Št. 53 Maribor, ponedeljek 28.9.2020 ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XVI OBČINA BENEDIKT 782. Sklep o ukinitvi statusa javnega dobra Na podlagi 245. in 247. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP-2) (Uradni list RS, št. 61/2017) in 15. člena Statuta Občine Benedikt (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 22/2018) je Občinski svet Občine Benedikt na 11. redni seji dne 23.9.2020 sprejel naslednji SKLEP O UKINITVI STATUSA JAVNEGA DOBRA I. S tem sklepom se ukine status javnega dobra na nepremičnini:  parc. št. 1145/76 (ID 7059303), k.o. 520 - Benedikt, v izmeri 20 m2, vpisane v zemljiški knjigi kot javno dobro v lasti Občine Benedikt, Čolnikov trg 5, 2234 Benedikt, matična št.: 1332139, do celote. II. Na podlagi tega sklepa Občinska uprava Občine Benedikt po uradni dolžnosti izda ugotovitveno odločbo o ukinitvi statusa javnega dobra lokalnega pomena za nepremičnino iz I. točke tega sklepa. III. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 478-30/2020-2 Datum: 23. septembra 2020 Občina Benedikt mag. Milan Repič, župan 783. Sklep o lokacijski preveritvi za določitev obsega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi za parcele številka 697/1, 697/2, 691/2, vse k.o. 516 – Drvanja (ID 1717) Na podlagi 131. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) in 15. člena Statuta Občine Benedikt (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 22/2018) je Občinski svet Občine Benedikt na 11. redni seji dne 23.9.2020 sprejel SKLEP O LOKACIJSKI PREVERITVI ZA DOLOČITEV OBSEGA STAVBNEGA ZEMLJIŠČA PRI POSAMIČNI POSELITVI ZA PARCELE ŠTEVILKA 697/1, 697/2, 691/2, VSE K.O. 516 – DRVANJA (ID 1717) 1. člen S tem sklepom se potrdi lokacijska preveritev z identifikacijsko številko prostorskega akta v zbirki prostorskih aktov 1717, ki se nanaša na določitev obsega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi za parcele številka 697/1, 697/2, 691/2 k.o. 516-Drvanja, v enoti urejanja prostora z oznako OP 01, v naselju Spodnja Bačkova. 2. člen Na zemljišču iz prvega člena tega sklepa se v skladu s 127. in 128. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17, v nadaljevanju ZUreP-2) omogoči razširitev obstoječega stavbnega zemljišča, območja posamične poselitve, v velikosti 600 m², za namen gradnje stanovanjske stavbe, kot izhaja iz Elaborata lokacijske preveritve za določanje obsega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi na delu EUP OP 01 v naselju Spodnja Bačkova, v OPN občine Benedikt (izdelal ZUM d.o.o., Grajska 7, 2000 Maribor, številka elaborata 20004, marec 2020). Gradnja stanovanjske stavbe na stavbnem zemljišču, ki s tem sklepom spreminja velikost, se omogoči po določilih Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Benedikt. Sestavni del tega sklepa je grafični prikaz natančno določene oblike in velikosti območja stavbnega zemljišča. Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1606 3. člen V skladu z osmim odstavkom 131. člena ZUreP-2 se sprejeti sklep objavi v uradnem glasilu občine in evidentira v prostorsko informacijskem sistemu, ko bo vzpostavljen. Občina Benedikt vnese podatek o spremenjeni velikosti stavbnega zemljišča v evidenco stavbnih zemljišč, ob naslednji spremembah in dopolnitvah OPN pa jo ustrezno prikaže v grafičnem prikazu namenske rabe prostora. 4. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 350-45/2020-23 Datum: 23. september 2020 Občina Benedikt mag. Milan Repič, župan OBČINA CERKVENJAK 784. Odlok o rebalansu proračuna Občine Cerkvenjak za leto 2020/2 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18) in 63. člena Statuta Občine Cerkvenjak (Uradno glasilo slovenskih občin št. 46/2016), Občinski svet Občine Cerkvenjak na svoji 12. redni seji dne 23. 9. 2020, sprejme ODLOK O REBALANSU PRORAČUNA OBČINE CERKVENJAK ZA LETO 2020/2 1. člen V Odloku o proračunu Občine Cerkvenjak za leto 2020 (Uradno glasilo slovenskih občin št. 56/2019 IN 29/2020) se spremeni splošni del proračuna na ravni podskupin kontov in se določa v naslednjih zneskih: Konto Naziv Znesek v EUR A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 2.134.018 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.955.197 70 DAVČNI PRIHODKI 1.663.744 700 Davki na dohodek in dobiček 1.549.745 703 Davki na premoženje 72.631 704 Domači davki na blago in storitve 41.368 706 Drugi davki 0 71 NEDAVČNI PRIHODKI 291.453 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 49.933 711 Takse in pristojbine 3.040 712 Globe in druge denarne kazni 3.650 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 20.400 714 Drugi nedavčni prihodki 214.430 72 KAPITALSKI PRIHODKI 965 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 965 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 177.856 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 177.856 741 Prejeta sredstva iz državnega prorač.iz sredstev proračuna EU 0 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 2.124.809 40 TEKOČI ODHODKI 660.325 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 218.224 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 33.923 402 Izdatki za blago in storitve 391.557 403 Plačila domačih obresti 4.621 409 Rezerve 12.000 41 TEKOČI TRANSFERI 638.064 410 Subvencije 20.000 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 448.903 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 59.892 413 Drugi tekoči domači transferi 109.269 414 Tekoči transferi v tujino 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 779.623 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 779.623 Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1607 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 46.798 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 31.481 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 15.316 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. – II.) 9.209 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB 0 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 751 Prodaja kapitalskih deležev 0 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 0 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 440 Dana posojila 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 0 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500) 47.634 50 ZADOLŽEVANJE 47.634 500 Domače zadolževanje 47.634 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 91.753 55 ODPLAČILA DOLGA 91.753 550 Odplačila domačega dolga 91.753 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -34.911 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -44.120 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) -9.209 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA 34.911 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih proračunskih uporabnikov po programski klasifikaciji, po proračunskih postavkah in podkontih. Sestavni del proračuna je načrt razvojnih programov. 2. člen Vsa ostala določila iz Odloka o proračunu Občine Cerkvenjak za leto 2020 (Uradno glasilo slovenskih občin št. 56/2019 in 29/2020) ostanejo v veljavi. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 4102-0002/2020 Datum: 23. 9. 2020 Občina Cerkvenjak Marjan Žmavc, župan OBČINA CIRKULANE 785. Odlok o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo v Občini Cirkulane Na podlagi 3. odstavka 218. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17), ob upoštevanju določb Pravilnika o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo na osnovi povprečnih stroškov opremljanja stavbnih zemljišč s posameznimi vrstami komunalne opreme (Uradni list RS, št. 66/18) in Uredbe o programu opremljanja stavbnih zemljišč in odloku o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo ter o izračunu in odmeri komunalnega prispevka (Uradni list RS, št. 20/19, 30/39 in 34/19) ter na podlagi 15. člena Statuta Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 1/07, 5/08, 9/15) je Občinski svet Občine Cirkulane na 13. redni seji dne 24. 9. 2020 sprejel ODLOK O PODLAGAH ZA ODMERO KOMUNALNEGA PRISPEVKA ZA OBSTOJEČO KOMUNALNO OPREMO V OBČINI CIRKULANE I. Splošne določbe 1. člen (predmet odloka) 1) S tem odlokom se sprejmejo podlage za odmero komunalnega prispevka na območju Občine Cirkulane za obstoječo komunalno opremo, ki je: preračun stroškov obstoječe komunalne opreme na enoto mere in merila za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo. 2) Izrazi, uporabljeni v tem odloku, imajo enak pomen kot izrazi, ki jih določa veljavna državna zakonodaja. 