NEUREJEN PROMET TERJA OBVEZNICE V torek 29. oktobra 1974 so uradno odprli in izročili prometu nov sodoben most čez Gruberjev prekop v podaljšku Kajuhove ceste. To je v bistvu zadnja faza v gradnji Kajuhove ceste, ki bo morala po izgradnji Linhartove, Jarške, Zaloške ter Litijske ceste, ki so predvidene v 10-letnem programu izgradnje cest v Ljubljani za daljše odbobje prevzeti funkcijo vzhodne obvozne ceste. Zato je Kajuhova cesta ne le za Moste in Kodeljevo, marveč za vso Ljubljano in njeno bo-dočo industrijsko in stanovanj-sko gradnjo izredno pomembna komunikacija. Prya faza gradnje Kajuhove ceste se je pričela leta 1966 na odseku od Smartinske do Leta- liške ceste v dolžini 800 m in je veljala 300 milijonov starih di-narjev. Druga faza v dolžini 600 m od Letališke do Zaloške ceste je veljala staro milijardo dinarjev, tretja faza od Zaloške do Povšetove ceste v dolžini 500 m skupaj z mostom čez Ljubljanico pa je veljala 550 starih milijonov. Zadnja faza te ceste, ki so jo sedaj izročili prometu, naj bi veljala okoli 550 milijonov starih dinarjev. Skupaj so torej veljala vsa dela 2,5 milijarde starih dinarjev. Izvajalci pri gradnji Kajuhove ceste ter vseh objektov na njej in ob njej so bili GP Gradis, Cestno podjetje v Ljubljani, podjetje Rast, Mestni vodovod, Javna razsvetljava, IMP in pod-jetje Soseska. Razen sofinanciranja pod-. voza iz sredstev za uporabo mestnega zemljišča je vse sred-stva zagotovila občinska skup-ščina Moste-Polje. Zato pomeni gradnja Kajuhove ceste z vsemi objekti pomemben prispevek občine Moste-Polje k reševanju cestnega omrežja Ljubljane. Kajuhova cesta kot notranja obvozna cesta ima več nivojskih križanj in priključkov in bo ob intenzivni industrijski ter stano-vanjski gradnji v tem predelu kmalu zelo obremenjena. Zato bi moiali pristojni mestni dejav-niki upoštevati upravičene, že nekajkrat izražene zahteve ob- činske skupščine, da bi morali tako imenovani vzhodni predel Ljubljane vključiti v 10-letni program izgradnje ljubljanskili obvoznic. Moščani upravičeno pričakujemo, da bodo naše predloge resno obravnavali in jih sprejeli. Občina pa je pri-pravljena zagotoviti v prihod-njem obdobju še več sredstev za moščansko prometno vozlišče.