primorske novice Koper, 16. maja 1986 URADNE OBJAVE OBČIN ILIRSKA BISTRICA, IZOLA, KOPER PIRAN, POSTOJNA IN SE2ANA št. 14 Občina Koper ^ — SKLEP o javni razgrnitvi osnutka ureditvenega načrta območja med JadrokJubom in semedelsko cesto z večnamensko dvorano v športno-rekreacijski coni v Kopru. Samoupravna interesna skupnost za komunalno in cestno gospodarstvo občine Postojna — SKLEP o ugotovitvi veljavnosti samoupravnega sporazuma o temeljih plana samoupravne interesne skupnosti za komunalno in cestno gospodarstvo občine Postojna za obdobje 1986—1990 — SAMOUPRAVNI SPORAZUM o temeljih plana samoupravne interesne skupnosti za komunalno in cestno gospodarstvo občine Postojna za obdobje 1986—1990 Samoupravna stanovanjska skupnost občine Postojna — SPREMEMBA STATUTA samoupravne stanovanjske skupnosti občine Postojna OBC!NA KOPER SAMOUPRAVNA INTERESNA SKUPNOST ZA KOMUNALNO IN CESTNO GOSPODARSTVO OBČINE POSTOJNA Na podlagi 20. člena Statuta SIS za komunalno in cestno gospodarstvo občine Postojna so delegati skupščine SIS za komunalno in cestno gospodarstvo občine Postojna na 16. seji dne 25. aprila 1986 sprejeli SKLEP O UGOTOVITVI VELJAVNOSTI SAMOUPRAVNEGA SPORAZUMA O TEMELJIH PLANA SAMOUPRAVNE INTERESNE SKUPNOSTI ZA KOMUNALNO IN CESTNO GOSPODARSTVO OBČINE POSTOJNA ZA OBDOBJE 1986—1990 1. Ugotavlja se, da so samoupravni sporazum o temeljih plana Samoupravne interesne skupnosti za komunalno in cestno gospodarstvo občine Postojna za obdobje 1986—1990 sprejeli vsi izvajalci komunalnih in cestnih storitev ter več kot polovica vseh uporabnikov komunalnih in cestnih storitev. 2. Samoupravni sporazum o temeljih plana SIS za komunalno in cestno gospodarstvo občine Postojna za obdobje 1986—1990 prične veljati 1. 5. 1986. Na podlagi 37. in 38. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS. št. 1 8/84 in 37/85) ter 273. člena statuta občine Koper je izvršni svet skupščine občine Koper na seji dne 8. maja 1986 sprejel naslednji SKLEP 1. Ugotovi se, da je osnutek ureditvenega načrta območja med Jadro klubom in semedelsko cesto z večnamensko dvorano v Športno-re-kreadjski coni v Kopru skladen z usmeritvami dolgoročnega plana občine Koper za obdobje 1986—2000 ter z zakonom. 2. Osnutek zazidalnega načrta iz prejšnje točke se javno razgrne. Javna razgrnitev traja mesec dni od objave tega sklepa v Uradnih objavah. 3. Javno razgrnitev opravi organizacija, ki je osnutek izdelala, v veži upravne stavbe skupščine občine Koper, Verdijeva 10. Ogled razgrnjenega osnutka je možen vsak delavnik, razen sobote, od 7.00 do 15.00 ure. ob sredah od 7.00 do 17.00 ure. 4. Javno obravnavo o osnutku organizira krajevna skupnost Koper v sodelovanju z občinskim komitejem za urbanizem, gradbene, komunalne in stanovanjske zadeve ob&ne Koper in Invest-birojem Koper. 5. V času javne razgrnitve lahko dajo občani, organizacije, organi in skupnosti pripombe na razgrnjeni osnutek v knjigo pripomb na razgr-nitvenem mestu ali na občinski komite za urbanizem, gradbene, komunalne in stanovanjske zadeve občine Koper, Verdijeva 10. 6. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. Predsednik Št. 350-&86 Koper. 8. maja 1986 izvršnega sveta ALDO GABRIJEL 1. r. 3. Ta sklep se skupaj s Samoupravnim sporazumom o temeljih plana SIS za komunalno in cestno gospodarstvo občine Postojna za obdobje 1986—1990 objavi v Uradnih objavah. Št.: 30-5/85 Predsednik skupščine Postojna. 29. aprila 1986 JORDAN DRAGO. dipl. inž.. 1. r. Na podlagi 112., 114. in 116. člena Zakona o sistemu družbenega planiranja in o družbenem planu SRS (Ur. 1. SRS. št. 1/80), 30. člena Zakona o komunalnih dejavnostih (Ur. list SRS, št. 8/82) in 33. člena Zakona o cestah (Ur. list SRS. št. 38/81). sklepa o pripravi srednjeročnega plana komunalno cestne skupnosti občine Postojna, ki ga je sprejela Skupščina SIS za komunalno in cestno gospodarstvo občine Postojna na seji dne 27.6.1984 in v skladu z dogovorom o temeljih plana občine Postojna, 1. delavci prek svojih temeljnih in drugih organizacij združenega dela in delovnih skupnosti, drugi delovni ljudje in občani prek svojih krajevnih skupnosti na območju občine Postojna kot uporabniki komunalnih storitev skupaj z 2. delavci temeljnih organizacij (Komunalno podjetje Postojna, Elektro Sežana. Podjetje za PTT promet Koper. VGP Hidro Koper. Avtopromet Gorica. Cestno podjetje Koper in Podjetje za vzdrževanje avtocest Ljubljana) sprejemamo: SAMOUPRAVNI SPORAZUM O TEMELJIH PLANA SAMOUPRAVNE INTERESNE SKUPNOSTI ZA KOMUNALNO IN CESTNO GOSPODARSTVO OBČINE POSTOJNA ZA OBDOBJE 1986—1990 I. UVODNE DOLOČBE 170 URADNE OBJAVE 16. maja 1986 —Št. ^ 1. člen V okviru komunalno cestnega gospodarstva na območju občine Postojna, udeleženci SaS zagotavljamo razvoj naslednjim komunalno cestnim dejavnostim: !. oskrba naselij z vodo.. 2. odvajanje odpadnih in padavinskih voda. 3. vzdrževanje čistoče v naseljih. 4. urejanje javnih parkov in nasadov 3. urejanje javnih parkirišč. 6. javna razsvetljava v naseljih. 7. urejanje pokopališč. 