Predvsem skrb za dvig kakovosti storitev Vse bolj množična uporaba tehničnih sredstev v vsakdanjem življe-nju zahteva tudi urejeno servisno mrežo. V sozdu Gorenjc, ki ga poz-namo po televizorjih. hladilnikih. pralnih in pomivalnih slrojih, kav-nih mlinčkih, kuhinjah in še po več drugih izdelkih. so že pred tridese-timi leti spoznali nujo skrbeti za »drugo živ Ijenje« teh strojev in apara-tov. Marsikateri kupec se namreč odloči za nakup nekega izdelka prav zato, ker ve, da bo v primeru okvare hitro in solidno popravljen. Gorenje Servis, delovna organiza-cija, ki ima sedež v Titovem Velenju, v njej pa je zaposlenih okoli 1450 de-lavcev, servisira, vzdržuje in montira 22 različnih programov Gorenja. Po vsej Jugoslaviji imajo 78 servisnih enot (v Ljubljani imajo svoje pro-store na Titovi 118), vsak dan je na cestah 900 njihovih serviserjev. ki se oglasijo pri 6500 strankah. Tako je za popravila Gorenje izdelkov v ga-rancijskem roku in zunaj njega dobro poskrbljeno. Delovna organizacija Gorenje Servis je edini servis v državi, ki se ukvarja z odkupom in obnovo pok-varjenih koraponent posameznih strojev, ki bi sicer nekoristno končali v smetnjakih. Gre za dele, življenj-¦ sko pomembne za delovanje stroja, ki jih za starejše izdelke ali za izdelke iz opuščenih programov tudi ni več moč dobiti. Tak primer so ekrani za starejše televizorje; v Titovem Vele-nju jih na dan obnovijo 40. potrebo-vali pa bi jih 150. Obnovljeni del po-trošnika stane četrtino manj kot novi. čeprav njegova kakovost ni nič slabša, saj gre ta del prav tako kot novi skozi vse preizkuse, pa tudi v ga-ranciji ni nobene razlike. V prihodnjem obdobju bo njihova glavna usmerilev dvig kakovosti sto-ritev. S sodobnejšimi tehničnimi pri-pomočki si bodo prizadevali za hitro in točno odkrivanje napak, za popra-vila posameznih elementov in ne zgolj za zamenjavo, za boljši odnos do strank. kar nameravajo doseči izobraževanjem in primerno motiv; cijo za delo. Delovni čas servisa m slijo še bolj prilagoditi koristnikoi njihovih storitev. K sodobnejšemu in kakovostne šemu delovanju servisa pa bo prip< mogel tudi nov informacijski sister ki ga uvajajo od februarja letos. Gi za pilotski sistem zvez. ki zdaj poski sno deluje Ie za območje Ljubljan do konca letošnjega leta pa bo razši jen na vso Slovenijo. Potujoči serv serji imajo prek radijske zveze om< gočen stik s servisnimi enotami. 1 jim je v veliko pomoč. saj tako lahh precej zmanjšajo število praznih vi ženj. bolje je poskrbljeno za njiho\ varnost. pa tudi stranka lahko zve vi tiste informacije, ki ji jih sicer serv ser brez pomoči baze ne more da^ Vsak klic stranke oziroma prijai okvare je zdaj zabeležen na računa niku. Na tiskovni konferenci v Ijul ljanski enoti Gorenja Servisa, kjer: novinarjem predstavili tudi to svo informacijsko novost. poudarjajo. c bodo na ta način tudi lažje ugod strankam glede ure obiska. saj se zi vedajo. da to postaja pomemben d kakovosti storitve. D..J.