il 7 i ms CENTRALNA KNJIŽNICA VRHOVNEGA SODlSCA SR SLOVENIJE ,^'V 'Y - > $ tdtd vestnik občin Ormož in Ptuj YU ISSN 0042-0778 Leto: XXII Ptuj, 10. januarja 1985 Številka: 1 VSEBINA: SKUPŠČINA OBČINE PTUJ 1. Resolucija o politiki družbenega in gospodarskega razvoja občine Ptuj v 1985. letu 2. Odlok o zagotavljanju sredstev za občinske blagovne razerve v letu 1985 ^ , gjlL KRAJEVNE SKUPNOSTI 3. Sklep o uvedbi samoprispevka za solinanciranje programa izgradnje komunalnih in družbenih objektov ter drugih dejavnosti na območju Krajevne skupnosti Ormož 4. Poročilb voliine komisije Krajevne skupnosti Ormož o izidu referenduma za uvedbo krajevnega samoprispevka na območju Krajevne skupnosti Ormož 1. Na osnovi 156. člena Zakona o sistemu družbenega planiranja in o družbenem planu SR Slovenije (Uradni list SRS. št. 1/80, 33/80 in 2/81 ) ter 164.'člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82) je Skupščina občine Ptuj na sejah Zbora združenega dela. Zbora krajevnih skupnosti in Družbenopolitičnega zbora, dne 24. decembra 1984, sprejela RESOLUCIJO O POLITIKI DRUŽBENEGA IN GOSPODARSKEGA RAZVOJA OBČINE PTUJ V 1985. LETU I. Ključni cilji in materialni okviri razvoja Na osnovi Poročila o uresničevanju družbenega plana občine Ptuj za obdobje 1981 —1985 v letììi 1981. 1982. 1983. 1984 s prvo oceno možnosti razvoja v letu 1985, dolgoročnega programa ekonomske stabilizacije in usmeritev republiške ter zvezne resolucije o politiki družbenega in gospodarskega razvoja za leto 1985 opredeljujemo v občini Ptuj za leto 1985 naslednje temeljne cilje in naloge: — povečanje proizvodnje blaga in storitev ter proizvodnje hrane. — povečanje izvoza in deviznega priliva iz konvertibilnega področja ter varčevanje pri vseh vrstah devizne porabe. — zagotavljanje osnovne preskrbe prebivalstva ter preskrbe OZD s surovinami in repro-materialom, — učinkovitejše gospodarjenje na podlagi večje produktivnosti in izboljšanje organizacije v proizvodnih in poslovnih procesih ter večjo naslonitev razvoja na raziskovalno, razvojno in inovacijsko dejavnost in — učinkovitejšo izrabljenost obstoječih prostorskih zmogljivosti gospodarstva in družbenih dejavnosti. Politika družbenoekonomskega razvoja bo v letu (985 pomenile nadaljevanje politike uresničevanja prve etape dolgoročnega programa ekonomske stabilizacije. Prednostna področja naše aktivnosti bodo naslednja: gospodarnejše upravljanje z družbenimi sredstvi, uveljavljanje družbenega planiranja, uresničevanje delitve po delu. vklj učevanje v mednarodno delitev dela na osnovi strukturnih sprememb v gospodarstvu, pridobivanje hrane, napredek drobnega gospodarstva, razvoj stanovanjskega gospodarstva in uresničevanje nalog na področju socialne politike. Zastavljene temeljne cilje bomo v letu 1985 uresničili z: — rastjo družbenega proizvoda za okrog 2.7 %,• v tem industrijske proizvodnje za okrog 3 %, družbeno organizirane kmetijske proizvodnje za okrog 5 %, trgovine -za okrog 1 %, drobnega gospodarstva za okrog 5 % in mini-malnq rastjo ostalih dejavnosti, razen gradbeništva, ki bo ohranilo nivo iz leta 1984, — povečanjem konvertibilnega izvoza za okrog 10%, kar znaša približno 45 mio USA dolarjev in uvoza za okrog 7 %, — povečanjem zaposlenih v združenem delu za okrog 1,2 %, — povečanjem produktivnosti za okrog 1,5 %, kar predstavlja okrog 60% delež v rasti družbenega proizvoda in — s sredstvi za osebno, skupno in splošno porabo, ki bodo realno ostala na ravni leta 1984. 