OBRAMBNI DAN V POLJU 14. maja je vodstvo OŠ Polje ob sodelovanju s člani organizacij ZRVS Polje, Vevče-Zg. Kašelj in Zadobrova-Sneberje oiga-niziralo obrambni dan šole za vse učence 5., 6., 7. in 8. razredov. Udeležilo se ga je 800 učenk in učencev, 27 razrednikov, 45 rc-zervnih vojaških stetrešin in štab za LO OŠ Polje. Učenci so se zbrali pod vodstvom razrednikov na že prej določenih mestih in nato v patruljah po 5 učencev prihajali na mesto zasede, kjer jih je čakal rezervni vojaški starešina. Osnovni namen obrambnega dneva šola je bil seznaniti učen-ce z zasedo, kjerje razred pred-stavljal vod borcev. Poleg teore-tičnega predavanja o namenu in vrstah zasede ter o drugem je bila praktično opravljena zseda na sovražnikovo patruljo. Nato smo seznanili učence z orienta-cijo na terenu. Obrazložili smo jim uporabo vojaške specialke ter orientacijo na njej s po-močjo busole. Na vojaški spe-cialM smo določili tudi zborno mesto zasede. Razložili smo tudi pomen kraja s postavljeno zasedo tako glede na revolu-cionarnost in delavsko gjbanje kraja pred vojno in na pomemb-nejše dogodke med NOV. Seznanili smo se s torbico prve pomoči, učenci pa so opravili prvo pomoč na namiš-ljenih ranjencih. Popoldnc istega dne je bil v bli-žini šole zbor učencev, učiteljev, predstavnikov družbenopolitičnih organizacij, rezervnih voja3cih sta-resin in pripadnikov JLA za sprejem kurirčkove pošte. Na sprejemu je govoril Mirko Jeriha, sekretar sveta ZKS Polje. Krajši kulturni progiam so uspešno izvedli učenci OS Polje. Zvečer pa smo se zbrali v šoli te-zervne vojašJce stareane vseh treh organizacij ZRVS, ki so sodelovali pri organiziranju obrambnega dneva šole, na krajši posvet z vodstvom LO - Cz na šoli. Ocenjevali smo obrambni dan šole in menili, da je kot prvikiat organiziran _povsem uspel. Rezervni voja^ci staresine so v razpravi ocenili prizadevanja po-sameznih razredov in njihovo znanje orientacije, prve pomoči in pozna-vanja zgodovine kraja. Glede orientacge je večina starean menila, da so učenci seznanjeni znjo, neka-teri starešine pa so sodiJi, da po-samezni učenci ne obvladajo dovolj snovi prve pomoči in zgodovine bližnjih krajev. Pohvalno pa so se izrazili o pri--pra>4jenosti učencev za praktično delo in disciplino - razen nekaterfli, ki so se težje prilagodili obramb-nemu dnevu. Menili smo tudi, naj bo v bodoče program obrambnega dneva šole pnlagojen posameznim starostnim skupinam učencev, glede opremljenostj za pouk obrambnega dneva p, da motamo tudi temu vprašanju posvečati v piihodnje večjo pozornost. Ob zaključku naj dodam še predlog, da bi za prihodnje obrambne dneve že v pripravah poleg dosedanjih tovarišev ob-vezno sodelovali tudi pred-stavniki mladinske organizacije in pioniiskega odreda šole. JOŽE MAROLT