®)M\§ss@ ®mm @ib@hi]’ §wnfn mmi Sveti Tomaž 28.12.2017 Letniki Številka 23/2017 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI TOMAŽ VSEBINA 44. ODLOK o proračunu občine Sveti Tomaž za leto 2018 45. NAČRT ravnanja z nepremičnim premoženjem občine Sveti Tomaž v letu 2018 46. ODLOK o ugotovitvi javnega interesa za javno-zasebno partnerstvo ter o določitvi osnovnih pogojev za izvedbo projekta gradnje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občini Sveti Tomaž 47. SOGLASJE z določitvijo cene javne službe odvajanja in čiščenja odpadnih voda 48. SKLEP o subvencioniranju cene storitev gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalnih odpadnih voda 49. SKLEP o vrednosti točke za odmero NUSZ za leto 2018 50. SKLEP o postopni obremenitvi NUSZ za leto 2018 44. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO in 76/16 - odi. US), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP in 96/15 - ZIPRS1617), 23. člena statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož št. 7/07 in Uradno glasilo Občine Sveti Tomaž št. 20/2017) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 26. redni seji, dne 27.12. 2017 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SVETI TOMAŽ ZA LETO 2018 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Sveti Tomaž za leto 2018 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v eurih Skupina / Podskupina kontov Proračun 2018 1. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 2.792.783 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 2.573.980 70 DAVČNI PRIHODKI 1.653.747 700 Davki na dohodek in dobiček 1.525.933 703 Davki na premoženje 81.014 704 Domači davki na blago in storitve 46.800 71 NEDAVČNI PRIHODKI 920.233 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 114.500 711 Takse in pristojbine 2.000 712 Globe in denarne kazni 1.600 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 1.000 714 Drugi nedavčni prihodki 801.133 72 KAPITALSKI PRIHODKI 23.152 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 23.152 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 195.652 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 151.095 741 Prejeta sredstev iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU 44.557 II. SKUPAJ ODHODKI 3.413.382 40 TEKOČI ODHODKI 710.482 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 173.285 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 26.340 402 Izdatki za blago in storitve 477.812 403 Plačila domačih obresti 5.100 409 Rezerve 27.946 41 TEKOČI TRANSFERI 890.613 410 Subvencije 58.160 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 487.533 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 85.105 413 Drugi tekoči domači transferi 259.816 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1.750.106 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1.750.106 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 62.180 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso prorač. uporabniki 33.000 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 29.180 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (l.-ll.) -620.598 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 0 75 Prejeta vračila danih posojil 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0 440 Dana posojila 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- v.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE 530.000 50 ZADOLŽEVANJE 530.000 500 Domače zadolževanje 530.000 Vlil. ODPLAČILA DOLGA 31.500 55 ODPLAČILA DOLGA 31.500 550 Odplačila domačega dolga 31.500 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) -122.098 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 498.500 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 620.598 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.PRETEKLEGA LETA 122.098 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Sveti Tomaž. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom, prihodki iz naslova najemnin za infrastrukturo za izvajanje gospodarskih javnih služb, prihodki iz naslova komunalnega prispevka, ki so namenski vir financiranja gradnje komunalne opreme, okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, lovska koncesijska dajatev, prihodki iz naslova namenskih sredstev državnega proračuna za investicije, prihodki iz naslova najemnin za grobove, prihodki od občanov, ki se namenijo za namene za katere se pobirajo (sofinanciranje modernizacije JP), drugi namenski prihodki sofinancerjev. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu neposrednih uporabnikov: občinskega sveta, nadzornega odbora, župana in občinske uprave odloča župan na predlog pristojnega uslužbenca za finance. Prerazporejanje je možno med proračunskimi postavkami v posebnem delu proračuna med finančnimi načrti neposrednih proračunskih uporabnikov. Prerazporeditev pravice porabe župan odobri s pisnim sklepom iz katerega je razvidna prerazporeditev med proračunskimi postavkami ter na katerem kontu se pravica povečuje in na katerem se zmanjšuje, tako da ostane proračun uravnotežen, oziroma na kateri postavki se odpira nov konto. Župan poroča občinskemu svetu o izvršenih prerazporeditvah, skupaj s poročilom o izvrševanju šestmesečne realizacije proračuna in z zaključnim računom, ko občinskemu svetu poroča o veljavnem proračunu in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega; 1. v letu 2019 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki. Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20% izhodiščne vrednosti odloča župan, ki lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20% izhodiščne vrednosti projektov. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. proračun proračunske rezerve, oblikovanje po ZJF, 2. proračun stanovanjskega sklada, 3. stanovanjski rezervni sklad Proračunska rezerva se v letu 2018 oblikuje v višini 6.000 eurov. Na podlagi za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF vključno do višine 5.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotovijo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih in drugih proračunskih uporabnikov se določi s pogodbo. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 10. člen (odpis terjatev) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2018 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 200 eurov. Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 11. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina Sveti Tomaž za proračun leta 2018 lahko zadolži do skupne višine glavnic 530.000 eurov za investicije, predvidene v občinskem proračunu. Če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti, lahko župan odloči o najetju likvidnostnega posojila, vendar največ do višine 5 % vseh izdatkov zadnjega sprejetega proračuna v letu 2018. Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij, katerih ustanoviteljica ali soustanoviteljica je Občina Sveti Tomaž, v letu 2018 ne sme preseči deleža 12,7 % od skupne višine glavnic 1.300.000 eurov, kar določa skupno višino poroštva Občine Sveti Tomaž v višini 165.100 eurov. Zdravstveni dom Ormož se lahko v letu 2018 zadolži za sledeči namen: financiranje investicijskih vlaganj v javni zavod Zdravstveni dom Ormož, pod pogoji iz prejšnjega odstavka. Javna podjetja, katerih ustanoviteljica ali soustanoviteljica je občina ter druge osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se lahko zadolžujejo v letu 2018 s soglasjem občine pod pogoji, ki jih določi občinski svet in imajo te osebe zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov. Izdaja soglasja se ne šteje v največji obseg možnega zadolževanja občine. CSO ORMOŽ center za starejše občane, d.o.o. se lahko v letu 2018 dolgoročno zadolži za sledeči namen: financiranje investicije Medgeneracijskega centra pri Svetem Tomažu, pod pogoji iz prejšnjega ostavka. