Srednjeročni plan bomo celo presegli Delovni osnutek plana novo-gradenj in rekonstrukcij za le-to 1984 pretežno s sredstvi na-lomestila za uporabo stavbnih zemljišč (skupaj 112 milijonov dinarjev) je sestavljen tako, da se po besedah predsednika izvršilnega odbora komunalne skupnosti Borisa Andreeja lah-ko z veliko zanesljivostjo na-dejamo, da bomo srednjeročni plan 1981-85 do konca leta 1985 izpolnili in celo presegli. Opravljena bodo vsa predvide-na dela, vrednost teh del pa bo precej višja od prvotrto predvi-tfene. Izvršilni odbor komunalne skupnosti bo delovni osnutek plana še uskladil s krajevnimi skupnostmi, skupščina komu-nalne skupnosti pa ga bo obravnavala konec januarja. Predvidene so naslednje na-loge: « , V krajevnl skupnostl Črnu-Ee-Gma|na se nadaljuje akcija »dinar za dinar« - za dinar, ki ga zberejo krajani, prispeva «smunalna skupnost še ene-ga. Tako bodo prebivalci stotih tiš izbrali okrog 5 milijonov di-narjev, s podvojenim zneskom pa bodo uredili Žorgovo cesto in Cesto v Kokovšek s pnključ-ki. V krajevni skupnostl Rezke Dragar bodo sofinancirali iz-gradnjo meteorne kanalizacije v BS 112/1, izjemno pomemb-ni pa so za Črnučane tudi na-črti v KS Rezke Dragar. Ta kra-jevna skupnost se je namreč odrekla prvotno predvideni iz-gradnji meteome kanalizacije in ureditvi nekaterih cest, de-nar pa bodo namenili za uredi-tev nadhoda nad železniško progo. Dogovori že tečejo, saj se je komunalna skupnost pri-prav lotila skupaj z izvršnim svetom in železniškim gospo-darstvom, zbrati pa bo treba 10 milijonov dinarjev. Nadhod bo na mestu sedanjega črnega prehoda 6ez progo, ki je izre-dno nevaren. Tesovnikova ulica v krajevni skupnosti Ježlca bo letos ven-darle dokončno urejena, če-prav trije občani še vedno ne soglašajo s prodajo dela zem-Ijišča; delo na Tesovnikovi uli- ci se bo nadaljevalo spomladi ob ugodnejšem vremenu. Letos bodo začeli z gradnjo prve faze primarnega kanala Sneberje-Tomačevo, v KS To-mačevo pa bodo pričeli graditi sekundarno omrežje, za kate-rega bodo morali svoj del pri-spevati tudi uporabniki. Ostale naloge pa so vse po-vezane z mestnim potniškim prometom. V Savljah že dolgo negodujejo, ker je od obračali-šča sredi vasi do prve postaje v BS-7 precej daleč. Letos bodo uredili odsek Saveljske ceste od trafo postaje do mostu čez progo in ob tem v višini rekrea-cijskega centra naredili tudi dve avtobusni postajališči V KS Šent|akob-Podgorica želi-jo dva para avtobusnih posta-jališč: v višini semaforizirane-ga križišča in ob Belinki. Mest-ni komite za promet in zveze je bil proti takšni ureditvt, zato so se zedinili za en par postajališč približno sredi poti med Belin-ko in križiščem. Denar, ki bo ostal. bodo namenili za grad-njo pešpoti proti Belinki in kri-žišču. Ob tem svojstvena zani-mivost - krajevna skupnost, ki je pri urejanju komunalnih problemov kraja zelo aktivna . jamči, da bo sama zagotovila soglasja krajanov za prodajo zemljišč za pešpot. Štiri nova postajališča pa bodo (še po programu iz leta 1983) tudi v KS Nadgorlca-Ježa ob Zasav-ski cesti. »Avtobusnih« načr-tov pa je še nekaj: Dolan) pred-lagajo, da bi se avtobus s šte-vilko 21 pripeljal v njihov kraj. Nudijo obračališče, sanitarije in možnost toplih malic za voz-nike. Proga številka 6 naj bi približala mesto tudi prebival-cem črnuika Gmajne, saj si štiri, pet tisoč krajanov želi, da bi zapeljala po Cesti Ceneta štuparja. Dve novi postajališči predlagajo tudi na Unhartovl cestl v višini Črtomirove ulice. Ob tem pa ja treba zapisati.da bomo po dogovoru v mestu tu-di leta 1984 Bežigrajčani iz te-ga vira sredstev več kot šest milijonov dinarjev namenili za nakup novih avtobusov. Načrtov je torej veliko, želja še več. Do sprejema bo treba osnutek plana rekonstrukcij in novogradenj Se dobro prete-htati, saj smo se na področju komunaie v zadnjih letih nava-dili, da zapisane in sprejete na-Crte tudi uresničimo. Zakaj bi bilo leto 1984 izjema? S. D.