Povečanje potniškega prometa na postaji Oslu- žbenci zahteva razširitev železniške čakalnice Postajališče Osluševcd, ki obsega pl-sarno in majbno čakalnico, je bilo zgra-jeno 1925. leta glede na takratne pro-metne razmere, ki se v ničemer ne mo-refo primerjati z daTiašnjimi razmerami na tem postajališču. Letošnja zima jiam je dala vrpodbu-do, da smo se lotili reševanja vpraša-nja, kake ovire obstojajo, da ne bi na tem postajališču razširili čakaJnice. Se-danja čakalnica je ze!o majhna. V njo se lahko zateče ponoči ali v sJabem vremenu le malo število potnikov, do-čisn morajo ostald čakati na prostem. Vsakdo se lahko preprifa, da je na tem postafaiišču dnevno velik promet. Sto do 200 potnikoV ni malo število, fe vpo&tevaino, da se stekajo na to posta-jalisče potniki g področja 14 krajevnih Ijcdekih odborov kot n. pr. Zavrč, Tur-ški rrh, Gorenjski vrh, Sv. Tomaž, Savci, Mala Nedelja ln drugi, kl so celo po več kot 2 do 3 ure oddaljeni od po-stajališča Osluševci kjer je treba tudi včasih po več ur čakati na vlak. Ob ugodnih vremenskili prilikah še gre, nikdo pa se ne more v dežj-u in snegn ter mrzlih nočeh zadovoljiti z ogoto-vitvijo, da zaradl male čakalnice ne more po-d streho. Na tem postajallžču čaka na vlak dnevno nad 80 delavcev in nameščencev, ki se voziio na delo v Ptuj in Strnišče. Razen njib pa so voza dnevno veliko število podeželske-ga prebivais.tva \i vse okolice. Nedvomno ni razlogov, da bl bil ta množični predlog odvet, saj pred^tavlia skromno potrebo. kl io je mogoče iz-polniti gl&de na čas. raaterialna sred-stra in delomo silo. P. P.