8. vzdrževanje in varstvo cest. 9. investiranje na področju komunalno cestnega gospodarstva 10. urejanje ulic. cest in trgov ki niso razvrščene med magistralne, regionalne in lokalne ceste v mestu Postojna. Pivka in Prestranek ter vse ceste po krajevnih skupnostih, ki so razvrščene med prej navedene ceste, razvrščene pa so po odloku, tu so vključeni tudi prehodi čez železnico. ! !. postavljanje in vzdrževanje prometne signalizacije na trgih, ulicah in cestah, ki niso razvrščene med magistralne, regionalne in lokalne ceste v mestih Postojna. Pivka in Prestranek ter po odloku v ostalih KS. ! 2. opremljanje naselij z javnimi tržnicami in sejmišči ter upravljanje z njimi. 13. upravljanje in vzdrževanje oglasnih panojev. 14. oskrba mesta Postojna s toplotno energijo iz toplarn. 2. člen Uporabniki in izvajalci, samoupravno organizirani v komunalno cestni skupnosti (v nadaljnjem besedilu: udeleženci) s tem sporazumom usklajujemo: — skupne cilje in naloge družbenoekonomskega razvoja občine, predvsem z vidika smotrne izrabe prostora, ohranjanja ekološkega ravnotežja, racionalnejše izrabe energetskih virov ob upoštevanju potreb splošne ljudske obrambe in družbene samozaščite. — obseg in kvaliteto proizvodov in storitev tako glede na predvidene potrebe uporabnikov, zmogljivost izvajalcev ter predvidene finančne vire. — program naložb v razvoj (razširjeno reprodukcijo posameznih dejavnosti individualne komunalne porabe, kar omogoča uresničevanje sprejete politike prostorskega razvoja. — pogoje in kriterije za oblikovanje cen posameznih komunalnih storitev oz. proizvodov ter kriterije za oblikovanje povračil, prispevkov uporabnikov in nadomesti! in na tej osnovi izvajali politiko enotnih cen. — obseg in način združevanja sredstev za uresničevanje dogovorjenih nalog z upoštevanjem načel solidarnosti in vzajemnosti. — program naložb v razvoj (razširjeno reprodukcijo kolektivne komunalne rabe). — pravice, obveznosti in odgovornosti v okviru skupno dogovorjenih ciljev na nalog. — način spremljanja in izvajanja nadzora nad uresničevanjem samoupravnega sporazuma in plana. — izvajanje investicijske politike na področju komunalnega in cestnega gospodarstva. — oblikovanje obsega potrebe za vzdrževanje, varstvo, rekonstruk-C!jo m graditev cest. — oblikovanje elementov o načinu in pogojih združevanja sredstev za ceste. — oblikovanje elementov o obsegu in razporeditvi sredstev glede na delo in varstvo cest. — program fizičnega in vrednostnega obsega vzdrževanja cest. varstva. rekonstrukcij in graditve cest. — program lokacij in rokov dograditve in potrebnih sredstev za posamezni objekt. — sporazum o prometnih in tehničnih podlagah za graditev in rekonstrukcijo cest v skladu s predpisi. H. SKUPNI CILJI IN NALOGE SKUPNO DOGOVORJENEGA RAZVOJA KOMUNALNE IN CESTNE DEJAVNOSTI 3. člen Udeleženci z določili tega SaS zagotavljamo temeljne pogoje gospodarjenju v OZD. ki opravljajo komunalno in cestno dejavnost na osnovi usklajenih materialnih možnosti in v okviru interesov in potreb, ki jih opredeljuje plan razvoja DPS. S tem bomo neposredno vplivali na dvig družbene produktivnosti deta in na povečanje narodnega do-hodka. upoštevajoč standarde in normative kakovosti ter ukrepe za va-rovanje čtovekovega okotja. 4. člen Upoštevajoč usmeritve dolgoročnega programa ekonomske stabilizacije na področju komunalno cestnega gospodarstva bomo: 1. zagotavljali ohranjevanje vrednosti in funkcionalnih fiksnih fondov in cest, ki so bili v preteklosti zgrajeni z družbenimi sredstvi in tvorijo osnovo današnjim oskrbovalnim sistemom v komunalno cestnem gospodarstvu, 2. s povečanjem obsega, kakovosti in ponudbe komunalnih proizvodov in storitev, ter z modernizacijo in dograjenostjo cestne mreže, postopoma zmanjševali razkorak pri oskrbi uporabnikov in njihovi mobilnosti v različnih bivalnih pogojih. 3. z dogovorjenimi programi, standardi in normativi, ki bodo temeljili na realnih možnostih, zagotovili stalno oskrbo s posameznimi proizvodi in storitvami ter zagotovili normalno prevoznost cest, 4. z vnaprej dogovorjenimi in sprejetimi kriteriji ugotavljali potrebe in prioriteto območja v občini upoštevajoč trend dvigovanja komunalnega in cestnega standarda in prostorskega razvoja naselij na območju DPS. Pri tem bo temeljna usmeritev varovanja okolja in ohranjanje ekološkega ravnotežja. 5. predlagali ukrepe za spremembo predpisov oz. njihovo dopolnitev. če le-ti ne ustrezajo dejanskim potrebam (upoštevajoč krajevne — področne specifičnosti). 6. na osnovi ustreznih metodologij in meri! bomo sproti ažurirali katastre ter omogočili pregled nad reproduktivno sposobnostjo komunalnega in cestnega gospodarstva v občini; manjkajoče dele katastra bomo izdelali najkasneje do leta 1990. 7. dograjevali načine financiranja posameznih dejavnosti na področju enostavne in razširjene reprodukcije z uvajanjem dodatnih mehanizmov financiranja komunalne in cestne dejavnosti. 8. zagotavljali razvoj kadrov v komunalni in cestni dejavnosti, ki bodo sposobni uvajati sodobne metode dela in uporabljati dosežke raziskovalnega dela in inovacijske dejavnosti pri izvajanju programov in planov razvoja komunalnih in cestnih OZD (in opravljanju nalog SIS za komunalno in cestno gospodarstvo). V ta namen bomo izvajali aktivno štipendijsko politiko. 9. v tekočem poslovanju komunalne in cestne OZD uvajali tehnologijo in organizacijo dela. ki ustreza velikosti oskrbovalnih sistemov ter potrebam v občini. 10. na podlagi dogovora o temeljih planov DPS iskali in preučevali možnosti za izvajanje skupnih nalog, posamezne komunalne in cestne dejavnosti v regiji oz. v prostoru republike SR Slovenije. 