo nastalo z zajezitvijo Drave in ob enem omogoči transport odplak na že imenovano skupno čistilno napravo. V priloženi situaciji je razvidna izgradnja planiranih glavnih kolektorjev na levi in desni strani Drave in planirane čistilne naprave pri Pinčarjevem mlinu. V nadaljevanju tega elaborata je podan prikaz preliminarne analize obremenitve odpadnih vod mesta Ptuja danes in v perspektivi, iz katerega sledi, da je potrebno očistiti danes cca 139.000 enot, v perspektivi 5 — 10 let pa je računati z obremenitvami odpadnih voda do 200.000 enot. Podrobnejše analize količine in kvalitete odpadnih voda, ki so v teku, bodo podale točnejše podatke, ki so potrebni za definitivno projektiranje in izgradnjo čistilnih naprav. Zato imajo ocenjeni stroški izgradnje kot obratovalne čistilne naprave preliminarno, vrednost, ki bo definitivno poznana z izvedbo vseh že omenjenih meritev in projektnih del. Z realizacijo izdelanega koncepta kanaliziranja mesta Ptuja bodo izpolnjeni vsi pogoji vodnogospodarskega soglasja, ki se nanašajo na zaščito reke Drave v zvezi z izgradnjo HE SD2. Realizacija projekta ,,čiščenje in odvajanje odpadnih voda mesta Ptuja” predstavlja investicijo v višini 51.318.361 din. V predhodnih dogovorih med Dravskimi elektrarnami Maribor, Območno vodno skupnostjo Drava in občino Ptuj je bilo dogovorjeno, da prevzamejo investitorske posle Dravske elektrarne Maribor, ki po dograditvi predajo objekte in upravljanje Komunalnemu podjetju Ptuj. Delež občine Ptuj pri tej investiciji znaša 11.506.120 din in se bo zagotovil v obliki kredita, ki ga bo najel nosilec investitorskih poslov Dravske elektrarne Maribor, obveze do plačila anuitet pa bodo prevzele TOZD, ki plačujejo vodni prispevek za onesnaževanje voda (9.506.120) in Krajevna skupnost Ptuj (2.000.000). Letno znaša vodni prispevek za onesnaženo vodo, ki ga plačajo TOZD na območju kanalizacije mesta Ptuja 1.429.711,35 din, kar pomeni da bi upoštevajoč določila sporazuma TOZD prevzele plačilo anuitet v višini vodnega prispevka za onesnaževanje voda za dobo 8 let. Po pričetku obratovanja čistilne naprave bodo namreč vse TOZD, ki bodo priključene nanjo oproščene plačevanja tega dela vodnega prispevka, ta sredstva pa bi v naslednjih osmih letih namenila za poravnavo anuitet. Za spremljanje investicije in za nadzor nad porabo sredstev bodo združeni sofinanserji v občini Ptuj ustanovili poseben podvodni odbor. Samoupravni sporazum o združevanju sredstev za financiranje izgradnje doma gasilcev v Ptuju za leto 1976 in leto 1977 L UVODNE DOLOČBE 1. člen Z namenom, da se zagotovi financiranje izgradnje doma gasilcev v Ptuju in s tem poveča požarna varnost na območju občine Ptuj ter da se zagotovijo primerni prostori za delovanje Požarne skupnosti Ptuj, se podpisniki tega sporazuma dogovorijo, da sprejmejo investicijski program izgradnje doma gasilcev v Ptuju in da istočasno določijo medsebojne pravice in obveznosti, ki izhajajo iz tega sporazuma. 2 3 — Gasilsko društvo Ptuj, — Občinski center za opazovanje, obveščanje, javljanje in alarmiranje ter — Civilna zaščita občine Ptuj. 4. člen Predračunska vrednost doma gasilcev v Ptuju znaša 8. milj. din. III. ZAGOTOVITEV FINANCIRANJA 2. člen Podpisniki tega sporazuma so vsi ustanovitelji požarne skupnosti Ptuj. II. OSNOVE INVESTICIJSKEGA PROGRAMA 3. člen Investicijski program predvideva izgradnjo doma gasilcev v Ptuju v brutto površini 1.400 kv. m in izgradnjo stolpa. Namembnost in izraba doma gasilcev je razvidna iz linearne študije, ki jo je izdelal Projektivifl biro Ptuj, dne 12/1-1976. Objekt bodo uporabljali naslednji koristniki: — Požarna skupnost Ptuj, — Gasilska zveza Ptuj, 5. člen Za izvedbo programa del iz čl. 3 tega sporazuma se zagotovijo sredstva po naslednji finančni