2. Politika in usmeritve razvoja 2.1. Ekonomski odnosi s tujino. Večji izvoz, predvsem na konvertibilno področje. bo tudi v letu 1985 ena izmed glavnih nalog organizacij združenega dela gospodarstva občine. Tako si bodo organizacije prizadevale povečati izvoz v celoti za 10%, pri čemer bo zaradi pretežne konvertibilne usmerjenosti (99 % vsega izvoza je konvertibilnega) tudi izvoz na konvertibilno področje rasel po enaki stopnji. Pri tem morajo OZD iskati tudi možnosti za povečanje izvoza in uvoza na klirinško področje. Predvideno stopnjo rasti izvoza bo možno doseči z maksimialnimi napori dosedanjih izvoznikov (največji med temi so: TGA »Boris Kidrič« Kidričevo. Mesokombinat Perutnina Ptuj. Labod-Delta Ptuj, Agis Ptuj, Emona-Kmetijski kombinat Ptuj) ter drugih. Organizacije si bodo prizadevale povečati izvoz proizvodov višje stopnje predelave in zmanjšati izvoz surovin in reprodukcijskih materialov. Uvoz surovin in reprodukcijskega materiala bo v letu 1985 večji za 7 %. Prednost pri uvozu bodo imele surovine in repromaterial za potrebe proizvodnje za izvoz na konvertibilno področje. Uvoz opreme bo možen v primeru zamenjave izrabljene opreme za izvozno proizvodnjo oziroma opreme, ki bo dajala velike neto devizne učinke. Stopnja pokritja uvoza z 'izvozom bo okrog 120 %. • 2.2. Proizvodnja hrane in preskrba V kmetijstvu bo osnovna skrb namenjena nadaljnjemu intenziviranju proizvodnje in smotrnejšemu izkoriščanju kmetijskih zemljišč ter bolj usklajenem razvoju primarne kmetijske proizvodnje in živilske industrije. Družbeno organizirana kmetijska proizvodnja bo povečana za okrogS %, in sicerv družbenem sektoiju za okrog 4,6 %, v zasebnem sektorju pa za okrog 5,5 %. Povečano bo tržno pridelovanje poljščin in prireja mesa ter mleka. Za uresničitev predvidenega programa bo organizirano pridelovanje tržnih poljščin na 2.267 ha pšenice, 932 ha sladkorne pese in 350 ha oljnic. Z nadaljnjo intenzifikacijo pridelovanja koruze, krmnih poljščin, predvsem pa travinj. bo zagotovljena prireja okrog 17,5 MIO 1 mleka, okrog 4.911 ton govejega ter okrog 5.857 ton svinjskega mesa. Proizvedeno bo tudi okrog 36.155 ton perutninskega mesa. V zasebnem sektorju bodo še naprej vzpodbujane večje vz-rejne koncentracije v posameznih gospodarstvih ih večji razvoj govedoreje na hribovitem območju občine. Predvideni cilji bodo doseženi ob krepitvi pospeševalne službe v Kmetijski zadrugi Ptuj in Kmetijski zadrugi Lovrenc na Dravskem polju ter njihovim povezovanjem z območnimi strokovnimi zavodi. Odločujoč faktor uresničevanja nalog in zastavljenih ciljev je tudi v pravočasni in zadostni oskrbi z reprodukcijskim materialom, zaščitnimi sredstvi, gnojili in pogonskimi gorivi, rezervnimi deli za kmetijsko mehanizacijo in učinkovito obrambo pred točo. Kmetijsko prostorsko ureditvene operacije bodo izvajane v skladu z družbenim planom. Melioracije bodo pričeli izvajati v letu 1985: — Emona Kmetijski kombinat na površini 20 ha ■ — Kmetijska zadruga Ptuj na površini 357 ha. — Kmetijska zadruga Lovrenc na Dravskem polju na površini 250 ha Začete melioracije v skupni površini 627 ha bodo končane v letu 1986. V polskavski dolini bo zaključenih 625 ha melioracij, začetih v letu 1984. Komasacije bodo v naravi speljane na vseh melioriranih površinah. V skladu s kadrovskimi možnostmi v Geodetskem zavodu Maribor. Geodetski upravi Ptuj ter Občinskem komiteju za kmetijstvo bodo pospešeno vodeni postopki za zemljiško-knjižne izpeljave posameznih, območij. Predpogoj za učinek aktivnosti je ure-£ ditev zemljiško-knjižnega stanja zemljišč pred izvedbo komasacije. Kmetijska zemljiška skupnost bo skrbela skupno s kmetijsko inšpekcijo za vključevanje slabo obdelanih in neobdelanih zemljišč v proizvodnjo in pripravo investicijske dokumentacije za izvajanje kmetijsko prostorskih operacij melioracijskega območja Šturmovce. Izvajala bo aktivnosti na izdelavi agrokarte. Za pospeševanje organizirane kmetijske proizvodnje bodo usmerjena sredstva samoupravnega sklada za intervencije v kmetijstvu občine in republike. Z aktivnostjo trgovine in izpopolnitvami tržnih blagovnih rezerv bp ohranjena preskrbljenost občanov najmanj na ravni leta 1984. 