Tri smeri na bežigrajski gimnaziji Zakon o usmerjenem izobraževanju, ki je ravnokar v javni razpravi. prinaša veliko novih možnosti usmerjenega izobraževa-nja tudi za gimnazije. Na bežigrajski gi-mnaziji so zato pripravili po daljšem tehta-nju možnosti tri predloge sprememb. Uvedba smeri šolanja je odvisna tudi od šlevila dijakov in finansiranja posameznih oddelkov. Prva Ijubljanska gimnazija se namerava preusmeriti v računalniško, naravoslovno-matematično in jezikovno-družbeno smer. Pri naravoslovno-matematični smeri na-meravajo usposabljati kadre za študij ma-tematike, kemije. biologije ali podobnih smeri. Družbeno-jezikoslovna smer bo ra-zvijala znanje angleSčine. francoščine. ru-ščine, zemtjepisa in zgodovine za nadaljnji Študij ali turistične vodiče. Uvesti namera-vajo še računalniSko smer. o čemer se do-govarjajo z ozdom Metalka. ki bi delno pomagal z materialom in kadri. Pomembno je. da nameravajo glede na vsebino programov izoblikovati tudi po-klicne profile. Na gimnaziji tudi menijo, da združevanje srednjih 5ol v centre le zaradl združevanja in brez jasnih programov. ki jih obiikujejo srednje šole in organizacije združenega dela. nima pomena. Cilji, ki bodo opredelili protile posameznih pokli-cev in interesi združenega dela morajo biti natančno opredeljeni. Lahko zaključimo, da je bežigrajska gi-mnazija resno pristopjla k enotnim družbe-nim prizadevanjem za usmerjeno izobraže-vanje Bodoči dijaki lahko že sedaj razmiš-Ijajo. katera smer tzobraževanja jim bo naj-bolj ustrezala. Seveda ne smemo pozabiti, da bo tako izobraievanje precej bolj ozko. zato bo tudi manj možnosti za popravne izpite. Odločitev o smeri študija bo morala biti še toiiko bolj tehtna. DANE BESEDNJAK