konstrukciji: 1. Krajevna skupnost Ptuj v letu 1976 500.000 din in v letu 1977 300.000 din 2. Sklad za financiranje obrambnih potreb v letu 1976 500.000 din 3. Združena sredstva TOZD v letu 1976 3.330.000 din in v letu 1977 3.350.000 din 6. člen Temeljne organizacije združenega dela naglašajo, da zagotovijo svoj delež v letu 1976 v višini 3.350.000 din za financiranje programa po čl. 3. / tega sporazuma, brez obveznosti vrafianja v viiini 1,4 % od ostanka dohodka in pospeiene amortizacije, v letu 1977 pa enak znesek s proporcionalnim odstotkom z ozirom na predvideni ostanek dohodka in pospešeno amortizacijo. 7. Člen Temeljne organizacije združenega dela se zavezujejo, da odvedejo svoj delež iz J. in 6. Člena tega sporazuma v 30 dneh po sprejetju zaključnega računa za leto 1973 in za leto 1976. 8. člen Temeljne organizacije združenega dela ugotove in obračunajo svoj prispevek na podlagi zaključnega računa za leto 1973 in za leto 1976. 9. člen Temeljne organizacije združenega dela se obvezujejo plačati zbrana sredstva na račun Požarne skupnosti Ptuj itev. računa z navedbo namena nakazila: ,,združevanje sredstev gospodarstva za izgradnjo doma gasilcev v Ptuju.” 10. člen Sredstva, ki se bodo zbrala v znesku, večjem od predvidenega v tem sporazumu, se vrnejo združevalcem. IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 11. člen Ta sporazum začne veljati, ko ga podpišejo predstavniki temeljnih in drugih organizacij združenega dela, velja pa za leto 1976 in za leto 1977. 12. člen Spore, ki bi nastali vsled kršenja določil tega samoupravnega sporazuma se prvenstveno rešuje potom notranje arbitraže, v katero imenuje vsaka stranka dva predstavnika. Če se kršitev samoupravnega sporazuma ne da odpraviti po tej poti, se predloži sporna zadeva v rešitev pristojnemu gospodarskemu sodišču. OBRAZLOŽITEV V Ptuju že dolgo let teče razprava, predvsem pa v gasilskih sredinah o nujni potrebi gradnje novega doma gasilcev, ker je sedanji gasilski dom v Ptuju povsem dotrajan. Delovanje gasilcev v sedanjem domu je ne-le ote-žkočeno, pač pa celo življenjsko nevarno, saj so stropi podprti, medtem ko zidovi pokajo in razpadajo. Tudi gasilska vozila in gasilska oprema so v nevarnosti. Zazidalni načrt, ki je bil v razgrnitvi koncem preteklega leta, zajema tudi lokacijo za nov dom gasilcev in je bila predvidena lokacija ugodno sprejeta. Občinska skupščina je že v letu 1973 imenovala odbor za pripravo in izgradnjo novega doma gasilcev v Ptuju. S to gradnjo bo nujno pričeti že v letu 1976 in jo pospešeno nadaljevati, tako da bi bil dom v glavnem dograjen že naslednje 1977 leto. V novem domu gasilcev bodo imeli prostore Gasilsko društvo Ptuj, Požarna skupnost, Gasilska zveza in Civilna zaščita. Lokacija in način gradnje bosta dovoljevala, da se bo dom lahko v prihodnje dograjeval, v kolikor bodo tako narekovale potrebe. Računati je, da bo v doglednem času morala delovati polpoklicna oziroma poklicna gasilska enota. Na podlagi linearne študije, ki jo je izdelal Projektivni biro v Ptuju, bo dograditev doma terjala 8 milj. dinarjev. V tem znesku je zajeta tudi nabava najnujnejše opreme (brez gasilske opreme). Investicijska vrednost je izračunana na podlagi današnjih gradbenih cen. Preden se bo pristopilo k sami gradnji doma pa je nujno zagotoviti potrebna finančna sredstva. Krajevna skupnost Ptuj v svojem programu predvideva prispevati 300.000.- din, k temu pa še dodati nadaljnjih 300.000.- din. Sklad za financiranje obrambnih potreb bo prispeval 300.000.