2.3. Razporejanje dohodka in oblikovanje sredstev za zadovoljevanje osebnih, skupnih in sploinih potreb. Politika delitve dohodka v letu 1985 je glede na zaostrene gospodarske razmere naravnana v povečanje deleža sredstev za razširitev materialne osnove združenega dela. Povečati je potrebno tudi učinkovitost izkoriščanja razpoložljivih zmogljivosti in s tem ustvarjanja višjega realnega dohodka. Rast sredstev za osebne dohodke in skupno porabo delavcev v posamezni organizaciji bo odvisna od rezultatov gospodarjenja in rasti izločenih sredstev za akumulacijo, od dosežene proizvodnje, storilnosti živega in minulega dela ter gospodarnosti. Sredstva za splošno porabo bodo oblikovana na nespremenjenih virih sredstev in davčnih stopnjah iz leta 1984 in v skladu z dogovorom o izvajanju politike splošne porabe na ravni občin. V letu 1985 je potrebno v samoupravnih interesnih skupnostih in občinskih upravnih organih nadaljevati s preverjanjem predpisov in samoupravnih splošnih aktov, ki določajo pravice uporabnikov sredstev za zadovoljevanje splošnih in skupnih potreb in zahtevajo prekomeren obseg administrativnih del. S tem bi ustvarili pogoje za zmanjšanje zaposlenih pri določenih opravilih. 2. 4. Investicijska politika V letu 1985 bodo naj večja vlaganja v industriji kjer bodo nadaljevana vlaganja v povečanje izvoznih zmogljivosti perutninske klavnice, v povečanje kapacitet tovarne krmil Mesokombi-nata Preutnina ter novogradnjo sušilnice žit in rekonstrukcijo mlekarne v EKK. Pričeta bo 1. faza modernizacije proizvodnje primarnega aluminija v TGA Kidričevo. Na področju kmetijstva bodo poleg vlaganj v melioracije na novo pričeta vlaganja v izgradnjo farme za vzrejo jarčk pri Mesokombinatu Perutnina Ptuj. Na ostalih področjih gospodarstva bodo investicije usmerjene le v manjša tekoča vlaganja, razen na področju turizma, kjer bo potekala gradnja bungalovov (50 postelj) pri EKK TOZD Ptujske toplice ter v gradbeništvu, kjer bo pričetek vlaganj za ureditev centralne gramoznice. Izvršni svet bo proučil možnost adaptacije in usposobitve obstoječih stavb bivših osnovnih šol za proizvodne namene, za kar bodo organizacije združenega dela po posebnem samoupravnem sporazumu združevale del akumulacije na nivoju občine. Na področju družbenih dejavnosti bo končana gradnja telovadnice pri Srednješolskem centru, pričeta in končana gradnja štirirazredne podružnične osnovne šole v Lovrencu na Dravskem polju in pričete ostale investicije po referendumskem programu. Na področju zdravstva bodo adaptirani prostori za namestitev rentgenskega aparata, za kar bodo uporabljena združena sredstva amortizacije zdravstvenega centra in namenska sredstva Občinske zdravstvene skupnosti. V vzgojno varstveni « organizaciji bodo adaptirani in razširjeni pros-■»fyri k tihinje in treh oddelkov vrtca v stari zgradbi v Raičevi ulici in v KS Gorišnica. Na področju socialnega skrbstva bodo adaptirani prostori za delavnice pod posebnimi pogoji. /a izvajanje adaptacij in posodobitev prostorov in opreme bodo organizacije združenega dela družbenih dejavnosti uporabljale sredstva amortizacije in samoprispevkov krajevnih skupnosti. 2. 5 Zaposlovanje V letu 1985 se bo nadaljevala politika produktivnega zaposlovanja, predvsem pripravnikov. v cilju izboljšanja kvalifikacijske strukture zaposlenih. Zaposlovanje se bo povečalo v me- jah danih materialnih okvirov, ki omejuje vlaganja v razširitev obstoječih in gradnjo novih zmogljivosti. Organizacije združenega dela s področja gospodarstva bodo zagotovile pogoje za dodatno zaposlovanje, kjer so za to možnosti, z uvajanjem večizmenskega dela, dopolnilnih oroizvodnih orogràmov ter zniževanjem pogodbenega nadurnega dela. Zaposlenost v združenem delu se bo povečala za okrpg 1,2 %, s tem bo omogočena zaposlitev na novih in izpraznjenih delovnih mestih okrog 820 delavcem, od tega okrog 250 na novih delovnm mestih. V samostojnem osebnem delu bo zaposlenost povečana najmanj za 5 %, na kar bodo vplivali tudi vračajoči se zdomci in predvidene spremembe obrtnega zakona. Zaposlovanje v družbenih dejavnostih bo počasnejše kot doslej. Posebna pozornost bo namenjena preusmerjanju in prezaposlovanju delavcev, katerih delo je zaradi tehnoloških sprememb ali gospodarskih težav organizacij nepotrebno. Politika štipendiranja bo usmerjena v povečanje deleža kadrovskih štipendij zlasti za srednji, višji in visokošolski študij. 3. Politika razvoja na nekaterih področjih 3. 