URADNE OBJAVE Leto XXIII Murska Sobota, dne 13. avgusta 1987 Št.: 20 URADNE OBJAVE OBČINSKIH SKUPŠČIN: GORNJA RADGONA, LENDAVA, LJUTOMER IN MURSKA SOBOTA Odgovorili urednik: Martin Vinčec 170. Ugotovitve in stališča o oceni gospodarskih gibanj, skupne in splošne porabe v prvem polletju 1987 ter uresničevanju (ešolucije občine Murska Sobota v letu 1987 171. Ugotovitve in stališča o uresničevanju stališč, priporočil in sklepov o gradbeni dejavnosti v občini Murska Sobota 172 Odloča o uvedbi komasacijskega postopka v delih k. o. Strehovci, in k. o. Dobrovnik 173. Sklep o valorizaciji cen geodetskih storitev v občini Gornja Radgona 174. Sklep o javni razgrnitvi osnutka sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega plana občine Lendava za obdobje od leta 1986 do leta 2000 v občini Lendava STRAN 15 VESTNIK, 13. AVGUSTA 1987 170 Na podlagi 165. člena Statuta občine Murska Sobota (Ur. objave št. 12/80, 36/81 in 11/84) je Skupščina občine Murska Sobota na seji Zbora združenega dela, Zbora krajevnih skupnosti in Družbenopolitičnega zbora, dne 16. julija 1987 sprejela UGOTOVITVE IN STALIŠČA O OCENI GOSPODARSKIH GIBANJ. SKUPNE IN SPLOŠNE PORABE V PRVEM POLLETJU 1987 TER URESNIČEVANJU RESOLUCIJE OBČINE MURSKA SOBOTA V LETU 1987 Zbori Skupščine občine Murska Sobota so na seji, dne 16. julija 1987 obravnavali Oceno gospodarskih gibanj, skupne in splošne porabe v prvem polletju 1987 ter uresničevanje resolucije občine v letu 1987 in ugotovili: Ocenjena gospodarska gibanja so zaradi sprememb zakona o celotnem prihodku in dohodku na nižjem nivoju kot v predhodnih obračunskih obdobjih. Podatki iz ocene kažejo, da se resolucijske usmeritve le delno uresničujejo. Pod resolucijsko načrtovano rastjo je zlasti rast družbenega proizvoda in industrijske proizvodnje ter produktivnosti dela. Naloge glede prestrukturiranja gospodarstva se ne uresničujejo, ker ni ustreznih programov in kvalitetnih sredstev za njihovo realizacijo. Na razmeroma slabe poslovne rezultate vplivajo močno naraščanje cen in inflacije, visoke obrestne mere, slaba likvidnost OZD, prisotnost disparitete cen, zlasti v kmetijstvu in živilskopredelovalni industriji, težave pri oskrbi z nekaterimi surovinami in repromateriali, slaba kvaliteta teh, zaostajanje pri izvajanju načrtovanih naložb, upadanje realnih osebnih dohodkov, poslabšanje kupne moči prebivalstva idr. Zaradi disparitet in neugodnega dohodkovnega položaja v kmetijstvu prihaja do stagnacije v proizvodnji zlasti v živinoreji. Pri izvoznikih so bili prisotni problemi zaradi nestimulativnih ukrepov novega deviznega zakona, ob tem pa tudi zaradi večmesečnih zamud pri plačevanju izvoznih stimulacij, kar je zelo neugodno vplivalo na dohodek OZD izvoznic. Omejitve deviznih sredstev za uvoz surovin, repromaterialov in opreme so zavirale normalni potek proizvodnje ter povzročilo likvidnostne težave pri plačevanju s tujino. Število iskalcev zaposlitve v občini stagnira, vendar je precej mladih, ki po končanem šolanju ne morejo opraviti pripravništva. Samoupravne interesne skupnosti družbenih dejavnosti izkazujejo velike presežke sredstev do katerih prihaja iz določenih razlogov interventnih zakonov, prav tako pa nastajajo precejšnja neizkoriščena sredstva v SIS materialne proizvodnje zaradi nepravočasno pripravljene dokumentacije za načrtovane investicije. Vse oblike porabe so usklajene z določili resolucije. Na podlagi ugotovitev iz ocene in razprave so zbori občinske skupščine sprejeli naslednja stališča: 1. Vse OZD naj sproti analizirajo svoje poslovne rezultate in planske usmeritve za letošnje leto ter uresničevanje resolucijsko zastavljenih ciljev in usmeritev. V primeru ugotovljenih odstopanj je potrebno takoj sprejeti ustrezne ukrepe za odpravo motenj in zagotoviti realizacijo vseh sprejetih nalog za leto 1987. 