5. člen Glede na določila Zakona o stavbnih zemljiščih bomo v okviru družbenega plana uskladili plane komunalnih in cestnih OZD ter na ta način zagotovili v okviru realnih možnosti zadostne kapacitete komunalno cestnih dobrin za oskrbo novoprogramiranih območij kompleksne graditve, pri katerih nastopa Sklad stavbnih zemljišč kot investitor. Pri tem bomo podpirali predvsem oblike skupnih vlaganj ob skupnem tveganju na podlagi samoupravnih združenih sredstev v urejanje stavbnih zemljišč. 6. člen Z namenom učinkovitejšega sporazumevanja uporabnikov z izvajalci (OZD oz. KS) komunalnih in cestnih storitev pri oblikovanju politike komunalne oskrbe, vzdrževanja, varstva in gradnje cest in razvijanju družbenoekonomskih odnosov po načelih svobodne menjave dela. bomo racionalizirali obstoječo samoupravno delegatsko organiziranost ter zagotovili redno, pravočasno in kvalitetno informiranje uporabnikov in izvajalcev. 7. člen Kot ustanovitelji Zveze komunalnih skupnosti Slovenije in podpisnik) Samoupravnega sporazuma o temeljih plana razvoja komunalnega m cestnega gospodarstva SR Slovenije za obdobje 1986—1990. bomo izvajah skupno dogovorjene programe, in sprejeto politiko razvoja v komunalnem in cestnem gospodarstvu Slovenije ter v zvezi s tem zagotovili finančna sredstva za delovanje Zveze komunalnih skupnost) Slovenije in drugih sprejetih nalog skupnega pomena na komunalno cestnem področju. 16. maja 1986 —Št. 14 URADNE OBJAVE 171 8. člen Pri graditvi oskrbovalnih komunalnih sistemov ter graditvi cestnega omrežja bomp upoštevali potrebe po uvajanju ustreznih tehničnih in tehnoloških rešitev, ki bodo omogočale hitro prilagoditev in prehod na obratovalni režim v posebnih pogojih, to je. v primerih naravnih katastrof. pojavih subverzivne dejavnosti vojne in drugih nalog v okviru splošne ljudske obrambe in družbene samozaščite. HI. RAZVOJ DEJAVNOST! INDIVIDUALNE KOMUNALNE RABE 9. člen 1. Oskrba s pitno ter čiščenje pitne vode. odvod odpadnih voda. dejavnost mestnega (in primestnega) potniškega prometa, zbiranje in odvoz komunalnih odpadkov, ter oskrba mesta Postojna s toplotno energijo iz toplarn in opravljanje pogrebnih storitev. A) Enostavna reprodukcija: Po osnovi obstoječega stanja komunalnih fiksnih fondov ter vlaganj v programe RR za objekte in naprave za oskrbo z vodo in čiščenje pitne vode. za odvoz odpadnih voda in čiščenje odpadnih voda. za dejavnost mestnega (in primestnega) potniškega prometa, za zbiranje in odvoz komunalnih odpadkov ter oskrba Postojne s toplotno energijo in opravljanje pogrebnih storitev, bodo v srednjeročnem obdobju 1986—1990 kapacitete posameznih izvajalcev individualnih komunalnih storitev naraščale po naslednjih povprečnih stopnjah rasti: f) opravljanje pogrebnih storitev (vključujoč KS) — št. pokopališč 0,5 — št. grobov 10 — št. mrliških vežic 0.5 10. člen Fizični obseg prodanih, oz. opravljenih storitev, 1986—1990 v posameznih dejavnostih naraščal po vprečnih stopnjah rasti: a) pitna voda (m^) b) odvedena odpadna voda c) št. prepeljanih potnikov (oseb) d) količina zbranih in odpeljanih odpadkov: bo v obdobju naslednjih po- —0,5 —0.5 20 ' 10 — iz stanovanj — iz industrijskih in poslovnih površin 15 11. člen V posameznih dejavnostih predvidevamo na enoto proizvoda ali storitve zmanjšano porabo energije (elekt. energija, gorivo): a) pri dobavi pitne vode 0,1 b) pri odvodu odpadne vode 0,1 c) pri mestnem potniškem prometu 0,2 d) pri odvozu komunalnih odpadkov 0.2 povprečna letna ... . stopnja rasti v % a) oskrba z vodo — število črpališč 0 — število črpalnih naprav 0 — zmogljivost črpališč (m^/h) 20 — zmogljivost čistilnih naprav 0 — dolžine primarnega omrežja (km) 2 — dolžine sekundarnega omrežja (km) 2 — dolžine sekundarnega omrežja (km) 2.5 — število priključkov 3 — poraba vode preb./! dan (v gospodinjstvih) —0.5 Opomba: Upoštevani so vsi organizirani in lokalni (neorganizirani sistemi)! b) odvod odpadnih voda — dolžine primarnega omrežja (km) I — število (N 20 — zmogljivost ČN (EE) 10 — dolžine sekundarnega omrežja (km) 2.5 — število priključkov 15 c) opravljanje dejavnosti mestnega (in primestnega) potniškega prometa — št. enojnih vozil — št. zglobnih vozi! — št. prog — dolžine prog (km) — št. postajališč — prevoženi kilometri — prevoženi potniki 12. člen V posameznih dejavnostih predvidevamo naslednjo povprečno let- no stopnjo rasti vlaganj v vzdrževanje: a) oskrba z vodo 20 b) odvod odpadnih voda 10 c) mestni potniški promet 8 d) odvoz komunalnih odpadkov 20 13. člen Sredstva amortizacije bomo v komunalnih in cestnih OZD in KS. ki opravljajo komunalno in cestno dejavnost, obračunavali po mini- malnih. z zakonom določenih stopnjah. Ta sredstva bodo v obdobju 1985—1990 naraščala po povprečni letni stopnji: povprečna letna stopnja rasti v % a) oskrba z vodo 8 b) odvod odpadnih voda 5 c) dejavnost mestnega Mpp 3 d) odvoz komunalnih odpadkov 4 e) toplotno ogrevanje 5 f) opravljanje pogrebnih storitev 4 14. člen Morebitni drugačni način obračunavanja amortizacije je treba do- govoriti s SaS. torej ga je treba opredeliti v amortizacijo: členih, ki obravnavajo d) odvoz odpadkov — št. odlagališč (deponij) — zmogljivost deponij (m^) — zmogljivost objektov za reciklažo (če obstajajo) — št. in zmogljivost vozil: za redni prevoz za kosovni odvoz za tekoče odpadke — št. in zmogljivost posod za zbiranje odpadkov: malih kontejnerjev velikih kontejnerjev kant (posod) e) toplotno ogrevanje — dolžina omrežja — število odjemalcev — število kurilnic 20 20 0 20 20 20 20 10 ! 