1. Družbene dejavnosti Na področju družbenih dejavnosti bo ohranjen obseg pravic na ravni leta 1984. V osnovnem šolstvu bosta prednostni nalogi uvajanje »Novega programa življenja in dela« ter izvajanje zagotovljenega programa osnovne šole. Pričeta bp racionalizacija mreže osnovnih šol. Na področju zdravstva bo ohranjena dosežena raven zdravstvenih storitev in izboljšana celovitost zdravstvenega varstva s pridobivanjem deficitarnih strokovnih kadrov, zagotavljanjem pogojev za obnavljanje obstoječe medicinske opreme in nabavo sodobnejše, združevanjem sredstev TOZD v Zdravstvenem centru ter s prizadevanji za boljšo samoupravno in strokovno povezavo med Zdravstvenim centrom. Združenimi lekarnami Ptuj. Obratno ambulanto Agis in s SOZD združeno zdravstvo Maribor. Skunnost socialnega varstva bo uvedla enotno skupno evidenco prejemnikov socialnovarstvenih pomoči. Tako bo dana osnova, da bodo vse vrste pomoči dobili tisti, ki soje po vseh merilih dejansko potrebni. Posebna skrb bo namenjena mladim družinam. Raziskovalna skupnost bo v programu dela za leto 1985 podrobneje opredelila naloge za hitrejši razvoj inovacijske dejavnosti. 3. 2. Stanovanjsko, komunalno in cestno gospodarstvo usmerjene stanovanjske gradnje in za potrebi industrije in obrti. Pričeta bo plinifikacija kot larn v Mesokombinatu Rertunina TOZD Mesnr industrija in soseski Rabeljčja vas — zahod. Pričeta bo gradnja zbirnega kanala »D« od Turnišč do čistilne naprave v dolžini 4,1 km. prav tako pa bo zgrajeno 900 m sekundarne kanalske mreže. V cestnem gospodarstvu bo potekalo urejanje in vzdrževanje cestnega omrežja. Nadaljevana in končana bo prva faza obvoznice. Vse organizacije in skupnosti v občini so zadolžene v svojih programih dela za leto 1985 konkretno opredeliti naloge za varstvo okolja in jih tudi dosledno izvajati. 3. 3. Krajevne skupnosti Temeljna haloga krajevnih skupnosti v letu 1985 bo nadaljnji razvoj družbenoekonomskih odnosov in delegatskega sistema ter solidarno zadovoljevanje interesov in potreb delovnih ljudi in občanov. V letu 1985 bodo krajevne skupnosti za realizacijo svojih programov črpale sredstva iz naslednjih virov prihodkov: krajevnega samoprispevka. sredstev SIS in OZD ter sredstev občanov zbranih po posebnih pogodbah. V skladu s programi SIS materialne proizvodnje bodo v letu 1985 izvajane v krajevnih skupnostih naslednje investicije: 1. Na področju izgradnje vodovodnih in kanalizacijskih objektov in naprav: — primarni vodi v skupni dolžini 6.9 km v KS Trnovska vas in KS Markovci. — sekundarnivodi v skupni dolžini 14,3 km v KS Destrnik. KS Trnovska vas in KS Markovci. — dokončanje vodovoda v KS Podlehnik (Zakl — izgradnja prečrpalnice). — en vodohram v KS Destrnik. — v vsaki KS mesta Ptuj bo saniran en vodnjak za potrebe SLO. — skundarno kanalizacijsko omrežje v KS Turnišče in KS Ivan Spolenjak. — skundarno kanalizacijsko omrežje v KS Tone Žnidarič in KS Budina—Brstje. — usposobitev čistilne naprave. 2. Na področju izgradnje telefonskega ou.režja: — adaptacija zgradbe v Ptuju. — izgradnja medkrajevnih kablov: Dornava—Juršinci. Ptuj—Destrnik. Ptuj—Cirkulane — izgradnja krajevne telefonske mreže Ptuj. — razširitev avtomatske telefonske centrale v Ptuju. — opremljanje avtomatskih telefonskih central v Cirkulanah. Destrniku. Majšperku in Markovcih. — izgradnja prenosnega VF sistema Ptuj-—Podlehnik in Ptuj—Maribor. Na področju stanovanjske gradnje bo končana gradnja 84 stanovanjskega bloka B 1, pričeta pa bo gradnja bloka B 3 s 100 stanovanji in nadaljevalo se bo s prenovo starega mestnega jedra. Samoupravna stanovanjska skupnost bo pripravila projekt izgradnje stanovanj s cenejšim načinom ogrevanja za novo srednjeročno obdobje, tako da bodo dostopna občanom z nižjimi dohodki. V okviru energetske oskrbe bo v Kidričevem nadaljevana toplifikacija blokovskih gradenj, v soseski Rabeljčja vas — zahod pa bo nadaljevana in končana gradnja kotlarne. Na področju komunalne infrastrukfire bo nadaljevana gradnja vodovodnih objektov in omrežja, predvsem v Halozah in Slovenskih goricah v približni dolžini 21,2 km, kjer bodo sodelovale tudi mladinske delovne brigade. Dela bodo potekala tudi na vzdrževanju