2. V OZD kjer poslujejo z izgubo oz. na meji rentabilnosti je treba podrobno analizirati vzroke za neugodna gibanja ter podvzeti aktivnosti za izboljšanje poslovnih rezultatov. 3. Podvzeti je treba ustrezne ukrepe za zagotovitev ugodnejših pogojev poslovanja zlasti za dejavnosti, ki so v planskih aktih opredeljene kot prioritetne. 4. Služba družbenega knjigovodstva naj ugotovi na podlagi pol letnih podatkov učinek revaloriziranih sredstev glede na nova zakonska določila in oceni njihov vpliv na poslovne rezultate. 5. V razreševanju neugodnega dohodkovnega položaja kmetijstva se mora v večji meri vključiti tudi širša družbenopolitična skupnost ter zagotoviti boljše pogoje poslovanja. 6. DO Radenska naj, glede na sprejete naloge iz resolucije občine Murska Sobota za leto 1987, pripravi poročilo o aktivnostih pri izgradnji novega hotela v Moravskih toplicah. 7. Glede na izkazane potrebe po novi obrtni coni z možnostjo skupne gradnje obratovalnic s stanovanjsko hišo se naj pripravi dokumentacija in vse potrebno za njeno aktiviranje. Obrtno združenje skupno s komitejem za družbeno planiranje in družbenoekonomski razvoj ugotovi vzroke za stagnacijo drobnega gospodarstva v občini in predlaga aktivnosti za pospešitev razvoja te dejavnosti. 8. Zagotoviti je treba racionalno porabo sredstev samoupravnih interesnih skupnosti in glede na ugotovljene presežke sredstev skupne porabe, oceniti možnost za znižanje prispevnih stopenj SIS družbenih dejavnosti. 9. Kljub zaostrenim pogojem gospodarjenja in zmanjšanim materialnim možnostim si mora Pomurski zdravstveni center prizadevati za ohranitev dosedanjega nivoja zdravstvenega varstva prebivalstva. 10. V vseh sredinah je treba odgovorneje pristopiti k načrtovanju in zagotavljanju ustreznih strokovnih kadrov. 11. Skupnost za zaposlovanje naj oceni možnosti za zmanjšanje števila iskalcev zaposlitve in pripravi predlog za zaposlovanje pripravnikov. 12. Skupne strokovne, službe družbenih dejavnosti naj ocenijo vpliv prenosa določenih opravil iz skupnosti v OZD na zmanjšanje zaposlenosti v strokovnih službah ter analizirajo smotrnost porabe sredstev za razne oblike socialne pomoči. Številka: 402-6/87-3 V M. Soboti, 27/7-1987 Predsednik .Skupščine občine Murska Sobota Andrej Gerenčer 1. r. 171 Na podlagi 165. člena Statuta občine Murska Sobota (Uradne objave št. 12/80, 36/81, 11/84 in 4/86) je skupščina občine Murska Sobota na seji Zbora združenega dela, Zbora krajevnih skupnosti in Družbenopolitičnega zbora, dne 25. junija 1987 sprejela UGOTOVITVE IN STALIŠČA O URESNIČEVANJU STALIŠČ, PRIPOROČIL IN SKLEPOV O GRADBENI DEJAVNOSTI V OBČINI MURSKA SOBOTA Zbori občinske skupščine so na seji, dne 25. junija 1987 obravnavali Informacijo o uresničevanju stališč, priporočil in sklepov o gradbeni dejavnosti v občini M. Sobota (Ur. objave občin Pomurja, št. 23, z dne 20. oktobra 1980), ter ugotovili: Pogoji poslovanja so se v gradbeništvu v zadnjih letih močno poslabšali. Rezultati gospodarjenja so pod povprečjem občine in ne nudijo pogojev za hitrejši in kvalitetnejši razvoj. Zastarela strojna oprema, pomanjkanje gradbenih