ličnejse tehnične izvedbe in grafika je tudi najprikladnejsa njegovemu umetniškemu izrazu. Zdi se Vam bržčas, da njegove slike vplivajo nekako neosebno; do gotove meje je tako; in meja sega samo do uporabe barve, tehnične obdelave, ki je deloma res podrejena, deloma celo izrabljena. Kompozicije so pa naravnost izbrane, enako dekorativni momenti. Tehnika je moderna; poglobite se pa n. pr. v „Sipine" ali v „Jez" in občutili boste, kako vam izgine prvi vtis in se odpre ista davnina, kot sva jo ugotovila pri grafiki, ista mirna tožnost, ista patina stoletij, ista distanca ... To je krajina od nekdaj, ne ta, ki smo jo navajeni gledati danes z našimi impresionističnimi očmi, ampak z očmi, ki so obrnjene v pretekle čase, zasanjane v spomine . . . Pastiiskin: Odkriti duši. V, sa razbolela od pekočih ran krvavo siješ skozi ta neurja; in zdaj povrhu te še strah razburja, ne bo se li tvoj žar mi zdel zlagan. Uteho liješ mi v ta kruti dan, ko jezno ga vihari ostra burja, da odnikoder ni očem azurja, nikjer ne smeje se odprta stran. Tvoj žar ne laže; ravno ker je pravi in ker se nič pretvarjati ne znaš, le tvoj zaton te tvojih ran ozdravi. Ker siješ v samo hlimbo, samo laž, kar se ti neveselega naplavi, ti svet zapiše vse na tvoj rovaš. 805