Uresničevanje družbenega plana na železnici Čez nekaj mesecev se bo izteklo drugo leto srednjeročnega planskega obdobja 1976-1980. V večini delovnih organizacij, tako tudi v Železniškem goapodarstvu Ljubljana, so naredili obračun za preteklo obdobje in ugotovlli, ali so izpolnili naloge, ki jih nalaga/o sprejeti dokumentl - od družbenega plana do resolucij za leto 1977 in drugih. Tako so železnlčarjl ugotovili, da modernizacija železnice zao-staja za sprejetlm programom razvoja, vendar bo zaostanek do konca leta že zmanjšan v prlmerjavi z letom 1976. Seveda /e pri tem treba upoštevati, da so blle v letu 1976 in letošnjem letu izvršene — poleg obveznosti iz novega srednjeročnega obdobja — še naložbe iz preteklega srednjeročnega obdobja. Tako je bilo v letu 1976 od skupno realizlranih 1674 milljonov dln naložb 87 mllljonov dln po novem načrtu, za leto 1977pa predvidevajo skup-no realizacljo za 173S mllljonov dlnarjev po novem srednjeročnem načrtu. Iz primerjave ocene izvršitve naložb do konca leta 1977 je mogo-če ugotoviti, da izredno zaostaja dotok sredstev iz naslova inozem-skih kreditov, medtem ko je pri sredstvih Samoupravne interesne skupnosti za železniški in luški promet stanje v letošnjem letu izboljšalo z dokončanjem postop-ka sprejemanja samoupravnih sporazumov za razrešitev gospo-darskega položaja ŽTP Ljubljana. Toda kljub temu trenutno še ni zagotovljen dotok vseh predvide-nih sredstev. Samoupravne spora-zume o pokrivanju dela stroškov infrastrukture ŽTP Ljubljana je podpisalo 63 odstotkov organiza-cij združenega dela, svoje obvez-nosti po teh sporazumih pa je do-slej poravnalo le 10 odstotkov. Razen izpada predvidenih sred-stev, ki je bil poglavitni vzrok za Nadaljevanje na 2. strani