- din. Ostalih, to je pretežni del potrebnih finančnih sredstev pa naj bi zagotovilo gospodarstvo ptujske občine, ki mora biti zainteresirano na brezhibni in hitri intervenciji gasilske službe pri zavarovanju družbenega premoženja pred požarom. Predvideno je, da naj bi gospodarstvo združevalo sredstva v dveh letih po enotnem kriteriju iz ostanka dohodka in pospešeno amortizacijo brez obveznosti vračanja. Samoupravni sporazum o oročanju sredstev za financiranje izgradnje II. faze turistično gostinskega centra v Ptuju in Program gradnje I. in II. faze Turistično gostinskega centra v Ptuju 1. člen Organizacije združenega dela sklenejo ta samoupravni sporazum z namenom, da zagotovijo del sredstev, potrebnih za financiranje izgradnje II. faze TOC v Ptuju. 2. člen V skladu s prvim členom tega sporazuma se OZD zavezujejo, da bodo zagotovile del potrebnih Investicijskih sredstev v letu 1976 v višini 6,000.000 din. Podpisniki bodo svoj delež denarnih sredstev namensko oročili kot depozit za izgradnjo TOC po posebni pogodbi, sklenjeni s KBM podružnico Ptuj, z 10-letno odplačilno dobo in 9 % obrestno mero. Rok vračila prične teči z letom 1979. 3. člen Podpisniki tega sporazuma izračunajo višino svojega deleža po naslednjih kriterijih: *) 2 ^ od ostanka dohodka in pospešene amortizacije po stanju 31/IZ—1V73. b) 230 din na zaposlenega v organizaciji združenega dela na dan ^ 4. člen Ce se bo po kriterijih iz 3. člena zbralo več sredstev, kot so po 2. členu sporazuma določena, se višek zbranih sredstev vrne podpisnikom sporazuma. 3. člen Podpisniki tega sporazuma se obvezujejo, da bodo podpisali pogodbo o oročanju sredstev s KBM podružnico Ptn), najkasneje v roku 30 dni po podpisu tega sporazuma. 6 6. člen Ta sporazum začne veljati, ko ga podpišejo pooblaščeni predstavniki temeljnih in drugih organizacij združenega dela ter družbenopolitičnih organizacij in Izvršnega sveta občine Ptuj. PROGRAM gradnje I. in II. faze Turistično gostinskega centra v Ptuju V skladu z dogovorjeno politiko izgradnje Turistično gostinskega centra v Ptuju, ki določa izgradnjo v dveh fazah smo v okviru I. faze zgradili naslednje objekte: 1. Letne bazene (olimpijski, rekreacijski, otroški) s celotnim sistemom razvodnih kinet in izravnalnimi bazeni ter 3 in 3 m visokim skakalnim stolpom; 2. Letne garderobe s slačilnimi kabinami; 3. Dezinfekcijske in filtrirne naprave s črpališčem termalne vode in vsemi razvodnimi priključki; 4. Kotlovnico za centralno kurjavo in umetno vzdrževanje temperature, ki jo ima termalna voda ob Iztopu iz ventila; 3. Rezervoar za gorivo (100 kub. m), in 29 m visok dimnik; 6. Transformatorsko postajo z instaliranimi elektro napravami in VN kablovodov; 7. Črpališče goriva za centralno kurjavo; 8. Potrebne sanitarije in prhe; 9. Vse potrebne električne inštalacije; 10. Kanalizacijo za fekalne odplake in meteorno vodo; 11. Vodovodni priključek na vodovodno omrežje; 12. Letno točilnico s priključki na kanalizacijo in vodovod; 13. Blagajno ob vhodu na kopališče. Poleg teh objektov (nekateri so v zaključni fazi gradnje), smo delno uredili okolico (asfaltiranje ceste, plato za sončenje ob bazenih s tuši, parkirišče, alejo brautva in enotnosti, ograjo in dohodne oziroma vhodne poti). Vsi ti objekti bodo dani v uporabo letos ob pričetku kopalne sezone. Program izgradnje v okviru II. faze po že izdelanih projektih in tehnični dokumentaciji pa zajema naslednje objekte: 1. Zimsko kopališče (plavalni in otroški bazen, bazen za podvodno masažo) z vsemi razvodnimi in ogrevalnimi priključki; 2. Zimske garderobe (slačilne kabine in garderobne omarice); 3. Solarij ob zimskih bazenih; 4. Savne (moške in ženske); r 3. Potrebne lanharlje in prhe; 6. Potrebe eiektroiniuladje z ozvočenjem; 7. Naprave za ventilacijo in ogrevanje zraka; 8. Goitiniki del (manjla restavracija • kuhinjo, snack barom in gostinsko teraso) z vsemi pripadajočimi stranskimi prostori — sanitarije, skladilča, hladilnica itd.; 9. Upravne prostore; 10. Napeljava PTT kabla s telefonskimi