2. člen (predmet obračuna komunalnega prispevka) Predmet obračuna komunalnega prispevka so predvideni in obstoječi:  zahtevni in manj zahtevni objekti,  nezahtevni objekti, ki imajo vzpostavljene samostojne priključke na komunalno opremo, ki se bodo prvič priključevali na cestno omrežje, kanalizacijsko omrežje ali vodovodno omrežje, prvič koristili javne površine oziroma se jim bo povečala zmogljivost ali spremenila namembnost. II. Podlage za odmero komunalnega prispevka Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1608 3. člen (določitev površine parcele objekta in površine obstoječim stavbam, gradbeno-inženirskim objektom oziroma drugim gradbenim posegom) 1) Ob odmeri komunalnega prispevka zaradi:  izboljšanja opremljenosti stavbnega zemljišča  in, če ne obstajajo natančnejši podatki, tudi v primeru:  legalizacije objekta in  priključevanju na obstoječo komunalno opremo, ki ni izboljšanje opremljenosti, se površina gradbene parcele oziroma površina parcele objekta določi kot zmnožek površine zemljišča pod stavbo in faktorja površine (Fp), ki znaša dva (2). 2) Če zavezanec izkaže, da je površina zemljišč v njegovi lasti, ki tvorijo parcelo objekta, manjša od površine, pridobljene na podlagi določb 1. odstavka tega člena, se upošteva manjša površina. 3) Bruto tlorisna površina obstoječe stavbe oziroma njen ekvivalent površine gradbeno-inženirskega objekta oziroma njen ekvivalent površine drugega gradbenega posega se določil kot njena neto tlorisna površina oziroma njen ekvivalent, pridobljena iz uradnih evidenc, ki se pomnoži s faktorjem 1,2. 4) Če zavezanec izkaže, da je bruto tlorisna površina stavbe oziroma njen ekvivalent v primeru gradbeno- inženirskega objekta oziroma drugega gradbenega posega manjša od površine, pridobljene na podlagi 3. odstavka tega člena, se upošteva manjša površina. 4. člen (razmerje med deležem gradbene parcele stavbe in deležem površine objekta) Razmerje med deležem gradbene parcele stavbe (Dpo) in deležem površine objekta (Dto) je na celotnem območju opremljanja enako in znaša Dpo = 0,3 ter Dto = 0,7. 5. člen (faktor namembnosti objekta) 1) Faktor namembnosti objekta (Fn) za stavbe znaša: - CC-SI klasifikacija - Fn - 1110 Enostanovanjske stavbe - 0,5 - 1121 Dvostanovanjske stavbe - 0,5 - 121 Gostinske stavbe - 0,7 - 122 Upravne in pisarniške stavbe - 0,7 - 125 Industrijske stavbe in skladišča - 0,7 - 126 Stavbe splošnega družbenega pomena - 0,7 - 1272 Stavbe za opravljanje verskih obredov, pokopališke stavbe - 0,7 - Ostale vrste stavb - 1,0 2) Faktor namembnosti objekta (Fn) za gradbeno inženirske objekte znaša 0,5. 3) Faktor namembnosti objekta (Fn) za druge gradbene posege znaša 0,5. 4) Faktor namembnosti objekta se določi glede na pretežni namen uporabe objekta. 6. člen (prispevna stopnja zavezanca) Prispevna stopnja zavezanca (psz) znaša za:  cestno omrežje 12%,  vodovodno omrežje 26%,  kanalizacijsko omrežje 46%,  javne površine 30%. 7. člen (povprečni stroški opremljanja stavbnih zemljišč s posameznimi vrstami komunalne opreme) Povprečni stroški opremljanja stavbnih zemljišč s posameznimi vrstami komunalne opreme, preračunani na m2 površine gradbene parcele in m2 bruto tlorisne površine objekta, znašajo: - Vrsta obstoječe komunalne opreme - Cpo - [EUR/m2] - Cto - [EUR/m2] - cestno omrežje - 17,50 - 48,00 - vodovodno omrežje - 6,50 - 17,00 - kanalizacijsko omrežje - 5,40 - 11,00 - javne površine - 0,70 - 2,00 III. Izračun komunalnega prispevka 8. člen (izračun komunalnega prispevka) 1) Komunalni prispevek za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme se za stavbe izračuna na naslednji način: KPobstoječa (i) = ((AGP・Cpo(i)・Dpo) + (ASTAVBA・Cto(i)・Dto ・Fn))・psz(i) KPobstoječa = Σ KP obstoječa(i) 2) Komunalni prispevek za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme se za gradbeno-inženirske objekte obračuna na naslednji način: KPobstoječa (i) = AGIO・Cto(i)・Dto・Fn・psz(i) KPobstoječa = Σ KP obstoječa(i) 3) Zgornje oznake pomenijo:  KPobstoječa(i): znesek dela komunalnega prispevka za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme,  AGP: površina gradbene parcele stavbe,  AGIO: površina gradbeno-inženirskega objekta,  Cpo(i): stroški posamezne vrste obstoječe komunale opreme na m2 gradbene parcele stavbe,  Dpo: delež gradbene parcele stavbe pri izračunu komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo,  ASTAVBA: bruto tlorisna površina stavbe,  Cto(i): stroški posamezne vrste obstoječe komunalne opreme na m2 bruto tlorisne površine objekta,  Dto: delež površine objekta pri izračunu komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo,  Fn: faktor namembnosti objekta glede na njegov namen uporabe,  psz(i): prispevna stopnja zavezanca za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme (%),  i: posamezna vrsta obstoječe komunalne opreme. 4) Površina gradbene parcele in bruto tlorisne površine stavbe se pridobi iz dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja oziroma ob upoštevanju določb 3. člena tega odloka. 5) Če se odmerja komunalni prispevek za objekte, ki se uvrščajo med druge gradbene posege, se komunalni prispevek izračuna ob smiselnem upoštevanju prvega in drugega odstavka tega člena. 6) Komunalni prispevek za obstoječo komunalno opremo, ki se odmerja zavezancu zaradi spremembe zmogljivosti ali namembnosti objekta, se izračuna tako, da se izračunata višina komunalnega prispevka za obstoječo Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1609 komunalno opremo po spremembi zmogljivosti ali namembnosti objekta in pred spremembo zmogljivosti ali namembnosti objekta. Zavezancu se odmeri komunalni prispevek, ki predstavlja pozitivno razliko med komunalnim prispevkom po spremembi in pred spremembo zmogljivosti ali namembnosti objekta. Če je razlika negativna, se z odmerno odločbo ugotovi, da je komunalni prispevek za obstoječo komunalno opremo že poravnan. 9. člen (izračun komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo ob priključevanju prek nove komunalne opreme) 1) Če se nova komunalna oprema iz programa opremljanja, na katero se priključuje objekt, posredno ali neposredno priključuje na obstoječo komunalno opremo oziroma bremeni že zgrajeno komunalno opremo, se pripadajoči del komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo določi na naslednji način:  če je izračunani komunalni prispevek za posamezno vrsto nove komunalne opreme višji od izračunanega komunalnega prispevka za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme (KPnova(i)– KPobstoječa(i)≥ 0), je vrednost pripadajočega dela komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo 0;  če je izračunani komunalni prispevek za posamezno vrsto nove komunalne opreme manjši od izračunanega komunalnega prispevka za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme (KPnova(i)– KPobstoječa(i) ≤ 0), se pripadajoči del komunalnega prispevka za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme določi po enačbi: KPobstoječa(i)– KPnova(i). 2) Če investitor in občina skleneta pogodbo o opremljanju za gradnjo komunalne opreme, ki ni predvidena v programu opremljanja, se pripadajoči del komunalnega prispevka za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme določi ob smiselni uporabi prejšnjega odstavka. IV. Odmera komunalnega prispevka 10. člen (zavezanec za plačilo komunalnega prispevka) Zavezanec za plačilo komunalnega prispevka je investitor oziroma lastnik objekta, ki se na novo priključuje na komunalno opremo oziroma mu je omogočena njena uporaba, povečuje zmogljivost objekta ali spreminja njegovo namembnost. 11. člen (odmera komunalnega prispevka) 1) Komunalni prispevek se odmeri z odločbo:  na zahtevo zavezanca,  ob prejemu obvestila s strani upravne enote v zavezančevem imenu, da je vloga za izdajo gradbenega dovoljenja, katero je vložil zavezanec, popolna,  po uradni dolžnosti. 2) Rok za izdajo odločbe iz prve in druge alineje prvega odstavka tega člena je petnajst (15) dni po prejemu popolne vloge. O izdani odločbi občina obvesti tudi upravno enoto. 3) Rok plačila odmerjenega komunalnega prispevka je petnajst (15) dni od pravnomočnosti izdane odločbe. 