del, visoka fluktuacija, zlasti mladih strokovnjakov in nizki osebni dohodki dodatno negativno vplivajo na neugoden položaj gradbeništva v občini. V zaostrenih pogojih gospodarjenja je bilo uresničevanje sprejetih stališč, priporočil in sklepov zahtevna naloga, ki sojo nosilci posameznih nalog v okviru danih možnosti v pretežni meri tudi realizirali. Opravljene so bile določene naloge na področju organiziranja, specializacije in delitve dela med OZD gradbeništva, izgradnje grad-benoindustrijskega obrata v Lipovcih, vzdrževanja družbenih stano vanj, drobnega gospodarstva, nudenja kompletnejših ponudb za izgradnjo objektov agroživilstva ter vključevanje mladinskih delovnih brigad pri izvajanju del nizkih gradenj. Projektive, izboljšanje kvalifikacijske strukture zaposlenih, povečanje interesa mladih za gradbene poklice, racionalizacijo gradnje in izvajanje del v okviru dogovorjenih rokov, toplotno izoliranje objektov ter organiziranje enotne strokovne službe za gradbeni in finančni nadzor so bile le delno realizirane. Na podlagi ugotovitev iz informacije in razprave na zborih občinske skupščine ter glede na spremenjene pogoje poslovanja in nujnosti nadaljnjega kvalitetnejšega razvoja gradbene dejavnosti v občini je Skupščina občine sprejela naslednja stališča: 1. V planskih dokumentih občine Murska Sobota je potrebno dati večji poudarek hitrejšemu razvoju gradbeništva in tekoče analizirati poslovne rezultate te dejavnosti; Nosilci: IS SO, OZD gradbeništva ROK : stalna naloga. 2. OZD gradbene dejavnosti se morajo še nadalje medsebojno poslovno-tehnično povezovati z namenom večje specializacije in ustreznejše delitve dela. Za kvalitetnejšo', racionalnejšo in cenejšo gradnjo ter strokovno svetovanje je potrebno okrepiti sodelovanje gradbenih organizacij s potencialnimi investitorji; Nosilci: OZD gradbeništva, investitorji. ROK: stalna naloga. 3. Nadalje je treba krepiti enotno strokovno službo za gradbeni in finančni nadzor pri Zavodu za ekonomiko in urbanizem ter si ob že obstoječi službi pri Živinorejsko veterinarskem zavodu za področje agrokompleksa prizadevati, da se nadzor zlasti nad negospodarskimi investicijami postopoma prenaša na enotno strokovno službo, ki mora poslovati po tržnih zakonitostih; Nosilci: Zavod za ekonomiko in urbanizem, ŽVZ, Samoupravna stanovanjska skupnost. ROK: Do konca srednjeročnega obdobja. 4. Združevati je potrebno sredstva za skupna vlaganja in s prenosom novih proizvodnih programov iz razvitejših območij zagotoviti večjo zadedenost kapacitet gradbeništva; Nosilci: OZD gospodarstva, IS ROK: stalna naloga. 5. Povečati je treba prizadevanja za izboljšanje kvalifikacijske strukture zaposlenih v gradbeništvu, dati večji poudarek znanju in kreativnemu delu ter dosledneje uveljavljati nagrajevanje po delu. OZD gradbeništva si morajo skupno z izobraževalno skupnostjo in Izvršnim svetom prizadevati za ponovno pridobitev programa »gradbinec«- v usmerjenem izobraževanju. Z ustrezno štipendijsko politiko in boljšim nagrajevanjem je potrebno vzpodbuditi mlade za gradbene poklice. Nosilci: OZD gradbeništva, Občinska izobraževalna skupnost, Zavod SR Slovenije za šolstvo, Izvršni svet ROK: Stalna naloga. 6. Zaostriti je treba odgovornost projektantov, izvajalcev in investitorjev za vsestransko kvalitetnejšo gradnjo ter ob tem v večji meri vključiti tudi inšpekcijske službe. Nosilci: projektanti, izvajalci, investitorji, uprava za inšpekcijske službe občin Pomurja ROK: Stalna naloga. 