aparaturami; 11. Dokončna ureditev okolja, ki zajema ozelenitev in zasaditev z drevjem, okrasnim grmičevjem in cvetlicami, asfaltiranje vseh poti in parkirišča, ureditev igriSč itd. 12. Nabavo vse potrebne opreme za obratovanje TGC. V primeru, da bomo zagotovili vsa potrebna investicijska sredstva do marca 1976, bomo Turistično gostinski center dokončno izgradili in za letoSnji dan republike predali v uporabo. OBRAZLOŽITEV V letu 1974 so pristojni organi občine in delavci organizacij združenega dela sprejeli program izgradnje Turistično gostinskega centra v Ptuju. Sprejet program je določil izgradnjo v dveh fazah. Prva faza, ki obsega izgradnjo zunanjih bazenov (olimpijski, rekreacijski in otroSki), letnih garderob, sanitarij, dezinfekcijske in filtrirne naprave, letno točilnico, delna ureditev okolice ter komunalnih ojbjektov je v glavnem končana. Vrednost vseh izvrSenih del I. faze izgradnje Turistično gostinskega centra znala dinarjev 30.247.858. Ker pa tehnologija obratovanja Turistično gostinskega centra zahteva sočasno izgradnjo določenega dela objektov za II. fazo smo morali hkrati s I. fazo zgraditi tudi te objekte v skupni vrednosti dinarjev 8.065.679. Tako znaSa skupna vrednost izvrSenih del dinarjev 38.313.537. Sredstva potrebna za financiranje že opravljenih del smo zagotovili s krediti iz namensko oročenih sredstev gospodantva, negospodarstva, obrti, s krediti iz bančnih sredstev ter sredstvi dotacij krajevne skupnosti Ptuj (samoprispevek), skupSčine občine Ptuj in SR Slovenije. S sprejetim programom izgradnje Turistično gostinskega centra smo se dogovorili za izgradnjo obeh faz. Ker gredo dela na I. fazi h kraju, zgradili pa smo zaradi tehnologije obratovanja tudi del objektov in naprav za II. fazo, ki jih pa ni možno ločiti od I. faze v znesku 8.065.679 din je nujno, da takoj pristopimo k izgradnji II. faze. če hočemo z deli na izgradnji II. faze končati že letos, moramo imeti do 1. marca 1976 zagotovljena vsa potrebna sredstva, da bomo lahko investicijo prijavili in pričeli z deli. Dejstvo je, da pomeni vsako odlaganje podražitev investicije, kar prav gotovo ni v skladu z izvajanjem dogovorjene gospodarske politike. Predračunska vrednost izgradnje II. faze znala dinarjev 34.563.679. V tej vsoti pa je zajeta tudi vrednost že opravljenih del za II. fazo v znesku dinarjev 8.065.679. zaradi že navedenih razlogov. Ta znesek predstavlja že zagotovljena sredstva za izgradnjo, manjkajoči del sredstev do končne predračunske vrednosti v viiini 26.500.000 din pa bomo zagotovili s — oročenimi sredstvi gospodarstva po predloženem samoupravnem sporazumu — krediti izvajalcev del — kreditom projektanske organizacije — sredstev ukinjenega državnega kapitala — kreditom KB Maribor podružnice Ptuj — sredstvi krajevne skupnosti Ptuj Podpisniki samoupravnega sporazuma o namenski odločitvi sredstev za izgradnjo II. faze Turistično gostinskega centra bi s tem lahko zagotovili sredstva v znesku 6.000.000 din. V prepričanju, da bodo delavci v OZD tako kot prvič tudi tokrat akcijo uspelno izvedli in tako omogočili dokončno izgradnjo objekta, dajemo v razpravo in sprejem priloženi samoupravni sporazum. Samoupravni sporazum o združevanju in uporabi sredstev za financiranje razvojnih programov krajevnih skupnosti v občini Ptuj v letu 1976 in izvleček iz programov Krajevnih skupnosti 1. člen Z namenom organiziranega pristopa k financiranju razvojnih programov krajevnih skupnosti v občini Ptuj in zaradi uveljavitve načela solidarnosti med krajevnimi skupnostmi se delavci temeljnih in drugih organizacij združenega dela ter drugih delovnih skupnosti, obrtniki in drugi samostojni poklici (v nadaljnjem besedilu: podpisniki) obvezujejo, da bodo v letu 1976 združevali del dohodka za financiranje razvojnih programov krajevnih skupnosti. 