in obnavljanju komunalnih objektov individualne in kolektivne rabe. Nadaljevano bo komunalno opremljanje in urejanje stavbnih zemljišč za potrebe družbene ?. Na področju modernizacije cest: — v sklad s programom republiške in občinske .kupnosti za ceste vzdrževanje in modernizacija ;estnih odsekov ter rekonstrukcije mostovnih ibjektov. — nadaljevanje gradnje obvoznice. Krajevnim skupnostim bodo v skladu z dogovorom za potrebe funkcionalne dejavnosti in Jelegatskega sistema zagotovljena sredstva iz proračuna občine v okviru možne rasti prora- 3.4. Drobno gospodarstvo Na področju drobnega gospodarstva bodo tekla prizadevanja v smeri krepitve hitrejšega in skladnejšega razvoja samostojnega osebnega dela. k čemer bodo prispevali ustrezni ukrepi ekonomske politike. Razvoj drobnega gospodarstva bo v občini usmerjen v skladu s sprejetim Družbenim dogovorom o pospeševanju razvoja drobnega gospodarstva za obdobje 1981 — 1985 v občini Ptuj. Za izvajanje tega dogovora bo sprejet Program ukrepov za pospeševanje razvoja drobnega gospodarstva v občini Ptuj za leto 1985 in Sklep o ugotovitvi deficitarnih in suficitarnih obrtnih dejavnosti na območju občine Ptuj, na osnovi katerih bodo izvajane ugodnosti za razvoj deficitarnih storitvenih obrti. 3.5. Splošna ljudska obramba in družbena samozaščita Glede na zaostrene politične in ekonomske razmere v svetu in vse bolj izrazite obroževalne tekme, v skladu z določili zakona o splošni ljudski obrambi in družbeni samozaščiti in usmeritvami iz družbeneg aplana občine Ptuj za obdobje 1981 — 1985, bò poudarek na naslednjih nalogah: — dograjevanju obrambnih in varnostnih načrtov v vseh sredinah, — razvoju enot in štabov teritorialne obrambe. strokovni usposobljenosti in materialni opremljenosti. — razvoju enot in štabov civilne zaščite in narodne zaščite v krajevnih skupnostih in organizacijah združenega dela, strokovni usposobljenosti in materialni opremljenosti za preventivno in zaščitno ukrepanje in reševanje ob elementarnih nesrečah ter izrednih in vojnih razmerah. — zagotavljanju vseh oblik organiziranega obrambnega in samozaščitnega izobraževanja vseh delovnih ljudi in občanov. — dograjevanju in izpopolnjevanju sistema vojnih zvez in centra za opazovanje, javljanje, obveščanje in alarmiranje. — obrambnemu usposabljanju izvenšolske mladine ter usmerjanju mladih v vojaške šole in obrambe poklice. — doslednem uresničevanju predpisov s področja gradnje, uporabe in vzdrževanja zaklonišč v občini kot večnamenskih prostorov, — oblikovanju občinskih blagovnih rezerv artiklov garantirane preskrbe. 3.6. Izvajanje sistema družbenega planiranja V letu 1985 bodo končane naloge na pripravi dolgoročnih planov in sprejet bo dolgoročni plan občine za obdobje od leta 1986—1995. oz. za nekatera področja do leta 2000. Aktivnosti na pripravi srednjeročnih planskih aktov bodo v letu 1985 nadaljevane in končane. Tako bo tudi sprejet srednjeročni plan občine za obdobje 1986—1990. Nosilci planiranja bodo pripravili svoje letne planske akte v skladu z usmeritvami te resolucije. in sicer najkasneje do sprejema zaključnih računov za leto 1984. 4. Spremljajoči dokumenti resolucije Naloge in ukrepi na posameznih področjih družbenega in gospodarskega razvoja občine bodo podrobneje opredeljeni v spremljajočih dokumentih resolucije, ki skupaj z resolucijo pomenijo osnovo za uresničevanje ciljev, postavljenih za leto 1985. Za izvajanje ciljev te resolucije bodo pristojni organi sprejeli naslednje dokumente: I. SKUPŠČINA OBČINE PTUJ 1. Odlok o začasnem financiranju splošnih družbenih potreb za I. tromesečje 1985 Rok: december 1984 2. Odlok o proračunu občine Ptuj za leto 1985 Rok: marec 1985 3. Odlok o zagotavljanju sredstev za občinske blagovne rezerve za leto 1985 Rok: december 1984 11 IZVRŠNI SVET SKUPŠČINE OBČINE PTUJ 1. Plan izvoza in uvoza v občini Ptuj za leto 1985 Rok: marec 1985 2. Program zaposlovanja pripravnikov Rok: marec 1985 3. Program ukrepov za razvoj drobnega gospodarstva v letu 1985 Rok: januar 1985 4. Bilanca sredstev skupne porabe Rok: marec 1985 