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 12. člen (začasno financiranje v letu 2019) V obdobju začasnega financiranja Občine Sveti Tomaž v letu 2019, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410-19/2017 01\SK Sveti Tomaž, 27.12.2017 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ PRILOGA: Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov 45. Na podlagi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/2010, 75/12, 50/14, 76/15) in 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/2011,42/12, 24/13, 10/14) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 20/2017) je občinski svet na svoji 26. redni seji, dne 27.12.2017 sprejel NAČRT RAVNANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE SVETI TOMAŽ V LETU 2018 1. Poglavje Splošne določbe 1. člen Za zagotovitev sredstev v Proračunu za leto 2018 se določi Načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem, ki ga sestavlja: načrt pridobivanja nepremičnega premoženja; načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem; načrt oddaje nepremičnega premoženja v najem; načrt ravnanja s premičnim premoženjem. 2. Poglavje Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja 2. člen Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2018 se načrtuje v orientacijski vrednosti 6.138.00 EUR. Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja obsega naslednje nepremičnine: Zap. št Lokalna skupnost Vrsta nepremičnine Pare. št. površina .. ™2 v m Katastrska občina Predvidena sredstva v letu 2018 1 Sv. Tomaž Zemljišče potrebno za prečrpalnico 258 273 Koračice 600 2 Sv. Tomaž Po zemljišču poteka cesta 308/2 82 Rakovci 410 3 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 1001 438 Bratonečice 2190 4 Sv. Tomaž Po zemljišču poteka cesta 185/2 274 Mala vas 274 5 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 178/2 369 Mala vas 370 6 Sv. Tomaž Po zemljišču poteka cesta 29/14 1 Tomaž 1 7 Sv. Tomaž Po zemljišču poteka cesta 29/15 711 Tomaž 608 8 Sveti Tomaž Po zemljišču poteka cesta 1072/2 220 Rucmanci Brezplačen prenos 9 Sveti Tomaž Zemljišče-cesta 1497/4 53 Savci Brezplačen prenos 10 Sveti Tomaž Zemljišče- cesta 1489/4 2763 Savci Brezplačen prenos 11 Sveti Tomaž Zemljišče za cesto 623 del Cca 400 Trnovci 800 12 Sveti Tomaž Zemljišče-cesta 74/7 243 Tomaž Brezplačen prenos 13 Sveti Tomaž Zemljišče-cesta 74/11 166 Tomaž Brezplačen prenos 14 Sveti Tomaž Zemljišče-cesta 74/15 7 Tomaž Brezplačen prenos 15 Sveti Tomaž Zemljišče -cesta 62/8 62 Tomaž 310 16 Sveti Tomaž Zemliišče-cesta 62/6 105 Tomaž 525 17 Sveti Tomaž zemliišče 62/9 85 Tomaž 850 Skupaj 6.138,00 II. Zemljišča za novi pločnik 18 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 704/3 50 Koračice 500 19 Sveti Tomaž Zemliišče za novi 712/4 43 Koračice 430 pločnik 20 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 365/1 29 Koračice 290 21 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 248/4 67 Koračice 670 22 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik *12/2 5 Koračice 50 23 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 247/12 9 Koračice 90 24 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 247/3 38 Koračice 380 25 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 255 9 Koračice 90 26 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 256 48 Koračice 480 27 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 69 82 Tomaž 820 28 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 71 68 Tomaž 680 29 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 73/1 5 Tomaž 50 30 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 72/5 10 Tomaž 100 31 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 55 65 Tomaž 650 32 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 54/1 138 Tomaž 1.380 33 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 53 42 Tomaž 420 34 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 52/1 74 Tomaž 740 35 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 50/4 44 Tomaž 440 36 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 50/3 13 Tomaž 130 37 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 38/1 12 Tomaž 120 38 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 37/1 48 Tomaž 480 39 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 37/2 6 Tomaž 60 40 Sveti Tomaž