7. Večjo pozornost je treba nameniti strokovnemu izpopolnjevanju zasebnih obrtnikov ter z dodatnim izobraževanjem obrtnikov in njihovih delavcev izboljšati kvaliteto dela; Nosilci: Obrtno združenje M. Sobota, Splošna obrtna, zadruga Prekmurka. Rok: Stalna naloga. Predsednik SO M. Sobota Andrej GERENČER, 1. r. Številka: 351-4/87-1 V M. Soboti, dne 25. junija 1987 172 Skupščina občine Lendava izdaja na podlagi 81. člena Zakona o kmetijskih zemljiščih (Uradni list SRS, št. 17/86), 202. člena zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list SFRJ, št. 32/87) in 277. člena Statuta občine Lendava (Uradne objave občinskih skupščin Gornja Radgona, Lendava, Ljutomer in Murska Sobota, št. 37/81 in 29/83) ter sprejete odločitve na sejah zborov združenega dela in krajevnih skupnosti, dne 6. 7. 1987 naslednjo ODLOČBO 1. Uvede se komasacijski postopek v delih k.o. Strehovci in k.o. Dobrovnik. Meja komasacijskega območja poteka: Od tromeje parcel št. 1627, 1628 in poti parcelna št. 2919 k.o. Strehovci, se nadaljuje po zahodnem in južnem robu pare. št. 1627, preseka pare. št. 1625, 1624, 1622 in 1621, se nadaljuje po severnem robu parcel št. 1620, 1617 in 1616, preseka pare. št. 1614/2 in se nadaljuje po zahodnem robu pare. št. 1613, seka to parcelo in se nadaljuje po severnem robu pare. št. 1611 in 1610, preseka pare. št. 1608, 1607, 1606 in 1605, poteka po severnem robu pare. št. 1604, preseka pare. št. 1602, 1601, 1600, 1599, se nadaljuje po severnem robu pare. št. 1598, 1596 in 1594, poteka po vzhodnem robu pare. št. 1594 do ceste Murska Sobota—Lendava (pare. št. 2937) kjer se obme in poteka po severnem robu te ceste do zahodne meje parcele št. 1617, seka cesto Murska Sobota—Lendava, poteka po zahodni meji parcele št. 1577 do parcele št. 1750, po severnem robu pare. št. 1750 in 1749, po zahodnem robu pare. št. 1749, 1752 in 1753, preseka pot pare. št. 2921 in poteka po njenem južnem robu do pare. št. 1782, se obrne in poteka po vzhodnem robu te parcele, po severnem robu pare. št. 1790, po severnem robu in zahodnem robu pare. št. 1791, po severnem robu pare. 1807/1 in 1807/2 do potoka pare. št. 2945 (katastrska meja med k.o. Filovci in k.o. Strehovci), poteka po njegovem vzhodnem robu do pare. št. 2560, po njenem severnem robu do ceste Rankovci—Strehovci (pare. št. 2936), jo preseka in se nadaljuje po vzhodnem robu te ceste do pare. št. 2492, poteka po njenem zahodnem robu, preseka pare, št. 2492, 2491, 2490, 2489, 2488, 2487, 2486 in 2485, poteka po severni meji pare. št. 2484 preseka pare. št. 2482, 2481, 2480, 2478, 2475, 2473, 2472, 2471, 2470, 2469 in 2468, poteka po zahodni meji pare. št. 2466, po severni meji pare. št. 2467, preseka pare. št. 2465, poteka po severni meji pare. št. 2464, preseka pare. št. 2462, poteka po severovzhodni meji pare. št. 2461, preseka pare. št. 2459, 2458, 2456, 2379, 2378, 2376, 2375, 2374, 2373, 2372, 2371,2370, 2369, 2368, 2367,2366, 2365, 2364, 2363, 2362, 2361, 2360, 2359 in 2358 poteka po zahodnem robu pare. št. 2357, preseka pot pare. št. 2928 in se nadaljuje po zahodnem robu poti pare. št. 2927 do pare. št. 1954, kjer preseka to pot in se nadaljuje po južnem robu pare. št. 1954, po zahodnem in severnem robu pare. št. 1974, po severnem robu pare. št. 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983 in 1992, po zahodnem robu pare. št. 1993, seka to parcelo in se nadaljuje po severnem robu pare. št. 