III. SAMOUPRAVNI SKLAD ZA INTERVENCIJE V KMETIJSTVU IN PORABI HRANE 1. Dogovor o enotni politiki in ukrepih pri pospeševanju proizvodnje hrane v letti 1985 Rok: december 1984 2. Program proizvodnje hrane v letu 1985 Rok: marec 1985 5. Spremljanje in izvajanje resolucije Nosilci planiranja bodo v letu 1985 upoštevali pri izvajanju resolucije temeljne razvojne usmeritve, politiko razvoja in ukrepe, ki temeljijo na konkretnih obveznostih glede nalog, ki jih bodo s svojimi planskimi akti sprejeli in v katerih morajo biti vsebovani ukrepi ekonomske stabilizacije na zvezi, republiški in občinski ravni. Izvršni svet Skupščine občine Ptuj bo spremljal izvajanje nalog določenih s to resolucijo, ukrepal in obveščal občinsko skupščino o uresničevanju in odstopanjih od dogovorjenih opredelitev ter ji predlagal ustrezne ukrepe. Občinska skupščina bo na temelju svoje ustavne vloge spremljala uresničevanje usmeritev in nalog iz te resolucije, uveljavljala v okviru svojih pristojnosti in dolžnosti način delovanja in odgovornosti vseh nosilcev planiranja ter ukrepala ob neupoštevanju oziroma neizpolnjevanju sprejetih usmeritev, nalog in obveznosti. Številka: 30-15/81-3 Datum: 24/12-1984 , Predsednik Skupščine občine Ptuj Franc TETIČKOVIČ, dipl. sociolog 1. r. 2. ,,Na podlagi 12. člena Zakona o temeljih sistema blagovnih rezerv in o zveznih blagovnih rezervah (Uradni list SFRJ št. 58/84) v povezavi z 915. točko družbenega plana občine Ptuj za obdobje 1981—1985 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 12/81) ter 164. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82) je Skupščina občine Ptuj na seji Zbora združenega dela, Zbora krajevnih skupnosti in Družbenopolitičnega zbora, dne 24. decembra 1984, sprejela ODLOK o zagotavljanju sredstev za občinske blagovne rezerve v letu 1985 1. člen S tem odlokom se za realizacijo programa občinskih blagovnih rezerv v letu 1985 uvaja poseben prispevek iz osebnega dohodka delavcev v letu 1985 po stopnji 0,15 %. 2. člen Sredstva iz 1. člena tega odloka se usmerjajo v samoupravni sklad za intervencije v kmetijstvu in porabi hrane v občini Ptuj, kjer se vodijo ločeno ter so v celoti namenjena za občinske blagovne rezerve. Uporabljajo se za: — nabavljanje blaga za občinske blagovne rezerve, — obnavljanje teh rezerv, — zagotavljanje skladiščnih prostorov za potrebe teh rezerv, — kritje manipulativnih stroškov, stroškov investicijskega in tekočega vzdrževanja občinskih blagovnih rezerv. O uporabi teh sredstev odloča Izvršni svet Skupščine občine Ptuj. 3. člen Osnova za obračunavanje in plačevanje prispevka iz 1. člena tega odloka je osebni dohodek delavcev, namenjen za zadovoljevanje osebnih potreb, skupnih potreb ter splošnih družbenih potreb. Prispevek iz prvega člena tega odloka se obračunava in plačuje na podlagi Zakona o obračunavanju in plačevanju prispevkov za zadovoljevanje skupnih potreb na področju družbenih dejavnosti (Uradni list SRS, št. 33/80), kot je določeno za obračunavanje in plačevanje prispevkov iz osebnega dohodka za družbene dejavnosti. 4. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. številka: 402-10/84-2 Datum: 24/12—1984 Predsednik Skupščine občine Ptuj Franc TETIČKOVIČ, dipl. sociolog 1. r. 3. Na podlagi 2. člena Zakona o samoprispevku (Ur. list SRS. št. 3/73) in 8. člena Zakona o referendumu (Ur. list SRS, št. 23/77) in po 43. členu statuta Krajevne skupnosti Ormož je skupščine Krajevne skupnosti Ormož na svojem zasedanju, dne 23. novembra 1984 sprejela SKLEP o uvedbi samoprispevka za sofinanciranje programa izgradnje komunalnih in družbenih objektov ter drugih dejavnosti na območju Krajevne skupnosti Ormož. 1. Na podlagi odločitve občanov na referendumu 23. 12. 1984 se uvede samoprispevek v denarju za območje Krajevne skupnosti Ormož za naselja: Lešnice, Sp. Ključarovci, Lešniški vrh. Litmerk. Dobrava. Hardek. Pavlovci, Hum. Loperšice, Frankovci, Pušenci. Mestni svet III. Mestni svet II in Mestni svet I. 2. Samoprispevek se uvaja za dobo petih let od I. februarja 1985 do 31. januarja 1990. 