50 20 20 15. člen Obračunana sredstva amortizacije se uporabljajo: — za obnovo in nadomestitev osnovnih sredstev. Odplačilo najetih kreditov in soudeležba pri zagotavljanju investicijskih sredstev sta poseben element cene. Sredstva za odplačilo anuitet od najetih kreditov za financiranje RR se zagotavljajo s ceno komunalnega proizvoda, oz. storitve in se prikazujejo kot poseben del cene za enostavno reprodukcijo. Ta delež bo v obdobju ! 986—1990 naraščal po naslednji povprečni letni stopnji rasti: a) oskrba z vodo 25 b) odvod odpadnih voda 30 c) dejavnost Mpp 10 d) odvoz komunalnih odpadkov 30 c) opravljanje pogrebnih storitev 20 f) toplotno ogrevanje 35 172 URADNE OBJAVE 16. maja 1986 — Št. 14 16. č!en Za realizacijo dogovorjenih nalog po tem SaS bodo izvajalci povečali število zaposlenih po povprečni letni stopnji rasti: a) oskrba z vodo ^ b) odvod odpadnih voda I c) dejavnost Mpp 0*^ d) odvoz komunalnih odpadkov 0'$ e) toplotno ogrevanje 20 f) pogrebne storitve 0.3 Kvalifikacijska struktura delavcev pri komunalnih in cestnih OZD in KS. ki opravljajo komunalno in cestno dejavnost, se bo izboljšala skladno s sprejetimi razvojnimi programi in določbami DD o natančnejši razčlenitvi meri! za organiziranje komunalnih in cestnih organizacij združenega dela. Kvalifikacijska struktura se bo v obdobju 1986—1990 vršila v ko- munalnih OZD takole: 1986 1990 — visoka izobrazba (št. delavcev) 1 2 — višja izobrazba 5 8 — srednja izobrazba 26 29 — nižja izobrazba 55 55 — kvalificirani delavci 45 60 Kvalifikacijska struktura se bo v obdobju 1986—1990 dvigala v cesti OZD takole: 1986 1990 — visoka izobrazba (št. delavcev) — — — višja izobrazba — — — srednja izobrazba 3 3 — nižja izobrazba in kvalificirani delavci —' skupno 20 24 17. člen Na osnovi ciljev in nalog določenih v 9. in 16. členu tega SaS bo cena posameznega komunalnega proizvoda oz. storitve realno (brez inflacijskih vplivov in bistvenih sprememb, ki vplivajo na pogoje gospodarjenja v komunalnih in cestnih OZD) naraščala povprečno letno pri: a) oskrbi z vodo b) odvajanju odpadnih voda c) opravljanju Mpp d) zbiranju in odvozu komunalnih odpadkov e) oskrbi s toplotno energijo f) pogrebne storitve Iz vseh komunalnih dejavnosti bomo podpisniki razpolagali z naslednjimi globalnimi finančnimi sredstvi za izvajanje programa enostavne reprodukcije v dejavnostih iz člena 9. skupaj za obdobje 86—90 1. amortizacija 55.000.000,00 2. vzdrževanje komunalnih naprav 15.000.000,00 3. druga sred. za izvajanje progr. ER 350.000.000,00 povprečna letna rast cen v % 2 2.5 2 2.5 2 1 B) razširjena reprodukcija: 18. člen Glede na planirani razvoj komunalnih dejavnosti na področju individualne komunalne rabe, kot posledice prostorskega razvoja in potreb v občini, bodo naložbe v RR znašale v obdobju 86—90: v 000 din 1986 1987 1988 1989 1990 skupaj a) oskrba z vodo (dograditev črpališča, razširitev omrežja) b) odvod odpadnih voda (izgradnja omrežja 85.000 75.000 75.000 75.000 70.000 380.000 in (N Pivka) 50.000 60.000 40.000 30.000 40.000 220.000 c) dejavnost Mpp 15.000 15.000 15.000 . 15.000 15.000 75.000 d) zbiranje in odvoz kom. odpadkov 8.000 8.000 15.000 15.000 5.000 51.000 e) toplotno ogrevanje se opredeli s posebnim sporazumom glede na interese f) pogrebne storitve pok. Postojna 20.000 2.000 3.000 3.000 3.000 31.000 Opomba: Podrobna specifikacija posameznih naložb z navedbo sistemov, krajev, posameznih objektov v planu ločeno za vire komunalnih dobrin, magistralno, primarno in sekundarno omrežje. in naprav bo podana C) Osnove in merila za zagotavljanje namenskih sredstev za izpolnjevanje dogovorjenih nalog RR 19. člen Za realizacijo predvidenega programa RR iz člena 18. bomo udeleženci zagotovili naslednje finančne vire (skupni viri v občini v din po stalnih cenah): 1. 2. 3. 4. 5. 6. skupaj za obdobje 1986—1990 sredstva, ki jih združujejo na podlagi samoupr. sporazumov OZD in druge samoupravne organ. in skupnosti iz ČD na RR de! cene ali povračila za realizacijo programov RR udeležba drugih SIS za realiz. njihovih programov opremljanja sredstva, zbrana na podlagi pogodb izhajajočih iz obveznosti investitorjev za opremljanje stavbnih zemljišč (sredstva Sklada stavb, zemljišč) dogovorjeni de! sredstev zbranih na osnovi nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča sredstva, zbrana za realizacijo posebnih programov RR (sanacija, ekologija, nerazvita območja) 347.000. 000 100.000. 000 50.000. 000 10.000. 