V OSNOVNIH ŠOLAH SMO POSKRBELI ZA MALICE UČENCEV, V SREDNJIH ŠOLAH PA JE POLOŽAJ ZELO RAZLIČEN, NAJPOGOSTEJE PA ODViSEN OD IZNAJDUIVOSTI Mizica pogrni se na srednješolski način Že Grki so rekli, da s praznim želodcem n/ moč študi-rati. Mi pa smo v preteklosti dodali še, da prazna vreča ne more stati. Bržkone tem trditvam ne gre oporekati, že zavoljo tega, kerje vsakdo vse to lahko poskusil na svoji koži. Pa vendar se še dogaja, da našo mlado šolajočo se generacijo iz dneva v dan pehamo, da tudi sama to občuti. V naših srednjih šolah mla-dostnikom organizirano nudi-mo velike količine znanja, redke pa so šole, ki jim nudijo tudi organizirano in primerno prehrano v času šest ali več ur trajajočega pouka. Da se ne bi razumeli napak, niso le šole krive za tako sta-nje. Marsikje so se znašli po svojih močeh in učencem nu-dijo osnovno malico, vendar podatki kažejo, da gre za mnogo bolj pereč problem, kot si dejansko to mislimo. Začnimo od začetka! Ekonomska srednja šola. Po besedah ravnatelja Haf-nerja malica okoli 18 odstot-kov učencev. Avtomat za to-ple napitke uporablja 20 od-stotkov učencev. Malico šola kupuje v trgovini. »Pripravili smo že prostor za obedova-nje učencev. Računali smo na hrano iz nove tovarne K