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 in 2009, seka pare. št. 2010, poteka po severnem robu pare. št. 2013, 2017 in 2018, seka pare. št. 2019, 2024, 1026/1, 2029/1 in 2030, poteka po severni meji pare. št. 2031, 2032, .2038, 2039, 2044, 2045, 2046 in 2047, seka pare št. 2043, poteka po severni meji pare. št. 2048, 2049, 2050, 2051, 2052, 2053 in 2054, seka pare. št. 2055, poteka po severni meji pare. št. 2057, seka pare. št. 2059, 2060, 2061, 2063, 2064, 2067, 2069 in 2068, poteka po severnem robu pare. št. 2070 in 2071 in po zahodnem robu pare. št. 2072 do poti pare. št. 2925, poteka po južnem robu te poti do pare. št. 2115, poteka po zahodnem robu te parcele do ceste Murska Sobota—Lendava, po južnem robu te ceste do pare. št. 2659 k.o. Dobrovnik, kjer se obrne in se nadaljuje po vzhodnem robu te parcele, po severnem robu poti pare. št. 8312, seka to pot in se nadaljuje po zahodnem robu pare. št. 3176, 3166, 3161, 3155, 3156, 3157, 3168, 3147, 3136, 3134, 3124, 3114, seka parcelo št. 3111 in se nadaljuje po zahodni meji pare. št. 3109, 3106, 3105, 3099, 3098, 3100/2, seka pare, št. 3097, poteka po zahodni meji pare. št. 3090, 3089, in 3086, seka parcelo št. 3085 in dalje po zahodni in severni meji pare. št. 3083 db ceste Turnišče—Dobrovnik (pare. št. 8282), po severozahodnem robu te ceste do poti (pare. št. 8314) po južni meji te poti do pare. št. 4700, po njeni zahodni meji do predvidenega melioracijskega jarka, ki poteka ob severni strani poti (pare. št. 8315), po severni strani tega jarka do ceste Turnišče—Dobrovnik, po severozahodni meji te ceste do katastrske meje med k.o. Dobrovnik in k.o. Filovci, poteka po zahodni meji parcele št. 2854 po južni meji parcel št. 2853 do št. 2821/1, po vzhodni meji pare. št. 2821/15, 2820/1, 2819/1 in 2820/3 po južni meji poti (pare. št. 2932) do katastrske meje in se nadaljuje po katastrski meji med k.o. Filovci in k.o. Strehovci, seka potok pare. št. 2945 in pot pare, št, 2919 ter se nadaljuje po južnem robu te poti do tromeje, kjer smo pričeli z opisom meje komasacijskega območja. 2. Komasacijsko območje zajema parcele, ko so navedene ločeno po katastrskih občinah. Seznam lastnikov parcel in parcel je na vpogled pri Komiteju za družbeno planiranje in družbenoekonomski razvoj — Odsek za kmetijstvo. 3. Komite za družbeno planiranje in družbenoekonomski razvoj pri skupščini občine Lendava (v nadaljnjem besedilu komite) imenuje komisijo za izvedbo komasacijskega postopka (v nadaljnjem besedilu komisija). 4. Z uvedbo komasacijskega postopka je na komasacijskem območju prepovedan promet z zemljišči, parceliranje zemljišč, graditev in sajenje nasadov ter gozdnega drevja. Izjemoma je dovoljen promet z zemljišči do konc’a razgrnitve elaborata obstoječega stanje zemljišč komasacijskega sklada, če gre za zmanjšanje števila lastnikov in solastniških deležev, če gre za formalno dokončanje pravnega posla, za prenos lastništva na zemljišču, ki je dejansko že opravljen, ali če postane zemljišče družbena lastnina. Potrdilo o tem, da gre za izjemen primer, izda komite. 5. Komite določi rok in način razgrnitve idejne zasnove. Pozivamo komasacijske udeležence in druge, ki imajo na tem območju kakšen na zakon oprt pravni interes, da podajo pisne pripombe na idejno zasnovo v času razgrnitve, katere obravnava komisija. Komite lahko v upravnem postopku odloča o manjših spremembah meje komasacijskega območja, če gre za povečanje ali zmanjšanje površine komasacijskega območja do 5 %. 