4) Komunalni prispevek se odmeri za komunalno opremo, na katero se zavezanec priključi – vodovodno omrežje in kanalizacijsko omrežje oziroma mu je omogočena njena uporaba – cestno omrežje in javne površine. 5) Komunalni prispevek je namenski prihodek občinskega proračuna, namenjen financiranju gradnje komunalne opreme, skladno z načrtom razvojnih programov občinskega proračuna. 12. člen (pogodbena razmerja med investitorjem in občino) Če se občina in investitor dogovorita, da bo investitor sam, na lastne stroške, delno ali v celoti zgradil komunalno opremo na neopremljenem ali delno opremljenem zemljišču, se tak dogovor sklene s pogodbo o opremljanju, v kateri se natančno opredelijo pogodbene obveznosti obeh strank. 13. člen (stroški priključevanja) Velja, da so s plačilom komunalnega prispevka poravnani vsi stroški priključevanja objekta na obstoječo komunalno opremo v razmerju do občine, razen gradnje tistih delov priključkov, ki so v zasebni lasti. V. Oprostitve plačila komunalnega prispevka 14. člen (oprostitve plačila komunalnega prispevka) 1) Komunalni prispevek za obstoječo komunalno opremo se ne plača za gradnjo gospodarske javne infrastrukture, ki za svoje delovanje ne potrebuje komunalne opreme oziroma, ki nima samostojnih priključkov na komunalno opremo. 2) Komunalni prispevek se ne plača za gradnjo enostavnih objektov. 3) Komunalni prispevek obstoječo komunalno opremo se ne plača za gradnjo nezahtevnih objektov, ki nimajo samostojnih priključkov na komunalno opremo in se gradijo kot pomožni objekti ter tako dopolnjujejo funkcijo osnovnega objekta. 4) Komunalni prispevek za obstoječo komunalno opremo se ne plača v primeru nadomestitve objektov zaradi naravne nesreče, v obsegu nadomeščenega objekta, pri čemer je lahko lokacija nadomeščenega objekta v primeru, ko nadomestitev na obstoječem stavbnem zemljišču oziroma gradbeni parceli ni možna, tudi na drugi, nadomestni lokaciji. 5) Komunalni prispevek se ne plača za gradnjo neprofitnih stanovanj in gradnjo stavb, ki so v javnem interesu in katerih investitor je občina ali država in so namenjene za izobraževanje, znanstveno-raziskovalno delo in zdravstvo, muzeje, knjižnice, gasilske domove, opravljanje obredov in šport po predpisih o uvedbi in uporabi enotne klasifikacije vrst objektov. 6) Komunalni prispevek se ne plača za gradnjo naslednjih vrst ne-stanovanjskih stavb po predpisih o uvedbi in uporabi enotne klasifikacije vrst objektov:  stanovanjske stavbe za posebne družbene skupine (skupina 113),  hotelske in podobne stavbe za kratkotrajno nastanitev (podrazred 12111),  nestanovanjske kmetijske stavbe (razred 1271),  kulturna dediščina, ki se ne uporablja v druge namene (razred 1273). 7) Zneske, oproščene skladno z določbami tega člena, mora občina v enaki višini nadomestiti iz nenamenskih prihodkov občinskega proračuna. VI. Prehodne in končne določbe 15. člen (povezava spremenjene zakonodaje) Vloge za odmero komunalnega prispevka, ki bodo prispele na občino pred pričetkom veljavnosti Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1610 predmetnega odloka in bodo imele priloženo projektno dokumentacijo za pridobitev gradbenega dovoljenja, na podlagi katerega lahko pristojni organ občine izda odločbo o plačilu komunalnega prispevka oziroma bodo vsebovale vse podatke, na podlagi katerih lahko občina izda odločbo o plačilu komunalnega prispevka, bodo obravnavane na podlagi do tedaj veljavnih predpisov. 16. člen (prenehanje veljavnosti) 1) Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o programu opremljanja stavbnih zemljišč in merilih za odmero komunalnega prispevka za območje občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 9/2015 in 10/2019). 2) Z dnem uveljavitve tega odloka se ne glede na določila veljavnih programov opremljanja stavbnih zemljišč odmera komunalnega prispevka za obstoječo - že zgrajeno komunalno opremo izvede na podlagi določil tega odloka. 17. člen (pričetek veljavnosti) Ta odlok prične veljati osmi dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka.: 007-55/2020 Datum: 24. 9. 2020 Občina Cirkulane Antonija Žumbar, župan OBČINA GORNJI GRAD 786. Odlok o podelitvi koncesije na področju javne službe pomoči družini na domu v Občini Gornji Grad Na podlagi določil Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 - uradno prečiščeno besedilo, 23/07-pop., 41/07-pop., 61/10 - ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 - ZPPreb-1, 15/17-DZ, 29/17, 54/17, 21/18 - ZNOrg, 31/18 - ZOA-A in 28/19), Pravilnika o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 45/10, 28/11, 104/11, 111/13, 102/15, 76/17, 54/19 IN 81/19), Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva (Uradni list RS, št. 72/04, 113/08, 45/11) in 16. člena Statuta Občine Gornji Grad (UG ZSO, št. 08/2016), je Občinski svet Občine Gornji Grad na 12. redni seji dne, 24. septembra 2020, sprejel ODLOK O PODELITVI KONCESIJE NA PODROČJU JAVNE SLUŽBE POMOČI DRUŽINI NA DOMU V OBČINI GORNJI GRAD I. Splošne določbe 1. člen Ta odlok določa predmet, pogoje, merila, postopek podeljevanja koncesije, sklenitev koncesijske pogodbe, njeno izvajanje ter prenehanje, krajevno območje izvajanja storitve javne službe pomoči družini na domu – socialna oskrba na domu, sredstva za izvajanje te storitve in obveznost poročanja koncesionarja. 2. člen Koncedent v skladu s tem odlokom je Občina Gornji Grad, ki podeli koncesijo za izvajanje javne službe pomoči družini na domu - socialna oskrba na domu na območju celotne Občine Gornji Grad. Koncesionar je pravna ali fizična oseba, ki izpolnjuje pogoje po zakonu, podzakonskih aktih in po tem odloku in je na podlagi javnega razpisa izbrana za opravljanje javne službe. II. Predmet koncesije 3. člen Socialna oskrba na domu je namenjena upravičencem, ki imajo zagotovljene bivalne in druge pogoje za življenje v svojem bivalnem okolju, zaradi starosti, invalidnosti ali kronične bolezni pa se ne morejo oskrbovati in negovati sami, njihovi svojci pa take oskrbe in nege ne zmorejo ali zanjo nimajo možnosti. Gre za različne oblike organizirane praktične pomoči in opravil, s katerimi se upravičencem vsaj za določen čas nadomesti potrebo po institucionalnem varstvu v zavodu, v drugi družini ali v drugi organizirani obliki. Storitev se prilagodi potrebam posameznega upravičenca in obsega naslednje sklope opravil:  pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih, kamor sodijo naslednja opravila: pomoč pri oblačenju, slačenju, pomoč pri umivanju, hranjenju, opravljanju osnovnih življenjskih potreb, vzdrževanje in nega osebnih ortopedskih pripomočkov;  gospodinjsko pomoč, kamor sodijo naslednja opravila: prinašanja enega pripravljenega obroka ali nabava živil in priprava enega obroka hrane, pomivanje uporabljene posode, osnovno čiščenje bivalnega dela prostorov z odnašanjem smeti, postiljanje in osnovno vzdrževanje spalnega prostora;  pomoč pri ohranjanju socialnih stikov, kamor sodijo naslednja opravila: vzpostavljanje socialne mreže z okoljem, s prostovoljci in s sorodstvom, spremljanje upravičenca pri opravljanju nujnih obveznosti, informiranje ustanov o stanju in potrebah upravičenca ter priprava upravičenca na institucionalno varstvo. III. Pogoji za podelitev koncesije in dokazila 4. člen Javno službo pomoč družini na domu lahko izvaja le en koncesionar, ki izpolnjuje naslednje pogoje:  da je pravna oseba v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije oziroma, da je podružnica tuje pravne osebe za opravljanje te dejavnosti vpisana v register v Republiki Sloveniji ali, da je fizična oseba, ki je v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti ki je predmet koncesije,  da izpolnjuje pogoje glede prostorov, opreme, kadrov in druge pogoje, kot jih določajo zakon in na njegovi podlagi izdani izvršilni predpisi za opravljanje storitve, za katero se razpisuje koncesija,  da ima izdelan podroben program dela izvajanja storitve,  da zagotavlja kakovostno izvajanje storitve,  da izkazuje finančno in poslovno sposobnost za izvajanje storitve. 