ZANIMALO VAS BO Večja izbira in nižja cena NOVA PRODAJALNA DEKORATIVNE Nedavno tega so odprli novo prodajal-no »Dekorativne«, poleg tovarne ob Celov-ški cesti. V novi, pritlični stavbi, gtirikot-ne oblike, so uredili moderen trgovski lokal za prodajo pohištvenega in dekorativnega blaga. 12 ODSTOTKOV CENEJE • Marsikaterega kupca preseneča notra-njost trgovine, saj je velik notranji prostor povsem bel, obliva ga dnevna svetloba sko-zi velika okna na strehi. Tudi umetna svet-loba je prirejena na dnevno. Vsa ta skrb-nost zagotavlja, da ne bo presenečenj, ki se ponavadi pripetijo, ko blago, izbrano pri urnetni svetlobi, prenesemo na sonce. Tudi osnovna oprema prodajalne je iz tega raz-loga bela, da ne moti barvno ozadje, ki bi lahko odtenek blaga precej spremenilo. • Obisk kupcev v prodajalni je nad-povprečno velik. To niti ni presenetljivo, saj je na enem mestu najti toliko različ-ncga pohištvenega in dekorativnega blaga, da je zagotovljen vsak okus. Razen tega pa je prodajalna »industrijska«, nekakšen po-daljšek skladišča, to pa pomeni tudi 12 od-stotno cenejše blago kot v ostalih trgovi-nah. Pri večjem nakupu predstavlja to že lep prihranek. • V proizvodnem programu »Dekorativ-ne« je letno nad 400 različnih desenov in variant blaga, zato je izbira v prodajalni zares velika. Kupcem je na voljo tudi bla-go, ki je v izvoznem programu za skandi-navske dežele. Prav tu pa je doma sodob-na notranja oprema, zato predstavlja to za oblikovalce v tovarni lepo priznanje. Za-nimivo je, da so prav to blago ponujali tr-govcem, toda le-ti so ga zavračali, češ, da je preveč »moderno«, iskali so le »klasič-no« blago. Pokazalo se je, da kupci radi segajo po teh blagih, čeprav vseh zaradi pomanjka-nja prostora ne morejo imeti na zalogi. Mi-mogrede povedano so ta blaga široka 150 centimetrov, blago za domači trg pa je ši-roko 130 centimetrov. STROKOVNJAK PRIDE TUDI NA DOM • In kako izbrati barvo blaga? Zaveda-joč se, da barva najbolj zanima sleherne-ga kupca pohištvenega blaga, v prodajalni pomagajo z nasveti kar trije arhitekti. Bla-go lahko pomerjate ob vzorcih furnirja, na voljo so prospekti vseh jugoslovanskih pro-izvajalcev pohištva. V pomoč je še prgišče vzorčkov blaga, ki jih lahko odnesete do-mov in jih polagate na naslonjače, otoma-ne, primerjate z barvami sten, zavesami, preprogami, oziroma talnimi oblogami. Strokovnjaka-arhitekta lahko celo povabi-te na dom! • V »Dekorativni« ne posvečajo pozor-nosti samo izbiri barv, temveč tudi kako-vosti blaga. Trenutno imajo v proizvodnem programu največ klasičnih tkanin, toda kmalu bodo pričeli izdelovati tudi sodob-nejše, praktičnejše, ki bodo na voljo tudi v prodajalni. Lasastih tkanin ne pri-poročajo, ker se poležijo in tudi prah se nabira na njih. Seveda vam tudi radi sve-tujejo način čiščenja tkanin. KAKO USTREČI KUPCU • Prodajalna tako postaja prostor, kjer se kupec in prodajalec srečujeta neposred-no, kjer si lahko izmenjata mišljenja o po-sameznem izdelku. To pa je koristno za oba, saj bodo zapažanja iz knjige »želja in pritožb«, ki jo najdete v prodajalni in an-ket, ki jih pripravljajo za kupce, predvsem dala jasno sliko o tem, kaj potrošnik želi, kaj potrebuje. To pa bo omogočilo »Deko-rativni«, da bo ustregla vsem željam in po-trebam vse številnejših kupcev. • Prodajalna »Dekorativne« je torej v veliko pomoč potrošniku, saj mu iz iste roke ponuja večjo izbiro in nižjo ceno. Po-leg metrskega blaga so na voljo tudi bla-zine, ki so ročno izdelane — vsaka zase posebnost, prevleke za avtomobile, garni-ture za toaletne prostore, posteljna pregri-njala in še marsikaj. • Sprejemajo tudi naročila za posebne ročno tkane izdelke — tapiserije in prepro-ge po naročilu, katere naredijo v zaželenem vzorcu in barvi.