2. člen Podpisniki tega samoupravnega sporazuma se obvezujejo, da namenijo za financiranje razvojnih programov krajevnih skupnosti sredstva od osnove bruto osebnih dohodkov 0,5 %. Sredstva, ki jih na osnovi tega samoupravnega sporazuma namenijo podpisniki sporazuma za financiranje razvojnih programov krajevnih skupnosti, se plačajo iz ostanka dohodka. Sredstva za financiranje skupnih potreb delovnih ljudi v krajevnih skupnostih po prvem odstavku tega člena se odvajajo sorazmerno Številu zaposlenih na dan 31. december 1975. 3. člen Sredstva, ki jih podpisniki samoupravnega sporazuma namenijo za financiranje potreb krajevnih skupnosti po tem samoupravnem sporazumu se zbirajo na zbirnem računu SDK. Podpisniki bodo sredstva po tem samoupravnem sporazumu nakazali po sprejetem zaključnem računu za leto 1975 do 31. marca oziroma najkasneje mesec dni po sprejetju zaključnega računa. 4. člen Prispevke delavcev v združenem delu obračunava in odvaja TOZD, kjer delavec dela. Prispevek obrtnikov in drugih samostojnih poklicev in delavcev, ki delajo pri njih, obračunava in izterja davčna uprava skupSčine občine Ptuj, po predpisih, ki veljajo za obračunavanje davkov in prispevkov. 5. člen Sredstva, zbrana po tem samoupravnem sporazumu, se uporabijo za financiranje razvojnih programov krajevnih skupnosti v letu 1976, ki so sprejeti v skladu s srednjeročnimi programi in načrti razvoja krajevnih skupnosti in usklajeni na nivoju občine ter so sestavni del tega sporazuma. Skupna vrednost programov znaSa 31.821.000 din. v____________________________________________________________________ 6. člen Razvojni programi KS za leto 1976 se bodo financirali iz naslednjih virov: — krajevni samoprispevek 8,399.000 — dodatni samoprispevek po pogodbah 8,976.000 — prispevek za uporabo mestnega zemljiSča 3.896.000 — sredstva zbrana na drugi način 2.705.000 — prostovoljno delo 2.845.000 — sredstva zbrana po tem sporazumu 5.000.000 31.821.000 7. člen Zbrana sredstva se po tem samoupravnem sporazumu delijo; — 70 krajevnim skupnostim, kjer njihovi delavci oziroma družine živijo na podlagi Števila zaposlenih na dan 31. decembra 1975. — 30 se solidarnostno razdelijo na manj razvite krajevne skupnosti. 8. člen Za manj razvite krajevne skupnosti v občini Ptuj se Štejejo tiste krajevne skupnosti, ki izpolnjujejo pogoje, ki jih določa zakon o pospeševanju skladnejšega regionalnega razvoja v SR Sloveniji (Uradni list SRS, Štev. 29/75). 9. člen Zbrana sredstva po tem samoupravnem sporazumu razdeli krajevnim skupnostim zbor krajevnih skupnosti občine Ptuj, po določbah 7. in 8. člena tega samoupravnega sporazuma na predlog IzvrSnega sveta skupSčine občine Ptuj. 10. člen V prispevkih krajevnim skupnostim po tem samoupravnem sporazumu niso vračunana sredstva, ki jih je TOZD vezana prispevati krajevni skupnosti po drugih samoupravnih sploSnih aktih ali posebej sklenjenih pogodbah. 11. člen Krajevne skupnosti se obvezujejo, da bodo preko komisije za koordinacijo dela s krajevnimi skupnostmi obveSčale podpisnike samoupravnega sporazuma o porabi združenih sredstev po tem sporazumu. J r 12. Člen Podpisniki samoupravnega sporazuma so soglasni, da izvajanje tega sporazuma spremlja komisija za koordinacijo dela s krajevnimi skupnostmi Izvršnega sveta skupščine občine Ptuj. Komisija iz prejšnjega odstavka daje obvezno razlago posameznim členom samoupravnega sporazuma in opozarja na neskladja ter predlaga podpisnikom samoupravnega sporazuma ukrepe za njegovo uresničevanje. 