000 80.000.000 20.000.000 7. sredstva samoprispevka občanov (tudi ovrednoten delež lastnega dela) 50.000.000 8. sredstva bančnih in drugih kreditov 30.000.000 9. komunalna taksa 70.000.000 20. člen Posamezne programe RR po dejavnostih iz člena 9. bomo udele- ženci uresničevali v okviru realni nančnih virih, in sicer: a) za vodooskrbo v obdobju 1986—1990 1. dograditev črpališča za vodo (Maini) 2. izgradnja vodovodnega omrežja 3. dela za izgradnjo vodov, omrežja po KS predvidevanj o razpoložljivih & naložbe: črpališča Maini izvirna sredstva: 80.000.000 krediti: 20.000.000 naložbe: izgradnja ostalih objektov vodovoda izvirna sred.: 100.000.000 naložbe: izgradnja vodovodnega omrežja po KS izvirna sred.: 180.000.000 16. maja 1986 — Št. 14 URADNE OBJAVE 173 b) odvod odpadne vode 1. ČN Pivka 2. kanalizacijsko omrežje 3. dela in izgradnja kanaliz omrežja po Ks c) dejavnost MPP 1. nabava BUS vozil 2. BUS Postojna d) za dejavnost zbiranja in odvoz komunalnih odpadkov e) toplotno ogrevanje po posebnem sporazumu f) pogrebne storitve naložbe: ČN Pivka izvirna sred.: 90.000.000 krediti: 10.000.000 naložbe: izgradnja kanaliz. omrežja izvirna sred.: 80.000.000 naložbe: izgradnja kanaliz. omrežja po KS izvima sred.: 40.000.000 naložbe: nabava BUS vozil BUS Postojna izvirna sredstva: 75.000.000 naložbe: Avtobusna postaja izvima sred. krediti naložbe: deponija odpadkov, nabava vozil izvima sred.: 51.000.000 naložbe: urejanje pokopališč izvima sredstva: 31.000.000 IV. DEJAVNOST VZDRŽEVANJA OBJEKTOV IN NAPRAV KOLEKTIVNE KOMUNALNE RABE IN CESTNEGA OMREŽJA 21. člen Program vzdrževanja objektov in naprav kolektivne komunalne rabe v občini izvajajo naslednji izvajalci: 1. Vzdrževanje čistoče v naseljih, uhcah. trgih, pločnikih in hi-drantnega omrežja 2. Vzdrževanje zelenih površin 3. Vzdrževanje regionalnih in lokalnih cest 4. Vzdrževanje javne razsvetljave $. Vzdrževanje pokopališč 6. Vzdrževanje cest razvrščenih po odlokih o komunalnih dejavnostih: 7. Razporeditev pogojev dela in bivanja delavcev, ki delajo navedene dejavnosti, ter nabava opreme KOMUNALNO PODJETJE Postojna območje: KS Postojna. Pivka Prestranek KOMUNALNO PODJETJE Postojna območje: Postojna. Pivka in Prestranek OZD CESTNO PODJETJE KOPER območje: občina Postojna OZD ELEKTRO Sežana območje: občina Postojna OZD KOMUNALNO PODJETJE Postojna območje: KS Postojna, izven Postojne vzdržujejo pokopališča KS OZD po pogodbi CESTNO PODJETJE Koper ali krajevne skupnosti vsaka na svojem območju KOMUNALNO PODJETJE Postojna in CESTNO PODJETJE Koper ENOTA POSTOJNA 22. člen Plan vzdrževanja objektov in naprav kolektivne rabe je za obdobje 1986—1990 ovrednoten v skupni višini 875.000.000 din. Udeleženci bomo na podlagi usklajevanja programov vzdrževanja, ki temeljijo na skupno sprejetih standardih m normativih komunalne oskrbe in vzdrževanja ter varstvo enot za posamezne namene, naslednja sredstva: skupaj 1986—1990 1. za vzdrževanje čistoče v naseljih, ulicah, trgih, pločnikih, zelenih površin in hidrantnega omrežja 2. za vzdrževanje regionalnih in lokalnih cest 3. za vzdrževanje javne razsvetljave 4. za vzdrževanje pokopališč 300.000. 000 360.000. 000 75.000. 000 10.000. 000 5. vzdrževanje cest. razvrščenih po odloku o komunalnih dejavnosti 6. posodobitev pogojev dela in bivanja za delavce, ki delajo na navedenih dejavnostih in nabava opreme za KP in CP TO Postojna 7. posebni programi krajevnih skupnosti 8. stroški poslovanja SIS in stroški drugih 30.000.000 40.000. 000 10.000. 000 50.000.000 23. člen Realizacijo plana vzdrževanja iz prejšnjega člena bomo udeleženci zagotavljali z združevanjem sredstev povračila. Dokler v Sloveniji ne bo uvedena enotna metodologija obračunavanja povračila, bomo povračilo plačevali v obliki prispevka, ki ga združujejo OZD. druge organizaci je in skupnosti ter delavci, ki z gospodarsko oz. negospodarsko dejavnostjo ustvarjajo in ugotavljajo dohodek. Udeleženci se dogovorimo, da bomo za realizacijo dogovorjenih nalog izločali iz dohodka sredstva v višini 2.0% od bruto OD. Podrobnejša delitev teh sredstev med izvajalce se izvede s srednjeročnim planom. 24. člen V kolikor se v srednjeročnem obdobju 1986—1990 spremeni metodologija obračunavanja oz. se na osnovi predpisov spremeni osnova za izračun prispevka, se s tem ustrezno spremeni tudi stopnja prispevka oz. način izločanja prispevka, vendar tako. da bodo z novim načinom izračunavanja oz. obračunavanjem zagotovljena sredstva za realizacijo sprejetega srednjeročnega programa vzdrževanja, določenega v 20. členu tega SaS. V. OSNOVE IN MERILA ZA ZAGOTAVLJANJE NAMENSKIH SREDSTEV ZA FINANCIRANJE PROGRAMOV ENOSTAVNE IN RAZŠIRJENE REPRODUKCIJE 1. Kriteriji in merila za določanje cen komunalnih proizvodov in storitev 25. člen Da se uresniči načelo ekonomskih cen. s katerimi se zagotavljajo pogoji realizacije programov enostavne reprodukcije in omogoči vzdrževanje funkcionalne sposobnosti komunalnih objektov in naprav ter cestnega omrežja, udeleženci v tem poglavju opredeljujemo: — načela, ki jih bomo upoštevali pri oblikovanju cen. — ukrepe, s katerimi bomo vplivali na znižanje poslovnih stroškov in s tem oblikovali nižje stroške pri vzdrževanju in varstvu cest — elemente cene enostavne reprodukcije, ki jih bomo upoštevali pri oblikovanju cen za vzdrževanje komunalnih in cestnih objektov. 26. člen Uporabniki in izvajalci komunalne in cestne dejavnosti se dogovorimo. da bomo oblikovali cene posameznih komunalnih proizvodov oz. storitev in vzdrževanje ter varstvo cest na podlagi sprejetih programov enostavne reprodukcije. Pri tem bomo upoštevali: — gibanje povprečne pr od ukh vnos h v dejavnosti in smotrnosti izkoriščanja proizvodnih in delovnih kapacitet — specifičnost posamezne komunalne in cestne dejavnosti. — obseg oz. kakovost proizvodov in storitev ter standarda in normativne komunalne oskrbe, ter vzdrževanja in varstva cest. — možnost pokrivanja izpada dohodka na račun nižje oblikovanih cen z dotacijami, oz. drugimi viri sredstev. — vpliv cen na življenjske stroške občanov. — določila SaS o kriterijih in merilih za oblikovanje cen komunalnih proizvodov in storitev ter vzdrževanja in varstva cest. ter ustreznih pravilnikov. 