6. Komite določi rok in način razgrnitve elaborata obstoječega stanja zemljišč na komasacijskem območju in elaborat vrednotenja zemljišč na komasacijskem območju. Zoper razgrnjene podatke teh dveh elaboratov lahko komasacijski udeleženci podajo pisne ugovo- re, ki jih komisija obravnava v komasacijskem postopku. O njih se odloči z odločbo o novi razdelitvi zemljišč. 7. Komite določi rok in način razgrnitve elaborata nove razdelitve zemljišč na komasacijskem območju. Stranke v postopku imajo možnost podati pripombe in predloge na ta elaborat v času razgrnitve. Komisija obravnava pisne pripombe in predloge v komasacijskem postopku in predlaga spremembe elaborata. O spremembah elaborata se odloči z odločbo o novi razdelitvi zemljišč. 8. Če se na komasacijskem območju zaradi zemljišč poveča ali zmanjša površina poti, melioracijskih jarkov in drugih objektov se dodeli vsakemu komasacijskemu udeležencu sorazmerno z vloženim zemljiščem manjša oziroma večja površina zemljišč. 9. Pri razdelitvi zemljišč iz komasacijskega sklada se bodo poleg 89. člena zakona o kmetijskih zemljiščih za območja, za katera je več oziroma ni interesentov upoštevala naslednja načela: — na zemljiščih ob gospodarskih objektih imajo prednost lastniki gospodarskih objektov — v posamezni tabli ima prednost tisti lastnik — uporabnik, ki je imel v tej tabli pred komasacijo v posesti večji del zemljišča — udeležencem, se dodeli zemljišče v tablah, ki so bližje njihovemu gospodarskemu sedežu — zemljišča nad cesto Murska Sobota—Lendava se združujejo ločeno od zemljišč pod omenjeno cesto — za komasacijske udeležence, ki prejmejo zemljišče v določeni tabli se upošteva vrstni red lastnikov v tej tabli pred uvedbo komasacijskega postopka — v komasacijskem postopku se bodo upoštevala načela po takem vrstnem redu kot so navedena v tej odločbi, če to ni v nasprotju z zasnovo ureditve komasacijskega območja in proizvodnim programom. 10. Mejnih znamenj (mejnikov), ki so postavljena v mejnem ugotovitvenem postopku, ni dovoljeno uničevati, poškodovati ali samovoljno premeščati, kot to določa 12. člen zakona o zemljiškem katastru (Ur. list SRS, št. 16-142/74). 11. Skupščina občine Lendava pooblašča Geodetski zavod SRS, da v njenem imenu opravlja mejni ugotovitveni postopek, razgrnitev elaborata obstoječega stanja zemljišč na komasacijskem območju, elaborata,vrednotenja zemljišč na komasacijskem območju in seznanitev komasacijskih udeležencev z dodeljenimi zemljišči v naravi. 12. Podatki o parcelah, zajetih v komasacijo so na vpogled pri Geodetski upravi Skupščine občine Lendava, podatki o lastništvu teh parcel pa pri zemljiški knjigi Temeljnega sodišča v Murski Soboti, enota v Lendavi. 13. Posameznemu komasacijskemu udeležencu se vroči odločba o uvedbi komasacijskega postopka v taki obliki, da izrek odločbe vsebuje le tisti del, ki se nanaša na posameznega komasacijskega udeleženca. Odločba o uvedbi komasacijskega postopka brez druge točke izreka se objavi v glasilu Uradne objave občinskih skupščin Gornja Radgona, Ljutomer in Murska Sobota. Celotna odločba je na vpogled pri komiteju. Obrazložitev: V skladu z 81. členom zakona o kmetijskih zemljiščih (Ur. list SRS, št. 17/86) se komasacijski postopek uvede, če je zasnova komasacijskega območje opredeljena v dolgoročnem planu, meja komasacijskega območja ter materialna podlaga za izvedbo komasacije pa v dogovoru o temeljih družbenega plana ter v srednjeročnem planu občine, če je izdelana idejna zasnova ureditve komasacijskega območja, ter proizvodni program. Komasacijska dela, ki se bodo izvajala na območju k.o. Strehovci in k.o. Dobrovnik, so predvidena v dolgoročnem planu občine Lendava, kije bil sprejet dne 12. 