Zemljišče za novi pločnik 34/2 1 Tomaž 10 Stroški notarskih storitev 1.940,00 skupai 11.000,00 Zemljišče 258 k.o. Koračice je potrebno za prečrpalnico. Po zemljiščih s par. 1001 k.o. Bratonečice poteka občinska cesta. Po zemljiščih s par. 308/2 k.o. Rakovci poteka občinska cesta. Po zemljiščih s par. 185/2 in 178/2 k.o. Mala vas poteka občinska cesta. Po zemljišču s par. 29/14 in 29/15 k.o. Tomaž poteka občinska cesta Po zemljišču s par. 1072/2 k.o. Rucmanci poteka občinska cesta in jo želimo zamenjati s pare. 1205/1 k.o. Rucmanci. Po zemljišču s pare. 1497/4 in 1489/4 k.o. Savci poteka cesta, stranka je ponudila brezplačen prenos oz. zamenjavo s pare. 1543/8 k.o. Savci. Zaradi plazu, ki se je zgodil v letu 2017 je potrebno na novo urediti cesto, za kar je potrebno pridobiti del zemljišča s pare. št. 623 k.o. Trnovci. Zemljišča s pare. št. 62/6, 62/8 in 62/9 k.o. Tomaž se nahaja v centru Svetega Tomaža. Parcela 62/6 in 62/8 predstavljale del ceste,ki služi kot dovozna pot do bloka Sveti Tomaž 35a in 35 b. Pod točko II so zajete parcele, ki bodo potrebne za izgradnjo pločnika o regionalni cesti. Znesek v vrednosti 11.000 je zajet pri tej investiciji. 3. Poglavje NAČRT RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM 3. člen Načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem za leto 2018 se načrtuje v orientacijski vrednosti 23.152,00 EUR. Občina Sveti Tomaž ugotavlja, da nepremičnega premoženja navedenega v tem členu ne potrebuje za svoje potrebe, zato ga lahko proda. Načrt prodaje obsega naslednja zemljišča: Zap Št. Samoupravna lokalna skupnost Šifra k.o. K.o. Paro. št. površina v m2 Vrsta nepremičnine Orientacijska vrednost 4 Sveti Tomaž 288 Koračice 664/5 1415 stavba 13.120 6 Sveti Tomaž 288 Koračice 1615/12 82 zemljišče 25 7 Sveti Tomaž 288 Koračice 1615/13 162 zemljišče 133 8 Sveti Tomaž 281 Rakovci 665 827 zemljišče 249 9 Sveti Tomaž 286 Bratonečice 459/3 1591 Stavba in zemljišče 6.100 10 Sveti Tomaž 280 Rucmanci 1205/1 205 zemljišče zamenjava 11 Sveti Tomaž 288 Koračice 1337/7 5766 gozd 3.525 12 Sveti Tomaž 282 Savci 1543/8 670 zemljišče zamenjava Skupai 23.152,00 Gre za okvirne vrednosti, pravni posel pa se bo sklenil po cenah določenih na podlagi cenitve«. Občina je podedovala zemljiščE s pare. št.: 664/5 k.o. Koračice. Ker ga ne potrebujemo ga nameravamo prodati Občina je lastnica s pare. št.: 1615/12 in 1615/13 vse k.o. Koračice. Ker jih ne potrebujemo jih nameravamo prodati. Občina je lastnica s pare. št.: 665 k.o. Rakovci. Ker je ne potrebujemo, jo nameravamo prodati. Občina je lastnica s pare. št.: 459/3 k.o. Bratonečice. Ker je ne potrebujemo, jo nameravamo prodati. Parcelo 1205/1 k.o. Rucmanci želimo zamenjati s parcelo 1072/2 k.o. Rucmanci po kateri poteka občinska cesta. Parcelo 1543/8 k.o. Savci bomo zamenjali s parcelama 1497/4 in 1489/4 k.o. Savci po katerih poteka občinska cesta. Občina je lastnica pare. 1337/7 k.o. Koračice. Ker je ne potrebujemo, jo nameravamo prodati. 4. člen Parcele za katere se je začel postopek prodaje ali nakupa v letu 2017, se nadaljuje v letu 2018. 4. Poglavje NAČRT ODDAJE NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA V NAJEM 5. člen Načrt oddaje nepremičnega premoženje v najem za leto 2018 se načrtuje v orientacijski vrednosti 1.100.00 EUR. Načrt oddaje nepremičnega premoženja v najem obsega naslednje nepremičnine:___________________________ Zap. Št. Pare. št. Katastrska občina površina v m2 Vrsta nepremičnine 1 7/4 Rakovci 520+22 dvorišče 2 8/1 Rakovci 291 Pašnik 5 3 15/3 Koračice 635 Pašnik 5 4 704/2 Koračice 2742 pašnik 5 712/2 Koračice 119 pašnik 6 707/2 Koračice 981 Pašnik 5 7 706/2 Koračice 3358 Njiva 5 8 705/2 Koračice 935 Pašnik 5 9 711 Koračice 1061 Njiva 5 10 710/1 Koračice 568 Njiva 5 11 1788 Koračice 2939 travnik 12 526 Savci 4586 njiva 13 657/1 Savci 7666 njiva 14 658 Savci 300 pašnik 15 661/1 Savci 631 pašnik 16 1640/1 Moravci 3210 pašnik 17 1641/1 Moravci 2241 pašnik 18 1640/2 Moravci 1714 pašnik 19 1643/1 Moravci 3195 pašnik 20 1643/2 Moravci 388 pašnik 21 1464/1 Moravci Do 1/2 