27. člen S pomočjo vseh zainteresiranih samoupravnih organizacij in skupnosti ter DPS bomo predlagali ukrepe, s katerimi bomo prek Zveze komunalnih skupnosti Slovenije in skupnosti za ceste Slovenije vplivali na znižanje poslovnih stroškov in s tem na nižjo obremenitev uporabnikov in sicer: — z izboljšanjem kadrovske strukture zaposlenih, z uvajanjem modeme racionalnejše tehnologije ter z boljšo organizacijo dela bomo dvigali produktivnost komunalnih in cestnih OZD za 5 % na leto. — pripravili strokovne osnove in analize, na podlagi katerih bomo uveljavljali ugodnejši tretman komunalnih in cestnih OZD pri plače- 174 URADNE OBJAVE 16. maja 1986 —Št. 14 vanju nekaterih obveznosti iz dohodka, pri čemer bomo upoštevah. da so te dejavnosti ozko vezane na ukrepe zaščite in varstvo okotja. pripraviti strokovne osnove in anahzc na podtagi katerih bomo uve!jav!ja!i ugodnejši tretman komunatnih in cestnih OZD pri p!ače-vanju nekaterih obveznosti iz čistega dohodka in to predvsem tistih, ki so zakonsko dotočene in imajo pomemben vp!iv na obhkovanje višine cene. — teži!i za tem. da bodo komunatni in cestni investitorji oproščeni nekaterih carinskih in podobnih obveznosti pri uvozu oz. nabavi opreme in reprodukcijskega materiata. — omogočiti komunatnim in cestnim OZD. da najamejo kredite, po najugodnej ih obrestih in najugodnejših rokih vračanja. 28. čten V sktadu z dotočiti SaS o kritenjih in merititi za dotočanje cen ter z dotočiti tega sporazuma se kriteriji, merita in etementi cen podrobneje opredetijo in kvatificirajo z tetnimi programi enostavne reprodukcije, ki morajo biti sprejeti v skupščinah komunatnih in cestnih skupnosti do 31. decembra za vsako nastednje teto. Ustrezne korekcije cen iz nastova podražitev oz. spremenjenih pogojev gospodarjenja, na katere izvajatci nimajo neposrednega vptiva in ki ne vptivajo na spremembo sprejetih programov, bomo v komunatnih in cestnih OZD sprejemati po hitrem postopku v okviru mešanih detav-skih svetov. 29. čten Pri dotočanju cen proizvodov in storitev ter vzdrževanja in varstva cest po načetih svobodne menjave deta. se uporabniki in izvajatci dogovorijo za nastednje etemente. ki tvorijo ceno enostavne reprodukcije: — materiatne stroške in stroške vzdrževanja sistemov. — amortizacijo. — sredstva za zadovotjevanje sptošnih in skupnih družbenih potreb ter druge obveznosti in izdatke, ki se na podtagi zakona pokrivajo iz dohodka. — sredstva za OD in skupno porabo. — sredstva za pokrivanje samoupravnih in zakonskih obveznosti, ki se iztočajo iz čistega dohodka. — sredstva za odptačito anuitet. — dogovorjen de! cene v sktadu z dotočiti tega SaS za soudetežbo pri financiranju programov RR — sredstva rezerv predpisana z zakonskimi dotočiti. — sredstva za dotgoročni razvoj dejavnosti. 30. čten Rast materiatnih stroškov bo odvisna od gibanja cen surovin in reprodukcijskega materiata na tujem in domačem trgu. Materiatne po-troške bomo ugotavtjati na osnovi zakonskih predpisov ter v sktadu z dotočiti pravitnikov o normativih porabe posameznih materiatov oz. časa. Vzdrževanje komunatnih objektov in naprav ter vzdrževanje in varstvo cest bomo povečati na podtagi tetnih programov vzdrževanja, pri čemer bomo upoštevati, da sredstva vzdrževanja naraščajo gtede na standard, obseg in kotičino vzdrževanja. 31. čten Sredstva amortizacije so izračunana na podtagi zakonsko.dotočene minimatne stopnje. Ta sredstva bomo uporab!jati v sktadu z dotočiti tega SaS in tetnimi programi porabe. 32. čten Sredstva iz dohodka za zadovotjevanje skupnih in sptošnih družbenih potreb in drugih obveznosti ter izdatkov bodo opredetjena z družbenimi dogovori. SaS in zakont. 33. čten Sredstva za OD in skupno porabo bodo obtikovana z družbenimi dogovori oz. usmeritvami z dotočiti SaS o skupnih osnovah in izhodiščih za razporejanje dohodka in čistega dohodka ter detitev sredstev za OD in skupno porabo v komunatnem in stanovanjskem gospodarstvu ter cestnega gospodarstva. Masa sredstev za OD in skupno porabo oz. detež sredstev za OD in skupno porabo v ceni. bo odvisen tudi od dogovorjene rasti zapostovanja posameznih komunatnih oz. cestnih dejavnostih. 34. čten Višina sredstev za odptačito anuitet se ugotavtja na podtagi tetnega načrta odptačita !e-teh. 35. čten Dogovorjeni de! cene za soudetežbo pri financiranju programov RR se v sktadu z dotočiti tega SaS ugotavtja z tetnimi programi E in RR. Kot etement enostavne reprodukcije se v okviru dotočit tega sporazuma upošteva tudi obhkovanje diferenciranih cen. Pri obtikovanju diferenciranih cen bomo udeteženci upoštevati ztasti neizpotnjevanje sprejetih obveznosti podpisnikov in iž tega izhajajoče postedice (izpad namenskih virov sredstev na podtagi združevanja, ogrožanje izvajanja sprejetih programov idr ). Diferencirane cene bomo uvetjavtjati tudi proti asociacijam, ki niso podpisate tega sporazuma. 