12. 1985, v dogovoru o temeljih družbenega plana, ki je bil sprejet dne 10. 6. 1986 in v srednjeročnem planu, ki je bil sprejet dne 10. 6. 1986. Predlagatelj Kmetijska zemljiška skupnost občine Lendava je dne 3. 4. 1987 predlagala uvedbo komasacijskega postopka zemljišč v delih k.o. Strehovci ih k.o. Dobrovnik. Predlagatelj je predložil izdelano idejno zasnovo ureditve komasacijskega območja in proizvodni plan. Komasacijsko območje obsega 267 ha. Iz idejne zasnove ureditve komasacijskega območja in tudi iz seznama zemljišč, ki so predmet komasacije, je razvidno, da so tu parcele povprečne površine 0,14 ha. Zaradi razdrobljenosti, slabe kvalitete in neprimerne oblike zemljišč ni mogoče intenzivno obdelovati niti ne na njih dobro gospodariti. Z izkopom melioracijskih jarkov se je število parcel še povečalo, na nekatere parcele pa je onemogočen dostop z javne poti. S komasacijskim postopkom se morajo navedene razmere izboljšati tako, da bo na teh zemljiščih večja in cenejša kmetijska proizvodnja. POUK O PRAVNEM SREDSTVU: Zoper to odločbo ni pritožb, dopusten pa je upravni spor. Upravni spor se sproži s tožbo. Tožba se vloži pri Vrhovnem sodišču SR Slovenije ali pa se mu pošlje po pošti v 30 dneh po prejemu te odločbe. Tožbo se lahko da na zapisnik pri Vrhovnem sodišču SRS ali pri drugem rednem sodišču. Predsednik skupščine občine Rudolf LEINER Številka: 462-1/87-3 Datum: 29. 7. 1987 173 Na podlagi 16. člena Zakona o geodetski službi (Ur. list SRS št. 23/76) ter na podlagi Odloka o cenah geodetskih storitev v občini Gor. Radgona in Lendava, sta izvršni svet Skupščine občine Gor. Radgona, na seji 9. 7. 1987 in izvršni Skupščin.* občine Lendava, na seji 16. 7. 1987, sprejela SKLEP o valorizaciji cen geodetskih storitev L člen S tem sklepom se določajo cene geodetskih storitev za potrebe občanov, državnih organov, organizacij združenega dela in drugih samoupravnih organizacij in skupnosti, društev in civilnih oseb, ki jih opravlja občinski upravni organ, pristojen za geodetske zadeve občine Gornja Radgona. 2. člen Cene iz prvega člena tega sklepa so: Zap. Vrsta in obseg geodetske storitve Cena 1. PARCELACIJA 1.1. parcele 1.1.1. do 0,3 ha na dva dela 72.000 din 1.1.2. za vsak nadaljni začeti 0,3 ha 17.900 din 1.1.3. za vsako dodatno novo parcelo 13.800 din 1.1.4. za prenos gradbene parcele iz projekta v naravo 27.600 din 1.2. za vsako na novo nastalo parcelo obodne parcelacije 61.200 din 1.3. za razlasitev dolžinskega objekta za vsakih 100 m 91.400 din 2. MEJNI UGOTOVITVENI POSTOPEK 2.1. ugotovitev in izmeritev meje med dvema mejnima točkama 55.200 din 2.2. za vsako nadaljno mejno točko 13.800 din 3. PRENOS POSESTNE MEJE PO PODATKIH ZEMLJIŠKEGA KATASTRA 3.1. grafični kataster 3.1.1. določitev posestne meje med dvema mejnima točkama 71.600 din 3.1.2. za vsako nadaljno mejno točko 17.900 din 3.2. numerični kataster 3.2.1. določitev posestne meje med dvema mejnima točkama 44.000 din 3.2.2. za vsako nadaljno mejno točko 13.800 din 4. IZDELAVA GEODETSKIH NAČRTOV ZA PROSTORSKE IZVEDBENE AKTE 4.1. izdelava načrtov za površine do 0,3 ha 63.400 din 4.2. za vsak nadaljni začeti 0,3 ha 23.500 din 5. IZDELAVA POSNETKOV NOVEGA STANJA 5.1. izdelava načrtov za površine do 0,1 ha 52.600 