5. člen Ponudnik mora prijavi na javni razpis predložiti: Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1611  izjavo, da je pravna oziroma fizična oseba registrirana pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije,  izjavo, da se strinja z razpisanimi pogoji in da dovoljuje, da se za namen tega javnega razpisa uporabljajo podatki, ki so razvidni iz dokumentacije, ki jo vodi Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, in da se po potrebi preverijo tudi pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije,  izjavo o plačilu izdelave mnenja socialne zbornice,  organizacijsko shemo s prikazanim številom in strukturo predvidenih zaposlenih, s podatki o njihovi izobrazbi ter svojo in njihove izjave, iz katerih je razvidno, da jih bo oziroma se bodo zaposlili pri koncesionarju ali organizacijsko shemo s prikazanimi predvidenimi zaposlenimi in pogoji, ki jih morajo izpolnjevati ter izjavo ponudnika, da bo pred začetkom izvajanja storitve zaposlili izvajalce v skladu s standardi in normativi,  izjavo, da prevzame socialne oskrbovalke, ki so zaposlene za nedoločen čas na programu pomoči na domu v Centru za socialno delo Savinjsko – Šaleška, enota Mozirje  projekcijo finančnega poslovanja za prihodnje petletno obdobje z izkazom denarnih tokov v skladu s Slovenskim standardom 26 po različici I,  izjavo o lastništvu prostorov s podatki o nepremičnini po stanju iz zemljiškoknjižnega vpisa s priloženo pogodbo o lastništvu ali izjavo o najemu objekta ali prostora s priloženo najemno pogodbo ali leasing pogodbo za objekt ali prostor za nedoločen čas z odpovednim rokom najmanj 1 leta ali za določen čas, ki ne sme biti krajši od trajanja zaprošene koncesije ali za določen čas za največje obdobje, ki ga dovoljujejo predpisi, ki urejajo stvarno premoženje države in samoupravnih lokalnih skupnostih, z možnostjo podaljšanja, če je najemodajalec država ali lokalna skupnost,  projektno dokumentacijo za objekt oziroma prostore, iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev za opravljanje socialnovarstvenih storitev (uporabno dovoljenje po zakonu o graditvi objektov ali vlogo za pridobitev uporabnega dovoljenja za objekt, namenjen izvajanju socialnovarstvenih storitev ali najmanj gradbeno dovoljenje za objekt, namenjen izvajanju socialnovarstvenih storitev s projektom za gradbeno dovoljenje z vrisano razporeditvijo predvidene opreme),  izračun cene za socialnovarstveno storitev, oblikovan po metodologiji za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev oziroma izračun cene za socialnovarstveno storitev, oblikovan v skladu s poskusno določenimi normativi,  izjavo, da bo ponudnik ob začetku izvajanja dejavnosti ponujeno ceno iz prejšnje alineje uskladil največ v višini stopnje rasti elementov cene, oziroma zaradi upoštevanja morebitnih sprememb veljavne zakonodaje, ki bi imela vpliv na elemente cene,  program dela izvajanja storitve,  Koncedent lahko v razpisu določi tudi druga dokazila, ki jih mora koncesionar priložiti kot dokaz o izpolnjevanju pogojev. Finančno in poslovno sposobnost ponudnik izkazuje tako, da prijavi priloži naslednja dokazila:  letne računovodske izkaze za obdobje zadnjih 3 let,  BON-1/Z - Boniteta poslovanja pravne osebe javnega prava ali zasebnega prava;  BON-2 - Informacija o tekoči plačilni sposobnosti poslovnega subjekta v slovenskem jeziku.  izjavo ponudnika o njegovi poslovni ustreznosti,  izjavo o posojilih, ki so bila najeta za graditev ali rekonstrukcijo objektov oziroma prostorov za izvajanje storitev,  izjavo o morebitnih hipotekah in drugih stvarnih pravicah na teh objektih oziroma prostorih ali izjavo, da hipoteka in druge stvarne pravice na teh objektih oziroma prostorih ne obstajajo,  izjavo o morebitnih drugih obveznostih. Kot zadnji računovodski izkazi za obdobje 3 let iz prve alinee prejšnjega odstavka se štejejo izkazi, s katerimi ponudnik razpolaga na dan zaključka zbiranja ponudb v skladu z zakonodajo, ki sicer ureja pripravo letnih poročil. Ne glede na določbo prve alinee drugega odstavka tega člena v primeru, da ponudnik posluje manj kot eno leto in da skladno s predpisi, ki urejajo pripravo in oddajo letnih računovodskih izkazov do poteka dneva zaključka zbiranja ponudb ni zavezan k oddaji letnih računovodskih izkazov, teh ponudniku ni potrebno predložiti. Če je ponudnik v zadnjem letu pred prijavo na razpis posloval z izgubo ali da izkazuje izgubo iz preteklih let v zadnjem izkazu bilance stanja, mora pred potekom roka za prijavo na razpis priložiti dokazilo, da je navedena izguba pokrita (sklep organa upravljanja in listinski dokaz o pokritju in viru sredstev za pokritje izgube). Ponudnik, ki na podlagi podeljene koncesije že izvaja enako storitev, kot je predmet razpisane koncesije, lahko namesto dokazil iz prve, šeste in sedme alineje prvega odstavka 5. člena tega odloka v ponudbi priloži izjavo, da bo storitev, ki je predmet razpisane koncesije izvajal v prostorih, v katerih na podlagi pridobljene koncesije že izvaja enako storitev ter, da mu prostorske možnosti v skladu s predpisi, ki urejajo minimalne tehnične pogoje za izvajalce socialno varstvenih storitev, omogočajo izvajanje te socialnovarstvene storitve za več upravičencev. 6. člen Koncedent v javnem razpisu oziroma razpisni dokumentaciji določi, katera dokazila mora ponudnik predložiti v primeru, ko je ponudnik na podlagi zakona že pridobil dovoljenje za delo, oziroma ko ponudnik na podlagi podeljene koncesije že izvaja enako storitev, kot je predmet razpisane koncesije. IV. Merila za izbor koncesionarja 7. člen Pri izbiri koncesionarja se upoštevajo naslednja merila:  cena – urna postavka,  ponudba drugih storitev socialnega servisa. Merila in način njihove uporabe se podrobneje določi v razpisni dokumentaciji. Koncedent lahko v razpisu določi še druga merila. V. Postopek za podelitev koncesije 8. člen Koncesija se podeli na podlagi izvedenega javnega razpisa, ki se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. Javni razpis mora vsebovati:  navedbo, da se koncesija podeljuje v skladu z Zakonom o socialnem varstvu,  storitev, ki je predmet koncesije,  obseg posamezne storitve, Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1612  predvideni začetek izvajanja storitve in čas trajanja koncesije,  krajevno območje, za katerega se razpisuje koncesija za izvajanje storitev pomoč družini na domu,  navedbo obsega ali števila koncesij, ki se podelijo na javnem razpisu za posamezno krajevno območje,  uporabnike storitve, za katere se razpisuje koncesija,  navedbo, da se delovna razmerja zaposlenih ureja v skladu s kolektivnimi pogodbami, zakoni in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva,  vrste dokazil o izpolnjevanju predpisanih pogojev in o sposobnosti za izvajanje storitev, ki so predmet koncesije,  kriterije in merila za izbiro med ponudbami,  rok za prijavo na javni razpis,  čas odpiranja ponudb,  rok, v katerem bodo ponudniki obveščeni o izbiri,  organ, ki bo odločil o podelitvi koncesije in organ, ki je pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe,  odgovorno osebo za dajanje informacij v času objave javnega razpisa,  druge podatke, pomembne za določitev in izvajanje storitve. 9. člen Rok za prijavo na javni razpis mora omogočiti ponudnikom pripravo dokazil o izpolnjevanju predpisanih pogojev in ne sme biti krajši od treh tednov. 