pašnik 22 1337/7 Koračice 5726 gozd 23 *18/2 k.o. Tomaž 54 Poslovni prostor -stara pošta Sveti Tomaž 22 6. člen NAČRT RAVNANJA S PREMIČNIM PREMOŽENJEM Občina ne razpolaga s premičnim premoženjem nad 10.000,00 EUR, zato v načrtu ni planirana nobena prodaja, prav tako pa ni planirana nobena nabava premičnega premoženja nad 10.000,00 EUR. 7. člen Ta načrt je sestavni del proračuna za leto 2018 in začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410-19/2017 01\SK Sveti Tomaž, dne 27.12.2017 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ 46. Na podlagi 11. in 40. člena Zakona o javnem zasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/2006, 317/2007- uradni list RS, 314/2009- v nadaljevanju JZP) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 20/2017) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 26. redni seji, dne 27.12.2017, sprejel naslednji ODLOK o ugotovitvi javnega interesa za javno-zasebno partnerstvo ter o določitvi osnovnih pogojev za izvedbo projekta gradnje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občini Sveti Tomaž 1. člen Ta odlok predstavlja pravno podlago za izpeljavo projekta na področju gradnje širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občini Sveti Tomaž (v nadaljevanju: širokopasovno omrežje). Prav tako določa predmet, pravice in obveznosti javnega in zasebnega partnerja, postopek izbire zasebnega partnerja in merila za izbor partnerja za gradnjo, upravljanje in vzdrževanje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občini Sveti Tomaž. 2. člen Na področju širokopasovnih elektronskih komunikacijskih povezav obstaja javni interes, da se izvedejo dodatni projekti (nadgradnja že zgrajenega omrežja) na tem področju. Zaradi hitrejše realizacije ciljev, določenih tudi v Operativnem programu za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020 in katerega namen je omogočiti vsem državljanom Republike Slovenije dostop do širokopasovnih storitev in interneta, se projekt izvede v obliki javno-zasebnega partnerstva (v nadaljevanju: JZP). 3. člen Predmet projekta javno-zasebnega partnerstva »Gradnja, upravljanje in vzdrževanje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občini Sveti Tomaž« je: -izgradnja kabelske infrastrukture za naselja Gornji Ključarovci, Rakovci in Hranjigovci, kjer infrastruktura še ni zgrajena ter prenos omrežja v upravljanje in vzdrževanje zasebnemu partnerju. 4. člen Postopek izbire zasebnega partnerja v obliki koncesijskega javno-zasebnega partnerstva bo potekal po naslednjih fazah: - imenovanje strokovne komisije za izbiro zasebnega partnerja za izvedbo predmeta javno-zasebnega partnerstva, - priprava razpisne dokumentacije in objava javnega razpisa, - izvedba odpiranja ponudb za izbor izvajalca javno-zasebnega partnerstva, - pregled in vrednotenje ponudb za izbor izvajalca javno-zasebnega partnerstva, poročilo komisije o opravljenem pregledu in vrednotenju ponudb, - izdaja odločitve o izbiri izvajalca javno-zasebnega partnerstva, - sklenitev pogodbe o javno-zasebnem partnerstvu ( koncesijska pogodba za gradnjo in kasnejše vzdrževanje ). Merila za izbor partnerja bodo: skupna vrednost ponudbe, višina zasebnega vložka, rok izvedbe in reference ponudnika. 5. člen Obveznosti javnega partnerja so: - izdelava projektne in investicijske dokumentacije, - izbrati zasebnega partnerja, - podelitev služnostnih pravic zasebnemu partnerju na zemljiščih v lasti javnega partnerja, kjer bo zasebni partner gradil omrežje z lastnimi sredstvi. Obveznosti zasebnega partnerja so: - izgradnja infrastrukture v določenih rokih, - omogočiti dostop do elektronskih komunikacij gospodinjstvom na območju belih lis v naseljih Gornji Ključarovci, Rakovci, Hranjigovci, - upravljanje in vzdrževanje širokopasovnega omrežja v skladu s predpisanimi pogoji in na način, ki bo omogočil dostop vsem zainteresiranim ponudnikom storitev elektronskih komunikacij in drugim operaterjem pod enakimi pogoji, - nadgradnja v skladu s potrebami in pogoji, - upoštevanje veljavne zakonodaje ter veljavno sklenjenih pravnih poslov, - omrežje določeno obdobje upravljati in vzdrževati ter zasebni del omrežja brezplačno prenesti na javnega partnerja 20 let po začetku obratovanja omrežja. Natančneje bodo medsebojne pravice in obveznosti urejene v pogodbi o gradnji omrežja in v pogodbi o upravljanju in vzdrževanju omrežja. 