din 5.2. za vsak nadaljni začeti 0,1 ha 19.400 din 5.3. posnetek komunalnega voda za vsakih 100 m 5.3.1. za vod krajši od 500 m 52.600 din 5.3.2. za vod daljši od 500 m 48.500 din 6. ZAKOLIČENJE OBJEKTOV 6.1. stavbe in objekti do 200 m1 tlorisne površine 26.100 din 6.2. stavbe in objekti nad 200 m2 tlor. površine dejan, čas 6.3. dolžinski objekti dejan, čas 7. CENE GEODETSKIH STORITEV NA GOZDNEM OBMOČJU SE'TOVECAJO ZA 50 % OD ZGORNJIH CEN. 8. CENA URE Za geodetske storitve, ki se obračunavajo po dejansko porabljenem času, veljajo naslednje cene: A — terensko geodetsko delo 6.000 din B - pisarniško geodetsko delo 5.600 din C - risarsko geodetsko delo 3.000 din D - figurantska in druga pomožna dela 2.200 din 9. CENA PREVOŽENEGA KILOMETRA ZNAŠA 160 din 10. SPLOŠNO — posebej se obračunavajo materialni stroški (mejniki, obrazci, prevozni stroški, poštnina). — ob prekinitvi postopka plača naročnik vse stroške, ki so nastali do prekinitve. — če opravljamo metive na izrecno željo naročnika v žimskem času, to je od 1. 12. do 1. 3., se cena poveča za'30 %. — geodetske storitve se obračunajo po ceniku, ki velja ob za-ključku dela. 3. člen Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati sklep Izvršnega sveta Skupščine občine Gornja Radgona o valorizaciji cen geodetskih storitev, ki je bil sprejet na seji, dne 11.3. 1987 (Ur. obj. št. 9/87). 4. člen Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati sklep Izvršnega sveta Skupščine občine Gor. Radgona o valorizaciji cen geodetskih storitev, ki je bil sprejet na seji, dne 11. 3. 1987 (Uradne objave št. 9/87) ter sklepa Izšnega sveta Skupščine občine Lendava o valorizaciji cen geodetskih storitev, ki je bil sprejet na seji, dne 19. 3. 1987 (Uradne objave št. 9/87). Ta sklep začne veljati z dnem objave v Uradnih objavah. Številka: 38-1/86-2 Datum: 17. 7. 1987 Predsednik IS SO Lendava Jože KURONJA, 1. r. Predsednik IS SO Gor. Radgona Janko SLAVIČ, 1. r. 174 Na podlagi 55. člena Zakona o temeljih sistema družbenega planiranja in o družbenem planu Jugoslavije (Uradni list. SFRJ, št. 46/85) 39. člena statuta občine Lendava (Uradne objave občinskih skupščin Gornja Radgona, Ljutomer, Lendava in Murska Sobota, št. 37/81, 29/83 in 9/86 je Skupščina občine. Lendava na seji zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora, dne 6. 7. 1987 sprejela SKLEP o javni razgrnitvi osnutka sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega plana občine Lendava za obdobje od leta 1986 do leta 2000 1. člen Javno se razgrne osnutek sprememb in'dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega plana občine Lendava za obdobje od leta 1986 do leta 2000. 2. člen Navedena dokumentacija bo javno razgrnjena od 5. 8. 1987 do 10. 9.-1987 v prostorih Skupščine občine Lendava, soba št. 15/1 in soba št. 18/1. 3. člen V času javne razgrnitve si osnutek sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega plana lahko ogledajo organizacije združenega dela, samoupravne interesne skupnosti, krajevne skupnosti ter delovni ljudje in občani ter nanj podajo pisne predloge oz. pripombe najkasneje do 25. 8. 1987. Predloge oz. pripombe je možno dati tudi ustno na zapisnik pri komiteju za družbeno planiranje in družbenoekonomski razvoj občine Lendava. 4. člen Ta sklep se objavi v Uradnih objavah občinskih skupščin Gornja Radgona, Ljutomer, Lendava-in Murska Sobota. Številka: 30-3/81 Lendava, dne 4. 8. 1987 Predsednik Skupščine občine Lendava Rudi LEINER, I. r.