10. člen V primeru, da se na javni razpis ne prijavi noben ponudnik, ali da nobena ponudba ni pravočasna ali popolna in ne izpolnjuje predpisanih pogojev, koncedent s sklepom ugotovi, da javni razpis ni uspel. Koncedent lahko v takšnem primeru ponovi razpis. Koncedent ni zavezan skleniti koncesijske pogodbe in lahko zavrne tudi popolne ponudbe, če ugotovi, da na podlagi prejetih ponudb ni smotrno izvajanje javne službe v obliki koncesije. VI. Komisija za koncesije 11. člen Župan imenuje tričlansko komisijo za koncesijo (v nadaljevanju: komisija), ki je pooblaščena za vodenje postopka javnega odpiranja ponudb, strokovni pregled prispelih ponudb in medsebojno primerjavo ponudb v skladu s pogoji in merili, določenimi s tem odlokom in razpisno dokumentacijo. Član komisije, ki je zaposlen pri koncedentu, je predsednik komisije in sklicuje in vodi seje. 12. člen Komisija odpre prispele ponudbe v roku 7 dni po preteku roka za prijavo na javni razpis. Odpiranju ponudb sme prisostvovati vsak ponudnik na javnem razpisu. Na odpiranju ponudb se prebere Obrazec –Ponudba in ali so predloženi vsi zahtevani dokumenti. Ustreznosti ponudb se na odpiranju ne preverja in je delo komisije. Za vsako ponudbo komisija ugotovi, ali je pravočasna, pravilna in popolna. Popolna je tista ponudba, ki vsebuje vse zahtevane sestavine iz javnega razpisa in jo je podal ponudnik, ki izpolnjuje vse predpisane pogoje opredeljene v javnem razpisu. Če ponudba ne izpolnjuje katerekoli od navedenih zahtev, organ, pristojen za podelitev koncesije, ponudbo s sklepom zavrže. Komisija prav tako ugotovi ali je ponudba podana za v razpisu določeno krajevno območje izvajanja storitve in če ustreza vsem dodatnim pravilom iz javnega razpisa. O vsaki ponudbi, ki izpolnjuje predpisane zahteve, pridobi komisija mnenje Socialne zbornice Slovenije, ki mora svoje mnenje podati v 20 dneh od prejema pisne zahteve, sicer komisija pripravi predlog podelitve koncesije brez tega mnenja. Komisija najkasneje v 60 dneh po pridobitvi mnenja Socialne zbornice oziroma po preteku roka iz prejšnjega odstavka opravi pregled in presojo popolnih ponudb po kriterijih in merilih, objavljanih v javnem razpisu, ter pripravi predlog podelitve koncesije. VII. Način podelitve koncesije 13. člen Koncesijo podeli občinska uprava Občine Gornji Grad z odločbo. Koncedent in koncesionar skleneta koncesijsko pogodbo najkasneje v roku 30 dni po pravnomočnosti odločbe. Zoper odločbo o podelitvi koncesije je v roku 15 dni dovoljena pritožba na župana Občine Gornji Grad. O pritožbi odloča župan. VIII. Sklenitev koncesijske pogodbe in njeno izvajanje 14. člen Koncesijsko pogodbo s koncesionarjem sklene župan Občine Gornji Grad. S pogodbo koncedent in koncesionar uredita medsebojno razmerje in razmerje do uporabnikov, zlasti pa:  vrsto in obseg storitve, ki je predmet koncesije,  začetek izvajanja koncesije,  čas, za katerega se sklepa koncesijska pogodba,  ceno oziroma način vrednotenja storitev,  sredstva, ki jih koncesionarju za opravljanje storitev, ki so predmet koncesije, zagotavlja koncedent in način financiranja,  dolžnost in način poročanja koncesionarja koncedentu,  obveznosti koncesionarja do uporabnikov,  pogodbene sankcije zaradi neizvajanja ali nepravilnega izvajanja koncesije,  način spreminjanja koncesijske pogodbe oziroma koncesijskega razmerja,  prenehanje koncesijske pogodbe in njeno morebitno podaljšanje,  obveznosti koncesionarja ob predčasnem prenehanju pogodbe,  rok za odpoved koncesije,  način finančnega, strokovnega in upravnega nadzora s strani koncedenta nad izvajanjem koncesijske pogodbe,  druge določbe, ki so pomembne za določitev in izvajanje storitve, ki je predmet koncesije. 15. člen Koncesijska pogodba se sklene za določen čas, in sicer za dobo deset (10) let. Koncesija se lahko podaljša, vendar največ za čas, za katerega je bila sklenjena koncesijska pogodba. Koncesija se podaljša z odločbo. Koncedent in koncesionar v tem primeru skleneta aneks k pogodbi o koncesiji. 16. člen Koncesija preneha: Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1613  s potekom dobe trajanja koncesije, dogovorjene s pogodbo,  sporazumno, če se tako dogovorita koncedent in koncesionar,  zaradi prenehanja poslovanja koncesionarja, razen če se koncesija prenese na koncesionarjevega pravnega naslednika,  kolikor koncesionar ne izpolnjuje več pogojev za izvajanje koncesijske dejavnosti,  z odvzemom koncesije,  zaradi stečajnega ali drugega insolvenčnega postopka, uvedenega zoper koncesionarja,  v drugih primerih, kot jih določajo pravila obligacijskega prava ali to zadevna zakonodaja. 17. člen Koncesija se odvzame:  če koncesionar v roku, določenem v odločbi o podelitvi ne podpiše koncesijske pogodbe, pa koncedent tega roka ne podaljša v skladu z zakonom,  če koncesionar v roku, določenem v koncesijski pogodbi, ne začne opravljati koncesijske dejavnosti,  če koncesionar ne opravlja javne službe v skladu s predpisi, predmetnim odlokom in koncesijsko pogodbo, in s kršitvijo ne preneha niti v roku, podanemu v pisnem opominu koncedenta o prenehanju kršitev,  če se naknadno ugotovi, da koncesionar ne izpolnjuje oziroma ne izpolnjuje več pogojev za opravljanje koncesijske dejavnosti,  če je koncesionarju prepovedano opravljanje koncesijske dejavnosti,  v primeru utemeljenih pritožb uporabnikov storitev,  če zaradi slabega finančnega stanja koncesionarja, visoke stopnje njegove zadolženosti, poslovanja z izgubo v daljšem obdobju, precejšnjega odstopanja finančnega stanja od projekcije finančnega poslovanja, ki jo je predložil v svoji ponudbi ali iz drugih finančnih razlogov ni možno utemeljeno izvrševati dejavnosti, ki je predmet koncesije,  če je zaradi zmanjševanja potreb po opravljanju storitev, ki so predmet koncesije, potrebno zmanjšati obseg izvajanja javne službe, ki je predmet koncesije pa se koncesionar in koncedent ne sporazumeta o ustrezni spremembi koncesijske pogodbe ali njeni sporazumni razvezi,  ob nastopu drugih okoliščin, na podlagi katerih izvajanje javne službe ni več mogoče. Koncedent pisno opozori koncesionarja na razlog za odvzem koncesije, mu določi primeren rok za opravo kršitev in ga opozori, da bo v nasprotnem primeru uvedel postopek odvzema koncesije. V primeru prenehanja koncesije, razen v primerih, ki jih določa zakon, mora koncesionar še naprej izvajati dejavnost, ki je predmet koncesije, pod pogoji iz koncesijske pogodbe do takrat, ko koncedent zagotovi izvajanje te dejavnosti na drug način ali ko to dejavnost začne izvajati nov koncesionar. 18. člen Koncedent lahko na koncesionarjev predlog ali v sporazumu z njim prenese koncesijo na drugo osebo, ki ima koncesijo za izvajanje javne službe, ki je predmet koncesije, in če je iz okoliščin mogoče sklepati, da bo prevzemnik koncesije izvajal javno službo skladno s predpisi in koncesijsko pogodbo, učinkovito in v skladu z interesi uporabnikov. Koncedent prenese koncesijo s tem, da novemu koncesionarju izda odločbo o podelitvi koncesije in razveljavi prejšnjo odločbo. Zoper odločbo ni pritožbe, možen pa je upravni spor. Koncesija se prenese pod enakimi pogoji, kot je bila podeljena prvotnemu koncesionarju, in za preostali čas trajanja koncesije. Novi koncesionar sklene po vročitvi dokončne odločbe iz drugega odstavka tega člena novo koncesijsko pogodbo s koncedentom. 19. člen Izvajanje koncesijske pogodbe spremlja občinska uprava. IX. Plačilo koncesionarju 20. člen Sredstva za zagotavljanje storitve pomoč družini na domu na podlagi koncesije se zagotavljajo iz proračunskih sredstev in s plačili upravičencev do storitev ali drugih zavezancev v skladu z zakonom in na njegovi podlagi izdanimi izvršilnimi predpisi. Koncedent koncesionarju iz proračuna zagotavlja sredstva za stroške storitve v skladu z zakonom in predpisom, ki določa metodologijo za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev. Sredstva za plačilo storitve se zagotovijo glede na vrsto in obseg storitve. 21. člen O zagotavljanju sredstev koncedent in koncesionar na podlagi odločbe in pogodbe o koncesiji skleneta letno pogodbo o financiranju. V pogodbi iz prejšnjega odstavka se dogovorita o višini sredstev in izvršitvi plačila na podlagi mesečnega zahtevka koncesionarja. Koncesionar mora sredstva, ki jih izplača koncedent, uporabiti namensko, v skladu s svojim finančnim načrtom. 22. člen Na predlog koncesionarja poda k ceni storitve soglasje občinski svet, praviloma enkrat letno. Predlog cene storitve mora biti pripravljen v skladu z zakonodajo. X. Poročanje koncesionarja 23. člen Koncesionar je dolžan sprotno pisno poročati koncedentu o vseh dejstvih in pojavih, ki bi utegnili vplivati na izvajanje storitve, kot so sprememba obsega poslovanja, pomembnejše kadrovske spremembe, nepredvideni dogodki, nesreče in podobno. Koncesionar je dolžan enkrat letno do konca marca koncedentu predložiti letno poročilo, sestavljeno iz bilance stanja, izkaza poslovnega izida in prilogo s pojasnili k izkazom ter poslovno poročilo, ki se nanaša na izvajanje storitve. XI. Končna določba 24. člen Ta odlok začne veljati petnajsti (15) dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka.: 03201-0012/2018-2020-3 Datum: 24. 9. 2020 Občina Gornji Grad Anton Špeh, župan Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1614 787. Pravilnik o dodeljevanju finančnih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v Občini Gornji Grad za obdobje –2021-2024 Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF in 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 - ZIUOOPE), v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju evropske unije pri pomoči »de minimis« (Ur. list EU OJ L 352, 24. 