13. člen Ta samoupravni sporazum začne veljati z dnem podpisa sporazuma po pooblaščenem predstavniku TOZD in drugih podpisnikov, uporablja pa se za leto 1976. Spremembe in dopolnitve samoupravnega sporazuma so možne le na način in po postopku, kakor je bil sklenjen. Predlog za spremembo in dopolnitev samoupravnega sporazuma lahko poda katerikoli podpisnik samoupravnega sporazuma. Predlog sprememb in dopolnitev je sprejet, če ga sprejmejo podpisniki samoupravnega sporazuma. IZVLEČEK IZ PROGRAMOV KRAJEVNIH SKUPNOSTI V letu 1976 načrtujejo krajevne skupnosti naslednje akcije, ki so tu prikazane vrednostno: 1. KS CIRKOVCE Asfaltiranje krajevnih cest — Pongerce 200 m 42.000 — Sn. Jablane 100 m 21.000 — Šikole400 m 84.000 — Sikole300 m 63.000 2. Vzdrževanje krajevnih cest 108.000 3. Sofinanciranje modernizacije lokalne ceste Sp. Jablane-železniška postaja 1000 m 130.000 4. Ureditev pokopališča 80.000 5. Ureditev javne razsvetljave — Cirkovci 10.000 — Mihovce-Dragonja vas 80.000 6. Ureditev zbiralnice mleka v Stražgonjci 4.000 7. 1. faza gradnje doma krajanov 210.000 832.000 2. KS CIRKULANE 1. Vzdrževanje krajevnih cest 50.000 2. Ureditev javne razsvetljave v Cirkulanah 220.000 3. ‘Gradnja TP Gradišča 7 000 277.000 3. KS DESTERNIK 1. Vzdrževanje krajevnih cest 2. Ureditev pokopališča v Ločkem vrhu 3. Javna razsvetljava v Desterniku 4. Ureditev postajališč v Desterniku, Gomilcah in Janežovcih 5. Ureditev telefonske govorilnice v Desterniku 6. Ureditev garaže za mrliški voz in prostora za skladišče civilne zaščite 7. Adaptacija poslovnih prostorov KS 8. Adaptacija strehe na kulturnem domu 124.000 30.000 20.000 45.000 15.000 25.000 25.000 24.000 308.000 4. KS DOLENA 1. Novogradnja ceste Kočice-Vildon 100.000 2. Vzdrževanje krajevnih cest 100.000 3. Gradnja vodovoda v Selah 30.000 4. Ureditev javne razsvetljave v Selah in Trnovcu ter v 140.000 Popovcih in Zg. Pristavi 140.000 5. Ureditev postajališča in garaže za avtobus v Doleni 50.000 6. Gradnja prostorov KS v Doleni 530.000 7. Popravilo mostov preko Dravinje in Polskave 50.000 1.140.000 5. KS DORNAVA 1. Vzdrževanje krajevnih cest 2. Ureditev postajajišč v Dornavi 3. Ureditev prostorov KS ter dvorane 72.000 40.000 150.000 262.000 6. KS GORIŠNICA 1. Asfaltiranje krajevnih cest — cesta na pokopališče — odcep v Zamušanih — cesta v MoŠkanjcih 2. Vzdrževanje krajevnih cest 3. Dokončna ureditev mrtvašnice 4. Gradnja TP Tibolci 5. Ureditev javne razsvetljave 6. Ureditev postajališč v MoŠkanjcih Gorišnici in Zamušanih 7. Ureditev ceste iz Placarovc proti Dravi 7. KS GRAJENA 1. Novogradnja krajevnih cest 2. Vzdrževanje krajevnih cest 3. Delna regulacija potoka Grajena 8. KS HAJDINA 1. Asfaltiranje ulic — Jurčičeva ulica 180 m — Kirbiš Mlakar 190 m — Brenkovič - železniška postaja 200 m 2. Vzdrževanje krajevnih cest 3. Gradnja vodovoda 4. Urejanje pokopališča 5. Ureditev javne razsvetljave na Zg. Hajdini 6. Gradnja TP v Hajdošah in Hajdini 7. Ureditev postajališč v Hajdini, Skorbi, Hajdošah, Slovenja vasi in Gerečji vasi 8. Urejanje mostov in propustov 9. Urejanje prosvetnih dvoran in domov gasilcev 10. Gradnja I. faze doma DPO v Dražencih 11. Ureditev telefonskih govorilnic v Slovenja vasi in Dražencih 12. prometna signalizacija 13. Osemenjevalne postaje 9. KS JURSINCI 1. Vzdrževanje krajevnih cest 2. Ureditev pokopališča in mrtvašnice 3. Gradnja TP Dragovič 4. Ureditev razsvetljave 5. Ureditev avtobusnih postajališč 6. Urejanje okolja doma KS 10. KS KIDRIČEVO 1. Asfaltiranje krajevnih cest — Kungota-Gerečja vas 800 m — peš pot tovarna-naselje 150 m — cesta v Njivercah 550 m 2. Vzdrževanje krajevnih cest 3. Asfaltiranje lokalnih cest 4. Gradnja vodovoda v Apačah 5. Izdelava načrta za pokopališče 6. Ureditev javne razsvetljave — Apače — Kungota — Njiverce 7. Ureditev hidrantne mreže v Strnišču 8. Ureditev tržnice 9. Vzdrževanje naselij 10. Vzdrževanje letnega kopališča 11. Plačilo kreditov za pokopališče 11. KS LESKOVEC 1. Asfaltiranje ceste na pokopališče 