6. člen Glavna pravica javnega partnerja je prevzem kabelske infrastrukture, ki bo zgrajena z javnimi sredstvi in sredstvi zasebnega partnerja, v upravljanje in vzdrževanje po poteku 20 let po sklenitvi pogodbe o javno-zasebnem partnerstvu. Glavna pravica zasebnega partnerja je upravljanje kabelske infrastrukture, ki bo zgrajena z javnimi in zasebnimi sredstvi, v obdobju najmanj 20 let po sklenitvi pogodbe o javno-zasebnem partnerstvu. 7. člen Komisijo za izbiro zasebnega partnerja za izvedbo projekta »Gradnja, upravljanje in vzdrževanje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občini Sveti Tomaž« sestavljajo predsednik in dva člana. Komisijo iz prejšnjega odstavka imenuje župan. Člani komisije morajo imeti najmanj visokošolsko izobrazbo in delovne izkušnje z delovnega področja, da omogočajo presojo ponudb ter morajo izpolnjevati pogoje iz drugega odstavka 52. Člena ZJZP. Za izvedbo posameznih dejanj v postopku izvedbe postopka izbire zasebnega partnerja morajo biti prisotni vsi člani komisije. Naloge strokovne komisije iz prvega odstavka tega člena so: - priprava in potrditev razpisne dokumentacije, - objava javnega razpisa, - izvedba odpiranja ponudb za izbor izvajalca javno-zasebnega partnerstva, - pregled in vrednotenje ponudb za izbor izvajalca javno-zasebnega partnerstva, - priprava poročila o opravljenem pregledu in vrednotenju ponudb, - ostale naloge pri izvedbi postopka izbire zasebnega partnerja. Strokovna komisija iz prvega odstavka tega člena lahko za strokovno-tehnično pomoč in svetovanje pri izvedbi posameznih nalog v postopku priprave in izvedbe javnega razpisa uporablja zunanje strokovnjake. 8. člen Zasebni partner krije celotno izgubo oziroma prevzame ves dobiček, ki bi nastal v zvezi z vzdrževanjem in upravljanjem omrežja, ki je predmet projekta javno-zasebnega partnerstva, v celotnem obdobju, za katerega bo sklenjena pogodba med javnim in zasebnim partnerjem. Zasebni partner ne bo plačeval koncesnine oziroma uporabnine javnega omrežja, pač pa se bo koncesnina po 20. Letih poravnala s prenosom premoženja zgrajene telekomunikacijske infrastrukture na občino Sveti Tomaž. Natančneje bo način poravnavanja medsebojnih obveznosti določen v pogodbi o upravljanju in vzdrževanju omrežja. 9. člen Za objavo javnega razpisa, izvedbo postopka izbire zasebnega partnerja, izbiro izvajalca javno-zasebnega partnerstva in podpis pogodbe o javno-zasebnem partnerstvu ter ostala dejanja v postopku sklenitve in izvajanja javno-zasebnega partnerstva se pooblasti župana. 10. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Sveti Tomaž. Številka:007-23/2017 01/ZH Sveti Tomaž, dne 27.12.2017 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ 47. Na podlagi Odloka o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž, št. 12/2016), Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja z dopolnitvijo (Uradni list RS, št. 87/2012, Uradni list RS, št 109/2012) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž 20/17) je Občinski svet na svoji 26. redni seji, dne 27.12.2017 sprejel naslednji SKLEP 1. Občinski svet je obravnaval in sprejel Elaborat o oblikovanju cen storitev obvezne občinske gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja odpadnih in padavinskih voda v Občini Sveti Tomaž za leto 2018. 2. Občinski svet soglaša z določitvijo cene javne službe odvajanja in čiščenja odpadnih voda in sicer: 1. ODVAJANJE ODPADNIH VODA Storitev odvajanja odpadnih voda - obvezna javna služba (brez DDV); Storitev Enota mere Cena v€ Odvajanje odpadnih voda Količina odvedene vode Na m3 odvedene vode m3 0,5808 Omrežnina za odvajanje odpadnih voda za - obvezna javna služba in posebne storitve (brez DDV); Storitev Enota mere Cena v€ Premer vodomera Na mesec DN