12. 2013, str. 1) in s 1. členom Uredbe Komisije (EU) 2020/972 z dne 2. julija 2020 o spremembi Uredbe (EU) št. 1407/2013 v zvezi z podaljšanjem njene veljavnosti in o spremembi Uredbe (EU) št. 651/2014 v zvezi s podaljšanjem njene veljavnosti in ustreznimi prilagoditvami (Ur. list L 2015, 7.7.2020), 16. člena Statuta Občine Gornji Grad (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 08/16) in Zakona o spremljanju državnih pomoči (Uradni list RS, št. 37/04) je Občinski svet Občine Gornji Grad na 12. redni seji, dne 24. septembra sprejel PRAVILNIK O DODELJEVANJU FINANČNIH SREDSTEV ZA POSPEŠEVANJE RAZVOJA MALEGA GOSPODARSTVA V OBČINI GORNJI GRAD ZA OBDOBJE –2021-2024 I. Splošne določbe 1. člen S tem pravilnikom se določajo pogoji, namen in postopek za dodeljevanje finančnih pomoči na področju malega gospodarstva in obrti z namenom pospeševanja razvoja malega gospodarstva v Občini Gornji Grad. 2. člen Sredstva na podlagi tega pravilnika se dodeljujejo kot pomoči po pravilu »de minimis«, v skladu z Uredbo Komisije (EU) 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči »de minimis« (Uradni list EU L 352; 24.12.2013). 3. člen Finančna sredstva za pospeševanje razvoja malega gospodarstva Občine Gornji Grad se zagotavljajo iz sredstev proračuna Občine Gornji Grad, njihovo višino pa določi občinski svet z odlokom o proračunu za tekoče leto. II. Instrumenti pomoči 4. člen Pomoči po pravilu »de minimis« se dodeljujejo za naslednje ukrepe:  spodbujanje odpiranja novih delovnih mest,  prednostno spodbujanje samozaposlovanja,  spodbujanje investicij  promocijske aktivnosti na področju malega gospodarstva  spodbujanje aktivnosti, ki so povezane s pridobitvijo nepovratnih sredstev iz EU skladov. III. Področja in nameni pomoči 5. člen Sredstva za razvoj malega gospodarstva in razširitev obstoječe dejavnosti ter upravičeni stroški za dodelitev te pomoči malemu gospodarstvu so namenjeni za: a) stroški, ki so povezani z odpiranje novih delovnih mest oziroma samozaposlitvijo, b) spodbujanje investicij,  stroški materialnih investicij: zemljišča, zgradbe, oprema, stroji (novi in rabljeni)  stroški nematerialnih investicij: nakup in pridobitve patentov, licenc, izumov, tehničnih izboljšav, nepatentiranega tehničnega znanja, blagovnih znamk, stroški izdelave projektne dokumentacije, stroški izdelave investicijskih programov, c ) stroški za promocijske aktivnosti. 6. člen (1) Do pomoči v primeru odpiranja novih delovnih mest oziroma samozaposlitve je podjetje upravičeno v kolikor nova zaposlitev pomeni povečanje skupnega števila zaposlenih glede na preteklo leto ( stanje na dan 31.12. preteklega leta). Realizacija novega delovnega mesta mora biti izvedena na območju Občine Gornji Grad v koledarskem letu v katerem se objavi javni razpis, ne glede na vrsto zaposlitve (določen, nedoločen čas). (2) Vsaka sofinancirana zaposlitev tudi samozaposlitev, mora biti zaposlitev za polni delovni čas in mora trajati najmanj 12 mesecev oziroma toliko, kot je določeno v posameznem javnem razpisu. V primeru, da pride do prekinitve zaposlitve, ne glede na razlog prekinitve, mora delodajalec zagotoviti nadomestno zaposlitev v 30 dneh ali vrniti sredstev v sorazmernem deležu glede na čas zaposlitve. 7. člen Višina odobrenih sredstev glede na posamezen namen:  dotacija za odpiranje novega delovnega mesta v višini 2.000 EUR ( eno novo delovno mesto)  dotacija za realizacijo samozaposlitve v višini 2.000 EUR  pri spodbujanju investicij se za izračun pomoči upošteva bruto znesek vseh priloženih predračunov prijaviteljev in se na podlagi števila prejetih prijav in upoštevanja omejitve najvišjega zneska pomoči izračuna delež sofinanciranja za posameznega upravičenca. 8. člen Največji znesek dodeljene finančne pomoči lahko znaša do 50% upravičenih stroškov za posamezni namen oz. največ 6.000 EUR/letno na posameznega upravičenca. Višina dodeljene pomoči se določi na podlagi prejetih vlog in razpoložljivih sredstev v proračunu za tekoče leto. IV. Upravičenci 9. člen (1) Do sredstev občinskega proračuna za pospeševanje malega gospodarstva so upravičeni:  samostojni podjetniki,  mikro in majhne gospodarske družbe  občani, ki so pri pristojnem organu vložili zahtevo za izdajo dovoljenja za opravljanje dejavnosti  podjetja, ki so na pristojnem sodišču vložila priglasitev za vpis v sodni register in predložili vse predpisane dokumente za ustanovitev podjetja. (2) Za sredstva lahko zaprosijo prosilci s sedežem, dejavnostjo in lokacijo investicije na območju Občine Gornji Grad ali prosilci, ki nimajo sedeža na območju Občine Gornji Grad imajo pa poslovno enoto v Občini Gornji Grad. Če ima podjetje sedež dejavnosti izven Občine Gornji Grad lahko poda vlogo samo za ukrepe, ki se nanašajo na poslovne enote v Občini Gornji Grad. Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1615 10. člen (1) V prejšnjem členu navedeni upravičenci morajo izpolnjevati pogoje v kategoriji MSP za mikro in majhna podjetja, kot so opredeljena v Priporočilih Komisije 2003/361/ES z dne 6. maja 2003 o opredelitvi mikro, majhnih in srednje velikih podjetij (UL L 124, 20.5.2003, str. 36). (2) Pojem »enotno podjetje« pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: a. podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja, b. podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovnega ali nadzornega organa drugega podjetja, c. podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu, d. podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja sámo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja. (3) Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk (a) do (d) prejšnjega odstavka v razmerju preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje. (4) Prosilci morajo pridobljena sredstva po temu pravilniku vložiti v razvoj in razširitev obstoječe dejavnosti oziroma novo dejavnost na območju Občine Gornji Grad v namene iz 5. člena tega pravilnika. 11. člen (1) Do finančnih spodbud niso upravičena podjetja iz dejavnosti iz sektorjev ribištva in ribogojstva po opredelitvi Uredbe Sveta (ES) št. 104/2000, premogovništva po opredelitvi Uredbe (ES) št. 1407/2002 in primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti. Pomoči ne bodo pogojene s prednostjo rabe domačega blaga pred rabo uvoženega in pomoči dodeljene podjetjem, ki delujejo v cestnoprometnem sektorju, ne bodo namenjene za nabavo vozil za cestni promet tovora. (2) Prav tako do sredstev po tem pravilniku niso upravičeni:  podjetja v težavah (v postopku prisilne poravnave, stečaja ali likvidacije),  podjetja v težavah, ki dobivajo pomoč po posebnem programu za reševanje in prestrukturiranje,  subjekti, ki so davčni dolžniki,  subjekti, ki so že koristili pomoč za posamezne namene do višine, ki jo omogočajo posamezna pravila državnih pomoči,  subjekti, ki ne izplačujejo redno plač in socialnih prispevkov,  naslovniki, ki imajo do občine in javnih podjetij, zavodov itd., katerih ustanoviteljica je občina, neporavnane obveznosti na dan prijave na javni razpis,  subjekti, za katere veljajo omejitve poslovanja po ZIntPK (Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije),  naslovniki neporavnanega naloga za izterjavo na podlagi predhodnega sklepa Komisije EU, s katerim je bila pomoč razglašena za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom. 12. člen Upravičenec mora ob prijavi na razpis (izjava) navesti, pri katerih dajalcih pomoči in v kakšnem znesku kandidira oz. je kandidiral za dodelitev pomoči po pravilu »de minimis« v tekočem koledarskem letu. 13. člen Finančna sredstva se dodeljujejo po pravilu »de minimis«, kar pomeni, da skupna pomoč de minimis, dodeljena kateremu koli upravičencu, ne sme presegati 200.000 EUR v katerem koli obdobju treh proračunskih let. Skupna pomoč de minimis, dodeljena kateremu koli podjetju, ki deluje v cestnoprometnem sektorju, pa ne sme presegati 100.000 EUR v kateremkoli obdobju treh proračunskih let. Ti meji se uporabljata ne glede na to, iz katerih virov (sredstva občinskega proračuna, javna sredstva Republike Slovenije ali EU) je pomoč dodeljena. 