2. Vzdrževanje krajevnih cest 3. Asfaltiranje regionalne ceste (delež KS) 4. Popravilo vrat na pokopališče 5. Ureditev javne razsvetljave v Leskovcu 6. Ureditev postajališča v Vel. Varnici 12. KS LOVRENC 1. Gradnja vodovoda 2. Gradnja kanalizacije 3. Ureditev pokopališča 100.000 105.000 90.000 105.000 40.000 55.000 150.000 40.000 60.000 745.000 520.000 140.000 50.000 710.000 39.000 41.000 40.000 128.000 340.000 120.000 90.000 200.000 210.000 85.000 270.000 490.000 97.000 23.000 90.000 2.263.000 155.000 30.000 80.000 10.000 10.000 20.000 305.000 124.000 30.000 156.000 20.000 60.000 350.000 20.000 20.000 50.000 10.000 10.000 5.000 520.000 250.000 1.030.000 2.655.000 50.000 180.000 100.000 9.000 100.000 8.000 447.000 1,900.000 10.000 35.000 J r \ ; 4. Ureditev javne razsvetljave 5. Ureditev zelenic 6. Asfaltiranje parkirišč 7. Asfaltiranje pločnikov 8. Ureditev okolja spomenikov NOV 9. Ureditev prostorov KS 13. KS MAJŠPERK 1. Asfaltiranje krajevnih cest 2. Novogradnja krajevnih cest — Jelovica — Sitež 3. Vzdrževanje krajevnih cest 4. Sofinanciranje modernizacije ceste v Sestržah 5. Gradnja kanalizacije v Majšperku 6. Urejanje pokopališč v Majšperku in na Jelovicah 7. Ureditev javne razsvetljave 8. Ureditev prostorov KS 14. KS MARKOVCI 1. Vzdrževanje krajevnih cest 2. Asfaltiranje lokalnih cest (delež KS) — Prvenci — Strelci — Markovci/ 3. Urejanje pokopališča 4. Gradnja TP Markovci 5. Ureditev javne razsvetljave Markovci-Zabovci 6. Urejanje postajališč 7. Vzdrževanje broda 15. KS PODLEHNIK 1. Novogradnja krajevnih cest — Stančina-Sedlašek — tri vode V. Varnica — Dežno 2. Vzdrževanje krajevnih cest 3. Asfaltiranje lokalnih cest Nova cerkev-Majski vrh 4. Gradnja vodovoda Dežno-Gorca 5. Ureditev pokopališča 35.000 20. KS TRNOVSKA VAS 10.000 i. Vzdrževanje krajevnih cest 40.000 2. Sofinanciranje modernizacij lokalne ceste 10.000 Trnovska vas-Vitomarci 10.000 j. Ureditev pokopališča 300.000 4. Javna razsvetljava 2.350.000 180.000 45.000 45.000 110.000 280.000 100.000 270.000 10.000 150.000 1.190.000 132.000 450.000 300.000 600.000 150.000 200.000 50.000 100.000 50.000 2.032.000 100.000 40.000 200.000 120.000 300.000 500.000 5.000 1.265.000 21. KS VIDEM PRI PTUJU 1. Asfaltiranje ceste v šturmovcu 2. Novogradnja krajevnih cest — Ljubstava — Dravinjski vrh — Ljubstava 3. Vzdrževanje krajevnih cest 4. Sofinanciranje regionalne ceste Videm-Leskovec 5. Gradnja vodovoda — Pobrežje — Tržec-Jurovci 6. Ureditev pokopališča 7. Gradnja TP — Lancova vas — Vareja-Soviče 8. Ureditev postajališč 9. Sofinanciranje izgradnje prostorov za KS 22. KS VITOMARCI 1. Vzdrževanje krajevnih cest 2. Sofinanciranje modernizacije ceste Trnovska vas-Vitomarci 3. Ureditev pokopališča 23. KS ZAVRČ 1. Vzdrževanje krajevnih cest 2. Ureditev pokopališča 3. Gradnja TP Hrastovec 24. KS ŽETALE 1. Vzdrževanje krajevnih cest 2. Ureditev pokopališča 3. Ureditev postajališč 16. KS POLENSAK 1. Vzdrževanje krajevnih cest 2. Ureditev pokopališča 3. Ureditev postajališč 4. Telefonski priključek 5. Popravilo mostu v Hlaponcih 6. Gradnja TP Polenci-Strmec 7. Popravilo gasilskega doma 17. KS PTUJSKA GORA 1. Novogradnja krajevne ceste Vrhi-Stogoci 2. Vzdrževanje krajevnih cest '3. Sofinanciranje modernizacije ceste Ptujska gora-Podlože 4. Gradnja vodovoda 5. Ureditev pokopališč 6. Ureditev javne razsvetljave v Podložah 7. Ureditev postajališč 8. Gradnja mostov v — Doklecah — Slapah 50.000 20.000 5.000 10.000 18.000 180.000 200.000 483.000 7.000 100.000 300.000 50.000 4.000 70.000 10.000 50.000 150.000 741.000 25. KS PTUJ I. Modernizacija-asfaltiranje krajevnih cest: 1. Asfaltiranje Tomšičeve ulice 1.000 m 2. Asfaltiranje Natašine poti 400 m 3. Asfaltiranje Štuki-Mestni vrh 1.000 m 4. Razširitev Vegove ulice 500 m 5. Asfaltiranje