3. S samoprispevkom bo zbranih 84.302.587,00 dinarjev. S temi sredstvi bo krajevna skupnost sofinancirala in financirala naslednji delovni program po Vaških in Mestnih svetih: — Vaški svet Lešnica dobi skupno 5,200.000.-iz samoprispevka 3.000.000.0 — Vaški svet Sp. Ključarovci dobi skupno 7.400.000.- iz samoprispevka 4,400.000,- — Vaški svet Litmerk dobi skupno 4,100.000.-iz samoprispevka 2.500.000,- — Vaški svet Dobrava dobi skupno3,500.000.-iz samoprispevka 2.100.000.- — Vaški svet Hardek dobi skupno 6.100.000.-iz samoprispevka 4,100.000.- — Vaški svet Pavlovci dobi skupno 4.300.000,-iz samoprispevka 2,450.000,- — Vaški svet Hum dobi skupno 6,900.000.- iz samoprispevka 4,700.000,- — Vaški svet Loperšice dobi skupno 7.900.000.- iz samoprispevka 4,400.000.- — Vaški svet Frankovci dobi skupno 7,200.000,- i/ samoprispevka 4,800.000,- — Vaški svet Pušenci dobi skupno 5,100.000,-iz samoprispevka 3,850.000,- — Mestni svet I. II. III, dobi skupno 14,271.000,- iz samoprispevka 12,671.000.- — Fazna gradnja šole Hardek i/ samoprispevka 20,000.000.- — Ureditev — adaptacija šole Hum i/ samoprispevka 1.000.000.0 — Skupni program i/. samoprispevka 14,300.000,- Skupni priliv krajevnega samoprispevka 1. Krajevni samoprispevek iz OD 63,453.866,- 2. Krajevni samoprispevek upokojencev 5,447.721,- 3. Krajevni samoprispevek iz kmetijstva 3,705.000.- 4. Krajevni samoprispevek iz obrti 10,946.000,- 5. Krajevni samoprispevek občanov zaposl. v tujini 750.000.- 84.302.587,- 4. Višina in osnova krajevnega samoprispevka-je naslednja: — po stopnji 2 % od neto osebnih dohodkov iz delovnega razmerja, zbralo naj bi se 63.453.866.00 dinarjev, — po stopnji 1.70% osebni, invalidski in družinski upokojenci, zbralo naj bi se 5.447.721.00 dinarjev. — po stopnji 3 % delovni ljudje in občani od katasterskega dohodka iz kmetijske dejavnosti, zbralo naj bi se 3,705.000,00 dinarjev, — po stopnji 2 % občani, ki imajo dohodke od obrti in drugih gospodarskih dejavnosti — od odmere osnove za obrt, zbralo naj bi se 10.946.000,00 dinarjev, — občani zaposleni v tujini letno 2.500,00 din. zbralo naj bi se 750.000,00 dinarjev. 5. Samoprispevek se ne plačuje od socialnih podpor, invalidnin, minimalnih pokojnin do višine, ki jim pripada varstveni dodatek, otroškega dodatka, štipendij učencev in študentov ter od nagrad, ki jih prejemajo učenci v gospodarstvu. Izjemoma sme svet krajevne skupnosti odločati, da se dolg na samoprispevku v celoti ali delno odpiše, oziroma v izjemnih primerih odloži plačilo za določen čas, če bi se z izterjavo spravilo v nevarnost preživljanje zavezanca in njegovih družinskih članov. 6. Samoprispevek zaposlenih in upokojencev se obračunava in plačuje od izplačil čistega osebnega dohodka, oziroma pokojnin. Obračunavajo in odvajajo pa ga temeljne in druge organizacije združenega dela, ter delovne skupnosti, skupnosti invalidsko pokojninskega zavarovanja, delavcem zaposlenih v obrti pa obrtnik. Kmetijskim proizvajalcem in osebam, ki se ukvarjajo z obrtno in drugo gospodarsko dejavnostjo in intelektualnimi storitvami odmerja, obračunava in odvaja samoprispevek uprava za prihodke SO Ormož. Odmera in plačilo samoprispevka se opravi na enak način, kot se odmerjajo in plačujejo prispevki in davki občanov. Od občanov, navedenih v prejšnjem odstavku, ki ne izpolnjujejo obveznosti iz samoprispevka v določenem roku, vrši kontrolo uprava za prihodke SO Ormož, s svojo inšpek- cijsko službo, ter se obveznosti prisilno izterjajo po predpisih, ki veljajo za izterjavo prispevkov in davkov občanov. 7. Zavezanci za samoprispevek so občani, ki imajo stalno bivališče na območju Krajevne skupnosti Ormož. 8. Sredstva samoprispevka se zbirajo na zbirnem računu, številka 52410-842-038-8425 Krajevna skupnost Ormož. Sredstva prispevka se smejo uporabiti le za tiste namene, zaradi katerih je bil samoprispevek uveden. .9. Svet skupščine Krajevne skupnosti Ormožje odgovoren za zbiranje sredstev in izvajanje del po tem sklepu. 10. Nadzor nad zbiranjem in uporabo s samoprispevkom zbranih sredstev, bo izvajala skupščina KS Ormož. 