14. člen Prosilec mora k vlogi predložiti:  pisno izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je upravičenec oziroma enotno podjetje prejelo na podlagi te ali drugih uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu;  pisno izjavo o drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške in zagotovil, da z dodeljenim zneskom pomoči de minimis, ne bo presežena zgornja meja de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih;  seznam podjetij, s katerimi je lastniško povezan, tako da se preveri skupen znesek že prejetih de minimis pomoči za vsa, z njim povezana podjetja;  izjavo o ločitvi dejavnosti oziroma stroškov, vezano na kumulacijo de minimis pomoči,  izjavo, da redno izplačuje plače in prispevke,  potrdilo, da ima poravnane vse davčne obveznosti. 15. člen Občina bo prejemnika pomoči s sklepom pisno obvestila o odobrenem znesku »de minimis« pomoči ter da je pomoč dodeljena po pravilu »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24.12.2013). V. Javni razpis 16. člen Sredstva za razvoj malega gospodarstva se dodelijo na podlagi javnega razpisa, ki se objavi na spletni strani Občine Gornji Grad. Lahko se uporabijo tudi druge oblike obveščanja javnosti. 17. člen Javni razpis mora vsebovati:  skupni znesek sredstev namenjenih razvoju malega gospodarstva;  namene, za katere se dodeljujejo sredstva za razvoj;  navedbo upravičencev, ki lahko zaprosijo za sredstva;  pogoje, ki jih morajo upravičenci izpolnjevati;  pogoje, pod katerimi se sredstva dodeljujejo;  pisno izjavo o morebitnih že prejetih sredstvih (ali zaprošenih) pomočeh, ter drugih že prejetih (ali zaprošenih) državnih pomočeh za iste upravičene stroške in zagotovilo upravičenca, da z dodeljenim zneskom pomoči ne bo presežena zgornja meja pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih;  obvestilo upravičencu, da je pomoč dodeljena po pravilu »de minimis«; Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1616  navedbo dokumentacije, ki jo mora prosilec priložiti k vlogi;  rok za vložitev vlog, ki ne sme biti krajši od 60 dni od dneva objave razpisa;  naslov, na katerega se pošiljajo vloge;  rok, v katerem bo odločeno o dodelitvi sredstev za razvoj. 18. člen Prijavo na razpis s potrebnimi prilogami se vloži na sedežu Občine Gornji Grad v roku, ki je določen v razpisu. 19. člen (1) Odpiranje vlog bo izvedla posebna komisija, imenovana za ta namen, v sedmih dneh od poteka veljavnosti roka za vložitev vloge za razdelitev sredstev. Strokovna služba občinske uprave pripravi predlog. (2) Postopek obravnave vlog in predlog razdelitve sredstev opravi strokovna komisija, ki je imenovana s strani župana. Na osnovi predloga nato odloči občinski organ s sklepom. Upravičencem se izda sklep o višini odobrenih sredstev in opravičljivih stroških za posamezen ukrep in namen. Datum dodelitve pomoči je datum pravnomočnosti sklepa. (3) Zoper odločitev iz prejšnjega odstavka lahko upravičenec vloži pritožbo županu v roku 15 dni od prejema sklepa. Odločitev župana je dokončna. 20. člen (1) Medsebojne obveznosti med občino in prejemnikom pomoči se uredijo s pogodbo. (2) V primeru ugotovljene nenamenske porabe sredstev je prejemnik sredstev dolžan takoj vrniti dodeljena sredstva skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi. Natančnejši pogoji vrnitve sredstev se določijo v pogodbi. 21. člen (1) Sredstva za pospeševanje razvoja malega gospodarstva se dodeljujejo kot nepovratna sredstva. (2) Upravičencem se sredstva iz proračuna občine izplačajo na podlagi zahtevka posameznega upravičenca. Zahtevek mora vsebovati s pogodbo opredeljena dokazila. 22. člen (1) Pomoči ni mogoče dodeliti za projekte, ki so že izvedeni. (2) Dodeljena sredstva za posamezen namen ne smejo preseči zgornje meje intenzivnosti pomoči upravičenih stroškov, določenih z Uredbo EU, ne glede na to, iz katerih javnih virov (sredstva občinskega proračuna, državnega proračuna ali mednarodnih virov) je pomoč dodeljena. VI. Nadzor in sankcije 23. člen (1) Najkasneje v roku enega leta od dodelitve sredstev, mora prejemnik sredstev podati poročilo o učinkih porabe sredstev. (2) Namensko porabo proračunskih sredstev za pospeševanje in razvoj malega gospodarstva v občini, pridobljenih po tem pravilniku oz. javnem razpisu, spremlja in preverja pri prejemnikih občinska strokovna služba, pristojna za področje malega gospodarstva, lahko pa tudi druge osebe, ki jih pooblasti župan. Namenskost porabe ugotavlja tudi nadzorni odbor občine. (3) V primeru ugotovljene nenamenske porabe sredstev, mora prejemnik vrniti odobrena sredstva v celoti s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi, če se ugotovi:  da so bila dodeljena sredstva delno ali v celoti nenamensko porabljena;  da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve sredstev navajal neresnične podatke (tudi npr. da prejemnik pomoči redno ne izplačuje plač in socialnih prispevkov, da je davčni dolžnik);  da je upravičenec za isti namen in iz istega naslova že pridobil finančna sredstva. (4) V navedenih primerih ugotovljene nenamenske porabe sredstev, upravičenec izgubi pravico do pridobitve sredstev po tem pravilniku za naslednji dve leti. VII. Hramba dokumentacije 24. člen (1) Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo, ki je bila podlaga za odobritev pomoči po tem pravilniku, deset poslovnih let od datuma dodelitve pomoči iz tega pravilnika. (2) Občina mora voditi natančne evidence z informacijami o dodeljenih pomočeh in dokazili o izpolnjevanju pogojev deset let od dneva zadnje dodelitve pomoči iz tega pravilnika. VIII. Prehodna in končna določba 25. člen Z dnem uveljavitve tega Pravilnika preneha veljati Pravilnik o dodeljevanju finančnih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v Občini Gornji Grad (UG SO, št. 19/16). 26. člen Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 03201-0012/2018-2020-4 Datum: 24. 9. 2020 Občina Gornji Grad Anton Špeh, župan 788. Sklep o določitvi cen programov predšolske vzgoje v vrtcu Gornji Grad in Bočna Na podlagi 31. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05-uradno prečiščeno besedilo, 25/08,98/09- ZIUZGK, 36/10,62/10-ZUPJS, 94/10-ZIU, 40/12-ZUJF, 14/15-ZUUJFO in 55/17), Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno služno (Uradni list RS, št. 97/03, 77/05, 120/05, 93/15 in 59/19) in 16. člena Statuta Občine Gornji Grad (UG slovenskih občin, št. 8/16) je Občinski svet Občine Gornji Grad na svoji 12. redni seji, dne 24. septembra 2020 sprejel SKLEP O DOLOČITVI CEN PROGRAMOV PREDŠOLSKE VZGOJE V VRTCU GORNJI GRAD IN BOČNA 1. člen Cene posameznih programov predšolske vzgoje v vrtcu Gornji Grad in Bočna znašajo mesečno na otroka: Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1617 Prva starostna skupina: - celodnevni program (od 6 do 9 ur) - poldnevni program (od 4 do 6 ur) - celodnevni program (od 6 do 9 ur) – brez živil 494,42 EUR 440,03 EUR 458,62 EUR Druga starostna skupina: - celodnevni program (od 6 do 9 ur) - poldnevni program (od 4 do 6 ur) - celodnevni program (od 6 do 9 ur) – brez živil 400,33 EUR 356,29 EUR 364,53 EUR Druga starostna skupina (3-4 leta): - celodnevni program (od 6 do 9 ur) - poldnevni program (od 4 do 6 ur) celodnevni program (od 6 do 9 ur) – brez živil 408,10 EUR 363,21 EUR 372,30 EUR V cenah programov za prvo in drugo starostno skupino znaša prehrana 35,80 € mesečno na otroka. 2. člen Z dnem uveljavitev tega sklepa prenehata veljati Sklep o določitvi cen programov predšolske vzgoje v vrtcu Gornji Grad in Bočna, številka 03201-0029/2014-2018-3 (UG slovenskih občin, št. 51/18) in Sklep o dopolnitvi Sklepa o določitvi cen programov predšolske vzgoje v vrtcu Gornji Grad in Bočna, številka 03201-0002/2018-2019-18 (UG slovenskih občin, št. 3/19). 3. člen Nove cene programov, določene s tem sklepom, veljajo od 01.09.2020 dalje. 4. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 03201-0012/2018-2020-2 Datum: 24. 9. 2020 Občina Gornji Grad Anton Špeh, župan OBČINA POLJČANE 789. Sklep o soglasju k ceni socialno varstvene storitve pomoč družini na dom Na podlagi določil Zakona o socialnem varstvu - uradno prečiščeno besedilo Zakon o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17 – DZ, 29/17, 54/17, 21/18 – ZNOrg in 31/18 – ZOA-A), določil Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 87/06, 127/06, 8/07, 51/08, 5/09 in 6/12), Pravilnik o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 45/10, 28/11, 104/11, 111/13, 102/15 in 76/17), Odloka o organiziranju pomoči na domu in merilih za plačilo storitev (Uradni list RS št. 94/2011) in določil Statuta Občine Poljčane (Uradni list RS, št. 93/2011) je Občinski svet Občine Poljčane na svoji 12. redni seji, dne 22. 