pločnikov v mestu 2.000 m II. Novogradnja makadamskih cest: L Ureditev pešpoti proti avtobusni postaji. Ljudski vrt, Vičavska pot, in razširitev zapornic ob Ormoški cesti peš pot Mariborska cesta in Ormoška cesta III. Tekoče vzdrževanje krajevnih cest: L Gramoziranje krajevnih cest 1.000 kub. m IV. Sofinanciranje asfaltiranja lokalnih cest V. Gradnja vodovoda 1. Sofinanciranje vodovoda Brstje in Rabelčja vas VI. Gradnja kanalizacije: 1. Gradnja kanalizacije Budina 2. Gradnja kanalizacije v Prešernovi ulici 3. Sofinanciranje čistilne naprave 18. KS ROGOZNICA L Vzdrževanje krajevnih cest 140.000 2. Sofinanciranje modernizacije ceste Pacinje-Velovlak 600.000 3. Gradnja vodovoda 250.000 4. TP Kicar 140.000 5. Urejanje postajališč 60.000 1.190.000 19. KS STOPERCE 1. Novogradnja krajevne ceste Sitež-Grdina 5.000 2. Vzdrževanje krajevnih cest 5.000 3. Gradnja TP 250.000 4. Ureditev mostu v Grdini 10.000 270.000 VIL Ureditev pokopališč in mrliških vežic: 1. Gradnja novega pokopališča-Rogoznica VIII. Javna razsvetljava in sofinanciranje trafopostaj 1. Sofinanciranje javne razsvetljave in trafopostaj 2. Plačilo tokovine javne razsvetljave IX. Ureditev avtobusnih postajališč: X. Drugi komunalni objekti: 1. Sofinanciranje zdravstvenega doma 2. Sofinanciranje gradnje vrtca v Turnišču 3. Vzdrževanje ulic in cest, parkov, javna snaga 4. Sanacija ribnika v Ljudskem vrtu 5. Ureditev otroških igrišč 6. Javno sanitarno kopališče in WC N 20.000 350.000 10.000 15.000 395.000 400.000 30.000 20.000 60.000 300.000 650.000 200.000 50.000 20.000 30.000 20.000 350.000 2.130.000 50.000 400.000 5.000 455.000 21.000 100.000 140.000 261.000 150.000 25.000 10.000 185.000 500.000 130.000 150.0W) 200.000 200.000 1.180.000 1.050.000 1.050.000 50.000 200.000 500.000 100.000 900.000 1.500.000 1.200.000 200.000 900.000 1.100.000 800.000 400.000 1.100.000 200.000 50.000 100.000 2,650.000 r' ' STALIŠČA SKUPNE SEJE IZVRŠNEGA ODBORA PREDSEDSTVA (»ClNSKE KONFERENCE SZDL PTUJ IN PREDSEDSTVA OBČINSKEGA SVETA ZVEZE SINDIKATOV PTUJ DO PREDLOŽENIH OSNUTKOV SAMOUPRAVNIH SPORAZUMOV 1. Samoupravni sporazumi sovpadajo v prvo leto realizacqe srednjeročnega plana razvoja občine Ptuj in so solidna osnova za aktiviranje delovnih ljudi in občanov, da začnemo poglobljeno razmišljati o vseh družbenih vprašanjih v skladu z novo ustavo. S takim načinom in pristopom ob vstopu v srednjeročno obdobje se bomo delavci in občani zavestno odločali za pospešeno realizacijo potreb in hitrejši razvoj družbenega standarda. Ocenjevali bomo realne sposobnosti in možnosti združevanja sredstev združenega dela in tudi zavest vsakega posameznika. 2. Zavedamo se težav, naporov in uspehov našega gospodarstva, vendar so v občini potrebe na področju gradnje objektov splošnega in skupnega pomena tako pereče, da podpiramo predložene sporazume. To je edina zanesljiva pot za hitrejše odpravljanje in premagovanje razlik v razvitosti 3. Pozivamo delovne ljudi in občane, da v samoupravnih organih in v družbenopolitičnih organizacijah razpravljajo o predloženih osnutkih in jih s predlogi dopolnijo. Pripombe in predloge bomo posredovali na občinski svet ZSS Ptuj najkasneje DO 10. FEBRUARJA 1976. Pričakujemo, da bomo vsi podprli osnutke in s kvalitetnimi pripombami oblikovali konkretne predloge samoupravnih sporazumov. 4. Predloge samoupravnih sporazumov bo do 15. febmaija 1976 posredovala posebna komisija vsem podpisnikom, da bi na ta način lahko o njih razpravljali in sprejeli na zborih delovnih ljudi. POZIVAMO PODPISNIKE, DA SE NA ZBORIH ODLOČIMO ZA PODPIS SAMOUPRAVNIH SPORAZUMOV IN S TEM PRISPEVAMO H HITREJŠEMU RAZREŠEVANJU SKUPNIH PROBLEMOV V NAŠI OBČINI. Ptuj, 27. januarja 1976 « Izvršni odbor predsedstva O K SZDL Ptuj Predsedstvo občinskega sveta ZSS Ptuj