11. O uporabi sredstev samoprispevka se vsako leto sestavi program del in zaključni račun, ki se dostavita zborom krajanov, ter ju dokončno potrdi svet skupščine Krajevne skupnosti Ormož. Morebitni višek dohodka samoprispevka, navedenega s tem sklepom se lahko uporabi tudi za druge naštete dejavnosti v krajevni skupnosti, po predhodnem sklepu sveta skupščine Krajevne skupnosti Ormož. 12. Ta sklep začne veljati po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, uporablja pa se od 1. februarja 1985 do 31. januarja 1990. Številka: 13-91/84 Datum: 28. 12. 1984 Predsednik sveta skupščine Krajevne skupnosti Ormož Franc DEBELJAK. 1. r. 4. POROČILO Volilne komisije Krajevne skupnosti Ormož o izidu referenduma za uvedbo krajevnega samoprispevka na območju Krajevne skupnosti Ormož. Volilna komisija Krajevne skupnosti Ormož objavlja po 43. členu statuta Krajevne skupnosti Ormož in po 21. členu zakona o referendumu (Ur. list SRS, štev. 23-1465/77) izid referenduma za uvedbo krajevnega samoprispevka za območje Krajevne skupnosti Ormož, ki je bil v nedeljo, 23. 12. 1984. 1. Komisija je ugotovila, da je bil s sklepom skupščine Krajevne skupnosti Ormož, z dne 23. 11. 1984 razpisan referendum za uvedbo krajevnega samoprispevka za celotno območje Krajevne skupnosti Ormož. Sklep je bil objavljen v tedniku občin Ormož in Ptuj, štev. 23, z dne 28. 11. 1984, stran 188. 2. Volilna komisija Krajevne skupnosti Ormož je na podlagi pregleda celotnega glasovalnega gradiva preverila zakonitost referenduma in ugotovila, da je bil postopek za uvedbo v skladu z zakonom o referendumih in sam referendum izveden v skladu z zakonom o referendumu, ter da ni bilo nepravilnosti, ki bi lahko vplivale na izid glasovanja. 3. Po ugotovitvi izida glasovanja je volilna komisija ugotovila, da je izid glasovanja naslednji: Naselje Upravič. Volilo % za % proti % nevel. % 1. Sp. Ključarovci 89 88 98,87 73 82,95 15 17,05 2. Litmerk 118 110 93,22 91 82,70 19 17,30 — — 3. Lešniški vrh 40 35 87,50 28 80,00 7 20,00 — 4. Lešnica 183 166 90,70 73 43,95 85 51,20 8 4,85 5. Pušenci 188 181 96,30 157 86,75 23 12,70 1 0.65 6. Frankovci 139 127 91,35 93 73,22 32 25,20 2 1,58 7. Loperšice 153 149 97,40 106 71,14 43 28,86 — 8. Hum 254 249 98,05 143 57,40 94 37,75 12 4,85 9. Pavlovci 134 131 97,75 97 74,05 32 24,40 2 1,55 10. Dobrava 111 103 92,80 57 55,35 43 41,75 3 2,90 11. Hardek 179 173 96,65 127 73,40 46 26,60 — — 12. Ormož 1. 357 349 97,75 244 69,90 104 29.80 I 0,30 13. Ormož II. 746 650 87,15 452 69,54 183 28,15 15 2,31 14. Ormož III. 483 443 91,70 287 64.80 137 30,90 5 1.12 SKUPAJ: 3174 2954 93,05 2028 68,65 863 29,21 49 2.14 a) V glaspvalne sezname je bilo vpisanih 3174 glasovalcev’ b) Glasovanja se je udeležilo 2954 glasovalcev, od tega je glasovalo: ,,ZA” uvedbo krajevnega samoprispevka 2025 glasovalcev, ,,PROTI” uvedbi krajevnega samoprispevka je glasovalo 863 glasovalcev, ,, NE VEL JAVNI H” glasovnic je bilo 49 c) Glasovanja se ni udeležilo 220 krajanov. 4. Glede na to ugotavlja volilna komisija, da je bilo na referendumu 2954 upravičenih glasovalcev, od tega je na referendumu glasovalo ,,ZA” 2025 glasovalcev ali 68,65 %. Na podlagi navedenega izida glasovanja, volil- na komisija v smislu 21. člena zakona o referendumu (Ur. list SRS, štev. 23/77) ugotavlja, da je referendum za uvedbo krajevnega samoprispevka na območju Krajevne skupnosti Ormož, za obdobje 1. februarja 1985 do 31. januarja 1990 uspel, saj se je zanj izrekla večina glasovalnih upravi-čencev. Ormož, dne 23. 12. 1984 Številka: 13-91/84 PREDSEDNIK VOLILNE KOMISIJE: Obilčnik Franc, 1. r. TAJNIK VOLILNE KOMISIJE: Rizman Anton, 1. r. Clan volilne komisije: Simonič Ivan, 1. r. Uradni vestnik občin Ormož ki Ptuj Iztuda praviloma ankrat mesefino, bi to v čatrtok. Naročniki Tednika ga prajmafo brezplačno, naročniki posameznih številk pa le skopal » Tednikom. Izdajatelj Radlo-Tednlk Ptuj, VoArtJakova 6. Urejuj«, uredniški odbor — odgovorni uradnik FRANC POTOČNIK. Sede* uredništva Ptp|f Srbski trg 1/1. Tiska Časopisno grafično podjetje Večer, iBIšilra 14, Maribor.