2. združevanje sredstev prispevka iz čistega dohodka za financiranje R R komunatnih in cestnih objektov in naprav 36. čten Udeteženci se sporazumemo, da bomo za soudetežbo pri financiranju programov RR združevati sredstva prispevka iz čistega dohodka v višini !.!5% iz (D na BOD. namensko za: !. gradnjo utic. trgov in ptočnikov 2. gradnjo zetenic ter hidrantnega omrežja. 3. gradnjo tokatnih cest. 4. gradnjo javne razsvettjave. 5. gradnjo pokopatišč. 6. gradnjo vodovodnega omrežja ter črpatišča. 7. gradnjo kanatizacijskega omrežja ter (N za odpadne vode v Pivki. ; 8. gradnjo deponije odpadkov ter nabavo vozit. 9. dejavnost Mpp (sredstva zagotavtjajo prevozniki) ! 0. gradnjo Titove ceste. Združena sredstva prispevka iz čistega dohodka so nepovratna. 37. čten Zavezanci ptačita prispevka so podpisniki SaS in sicer: — detavci v OZD. ki imajo sedež na območju DPS. — detavci v detovnih skupnostih, ki ustvarjajo cetotni prihodek s svobodno menjavo deta z OZD. SIS in drugimi samoupravnimi organizacijami in skupnostmi. — detavci. ki opravtjajo deta in natoge za uporabnike družbenih sredstev in niso organizirani v detovnih skupnostih. — detavci. ki z osebnim detom in tastnimi sredstvi opravtjajo gospodarsko ati negospodarsko dejavnost in se jim ugotavtja dohodek, in ki združujejo prispevek iz cctotnega doseženega dohodka, zmanjšanega za priznane stroške postovanja. Zavezanci iz prve in druge atineje tega čtena zagotovijo sredstva za poravnavo samoupravno dogovorjenih obveznosti z razporeditvijo izračunanega zneska v sktadu z navoditi SDK. Zavezanci iz tretje atineje tega čtena zagotovijo sredstva za poravnavo samoupravno dogovorjenih obveznosti v sktadu z navoditi SDK na podtagi tetnega finančnega načrta organa ati organizacije tudi društva. za katere opravtjajo deta in natoge. Prispevek iz četrte atineje tega čtena zagotavtja in reatizira davčna uprava pristojne DPS. M* }do r!it" ' 38. čten ah Udeteženci SaS obtikujemo ustrezni znesek obveznosti prispevka iz čistega dohodka iz ZR tekočega teta kot obveznost za nastednje teto. Udeteženci SaS bomo poravnati svojo obveznost v enkratnem znesku ob predaji ZR. Možno je. da poravnajo svojo obveznost v večkratnih zneskih, vendar mora predhodno o tem sprejeti sktep skupščina SIS. ki tudi dotoči rok ptačita. 39. čten Da bi zagotoviti kontinuirano izgradnjo komunatnih ter cestnih objektov in naprav, se udeteženci sporazumemo, da bomo iz ZR za teto ! 985 razporediti !. 15 % od BOD kot obveznost ptačita prispevka iz čistega dohodka za teto 1986. 16. maja 1986 —$t. 14 URADNE OBJAVE 175 40. člen Združena sredstva prispevka iz čistega dohodka bomo uporabljali za izgradnjo objektov in naprav oz. kot lastno udeležbo pri najemanju kreditov za izgradnjo komunalnih in cestnih objektov in naprav opredeljenih s srednjeročnimi in letnimi plani RR in sicer za naslednje na-mene: !. gradnjo u!ic. trgov, pločnikov. 2. gradnjo zelenic in hidrantnega omrežja. 3. gradnjo lokalnih cest. 4. gradnjo pokopališč. 5. gradnjo vodovodnega omrežja in črpališča. 6. gradnjo kanalizacijskega omrežja in (N za odpadne vode v Pivki. 7. gradnjo deponije odpadkov, nabava vozil. 8. dejavnost Mpp. 9. gradnjo Titove ceste. 10. gradnjo javne razsvetljave. 41. člen Sredstva prispevka iz (D se zbirajo na žiro račun SIS za komunalno in cestno gospodarstvo. Služba družbenega knjigovodstva bo spremljala izvajanje tega SaS na podlagi seznamov podpisnikov SaS in o tem seznanjala komunalno cestno skupnost. Podpisniki tega sporazuma se sporazumemo, da SIS toži vsakega podpisnika, ki neupravičeno ne bo izpolnjeval podpisanih obveznosti. Odločitev o vložitvi tožbe sprejme skupščina SIS sporazumno z IS SO Postojna. 3. Udeležba sredstev urejanja stavbnih zemljišč za realizacijo nalog v komunalnocestnem gospodarstvu VI. DELOVANJE KOMUNALNO CESTNE SKUPNOSTI 45. člen Komunalno cestna skupnost opravlja naloge, ki jih opredeljuje samoupravni sporazum o ustanovitvi komunalno cestne skupnosti in Statut komunalno cestne skupnosti. V ta namen je komunalno cestna skupnost ustanovila delovno skupnost za opravljanje strokovnih del in nalog za potrebe skupščine in njenih samoupravnih organov. 46. člen Obseg del. nalog in s tem potreben obseg sredstev za delovanje komunalno cestne skupnosti in njene delovne skupnosti se opredeli z vsakoletnim finančnim načrtom. Sredstva za delovanje komunalno cestne skupnos i in njene delovne skupnosti oz. strokovne službe se opredelijo s finančnim načrtom glede na delež posameznega vira. ki se združuje v komunalno cestni skupnosti (v celotni masi združenih namenskih sredstev). VIL STANDARDI IN NORMATIVI 47. člen Udeleženci sporazuma se dogovorimo, da se bodo pri izvajanju vseh vrst komunalnih storitev obvezno uporabljali standardi, ki veljajo za komunalno gospodarstvo, splošno veljavne gradbene norme ter tehnični normativi. VIII. MEDSEBOJNE PRAVICE. OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI TER NAČIN NADZORA IZVAJANJA SAMOUPRAVNEGA SPORAZUMA 42. člen Z določili tega SaS ter z investicijskimi programi urejanja stavbnih zemljišč, bomo sredstva, ki jih namensko prispeva Sklad stavbnih zemljišč za graditev komunalnih in cestnih objektov in naprav na podlagi sprejetega družbenega plana v občini, razporedili kot nepovratna namenska sredstva za RR in jih opredelili v etape izvajanja srednjeročnega plana in letnih programov komunalno cestnih dejavnosti. 