9. 2020 sprejel SKLEP O SOGLASJU K CENI SOCIALNO VARSTVENE STORITVE POMOČ DRUŽINI NA DOM I. Občinski svet Občine Poljčane daje soglasje k ceni socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu, ki jo predlaga izvajalec Dom dr. Jožeta Potrča Poljčane, v višini 21,15 € na uro opravljene storitve ob delavnikih, 24,89 € na uro opravljene storitve ob nedeljah in nočnem času ter 26,95 € na uro opravljene storitve na dan državnega praznika in dela prostega dneva. II. Občina Poljčane subvencionira ceno urne postavke pomoč družini na domu v višini 14,20 €, razliko do polne cene prispevajo uporabniki storitve. III. Ob upoštevanju subvencije Občine Poljčane znaša prispevek uporabnika za uro opravljene storitve ob delavniku 6,95 €, v nedeljo in nočnem času 10,69 € ter na dan državnega praznika in dela prostega dne 12,75 €. IV. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. 3. 2020 dalje. V. Občina Poljčane zagotovi finančna sredstva za pokritje razlike v ceni za socialnovarstveno storitev pomoč družini na domu glede na obstoječo ceno in sprejeto novo ceno za čas od 1. 3. 2020 do potrditve nove cene. VI. Z dnem uporabe tega sklepa preneha veljati Sklep o določitvi cene socialno varstvene storitve pomoč družini na domu številka 900-1/2019 (5-T5) z dne 15. 5. 2019. Številka: 900-0003/2019-18 (T-7) Datum: 22. 9. 2020 Občina Poljčane Stanislav Kovačič, župan OBČINA ZAVRČ 790. Odlok o spremembah Odloka o proračunu Občine Zavrč za leto 2020 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št, 94/07-UPB2, 27/08-odl.US, 76/05, 100/08-odl. US, 79/09, 14/10-odl. US, 51/10, 84/10-odl. US in 40/12-ZUJF); 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11-UPB4, 14/13 popr., 110/11- ZDIU12, 46/13-ZIPRS1314-A, 101/13 ZIPRS1415 in 101/2013) in 14. člena Statuta Občine Zavrč (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 60/18) in Odloka o proračunu Občine Zavrč za leto 2019 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 60/2017 in 4/2019), je Občinski svet Občine Zavrč na 1. izredni seji dne, 26.09.2020 sprejel, ODLOK O SPREMEMBAH ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE ZAVRČ ZA LETO 2020 Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1618 1. člen Odlok o proračunu Občine Zavrč za leto 2020 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 58/2019 in 26/2020) se v 2. členu spremeni tako, da se glasi: (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podkontov. Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: Konto Naziv Znesek v EUR A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 1.745.849,29 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.370.199,00 70 DAVČNI PRIHODKI 1.243.694,00 700 Davki na dohodek in dobiček 1.158.525,00 703 Davki na premoženje 62.969,00 704 Domači davki na blago in storitve 22.200,00 706 Drugi davki 0,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI 126.505,00 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 94.650,00 711 Takse in pristojbine 2.500,00 712 Globe in druge denarne kazni 3.050,00 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 0,00 714 Drugi nedavčni prihodki 26.305,00 72 KAPITALSKI PRIHODKI 21.495,29 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0,00 721 Prihodki od prodaje zalog 0,00 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolgoročnih sredstev 21.495,29 73 PREJETE DONACIJE 0,00 730 Prejete donacije iz domačih virov 0,00 731 Prejete donacije iz tujine 0,00 74 TRANSFERNI PRIHODKI 354.155,00 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 354.155,00 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU 0,00 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0,00 787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0,00 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 1.887.900,00 40 TEKOČI ODHODKI 890.134,10 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 224.163,00 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 35.420,00 402 402 Izdatki za blago in storitve 417.813,84 403 Plačila domačih obresti 4.550,00 409 Rezerve 208.187,26 41 TEKOČI TRANSFERI 552.559,90 410 Subvencije 55.760,00 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 283.232,90 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 77.360,00 413 Drugi tekoči domači transferi 136.207,00 414 Tekoči transferi v tujino 0,00 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 408.447,00 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 408.447,00 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 36.759,00 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 19.040,00 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 17.719,00 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) (I. – II.) -142.050,71 B. RAČUN FINANČIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALKSIH DELEŽEV 0,00 750 Prejeta vračila danih posojil 0,00 751 Prodaja kapitalskih deležev 0,00 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0,00 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 0,00 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 440 Dana posojila 0,00 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 0,00 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0,00 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0,00 VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. – V.) 0,00 C. RAČUN FINANCIRANJA Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1619 VII. ZADOLŽEVANJE (500) 43.813,00 50 Zadolževanje 43.813,00 500 Domače zadolževanje 43.813,00 VIII. ODPLAČILO DOLGA (550) 68.800,00 55 Odplačilo dolga 68.800,00 550 Odplačila domačega dolga 68.800,00 IX. SPREMEMBA STANJA NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -167.037,71 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII. – VIII.) -24.987,00 XI. NETO FINANCIRANJE (VI. + X. – IX.) 142.050,71 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA 167.037,71 9009 Splošni sklad za drugo 167.037,71 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Zavrč. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 2. člen Spremeni in dopolni se 8. člen Odloka o proračunu Občine Zavrč za leto 2020, tako da se glasi: Proračunski skladi so: 1. Proračunska rezerva oblikovana po ZJF V sredstva proračunske rezerve se izloča del skupno doseženih letnih prejemkov proračuna v višini, ki je določena s proračunom, vendar največ do višine 1,5% prejemkov proračuna. Proračunska rezerva za naravne nesreče se v letu 2020 oblikuje v višini 17.000,00 EUR in Proračunska rezerva iz rezerv države v višini 181.350,00 eur. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 3. člen Ostala določila Odloka o proračunu Občine Zavrč za leto 2020 ostajajo nespremenjena. 4. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati z dnem objave v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 410-01/2020-002 Datum: 26.09.2020 Občina Zavrč Slavko Pravdič, župan Št. 53/28.9.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1620 OBČINA BENEDIKT Stran 782. Sklep o ukinitvi statusa javnega dobra 1605 783. Sklep o lokacijski preveritvi za določitev obsega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi za parcele številka 697/1, 697/2, 691/2, vse k.o. 516 – Drvanja (ID 1717) 1605 OBČINA CERKVENJAK Stran 784. Odlok o rebalansu proračuna Občine Cerkvenjak za leto 2020/2 1606 OBČINA CIRKULANE Stran 785. Odlok o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo v Občini Cirkulane 1607 OBČINA GORNJI GRAD Stran 786. Odlok o podelitvi koncesije na področju javne službe pomoči družini na domu v Občini Gornji Grad 1610 787. Pravilnik o dodeljevanju finančnih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v Občini Gornji Grad za obdobje –2021-2024 1614 788. Sklep o določitvi cen programov predšolske vzgoje v vrtcu Gornji Grad in Bočna 1616 OBČINA POLJČANE Stran 789. Sklep o soglasju k ceni socialno varstvene storitve pomoč družini na dom 1617 OBČINA ZAVRČ Stran 790. Odlok o spremembah Odloka o proračunu Občine Zavrč za leto 2020 1617