43. člen Sklad stavbnih zemljišč bo nakazoval na osnovi usklajenih letnih programov komunalno cestne skupnosti in Sklada ustrezne deleže sredstev urejanja po naslednji dinamiki: 48. člen Udeleženci tega sporazuma se obvezujemo izpolnjevati njegove določbe. Izpolnjevanje tega sporazuma bomo redno analizirali na podlagi letnih planov in ustreznih izvedbenih sporazumov. Srednjeročne in letne plane, ki jih sprejemamo udeleženci tega sporazuma. bomo pripravljali skladno z Odlokom o enotni metodologiji in minimumu obveznih enotnih kazalcev (Ur. list SFRJ. št. 27/79). Pri operativni pripravi planov bomo dosledno uporabljali enoten šifrant in METODOLOGIJO PLANIRANJ A. ki smo jo skupno sprejeli s podpisom SaS o temeljih plana Zveze komunalnih skupnosti Slovenije in navodila Skupnosti za ceste Slovenije. v 000 din 1986 1987 1988 1989 1990 15.000 15.000 10.000 10.000 10.000 h) : Sredstva bo sklad združeval skupaj s SIS za izgradnjo črpališča v Malnih in ČN za odpadne vode v Pivki. 4. Združevanje sredstev drugih udeležencev 44. člen Združevalec sredstev in namen: v 000 din 1986 1987 1988 1989 1990 1. OVS Primor, za izgradnjo črpališča Maini in ostalih obj. vodovoda 2. Vojna pošta za izgradnjo kan. od kasam 3. Skupnost za c. —Titova cesta 4. Javna razsvet. 5. Modernizacija cest po KS 6. Vodovod in kanalizacija 20.000 20.000 20.000 12.000 70% od predrač. vrednosti zagotovi VP, ostalo SIS 20.000 20.000 12.526 — — financira SIS največ do 50%, ostalo KS financira SIS največ do 70%, ostalo KS financira SIS 10—30% 49. člen Letne plane bomo usklajevali tako v fizičnem kot v finančnem obsegu. Posamezni elementi letnih planov bodo sistemizirani po metodologiji iz tretjega in četrtega odstavka prejšnjega člena. Istočasno bomo z letnimi plani in sporazumi podrobneje opredelili konkretne obveznosti in pravice ter odgovornosti posameznih udeležencev. 50. člen Če katerikoli udeleženec tega sporazuma ugotovi, da ni mogoče zagotoviti sredstev za realizacijo letnega plana, je dolžan predlagati drugim udeležencem spremembo plana oz. ukrepe, s katerimi bo možno realizirati planske naloge. 51. člen Vsak udeleženec ima pravico in hkrati tudi dolžnost, da daje in obravnava vsa poročila o fizičnem in finančnem izvajanju sporazuma in letnega plana. 52. člen Ukrepe za izvajanje sporazuma ali pobudo za njegovo spremembo ali dopolnitev lahko predlaga katerikoli udeleženec tega sporazuma. Predlog mora biti pismeno obrazložen. Ukrep za izvajanje sporazuma je veljaven, ko se o njem sporazumejo uporabniki in izvajalci skupščine komunalno cestne skupnosti. 53. člen Udeleženci sporazuma pooblaščamo skupščino komunalno cestne skupnosti, da trajno spremlja in nadzoruje izvajanje tega sporazuma. 54. člen Udeleženci sporazuma pooblaščamo in nalagamo skupščini komunalno cestne skupnosti, da na temelju tega sporazuma za obdobje 176 URADNE OBJAVE 16. maja 1986 —Št. 14 1986—1990 sprejme plan razvoja in letne programe za posamezno leto tega planskega obdobja ter ustrezne izvedbene dogovore oz. sporazume. 55. člen Skupščina komunalno cestne skupnosti je dolina predložiti v obravnavo udeležencem analizo o izvrševanju planov in izpolnjevanju obveznosti iz tega sporazuma s predlogom ukrepov. Analiza iz prejšnjega odstavka vsebuje: — oceno uresničevanja Skupnih ciljev in nalog, določenih s tem sporazumom ali planom. — oceno izvrševanja obveznosti po tem sporazumu. — oceno pogojev in možnosti razvoja v tekočem letu. — predlog ukrepov in aktivnosti za uresničevanje planov oz. izpolnjevanje obveznosti, prevzetih s tem SaS in planom. Analizo iz 2. odstavka tega člena sprejme skupščina komunalno cestne skupnosti ob zaključku tekočega leta. skupaj z zaključnim računom po potrebi pa tudi med letom. IX. KONČNE DOLOČBE 56. člen Pravice in obveznosti po tem sporazumu pridobi udeleženec z dnem podpisa tega sporazuma. 57. člen Za razlago tega sporazuma pooblaščamo udeleženci skupščino komunalno cestne skupnosti. Morebitne spore, ki nastanejo ob izvajanju določi! tega samoupravnega sporazuma, bomo udeleženci reševali pri pristojnem sodišču združenega dela. 58. člen Ta sporazum je pravno veljavno sprejet, ko ga sprejmejo in sklenejo pooblaščeni predstavniki vseh izvajalcev komunalnih in cestnih storitev ter več kot polovica vseh uporabnikov komunalnih in cestnih storitev. Ta sporazum objavi skupščina komunalno cestne skupnosti v Uradnih objavah Primorskih novic. Ta sporazum se uporablja od 1. januarja 1986 dalje. V Postojni. 25. aprila 1986 PREDSEDNIK ZBORA UPORABNIKOV JAPELJ Miro. str. tehnik. 1. r. PREDSEDNIK ZBORA IZVAJALCEV POGAČNIK Boris, gradb. inž.. 1. r. SAMOUPRAVNA STANOVANJSKA SKUPNOST OBČINE POSTOJNA Na osnovi 24. člena Samoupravnega sporazuma o ustanovitvi Samoupravne stanovanjske skupnosti občine Postojna je skupščina Samoupravne stanovanjske skupnosti na seji dne 29. aprila 1986 sprejela SPREMEMBO STATUTA SAMOUPRAVNE STANOVANJSKE SKUPNOSTI OBČINE POSTOJNA L člen V H. členu statuta samoupravne stanovanjske skupnosti občine Postojna (Uradne objave št. 16/8! in 6/84) se številka *21* nadomesti s številko *31*. 2. člen Ta sprememba statuta začne veljati z dnem objave v Uradnih objavah. $t.: 020/3-2/86 Postojna. 29. aprila 1986 Predsednik skupščine skupnosti STOJAN KOKOŠAR. dipl. oec.. 1. r. PREDSEDNIK SKUPŠČINE SIS JORDAN Drago. dipl. inž.. 1. r.